abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:44 | Nová verze

    Nová čísla časopisů od nakladatelství Raspberry Pi: MagPi 140 (pdf) a HackSpace 77 (pdf).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 01:00 | Nová verze

    ESPHome, tj. open source systém umožňující nastavovat zařízení s čipy ESP (i dalšími) pomocí konfiguračních souborů a připojit je do domácí automatizace, například do Home Assistantu, byl vydán ve verzi 2024.4.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:11 | IT novinky Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 20:55 | Nová verze

    Neziskové průmyslové konsorcium Khronos Group vydalo verzi 1.1 specifikace OpenXR (Wikipedie), tj. standardu specifikujícího přístup k platformám a zařízením pro XR, tj. platformám a zařízením pro AR (rozšířenou realitu) a VR (virtuální realitu). Do základu se z rozšíření dostalo XR_EXT_local_floor. Společnost Collabora implementuje novou verzi specifikace do platformy Monado, tj. open source implementace OpenXR.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 17:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 0.38.0 multimediálního přehrávače mpv (Wikipedie) vycházejícího z přehrávačů MPlayer a mplayer2. Přehled novinek, změn a oprav na GitHubu. Požadován je FFmpeg 4.4 nebo novější a také libplacebo 6.338.2 nebo novější.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 11
    včera 17:11 | Nová verze

    ClamAV (Wikipedie), tj. multiplatformní antivirový engine s otevřeným zdrojovým kódem pro detekci trojských koní, virů, malwaru a dalších škodlivých hrozeb, byl vydán ve verzích 1.3.1, 1.2.3 a 1.0.6. Ve verzi 1.3.1 je mimo jiné řešena bezpečnostní chyba CVE-2024-20380.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 12:11 | IT novinky

    Digitální a informační agentura (DIA) oznámila (PDF, X a Facebook), že mobilní aplikace Portál občana je ode dneška oficiálně venku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 8
    včera 05:11 | Komunita

    #HACKUJBRNO 2024, byly zveřejněny výsledky a výstupy hackathonu města Brna nad otevřenými městskými daty, který se konal 13. a 14. dubna 2024.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    17.4. 17:55 | IT novinky

    Společnost Volla Systeme stojící za telefony Volla spustila na Kickstarteru kampaň na podporu tabletu Volla Tablet s Volla OS nebo Ubuntu Touch.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    17.4. 17:44 | IT novinky

    Společnost Boston Dynamics oznámila, že humanoidní hydraulický robot HD Atlas šel do důchodu (YouTube). Nastupuje nová vylepšená elektrická varianta (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    KDE Plasma 6
     (68%)
     (10%)
     (2%)
     (20%)
    Celkem 562 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    Jak se zbavit much

    23.6.2006 20:17 | Přečteno: 12138× | poslední úprava: 23.6.2006 20:19

    Přichází doba odporného létavého hmyzu a pokud si přečtete tento zápisek, už nemusíte mouchy plácat plácačkou a dokonce ani zabíjet...

    Určitě to znáte, rozmázlé mouchy na nábytku, na plácačce, na novinách. Asi před třemi léty jsme doma měli nálety much, tak jsem si řekl že musím vymyslet jiný způsob jak se zbavit much, způsob jsem našel velice efektivní, ne nejedná se o mucholapku:-D

    Jak na to a voco go? Budete potřebovat bílou(průsvitnou) plastovou (PET) lahev o obsahu alespoň 1,5 litrů (čím více much tím větší lahev, nedoporučuji 0,5L) s víčkem a nějakou tu mouchu. Najděte sedící mouchu, vezměte láhev s otevřeným hrdlem. Uklidněte se, láhev otočte hrdlem dolu (k mouše) a pomalu přibližujte s hmyzu, stačí přiblížit na 2cm nad mouchu. Ted moucha buďto uletí nebo zůstane. Takže, asi 2-3cm nad mouchou levituje hrdlo láhve, nesmíte s lahví kývat, moucha by si toho všimla, ale rychle k ní hrdlo přibližte (až bouchne o materiál na kterém moucha sedí) a moucha by automaticky měla zalétnout do lahve, protože mouchy nestartují jako letadlo, ale nahoru - jako vrtulník. V naší rodině se už nemusí mouchy zabíjet, stačí když mi matka řekne kde je moucha a já ji chytím do lahve, a ani nevyletí, protože má tu tendenci letět vzhůru, ale když je lahev hrdlem dolu tak se jí to nepovede:-) Když budete trpěliví, rychle se to naučíte a můžete se prohlásit za chytače much na volné noze:-D Takže, máte nachytáno tak 60 much (jako já minulej rok), teď stačí láhev dát ven nebo za zavřené okno a otevřít uzávěr... Ze začátku vám bude toto chytání dělat potíže, ale zvyknete si, a za nějakou tu dobu už budete rychlí...
    Sorry že jsem tohle napsal tak prasácky (byl jsem neustále rušen), ale snad jste to pochopili. PS: Mouchy nezamrazujte a ani do lahve nelejte benzín s úmyslem zapálit je.

           

    Hodnocení: 55 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    23.6.2006 20:19 XMurder | skóre: 25 | blog: introvert
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit much
    Video z akce nemám, ale kdo by chtěl natočit... :-) lol
    kyknos avatar 23.6.2006 20:24 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit much
    Co je to za blbost? Čekal jsem nějaký fígl, jak polezou do lahve mouchy samy :))) Přece nebudu chytat celý den mouchy, po jedné. To je radši nechám být.

    A když už bych jich 60 nachytal, rozhodně bych je nepouštěl oknem ven, aby se druhým vrátily. Určitě bych je zabil (nebo ti je poslal poštou :).
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    23.6.2006 20:26 XMurder | skóre: 25 | blog: introvert
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit much
    Je to jednoduchý, 60 much nachytáš za necelých 1,5 hodiny
    kyknos avatar 23.6.2006 20:28 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit much
    Asi jsem divnej, ale znám lepší způsoby, jak strávit 1,5 hodiny.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    23.6.2006 20:21 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit much
    A jak teda ty mouchy potom spolehlivě zabít?
    Copak toho není dost?
    23.6.2006 20:22 XMurder | skóre: 25 | blog: introvert
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit much
    Nezabíjet, vypustit. Když chceš zabít, tak láhev hoď do kotle;-)
    23.6.2006 20:27 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit much
    Plastovou láhev nechci pálit (ani žádný kotel nemám). Ale rozhodně taky ty mouchy nechci nechat naživu.
    Copak toho není dost?
    kyknos avatar 23.6.2006 20:29 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit much
    Tak k nim nalej trochu lihu nebo je utop.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    23.6.2006 20:31 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit much
    Pak ještě protřepat a zapálit. To je pak taková raketka na muší pohon. :-)
    23.6.2006 20:32 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit much
    Vrahu.
    kyknos avatar 23.6.2006 20:35 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit much
    Vrah much domácích. To je vážné obvinění.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    23.6.2006 20:38 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit much
    Jistě. Hmyz co mi vleze do pokoje bude zničen. Říkejte si o mě co chcete.
    Copak toho není dost?
    kyknos avatar 23.6.2006 20:40 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit much
    Není hmyz jako hmyz. Kdybych viděl někoho jak vraždí motýla, velkého brouka nebo včelu/vosu/sršeň, zlobil bych se na něj. Ale hmyz škodný, obtížný, přemnožený a ještě ke všemu přenášející choroboplodné zárodky...
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    23.6.2006 20:43 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit much
    Muchy smrdí.
    23.6.2006 20:44 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit much
    Ty jsi už někdy očuchával mouchu? :o)
    23.6.2006 20:47 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit much
    Ne, ale jednou mi spadla do pusy. Fuj. :-(
    kyknos avatar 23.6.2006 20:49 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit much
    Já znal týpka, co si mazal mouchy a tiplice na chleba s máslem.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    23.6.2006 20:51 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit much
    Aha, to jo no. Ale horší bylo, když se mi ji párkrát podařilo vdechnout. Naštěstí pokaždý jenom tu minimušku. To je fakt nepříjemný. A taky je dobrý při jízdě na kole moc neotevírat držku no, ale já se nikdy nepoučím :o)
    23.6.2006 20:56 D-Evil | skóre: 25 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit much
    Taky jsem jich pár vdechnul. Většinu jsem vysmrkal, ale pár jich asi umřelo na otravu dehtem :-)
    23.6.2006 21:02 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit much
    Já nekouřím, u mě to snad měly snazší :o)
    masožravá palma avatar 23.6.2006 22:14 masožravá palma | skóre: 6 | blog: Agnes | Matka měst
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit much
    Naopak, umíraly déle.
    Mám městečko, podpořte průmysl a dopravu. Snižujte kriminalitu.
    23.6.2006 22:20 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit much
    Já jsem ale tyran. To abych hned zítra začal kouřit :o)
    27.6.2006 17:19 Feyd | skóre: 1
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit much
    Podle musek na zubech se pozna vesely cyklista.
    27.6.2006 23:40 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit much
    No jo, já byl v tý chvíli hodně veselej no ;o)
    23.6.2006 22:46 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit much
    Spadla Ti tam za trest, že nemáš rád DRM! :-D
    23.6.2006 22:48 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit much
    Že nemám rád dobrácké rozpustilé muchy? :-)
    23.6.2006 22:52 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit much
    Nebo si udělal chybu a byl hrdý na svoji krásnou vlast s otevřenou hubou? ;-)
    Copak toho není dost?
    23.6.2006 22:27 Petr Bayer | blog: NIL
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit much
    Rasisto.
    Kill the poor!
    23.6.2006 22:39 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit much
    Krátký proces je s nimi třeba provést. ;-)
    23.6.2006 22:41 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit much
    Blitzkrieg proti mouchám?
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    23.6.2006 22:43 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit much
    Proč ne? :-)
    23.6.2006 22:53 Petr Bayer | blog: NIL
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit much
    Noc dlouhych mucholapek na ne!
    Kill the poor!
    23.6.2006 20:43 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit much
    Cokoliv co mi vleze do pokoje a je mi fakt jedno co to je. Motýla bych asi snesl, ale brouka žádného a za žádných okolností. Vosy a včely (natožpak sršni) jsou nebezpeční, ty bych asi napřed zkusil vyhodit, ale kdyby to nešlo (nebo bylo prostě jenom výhodnější je rovnou zabít), jdu po nich.
    Copak toho není dost?
    kyknos avatar 23.6.2006 20:48 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit much
    No tak to jsi vážně buran :((( V mnoha případech jsou i chránění.

    A nebezpečné vosy? Možná včely, ale velmi málo. Navíc píchnutí není nic vážného, nejsi-li alergik. Když jsem byl malý (ještě jsem ležel v dětské posteli a do školy jsem ani náhodou nechodil), bylo přímo nad postelí velké vosí hnízdo. Koule 20 cm v průměru. A spousta vos. Sedaly mi na postel, já je bral i do ruky. Nikdy mi žádná nic neudělala a já nikdy žádné neublížil. Nebyl důvod.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    23.6.2006 20:52 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit much
    Ale no jo, žihadel už jsem dostal… I od čmeláka, šel jsem po něm cihlou :-) Ale to mi bylo šest, no.

    Nezabíjím je na potkání. Zabíjím co mi vleze do pokoje.
    Copak toho není dost?
    kyknos avatar 23.6.2006 20:53 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit much
    Stejně je to barbarství.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    23.6.2006 20:54 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit much
    Už by to mohli vědět, že sem nemají lézt :-) Měl bych ještě rozvěsit cedule?
    Copak toho není dost?
    Mikos avatar 23.6.2006 22:08 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit much
    Buran? Jdi se bodnout! ;-)

    Vosy zabíjím s maximální chutí na potkání, jsou to hnusný zákeřný neužitečný potvory :-) Ale včel si samozřejmě vážím, ty nezabíjím nikdy (děda byl včelař, možná to bude tím, jsem zvyklý i držet v holých rukách bez kukly plástev obsypanou včelami ;-)). A sršně taky nechávám být, ti jsou užitečný, jsou to lovci (loví škodlivý hmyz včetně těch odporných vos ;-)) a mam k nim respekt. Člověka bezdůvodně (narozdíl od vos) nenapadají a neotravují když má člověk něco sladkého :-)
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    kyknos avatar 23.6.2006 22:22 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit much
    Neužitečný hmyz? Napadají? Zamkni se v serverovně a nechoď do přírody, když o ní nic nevíš :((((
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Mikos avatar 23.6.2006 22:25 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit much
    Ale vím :-) Vosy jsou nesmírně otravný hmyz, nesnáším je ;-) Jistě, k něčemu užitečné jsou (to koneckonců i ty mouchy), ale negativa absolutně převládají. Vosy prostě budu vraždit na potkání a ty mi v tom rozhodně svýma smutnýma smajlama nezabráníš :-P
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    Mikos avatar 23.6.2006 22:27 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit much
    Jen pro upřesnění - tim "vraždit na potkání" samozřejmě nemyslím, že bych šel do přírody hledat vosí hnízda a vykuřovat je :-) Tím myslím když mi vosa vlítne do bytu nebo mě někde v přírodě otravuje (třeba když sedím venku na chatě a piju pivo nebo jím zmrzlinu ;-)).
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    kyknos avatar 23.6.2006 22:28 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit much
    Jen počítej s tím, že pokud tě uvidím, dostaneš taky jednu ránu :) Vážně nemám rád barbary, co ničí přírodu.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Mikos avatar 23.6.2006 22:52 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit much
    Já přírodu neničím, mám přírodu rád :-) Ničím jen to co mě otravuje ;-) Vosy, komáry, mouchy... to že je zabiju mě opravdu vuuubec netrápí.
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    23.6.2006 22:31 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit much
    Doufám, že lidí, kteří jsou v tomhle jako ty, jsou opravdu výjimky. Psát smutný smajlíky nebudu, jenom ti řeknu, že všechno tvé konání se ti jednou vrátí :o)

    Jo a klidně mi řekni že jsem blázen, jsem na to zvyklej ;o)
    Mikos avatar 23.6.2006 22:49 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit much
    Já na nějakou blbou karmu nevěřím, stejně tak nevěřím na existenci nějaké "duše" ;-)
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    Mikos avatar 23.6.2006 22:53 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit much
    Teda pro upřesnění - nevěřím na existenci "nesmrtelné duše". Pod pojmem "duše" si můžu představit software vytvořený (v průběhu dětství) a běžící v našem mozku, s tím problém nemám :-)
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    23.6.2006 23:12 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit much
    No vidíš to, já taky ne :o) Akorát bych to z dětství rozšířil na celý život. Duše se může vyvíjet neustále. Někdy sama, někdy člověk musí chtít.
    Mikos avatar 23.6.2006 23:43 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit much
    Tak to samozřejmě že se lidské vědomí a podvědomí (chceš li říkej si tomu "duše") vyvíjí neustále, jen v tom dětství je to značně rychlejší...

    Pak ovšem pokud to vidíš stejně nechápu tu tvou narážku v tom tvém příspěvku ;-) Vyznělo to jako že věříš na nějakou pofidérní "nesmrtelnou duši" či reinkarnaci :-) Duše je prostě jen software a když umře hardware, je i se softwarem konec, jako když přeformátuješ harddisk :-D
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    24.6.2006 00:01 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit much
    tady o nesmrtelné duši nemluvím :o)

    Ono je to o tom, v co člověk věří a jak chce žít svůj život. Každému co jeho jest, každý má volnost volby :o)

    I když takoví džinisté byli celkem troubové - přecezování vody, nošení roušek, zametání chodníku před sebou, to je blbost :o) Všeho s mírou. Je totiž samozřejmost, že jeden život nemůže existovat bez braní života něčemu jinému, jinak by to nešlo. Eh...to by bylo na dlouho :o)

    Zkrátka: zaujal mě Zen, jestli máš teda (ne zcestnou) představu o tom, co to zhruba je :o) Ale ty vtípky s tou reinkarnací tady s tím nesouvísí, to je vážně jenom legrace :o)
    hajma avatar 23.6.2006 23:22 hajma | skóre: 27 | blog: hajma | Říčany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit much
    vosy taky zabíjejí a žerou mouchy a další hmyz
    21 promarněných znaků
    Mikos avatar 23.6.2006 23:38 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit much
    Vím že drobný hmyz žerou taky (a tedy také ničí některé škůdce), nicméně krom také škodí jinde (např. včelám) a co je hlavní, jsou nesmírně otravné (např. to jak dorážejí když má člověk něco sladkého nebo pije pivo) a často i agresivní. A přemnožené :-) Šetřit je rozhodně nehodlám ;-)

    Narozdíl třeba od těch sršňů (které jsem tu už zmiňoval) není vosa ani zdaleka tak užitečná a je jich hodně...
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    kyknos avatar 23.6.2006 23:46 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit much
    Vosy, narozdíl od včel, otravné nejsou a nejsou agresivní. Za život jsem dostal jedno nebo dvě vosí žihadla (když jsem na vosu šlápl), ale od včel nepočítaně. Přitom vos se v mém okolí vždy vyskytovalo mnohem více, než těch hysterických včel. Včela je zblblé domestikované zvíře. Vosa je přírodní tvor.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Mikos avatar 24.6.2006 05:40 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit much
    Tak to máš zcela opačnou zkušenost než já :-) Včely mě nikdy neotravovaly, zatímco vosy když má člověk něco sladkého jsou přímo nepříčetné. A žihadel od vos sem rozhodně dostal více než od včel (a to sem byl jako malej často s dědou ve včelínu a párkrát i sám držel holýma rukama plástve obsypané včelami). Platí jediná věc - pokud je před deštěm/bouřkou, jsou včely agresivní, to jsem se naučil ;-)

    Vosy prostě nesnáším a když mě nějaká otravuje, bez lítosti jí zabiju ;-) Nevidím v tom žádný problém a vzhledem k jejich přemnožení ani nevidím důvod proč bych to neměl dělat. A nějaké rádoby chytré kecy o karmě, atp. mě opravdu absolutně nezajímají :-)
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    24.6.2006 09:31 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit much
    Vosa je naprosto stejně přírodní tvor jako včela. Jak jsi přišel na to, že jsou vosy přemnožené, to taky nevím. A taky mám dojem, že si myslíš, že vosa na rozdíl od sršně neloví otravný hmyz. Je poznat, že o přírodě toho asi moc nevíš :o) A jelikož vidím, že pořád meleš svou (karma a tak.), tak jsi asi pořádně nečetl, co jsem psal. Ale mě to nevadí, nezlobím se :o)

    Jo a někde dole jsi psal, že máš rád sršně. Tak to ti přeju brzy pořádný žihadlo vod sršně do zadku. Pak o tom třeba napiš blog :o)
    Mikos avatar 24.6.2006 15:01 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit much
    Vosa je naprosto stejně přírodní tvor jako včela.
    <irony>No to by mi opravdu nikdy nedošlo, díky za hodnotnou informaci</irony>
    A taky mám dojem, že si myslíš, že vosa na rozdíl od sršně neloví otravný hmyz.
    Ale jistě že loví také škodlivý hmyz, ale zdaleka né v takovém množství (radši si smlsne na shnilém ovoci či něčí zmrzlině ;-)) a co je hlavní, ona sama je nesmírně otravný hmyz :-)

    Je poznat, že o přírodě toho asi moc nevíš :o)
    Možná se budeš divit, ale o biologii se celkem zajímám. Já vím že to nemá moc velkou vypovídací hodnotu, ale na gymplu sem byl na biologii jedním z nejlepších :-) To ovšem mi nebrání v tm nesnášet vosy ;-)
    Jo a někde dole jsi psal, že máš rád sršně. Tak to ti přeju brzy pořádný žihadlo vod sršně do zadku
    Sršni (narozdíl od vos) člověka neotravují. Pokud člověk neohrožuje jejich hnízdo, vubec si ho nevšímají. Mam s tím zkušenosti, u nás na chatě si sršni pravidelně každý rok hnízdo staví :-)
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    24.6.2006 16:39 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit much
    Sršni (narozdíl od vos) člověka neotravují. Pokud člověk neohrožuje jejich hnízdo, vubec si ho nevšímají.
    Na rozdíl od vos? Neříkej. Vosa je agresivní také pouze když jí něco nepěkného děláš. A tvrdit, že včely a sršni - na rozdíl od vos - nejdou po pivu a zmrzlině, to je nesmysl.
    Mikos avatar 24.6.2006 17:16 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit much
    Sršni a včely opravdu po pivu a zmrzlině nejdou, věř tomu nebo ne ale je to tak. Nebo možná výjimečně někdy nějaká včela taky jde, ale nesetkal sem se s tím.

    Co se týče té agresivity, tak vosy rozhodně jsou agresivnější. Samozřejmě že to není tak, že by vosa prostě přiletěla a jen tak ze srandy ti dala žihadlo. Ale otravuje a když se po ní oženeš, tak máš žihadlo hned ;-)
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    kyknos avatar 24.6.2006 17:21 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit much
    Kde to roste, tyhle vosy-mutanti?
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    24.6.2006 17:57 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit much
    No to by mi opravdu nikdy nedošlo, díky za hodnotnou informaci
    No, nemáš zač :o) Opravdu to vypadalo, že to potřebuješ vysvětlit ;o)
    Ale jistě že loví také škodlivý hmyz, ale zdaleka né v takovém množství (radši si smlsne na shnilém ovoci či něčí zmrzlině ;-)) a co je hlavní, ona sama je nesmírně otravný hmyz :-)
    Ahá, takže podle když budeš sedět před chatou s limonádou a kolem poletí sršeň, tak si té limonády ani nevšimne a půjde radši lovit mušky jo? No tak takovýho sršně bych chtěl teda vidět. Ale možná, že tam u vás je máte nějaký jiný. Máme velikou zahradu a o sršně a vosy tady v době spadaného ovoce není nouze a že by v tomhle byli sršni nějací jiní, to bych teda neřek.

    Možná se budeš divit, ale o biologii se celkem zajímám. Já vím že to nemá moc velkou vypovídací hodnotu, ale na gymplu sem byl na biologii jedním z nejlepších :-)
    Být nejleší v biologii a mít rád přírodu a rozumět jí, to velice často není totéž. Ty vypadáš na zrovna ten případ ;o)
    Sršni (narozdíl od vos) člověka neotravují. Pokud člověk neohrožuje jejich hnízdo, vubec si ho nevšímají.
    Dokud sršně neohrozíš, nic ti neudělá. Dokud vosu neohrozíš, nic ti neudělá. Vosy jsou na tom přece stejně. Nechápu tě :o)
    Mikos avatar 24.6.2006 18:49 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit much
    Dokud sršně neohrozíš, nic ti neudělá. Dokud vosu neohrozíš, nic ti neudělá. Vosy jsou na tom přece stejně. Nechápu tě :o)
    To je přesně to, v čem se neshodují naše zkušenosti. Vosy jsou otravné a otravují často, když je pak člověk začne odhánět, často se stane, že bodnou. U sršně se mi tohle _nikdy_ nestalo (přesto že přímo u nás na chatě si dělali rok co rok hnízdo), sršeň mě nikdy neotravoval.

    A co se týče toho srovnání sršně s vosou - sršeň skutečně je mnohem větší dravec než vosa. Na nějakém shnilém ovoci se občas taky přiživí, ale ani zdaleka ne v takové míře jako vosy. Je to zkrátka větší lovec než vosa.
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    24.6.2006 19:18 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit much
    OK, nebudem se hádat, stejně tě nepřesvědčím a ty tak pro mě budeš prostě pořád vrah ;o) Nevím ale, jak by se ti líbilo, když by tě někdo chtěl zabít jenom proto, že bys byl otravnej ;o)
    Mikos avatar 25.6.2006 18:38 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit much
    Jak už jsem psal jinde - zřejmě narozdíl od tebe rozlišuji mezi zabitím vosy a člověka :-)
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    25.6.2006 22:35 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit much
    Já to taky rozlišuju, jenom ti říkám, že já bych zbytečně vosu nezabil :o) Samozřejmě pokud bych neviděl, že jde po mě nebo po někom kolem mě :o)
    kyknos avatar 24.6.2006 10:38 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit much
    Jak je to s bouřkou nevím. Jestli je to tak, vysvětlovalo by se to, protože v Lužických horách, kde jsem strávil většinu času mimo město, je před bouřkou nebo deštěm v podstatě pořád. :))

    Zato vosy, jak jsem už říkal, jsem bral do ruky už jako malé dítě.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    24.6.2006 16:25 ondracch | skóre: 19 | blog: Mozková kreč
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit much
    Lidé taky přenášejí choroboplodné zárodky a běžně je nezabíjíme.
    Proč myslíš, že nemůžeš žít jinak? Pořád Tvořím...
    Mikos avatar 24.6.2006 17:13 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit much
    Já (zjevně narozdíl od tebe) rozlišuju mezi člověkem a vosou :-P
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    23.6.2006 20:44 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit much
    Však počkej, taky by ses v příští inkarnaci mohl na světě objevit jako moucha. ;o)
    kyknos avatar 23.6.2006 20:49 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit much
    Inkarnaci? :))))
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    23.6.2006 20:53 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit much
    Ehm, reinkarnaci :o)
    kyknos avatar 23.6.2006 20:54 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit much
    No to je jedno. Jen mě zaráží, že tu o tom někdo mluví. Děláš si legraci, že?
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    23.6.2006 21:02 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit much
    No, konkrétně třeba s tou reinkarnací jo.
    23.6.2006 21:14 Eregon | skóre: 22 | blog: Eregonovy_vymysly | Všudezdejší
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit much
    V příští inkarnaci po reinkarnaci ;-)
    ~ w w w w (oo)   [oo] w w w w ~
    23.6.2006 20:25 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit much
    Jednodušší je mít na okně síť. :-)
    Max avatar 23.6.2006 21:03 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit much
    Jo, na mouchy dobrá a možná tak i na překrmený komáry, ale na mušky a malý komáry? Takovou bych chtěl vidět ;-)
    Nejlepší je kombinace síťky + ten raid do zásuvky, mám ověřený 100% bezstrarostný spánek během léta :)
    Zdar Max
    PS:chytání much je pro děcka, velký masařky se dokonce přivazují nití a máte místo nafukovacího balónku masařku na provázku ... Ale tohle bejvávalo, dnes se nasazuje tvrdá technika, která šetří čas s uměrně nabývajícím počtem mrtvého hmyzu :), těch jeho 60 ks za 1.5h je fakt k smíchu :-D
    Měl jsem sen ... :(
    23.6.2006 21:08 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit much
    Kdyby to bylo hustů jako cedník na čaj, tak by to stačilo i na ty malý potvory.
    kyknos avatar 23.6.2006 21:09 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit much
    To už ale můžeš to okno skoro zavřít.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Max avatar 23.6.2006 21:11 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit much
    Stejně mám v záloze ještě pěšáky :-D (pavouky, já je nezabíjím, líbí se mi a prokazujou mi službu :))
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    23.6.2006 21:56 jarda | skóre: 22 | blog: nadoraz | Chomutov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit much
    Pavouci jsou specialisti na malé mušky co se nevyplatí honit plácačkou
    Připíjím na krásu našich koní a rychlost našich žen.
    stativ avatar 24.6.2006 08:53 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit much
    Nemas navod jak privazat masarku na provazek? Nebo je to tajny?
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    23.6.2006 20:30 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit much
    PET láhev je na nic, má moc úzký hrdlo. Já zamlada chytal mouchy do krabičky od zápalek, v tom jsem byl mistr ;o)
    23.6.2006 21:58 trancelius | skóre: 22
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit much
    Na menší kusy používám osvědčenou kapalinovou mucholapku (PET lahev s roztokem cukru, mouchy se v ní utopí, rozloží a po měsíci je z toho výborný hnojivo pro kytičky). Větší masařky chytám manuálně, jejich chování je +fototropní (jde po světlejších bodech), takže jen odhrnu záclonu z okna, moucha spatří světlo venku, nabere kurz na okno a v momentě nárazu zase záclonu zatáhnu; než se moucha vzpamatuje, tak ji už záclona přimačkává k oknu. Opatrně ji vytáhnu, provedu jednostrannou depterizaci a vhodím ji do sítě jednoho z mnoha pavouků, kteří fungují jako odbytiště přebytečných much... Jsou to většinou pokoutníci, jedna samička má tělo cca 2cm (s nohama kolem 5 až 7), někdy udělám slowmo video ukořistění...
    Mikos avatar 23.6.2006 22:30 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit much
    Jo, pavouky já taky rád... k těm mam respekt a nikdy je nezabíjím, jsou nesmírně užiteční. To samé platí ale třeba i o sršních ;-)
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    23.6.2006 23:23 trancelius | skóre: 22
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit much
    Samozřejmě, je paráda pozorovat vosu, jak loví mouchy... včelí úl sbírající suroviny, mraveniště ve válečným tažení... :)
    Mikos avatar 23.6.2006 23:46 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit much
    Kdyby vosa jenom lovila mouchy, tak mi ani zdaleka tak nevadí :-)
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    23.6.2006 23:31 thefox | skóre: 25 | Ťapešovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit much

    Ja by som bol aj rád, keby mi tu chcelo vletieť niečo lovuhodné... Môj Dotore už nežral snáď mesiac, vrhá sa už aj na kvapky vody a do teraristiky sa mi nejak nechce... No čo už, bývam na Orave, kde je v týchto mesiacoch (jún, júl, august) najchladnejšie, lebo sa nekúri :-/.

    0118 999 881 999 119 725 3
    24.6.2006 08:42 ghostmonk | skóre: 10 | blog: freemind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit much
    Do PET lahve bych přidal ještě trochu piva a určitě tam skončí i vosy. ;)
    23.6.2006 22:44 wifinista | skóre: 25 | blog: Nesmyslný Svět | Drozdov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit much
    A co lejt do láhve benzín za účelem "udělat mouchám dobře" ?
    Umět dobře pracovat s PC vůbec neznamená umět dobře vytvářet makra v Microsoft Office
    Mikos avatar 23.6.2006 22:46 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit much
    To je dobrej nápad ;-) Ale v těch vedrech lejt do pet láhve benzín, no nevím :-) Já bych tam prostě a jednoduše vstříknul trochu Biolitu a pozoroval jak rychle působí nervový jed :-D
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    24.6.2006 00:03 XMurder | skóre: 25 | blog: introvert
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit much
    Mno já bych láhve využil a mouchy by se topily v produktu mých ledvin:-)
    23.6.2006 23:37 jk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit much
    Ja na mouchy pouzivam ruznou strategii, podle toho jak jsou velky.

    Normalni mouchy chytam na stejnym principu jako do lahve, akorat misto lahve nad nima plesknu. Moucha se lekne a vleti primo mezi dlane.

    Kdyz se objevi hejno malejch much, ktery jeste moc nelitaj, tak je vemu vysavacem.

    No a masarky chytam do zaclon. V zaclone se zamota, pak ji trochu zmacknu tak aby krupla, ale nekrvacela.
    24.6.2006 03:14 Ivanhoej | skóre: 26 | blog: ss2_Debian | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit much
    Este ze to nemusim riesit vsade mam sietky a ak nahodou nieco cez dvere vleti mam v dome ekologicke nicenie hmyzu - pavukov. Nic nezabijat priroda si to poriesi sama.
    *** Jabber (XMPP): fogo@jabber.cz ***
    24.6.2006 08:08 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit much

    Koukám, že většina z přítomných přeci jen žije u terminálů. ;-) Pokud je to opravdu příroda, tak to není zábavný a dezinfikovaný park, ale prostředí, které neustále připravuje člověku ústrky a příkoří. ;-). Je tam zima a nebo vedro!!! Smrdí to tam!!! Zvířata nepoužívají intimsprejjj!!! Nepoužívají toaletní papír!!! Neholí si podpaží!!! Brouci si nemejou krk ani ruce!!! Lišky nedávají dobrou noc, a i kdyby, tak si nečistí zuby!!! Mouchy bzučej, komáři štípou, vosy bodaj a klíšťata se zakusují... leckdy i tam!!!

    Můžete mi věřit, já tam byl!!!

    Já to tušil, že tady je to samej mentálně fundamentální křesťan, co žije v představě, že všechnu tu nemytou, nečesanou havěť někdo udělal, aby se měl člověk líp. Ho, ho, houby z voctem! ;-) Na člověka to nebere ohled.

    Mouchy jsou príma, sice to nezasytí, když to vlítne do tlamy, ale lepší nežli nic. S vosama je nejvíc legrace, když lezete na skálu, pod váma hluboko zem a žádné jištění a sáhnete si po chytu a držíte v ruce vosí hnízdo. To je situace! Nádherná modelová situace na pochopení fenoménu bytí. Jo! na otoky po pokousání těmahle pruhovanejma je dobrá moč! Normálně si to počůrat. To není vtip, pokud není nic jinýho, tak se ta rada může hodit. :-) Holahéééé! :-)

    24.6.2006 09:36 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit much
    Konečně rozumnej člověk! Konečně někdo, kdo má taky trochu potuchy o přírodě :o)
    kyknos avatar 24.6.2006 10:40 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit much
    Jo jo už jsem se bál, že je tu jen parta lidí, co nikdy nevytáhla paty od počítače.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    24.6.2006 11:27 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit much
    Přesně tak :o)
    24.6.2006 11:03 trancelius | skóre: 22
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit much
    Ve hře Polda 4 bylo zařízení, který umělo trasovat v místnosti létající hmyz a sestřelovat ho laserem, to by nebylo špatný, že ? :)
    24.6.2006 12:22 prOm3TheuS | skóre: 18 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit much
    Nejhorší je, když ta havěť lítá v noci po monitoru (teď nemyslim mouchy, ale tak všeobecně noční hmyz). Nejenom, že po několika minutách začínám být docela nervní, ale když už se odvážím k nějaké akci, tak to vždycky praštim a ono to stejnak ulítne. Když už se mi tedy povede nějakého zabít, tak to samozřejmě udělá mastnej flek a jako naschvál přiletí další kontrolovat pixely mého monitoru :-(
    kyknos avatar 24.6.2006 12:25 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit much
    Pořiď si kočku.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    24.6.2006 12:38 trancelius | skóre: 22
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit much
    stačí se po nich ohnat utěrkou (nebo jiným těžkým kusem textilu), jenom je to těžce paralyzuje a odhodí stranou (takže žádnej mastnej flek). A hlavně není potřeba nějak dobře mířit, utěrka se hezky rozvine a spolu s tlakovou vlnou pokryje velkou plochu. Pak stačí posbírat raněné a předat pavoukům.
    David Watzke avatar 24.6.2006 13:06 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit much
    Přesně, zrovna v noci na dnešek jsem tu těch sviní měl plno :-D Už aby byla zima abych musel mít zavřený okno :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    24.6.2006 13:38 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit much
    Nj, už aby to bylo :o)
    David Watzke avatar 24.6.2006 14:19 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit much
    To si pamatuju... proto tu píšu smajlík, dělám si srandu ;-)

    Byla to ale první zima, co mi bylo tak hrozně... asi jsem měl zimnici.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    24.6.2006 13:42 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit much
    No, nevím proč mít v zimě zavřený okno. Několikrát jsem na podzim s otevřeným oknem i spal (okolo nuly bylo), je to moc fajn, jenom je pak skutečně náročné přemluvit se ke vstávání :-)
    Copak toho není dost?
    David Watzke avatar 24.6.2006 14:20 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit much
    Taky jsem to před pár lety zkoušel, ale rodičům se to moc nelíbilo... :-D A navíc když jsem ráno vylezl z postele, hned jsem musel topit, protože se v tom nedalo žít.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    24.6.2006 14:33 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit much
    No já to nedělám schválně. Otevřu si okno a usnu dřív, než ho stačím zavřít :-)
    Copak toho není dost?
    24.6.2006 13:46 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit much
    V zimě muchy u nás nejsou. :-)
    24.6.2006 13:55 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit much
    V Bystřanech maj spešl mouchy :o)
    David Watzke avatar 24.6.2006 14:18 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit much
    Nepsal jsem nic o mouchách... takový ty noční potvory :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    24.6.2006 14:20 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit much
    To jako třeba já, či co :-)
    Copak toho není dost?
    David Watzke avatar 24.6.2006 14:21 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit much
    To ne :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    24.6.2006 14:20 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit much
    Opilci? :-D
    David Watzke avatar 24.6.2006 14:21 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit much
    Třeba :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Josef Kufner avatar 25.6.2006 12:13 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit much
    Hmm, na chytání much domácích máme psa. Třeba v hospodě, kde poletuje pár much, si sedne, kouká a občas udělá chramst. Běžně takle eliminuje tak 80% much. A děsně se olizuje.

    Na malý noční mrchy je vhodná větší svíčka postavená zvenčí u okna, ale nesmí se svítit, alespoň né moc. Případně si pořídit nějaké větší lákadlo, ale ta svíčka je celkem smrtonosná a rozhodně pro tu mouchu milosrdnější -- sesmahne jí to hned a nemlátí se hodinu o sklo.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    msk avatar 26.6.2006 11:53 msk | skóre: 27 | blog: msk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit much
    Mna by skor zaujimalo, ci ma niekto skusenosti s tymi UV lampami, husto obklopenymi vodivym drotom urcenym k predsmazeniu hmyzu. Par krat som to videl nazivo, ale boli to vacsie modely. Jeden kus som videl kusok od zavodnej kuchyne, vyselo do pod stropom a obcas to spravilo "chhrrrrr praaask", dalsie 4 som videl pri restauracii na Zakynthose (pozoruhodne bolo, ze ta taverna bola open-air, len v kazdom rohu proste bol tento lovic hmyzu. Kto vie, aku to ma v otvorenom priestore ucinnost). Na tie male bytove som pocul, ze vraj to moc nezabera ...
    27.6.2006 23:41 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit much
    Něco podobnýho (pokud jsem tě teda dobře pochopil) má doma moje babička. Ale že by to bylo nějak extra účinný, to bych neřek :o)
    6.8.2006 23:43 buto
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit much
    prodavaj se male valcove nejsou obzvlast ucinne ale i s tou malou ucinnosti si neco odlovej pak jsou otrochu vetsi obdelnikove zhruba A4 maj zarivky ne na modro natrenou zarovkou a ty chytaj obstojne co se vos tyce nadhera a mouchu to vezme taky ale obcas se na tom prilepej a zkratujou to jinak ty valcove jsou velmi odflaknute co se vyroby tyce kdyz jsem ji rozebral a nasel odizolovanej kabel se sitovym napetim zakapnutej kapkou z tavne pistole atd... moc duvery to nedodalo - je to spise sekundarni pasivni rozhodne bych do toho nevkladal prehnane nadeje ale coby ochrana spolu se sitemi a obcasnym zamorenim prostoru sprejem se da situce prohlasit za udrzitelnou :)
    11.7.2015 15:03 Dana
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit much
    Nemůžu si odpustit odpovědět, 1.na mouchy je prý hřebíčková voda, dát ke dveřím a do oken, případně do každé místnosti a na plotnu nakapat olej, oboje celkem zabírá. 2.k tomu rozjásanýmu saďourovi jen jedno, ať věří na karmu nebo ne, rozhodně už tady na zemi se bude muset spokojit s omezenou společností, což je hodně podstatný.
    11.7.2015 15:05 Dana
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se zbavit much
    pozn. olej nechť nakape ten asociál, pro ostatní platí oprava na ocet. :-)

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.