abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 19:00 | Zajímavý projekt

    Na crowdsourcingové platformě Crowd Supply byla spuštěna kampaň na podporu open source biometrického monitoru ve tvaru hodinek HealthyPi Move. Cena je 249 dolarů a plánovaný termín dodání listopad letošního roku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    24.5. 22:22 | Upozornění Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    24.5. 17:44 | Nová verze

    Firma Murena představila /e/OS verze 2.0. Jde o  alternativní sestavení Androidu bez aplikací Google. Mezi novinkami je podrobnější nastavení ochrany soukromí před sledováním aplikacemi. Murena prodává několik smartphonů s předinstalovaným /e/OS (Fairphone, repasovaný Google Pixel 5).

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 0
    24.5. 14:33 | Zajímavý software

    Do 30. května lze v rámci akce Warhammer Skulls 2024 získat na Steamu zdarma hru Warhammer 40,000: Gladius - Relics of War.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    24.5. 13:33 | Nová verze

    HelenOS (Wikipedie), tj. svobodný operační systém českého původu založený na architektuře mikrojádra, byl vydán ve verzi 0.14.1. Přehled novinek v poznámkách k vydání. Vypíchnou lze nabídku Start. Videopředstavení na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    23.5. 23:22 | Zajímavý software

    BreadboardOS je firmware pro Raspberry Pi Pico (RP2040) umožňující s tímto MCU komunikovat pomocí řádkového rozhraní (CLI). Využívá FreeRTOS a Microshell.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    23.5. 16:55 | Nová verze

    Vývojáři KDE oznámili vydání balíku aplikací KDE Gear 24.05. Přehled novinek i s náhledy a videi v oficiálním oznámení. Do balíku se dostalo 5 nových aplikací: Audex, Accessibility Inspector, Francis, Kalm a Skladnik.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 12
    23.5. 12:55 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) nová verze 18.0.0 open source webového aplikačního frameworku Angular (Wikipedie). Přehled novinek v příspěvku na blogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    22.5. 23:44 | Pozvánky

    V neděli 26. května lze navštívit Maker Faire Rychnov nad Kněžnou, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    22.5. 16:33 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 3.20.0, tj. první z nové řady 3.20, minimalistické linuxové distribuce zaměřené na bezpečnost Alpine Linux (Wikipedie) postavené na standardní knihovně jazyka C musl libc a BusyBoxu. Z novinek lze vypíchnou počáteční podporu 64bitové architektury RISC-V.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (86%)
     (3%)
     (5%)
     (5%)
    Celkem 706 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 14.5. 11:05
    Rozcestník

    Facebook pro socky

    2.4.2009 08:46 | Přečteno: 2629× | Jiné

    Facebook je jen pro socky, co nemají co dělat. K čemu to vůbec je? Všude se o tom píše, a dle mého názoru je to k ničemu, zbytečnost. Akorát jim dávaj prachy za zobrazení reklamy :-)

    Dneska se snažím o rekord - nejlepší hodnocení. Takže mi všichni dejte dobré, nebo tu večer budu zase sockovat :-)

           

    Hodnocení: 25 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    2.4.2009 08:57 kotz | skóre: 2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky
    Trhni si.
    Čas, který ušetříš tím, že si na to napíšeš program, strávíš tak, že se kocháš, jak dobře to funguje.
    2.4.2009 09:08 Exim
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky

    Facebook bude cochvila verejene pristupna databaza ludi (nielen) pre informacne sluzby...

    Marián Kyral avatar 2.4.2009 09:23 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky

    Ty chceš tu nulu co? Žádné takové ;-)

    Jinak o FB jsem zatím jen slyšel a nepřipadá mi to nijak zajímavé. Hlavně to asi bude velký žrout času, který raději investuji jinam.

    Jardík avatar 2.4.2009 13:21 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky
    Prokoukli mě :-(
    Věřím v jednoho Boha.
    Dalibor Smolík avatar 2.4.2009 09:33 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky

    Můj dosavadní již dost dlouhý život mi ukázal, jak se člověk může mýlit v úsudku.  Jeden můj známý kdysi počátkem 90. let říkal: Obor počítačů zkrachuje. Všichni již je  mají a nebude co prodávat. :-). Pak přišel internet. Bude to dobrá věc? ... atd. Nejdřív se toho chytí mladí nadšenci, pak to prostoupí celou společnost.  Pamatuji si doby, kdy se "seriózní" ajťáci pošklebovali Linuxu,  je to jen pro geeky ..atd. Jak je to s facebookem? Mám takové tušení, že služba tohoto druhu (nemusí to být zrovna jen facebook, ale třeba i linkedln, myspace apod.) budoucnost má. Dnes třeba pro socky, zítra pro seriózní podnikatele, bankéře. Již dnes jej využívají politikové.  Včera vyšel v HN zajímavý článek, tak uvidíme, kam ten vývoj půjde ..

    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    2.4.2009 17:01 TM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky
    Služby tohoto druhu mají ze svého principu jediný skutečný cíl. Shromažďovat všemožné informace a data o lidech prostšího ducha (kteří si neváží svého soukromí) a ty pak použít k manipulaci např. pomocí reklamy (to v tom lepším případě).
    Takže ano - máte pravdu. Vzhledem k tomu, že výšezmíněných lidí je habaděj (velmi pravděpodobně většina) - mají před sebou tyto záležitosti skvělou a perspektivní budoucnost.
    Jenom doufám, že pro nás ostatní tady v době jejich bouřlivého rozvoje bude ještě k žití a že se z jejich používání nestane povinnost (třeba když se patřičně pozitivně či negativně motivovaný státní ouřada rozhodne, že nás bude chránit "před těma teróristama").

    Mimochodem, kdo to je seriózní ajťák? Já třeba před skoro 15 lety potkával hodně seriózních lidí např. z firmy Digital a o dění kolem Linuxu se tenkrát docela zajímali. Brali ho jako malého brášku jejich tehdejšího Digital Unixu, ze kterého jednou možná něco bude...
    Darth Phantom avatar 2.4.2009 17:12 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky
    Služby tohoto druhu mají ze svého principu jediný skutečný cíl. Shromažďovat všemožné informace a data o lidech prostšího ducha (kteří si neváží svého soukromí) a ty pak použít k manipulaci
    Tak s tímto naprosto souhlasím. Samozřejmě dnes každý potřebuje být "in" a zřídí si účet na Xichtbooku. Záruka, že osobní data lidí někdo nezneužije, není žádná.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    2.4.2009 17:28 hanzz | skóre: 19 | blog: hanzz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky

    To co tam lidi napisi a prozradi je jen na nich a je to jen jejich vec. Nechapu, proc se to porad skatulkuje tak, ze Facebook je ten zly, protoze dava lidem cestu jak rict co si zrovna mysli, pripadne se zabavit nejakou oddechovkou a porovnat sve skore s ostatnimi. Proc bych tam mel psat nejaka osobni data, kdyz nechci, aby byla zverejnena. To, ze je tady poptavka po takove sluzbe a nekdo se toho chyti je normalni vec. To, ze tam lidi pisi veci, ktere by tam psat nemeli je jejich vec a spis problem v jejich uvedomelosti.

    Fluttershy, yay! avatar 2.4.2009 17:30 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky
    Vetřelec přece ví nejlépe, co je pro lidi nejlepší. Buďme jen rádi, že nemá nějaký post á la Stalin, to by pak bylo PEKLO.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Darth Phantom avatar 2.4.2009 17:43 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky
    Co to zase blábolíš, Kolibáči :-D. Jen jsem napsal svůj názor na tuto p*čovinu, který je stejný jako většina zde uvedených. Když se ti to nelíbí, tak si trhni nohou a zablokuj si mě, aby si nemusel číst stalinské posty :D )))))
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    Fluttershy, yay! avatar 2.4.2009 17:46 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky
    I v minulé diskusi? Blokovat tě nehodlám, mohl bych o něco přijít.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    2.4.2009 17:58 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky
    Nemohl, u Plethóra Hatlipatliena opravdu ne. Trvalo mi dlouho na to přijít, ale je to tak.
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    Fluttershy, yay! avatar 2.4.2009 17:28 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky
    Je nějaký velký rozdíl mezi tím, že si to dám na svůj web a tím, že si to dám na Web 2.0 Whatever? Jen na tom druhém už to mají zpracované, ale kdyby chtěli, zjistili by si to tak jako tak.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Dalibor Smolík avatar 2.4.2009 17:59 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky

    Někdo má to privilegium, že  může mít své údaje utajené. Ale obyčejný živnostník, který pokud chce prodat,  se musí zviditelnit (také) na internetu (Seznam, Zlaté stránky atd.). Musí udat minimálně svůj telefon, adresu, IČO, DIČ a možná i bankovní spojení (to mívá stejně na dopisních papírech). DIČ zároveň slouží jako rodné číslo! : -(   Nemusí sice psát, že se včera namazal, jako to někdo napíše na Facebooku, ale pro zneužití dat stačí i tohle. Takže nářky nad ztrátou soukromí sice chápu, ale nějak jdou mimo mne ..

    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    kyknos avatar 2.4.2009 21:48 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky
    Take mam ucet na xichtbooku. A nepovazuji se za dusevne menecenneho. Trik je v tom (a schopnost tento trik vyuzit je patrne to, co vyzaduje urcitou inteligenci) na xichtbook nedavat udaje, ktere povazuji za soukrome. Uz pred sto lety prumerne inteligentni clovek umel rozlisit, co muze napsat na pohlůednici, co do zalepeneho dopisu a co radeji sdelit z oci do oci. V dobe internetu a ruznych xichtbooku se na tom nic nemeni. A tyak jako jsou uzitecne pohlednice, je uzitecny i xichtbook. Oboji se ale musi umetr pouzivat.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    3.4.2009 09:55 hanzz | skóre: 19 | blog: hanzz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky

    moje rec

    Dalibor Smolík avatar 3.4.2009 10:09 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky

    + 1 :-)

    To je stejné, jaké říci, že automobily jsou škodlivé, protože každý týden havaruje tolik a tolik aut a je tolik a tolik mrtvých. Je to sice pravda, ale vše záleží na způsobu použití nebo zneužití. A jezdit se bude dál.

    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Daniel Kvasnička ml. avatar 3.4.2009 09:14 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky
    Tak kdyz je nekdo vul a da tam svoji kompletni adresu a kdo vi co jeste.... Dobry sluha, ale spatny pan. Kdyz to neumis nebo nechces pouzivat, nepouzivej.
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    2.4.2009 09:46 Zdeněk Štěpánek | skóre: 57 | blog: uz_mam_taky_blog | varnsdorf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky
    Kdybys nebyl &@đ[|$%@¶%|¶ŧ\ tak ti snad i to dobry hodnoceni dam.

    Co se tyce facebooku a jinych nesmyslu, kdyby to skoncilo v propadlisti dejin ani bych se nezlobil, akorat s tim furt nekdo otravuje.

    Zdenek
    www.pirati.cz - s piráty do parlamentu i jinam www.gavanet.org - czfree varnsdorf
    2.4.2009 11:01 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky
    Nevím, co ti vadí na Facebooku. Používají 64bitová ID objektů :-P
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    Jardík avatar 2.4.2009 13:23 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky
    Fakt jo? To ještě nemají 128bit? :-)
    Věřím v jednoho Boha.
    =^..^= AmigaPower® avatar 2.4.2009 11:09 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky
    Ten xichtbook je náhodou ideální věc pro lidi jako jsi ty! ;-)
    Je tam něco co se jmenuje "zeď" kam můžeš psát všechny ty p*čoviny co zatím dáváš na ábíčko... :-D










    kozzi avatar 2.4.2009 11:20 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky
    Tos mu neměl říkat, teď ten facebook klesne ještě víc :-D
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    kotyz avatar 2.4.2009 11:54 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky
    Vic klesnout? To uz snad ani nemuze ... :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    2.4.2009 15:15 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky

    Když jsem poprvé slyšel o MySpace, říkal jsem si, že "sociální sítě" mají své dno. Pak jsem objevil Fakebook...

    Vždycky lze klesnout níž, bohužel. :-(

    2.4.2009 16:46 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky
    Náhodou, MySpace je úžasná nostalgická záležitost. Vždycky, když si chci zavzpomínat na to, jak vypadaly osobní weby (dřív, než se rozmohly různé web blog služby s generickými šablonami a WordPress) minulého století, tak si na MySpace vždy nějaký najdu. :-D
    kotyz avatar 2.4.2009 11:49 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky
    Slouzi k zabijeni casu v procovni dobe, ve volnym case i pri jinejch prilezitostech. Taky k hrani debilnich miniher a psani ptakovin do statusu. Takze smysl rozhodne ma ;-) :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 2.4.2009 11:52 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky
    Příloha:
    Pro maly vysvetleni kouknete na obrazek ;-)
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    =^..^= AmigaPower® avatar 2.4.2009 12:00 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky
    Kde najdu ty minihry??? Potřebuju zabít čas v pracovní době... :-D
    kotyz avatar 2.4.2009 12:25 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky
    Je tam naky mafia wars a ruzny jiny. Ja to nikdy nehral, ale lidi mi na to furt posilali pozvanky.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 2.4.2009 12:26 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    2.4.2009 12:58 Chameleon | skóre: 21 | blog: bezbarve_zapisky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky

    Jako Facebook jsem dlouho odmítal. Přítulka si ho ale pořídila a já jako hodný partner jsem se jal vyzkoušet co po nocích na PC provádí. Zjistil sem jednu věc- Dají se na tom dělal trapný kvízy (Jste piják? Jaká filmová hvězda si? Si magor? Jaká erotická pomůcka si?), nebo se dá zjistit, že ta Mařenka co si s ní chodil do školy je tlustější a kozy má až na zem, nebo Ondřej teď právě meje prdel svýmu kocourkovi.. Hlubší smysl v tom nevidím..

    /--OpenSUSE, prdel Linuxu.--\
    2.4.2009 16:34 prOm3TheuS | skóre: 18 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky
    Ondřej teď právě meje prdel svýmu kocourkovi..
    Tak to jsem rozhodně potřeboval vědět. Díky, ale Facebook nechci. To raději zajdu za kamarádkou / kamarádem na kafe a bude mi rozhodně líp...
    2.4.2009 13:23 ____ | skóre: 15 | blog: _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky
    Vše záleží jen na tom, jak se k tomu člověk rozhodne přistupovat.
    microcz avatar 2.4.2009 13:33 microcz | skóre: 18 | blog: Michalův zápisník | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky

    hehe, no dnes jsem ti dobré dal, protože svým způsobem s tebou vyjímečně souhlasím ;)

    Jardík avatar 2.4.2009 21:47 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky
    Ale já chtěl špatný a řekl jsem dobrý, abych špatný dostal :-(
    Věřím v jednoho Boha.
    kotyz avatar 2.4.2009 21:53 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky
    Nikdy nedostanes co chces :-P
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Shteffi avatar 2.4.2009 14:02 Shteffi | skóre: 21 | blog: Shteffi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky

    Facebook a podobný není pro socky, ale pro méně inteligentnější většinu obyvatelstva. Kdo má zdravej rozum tak do toho nebude ani šťourat klackem. Zatim jsem o tom taky jenom slyšel a stačí mi to k tomu abych to nikdy ani nevyzkoušel. Neni to pro mě... a asi nikdy nebude...

    kyknos avatar 2.4.2009 22:05 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky
    Z jakeho duvodu? Tomuhle uprimne nerozumim. Facebook je komunikacni sluzba. Ano, pokud si budu hrat na elitare, muzu komunikovat jen pomoci irc, jabberu ci mailu a vsechnu komunikaci silne sifrovat. Jenze s kym takhle muzu komunikovat? S hackery urcite, ale to mi nestaci. Obcas potrebuji komunikovat s pribuznymi, mam spoustu technicky nezdatnych kamaradu (ano, pro to abych napriklad s nekym mohl na vypravu do lesa ci parit rpg nepotrebuji, aby umel hackovat kernel) a navic taky rad komunikuji s holkama. Anicku znam jen jednu a kdyby jsme se o ni vsichni chteli poprat, asi by to byla krvava bitva :) A zrovna Facebook a spol je jednim z nejpraktickejsich komunikacnich medii treba pro ruzne kontakty, ktere clovek potka na cestach. Skoro vsichni ho maji a hlavne clovek i za nekolik let jasne vidi, na koho ten kontakt vlastne ma. Coz se napriklad o nikdy nepouzitem telefonnim cisle ci mailove adrese rici vetsinou neda. Kdyz ale kouknu na kontakt na Facebooku hned si vzpomenu - jo to je ta holka, se kterou jsem chlastal v Athenach a rekla mi, at se ozvu, pokud nekdy poletim do Ria...
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    3.4.2009 09:46 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky

    Tomu nemůžu uvěřit. Jsi fakt ten kyknos, co za narušování soukromí považoval snad i údaje na účtenkách z pekárny? Co uděláš příště? Začneš s Markem Stopkou zpívat v kostelním sboru?

    kyknos avatar 3.4.2009 11:01 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky
    na diskusi o pekarnach si nevzpominam :) a v kostelnim sboru? proc ne... uz tu nekde postavili kostel Sv. Cthulhu? :P
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Dalibor Smolík avatar 3.4.2009 13:36 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky

    Až bude postaven kostel zasvěcen svatému Linusovi,  zazpívám si v něm slavnostně skladbu "Mandrake Root" od skupiny Deep Purple. :-)

    Ale vážně: jednou budou vydávány účtenky i z pekáren na rodné číslo, aby se kontrolovalo, zda člověk nejí moc a nebude stát pojišťovnu velké částky na léčení z obezity :-)

     

    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    kyknos avatar 3.4.2009 17:02 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky
    rozhdone ne v pekarnach, ve kterych budu nakupovat :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Maty avatar 3.4.2009 00:52 Maty | blog: matyho | Birmingham
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky

    Promin ale tvuj prispevek by rozhodne nenapsal clovek z te vice inteligentnejsi casti obyvatelstva. Nepouzivas nahodou taky Facebook? Taky bych chtel posuzovat veci jenom podle toho co mi kdo nakukal....

    2.4.2009 15:11 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky

    Já myslím, že Fakebook je pro socky, jako jsi ty, Jardíku!

    David Watzke avatar 2.4.2009 16:23 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky
    No, tak jsem si přečetl diskusi pod tímto mini-zápiskem, trochu jsem se zamyslel a ten účet (po měsíci používání) zrušil. Tolik promarněnýho času... Neříkám, že tam nejsou fajn věci, ale ze 100% věcí, co jsem tam prováděl, byly tak 95% hovadiny.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Fluttershy, yay! avatar 2.4.2009 17:07 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky
    Doporučuji identi.ca --- super na vedení poznámek, navíc je to open source.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    David Watzke avatar 2.4.2009 20:36 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky
    Mně je vedení poznámek celkem na nic. Například ty v KNotes dopadly tak, že na ploše visely půl roku bez povšimnutí a další půlrok po tom, co jsem danou věc udělal :-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    3.4.2009 09:32 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky

    To je pecka! Zde si dovoluji ocitovat části diskuze vedené před měsícem...

    Já jsem začal:

    Přesto, že počet uživatelů nejrůznějších Facebooků, Diggů, Last.fm a dalších úžasností stoupá, svá nejslavnější léta mají tyto projekty za sebou. Ještě asi před rokem a půl mě nějací trotlové otravovali s tím, ať si založím profil na LinkedIn (byla to pravděpodobně automaticky rozesílaná zpráva všem "přátelům", tzn. všem v adresáři) -- kde jsou dnes? Pryč, a o nějaké LinkedIn se nikdo moc nestará. Před půl rokem mi zase "přátelé" z*sírali poštu pozvánkami na ten Fakebook. Dneska mi říkají, že je to přestalo bavit a že se o to nestarají. Fakt děs.

    Přičemž do naší nebo vaší republiky tyhle skvělé novoty docházejí ze Západu se zpožděním. Tipuju zhruba rok. Takže my víc na Východě držíme tyhle projektíky nad vodou. Zatím.

    Pokračoval jsem v reakci na jednoho z diskutétů:

    Nic negeneralizuji. A neříkám, že to nikomu k ničemu není. Každé zboží má svého kupce -- proslýchá se například, že Michal David vydal desku... ;-) V každém případě se to většině brzy omrzí.

    A dál:

    Ano, uživatelská základna je čím dál tím větší všude. To ale není zajímavé číslo. Zajímavější číslo je počet aktivních uživatelů a jeho srovnání s počtem nových uživatelů. Já neřekl, že to všichni přestali používat; já řekl, že nejlepší roky (měsíce) to už má za sebou.

    Potom David reagoval na obhájce Fakebooku:

    Taky si myslím (že Facebook má nejlepší léta v ČR před sebou -- pozn.), třeba teď nedávno tam hupsla skoro celá naše třída najednou.

    Freshmouse má vždycky pravdu. :-)

     

    Milan Vít avatar 3.4.2009 12:49 Milan Vít | skóre: 23 | blog: about:linux | Orlová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky

    Freshmouse si jen myslí, že má vždycky pravdu. Já sice chápu radost, kterou Vám musel způsobit jeden komentující, jenž shodou okolností potvrzuje Vaši „teorii“ a Váš názor, ale — to je nějak směrodatné, jeden, dva, pár názorů?

    Říká se, že by člověk by neměl „kecat“ do něčeho, čemu nerozumí, nebo čemu dokonce nechce rozumět – což je přesně Váš případ, připadá mi. Chci říct – že Vy nechcete pochopit, že Facebook může být pro určité účely poměrně vhodný, to neznamená, že skutečně není.

    Dovolím si argumentovat příkladem ze života: nejlepší kamarád mi řekl, že jeho přítelkyně se registrovala na Facebook a že bych si ji mohl přidat do přátel. Ač jsem nejdřív držkoval, že ji přece neznám a kdesi cosi, nakonec jsem tak učinil a v současné době jsem docela rád, že jsem ji poznal. To by však nebylo možné bez Facebooku, protože já nemám ICQ účet a ona zase nemá Jabber. (Jen čekám, kdo se ozve s tím, že jsme se přeci mohli poznat ve skutečném životě, ale to není až tak lehké, když se kamarád odstěhoval někam do… daleka.)

    Jiný příklad: ačkoli naše třída má své třídní stránky, které jsou připravené pro organizování třídních srazů po X letech po maturitě, nakonec se asi přikloníme k použití Facebooku pro tuto příležitost. Můžeme se na jednom místě domluvit, kdy komu vyhovuje které datum a které místo, můžeme tam najít aktuální možnost kontaktu na každého z nás,…

    Chci říct, že by mi na Ábíčku bylo mnohem lépe, kdybych nemusel číst Vaše rádobyodborné, tak hrozně elitářským způsobem psané analýzy toho, jak jsou sociální sítě k ničemu a za chvíli jistě zaniknou úplně (a ono se jim, potvorám, tak moc, snad jen s výjimkou Vašeho okolí, nechce, že?). Jasně, můžu si Vás zablokovat, ale i když asi ne Vám, mně by to bylo líto :-)

    „There is no dark side of the Moon really… as a matter of fact it's all dark.“
    3.4.2009 14:53 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky

    > Já sice chápu radost, kterou Vám musel způsobit jeden komentující, jenž shodou okolností potvrzuje Vaši „teorii“ a Váš názor, ale — to je nějak směrodatné, jeden, dva, pár názorů?

    A kde jsou knedlíčky?

    Pointa byla v tom, že to psal David Watzke, který před měsícem nástup k Facebooku nadšeně hlásil. Myslel jsem, že je to z textu jasné.

    > Dovolím si argumentovat příkladem ze života: nejlepší kamarád mi řekl, že jeho přítelkyně se registrovala na Facebook a že bych si ji mohl přidat do přátel. Ač jsem nejdřív držkoval, že ji přece neznám a kdesi cosi, nakonec jsem tak učinil a v současné době jsem docela rád, že jsem ji poznal. To by však nebylo možné bez Facebooku, protože já nemám ICQ účet a ona zase nemá Jabber. (Jen čekám, kdo se ozve s tím, že jsme se přeci mohli poznat ve skutečném životě, ale to není až tak lehké, když se kamarád odstěhoval někam do… daleka.)

    To je krásný příběh. Snad jej zfilmují. Michael Moore by to mohl zvládnout, přesně tyto příběhy jsou jeho parketou.

    Ale zpět k tomu dojemnému příběhu. Pokud tomu rozumím, tak výchozím stavem bylo, že ty jsi používal službu A (Jabber) a ona služby B a C (ICQ a Fakebook). Cílem bylo, abyste se poznali a zkontaktovali. Ty jsi se tedy registroval na službě C, čili jsi začal používat jednu novou službu. Každý tedy používal dvě služby (A, C, resp. B, C) a každý má "zbytečně" jednu službu (A, resp. B). V čem tedy Fakebook pomohl?

    Stejného výsledku (nutnost registrace jedné osoby u jedné další služby) by se dosáhlo, kdyby ses registroval u B nebo ona u A.

    > Jiný příklad: ačkoli naše třída má své třídní stránky, které jsou připravené pro organizování třídních srazů po X letech po maturitě, nakonec se asi přikloníme k použití Facebooku pro tuto příležitost. Můžeme se na jednom místě domluvit, kdy komu vyhovuje které datum a které místo, můžeme tam najít aktuální možnost kontaktu na každého z nás,…

    Já ti řeknu, jak to dopadne, ať již použiješ Fakebook nebo jakýkoli jiný produkt: stejně se úplně všichni na ničem nedohodnete (pokud se nebude jednat třeba o sraz po dvaceti letech, který by všichni měli za nejpriorinější událost). Názory, že produkty nebo služby vyřeší neřešitelné problémy, jsou mylné.

    A opět se dostáváme k otázce, proč byl zvolen Fakebook a ne jiný produkt, který již používáte...

    > Chci říct, že by mi na Ábíčku bylo mnohem lépe, kdybych nemusel číst Vaše rádobyodborné, tak hrozně elitářským způsobem psané analýzy toho, jak jsou sociální sítě k ničemu a za chvíli jistě zaniknou úplně (a ono se jim, potvorám, tak moc, snad jen s výjimkou Vašeho okolí, nechce, že?). Jasně, můžu si Vás zablokovat, ale i když asi ne Vám, mně by to bylo líto :-)

    Sociální sítě jako takové hned tak nezaniknou. Pouze budou zanikat konkrétní služby a vznikat jiné. Úplně stejné jako ty předchozí, ale s jiným názvem.

    A jinak: ne, "odborník" typu Marek Čermák nejsem a popravdě mě to ani moc nemrzí...

    Milan Vít avatar 3.4.2009 17:41 Milan Vít | skóre: 23 | blog: about:linux | Orlová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky

    A kde jsou knedlíčky?

    Pes je snědl :-)

    Pointa byla v tom, že to psal David Watzke, který před měsícem nástup k Facebooku nadšeně hlásil. Myslel jsem, že je to z textu jasné.

    Jak říkám, je to jeden případ. Jeden (z mála) proti všem, kteří Facebook teď užívají. Já fakt nerad argumentuji těmito čísly, neb mám stále na vědomí příklad s počtem uživatelů Internet Exploreru, ale – zde asi zkrátka musím.

    To je krásný příběh. Snad jej zfilmují. Michael Moore by to mohl zvládnout, přesně tyto příběhy jsou jeho parketou.

    Kdyby to příště šlo bez těchto poznámek, bylo by to ještě krásnější :-)

    Ale zpět k tomu dojemnému příběhu. Pokud tomu rozumím, tak výchozím stavem bylo, že ty jsi používal službu A (Jabber) a ona služby B a C (ICQ a Fakebook). Cílem bylo, abyste se poznali a zkontaktovali. Ty jsi se tedy registroval na službě C, čili jsi začal používat jednu novou službu. Každý tedy používal dvě služby (A, C, resp. B, C) a každý má "zbytečně" jednu službu (A, resp. B). V čem tedy Fakebook pomohl?

    Asi jsem to špatně popsal. Ona měla Facebook a ICQ, já Facebook (už dlouho před tím, co se popisovaná situace stala) a Jabber. Facebook byl zkrátka taková „společná řeč“, nikdo nemusel registrovat nic nového a všichni jsou šťastní.

    A opět se dostáváme k otázce, proč byl zvolen Fakebook a ne jiný produkt, který již používáte...

    Protože problém je právě v tom slovu „používáte“. Na Facebooku jsou mí spolužáci prakticky pořád, nebo přinejmenším často; sem tam si dokonce i aktualizují mailovou adresu.

    Na třídní stránky je oproti tomu nic „nenutí“ jít, takže, pokud se dobře dívám, skoro půlka lidí ještě ani nevyplnila kontaktní údaje (to by pak byla, za pár let, věru sranda) a ta druhá půlka na stránky zkrátka nechodí, nemají důvod.

    „There is no dark side of the Moon really… as a matter of fact it's all dark.“
    default avatar 3.4.2009 18:16 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky

    Na Facebooku jsou mí spolužáci prakticky pořád, nebo přinejmenším často; sem tam si dokonce i aktualizují mailovou adresu.

    Tohle je to jádro pudla. Vsadím se, že lemplové z Database Services jsou na tom taky závislí. Select z duálu nedaj, ale hlavně že jsou na FaceBooku. :-D

    Kolega tady je tam taky. Celej víkend promarnil nějakou flashovou hrou, jenom aby byl o pár bodů lepší, než nějakej jinej zoufalec.

    Asi jsem opravdu divnej. :-D

    default avatar 3.4.2009 18:10 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky

    Chci říct, že by mi na Ábíčku bylo mnohem lépe, kdybych nemusel číst Vaše rádobyodborné, tak hrozně elitářským způsobem psané analýzy

    Tohle slovo teď frčí, nebo co? Každej toho tady má plná ústa (příspěvky). To se teď v Čechách říká místo vole? :-D

    Milan Vít avatar 3.4.2009 20:50 Milan Vít | skóre: 23 | blog: about:linux | Orlová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky

    Tak to nevím, já se jen snažil subjektivně popsat můj pocit z předřečníkova projevu :-D Ale místo vole? To určitě ne, těch volů pořád slyším dost a dost :-D

    „There is no dark side of the Moon really… as a matter of fact it's all dark.“
    David Watzke avatar 3.4.2009 16:01 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky
    :-) No, já si za tím názorem ovšem pořád stojím. Osobně jsem z facebooku utekl spíš kvůli tomu, že jsem na něm ztratil spoustu času a byl jsem poněkud závislej na Mafia Wars, než že by mě to přestalo bavit.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Luboš Doležel (Doli) avatar 3.4.2009 10:36 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky
    No, je třeba se naučit to používat rozumně, hlavně se vykašlat na ty různé šílené aplikace okolo.
    Salamek avatar 2.4.2009 19:11 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky
    no já to nevedu nemám potřebu
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    2.4.2009 19:43 Michal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky

    Linuxáci si hrajou na to, kdo je víc alternativní a samozřejmě nikdo nepoužívá ten oškivý masový facebook, ten kdo ho používá je samozřejmě méně inteligentí, používá windows, ovládá ho NWO nebo bůhví co ještě :-D

    Opravdu sranda, číst si tady ty vaše "komentáře" :-))

    Grunt avatar 2.4.2009 19:59 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky
    Linuxáci

    A co na to máme říkat my fialoví?

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    2.4.2009 20:30 Michal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky

    Těmi linuxáky jsem pochopitelně nemyslel "člověk, který používá linux", ale takové ty podivné osoby. Dotyční budou jistě vědět. ;-)

    Darth Phantom avatar 2.4.2009 21:02 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky
    ale takové ty podivné osoby.
    Kdo nepoužívá ksichtbook, tak je podivný? Řekl bych, že podivní jsou lidé z té druhé skupiny.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    =^..^= AmigaPower® avatar 2.4.2009 21:05 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky
    ...všichni jsme podivní, ale ty jsi nejpodivnější! :-D :-D :-D
    Darth Phantom avatar 2.4.2009 21:13 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky
    Já jsem rozhodně podivný, ale nač být v šedém průměru, normálních lidí je dost. Jak to děláš ty lumpe, s těma velkejma písmenama a zase cpeš do všeho kočky i do Ksichtbooku, si velice podivný :-)
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    =^..^= AmigaPower® avatar 2.4.2009 21:19 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky
    <big><big> takhle woe! </big></big>, kdyby jsi ve škole HTML dával pozor, věděl bys to ;-)
    ...nač být v šedém průměru, normálních lidí je dost.
    +1, moje řeč, nás ujetejch je fur málo! :-D
    kozzi avatar 2.4.2009 21:39 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky
    stačí dát citovat a hned to vidím :- D
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    kotyz avatar 2.4.2009 21:43 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky
    Uz si slysel o tom ze na velikosti nezalezi, ale dulezitejsi je dylka a prumer? ;-)
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 2.4.2009 21:41 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky
    Nez si preinstalujes ten komp (a to zabi album) tak bys moh dat ty fotky kocek do alba na xichtbuk, v jednom albu muze bejt az 60 fotek a alb nevim kolik muze bejt (snad dost). Protoze nez bude ta galerie na tech tvejch strankach hotova, tak budu mit taaakovyhle (ukazuje rukama vzdalenost od hlavy az k pate) fousy :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 2.4.2009 21:36 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky
    Jen at je tam cpe. Ja diky xichtbuku objevil par dobrej skupin zabejvajicich se konzervaci velkejch kocek. Takze ten bazmek byl definitivne k necemu dobrej. A taky sem si vzpomel jak se menujou bejvali spoluzaci z gymplu a kde bydli a jaky maji telefonni cisla (teda jenom ty co to maji vyplneny, ja tam mam jenom jid a okres a pak naky zbytecny kecy).
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    3.4.2009 09:37 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky

    Ty bezmozku, podívej se na ankety, ty tvoji "Linuxáci" používají Fakebook úplně stejně jako "normální" lidé. Běž si radši prohlížet svou Zeď a neotravuj.

    3.4.2009 12:48 Michal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky

    Vám to asi není zřejmé, ale já měl na mysli "linuxáky", kteří si tady v komentech honí triko tím, jak jsou hustě alternativní, když FB nepoužívají.

    3.4.2009 13:35 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky

    Chci příklad minimálně dvou lidí.

    3.4.2009 16:09 Michal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky

    Chtít můžete co chcete, pane Hulváte. Stačí si to celé přečíst a zjistíte, že jich tu je více než dva. Pokud žádné nenaleznete, chyba je pravděpodobně na vašem příjimači. Přeji hezký den.

    3.4.2009 16:57 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky

    Děkuji za odpověď, pane Neschopný Odpovědět Na Primitivní Otázku. Nebudete mi to věřit, ale přesně takovou odpověď jsem čekal! Pravda z ní úplně prosakuje a Láska z ní jen září. Přeji hezkých čtyřiadvacet hodin strávených u Zdi.

    3.4.2009 17:31 Michal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky

    Co to pořád máte s tou zdí? A ještě s velkým Z ?

    3.4.2009 20:07 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky

    Ani ten Fuckbook neznáš, ale hlavně, že ho obhajuješ.

    default avatar 3.4.2009 20:10 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky

    Matiční?

    3.4.2009 20:55 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky

    Čistě pro zajímavost... Nemá někdo nějaký odkaz, kde by se to dalo stáhnout? A jede to pod Wine?

    3.4.2009 20:59 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky

    (Samozřejmě myslím tu hru.)

    default avatar 3.4.2009 21:06 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky

    Kdyby ses radši zeptal Googlu, piškote. Protože je to silně rasistické, nic nelinkuji. :-D

    3.4.2009 21:13 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky

    Jasně, že jsem hledal, ale našlo to jen odkazy na cikánské stránky, kde to kritizovali. Ale už jsem to našel a pod Wine to jede. Jen je to bohužel úplně o ničem. Takže za zpracování 0/10. :-(

    Darth Phantom avatar 3.4.2009 21:50 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky
    Takže za zpracování 0/10.
    Takže teď si ještě navléknout uniformu SS-Sturmbannführera a pustit se do díla, holohlavý skrčku. Ani mě to nepřekvapuje, že hraješ hru, kde se střílí cikáni. Že si ale tak retardovaný a budeš se s tím chlubit i na veřejném fóru, tak to chce už trošku odvahy.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    Grunt avatar 3.4.2009 22:07 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky

    Ty si žid?

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    =^..^= AmigaPower® avatar 3.4.2009 22:35 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky
    Jo! ...a ovládá židovský bojový umění Judo! :-D (čti: judo)
    kotyz avatar 3.4.2009 22:44 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky
    Kdepa, to je krav maga a uz i u nas sou na to kurzy.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    =^..^= AmigaPower® avatar 2.4.2009 20:42 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky
    kozzi avatar 2.4.2009 21:06 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky
    no toto :D :D :D No proto :D
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    =^..^= AmigaPower® avatar 2.4.2009 21:21 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky
    ...děti nepijte kiselinu, rozežere vám vnitřnosti... :-D
    Jardík avatar 3.4.2009 16:22 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky
    kiselina :-)
    Věřím v jednoho Boha.
    =^..^= AmigaPower® avatar 3.4.2009 19:15 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky
    ...kur*a, kur*a, kur*a! Tohle slovo nenávidim už od diktátů na základce... :-D
    Darth Phantom avatar 2.4.2009 21:27 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky
    už ho mám !!!
    Já ho taky mám už od narození. Ale s velikostí se nebudu ztrapňovat na veřejném fóru.< small >
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    kotyz avatar 2.4.2009 21:30 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky
    Ja uz ho mam asi mesic, ale nikde to radsi nerikam moc nahlas ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    =^..^= AmigaPower® avatar 3.4.2009 00:28 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky
    Do p*či Kotyz pomoc! Nějak jsem si smazal ty čtverečky s fotkama a videem co jsou nalevo pod profilovou fotkou a infem, a teď nevim jak to dát zpátky... :-D ...posranej fejsbůk... :-D ...založte si grono.net! :-D
    kotyz avatar 3.4.2009 10:48 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky
    To bude trochu problem, jak to smazat vim, ale jak to tam pridat ne :-(
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 3.4.2009 11:01 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky
    Přílohy:
    Nastavení -> Nastavení aplikací -> Fotky -> Upravit nastavení -> Profil -> Pole: dostupné (přidat). Tim se to prida do naky zalozky pole a z ty to pak jde prendat zpatky na zed. Udelal sem i obrazky, na tom poslednim je jak se ty fotky odstrani ze zdi. Je to fakt genialni system, trvalo mi chvili na to prijit :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    =^..^= AmigaPower® avatar 3.4.2009 19:49 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky
    Děkuji óóóó vélký!!! Já bych se v tom sr*l měsíc a přišel bych na prd! Ten FB je absolutně neintuitivní...
    Darth Phantom avatar 3.4.2009 20:02 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky
    en FB je absolutně neintuitivní...
    To nevadí. Hlavně, že je dostatečně kůl a in. Také můžeš zjistit, jestli se Máně po 5 letech zvětšily kozy a kolik přibrala kilogramů. Také lze dohledat, jestli si Franta už konečně pořídil namísto staré Škodovky už něco lepšího. Ve volném čase si můžeš zahrát krásnou flashovou hru. No neber to, za dobrovolné odevzdání osobních údajů soudruhům ve Fakebooku. Za to to rozhodně stojí, být kůl a in.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    =^..^= AmigaPower® avatar 3.4.2009 20:33 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky
    Také můžeš zjistit, jestli se Máně po 5 letech zvětšily kozy a kolik přibrala kilogramů.
    Máně se kozy nezvětšily, ale spíš prodloužily, přibrala 40 kilo a vzkazuje ti, že se máš zas někdy zastavit na lízando :-D
    No neber to, za dobrovolné odevzdání osobních údajů soudruhům ve Fakebooku.
    Jaký si to uděláš, takový to máš ;-) Můj email a datum narození je stejně skoro všude a nic víc nikde nezveřejňuju... :-D

    PS: stejně vim, že ta kozatá černoška z Facebooku co mně furt sexuálně obtěžuje jsi ty... :-D
    kotyz avatar 3.4.2009 23:32 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky
    Pomuzu kde muzu a kdyz nemuzu tak za to fakt nemuzu ;-)
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    2.4.2009 21:41 Michal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky

    Konečně se projevila samá podstata této hlubokomyslné debaty.

    =^..^= AmigaPower® avatar 2.4.2009 21:49 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky
    muhuahauahua
    kotyz avatar 2.4.2009 21:55 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky
    Mysli ze soutez o to kdo to ma vetsi si vyhral. :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Josef Kufner avatar 3.4.2009 17:33 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky
    Nutno dodat, že tohle má alespoň umělecké zpracování ;-):-):-D:-);-)
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    =^..^= AmigaPower® avatar 3.4.2009 19:22 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky
    DOPRDELE
    3.4.2009 16:24 TM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky
    Tak jsem se zájmem prostudoval reakce a dozvěděl jsem se následující:
    - protože odmítám blbosti typu Facebook, jsem hloupý
    - Facebook je kůl a IN
    - protože nemám ty kraviny rád, jsem "alternativní Linuxák" a tudíž člověk zavrženíhodný
    - nejen já , ale každý kdo odmítá tyto ptákoviny je "alternativní Linuxák" a žere malé děti
    - Facebook je naprosto "vpohodě" a milióny naivních lidí, kteří se nechají zneužívat neexistují
    - Facebook je skvělý vynález, protože před ním neexistovaly kontakty v PDA, telefonu, notebooku apod.
    - Než si nechat udělat pořádnou seriózní Webovou prezentaci, je lepčejšejší se registrovat ve Facebooku - a žádný živnostník se bez toho neobejde.

    Děkuji vám, přátelé, za rozšíření obzorů :-)
    David Watzke avatar 3.4.2009 16:28 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky
    Tak tos četl asi jinou diskusi, protože většina diskutérů tady má v podstatě přesně opačný názor.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    3.4.2009 17:08 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky

    A hlavně, na Facebooku se to jen hemží potenciálními kamarády. Dámy a pánové bez Facebooku, kdo z vás má sedm set dobrých kamarádů? No? Kdo z vás to má?!

    Kdo má profil Facebooku, ten se může jednoduše spřátelit i s chapíkem, vedle kterého před jedenácti zimami močil na hajzlících v metru. Kdo má profil na Facebooku, ten si může došlápnout na prodavačku, co ho, kráva jedna blbá, včera okradla v zelenině. Kdo má profil na Facebooku, toho si tam určitě najde nějaký headhunter a zaměstná ho jako šéfa Microsoftu. Kdežto "alternativní Linuxák" je sám, nemá si na kom vybít zlost a vezmou ho maximálně tak na zametání ulic.

    3.4.2009 17:26 Michal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky

    Aneb potrefené husy se ozvaly, téměř učebnicový příklad :-)

    3.4.2009 21:46 l4m4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky
    Nemáš představu, jak vypadá takový alternativní linuxák. Vůbec netuší, že nějaký Facbook existuje. Někteří, které znám, donedávna neznali slovo blog. Takže asi tak. Já jsem o té věci jménem Facebook už slyšel, takže jsem ochoten i připustit, že existuje, ale jisté to není, protože jsem ji nikdy neviděl.
    kotyz avatar 3.4.2009 22:47 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky
    To sou takovy ty alternativci pro ktery gui znamena 10 vimu v xtremu? ;-)
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    default avatar 3.4.2009 22:55 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky
    10 vimu v xtremu?

    A to ještě ve screenu. :-D

    kotyz avatar 3.4.2009 22:59 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky
    Jako 10 xtermu a v kazdym prave jeden vim (jestli sem nebyl napoprvne pochopenej). Tim narazim na tu slavnou vetu ze gui existuje jenom proto aby se na plochu veslo vic terminalu (nebyla to tady neci paticka nahodou?) :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    default avatar 3.4.2009 23:25 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky

    Já to pochopil. Proto jsem reagoval tak, jak jsem reagoval. :-D

    Ostatně — sám mám GUI rád hlavně kvůli tomu, že jdou v konzoli nastavit menší písmenka. :-D

    kotyz avatar 3.4.2009 23:31 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky
    Ja radsi vetsi. Je to zadarmo, brejle nebo lupa neco stoji :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    =^..^= AmigaPower® avatar 4.4.2009 00:25 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky
    GUI znamená Gay User Interface? :-D
    4.4.2009 00:35 Petr Tomeš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky

    ty budeš asi retardovaný, jako většina místní verbeže

    default avatar 4.4.2009 14:04 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky

    Hele, hele! Ty mi radši řekni, jak je to s těmi překlady toho Firefoxu. :-D

    =^..^= AmigaPower® avatar 4.4.2009 15:43 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky
    Chá, chá, sežral si mi to :-D ...já si vzpoměl na tu jeho hlášku a neodolal jsem ;-)
    kotyz avatar 4.4.2009 16:02 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky
    Me napadlo ze to neni originalni pitomes, ale ze ses to ty, to me taky nenapadlo ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    mkoubik avatar 4.4.2009 17:23 mkoubik | skóre: 5 | blog: lorem_ipsum | Praha 8 - Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky
    A kde je mu vůbec konec? Tak nějak to tu bez něj není ono.
    kotyz avatar 4.4.2009 17:34 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky
    Bud prudi jinde nebo je tak zamestnanej ze neprudi nikde. A nebo zmenil identitu a prudi jako nekdo jinej (to je tady na abc celkem bezna praxe) :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    default avatar 4.4.2009 17:20 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky

    No, trošku mi bylo divný, že se nepřihlásil. :-D

    Grunt avatar 4.4.2009 00:31 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky

    Možná bych si dovolil upozornit na drobný rozdíl mezi GUI a Xkama. X11 ≠ GUI! I ve VT se dají nastavit menší písmenka a ještě člověk nepřijde o výhody kláves Alt+Fx.

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    4.4.2009 21:11 TM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky
    Číst tady příspěvky vás dětí je někdy celkem zábavné a dobré k odreagování.
    Inu příteli. Pro ty vaše alternativní "linuxáky" jsem pravděpodobně přímo prototypem maloměšťáka se vším co k tomu patří :-)
    default avatar 4.4.2009 21:57 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky
    Číst tady příspěvky vás dětí je někdy celkem zábavné a dobré k odreagování.

    Ale tak lepší než brát drogy, ne? :-D

    3.4.2009 17:35 YYY | skóre: 29 | blog: martinek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky
    FB proc ne. Hodite do skupiny datum a cas srazu a je to. Nesmi to nahradit normalni socialni aktivitu, ale jako podpurny prostredek je to podle mne celkem zajimave. ;-)
    mirec avatar 4.4.2009 10:31 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Facebook pro socky
    Facebook síce nepoužívam, ale sociálnym sieťam som sa nevyhol .. používam github.
    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    23.6.2009 00:32 Antifacebook
    Rozbalit Rozbalit vše Antifacebook.wz.cz

    Diskuze na toto téma: http://www.antifacebook.wz.cz

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.