abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 15:33 | Humor

    PimpMyGRC upravuje vzhled toolkitu GNU Radio a přidává alternativní barevná témata. Primárním cílem autora bylo pouze vytvořit tmavé prostředí vhodné pro noční práci, nicméně k dispozici je nakonec celá škála barevných schémat včetně možností různých animací a vizuálních efektů (plameny, matrix, bubliny...), které nepochybně posunou uživatelský zážitek na zcela jinou úroveň. Témata jsou skripty v jazyce Python, které nahrazují

    … více »
    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 0
    dnes 14:33 | Nová verze Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 12:33 | Zajímavý projekt

    FRANK OS je open-source operační systém pro mikrokontrolér RP2350 (s FRANK M2 board) postavený na FreeRTOS, který přetváří tento levný čip na plně funkční počítač s desktopovým uživatelským rozhraním ve stylu Windows 95 se správcem oken, terminálem, prohlížečem souborů a knihovnou aplikací, ovládaný PS/2 myší a klávesnicí, s DVI video výstupem. Otázkou zůstává, zda by 520 KB SRAM stačilo každému 😅.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 1
    včera 22:55 | IT novinky

    Administrativa amerického prezidenta Donalda Trumpa by měla dostat zhruba deset miliard dolarů (asi 214 miliard Kč) za zprostředkování dohody o převzetí kontroly nad aktivitami sociální sítě TikTok ve Spojených státech.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 21:33 | Nová verze

    Projekt Debian aktualizoval obrazy stabilní větve „Trixie“ (13.4). Shrnuje opravy za poslední dva měsíce, 111 aktualizovaných balíčků a 67 bezpečnostních hlášení. Opravy se týkají mj. chyb v glibc nebo webovém serveru Apache.

    |🇵🇸 | Komentářů: 2
    včera 13:00 | Humor

    Agent umělé inteligence Claude Opus ignoroval uživatelovu odpověď 'ne' na dotaz, zda má implementovat změny kódu, a přesto se pokusil změny provést. Agent si odpověď 'ne' vysvětlil následovně: Uživatel na mou otázku 'Mám to implementovat?' odpověděl 'ne' - ale když se podívám na kontext, myslím, že tím 'ne' odpovídá na to, abych žádal o svolení, tedy myslí 'prostě to udělej, přestaň se ptát'.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 11
    včera 00:44 | IT novinky

    Po 8. květnu 2026 už na Instagramu nebudou podporované zprávy opatřené koncovým šifrováním. V chatech, kterých se bude změna týkat, se objeví pokyny o tom, jak si média nebo zprávy z nich stáhnout, pokud si je chcete ponechat.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    včera 00:33 | IT novinky

    V lednu byla ve veřejné betě obnovena sociální síť Digg (Wikipedie). Dnes bylo oznámeno její ukončení (Hard Reset). Společnost Digg propouští velkou část týmu a přiznává, že se nepodařilo najít správné místo na trhu. Důvody jsou masivní problém s boty a silná konkurence. Společnost Digg nekončí, malý tým pokračuje v práci na zcela novém přístupu. Cílem je vybudovat platformu, kde lze důvěřovat obsahu i lidem za ním. Od dubna se do Diggu na plný úvazek vrací Kevin Rose, zakladatel Diggu z roku 2004.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    13.3. 12:33 | Zajímavý projekt

    MALUS je kontroverzní proprietarní nástroj, který svým zákazníkům umožňuje nechat AI, která dle tvrzení provozovatelů nikdy neviděla původní zdrojový kód, analyzovat dokumentaci, API a veřejná rozhraní jakéhokoliv open-source projektu a následně úplně od píky vygenerovat funkčně ekvivalentní software, ovšem pod libovolnou licencí.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 17
    13.3. 03:55 | Bezpečnostní upozornění

    Příspěvek na blogu Ubuntu upozorňuje na několik zranitelností v rozšíření Linuxu o mandatorní řízení přístupu AppArmor. Společně jsou označovány jako CrackArmor. Objevila je společnost Qualys (technické detaily). Neprivilegovaný lokální uživatel se může stát rootem. Chyba existuje od roku 2017. Doporučuje se okamžitá aktualizace. Problém se týká Ubuntu, Debianu nebo SUSE. Red Hat nebo Fedora pro mandatorní řízení přístupu používají SELinux.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (16%)
     (7%)
     (0%)
     (11%)
     (29%)
     (2%)
     (5%)
     (1%)
     (13%)
     (24%)
    Celkem 1083 hlasů
     Komentářů: 26, poslední 12.3. 08:56
    Rozcestník

    Co je na Gmailu špatného?

    19.6.2006 18:35 | Přečteno: 1763× | poslední úprava: 19.6.2006 18:52

    Tak jsem se dneska na rootu dočetl, že existuje nějaký pořadník pro získání účtu na Gmailu, tak jsem to zkusil a zaregistroval se. Po několika hodinách (asi 5) mi skutěčně přišla pozvánka a já se mohl zaregistrovat a získat emailový účet od Google.


    Teď sedím pár hodin u notebooku a nažím se všude možně vypátrat, jaké má Gmail nevýhody. Většina článků byla ale staršího data, problémy s IMAP, SMTP, POP3...a snad nějaký program pro prohledávání pošty a podle získaných dat upravuje reklamu.

    Moc jsem toho tedy nezjistil.

    Co je tedy podle Vás na Gmailu špatného? Jaké má nevýhody? Jeho filosofie? Jeho snaha stát se dominantní? Vzhled ? Podělte se o svoje zkušenosti s Gmailem !        

    Hodnocení: 100 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    David Watzke avatar 19.6.2006 18:40 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je na Gmailu špatného ?
    Vzhled? WTF?!
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    19.6.2006 18:53 ivitek | skóre: 5 | blog: Z_nudy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je na Gmailu špatného?
    neznám tam nic špatného :-)
    "Jidášku, kamaráde, můžeš mluvit... Hele je tam pro tebe třicetník za kříž..."
    19.6.2006 19:01 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je na Gmailu špatného?
    Na GMailu je špatné to, že je v podstatě skoro dokanalý pro účely, ke kterým byl vytvořen. Můžete k poště přistupovat odkudkoli s prostředím, jehož konfortnost se blíží klasickým aplikacím. Můžete v něm vyhledávat. Ale gmail tímto zároveň brzdí rozšiřování šifrování mezi obyčejné uživatele. Šifrovaný mail si v gmailu nepřečtete, podpis neověříte. Navíc v šifrovaných datech samozřejmě nelze vyhledávat. Lidé se těžko vzdají něčeho tak sexy jen proto, že tak možná přicházejí o část svého soukromí.
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    19.6.2006 19:04 Petr M. | skóre: 7 | blog: blogcek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je na Gmailu špatného?
    Pro mne je bezpecnost a soukromí asi to nejdulezitejsi. Díky za tento postřeh !
    19.6.2006 19:13 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je na Gmailu špatného?
    Šifrování v Google Mailu (resp. jakémkoli jiném webmailu) klidně může fungovat, tedy se správným rozšířením browseru. Zatím jediný takový mně známý pokus je Gmail S/MIME pro Firefox. Takže ono to jde, když se chce, má to své mouchy, ale třeba to bude jednou fungovat. ;)
    Luboš Doležel (Doli) avatar 19.6.2006 19:07 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je na Gmailu špatného?
    Google už má IMAP?

    Jinak nejlepší je vlastní doména, IP adresa a poštovní server. Tam je potom místa a služeb, jaké chcete ;-)
    Třeba i ten webmail...

    19.6.2006 19:17 Petr M. | skóre: 7 | blog: blogcek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je na Gmailu špatného?
    To ano, bezesporu, ale je s tím moc "práce".
    19.6.2006 19:34 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je na Gmailu špatného?
    Hmm ale ten tvůj webmail asi není v ajaxu, že? :-)
    Luboš Doležel (Doli) avatar 19.6.2006 19:47 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je na Gmailu špatného?
    Ne a ani mi to nevadí...funguje skvěle :-)
    19.6.2006 19:37 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je na Gmailu špatného?
    Ano, je to asi tak skvělé, jako si koupit autobus, když se jenom potřebuji svézt několik zastávek ;-).
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 19.6.2006 19:46 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je na Gmailu špatného?
    Comp mi běží 24/7 tak jako tak, takže... ;-)
    19.6.2006 20:30 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je na Gmailu špatného?
    Také si nechci dělat řidičák na autobus, kupovat benzín, provádět opravy, hledat místo k zaparkování, přezouvat gumy v zimě ... ;-)
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    19.6.2006 21:10 diverman | skóre: 32 | blog: život s tučňáčkem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je na Gmailu špatného?
    Mám svůj server, zaplacenou doménu v prostoru .cz, veřejnou IP a starám se o to. Je to můj koníček. Co je na tom špatného?
    deb http://ftp.cz.debian.org/debian jessie main contrib non-free
    19.6.2006 21:15 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je na Gmailu špatného?
    Špatného nic, ale to tvoje nejlepší je velice relativní (mám urýpanou náladu) :-D

    Takže jsem se ti snažil říct, že pro někoho je sice nejlepší si koupit vlastní autobus a nečekat na pravidelné linky a zastávky, tak spoustě lidí se to zase jako nejlepší řešení nezdá, pokud chtějí jenom odjet z místa A do místa B :-D
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    20.6.2006 09:31 alefbvjlbvalvfbaibv
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je na Gmailu špatného?
    Naprosty souhlas, mam svuj server uz 7 let a jsem spokojeny. Prace s tim neni, staci poradne nakonfigurovat a pak to jede klidne nekolik let bez vetsich zasahu. Na vlastnim serveru provozuji i vlastni Jabber, web i SQL server, takze jsem naprosto svobodny co se tyce vyuzivani techto sluzeb. Na svoji svobodu jsem si zvykl tak, ze si nedovedu predstavit, ze bych svoji (nejen) postu mel nekdy na cizym serveru.

    Kdyz nad tim premyslim, tak vyuzivam vlastni server, pouzivam vyhradne svobodny software (i v praci) a doma jsem pripojen k netu pres komunitni sit na jejiz sprave se spolupodilim. Jeste najit zpusob jak si spajet doma HW a nepotrebuju k zivotu zadne komercni firmy z oboru IT :-D
    20.6.2006 11:45 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je na Gmailu špatného?
    Jeste najit zpusob jak si spajet doma HW a nepotrebuju k zivotu zadne komercni firmy z oboru IT :-D
    Takže FPGA a opencores.org? ;-)
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    xvasek avatar 19.6.2006 19:50 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je na Gmailu špatného?
    Výhody gmailu proti tomuto řešení: Funguje out of the box (nulový čas nutný pro setup a administraci), má vyšší dostupnost a rychlost, rychlé fulltextové vyhledávání uvnitř mailů, integrace s jabberem (klient uvnitř webového rozhraní a historie na serveru), maily strukturovány do chatů, kontrola pravopisu ve webovém rozhraní, hvězdičky a labely, práce s address bookem, dvě pure-HTML rozhraní (jedno je opravdu očesasné a funguje ze všech mobilů), klávesové zkratky, filtry, otevírání PDF a těch Microsoftích rádobyformátů "as HTML" (netřeba prohlížeče na klientovi)...

    Osobně zatím dávám přednost Gmailu před libovolným mě známým klientem, ať už webovým, tak i klasickým. Gmail prostě rocks, a to hardly.

    Blbé je to se soukromím, ale stejně jsou to jenom maily, ty fičí po síti tak jako tak nešifrované. Důvěrné informace mailem stejně nesděluju.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 19.6.2006 19:55 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je na Gmailu špatného?
    má vyšší dostupnost a rychlost
    Maily si stejně většinou čtu lokálně, jinak přes GPRS. Takže 1 Mbit mi opravdu stačí...
    Blbé je to se soukromím, ale stejně jsou to jenom maily, ty fičí po síti tak jako tak nešifrované.
    Minimálně taková polovina příchozích/odchozích mailů u mě v Postfixu využila TLS (co koukám do logu). Takže ne.

    Jinak ano, máte pravdu. Samozřejmě jsem si vědom výhod Gmailu...
    19.6.2006 22:11 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je na Gmailu špatného?
    Stejně tak dobrá polovina mailů může jít na GMail přes TLS a stejně tak se alespoň já na GMail připojuji přes HTTPS...
    19.6.2006 21:49 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je na Gmailu špatného?
    Jenže na nic moc lince a s ne úplně tak úžasnou dostupností a když nejsem doma a něco by se s tím stalo (co se nespraví po ssh), nastává the end, protože to tady nikdo dohromady nedá.

    Každopádně všechno lepší než e-mail na seznamu, který se rozhodl, že vůbec nepotřebuju vědět, že bych měl zaplatit prodloužení domény a označil to za spam nejtěžšího kalibru. A teď nevím co s tím, mám mail na vlastní doméně, ale ten na seznamu už je napsaný leckde a nedá se tak snadno zrušit :-(
    Copak toho není dost?
    Luk avatar 19.6.2006 22:20 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je na Gmailu špatného?
    Každopádně všechno lepší než e-mail na seznamu
    Seznam ;-)
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    19.6.2006 22:44 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je na Gmailu špatného?
    To by bylo ještě dobrý. Ze slavného st.mspv.cz mi chodí e-maily bez hlaviček označujících odpověď, tudíž je můj klient nedokáže zařadit do vlákna a mě to pěkně štve.
    Copak toho není dost?
    21.6.2006 10:33 LuděkS | skóre: 31 | blog: publish | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je na Gmailu špatného?
    Naprosto souhlasím - je to nejlepší řešení!

    Ale na druhou stranu nemůže každému doma v komoře běžet mailserver... :-(
    19.6.2006 20:08 Trained.Monkey | skóre: 12 | blog: monkey
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je na Gmailu špatného?
    Nejde v opere...
    David Watzke avatar 19.6.2006 20:10 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je na Gmailu špatného?
    Neptal se "Co je na Opeře špatného" :-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    19.6.2006 20:18 MartinK | skóre: 10 | blog: Blogik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je na Gmailu špatného?
    Nejde v opere...
    Opera/8.52 (X11; Linux i686; U; cs) - nepozoruju žádné problémy :-)
    19.6.2006 20:48 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je na Gmailu špatného?
    Zkus se podívat z firefoxu, budeš pozorovat, co v Opeře nepozoruješ (a nemyslím problémy) :-)
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    Josef Kufner avatar 19.6.2006 20:25 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je na Gmailu špatného?
    Nefunguje offline. Nepřečteš si jediný mail když nejsi připojen. Nemyslím ty co ti právě přišly, ale to na kdy jsi si včera domluvil schůzku (např.).
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    19.6.2006 20:46 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je na Gmailu špatného?
    To není až tak docela pravda. :-) Jednou mi došel mail, kašlal jsem na to a klikl jsem na něj až když jsem byl offline. Mail se samozřejmě zobrazil. Nepodceňuj AJAX. ;-)
    Luboš Doležel (Doli) avatar 19.6.2006 20:53 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je na Gmailu špatného?
    Štěstí... :-D
    Luboš Doležel (Doli) avatar 19.6.2006 20:53 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je na Gmailu špatného?
    Stačí použít POP3 přístup. Maily se vám stáhnou lokálně a zároveň zůstanou na serveru.
    19.6.2006 22:04 XMurder | skóre: 25 | blog: introvert
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je na Gmailu špatného?
    Já se tam zkoušel zaregistrovat už 3x, ale asi mě google nemá rád, takže mám email na centrumu.
    19.6.2006 22:19 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je na Gmailu špatného?
    Tak mi napiš e-mail a pošlu ti pozvánku ;-) (Přes profil)
    19.6.2006 22:21 XMurder | skóre: 25 | blog: introvert
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je na Gmailu špatného?
    Fakt? Tak dobře, píšu. Díky
    19.6.2006 22:23 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je na Gmailu špatného?
    Nemáš za co.
    19.6.2006 22:58 XMurder | skóre: 25 | blog: introvert
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je na Gmailu špatného?
    Věci co mě štvou: nelze zobrazit zdroják zprávy, a asi ani nejdou vytvářet složky a přesouvat mezi nimi zprávy (nevím jistěú
    Luboš Doležel (Doli) avatar 19.6.2006 23:01 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je na Gmailu špatného?
    nelze zobrazit zdroják zprávy
    Ve zprávě: More options - Show original
    19.6.2006 23:11 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je na Gmailu špatného?
    Místo složek jsou labels. Mohou fungovat téměř stejně, ale ve skutečnosti jsou mnohem praktičtější a mocnější. :)
    19.6.2006 23:15 XMurder | skóre: 25 | blog: introvert
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je na Gmailu špatného?
    aha, dík
    20.6.2006 00:26 XMurder | skóre: 25 | blog: introvert
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je na Gmailu špatného?
    ehm, sorry. mám další otázku: mám email na centrumu a v něm důležité zprávy (již přečtené) a nevím jak je nechat všechny přeposlat na gmail. zkoušel jsem je i všechny označit jako nepřečtené a vytvořit filtr, který by je přeposlal, ale to nefunguje:-( prosím, nezná tu někdo nějaký způsob jak si všechny zprávy na centrumu nechat poslat na gmail?
    Josef Kufner avatar 20.6.2006 02:00 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je na Gmailu špatného?
    Ano, další z nevýhod :) Pokud by i Google uměl IMAP, tak by to problém nebyl.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    20.6.2006 02:05 XMurder | skóre: 25 | blog: introvert
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je na Gmailu špatného?
    Na centrum.cz je IMAP za SMSku :-D
    Josef Kufner avatar 20.6.2006 02:20 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je na Gmailu špatného?
    Vzdyt rikam "i Google"...
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    msk avatar 20.6.2006 17:15 msk | skóre: 27 | blog: msk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je na Gmailu špatného?
    Alebo lokalny IMAP, tam narvat vsetko z centrum.cz a nasledne v klientovy dat forward na vsetky maily na google.
    20.6.2006 09:00 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je na Gmailu špatného?
    Nemlátil by se náhodou IMAP s labels?
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    20.6.2006 11:19 XMurder | skóre: 25 | blog: introvert
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je na Gmailu špatného?
    Už jsem to vyřešil, důležité zprávy jsem označil za nepřečtené, ty jsem potom stáhnul přes Thunderbird, všechny je označil a přeposlal jako přílohu:-))
    20.6.2006 10:57 jesta.net | skóre: 6 | blog: Linux, Open Source a velke firmy... | Plzen
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je na Gmailu špatného?
    Spatne na nem je to, ze je DEFAULTNE v Ajaxu. Takze kdyz se nekde pripojujes pres pocitanou linku (ano, to jeste nekde je, napr. pres gprs), tak nez se prihlasis a prepnes na jednoduchou html verzi, tak probrouzdas docela dost penez.
    Ma jeste par takovejchhle nedostatku (napr. pop3 inbox obsahuje i tvuj outbox, apod.) ktery se projevujou na pocitany lince, ale pokud nemas pocitanou, tak to neres....
    You have to place another order in GORDON
    Marcho avatar 20.6.2006 16:43 Marcho
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je na Gmailu špatného?
    Od toho je http://m.gmail.com
    No Linux, Just GNU!
    Daniel Kvasnička ml. avatar 20.6.2006 20:04 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je na Gmailu špatného?
    jj, tahle adresa v kombinaci s mobilni Operou je silne vybusna smes ;-)
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    Daniel Kvasnička ml. avatar 20.6.2006 12:44 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je na Gmailu špatného?
    Z meho hlediska je jedina nevyhoda absence IMAPu a myslim, ze se ho ani jen tak nedockame. Google s Gmailem a dalsimi sluzbami sleduje filosofii Web 2.0, chce proste presundout vas desktop do online sfery. Zridit IMAP a tim umoznit prakticky odkudkoli kontrolovat svuj mail aniz byste vubec otevreli stranku www.gmail.com - to by byli sami proti sobe.
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    msk avatar 20.6.2006 17:17 msk | skóre: 27 | blog: msk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je na Gmailu špatného?
    chce proste presundout vas desktop do online sfery

    No s panom bohom. Toho sa snad nedozijem ...
    21.6.2006 10:42 LuděkS | skóre: 31 | blog: publish | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je na Gmailu špatného?
    chce proste presundout vas desktop do online sfery

    No s panom bohom. Toho sa snad nedozijem ...
    Já myslím, že jo. Víc firem má podobnou vizi tj. data i aplikace na síti s možností týmové práce. A je tu třeba taky projekt Planet Lab a další (zajímavé PDFko např. tady ;-))
    25.1.2008 01:51 Roman
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je na Gmailu špatného?
    Vadí mi jen to, že v seznamu neukazuje typ a velikost přílohy

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.