abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 18:11 | Nová verze

    Yocto Project byl vydán ve verzi 5.0. Její kódové jméno je Scarthgap. Yocto Project usnadňuje vývoj vestavěných (embedded) linuxových systémů na míru konkrétním zařízením. Cílem projektu je nabídnou vývojářům vše potřebné. Jedná se o projekt Linux Foundation.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 17:56 | Nová verze

    Operační systém 9front, fork operačního systému Plan 9, byl vydán v nové verzi "do not install" (pdf). Více o 9front v FQA.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 13:11 | Nová verze

    Svobodná webová platforma pro sdílení a přehrávání videí PeerTube (Wikipedie) byla vydána v nové verzi 6.1. Přehled novinek i s náhledy v oficiálním oznámení a na GitHubu. Řešeny jsou také 2 bezpečnostní chyby.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    dnes 12:33 | Zajímavý software

    Lennart Poettering na Mastodonu představil utilitu run0. Jedná se o alternativu k příkazu sudo založenou na systemd. Bude součástí systemd verze 256.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 12
    včera 23:22 | Nová verze

    Hudební přehrávač Amarok byl vydán v nové major verzi 3.0 postavené na Qt5/KDE Frameworks 5. Předchozí verze 2.9.0 vyšla před 6 lety a byla postavená na Qt4. Portace Amaroku na Qt6/KDE Frameworks 6 by měla začít v následujících měsících.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 11
    včera 21:44 | Komunita

    Ubuntu 24.10 bude Oracular Oriole (věštecká žluva).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 11
    včera 20:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 2.45.0 distribuovaného systému správy verzí Git. Přispělo 96 vývojářů, z toho 38 nových. Přehled novinek v příspěvku na blogu GitHubu a v poznámkách k vydání. Vypíchnout lze počáteční podporu repozitářů, ve kterých lze používat SHA-1 i SHA-256.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:33 | IT novinky

    Před 25 lety, ve čtvrtek 29. dubna 1999, byla spuštěna služba "Úschovna".

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 01:00 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 24.04.28 s kódovým názvem Time After Time svobodného multiplatformního video editoru Shotcut (Wikipedie) a nová verze 7.24.0 souvisejícího frameworku MLT Multimedia Framework. Nejnovější Shotcut je vedle zdrojových kódů k dispozici také ve formátech AppImage, Flatpak a Snap.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    28.4. 16:33 | Nová verze Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    KDE Plasma 6
     (75%)
     (8%)
     (2%)
     (15%)
    Celkem 887 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    Parááda - konečně vím, koho volit !! :)

    24.5.2006 18:53 | Přečteno: 2511× | Ostatní

    Dosud jsem se snažil politice vyhýbat - dříve z náboženských důvodů, později z lenosti s výmluvou na nepřehlednost politické scény... ale teď jsem se s tím rozhodl radikálně skončit a cílevědomně jsem se snažil v TV i na netu sledovat chování a programy různých stran.


    Dost jsem se s tím natrápil... prostě mi nic není dost dobré - vadí mi zadlužování, rozdávání lenochům, na úkor pracujících, rovná daň, nerespektování práv homosexuálů, příliš drsné prosazování ekonomiky, stejně jako ekologie... I kdyby všichni volili blbě, tak já chci hodit hlas těm nejlepším z nejlepších, i kdybych měl bejt jedinej :)
    Nicméně už jsem skoro ztrácel naději, že takovou volbu najdu, až mně před chvilkou napadlo, přestat sledovat výroky osobností a zkusit si přečíst nějakej ten program... a zrovna před chvílí jsem se začetl do programu Evropských Demokratů... mají to krásně popsáno... za chvíli se mi zdálo, že skoro na všechno musím kejvnout, že to jako vypadá na rozumnej přístup, ale odstavec, kterej mně dostal a kterej je pro mně rozhodující, si sem musím odcitovat...
    1.4.4.3. Podpora Open Source formátů (Otevřené datové formáty) SNK ED podporují širší využití otevřených datových formátů např. HTML, OpenDocument, pdf a pod. Pro komunikaci veřejné správy s občanem je třeba používat standard „OpenDocument“, především pro datové formuláře, aby je bylo možno vyplnit textovým editorem a zpracovávat automatizovaně.
    Nedávno jsem měl možnost komunikovat s člověkem na vysokém státním úřadě, kterej měl Microsoft možná vytetováno i na prsou:) a k tomu dost velkou moc v rozhodování, takže si myslím, že kdyby nebylo nic z programu SNK ED zaručeně dobré, tak tohle dobré zaručeně je.
    Doufám, že mi teď tady někdo nezkazí radost a neuvede mi X dalších stran, které prosazují to samé:)        

    Hodnocení: 44 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    24.5.2006 19:26 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Já bych si to rozmyslel. ;-)
    Útržky volebního programu SNK-ED:
    Naše spokojenost a fungování našeho státu závisí do značné míry na prosperitě společnosti. Nedosáhneme jí ničím jiným, než příznivějšími podmínkami pro podnikání, liberalizací trhu práce, zastavením zadlužování státu, přijetím eura, zjednodušením asnížením daní, reformou zdravotního a penzijního systému.

    ...

    1.3.7. Spolupráce v rámci EU zvýší naši bezpečnost

    SNK Evropští demokraté jsou připraveni přispět ke zlepšení spolupráce mezi ČR a orgány unie – radou ministrů vnitra, Europolem, Eurojustem, ale také se Spojenými státy a s NATO. Bezvýhradně podporujeme začlenění České republiky do všech bezpečnostních orgánů, institucí a uskupení unie. Jsme také pro přijetí nezbytných opatření, doporučení, usnesení a konvencí EU k zajištění společné bezpečnosti.

    Hodláme proto změnit dosud nekoncepční a pomalý postup našeho státu v této oblasti. Jsme pro vznik evropského systému včasného varování a společného krizového centra, podporujeme změnu postavení Eurojustu a Europolu, účinnější výměnu zpravodajských informací a okamžité přijetí všech konvencí týkajících se praní špinavých peněz a dohledu nad bankovním sektorem včetně kontroly kont.
    Evropská integrace jako dobrá cesta... Ale pozor, dobrými úmysly je dlážděna cesta do pekel. :-) I když jsou si toho trochu vědomi:
    1.5. Sebevědomý stát v EU

    SNK Evropští demokraté si plně uvědomují současné změny v Evropské unii. Rozhodnutí o vyjednávání s Tureckem znamená zásadní kvalitativní změnu evropského projektu. Výsledky francouzského a nizozemského referenda neznamenají NE Evropské unii, ale jsou jasným vyjádřením současné nejistoty. „Stará Evropa“ již neexistuje a „nová Evropa“ ještě nevznikla. SNK Evropští demokraté nevnímají tuto situaci jako krizi, ale naopak jako výzvu podílet se na formování nové podoby EU, která plně odpovídá zájmům naší země a v níž Česká republika zaujme postavení odpovídající síle naší ekonomiky i našemu kulturnímu přínosu. Naším výchozím postojem je plná podpora další integrace EU a podpora přijetí jednodušších, přesnějších a strukturovaných pravidel. Zároveň zastáváme liberální postoj k evropským regulacím. Jednoznačně platí, že čím méně regulací, tím lépe. SNK Evropští demokraté oponují společnou zemědělskou politiku a žádají snížení objemu prostředků na ní vynaložených a zefektivnění využití prostředků ze strukturálních fondů a kohezního fondu. SNK Evropští demokraté žádají, aby strukturální a kohezní prostředky sloužily k opravdovému rozvoji regionů, zemí, a ne k záplatování státních rozpočtů. SNK Evropští demokraté rovněž žádají převedení všech nerozpočtových fondů unie do rozpočtu EU, aby byla umožněna plná kontrola EP a bylo zajištěno řádné hospodaření za rovných podmínek.
    Dobrým nápadem je naředit evropské svinstvo:
    1.5.1. Podpora další integrace EU je v našem národním zájmu

    Po přijetí deseti nových členů je zřejmé, že původní funkční model šesti zakládajících států se přežil. Rozhodování ve 25 či 27 a více státech není možné realizovat ve formě mezivládních konferencí. O volném pohybu osob, služeb, kapitálu a zboží a o řešení globálních problémů již nemohou rozhodovat pouze samotné vlády.
    Toto mě rozčílilo. Ať se stydí, Velkého bratra zde nechci!
    1.5.1.4. Spolupráce v oblasti spravedlnosti a vnitřní bezpečnosti Nestabilita vnějšího evropského prostředí, hrozby terorismu, rozpadu systému nešíření jaderných zbraní i biologická nebezpečí kladou zvýšený nárok na společnou vnitřní bezpečnost. SNK Evropští demokraté plně podporují posílení unijních pravomocí v oblasti spravedlnosti, práva a vnitřní bezpečnosti, aby bylo možné náležitě zajistit bezpečnost našich občanů. SNK Evropští demokraté žádají okamžité přijetí směrnic proti praní špinavých peněz, vznik společné evropské pohraniční služby, podporují rozvoj Schengen II plus, urychlené zavedení biometrických cestovních dokladů, jednotnou evropskou konzulární službu, vznik evropského centra krizového řízení, evropského systému včasného varování a ukládání telekomunikačních dat.
    Je libo rozpouštět Česko v EU?
    1.5.2. Smlouva o ústavě pro Evropu

    Ať již bude osud Smlouvy o ústavě jakýkoliv, SNK Evropští demokraté plně podporují přijetí této smlouvy nebo její obdoby. V úvahu připadá i samostatné přijetí první a druhé kapitoly smlouvy. Z poznatků o vnitřním fungování je zřejmé, že dosavadní systém smluv a Smlouva z Nice nejsou dostačujícím nástrojem ke zvýšení globální role Evropy, k zajištění kvalitního fungování Evropy v budoucnosti a k urychlení vnitřní integrace. Smluvní systém je nutné zjednodušit a zpřehlednit. Je zapotřebí potvrdit místo Evropského parlamentu jako demokratické kontroly unijních institucí a roli Evropské komise coby plně politicky odpovědné evropské vlády.
    Je libo nepořádek?
    1.5.4.1. Migrační politika Podmínkou pro úspěšný rozvoj společného pružného a konkurenceschopného trhu práce je společná demografická a migrační politika. Migrace je nezvladatelná na úrovni jednotlivých členských zemí. Jedině náprava chyb minulosti a urychlené zavedení inteligentní migrační politiky umožní Evropě zůstat významným globálním hráčem. K tomu je zapotřebí mimo jiné i klidné a vzájemně prospěšné soužití křesťanské a muslimské populace.
    Jen to říci na plno - pozitivní diskriminace!
    2.5.2. Rovné šance Romů

    Naším cílem je nenásilná, cílevědomá, aktivní a úspěšná integrace Romů do českého prostředí, aby se jim otevřel vstup do majoritní společnosti, zpřístupnil se jim školský systém a dostali šanci pracovní a profesní kariéry ve středních i vysokých sférách české společnosti. Cestou k úspěchu a realizaci romských rodin jsou dobře zvládnutý jazyk, vzdělání a kvalifikovaná práce. Jedině vzdělaní, sebevědomí Romové, kteří se aktivně podílejí na rozhodování o své vlastní účasti ve společnosti, dokáží ochránit, kultivovat a hrdě rozvíjet svoji kulturní, jazykovou a etnickou svébytnost.

    2.5.2.1. Flexibilita sociální politiky vůči Romům Nezůstaneme jen u sociálních dávek a podpůrných programů, ale zaměříme se na důslednou podporu integračních programů, které zvyšují šance jednotlivců a rodin vymanit se ze závislosti na dávkách a opustit segregované enklávy a ghetta. Cílevědomá, ucelená a systematická podpora jednotlivým rodinám – od vzdělání dětí až po zaměstnání dospělých – a růst životní úrovně díky integraci do českého prostředí musí být základem pozitivního a propracovaného projektu pro každou enklávu postiženou či ohroženou sociálním vyloučením. Podpora zaměstnaneckých programů, sociální prevence a integrace jednotlivých rodin by měla představovat cílevědomý proces hodnocený podle výsledků, a nikoli podle utracených peněz.
    Jejich program obsahuje samozřejmě i pěkné věci, ale ty si jistě přečte každý sám.
    Mikos avatar 24.5.2006 19:41 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Já bych si to rozmyslel. ;-)
    Já jsem kupříkladu taky pro silnou podporu evropské integrace. Dokonce kdyby to bylo realizovatelné, chtěl bych klidně i něco jako Spojené Státy Evropské, prostě evropskou federaci :-P

    To je ale bohužel v současnosti utopie... ale do ví, možná se jednou něco takového povede ;-)

    Nicméně Evropské Demokraty bych nevolil, volil jsem je do Evropského Parlamentu kvůli jejich postoji k softwarovým patentům. Do Evropského Parlamentu to byla nejlepší volba. Ale do národního parlamentu bych je nevolil, jsou na můj vkus moc pravicoví.
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    24.5.2006 20:19 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Já bych si to rozmyslel. ;-)
    Já si pro změnu přeji brzký zánik EU. Co člověk, to názor. :-)
    24.5.2006 20:38 zenek | skóre: 8 | blog: Hello_world
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Já bych si to rozmyslel. ;-)
    No, když je někdo nácek ;-)))) (sorry, já si nemohl odpustit narážku na tu národní stranu.. Jinak vám/ti neberu právo si vybrat stranu podle gusta.)
    Stop Skype Plague. , moje Jabber ID: zenek.k@jabbim.cz. Nejlepší XMPP server. DRM.
    24.5.2006 21:15 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Já bych si to rozmyslel. ;-)
    To bude nějakej omyl. NS != NSDAP ;-)
    Mikos avatar 24.5.2006 21:25 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Já bych si to rozmyslel. ;-)
    Ne, protože v dnešní době by nemohli mít úspěch ;-) Jsou to NSDAP adaptovaní na současnou dobu :-P

    Fakt nechápu jak někdo inteligentní (což si myslím že snad seš... ale můžu se taky plést ;-)) může takové straně ty jejich demagogické a populistické štvavé žvásty žrát. To mi opravdu nejde do hlavy. Seš u mě na uplně stejné úrovni, jako člověk který chce volit komunisty. A nesnaž se obhajovat že je to něco lepšího, není.
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    Mikos avatar 24.5.2006 21:27 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Já bych si to rozmyslel. ;-)
    Nebo snad patříš mezi naše méně inteligentní spoluobčany s vyholenou lebkou? To doufám snad ne ;-) Ale myslím si, že právě ti budou tvořit velkou část voličské základny NS :-P
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    24.5.2006 23:52 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Já bych si to rozmyslel. ;-)
    :-D Není dobré měřit inteligenci na vlasech. Dřív se také říkalo: "Dlouhé vlasy, krátký rozum." A to je taky blbost, ne? :-)

    A vyholenou lebku nemám. (Přidal jsem si do profilu i důkaz. :-))
    Mikos avatar 25.5.2006 01:36 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Já bych si to rozmyslel. ;-)
    Tak samozřejmě že není dobré měřit inteligenci na vlasech, to opravdu nejde ;-) Ale pokud je onen vyholený člověk příslušníkem hnutí skinheads (či jiné podobné extremistické organizace), tak ho (slušně řečeno) minimálně za méně inteligentního skutečně považuji :-)

    Třeba takový Sládek vyholené vlasy neměl a to mu nebránilo v tom být uplně stejný kretén ;-) I když u něj to bylo možná spíš z vychcanosti, nepostavil si snad za peníze z SPR-RSČ vilu? ;-) A taková Edelmannová je (jestli to myslí vážně a není to jen vychytralý kalkul) dalším případem podobných blbců a kraviček :-)
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    24.5.2006 21:44 zenek | skóre: 8 | blog: Hello_world
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Já bych si to rozmyslel. ;-)
    No, o to víc je to Nác a míň Soc ;-)
    Stop Skype Plague. , moje Jabber ID: zenek.k@jabbim.cz. Nejlepší XMPP server. DRM.
    24.5.2006 21:45 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Já bych si to rozmyslel. ;-)
    No to je sice pravda, ale nemá k podobným stranám podle mě moc daleko.

    Po pravdě řečeno jsem tvůj podpis nejdřív bral jako trošku nepovedený vtip.
    Dalibor Smolík avatar 25.5.2006 10:23 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Já bych si to rozmyslel. ;-)
    Hm, EU se mi taky nelíbí s tou svoji byrokracií :-( Na druhé straně, když si představím, že budou kamiony se zbožím zase stát 24 hodin a více na hranicích, dlouhé proclívání v tuzemsku při dovozu a vývozu, další administrativní překážky, tak to snad ať ta EU raději je ...
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    25.5.2006 10:29 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Já bych si to rozmyslel. ;-)
    Ty kamiony bych taky omezil, kdybych mohl. Stejně se tím vozí většinou jen stejný věci z jedné strany na druhou.
    Dalibor Smolík avatar 25.5.2006 10:38 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Já bych si to rozmyslel. ;-)
    Já jsem to myslel trochu jinak - mě ty kamiony živí. Vyrábíme zboží, které vozíme do Anglie. Ale jiná věc je tranzit kamionů přes ČR, protože je to u nás levnější než jinde. Za to bych politiky vypráskal.
    Z jiného soudku: dřív se vozilo zboží hlavně železnicí, když byly velké fabriky (styl vlečka - vlečka). To dnes nejde. Menší podniky vlečky nemají a jakýkoliv překlad zboží zásilku nesmírně prodražuje. :-(
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    25.5.2006 15:04 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Já bych si to rozmyslel. ;-)
    No jo, dneska už to tak chodí. Vlak sice není univerzální, ale pro delší trasy se přímo nabízí. Něco by se s tím mělo dělat.
    25.5.2006 20:28 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Já bych si to rozmyslel. ;-)
    Největší průser nákladních vlaků je jejich průměrná rychlost 20 km/h (platí pro dlouhé trasy po Evropě). Pokud s tím něco uděláš, tak těch kamionů rázem trochu ubyde...
    25.5.2006 10:51 medulin | skóre: 31 | blog: medulin | ČR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Já bych si to rozmyslel. ;-)
    Možná na tom neco bude. Můj otec je řidič kamionu a už hodněkrá vezl dřevotřísku z Polska do Iálie tam se to přeložilo na jiný kamion a jelo to do ČR jako Italská dřevotříska :-). Vyplatilo se to dobře. Bohužel takto "dobře" je vymyšlená a nastavená ekonomika. Kdybych to nezažil a nejel jednou sním, tak bych tomu nevěřil. Ekonomové si za takovou práci nic nezaslouží.
    Dalibor Smolík avatar 25.5.2006 10:57 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Já bych si to rozmyslel. ;-)
    Za to nemohou ekonomové. Lidé kupují raději italské zboží než polské. Připlatí si za to, tak se vyplatí i tato krkolomná doprava.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    JiK avatar 24.5.2006 20:23 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Já bych si to rozmyslel. ;-)
    Mikosi, ja jsem taky eurooptimista, posledni dobou ale cim dal vlaznejsi...ty si fakt umis predstavit federaci, kde bude Anglie i Francie? Spolu, ne proti sobe?

    Kde bude jak liberalni Irska ci Britska ekonomika bez sluvka protestu zvit dotovane Francouzske ci Spanelske stavkovace (sorry, oni si rikaj farmari)?

    Umis si predstavit, ze by se Francie vzdala byt i jedineho centu ve prospech trebas nasich farmaru, proto, aby vsuchni ziskali stejne (nejlepe zadne) dotace a nasi nebo polsti farmari jim mohli v neregulovane, volne konkureci natrhnout anal?

    Uprimne, ja si to uz predstavit nedovedu...
    Mikos avatar 24.5.2006 21:08 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Já bych si to rozmyslel. ;-)
    Taky jsem psal že je to v současnosti utopie ;-) Ale dovedu si představit, že k tomu jednou dojdeme... nebude to za pár let, ale postupně to přeci jen pujde. Možná sem přehnaný optimista, ale věřím prostě tomu :-)
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    25.5.2006 08:37 hmm | skóre: 13 | blog: BSD bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Já bych si to rozmyslel. ;-)
    ja mechci zit s povaleci z nemecka a francie ve spolecnem state, ja nechci socialni stat jako je v nemecku a ve francii, nechci, aby se prijalo euro, aby centralni banka byla rizena pouze s ohledem na francii a nemecko, takhle bych mohl pokracovat do nekonecna...
    BSD is for people who love Unix, Linux is for people who hate Windows...
    Luk avatar 24.5.2006 22:18 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Já bych si to rozmyslel. ;-)
    SNK Evropští demokraté žádají ... ukládání telekomunikačních dat.
    Zrovna tohle je gól do vlastní branky. Jak může liberálně pravicová strana navrhovat něco takového? Ostatně podobným, i když poněkud méně křiklavých věcí je tam řada.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    jalinh avatar 25.5.2006 08:31 jalinh | skóre: 2 | blog: jalinh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Já bych si to rozmyslel. ;-)
    to je qůli strašáku terorismu... a mně se zdá, že pokud to pomůže, tak to, že se budu na telefon koukat jako na snadno odchytitelnou komunikaci (podobně jako se koukám třeba na mail) je jen malá daň...
    Bonajn aĵojn mi devas serĉi, malbonaj aĵoj estas ĉie.
    24.5.2006 20:00 zenek | skóre: 8 | blog: Hello_world
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Parááda - konečně vím, koho volit !! :)
    Naštěstí nebudu mít volební právo, takže nemusím číst, zda v programu není nějaký háček.

    Jinak, ty formáty nejsou Open Source, protože nemají zdroják. Jsou to prostě otevřené formáty.
    Stop Skype Plague. , moje Jabber ID: zenek.k@jabbim.cz. Nejlepší XMPP server. DRM.
    24.5.2006 20:31 Jáchym Čepický | skóre: 29 | blog: U_Jachyma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Parááda - konečně vím, koho volit !! :)
    nemáš to jednoduchý, zelení podporují open source už roky...
    24.5.2006 20:52 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Parááda - konečně vím, koho volit !! :)
    Pouze slovně. Jednoduchý trik, jak nalákat nerozhodnuté Linuxáky. A protože je v jednoduchosti krása, kdekdo jim na to skočí.
    Quando omni flunkus moritati
    24.5.2006 21:48 zenek | skóre: 8 | blog: Hello_world
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Parááda - konečně vím, koho volit !! :)
    Hlavně, že všechny ostatní strany podporují neslovně a věcně...
    Stop Skype Plague. , moje Jabber ID: zenek.k@jabbim.cz. Nejlepší XMPP server. DRM.
    jalinh avatar 25.5.2006 08:32 jalinh | skóre: 2 | blog: jalinh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Parááda - konečně vím, koho volit !! :)
    no, naštěstí pro mně není problém vybrat mezi těmito dvěma stranami podle ostatních věcí ;)
    Bonajn aĵojn mi devas serĉi, malbonaj aĵoj estas ĉie.
    xvasek avatar 25.5.2006 09:46 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Parááda - konečně vím, koho volit !! :)
    KDU-ČSL taky, mají to i v programu. A protože žádná z maistreamových stran to v programu nemá, tak je potřeba najít nějakou malou, která nejspíš bude ve vládě a která bude mít dost síly to prosadit, aby hlas nepřišel vniveč. Takže buď zelení, nebo lidovci. No a pak je potřeba se podívat, jak která z těchto stran umí protlačit svůj program.
    jalinh avatar 25.5.2006 12:19 jalinh | skóre: 2 | blog: jalinh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Parááda - konečně vím, koho volit !! :)
    nojoo... jenze s KDUCSL bych byl hozenej do jednoho pytle se vsemi, kteri jsou netolerantni k homosexualum :/
    Bonajn aĵojn mi devas serĉi, malbonaj aĵoj estas ĉie.
    xvasek avatar 25.5.2006 12:56 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Parááda - konečně vím, koho volit !! :)
    To máš těžko: u zelených jsi zase automaticky protiatomový aktivista, u komunistů komunista... Asi nemá cenu hledat 100% shodu. Je potřeba spíš volit pro něco, ne proti něčemu.
    jalinh avatar 25.5.2006 13:29 jalinh | skóre: 2 | blog: jalinh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Parááda - konečně vím, koho volit !! :)
    Ale u těch ED je ta shoda daleko blíž k těm 100%, než u KDU, nebo zelených. A teď se ptám - volit to, kde je názorová shoda větší - i kdyby šlo třeba o pidistranu, nebo se pragmaticky podřídit a omezit svojí volbu jen na strany u kterých je podle nějakých agentur největší šance na prolomení 5%? Já osobně se domnívám, že to první je správný, i kdyby můj hlas neposloužil ničemu jinému, než tomu, že se daná strana dozví, že ve svém programu nejsou sami proti všem. Pokud bych se totiž přidal ke stádu, tak i svým hlasem předem zabíjím možnost vzniku čehokoliv nového, což je principielně špatně.
    Bonajn aĵojn mi devas serĉi, malbonaj aĵoj estas ĉie.
    xvasek avatar 25.5.2006 16:21 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Parááda - konečně vím, koho volit !! :)
    To záleží na tom, jestli ti jde spíš o princip, nebo o praktické výsledky - přičemž ani jedno řešení není úplně správné. Ale tématika je to určitě zajímavá. Já mám to štěstí, že moje názory se nejvíc blíží k parlamentní straně, takže to naštěstí řešit nemusím.
    jalinh avatar 25.5.2006 17:19 jalinh | skóre: 2 | blog: jalinh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Parááda - konečně vím, koho volit !! :)
    noo... tak nějak si myslím, že správný princip, by měl minimálně v dlouhodobějším horizontu vést i k těm praktickým výsledkům... ale možná jsem fakt jenom nenapravitelný idealista :)
    Bonajn aĵojn mi devas serĉi, malbonaj aĵoj estas ĉie.
    26.5.2006 09:54 mrzout | skóre: 11 | blog: mrzutej
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Parááda - konečně vím, koho volit !! :)
    Vol pidistranu, dokonce i bez moznosti dostat se do parlamentu. Ja to tak delal roky a ted je konecne sance, ze ta moje pidistrana bude v parlamentu a ja budu mit nejake politicke zastoupeni.

    IMHO: Nejvetsi zlo je volit mensi zlo, to je lepsi nevolit vubec!
    Hlasuj pro zavedení OpenID na Abclinuxu!
    jalinh avatar 24.5.2006 21:49 jalinh | skóre: 2 | blog: jalinh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Parááda - konečně vím, koho volit !! :)
    Tak jsem byl zvědavej, jestli mi někdo bude chtít zkazit radost z rozhodnutí a má milovaná linux-komunita mně nezklamala :))

    Ale stejně už to asi nezměním - mám od malička sklon ke kosmopolitnímu myšlení - například kdyby to šlo mávnutím kouzelného proutku, tak bych zrušil všechny národní jazyky ve prospěch jednoho - třeba angličtiny... a teď v dospělosti se mi to přetransformovalo do podobného smýšlení, jako má Mikos a JiK. Jediné, co mi vadí je ta pozitivní diskriminace, ale kdybych našel stranu, která tohle bude odmítat, tak by to zase šlo někam alaa Sládek... A kdoví, třeba se to s nima (Romama) fakt povede právě tímhle způsobem...
    Nicméně děkuju všem za kvalitní rozbor mého výkřiku...
    Bonajn aĵojn mi devas serĉi, malbonaj aĵoj estas ĉie.
    24.5.2006 21:56 zenek | skóre: 8 | blog: Hello_world
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Parááda - konečně vím, koho volit !! :)
    Já bych byl pro to, aby byla kosmopolitní společnost, ale zároveň se uznávalo kulturu ostatních.

    Takže by byl svět rozdělen na malé kulturní oblasti (nemusí to být oficiální rozdělení, prostě už tak rozdělený je), kde by si lidé muvili svým jazykem a tak, a zároveň by byl jeden globální jazyk, kterým by se dalo domluvit všude. Problém je v tom, že mimoindoevropské jazyky mají občas dost odlišné hlásky, takže by se to nakonec zvhrlo v boj, který jazyk bude globální :-/
    Stop Skype Plague. , moje Jabber ID: zenek.k@jabbim.cz. Nejlepší XMPP server. DRM.
    jalinh avatar 24.5.2006 22:20 jalinh | skóre: 2 | blog: jalinh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Parááda - konečně vím, koho volit !! :)
    No - současná situace se k tomuhle už myslím dost přiblížila - angličtina už v podstatě za takový globální jazyk uznaná je, ale stejně bude existovat většina lidí, kteří budou odmítat učit se jiný jazyk, než ten mateřský a na tom to vždycky ztroskotá. Teoreticky vzato, je hrozné mrhání času a námahy cpát do hlaviček našich novorozenců jazyk, kterým mluví nějakých 10 milionů lidí, místo toho, abychom jim tam rovnou nacpali angličtinu... a česky se nauč sám později, když budeš mít zájem :)
    Bonajn aĵojn mi devas serĉi, malbonaj aĵoj estas ĉie.
    24.5.2006 22:30 zenek | skóre: 8 | blog: Hello_world
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Parááda - konečně vím, koho volit !! :)
    Čeština je krásný jazyk a byl bych pro to, aby byl mateřským (teda tam, kde je to skutečně mateřský jazyk, můj třeba tak úplně není, ale to je jiná pohádka)

    Nemyslím si, že by dítě v lužickém srbsku třeba mluvit s maminkou anglicky.

    Imho není problém, aby se dítě v raném období naučilo dva nebo tři jazyky. A to už je tak zhruba akorát.
    Stop Skype Plague. , moje Jabber ID: zenek.k@jabbim.cz. Nejlepší XMPP server. DRM.
    24.5.2006 22:31 zenek | skóre: 8 | blog: Hello_world
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Parááda - konečně vím, koho volit !! :)
    *třeba mělo. přísudek se občas hodí no :-)
    Stop Skype Plague. , moje Jabber ID: zenek.k@jabbim.cz. Nejlepší XMPP server. DRM.
    jalinh avatar 24.5.2006 22:40 jalinh | skóre: 2 | blog: jalinh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Parááda - konečně vím, koho volit !! :)
    Nemyslím si, že by dítě v lužickém srbsku třeba mluvit s maminkou anglicky.

    To vypadá blbě jenom teď, nám, ale za nějakých 20 let, by to už vypadalo naprosto přirozeně a lidé by nemohli pochopit, proč si kdysi lidi s takovou vehemencí prosazovali svoje minoritní jazyky a blokovali si tak snadný přístup k informacím a možnosti snadno se domluvit.
    Bonajn aĵojn mi devas serĉi, malbonaj aĵoj estas ĉie.
    24.5.2006 23:49 zenek | skóre: 8 | blog: Hello_world
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Parááda - konečně vím, koho volit !! :)
    Ale jazyk přece nemůžeš/ete brát jen z pragmatického hlediska prostředku komunikace... Jazyk má i uměleckou a historickou hodnotu a jak říkám, umět dva jazyky není problém.

    A i kdyby tenhle nápad prošel, tak myslím, že by to trvalo daleko déle než dvacet let.

    Podle mě je v prvé řadě důležité vymýtit názor, že jazyk = národ, tuhle blbost vymysleli obrozenci či kdo a jsou s tím samé problémy.
    Stop Skype Plague. , moje Jabber ID: zenek.k@jabbim.cz. Nejlepší XMPP server. DRM.
    jalinh avatar 25.5.2006 08:25 jalinh | skóre: 2 | blog: jalinh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Parááda - konečně vím, koho volit !! :)
    to je jasný, kecáme jenom na teoretický bázi - tohle se prosadit nikdy nemůže, už jenom z toho jednoduchého důvodu, že maminky (coby učitelky mateřského jazyka) tu angličtinu většinou neumí, takže by těžko tenhle příkaz mohli splnit.
    Nicméně v argumentu typu "umělecké a historické hodnoty" minoritního jazyka by myslím problém být nemusel, protože tyhle přízviska měla a má dneska třeba i latina a taky nebyl problém přesunout jí z každodenního dorozumívacího prostředku do roviny jazyka, který si osvojuje jen konkrétní zájemce/odborník v pozdějším věku. Chci tím říci, že historická a umělecká hodnota češtiny by mohla být obdivována na filologických fakultách a obyvatelstvo by se pragmaticky dorozumívalo anglicky :)
    Bonajn aĵojn mi devas serĉi, malbonaj aĵoj estas ĉie.
    25.5.2006 09:45 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Parááda - konečně vím, koho volit !! :)
    Doufám, že tyto rozpravy o odsunutí češtíny na druhou kolej jsou jen vtipem, který jsem nepochopil. :-)
    Filip Dominec avatar 25.5.2006 10:27 Filip Dominec | skóre: 10 | blog: GetTheTrueFacts
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Parááda - konečně vím, koho volit !! :)
    Mě by jí například líto nebylo.

    Naopak by mi bylo líto, kdyby se jako standard zavedl nějaký nevhodný jazyk, mezi něž řadím i angličtinu (jejíž výslovnost jsem se za 13 let nedokázal naučit). Vypadá to ale, že se tak nevyhnutelně děje - no, lepší než čínština.
    25.5.2006 17:08 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Parááda - konečně vím, koho volit !! :)
    Z takových výroků je mi smutno.
    25.5.2006 10:34 medulin | skóre: 31 | blog: medulin | ČR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Parááda - konečně vím, koho volit !! :)

    Angličtina je uznaná za globální a standardní jazyk asi tak, jako je uznaný Windows za standardní OS.

    A proč ne třeba čínsky? Čínštinou mluví nejvíce lidí na světě. Jsem student technického oboru a musím říct že více než s angličtinu u nás ve škole slyším větnamštinu. Tak proč angličtinu, když k nám jezdí více větnamců než anglicky mluvících lidí? Navíc pro nás je problém jezdit do některých anglicky mluvících zemí kvůli vízové povinosti.
    25.5.2006 10:17 medulin | skóre: 31 | blog: medulin | ČR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Parááda - konečně vím, koho volit !! :)
    kde by si lidé muvili svým jazykem a tak, a zároveň by byl jeden globální jazyk, kterým by se dalo domluvit všude. :-/

    Jo, všichni by mnuvily stejně, poslouchaly stejnou hudbu, čuměly na stejné filmy nejlépe na jednom jedniném globální TV kanálu, jedna globální rozhlasová stanice, stejné globální umění a náboženství, adt.... Jediný globalní OS? :-). Prostě takové globální ovce. Kdo by byl globální vůdce? Ten nejbohadší? Bill? :-)

    Myslím že by to tu na takovém světě nikoho nebavilo. Podle mne je nejlepší, když si každý zachová svou vlastní individualitu. Vlastní rodný jazyk, umění a bude se rozvíjet podle svých vlastních představ.

    Ale je pravda že nějaký univerzální jednoduchý jazyk by nebyl špatný, ale volil bych neco neutrálního a jednoduchého např. Esperanto které k tomuto účelu bylo vytvořené. Neutralita takového zvoleného jazyka by pro mne byla nejdůležitější.

    Dalibor Smolík avatar 25.5.2006 10:53 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Parááda - konečně vím, koho volit !! :)
    Jo, všichni by mnuvily stejně, poslouchaly stejnou hudbu, čuměly na stejné filmy nejlépe na jednom jedniném globální TV kanálu, jedna globální rozhlasová stanice, stejné globální umění a náboženství, adt.... Jediný globalní OS?
    Ale to je demagogie. Pokud bude mít každý svůj jazyk, svoji televizi, svůj OS, může být univerzální jazyk kterýkoliv. Třeba angličtina. Nic špatného na tom není, že když odjedu do Patagonie nebo Číny a prostě se tm domluvím. Ale Babičku budu nadále vždy číst v češtině ...
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    25.5.2006 11:11 medulin | skóre: 31 | blog: medulin | ČR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Parááda - konečně vím, koho volit !! :)

    Jo promin trochu jsem to přehnal neuvědomyl jsem si, že jsi i pro zachování vlastního jazyka. Špatně jsem to přečetl.

    Nicméně angličinu bych jako univerzální jazyk nechtěl. Není to neutrální jazyk a melo by to velký vliv na kultůry jednotlivých států. Už tak to má dost velký vliv i u nás. Myslím si že, ikdyž si každý stát zachová svůj jazyk a jako druhý přijme angličitnu tak to hodně upřednostní kultůru těch států kde se mluví jen anglicky. A kultůra toho státu bude polačována, to jde vidět už i dnes např. v TV (filmy, hudba.....), školy atd... Proto je pro mne důležité aby ten univerzální jazyk byl neutrální.
    jalinh avatar 25.5.2006 12:11 jalinh | skóre: 2 | blog: jalinh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Parááda - konečně vím, koho volit !! :)
    No nevím... esperanto je dobré tak na pokec, ale chybí tam spousta odborných výrazů atd... Nevím, proč jít za každou cenu proti angličtině, v současné době nevím o jiném jazyku, který by se jako globální dorozumívací prostředek prosadil snadněji.
    A globální jazyk bych také nesrovnával s "globálním OS" jako vy, spíše bych to přirovnal k jednotnému síťovému protokolu, na základě kterého se domluví i různé systémy.
    Bonajn aĵojn mi devas serĉi, malbonaj aĵoj estas ĉie.
    Filip Dominec avatar 25.5.2006 10:24 Filip Dominec | skóre: 10 | blog: GetTheTrueFacts
    Rozbalit Rozbalit vše Vím, koho nevolit. :(
    Nedovedu se smířit s tím, že bych podpořil pana Železného. Považuji ho za lumpa. Jestli skutečně politický úspěch souvisí tolik na tom, jak je kdo známý, volil bych možná radši i Kájínka. Kdo ví, jestli za pár let nebude kandidovat.

    Železný je (pokud vím) ten, co svými kličkami s televizí daňové poplatníky ochudil o 10 000 000 000 korun? To, jestli má v programu otevřené formáty, už je jenom maličkost - stejně mu nemůžu věřit. Děkuji, toho člověka opravdu ve vládě nechci.
    25.5.2006 10:28 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vím, koho nevolit. :(
    Za tu penežní ztrátu může především zastoupení Česka v arbitráži, ale podrobnosti přesně neznám.
    stulda avatar 25.5.2006 10:32 stulda | skóre: 18 | Sokolov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vím, koho nevolit. :(
    Bohuzel si to pletes, SNK ED neni strana ve ktere je Zelezny.
    Filip Dominec avatar 26.5.2006 22:08 Filip Dominec | skóre: 10 | blog: GetTheTrueFacts
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vím, koho nevolit. :(
    Jo? Tak to v nich mám guláš. Sorry.
    Dalibor Smolík avatar 25.5.2006 14:01 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vím, koho nevolit. :(
    Kajínka bych v politice vidět nechtěl. Ale na svobodě ano.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    25.5.2006 19:43 HS | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Parááda - konečně vím, koho volit !! :)
    Tato strana je mne v mnohem blizka. Volil jsem ji v minulych volbach, volil jsem ji ve volbach do EP, a hodne jejich kandidatu jsem volil v komunalnich volbach.

    Je to dobra alternativa, ze ktere nemam pocit , ze byla jenom do poctu a jeji prispevek by byl jen symbolicky.

    Situace se za ty 4 roky hodne zmenila . Tehdy , tam byli Spidla a Klaus, tedy oba jsou vicemene stejne prijatelni - ani jeden, komuniste nejsou stranou mych priorit a projekt n-koalice me zklamal uz davno pred volbama. Zatimco dnes komuniste se z protestni strany stali velci partneri CSSD, CSSD zmenila poctiveho Spidlu za buldozera Paroubka, ktery jede jen po svem (moci), a je mu jedno, jak velke nestesti vubec zpusobuje. ODS vymenila legendarniho Vaclava Klause za Mirka Topolanka, a narodni otazky za ekonomicko-reformni otazky. Soucastna situace se vyostrila , zvulgarizovala, zradikalizovala, zrazantnela a je nyni vyrazne citit, ze jde doopravdy o hodne, ne jak v minulych volbach. Zde se lame nova podoba zdravotnicvi, jde o dulezite reformy a o klicove pracovni obdobi. Jde o prezidenta, protoze neverim ze by se objevil nadstranicky kandidat, ktereho by podporili vsichni( az na jednoho ) ne by se opakoval Klaus reloaded, zatimco z minulych voleb jsem me pocit , ze jde o to , kdo dotahne do konce a vylize smetanku za vstup do EU a kdo odradi vice volicu , nez o to o co by melo jit v hlavnich volbach.

    Tedy : CSSD se z nesympaticke strany se stala vylozene nenavidena strana. ( A tedy neni misto na experimenty protlac neparlamentni stranu, ktere preference neveri ). Jejich korytarstvi se vsim vsudy, musi zkoncit !

    ODS se pro me stala strana ktera je pro me prijatelna, a dokazala me oslovit. I kdyz za to spise vdeci Davidu Rathovi a Jirimu Paroubkovi atd. nez vlastnimu tymu. Je to nejsilnejsi alternativa PROTI, a nejschudnejsi varianta jak ve volbach vyjadrit nejsilneji odpor k CSSD. A tedy varianta ,k kterou budu volit.
    JiK avatar 25.5.2006 20:05 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Parááda - konečně vím, koho volit !! :)
    100% souhlas. Taky budu volit ODS, taky 'jen z odporu', odporu proti rudozelenemu eurosocialismu, ktery nam za nase penize sebere nasi svobodu.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.