abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 17:44 | Zajímavý článek

    Devadesátková hra Brány Skeldalu prošla portací a je dostupná na platformě Steam. Vyšel i parádní blog autora o portaci na moderní systémy a platformy včetně Linuxu.

    karkar | Komentářů: 0
    dnes 12:11 | Humor

    Lidi dělají divné věci. Například spouští Linux v Excelu. Využít je emulátor RISC-V mini-rv32ima sestavený jako knihovna DLL, která je volaná z makra VBA (Visual Basic for Applications).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    dnes 10:44 | IT novinky

    Revolut nabídne neomezený mobilní tarif za 12,50 eur (312 Kč). Aktuálně startuje ve Velké Británii a Německu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 22
    dnes 09:55 | IT novinky

    Společnost Amazon miliardáře Jeffa Bezose vypustila na oběžnou dráhu první várku družic svého projektu Kuiper, který má z vesmíru poskytovat vysokorychlostní internetové připojení po celém světě a snažit se konkurovat nyní dominantnímu Starlinku nejbohatšího muže planety Elona Muska.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    dnes 09:33 | IT novinky

    Poslední aktualizací začal model GPT-4o uživatelům příliš podlézat. OpenAI jej tak vrátila k předchozí verzi.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 08:11 | Nová verze

    Google Chrome 136 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 136.0.7103.59 přináší řadu novinek z hlediska uživatelů i vývojářů. Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 8 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 20:55 | Nová verze

    Homebrew (Wikipedie), správce balíčků pro macOS a od verze 2.0.0 také pro Linux, byl vydán ve verzi 4.5.0. Na stránce Homebrew Formulae lze procházet seznamem balíčků. K dispozici jsou také různé statistiky.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:22 | Nová verze

    Byl vydán Mozilla Firefox 138.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání a poznámkách k vydání pro vývojáře. Řešeny jsou rovněž bezpečnostní chyby. Nový Firefox 138 je již k dispozici také na Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:55 | Pozvánky

    Šestnáctý ročník ne-konference jOpenSpace se koná 3. – 5. října 2025 v Hotelu Antoň v Telči. Pro účast je potřeba vyplnit registrační formulář. Ne-konference neznamená, že se organizátorům nechce připravovat program, ale naopak dává prostor všem pozvaným, aby si program sami složili z toho nejzajímavějšího, čím se v poslední době zabývají nebo co je oslovilo. Obsah, který vytvářejí všichni účastníci, se skládá z desetiminutových

    … více »
    Zdenek H. | Komentářů: 2
    včera 15:44 | IT novinky Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (58%)
     (1%)
     (9%)
     (22%)
     (4%)
     (1%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 492 hlasů
     Komentářů: 19, poslední dnes 11:32
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    Vložit další komentář
    David Heidelberg avatar 19.2.2012 18:03 David Heidelberg | skóre: 46 | blog: blog_
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    vidím, že dneska nabitej optimismem...
    AsciiWolf avatar 20.2.2012 12:13 AsciiWolf | skóre: 41 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Nebo realismem. ;-)
    19.2.2012 18:04 zxtlpn | skóre: 8 | blog: zxtlpn
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Mě baví spěchat.
    19.2.2012 18:08 tired joe | skóre: 17 | blog: rootlet | Trenčín/Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    "Jak se do prdele člověk může nudit ve světě nekonečných možností."

    David, you made my day ;)

    Človek sa riadi zdravým rozumom, až keď už nezostáva žiadne iné riešenie.
    David Watzke avatar 19.2.2012 18:10 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Asi jsem to napsal divně. Měl jsem na mysli to, že existuje prostě šílená spousta zajímavých věcí, který člověk může dělat.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    19.2.2012 18:19 tired joe | skóre: 17 | blog: rootlet | Trenčín/Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Napísal si to dobre, mňa pobavilo ako si to dobre vystihol :)
    Človek sa riadi zdravým rozumom, až keď už nezostáva žiadne iné riešenie.
    19.2.2012 18:48 Ivorne
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    To je myslím z nějakého sci-fi/komedie filmu. Už ani nevím, kde jsem to zaslechl. Něco jako "Lidé jsou úžasní: ve vesmíru plném zázraků a nekonečných možností se člověku podařilo vynalézt nudu.".
    19.2.2012 18:56 tired joe | skóre: 17 | blog: rootlet | Trenčín/Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    toto myslím bude od pratchetta :)
    Človek sa riadi zdravým rozumom, až keď už nezostáva žiadne iné riešenie.
    19.2.2012 19:42 Miriam
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    já bych to viděla na Douglas Noel Adams
    19.2.2012 20:08 Jiří Veselský | skóre: 30 | blog: Jirkovo | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě

    Konkrétně z Hogfathera

    Salamek avatar 20.2.2012 16:40 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    taky nechapu jak se nekdo muze nudit, ja bych potreboval aby mel den tak 80 hodin :D (a to nejsem workoholik, jen bych toho chtel tolik udelat mam tolik zajimavejch HW/SW projektu rozdelanejch...)
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    20.2.2012 22:37 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Já to taky nechápal, proto jsem začal pátrat a něco už jsem dokonce zistil. Část nudících se jsou silní extroverti a tudíž se nejsou schopni realizovat, pokud okolo není dostatek lidí, když jsou sami, tak se nudí. Jiný druh nudění zase mají lidé s velmi malým duševním obzorem, kteří znají jen omezené množství činností, kterými se mohou zabavit a pokud je nemají, tak nejsou schopní dělat nic jináho než nudit se. Pamatuju, jak jsem se jako malý divil náctiletým vesničanům, hřadujícím na lavičce autobusové zastávky na dohled od naší chalupy, a nedokázal jsem pochopit, proč tam jen tak sedí, když okolo je taková spousta mnohem zajímavějších míst ...

    A třetí, nejspíš ta nejděsivější, jsou lidé, kteří sice nejsou tak omezení jako předchozí skupina, ale jsou duševně líní (tj. líní myslet) a s vyjímkou několika oblíbených činností (většinou čistě tělesných) dělí zbytek světa na "to je nuda" (čili "Tohle jsem viděl/slyšel/zažil už tolikrát, že mně to nezaujme") a "to je blbý" (čili "Tomu nerozumím/nechápu to/musel bych nad tím moc přemýšlet a tudíž mně to nezajímá"). Takovýto lidé jsou opravdový duševní mrzáci a ani o tom nevědí ...
    19.2.2012 18:18 hacup | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Částečně je to způsobeno tím, že je lidí moc. Když by nás bylo tak 10^9, tak by jsme se hned měli více rádi.
    belisarivs avatar 20.2.2012 22:05 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Ze nas teda ve stredoveku a staroveku muselo byt miliard, ze se vsichni tak zvesela mydlili.
    IRC is just multiplayer notepad.
    19.2.2012 18:18 tomasi | skóre: 10 | blog: x86_64
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    19.2.2012 18:34 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    Jendа avatar 19.2.2012 18:41 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    To s tebou rozmlouval Bluebear nebo někdo podobný? ;-)
    Bluebear avatar 20.2.2012 10:13 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    ROTFL :-) Vnesl jsi záblesk světla do mého chmurného pondělního rána (tedy teď už spíše dopoledne).
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    Jendа avatar 20.2.2012 14:35 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Tak já znám jednoho člověka, který, když se mu někdo snaží chmury rozmluvit, přenese je na něj. Zajímalo by mě, jestli kdyby s tím šel k psychologovi, taky by ho dostal do deprese :-).
    Bedňa avatar 19.2.2012 18:53 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Nejaká štvavá kampaň proti 90% MS Windows? :-)
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    19.2.2012 19:16 Ivorne
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Já s tím blogovým příspěvkem celkem souhlasím. Výrazně víc než s jinými příspěvky tohoto typu. Chápu to jako proti všemu možnému: Windows, ACTA, státní úřady etc.

    Nicméně poslední dobou si skoro myslím,že je dobře, že většina lidí používá Windows. Vezměte si, že paradoxně najít řešení nějakého problému u Linuxu je mnohem snazší než nalezení řešení problému na Windows. Na všech fórech, supportech ve firmách a všude možně se nasíraj paka, co vůbec nerozuměj tomu, co říkaj. A kdo pak v tomhle má nalézt nějakou užitečnou informaci. Kdežto kdo se aspoň trochu vyzná v Linuxu, musel projít určitým sítem a to teď nemám na mysli časté tvrzení, že rozchodit Linux vyžaduje programátorské schopnosti. Prostě implicitně téměř všichni používají Windows. Aby člověk začal používat Linux, tak se musel nad vlastnostmi jednotlivých OS zamyslet (odfiltruje 70% idiotů), nezávisle na svém okolí učinit samostatné rozhodnutí (další výrazné síto), něco si o tom přečíst (až sem už snad skoro nikdo neprojde) a odhodlat se k tomu to udělat.
    Bedňa avatar 19.2.2012 22:04 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Ja to tiež tak beriem, že Linux sám o sebe odfiltruje väčšinu blbcov a čo mi fakt vadí, že za nich na každom kroku dolácam, tak námatkou napríklad retardéry na cestách.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    21.2.2012 16:17 j AM | skóre: 2 | blog: skeptik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Tohle platilo dokud se neobjevilo Ubuntu.
    kotyz avatar 21.2.2012 16:44 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    No, ty nejhorší lamy ani to ubuntu nenainstalujou a když jo, tak ho stejně do tejdne přeinstalujou zpátky na widle a je pokoj.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    19.2.2012 19:19 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    deafboy avatar 19.2.2012 19:38 deafboy | skóre: 1
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Stotoznujem sa s kazdym jednym slovom v tomto clanku. Ako keby mi niekto vytiahol myslienky z hlavy a napisal ich...
    19.2.2012 19:49 sasula
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Lidi čuměj na filmy a seriály...
    Včera jsem viděl film Kick-Ass, je to fakt prča, doporučuju :-)

    Není nad to, když dvanáctiletá maskovaná dívčina vtrhne do drogovýho doupětě, probodne dealera, pronese větu "tak co vy kundy?" a následně všechny zbylé fetky s gustem zmasakruje...

    Měl bys na to mrknout, hlavnímu hrdinovi taky vadí, jaký jsou lidi kurvy...
    David Watzke avatar 19.2.2012 19:58 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Kdysi jsem to viděl, bylo to dobrý :-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Shadow avatar 19.2.2012 20:26 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Mluvíš mi z duše, pod tenhle článek bych se klidně podepsal.
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    19.2.2012 20:58 dementni.lojzik | skóre: 19 | blog: ze zivota na vsi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Lidi jsou tak posedlí chlubením se, že se často dokonce chluběj vlastní hloupostí a smějou se jí.
    jj, a co taky delat jinyho? Vy chytri to asi moc nechapete, ale kdyz ses blbej, tezko s tim neco udelas, kdyz ti neni zhury dano... nezbyva ti, nez se smat vlastni blbosti:-) A s tim chlubenim - no, kazdy se chce aspon obcas necim pochlubit a casto je vlatni blbost jedina vec, kterou se jde chlubit...
    19.2.2012 21:27 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Chtel jsem mu napsat, ze je to elitarstvi, ale on to mysli i na sebe, takze mu to prominu. :-) Ja si ale myslim, ze kdyby meli vsichni IQ 200, tak by nase spolecnost nevypadala prilis odlisne. Mozna bychom delali delsi vety se slozitejsimi slovy, nabidka bankovnich produktu by byla o rad rozsahlejsi a ovladani televize o rad komplikovanejsi, ale problemy, ty by byly uplne stejne. Stejny spech a stejne nadavani na veci, ktere vymyslel nejaky "borec" a kterym nerozumime. A laska? Asi jako v teto pisnicce.
    20.2.2012 10:58 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Kdyby měla většina lidí IQ 200, tak by to znamenalo, že by se pouze posunula gausova křivka. Tj. že za nadprůměrnou inteligenci by se považovala vyšší hodnota a naopak. Realita by zůstala víceméně stejná, protože výše IQ nevypovídá nic o tom, jestli je osoba psychopatický asociál, nebo ne.
    21.2.2012 00:16 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Ono by se to ani nemuselo posunovat, protože IQ je přes Gaussovu křivku, resp. normální rozdělení inteligence obyvatelstva, přímo definováno.

    A ano, psychopaté jsou často inteligentní, obzvlášť ti, o kterých okolí ani neví, že jsou psychopaté. To, že musíte odmalička emulovat to, co ti ostatní dělají nativně, jinak vás v lepším případě prohlásí za mimoně, v horším skončíte v ústavu, má nejspíš vliv na rozvoj inteligence, protože mozek je už od malička trénovaný mnohem více než u "normální" populace. A pokud dlouhodobě odstraňujete ty méně inteligentní (tím, že jim zabráníte mít potomky), tak v důsledku přirozeného výběru zístkáte skupinu s nadprůměrnou inteligencí ...
    21.2.2012 08:34 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    A pokud dlouhodobě odstraňujete ty méně inteligentní (tím, že jim zabráníte mít potomky), tak v důsledku přirozeného výběru zístkáte skupinu s nadprůměrnou inteligencí ...
    Tak to je mimochodem pěkná blbost, která smrdí eugenikou. Realita je taková, že i párek debilů může mít malého génia, jelikož inteligence s genetikou nijak nesouvisí. Koneckonců jen výjimečně má nadprůměrně inteligentní jedinec stejně inteligentního potomka.

    Je to dáno tím, že na rozvoji inteligence se podílí nejenom genetické předpoklady, ale také vnější podněty a situace v nichž se během svého vývoje osoba ocitá. Navíc IQ je velice pofiderní jednotka, jejíž měření je založeno na nejrůznějších testech, které však vycházejí zase z určitých předpokladů. Těmi je kupř. jazyková výbava, zkušenosti aj.
    pavlix avatar 21.2.2012 11:30 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    jelikož inteligence s genetikou nijak nesouvisí
    A tomu fakt věříš?
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    kotyz avatar 21.2.2012 12:16 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Souvisí, ale ten vliv se přeceňuje ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 21.2.2012 12:13 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Co nás učili tak bylo že IQ je ovlivněný nejvíc geneticky v těch krajních polohách (debilové a géniové) a u těch průměrnejch to víc záleží na prostředí. Takže debil zůstane debilem ikdyž se bude snažit, ale ty průměrně inteligentní na sobě můžou dost zapracovat. Jmenovalo se to nějak jako invariabilní (intervariabilní) teorie inteligence a byly tam dvě křivky, jedno byla ta klasická gaussovka s rozloženim četnosti různejch IQ v populaci a pak tam byla druhá, která byla přesně obráceně a to byl podíl vlivu dědičnosti a prostředí. Na netu sem tozatim nenašel, ale někde to tam bude, jen to bude chtít víc než 5 minut hledání.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    22.2.2012 08:51 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Ano debil zůstane debilem, ale není vyloučeno, že se jeho geny s geny jeho blbky složí tak, že zplodí malého génia.

    A naopak - u genů nadprůměrně inteligentních osob není žádná záruka, že se spojí v ještě výkonnější kombinaci - spíš opak bývá pravdou.

    Takže shrnuto - inteligence rodičů má vliv na inteligenci potomků jen do té míry, do jaké je schopna vrozenou inteligenci rozvíjet.
    22.2.2012 09:03 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    "Genialita " je porucha a má tendenci se v dětech opakovat, třeba s jiným znaménkem, tedy pro změnu nízkým iq.
    22.2.2012 09:15 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    "Inteligence" jedince není 2D, ani 3D záležitostí. Protože v jejím vývoji hraje - krom vrozených předpokladů a času - významnou roli interakce s okolím, plným proměnlivých množin dalších jedinců.
    21.2.2012 18:35 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Tak to je mimochodem pěkná blbost, která smrdí eugenikou. Realita je taková, že i párek debilů může mít malého génia, jelikož inteligence s genetikou nijak nesouvisí ...
    Špatně pochopeno, nejedná se o eugeniku (tj. "šlechtění lidí"), ale obyčejný "přirozený" výběr, i když z nepřirozené příčiny. Zkusím přeformovlat, ale prvně příklad:

    Když je u nějaké ryby určitá minimální délka, pod kterou se musí pouštět zpět do vody, tak za pár desítek let rybáři zjistí, že většina ryb je pod touto délkou, protože jedinci s větším růstem byly loveni více než jedinci s kratším vzrůstem a neměli takovou možnost se rozmnožit. Rybí populace se tak (k velké nelibosti rybářů) posunuje směrem k převaze jedinců s menším vzrůstem.

    U psychopatů je to podobné - pokud budou psychopaté z nižší inteligencí, kteří nedokážou ve společnosti dostatečně dobře předstírat normálnost, systematicky vylučováni či rovnou odstraňováni z běžné společnosti (dnes umisťovánim do ústavů), tak ti zbylí, co jsou v předstírání úspěšní a díky tomu zůstanou součástí společnosti (a mohou mít děti, které nejspíš zdědí jejich genetické vlohy) postupně posunují průměr směrem k inteligentnějším psychopatům.
    22.2.2012 09:01 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    To je pěkná kravina. To jestli je někdo psychopatem totiž absolutně nesouvisí s genetickými vlohami, ale s genetickými poruchami, a to ještě pouze do určité míry, protože vadné geny obsahuje organismus každého jedince.

    Odstranění - či lépe řečeno eliminace - narušeného jedince je pro společnost žádoucí nikoliv z toho důvodu, aby mu bylo zabráněno poruchu dále předávat, ale především proto aby - v případě že jeho porucha může být potenciálně nebezpečná - neohrožoval jiné.
    22.2.2012 09:08 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Jinak mezi "eugenikou" a "přirozeným výběrem" je rozdíl pouze v tom, že člověk onomu "přirozenému výběru" napomáhá tím, že nečeká až genetická porucha kódu v populaci pozvolna vymizí přirozenou cestou, nýbrž jedince s takovou poruchou aktivně vyhledává a fyzicky likviduje. Čímž defakto pouze urychluje onen proces "přirozeného výběru".

    Vtip je však v tom, že nahodile se objevující genetické "poruchy" mohou být i ku prospěchu a onen "přirozený výběr" - bez aktivní spoluúčasti samozvaných selektorů - jim dává příležitost se evolučně prosadit.
    19.2.2012 21:20 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Ironie? Fascinujici..

    Je to pekne napsane, ale nepodepsal bych se pod to. Asi vidim sklenici radeji poloplnou nez poloprazdnou. ;-) A i kdyz bych radeji zil v jeste vic fascinujici dobe, tahle mi prijde celkem prijatelna.

    Kazdopadne, doufam, ze se nechces zabit nebo tak neco. To se totiz da dobre lecit (z vlastni zkusenosti).
    19.2.2012 21:49 dementni.lojzik | skóre: 19 | blog: ze zivota na vsi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Asi vidim sklenici radeji poloplnou nez poloprazdnou.
    a pritom ve skutecnosti je ta sklenice zcela plna - vody a vzduchu :-)
    21.2.2012 13:06 rastos | skóre: 63 | blog: rastos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Kdepak. Sklenice je dvakrát tak velká jak je potřeba.
    Martin Stiborský avatar 19.2.2012 21:27 Martin Stiborský | skóre: 26 | blog: Stibiho bláboly | Opava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě

    Co to je za blaf, to jako čekáš všechno sluníčkové a krásné?

    To teda děkuju že jsi mi objasnil něco co jsem dosud fakt nevěděl, raději neřeš takové koniny a tvoř hodnoty, když na to tak apeluješ.

    Kvík ..
    David Watzke avatar 19.2.2012 21:42 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě

    Co to je za blaf, to jako čekáš všechno sluníčkové a krásné?

    Jenom mám občas pocit, že jsou věci na hovno za únosnou hranici...

    To teda děkuju že jsi mi objasnil něco co jsem dosud fakt nevěděl, raději neřeš takové koniny a tvoř hodnoty, když na to tak apeluješ.

    Příště si nejdřív zjistím, zda víš věci, které jsem plánoval napsat a teprve když zjistím, že ne, tak je zveřejním, ju?
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    19.2.2012 22:24 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    S tímhle pocitem jsem prožil krásných 54 let. Většinou přímo proskotačil. Furt lepší tyhle pocity, než třeba bolavý zuby.

    Fakt. Já jednou zažil satori. Jo, i primitiv jako já může být osvícen. Měl jsem podobnou kosmickou chřipku jakou popisujete a jel autobusem. Vesmír dolehl na má bedra, trpěl jsem. Avšak před nástupem do autobusu jsem vypil mnoho čaje a za chvíli se mi chtělo čůrat. V dálkovém autobuse. Pozvolna mizely ty myšlenky až zůstala touhla jediná. Aby už ten autobus zastavil a já se mohl normálně vychcat (prosit se i nechtělo, jsem byl ostýchavý). Stihl jsem to!

    A jak tak moč odtékala jedním směrem do žlábku, druhou stranou do hlavy z vesmíru se zase tlačily ty myšlenky existenciální krize.

    Tak jsem poznal, že na to aby člověk byl filosof, nesmí ho nic bolet a musí být zajíštěný.
    kotyz avatar 19.2.2012 23:03 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Ten pocit dobře znam, dostavuje se to nejen při dlouhejch cestách autobusem ale i různejch dlouhejch (a nemusí bejt ani nudný, u těch zajímavejch je to o to horší) přednáškách, promítáních, představeních apod. Člověk myslí jenom na jedinou věc - jak co nejrychlejš vypadnout na onu místnost (v případě hladu a žízně do bufetu) a všechno to umění a vzdělání jde jednim uchem dovnitř a druhym ven a jiný myšlenky než ta jedna jediná se do hlavy nedostanou. Taky se třeba stihne podívat na hodinky i dvakrát nebo třikrát za vteřinu a stejně neví kolik je :-D Pak když to konečně přijde (buď přestávka nebo se mu povede zmizet, proto se vyplatí sednout si strategicky na kraj uličky blízko dveří aby nemusel přelejzat jiný lidi) tak to je přímo transcendentální zážitek (zvlášť když sou hajzlíky čistý a nesmrdí). Ale pak zas návrat do tý drsný reality ... :-( Nebo takový hemeroidy, to je teprv zážiteček a člověk se toho hned tak nezbaví (a sedět s tim na nějaký dvouhodinový přednášce to si pak řiká jestli by bylo lepší se spíš oběsit nebo zastřelit). Si pamatuju že sem si to uhnal v zimě když sem seděl na nádraží na těch železnejch sedačkách (to sou mučící nástroje, ty starý dřevený byly 100x lepší, ale pokrok nezastavíš) a pak s tim ve škole tejden trpěl. Jednou sme taky měli psát nějaký reflexe či co, do toho nějakej koláčověj graf jak se cejtíme a co nás těší/trápí a ja tam chtěl napsat - z 99 % mě bolí prdel a zbytek je že se tu nudim, oběd byl hnusnej a už chci vypadnout. Nakonec sem to tam vyřešil nějak víc diplomaticky, ale vliv to teda mělo zásadní - produktivita, inteligence, dobrá nálada mínus 99 %. Takže je to přesně jak řikáš, aby byl člověk filozof nebo dělal něco užitečnýho a dělal to pořádně tak musí bejt dobře napojen, se sebou spokojen, nesmí ho bolet ani zuby ani prdel a musí bejt v přiměřeně dobrý náladě. A taková konstelace nastává tak jednou za pět let :-D U někoho možná ještě vzácnějš ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    20.2.2012 00:10 lmb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Njn, biologický potřeby jsou nadřazený všem ostatním, přestože si to někteří jedinci nechtějí přiznat. Vědomí je holt neoddělitelně spjato s naší zranitelnou a relativně energeticky náročnou schránkou.

    Nejen pro potřebu vyměšování nebo sexuálního ukojení, ale hlavně při pocitu hladu nebo fyz. bolesti se dostává mozek do role podřízenýho(lit. řečeno) orgánu.

    Boužel(?) do hry vstupujou ještě sociální potřeby a taková touha po moci (forma sebeuplatnění) patří k nejsilnějším a bohužel i nejdestruktivnějším. Navíc s širokým dopadem.

    kotyz avatar 20.2.2012 00:25 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Však jo, to je přesně Maslowovo pyramida potřeb. Si pamatuju jak sem se s někym hádal na netu že k čemu mi je fungující net když neteče voda a nemůžu si umejt hubu nebo spláchnout na hajzlu a že bych to klidně měnil. Druhá strana nechápala jak bych se moh vzdát netu, no bóže tak neteče voda, no a co? Tak sem myslim hodil jeden odkaz na ty potřeby a už se tim dál nezabejval. A mam takový tušení že ta druhá nechápající strana byl zrovna mistr Watzke a bylo to na Google+. Ta voda nakonec netekla v podstatě tejden (někdy jí zapli večer ne hodinu, někdy na celý odpoledne, ale ráno a dopoledne nešla nikdy). To už mi z toho pak celkem i hrabalo, neudělala se vůbec žádná užitečná práce a že net celou dobu non-stop fungoval mi bylo prd platný, protože se na něm neobjevovalo nic novýho ani zajímavýho a nebylo si tam ani komu stěžovat, protože by to evidentně nikdo nechápal a nedocenil. A nějaká moc? Na to vůbec nemyslim, zabejvam se podstatně přízemnějšíma problémama ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    David Watzke avatar 20.2.2012 00:28 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Dělal jsem si z tebe prdel, evidentně ne dost okatě :-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    kotyz avatar 20.2.2012 00:37 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Jak mam vědět kdy si děláš prdel a kdy to myslíš vážně? To mi musíš říct a pak tomu musim ještě uvěřit a to neni jen tak :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    David Watzke avatar 20.2.2012 00:59 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Psal jsem smajlíka za každou větu, člověče :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    21.2.2012 13:15 rastos | skóre: 63 | blog: rastos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Takže teď, to taky nemyslíš vážne, žejo? Nebo vlastne ano ... hele, to je nejaký chyták?
    20.2.2012 07:55 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    To je také pěkná ukázka, jak "sytý hladovému nevěří". Pro "hladové" (v širokém významu) míváme spoutu knižecích rad, které ale vycházejí z naší situace.
    20.2.2012 07:53 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Boužel(?) do hry vstupujou ještě sociální potřeby a taková touha po moci (forma sebeuplatnění) patří k nejsilnějším

    Podle zkušeností mne a jiných, tahle v opravdu drsných podmínkách touha také vadne a člověk mění na úplný zviřátko. Krom nejsilnějších (nejposedlejších?) Já bych ale řekl, můj názor, že když se třeba skupina lidí dostane do těžné situace, má tahle potřeba (?) schopnost (?) kladné znaménko. To jsou třeba případy trosečníků, kteří by se jen snažili přežít další hodinu ale našel se mezi nimi někdo, kdo se jmenoval velitelem, zorganizoval, zajistil... a přežili.

    Ovšem moc toho nas stavem svět také nenafilozofovali, to už chce ten teplej pokoj, plnou ledničku a nesmí nás bolet hlava nebo zadek :))))
    20.2.2012 10:11 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Těžné - těžké :)))
    20.2.2012 13:22 lmb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Právě že "vadne" v limitních situacích, kdy převládne pud bezprostřední sebezáchovy. Ale za běžných podmínek se tato potřeba nejenom ozývá, ale navíc s dílčím uspokojením se zvyšují nároky pro následující saturace. Lidově řečeno "s jídlem roste chuť". Vše je navíc akcelerováno vzrůstající nerovnováhou sil a často doprovázenou paranoiou. V tomhle jsou životní osudy pohlavárů jak přes kopírák.

    Před lety jsem četl zajímavou studii o proměně chování při získání absolutní převahy nad jiným člověkem - bachaři vs. vězni, vojáci vs. zajatci, lynčování, šikany ve školách, na pracovišti apod. V resumé se konstatovalo, že většina lidí má k tomuto chování sklony, že každý z nás má v sobě svého Kaina jen většinou nemá příležitost aby se dostal na povrch. Smrtící je v kombinaci s komplexem méněcennosti a/nebo sadistickou deviací.

    20.2.2012 14:36 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Jo, Zimbardo nakonec tvrdil, že prostě to prostředí člověka naformuje. Vypadá to bohužel že ano.

    Je to problém mnoha profesí. Nejen vládců a dozorců, ale i učitelů a pomáhajících profesí. A dalších. Smrtící je v kombinaci s komplexem méněcennosti a/nebo sadistickou deviací. Ano, to už jde opravdu do hodně tuhého, většinou o život.

    Proto si má být člověk podezřelý sám sobě a hlídat se a když o sobě slyší nějakou "naprostou kravinu" tak se zamyslet, jestli to náhodou není pravda a jestli už na něm nepozoruje okolí něco, co on si nechce připustit.
    20.2.2012 14:45 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Jestli myslis Stanford prison experiment, tak to prave ukazuje, ze vetsina lidi k tomu sklony nema, spis se s tim veze. Skutecne sklony k tomu ma jen mensina. Dalsi vec je ze sadismus je castecne nauceny. Jinak velmi podrobne tyhle problemy rozebira knizka. Lide jsou v tomhle zbytecne pesimisticti. Ja osobne jsem rad, ze se nechovame jako zvirata 100% casu, a ta doba se diky moderni civilizaci snizuje.
    20.2.2012 14:56 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    není spíš sadismus, stejně jako další, latentně přítomný v každém z nás? A za vhodných podmínek a při nízké sebekontrole se holt projeví?
    20.2.2012 17:51 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Zalezi co se mysli tou "latenci". Ze k tomu lze lidi za vhodnych podminek tak nejak dovest, ano (v tomhle smeru je spis desivejsi Milgram obedience experiment). Ale ze by po tom vetsina nejak touzila, to ne. Vetsine lidi z toho byva i fyzicky spatne.
    20.2.2012 19:01 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Latencí tady myslím bezpříznakovost, Prostě hodný strýček by kuřeti neublížil. On to kuře ani nemá. A pak ho má a pozvolna se mu zalíbí kuřeti trhat křidýlka.

    Já ty dva Zimbardo a Milgram (už jsou hodně provařený co?) vnímám jako dost podobné. Milgram je děsivý v tom, že ten člověk prostě jen poslechne autoritu. Podle mého poslechne i normalitu, ten vedoucí je zástupce normality, správnosti, průměru... ten nemůže chtít něco špatného. Zimbardo - to prostředí a jeho dynamika naformuje jedince.

    Ta normalita, to jsou zase i ty věci s ochotou se angažovat, Pokud tam deset lidí stojí a čumí, je těžké jít pomoci, když je tam ten člověk sám... Tentokrát je to pasivita, ale zase je tam autorita většiny. Nebim, jestli ti není moc zkratkovité, ale myslím že Vy to pochopíte. :)))
    20.2.2012 19:56 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Jo jo, tohle vsechno (a mnoho dalsiho) ten Pinker resi. A Milgramovu "Obedience to Authority" mam doma take, akorat nemuzu bohuzel precist vsechno, co si koupim. :-) (Knizky jsou trochu muj fetis, uznavam.)

    Presto jsem optimista. Povedomi lidi o techto vecech vzrusta (pomalu ale jiste).
    20.2.2012 20:05 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Když já Evoluční psychologii moc nevěřím. Vůbec massive modularity hypothesis se mi zdá... no prostě to neberu, ale to je fuk já jsem prostý hoch z Brd.

    Povědomí vzrůstá? A ono to řídí vědomí? Já Vám nevim...
    20.2.2012 20:11 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    A já nemám rád Watsona a z něj vychází.... To je ajko Descartes... To ja čtu, vidim rudě. :-)
    20.2.2012 23:24 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Myslite Wilsona? V cem jako Descartes? Tomu nerozumim..
    21.2.2012 08:14 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Watsona on byl tatínek behaviorismu a ten zase vedl, mám ten pocit, sem.

    Descartes, to jsem neměl tahat :))). To je vlastně soukromé. On proslul krom otřepané věty o myšlení také tím, že tvrdil že zvířata nejen že nemyslí, ale že necítí bolest. Já si na něm poprvé uvědomil, že někdo kdo se projevuje v něčem jako génius se může jinde projevovat jako retardovaný blb :-)
    22.2.2012 09:05 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Aha. No me prijde evolucni psychologie trochu odlisna od behaviorismu. Snad spolecne mohou mit to, ze se snazi mysleni vysvetlit nejak mechanisticky. Me zase trochu vadi, ze si nekdo mysli, ze to mechanisticke vysvetleni implikuje nejake hodnotove soudy. (To co delal Descartes byl hodnotovy soud. Ale nemel bych mu to za zle.)
    22.2.2012 09:21 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Asi jsem četl něco, kde evolučníci se s KBT víc kamarádili. Nevim už.

    A to já mu zase za zlé mám. Vůbec on a následný pozitivismus, Comte, to odstartovalo něco neblahého, sbožnění mozku a jeho dedukcí a tím následky. Teprve začátek dvacátého století přinesl změnu, poznání v mnohých oborech, že uvažování má své hranice a není poslušné jen "pravdy". Ale to už se (pa)"vědecké" řízení lidí dostalo k moci. Fašisté, komunisté.

    Mechanické vysvětlení myšlení, hodnot... newtonovy zákony ve vesmíru neplatí
    22.2.2012 20:05 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Me prijde, ze v tom chcete mit mysterium, a vadi vam (trosku), kdyz nekdo rozkryje, jak to je.. :-)

    Cetl jsem ted knizku o budoucnosti kapitalismu v dusledku nastupu automatizace (a nejsem sam, kdo si mysli, ze to bude velky problem). Byla tam zajimava myslenka - vezmeme treba sachy - pocitac sice cloveka porazi, ale stejne cloveka povazujeme za tvorivejsiho. U cloveka totiz nevime, jak to dela, kdezto u pocitace je to vyreseny problem. Stejne neprijemne to bude i s tou evoluci (a pro dost velkou skupinu lidi uz to neprijemne je).
    22.2.2012 20:17 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Me prijde, ze v tom chcete mit mysterium, a vadi vam (trosku), kdyz nekdo rozkryje, jak to je..

    Já to vnímám tak, že já mám na rozdíl od většiny odvahu si připustit že to neumím rozkrýt. A oni také ne. :-)

    Automatiozace a šachy mají obrovskou důležitost ve světě, kde paradigmatem je třeba ten pozitivizmus. Na jiném základě jsou výkony počítače v šachách jen lehce zajímavé a ničeho se to nedotýkají. Tvořivost nemusí být jen algoritmy, může to být i tanec v trávě. :)))
    22.2.2012 22:46 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Nevim. Na to videt, ze neco neumim nepotrebuji odvahu - to proste vidim. Me spis fakt prijde, ze se lide boji, ze neco vime (treba me jeste napadaji odpurci globalniho oteplovani - jejich poslednim utocistem zda se byt predstava, ze klimatu nerozumime).
    Na jiném základě jsou výkony počítače v šachách jen lehce zajímavé a ničeho se to nedotýkají. Tvořivost nemusí být jen algoritmy, může to být i tanec v trávě. :)))
    No prave. Kdyz napisu program, ktery bude tvorit tance v trave stejne dobre jako clovek, reknete jen - je to jen program. Ale o tom to je - tim, ze to umime popsat, prestava ta cinnost byt tvoriva, i kdyz jde (dost mozna) o totez. A takove programy uz fakticky existuji - napriklad existuje program, ktery je schopen skladat choraly v Bachove stylu. Nebude dlouho trvat, a takove programy projdou Turingovym testem.
    22.2.2012 23:23 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Problém psaného textu. Bez té nonverbální složky a toho kolem, já vlastně teď nejsem schopný posoudit, zda si naprosto rozumíme, nebo neparosto nerozumíme. :-)

    Na to se odejít ze známého světa kde všechno pěkně zařezává do chaosu není potřeba odvahy? No poteš koště. :-) S třeba globálním oteplením je to zase myslim jiná odvaha. Mechanizmus psychiky je, že příliš nevhodné zprávy vytěsní popře. A bacha, takové oteplení popírá základní premisu našeho současného myšlení, tedy že vše se vyvíjí k lepšímu a vítězíme a jsem na tom líp a tak to bude navždy :-) To je někde pod vším co se řeší. My (drobní venkovští magici :-)) jsme s tim, že něco tak může být srozuměni a s důvěrou hledíme jak to dopadne, ať tak či tak. Případně se angažujeme, ne až tak pro pro výsledek, ale protože nás to baví.

    Pokud robotek A45bx bude chtít tančit v trávě, lhostejno jak dobře, o to nejde. je dobrým partnerem pro tančení v trávě. A není to nic proti ničemu a nic to nedokazuje ani nepopírá. Tančení v trávě je právě tanec v trávě a není důvod, proč by se jí neměl zůčasnit člověk, živočich, strom, kámen, stroj (pán hrad muž také...) Bude-li skládat robotek fugya bude ho to bavit, OK, horší by bylo, kdyby ho to sralo. Ale vážně, tady je jeden za zakopaných hafíků.
    22.2.2012 23:31 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Pokud se bude umět radovat a navíc skládat hudbu, bude to veselý kumpán a vítaný společník a nevím, proč bych se nad nim ošklíbal proto, že je plechovej! Nejsem rasista.

    Ale to nic nemění na tom, že Descartes byl knecht a tupý pako, abych se vrátil zpět.
    22.2.2012 23:51 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Aha, vy si myslíte, že pokud se nějaká mašina naučí skládat hudbu tak to něco znamená? Aha!... Podle mého to nic nenamená. Vůbec nic. Navíc, víte jak skládal Bach. Zrovna ten používal naprosto jednoduchých technických a mechanických postupů. A popisnosti. Jenže to dělalo mnoho lidí a nejde to poslouchat, on to udělal a je to něco jinýho.

    Mašina může myslet, pokud za myšlení považujeme to, co se v téhle části světa považuje za myšlení poslední dobou. Proč by nemohla? V té části (malé) světa, kde platí hrubý mozek je mašina lepší.

    A proč by to pak nemělo být tvořivé? To jsou ale nápady. Tvořivost je stav ducha a ne to co a jak vytvoří.
    22.2.2012 20:29 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    http://blueboard.cz/kniha/7bp4tu11uu95itrfrrheoct0ubvdif?hid=7bp4tu11uu95itrfrrheoct0ubvdif

    Teď o tom šmůzujem (odkaz), na téma rozum, prase, bůh ženy, gnozeologie a ontologie a... s Foxem. Tam je myslím vše :-) Týká se to snu, ten je zase o kus vedle. :-)
    20.2.2012 21:41 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Asi: to já když čtu, tak vidim rudě. :-) :-)
    20.2.2012 23:31 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Massive modularity jsem neznal, ale neprijde mi to evolucne-psychologicke. Podle toho co ctu o tom na Wikipedii je to dost kontroverzni. Ono mozek nejspis bude pekne zbastlene zarizeni, jak uz biologicke systemy byvaji. Slysel jsem historku, jak na FEL CVUT postavili jakysi analogovy filtr nebo zesilovac ci co pomoci genetickeho algoritmu. Byly tam casti, ktere se podobaly tomu, co by navrhl clovek. Ale kdyz ubrali soucastku, o ktere si mysleli, ze nema zadny vliv, cele to prestalo fungovat. :-) Takze predstava, ze mozek se nejak elegantne deli na casti mi prijde dost nerealna. I kdyz je fakt, ze par specialnich center existuje.

    Ja na evolucni cokoliv verim, a uprimne receno moc nechapu ten odpor (vim, ze hodne humanitne zamerenych intelektualu ho ma, protoze maji pocit, ze jde o jakousi obhajobu socialniho darwinismu).

    To ze povedomi vzrusta je muj dojem. Ale tezko rict.
    21.2.2012 08:32 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Já nejsem žádnej intlektuál, dycinky proletář a praktikující budhista! :)))

    Já nevim, mně se zdá evoluce zbožštěná. Jako každá nová teorie, která dobře vysvětluje a ozřejmuje mnoho věcí byla pasovaná na jedinou a samospasitelnou. Navíc odpor vůči téhle teorii v některých kruzích vyvolal protiakci. Když řeknu že neplatí ohmův zákon, tak se sice možná bude leckdo divit, ale nic. Když řeknu že neplatí evoluce... cítíte to také na sobě? :))) Jak se začínáte napřimovat a přecházíte do bojového postavení? :))

    Já bych řekl, že tohle je právě na nmozku, světu, geniální a nádherné. Ono je to vždycky nějak jasné a když už to nemůže být jasnější, tak se do něčeho šťouchne a celá teorie se rozsype. Právě jak to není mechanicky srovananý, tak taky to dělení mozku, ale i evoluce... pořád málo. :)))
    22.2.2012 09:15 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Aha, takze vam vadi, ze se vsechno snazime vysvetlit pomoci evoluce? Ja nevim. I kdyz je fakt, ze se dela. Ale mam pocit, ze tam je cela rada subteorii, a ze napr. i evoluce uznava veci jako vestigialni organy.. Spis jde o to, ze lepsi vysvetleni nikdo nenasel. (Mimochodem, ted mam objednanou knizku o humoru. Taky evolucni vysvetleni.)

    Ono nakonec ani s tim Ohmovym zakonem, ktery skutecne obecne neplati, to neni tak, ze by se tim vsechno rozsypalo.
    22.2.2012 09:24 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Humor jako korekce teorie stačí. :)
    22.2.2012 20:06 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Oni vysvetluji humor jako evolucni adaptaci..
    22.2.2012 20:24 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Tak to je dobrej for :-) To ke každý teorii patří, snažit se pak pod ní nacpat všechno.:-)
    Bluebear avatar 22.2.2012 23:46 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Ale smysl by to dávalo; humor je velmi dobrý psychologický nástroj, jak si uchovat zdravý rozum v hnusném, krutém a absurdním světě. Zejména pro vyrovnání se s absurditou. Kdo se nedokáže absurditě zasmát, zešílí.
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    22.2.2012 23:53 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    No to také, ale jinak je humor nástroj poznání, sexu a základní kámen porozumění.
    23.2.2012 09:04 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    JInak každý objekt, který sebe vyhlašuje za obdařeného vyšším poznáním, tedy smyslem pro humor, je třeba vystavit testu integrity, Tj dělat si kozy z jeho teorie, jeho ideologie, jeho osoby. Pak se ukáže! :))))
    23.2.2012 10:38 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Tak pravil Dag. ;-)
    23.2.2012 10:51 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Haf haf :-)
    23.2.2012 22:53 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Ono nakonec ani s tim Ohmovym zakonem, ktery skutecne obecne neplati
    Info?
    21.2.2012 08:43 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Snad vzrůstá. Ano asi vzrůstá, ale zase klesá schonost obyčejného selského mozku, který se často orientuje nejlépe. Nevim.
    26.2.2012 12:42 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    taková touha po moci (forma sebeuplatnění)

    Biologické potreby nadradené? Je fakt, že pri ich chronickom neuspokojení a existenčnom ohrození človek často klesá na úroveň biologickej bytosti - a kým funguje pud sebazáchovy, správa sa kvôli uspokojeniu základných potrieb ( sex. sa pri hladovaní a ohrození exist. utlmí) ako potkan. Túžba po moci a sebarealizácii (sebapotvrdení) je pomerne sebecký výraz snahy mať nejaký cieľ, byť motivovaný pre život (pretože je to námaha a námaha bolí, najmä ak nevidíme pred sebou kus cukru, čo dostaneme za panáčkovanie). Ale aj keď tomu neveríte, istá časť ľudí je schopná presiahnuť sama seba tým, že vie i v situácii existenčného ohrozenia potlačiť svoje biologické a sebecké potreby. A nepodliehať túžbe po moci a osobnom úspechu.Pravda, obyčajne to tých ľudí stojí život. Ale predstavte si, že by neboli. To by bola katastrofa.
    20.2.2012 03:22 blizzz | blog: Filmy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    posielam pesnicku http://www.youtube.com/watch?v=ihTEx993b74
    20.2.2012 07:36 Matlák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Lidi mají nad hlavu svých vlastních problémů, nekrmte je ještě svýma! Pokud se vám nelíbí vaše pitomá práce, tak se ucházejte o lepší.

    Lidi studujou z velký části kvůli papíru a ani to není úplně jejich vina, jsou k tomu prostě vedený.


    No tohle, sorry, je ale alibismus jako prase. Skoro jako bych četl, někdo kdo je samostatně výdělečně činnej je hroznej vůl může si za to sám tak ať jde někam - ale já chudák student za nic nemůžu jsem k tomu vedenej? :-D
    David Watzke avatar 20.2.2012 07:40 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Počkat, tady jsem zrovna nemluvil o sobě. A už vůbec sem takovej přístup nechtěl obhajovat. Jen říkám, že se mu až tak nedivím, prostě si lidi myslej, že je ok, když uměj hovno, hlavně že mají titul. Já si to nemyslím, proto jsem si našel práci v oboru a snažím se tam chodit jak jen můžu vedle školy.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    20.2.2012 09:21 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    prostě si lidi myslej, že je ok, když uměj hovno, hlavně že mají titul
    To je podle me omyl. Mysli si spis: V praci po me stejne tyhle veci chtit nebudou, ale abych se tam dostal, budou chtit ten papir. Nebo (kdyz se tam tedy dostanou): Nejsem neschopny, kdybych byl, zamestnavatel me neplati. A kdyby me platil vic, snazil bych se vic.
    20.2.2012 10:19 User682 | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    zdravim,

    velmi pekny prispevek. Mam podobny dojem a dalo by se rici i nazor.

    >>Jen sem chtěl říct, že lidi by se mohli mít tak podělaně dobře a to úplně všichni, >>každej jednotlivec a stačilo by abysme nebyli taková parta blbců. Jenže to bych už chtěl >>fakt moc.

    Trochu bych definoval to, zda by jste chtel "az moc".

    Chcete-li zmenit svet, tak lidem musite dat nejaky vzor, ktery prijmou. Mozna je to pro Vas az moc, nebo taky ne. S tim se musi kazdy popasovat sam.

    gf
    David Watzke avatar 20.2.2012 11:09 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Tak změnit svět, jo? :-) Jak to myslíš dát lidem vzor? To jestli mě někdo považuje za svůj vzor přece moc neovlivním. Buď se mnou někdo sympatizuje nebo ne.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    20.2.2012 12:23 User682 | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Pokud Ti vadi spolecnost jaka je, tak ji zmen. Ale napred musis lidem ukazat lepsi cestu u sebe a pokud ji lide prijmou, pak Te budou nasledovat......

    Je hodne velky rozdil, kdyz davas lidem vzor a vis o tom nebo ne. Vedet != ze o tom musis nahlas rikat.

    Muzu Ti na toto tema napsat 2 strankovou pasaz. Nema to ale smysl. Na to si musis prijit sam. V tom je to poznani, moudrost a vedomosti. Hodne odpovedi v tomto smeru naleznes treba ve vetsine knih o Stevu Jobsovi.

    gf
    20.2.2012 14:26 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    a ještě je potřeba k tomu 10 opic. :-)
    20.2.2012 23:19 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Když se to vezme kolem a kolem, máme štestí, že se Steve nevrhnul na politiku, jeho charisma a "reality distortion field" by mohly tvář světa změnit mnohem více než Mac a iVěci. Byl by to docela dobrý nápad pro sci-fi z alternativní přítomnosti ... pro inspiraci mimo obvyklé distopické literatury doporučuju i pátý speciální čarodějnický díl seriálu Simpsonovi, resp. tu část, kde Homer pomocí upraveného toustovače vytvoří alternativní časovou linii, ve které je svět pod vedením Neda Flanderse :-)
    20.2.2012 10:43 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Z toho vyrostes, to je normalni.
    20.2.2012 10:55 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    hele a nepřemejšlel jsi někdy o tom že lidi a nebo třebas vyžší bytosti mužou stejně tak přemýšlíš o nich přemýšlet o tobě? :-)))
    David Watzke avatar 20.2.2012 11:07 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Jasně a nedivím se jim, kdybych existoval ve dvou instancích, tak vím, že jedno já by sralo to druhý a naopak :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    20.2.2012 11:09 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Závidím, je se seru sám samojediný, ani se nemusím poltit. Kupodivu, napolcen jsem k sobě schovívavější. Proto se poltím....
    20.2.2012 11:08 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    třebas vyžší bytosti mužou stejně tak přemýšlíš o nich přemýšlet o tobě?

    Myslim že nemůžou. To by pak nebyli vyšší.
    20.2.2012 12:11 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Noo.... To co tvrdíš je podloženo tvým viděním světa nižší bytosti. A ty jako nižsí bytost nevíš jak přemýšlí vyžší. Neřikám že to co tvrdíš je nepravda, jenom že to prostě nevíš stejně jako to nevím já. :-)
    20.2.2012 12:13 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    A je to o to horsi, ze vyssi bytost nemuze sdelit svou zkusenost nizsi bytosti, protoze by to nepochopila. O tam jako nejvyssi neco vim :-)
    20.2.2012 12:27 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    O tam jako nejvyssi neco vim

    Rajcenkerech nám budou o tom povídat! :-)
    20.2.2012 13:12 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Rajcenkerech
    Dostals mne! Nevim, o cem je rec...
    20.2.2012 13:25 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    raději tedy sroumitelněji: Ausgerechtnet nám budou povídat, mám to némlich to samý!
    20.2.2012 13:36 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Jako že jsem obrchochem. :-)
    20.2.2012 13:38 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Obrhoch... to znam, to je nemecky "velkej kluk" :-D
    20.2.2012 13:46 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Tohle je z jidiš, navíc pomrvený jidiš. Já to slýchal a tyhle strašný slova mám zvráceně rád. Obrchochem - "chytrák" míněmo ironicky.
    20.2.2012 14:00 jas | skóre: 13 | blog: blag
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě

    Ludia sa dnes len deptaju za chyby, za kazdu blbost a potom to tak vypada.

    Ako hovori velka zivotna mudrost: Stop giving a fuck. Napriek tomu, ze sa jedna o humorne video, kvalita zivota sa moze skutocne vyrazne zlepsit pokial sa prestanes starat o hluposti.

    S tym, ze ludia nie su dokonali sa polemizovat prirodzene neda, ale z mojho pohladu ludia nikdy o dokonalosti neboli. Vzdy slo o potencial, ktory moze jednotlivec dosiahnut a ten je celkom vysoky. Niektorym sa to podari, niektorym sa to podari ciastocne, niektorym vobec, ale nevidim moc dovody preco hanit tych, ktorym sa to nedari. Pokial im to staci, tak nema zmysel ich nutit do niecoho ineho, pokial im to nestaci, treba im skor poskytnut pomocnu ruku nez ich dalej deptat.

    Tiez by som nevtrdil, ze ludia su dementni, omnoho vystiznejsie pomenovanie mi pride lenivi. Problem je, ze ta lenivost je velmi lakava a je velmi lahke jej podlahnut. Aby to nebolo malo, tak spolocnost nevytvara dostatocny tlak pre jej prekonanie. Pomaly uz od narodenia mame vsetko nejak zabezpecene a velkej casti ludi to (aspon podvedome) staci.

    Este pridam maly odstavec na obhajobu chyb: Podla mna su chyby prave to, co z nas robi ludi. Svet bez prvku nahodnosti (bez chyb) by bol aspon pre mna omnoho menej zaujimave miesto, clovek by velmi rychlo upadol do rutiny. Krasa zivota je pritom vo variabilite. Vo variabilite, ktoru casto iniciuju prave tie preklinane chyby.

    20.2.2012 14:15 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Měl jsem klienta, který nenáviděl když udělal chybu. Jakmile zjistil že se spletl, třeba jen přeřekl, začal demolovat všechno a všechny kolem sebe. V krámě povalil regály a kasu i s ženskou co tam seděla, tv letělo desítky, zranění... podařilo se mi ho přesvědčit, že chyby jsou základem evoluce, posouvají život vpřed. Klíčové (on má rád hory) bylo mé objasnění, že hory jsou vlastně chyby na zemském povrchy, který bez chyb by byla nudnou plochou. To ho nadchlo.

    Pan M. to vzal a chyby přijal, dělá bordel pro jiné záminky. Možná autor blogu by také mohl akceptovat... a najít si něco jiného, proč bude naštvaný na lidstvo. Ostatně mně lidé také štvou a jsem jen rád, že já jsem pes.
    20.2.2012 23:38 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Klíčové (on má rád hory) bylo mé objasnění, že hory jsou vlastně chyby na zemském povrchy, který bez chyb by byla nudnou plochou. To ho nadchlo.
    Zajímvé. V Moorcockove Elricovské sérii jsou světy, ve kterých zvítězil Řád nad Chaosem, čistou holou pláňí, ve které nic nenarušuje dokonalou rovinu. A podle Diskordianismu jsou chaos (a tudíž i chyby) a svár blahodárné, protože jen soupeření mnoha různých věcí navzájem umožňuje evoluci a demokracii, neboť je to jediný způsob, jak dobré může zvítězit nad špatným.
    21.2.2012 08:36 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Já to takhle myslel, ale musel to přeci jen upravit pro jeho IQ :) Byla to finta, ale na druhé straně tomu věřím, díky za odkaz! Je sice smutné že už na to přišel i někdo jinej, ale já a Cimrman jsme na tohle zvyklí :))))

    Krásná byla M otázka.: A kdyby nebyly chyby, to by se ani nerodily děti? Tak to jsem jej mohl ujistit, že opravdu narození mnohých dětí je výsledek chyby! :)))) Měl radost! :))))
    21.2.2012 13:20 rastos | skóre: 63 | blog: rastos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Chaos vždy zvíťazí nad poriadkom. Pretože je lepšie organizovaný. -- Interesting times - Terry Prattchet
    23.2.2012 00:00 jas | skóre: 13 | blog: blag
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě

    Chaos je len poriadok ineho radu. -- Ja [a nebudem sa cudovat ak aj kopa ludi predo mnou + v podstate by to z tej vety od Prattcheta mohlo aj vyplivat].

    Kazdopadne na niecom podobnom nie je nic divne. Okolity svet proste prirodzene konverguje k jeho rovnovaznemu stavu. Tento rovnovazny stav casto vyzera ako chaos. Primarne preto, ze ide o podcast rovnovazneho stavu komplexneho systemu. Akurat niektori ludia si myslia, ze dokazu najst lepsie usporiadne nez je rovnovazny stav a tomuto usporiadaniu vravia poriadok. Vysledkom je zvacsa upratanie podcasti a poskodenie vsetkych susednych podcasti celeho systemu.

    Vo vseobecnosti pokial chceme spravit poriadok (v celom systeme), musime nejaku informaciu odstranit. O tuto informaciu sa tym padom ochudobnujeme a dobrovolne sa jej vzdavame.

    Osobne povazujem uplne upratany svet/system za prilis obmedzujuci. Na co nam je svet, ktory sa da popisat (skomprimovat) pomocou par kB/MB?

    Bluebear avatar 23.2.2012 00:11 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Okolity svet proste prirodzene konverguje k jeho rovnovaznemu stavu. Tento rovnovazny stav casto vyzera ako chaos. Primarne preto, ze ide o podcast rovnovazneho stavu komplexneho systemu. Akurat niektori ludia si myslia, ze dokazu najst lepsie usporiadne nez je rovnovazny stav a tomuto usporiadaniu vravia poriadok.

    Eh, to je dost zjednodušený pohled... respektive, on je tak zjednodušený, že to až jaksi tak není, promiň :-)

    Systém v rovnovážném stavu je mrtvý (proto do takové rovnováhy kdeco směřuje). Tak skončí vesmír v neustále rozpínajícím se modelu. Entropie bude extrémně vysoká, ale protože bude všechno velmi řídké a veškerá energie na nízkých hodnotách, tak to v podstatě nebude vidět - ve skutečnosti je to prostě chladná prázdnota.

    Co jsi asi měl na mysli, je dynamická rovnováha, neustále porušovaná a znovu korigovaná, charakteristická velkým množstvím cyklických jevů a tím, že entropie v některých částech roste a v jiných klesá. K té ale nic přirozeně nesměřuje, naopak, ta se musí aktivně udržovat.
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    23.2.2012 01:02 jas | skóre: 13 | blog: blag
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě

    System v rovnovaznom stave je mrtvy vo vyzname, ze sa uz dalej prirodzene nevyvija (ale to je prirodzene, kedze nema kam), ale nie je mrtvy vo vyzname straty potencialu (cieleneho vyvoja). Potencial uplne rovnovazneho systemu sa s priblizovanim k rovnovaznemu stavu prave zvacsuje. Pri uplne upratanom systeme je na rozdiel od rovnovazneho stavu uz vsetko rozhodnute.

    Pokial sa pozerame na uzavrety system ako na jeden obrovsky kvantovy pocitac, tak rovnovazny stav je pociatok vypoctu (nic nie je rozhodnute) zatial co "poriadok" je uz jeho koniec po merani (vsetko je rozhodnute). Ako bonus je, ze neexistuje entropia (vramci systemu), kedze kvantove operacie su reversibilne.

    Teraz si zoberieme nejake meracie zariadenie (a priori musi byt mimo uzavrety system, prave meranie zvysuje entropiu). Vykonavanim operacii a meranim docielime upratanie systemu. Dostaneme system, o ktorom uz vsetko vieme a tym padom pre nas uz dalej nema byt cim zaujimavy.

    Preto upratany svet (akokolvek si myslim, ze je nemozne ho dosiahnut) povazujem za nudny.

    Pri pohlade na cely vesmir ako kvantovy pocitac sa okamzite zbavime entropie (ale aj moznosti merania, samozrejme za predpokladu, ze nieco ako meranie skutocne existuje) a dostavame len system, ktory sa nejak reverzibilne vyvija od nejakeho pociatocneho uplne rovnovazneho stavu. Vdaka reverzibilnosti sa casom moze prirodzene vracat do rovnobezneho stavu a vyvoj sa moze opakovat (ale aj pri rovnakom algoritme inou "vetvou" vypoctu a pod.). Ako bonus nehrozi strata informacie upratanim podcasti (len sa informacia reverzibilne presunie do inych casti vesmiru).

    23.2.2012 08:36 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    A jak se pozná chaos od nechaosu? V zásadě za chaos označujeme míru, kterou nějaký dynamický proces nechápem.

    To co nevykazuje činnost je mrtvé, ať má jakýkoliv potenciál. Vlastně to bychom se museli dohodnout co je to "mrtvý" a "živý".
    23.2.2012 10:33 jas | skóre: 13 | blog: blag
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    A jak se pozná chaos od nechaosu? V zásadě za chaos označujeme míru, kterou nějaký dynamický proces nechápem.

    Ano a preto ho meranim mozeme "upratat" (meranie nam poskytuje nejaku vedomost o systeme). Kazdopadne v systeme bez merani nemozeme vykonavat toto upratovanie, mozeme nanajvys preskupovat, ale nic z toho sa nikde nestrati. Preto moze cely system zostavat rovnako chaoticky a aj preto neverim v moznost uplne upratat nas vesmir (pri najmensom bez vonkajsich (mimo nas vesmir) vplyvov).

    To co nevykazuje činnost je mrtvé, ať má jakýkoliv potenciál. Vlastně to bychom se museli dohodnout co je to "mrtvý" a "živý".

    V principe ano, kedze v otvorenom uplne rovnovaznom systeme nieje ziadny inciator akejkolvek zmeny. Ale pokial sa pozerame na uzavrety system, do ktoreho nepatrime, tak ten prvotny impulz mozeme poskytnut napr. my. V tomto pripade v podstate len potrebujeme nieco nastartovat a ono to uz potom pojde po nejaku dobu (kym sa nevrati do rovnovazneho stavu). Za iniciator v nasom vesmire mozeme zobrat samotny velky tresk.

    23.2.2012 10:51 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Jaja, zase jsme u slov a významů. No, mrtvý je vlastně něco, co už není možné přinutit (nemá potenciál) k nějaké.... blbost, kecám, mrtvola hnije - jaký to mocný proces, změna!
    23.2.2012 08:41 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    My máme tendenci si antropomorfizovat vesmír. Přisuzoval mu lidské vlastnosti a osud, mluvíme o jeho zrození, sráří... což je ftákovina. Ale nahradit to chápáním vesmíru jako velkýho počítadla?
    23.2.2012 10:39 jas | skóre: 13 | blog: blag
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Ale nahradit to chápáním vesmíru jako velkýho počítadla?

    Tu ide v podstate len o nazvoslovie. Kvantovym pocitacom sa ho mozeme pokusit nazyvat az teraz, ked prejavil nejake javy. Pocitadlo je v tomto pripade len velmi vseobecny pojem a z isteho hladiska by bolo mozne vesmir vzdy brat ako nejake "pocitadlo". Obvzlast ak popis toho pocitadla vznikol pozorovanim samotneho vesmiru.

    Za to pocitadlo sa da v informatike totiz zobrat snad uplne hocico, co vykonava nejaku zmenu. Ako vypocet mozeme brat tiez snad uplne lubovolnu zmenu a samotny vypocet nemusi byt plne deterministicky. Dosledkom je, ze aj odhad sa da povazovat za "vypocet".

    23.2.2012 10:49 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Ano, proč ne?
    Salamek avatar 20.2.2012 16:49 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Uz by to chtelo nejakou svetovou valku... lidem totiz dochazi hodnota zivota az kdyz vysiraji vlastni streva po ozareni radiaci :-D
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    20.2.2012 17:28 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    asi tak...
    Jendа avatar 20.2.2012 18:42 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Podle mě si neuvědomujete, co říkáte.
    Salamek avatar 20.2.2012 19:51 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    mezi nami devcaty to byl spis joke nez vazna veta :)
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    20.2.2012 20:09 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Uvedomuju si to moc dobre. Ty to videt asi ani nemuzes. Ale ja sleduju uz asi tak deset let jak lidi nadavaj na vymeknuti Evropy (a nedochazi jim duvod), reseni vidi v nejaky poradny valce apod. Akorat si (receno s jednou sci-fi) "neuvedomujou, ze nebudou z mece stirat jen krev nepratel, ale i zbytky jejich obeda". Valka je pro ne ciste reseni, plne hrdinskych skutku. Aby ne, kdyz jim podobne veci tlaci do hlavy i filmy...
    20.2.2012 20:14 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Hej. Valná část lidí si představuje válku jako kouzelné dobrodružství, kde oni budou na straně vítězů.

    :.. hovno.
    20.2.2012 22:57 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Doufám, že by mi uznali modrou. I když kdo ví, jestli v té následující válce budou vůbec ještě bojovat (mnimálně na euroatlické straně) lidé. To možná až v té další válce ... klackama ...

    Jendа avatar 20.2.2012 23:19 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Doufám, že by mi uznali modrou.
    Jestli budou bojovat lidi, tak to vidím spíš na cyberwar. Dneska frčí crackování SCADA/PLC v páteřní infrastruktuře protivníka (voda, elektřina, fabriky, nemocnice…)… civilní škody? Who cares?

    Spíš bych se zaměřil na život civilisty. Jednak může u Prahy přistát 15Mt cvalík, druhak může permanentně nejít elektřina/voda/civilizace. Z toho vyplývají problémy s rozvozem potravin a tak dále, a tak podobně.
    20.2.2012 23:30 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    15Mt na Prahu? Dneska frčí taktické a ne strategické zbraně. USA mají v současnosti největší tuším 1.5Mt. Pravda, rusové byli vždycky na megalomani, takže skoro určitě pár kousků v řádu desítek Mt mají. Ale že by jimi plýtvali na Prahu? Na město kam by bohatě stačilo 100-200kt?
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    21.2.2012 00:01 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Největší kousek, co USA kdy odpálili, byl 15M Castle Bravo a i ten neměl být tak silný, navíc se nedal přepravovat letecky (odpálili ho na povrchu atolu). Nedávno (12. února) byl o tom na ČT2 dokument. Ty záběry ohromnéné ohnivé koule, rázové vlny a mohutného hřibu, vypadajícího jako rostoucí strom z pekelných plamenů (navíc doprovázený vhodně děsivou hudbou) v sobě mají zvlášní mazivě děsivou krásu ...

    21.2.2012 00:05 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Jo, o tom vím. A o té "mazivě" nebo "mrazivě" (to je fuk) děsivé kráse mi vykládej. Jednou bych rád viděl výbuch nějakého takového kousku na vlastní oči, samozřejmě z bezpečné vzdálenosti. Ale zrovna tohle se mi asi nespllní :/
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    21.2.2012 00:24 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Bylo to "mrazivě". A když jsem se jedno zmínil, že na seznamu věcí typou "Chci vidět než umřu" mám i pozemní jaderný výbuch, tak se na mně díval jako na magora. Je pravda, že z přítomných byla většina studenty rozličných humanitních oborů, ale i tak jsem si tam na chvíli případal jak doktor Divnoláska :-)
    21.2.2012 00:28 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    +1!
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    Jendа avatar 21.2.2012 00:37 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Magor mezi magory, zrovna výbuch mě nikdy moc nelákal. Ale mám tam jiné věci, kvůli kterým mě Mrkva označil za úchyla :-).
    21.2.2012 00:39 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    S čím jsem tě označil za úchyla?
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    Jendа avatar 21.2.2012 00:48 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    -----BEGIN PGP MESSAGE-----
    Version: GnuPG v1.4.11 (GNU/Linux)
    
    hQIMA5VZiQxe2/niAQ//XHT/+XxN/SPCT3jC4RyKnTWFctbdpQNmW0c0HmN7iI0c
    f8Kjfu0waITKtnfQlHjKgG4gsP1G6C+R3BA8vgHwyppkOHAM02b8YGs5QNXCIjA9
    wmxbhQEUslbU7rU6OPJChZczse4wY176t7QXAeqJNjV+3cb4mgiZlXlsMT9rIgTD
    xOhVWlVkdxG4Ly9NDvNyZPvHHszFUwvjO27IQoItiXDoD8B/3NV9rRTRhojrKcgA
    XVj5Oy86+sRGce96yAdxjzq0Hgy6CW6Ib8Xo34Q3q1WyCzOVC8pN5BT/I/bH10Rb
    ZHU43vRk9ZqfxmtQRpfXsoNyoZj2CVjQDbmJSRYEzLj+fs3efnaBCMiqNx1JfXiz
    k5PWAy9P8yO1c6A4wyXEhUdYh9GicLGLrqAAaPstio03d1QYE6ykHsP8+mlNoHhD
    f0snlkZ3Wfy7bQhWDJzoGXoD4OZcRYhicg2kKSnQXnB5WB6wBD3UlPUuoEJHoPWs
    IrMvonSbzcRc011R7MGRzduEZcJQKsLaKaoWYrtODU2TUKfWSo0Ux/e5b0mscYPr
    m0+e6j+wRx+bIzslHIRaQ3hQ833il8KPoqVeuLXeawb1hY2htR1A1yIi7V+9gAOn
    HhsY1kulukOpT10sTwCYJD7geWQp+TOAvY2FLhyQNIoT+6bhpp6zCQ7TuQcrYDSF
    BA4D2BYy9H8yv1cQEACS5yAGpfbm6SL4DnXqjVki5Tzs9clXxC+y6PUP9g2phMn+
    odzOtY5qwTKaPSN505os4gPYPXJ6Ao+rFhkYR3EywKFrAgieeJinwA6fw+PR8qhO
    aETizA98Lt66B0EhQqpgUunlyZvqi+A8IhsWXOy892SrYGK7GpBeJSPN1OfG+5WK
    8PY99tKmxiEq7yldaw+dSp2n3pgyaf6B+Te6cP/IILcdcD7T7De7q2bAzGJjFRvu
    9+r4QRhWUkvfWvH6KX95iBZa6PJ7tMk1UHZApMCqzLOePwLvUoF1LzVAxrOq8HCL
    pF8qP+rxAQ+RG4bqwV+rX2XPeEPUSzKyJL+BwOzAYjEnFSaiULHqVn6zoQrTCriT
    nSebrMHQrkrQ6seuAMuyx3Hydw/87TL5miejNdBmFltHThsmNcwxbDUvQEuX+Pky
    8iFqWWi5NiNNf+IdxNal3PVnvujYYub2bO6z8tv5qgifcm1swl8jGcO2GiUIKSIV
    Vs6bXXCEP8f19lEKOaoWlv2ef0iNlCqwhH03vB3gpV7pl6uNmAXUrZrOv+RVOzQU
    IUIoHfphvrdWSxioLhz6S1ze4dkTfvazJi9Ym358kbYYG7g8+BJr82YSsGOJl/nM
    JS0mH7sn2huNJpi9hPeZHSv3ykkpyZgH6nh98ST1QeJPxODtEmQ1LcpgHjZcBQ//
    TwHqkfeX3DTPyI4N7OoflGSHGhGP31YH0ORasXovAfyqwTgXkl68JAIv8XBks4m8
    3mFvgXX4bBbGHBDomGcAzJFwIBt/HZyOhYdcpuH5fCrPUCKcVhQf53agvXuqP5gs
    8wvw1FqHcEsqnKzV/SXEaroo1428zLA+24y0NS+aQsL2Oofexjb/y2X4uQ7wdjOR
    4mDQLj/yCsLMxSL6Cv/iPvU1Pwq2yu4yCxedFzTlmfpDRrxBPcjZeuPgHR9PbjoG
    MmtZcYb3aMWEFsJQIso9jxo6EHKYwdS5BreH1w1keaiDkYJibQplViaKv3n0nkbB
    UtNAjFQskr+8Koo38WxrwJp0FiB0dY8QPsNa3oaes6LuHNRd0TDN+CdhwCsxEVBI
    RAJxUu97WMthQeJU8A8oXH0DXzvzG0rlz8yS0m2yTN7OqrNQSjQpT6pa87AdZXgw
    AysCK8LroHsygJEYq6WEa1EaUupDdWhAO+yYx0z5RrWtVv00GMhjwThv2E7sUw9K
    7ZMt64ga1/vL7Ov+TrXKMuzWgqmyV3ZQVRzi6qwHd5NTzw0RrIbhMcnvWEAMGd7r
    9tFL6Ez73s7mDqqWi+ujtCYHtXZh022BCptK0mbkotsbRBHnFmuITfQ6Y2HAKQe3
    lHYGOVGEEPdHMywx7uwgvbQrJSG2gVD4RPTMmngBGCvSlAHu+hE+7uPKQZW0LdZr
    xXG1lOzQLwiD4LJhLN/0LiYw1eKkC6i71jBCJNngJbtkZ+VHaJp6qV4M9tAA8eaR
    58p89wDnqhx/ay61bzY9a5ZssB2lxXumwGv6breJXg5n4cnQmVv6Xu1koQSySO7w
    NgU0i3uUWCJ/ujzVbgwkTqbuGIHTDBpLD7yiPfahD5KBjJMbQ4c=
    =cxIo
    -----END PGP MESSAGE-----
    
    Heh, člověk zašifruje jednu větu a GPG z toho udělá takovýhle blob.
    21.2.2012 01:12 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    -----BEGIN PGP MESSAGE-----
    Version: GnuPG v1.4.11 (GNU/Linux)
    
    hQQOA9gWMvR/Mr9XEA/8DT9WxsB0EIYO51qvv6od/Hr3ZNoaXNl9G7paiOnS1mml
    wxKU2tLUhYKQuIdaUh+EVI4l0p15eIUw8+Kgot1TMST9GGTguEgAidOLwbM/EzFv
    +DlkrVi3ti+2ZLRikdSpfm//6Toc+LmcigMfPsqIhBhETv1Xa31IQfhpeTbgvHpL
    smmj4Djj96gVG6zs9jD8S9gjULwj4Ng4T1AJAOenneUP8JthOucq+7O3yGy3R1Mg
    XapzfvfRqxY9qUxiuvftow5DQCVJXHVidVsto/rOj+o3QGyOpqTkbAEdLraf9Xwn
    A0AjUZIa5NGy/s1u0okwJM6h7+aZ9rIyOiV3kFezE7NWCwGQRjEeuWxyqIP3ABHq
    7P6s5SbYIrfw9o7yUxyD9YujrltCxsPtJ6TLzWlwiKQ3Pdyzdkg8szLB67iHZhg9
    edKnGNhS4C4QqDIvHyYK8NNPCvECQaXpzOI5i1+1q0X1EGyRVOI2vdg6T3V3K9Wu
    1GS18HBzJaPBHzBM/DslK1WFwsqW1bv334sns0sgfvsODRb2M5Sl4URVECzH5skB
    ozkRwy5o1VEkWrJTQze4MjqGx/VOmt9rPjoJITG1epdLX3CvAoNKNo0SUWh8lKN7
    Y0U4D4nMCOHKuI01LqLgJUKLdZXmfpy9bqzPvUsU7rL413QIFjW0MWQUDAN3og8P
    /jkT4oRsAW4uJML7GMa5JCiWiEYJzEiZ+qLSc8jaO8IIJT0p9HOlYLlyXDoxlhVT
    hWUCI176Ea4xckk4TAScuEmYRZFhI02irelIuXx+VOav5rV+gMaCWZe/qxoBEtVD
    JpohMB0W0ygWVC0gvAyi63XUgCF+TrvvHQvX9opuk7n+nMyGNMmdUtRhSSphD+ZB
    tssnAiOFTY4AfiXchSRlYsoOghAHd/ZlE5MYTHtVRM7imxTBAnct3nctdMfCUh4y
    DLjQdr1Nmtk/hu/b6vIKBbsxvEX6LPmv+1RB9ybtKdU7l+Wr4vVvfeoCLKPVWMLV
    rMMCydUdq/jkZw/y/t/OmcL/ozgcfglAddC6kUw/F3n1ieW5H1ESkcIz4FWHO7zp
    64rrIRPgtiOJ9cPuw9GWDWrh4bJSjoy9jFt3uvia1m1fzKcBW9cRBGP4tpBsOGyg
    JuRv+9g/Eff0XV6azORk8fEyWk36VF7oP7pZoI69cgafoyQxyUXFDIsRNLbB0C5G
    vZRw5DMLY+ioGuOK7sbg0NwykXK3FiPUCSyeN2HBFE+KaR7zgQ0bp1rrM/r4aX94
    JLr8/uXDpQmBUhQXnBilGHTPFoaWaw8CEAla9mbfCkzuySz9PgQzcxkkzngC8Fzt
    J6+WW/Z8LXcLAN2ZFNlx17MzVRMgTN2ZQnIybVWWlzjV0nMBSjKqPHn3p/XmwgUU
    D1pv1LkY+mnEI2MVJ3BDxBQFJmyf2OqGUCMYmDby1/jsbM9D4qkMv84UTVlCNDHk
    EHZ58FhMV931xdHbIBnZ78v9UO+ePGka7S3iFUYHfrGXU0on1ptBNDDt9C28iBzs
    nYxQLyge
    =I52F
    -----END PGP MESSAGE-----
    
    Ta délka toho blobu bude asi mít něco společného s délkou klíče. Pro běžnou komunikaci má fakt 4k klíč dost velký overhead.
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    Jendа avatar 21.2.2012 18:44 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    XapzfvfRqxY9qUxiuvftow5DQCVJXHVidVsto/rOj+o3QGyOpqTkbAEdLraf9Xwn
    A0AjUZIa5NGy/s1u0okwJM6h7+aZ9rIyOiV3kFezE7NWCwGQRjEeuWxyqIP3ABHq
    7P6s5SbYIrfw9o7yUxyD9YujrltCxsPtJ6TLzWlwiKQ3Pdyzdkg8szLB67iHZhg9
    (lol) Jak už jsem možná psal, analýzou ex-post jsme došli k závěru, že podmínky experimentu byly značně suboptimální. Proto to v TODO listu zůstává.
    21.2.2012 01:14 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    A docela by mě zajímalo, kdy někoho napadne že si přes ábíčko vyměňujeme dětské porno nebo plány na jaderné bomby :D
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    pavlix avatar 21.2.2012 11:34 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Řekněme chvilku po tvém komentáři? Možná než to zaindexuje Google :). Víš ony ty strojové překlady nejsou úplně dokonalé a se sarkasmem už nepočítají vůbec. Btw, nechystáš se do USA (teď jsem přidal poslední klíčové slovo)?
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Dalibor Smolík avatar 21.2.2012 12:08 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    LOL :-) Máme stejný způsob uvažování
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    pavlix avatar 21.2.2012 12:19 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    To by se mohlo vykládat jako spoluúčast :).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    21.2.2012 12:21 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Tak to mame jedno "zlocinne spolceni"...
    pavlix avatar 21.2.2012 12:30 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Vložit do košíku
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    21.2.2012 12:59 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Vyberte zpusob placeni
    Dalibor Smolík avatar 21.2.2012 12:49 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    A podle zákonů USA šup do plynové komory!
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    23.2.2012 23:06 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Ale vy jste si vyměnili. Magické slůvko: vernam :-D.
    vencour avatar 21.2.2012 01:18 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě

    I tohle ve Šturmovi je, modrá a žlutá atomovka, Fat Man a Little Boy, z roku 1945, jako výzbroj B-29. Jako malá náplast dobrý, když ji odhodim cca v 3.000 stopách, tak to odskáču taky, když v 15.000, tak přežiju.

    Třeba by Vám to taky jako zkušenost stačilo?

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    Jendа avatar 21.2.2012 00:35 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    S 15 Mt zrušíš jednou ranou celé Československo.
    21.2.2012 00:41 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Co myslíš tím "zrušíš"?
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    Jendа avatar 21.2.2012 00:42 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Hezký kráter a zamoření k nepoužitelnosti.
    21.2.2012 01:03 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Vždyť kráter po Castle bravo testu má něco kolem 2km :) Se zamořením nevím, ale pochybuju že by to (vážně) odnesl víc než +-středočeský kraj. O dlouhodobých dopadech jako rakovina, vrozené vady a podobné veselosti nemluvím, ale to by v případě jaderné války bylo asi stejně jedno.
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    Jendа avatar 21.2.2012 13:53 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Příloha:
    Se zamořením nevím, ale pochybuju že by to (vážně) odnesl víc než +-středočeský kraj.
    Nó…
    21.2.2012 20:17 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    No dobře, tohle nevypadá moc hezky.
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    kotyz avatar 21.2.2012 20:58 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Když bude vítr foukat příznivym směrem, většinu odnesou sousední země. Taky bude záležet na konstrukci bomby (byly snahy udělat takovou, kde by bylo minimum až žádnej spad a většina tý explozivní síly by byla z fůze, která je čistá, pak taky zkoušeli nějaký slabý a čistý bomby na zemní práce, na Sibiři s tim dolovali nějaký příkopy a byl plán na monstr projekt kde by se přesměrovávaly celý řeky, ale nakonec z toho nebylo nic). Myslim že vo tom bylo něco i v Trinity and Beyond, ale spíš jenom takový poznámky pod čarou. Někde na netu vo tom bude víc.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    21.2.2012 22:41 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Tak ono když to odpálíš v rozumné výšce, tak to vymaže z mapy větší oblast a spadu bude přitom míň :)
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    Dalibor Smolík avatar 21.2.2012 10:43 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    To už zrušili politici před 20 lety a nepotřebovali k tomu žádné TNT, stačilo pár politiků ..
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    21.2.2012 08:41 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Phe, Představte si kdyby jen zlikvidovali počítače. nefunguje armáda, policie, obchod, auta, dveře... nic. Sežerem se v Praze navzájem, pokud by to bylo v zimě, spálíme plasty a pak zmrznem. Proč plýtvat bombama, na vyspělou civilizaci stačí přetnout kabel a ona se složí.
    Bluebear avatar 21.2.2012 10:42 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Kdepak, tohle není USA ani Japonsko. Státní úřady by to skoro nepocítily, úředníci by prostě s radostí vyhodili mašiny, které jim díky "špičkovému" softwaru od fy Známý-pana-šéfa s.r.o. stejně jen přidělávají práci, oprášili by šanony a kartotéky (vrstva prachu bude určitě ještě velmi tenká, pokud to ještě někde nepoužívají) a jelo by to jako brus. Možná i rychleji.

    K obchodu typu husu-za-kladivo a pomoz-spravit-dům-dostaneš-sele, který poslední dobou díky extrémním daním znovu vykvétá, taky elektroniku nepotřebuješ. :-)

    V podstatě jediní, koho by to fakt nasejřilo, bychom byli my geekové. Ostatní by si po prvotním šoku oddechli, že se všechno vrátilo do dob staré dobré první republiky.
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    21.2.2012 10:50 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Vy woe, ty jseš fakt depresivní týpek! :-)))) Osobně si myslím že cesta vede akorát dopředu, jinak jseš mrtvej druh. :-)
    21.2.2012 11:05 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Mas pravdu v tom, ze cesta by mela vest kupredu. On ma pravdu v tom, ze ne vzdy se tak deje :-)

    Je OpenCard cestou vpred? Je cestou vpred Drabkuv system?
    Dalibor Smolík avatar 21.2.2012 11:17 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Myslím, že jsi to vystihl přesně. Cesta dopředu ale není nikdy přímočará, někdy jde o mrtvou větev vývoje a vrací se to na chvíli zpět, ale pokrok si cestu najde vždycky, jde jen o čas.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Jendа avatar 21.2.2012 14:00 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    odborně se tomu říká spirála
    21.2.2012 14:08 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Ještě odborněji se tomu říký dva kroky dopředu a dva zpět :-)
    21.2.2012 14:31 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    No pokud je teorie pokrou zprávná tak by jsi ten vzorec měl popsat alespoň 2 kroky dopředu 3 zpět , 4dopředu. aby jsi vystihnul základní smysl? :-)
    21.2.2012 14:39 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Já bych přidal úkroky do strany a povyskočení :-)
    Dalibor Smolík avatar 21.2.2012 15:36 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Asi takhle? :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    21.2.2012 16:03 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Jo! To je ono :-)
    21.2.2012 14:33 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    souhlas. :-)
    Jendа avatar 21.2.2012 13:59 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Elektrárny, rozvodné stanice a vodárny jsou i u nás závislé na elektronickém řízení. Rozjet to zpátky v mechanickém módu by trvalo „trochu déle“. Déle, než začnou v Praze bez vody a elektřiny umírat lidi.
    robotics avatar 20.2.2012 22:33 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Pěkný blogpost. Zrovna sem se v něm částečně poznal. Zrovna dneska večer. Začal sem hledat potvrzení o době kdy jsem byl vedený v uchazečích o zaměstnání na úřadu práce a zjistil sem, že ho dopr... nemám! Oni mi ho prostě nedali, když sem tam u nich skončil?! Rozčiluju se tady jak hovado, protože ho nutně co nejdřív potřebuji. Zítra té ženské budu volat. A přitom, přesně jak je psáno v blogu, sem si mohl zjistit dřív, že ho nemám a nemusel sem být tak nasranej. To samé s potvrzením o zaplacených úrocích na hypotece a by se dala nějaká ta kačka odečíst. Pořád mi to nepřišlo ač to každý rok chodí, tak teď nic a su z toho nasranej. Přitom stačilo dávno zajít do banky a požádat o něj. A nemusel sem být nasranej. Jenže teď ho nutně potřebuju hned a su nasranej jak hovado. :-(
    robotics avatar 20.2.2012 22:37 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    Jéééé, zrovna sem to potvrzení z pracáku našel zapadlé ve skříňce za pořadačema v kterých to mělo být zarovnané :-D. Su fakt hvd. Ale su o půlku klidnější.
    21.2.2012 07:14 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    OT: Nesmis hledat to, co hledas. Ja nemohl najit kabel k casomire. Celou zimu. Ted jsem hledal haky na uvazy a nasel kabel. Premyslim, co mam hledat, abych nasel haky.
    23.2.2012 23:18 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    spěchaj a nikdy je nenapadne přivstat si, umejt se a vyjít zasraně včas.
    Já bych pospíchal i tak :-D.
    25.2.2012 12:37 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hate-post o lidech a o světě
    "Lidi nepřemejšlej dopředu, dostávaj se úplně zbytečně do průserů. Jsou liný. Nuděj se! "

    Istý pán Frankl, ktorého ľubovoľný výklad tu už bol po predchádzajúcom chybnom poňatí predkladaný duchovnou autoritou istej časti užívateľov, pripisuje nudu tzv. existenčnému vákuu, ktoré sa rôzne maskuje ,, Niekedy sa túžba po zmysle* ( pozn.: života) kompenzuje túžbou po moci vrátane jej naprimitívnejšej formy, túžby po peniazoch. Inokedy zastúpi túžbu po zmysle túžba po pôžitku. To preto má existenciálna frustrácia za následok sexuálnu kompenzáciu. V takých prípadoch môžeme pozorovať nespútanosť sexuálneho libida v existenciálnom vákuu."

    ... a ďalej hovorí, že existenčné vákuum sa týka v modernej spoločnosti väčšiny ľudí...

    Keď sa zamyslíte, to vysvetlenie príznakov doby v prevažujúcom ľudskom správaní sedí.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.