abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 20:00 | Komunita

    V březnu loňského roku přestal být Redis svobodný. Společnost Redis Labs jej přelicencovala z licence BSD na nesvobodné licence Redis Source Available License (RSALv2) a Server Side Public License (SSPLv1). Hned o pár dní později vznikly svobodné forky Redisu s názvy Valkey a Redict. Dnes bylo oznámeno, že Redis je opět svobodný. S nejnovější verzí 8 je k dispozici také pod licencí AGPLv3.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 19:22 | IT novinky

    Oficiální ceny Raspberry Pi Compute Modulů 4 klesly o 5 dolarů (4 GB varianty), respektive o 10 dolarů (8 GB varianty).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:33 | Nová verze

    Byla vydána beta verze openSUSE Leap 16. Ve výchozím nastavení s novým instalátorem Agama.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 17:44 | Zajímavý článek

    Devadesátková hra Brány Skeldalu prošla portací a je dostupná na platformě Steam. Vyšel i parádní blog autora o portaci na moderní systémy a platformy včetně Linuxu.

    karkar | Komentářů: 0
    včera 12:11 | Humor

    Lidi dělají divné věci. Například spouští Linux v Excelu. Využít je emulátor RISC-V mini-rv32ima sestavený jako knihovna DLL, která je volaná z makra VBA (Visual Basic for Applications).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    včera 10:44 | IT novinky

    Revolut nabídne neomezený mobilní tarif za 12,50 eur (312 Kč). Aktuálně startuje ve Velké Británii a Německu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 28
    včera 09:55 | IT novinky

    Společnost Amazon miliardáře Jeffa Bezose vypustila na oběžnou dráhu první várku družic svého projektu Kuiper, který má z vesmíru poskytovat vysokorychlostní internetové připojení po celém světě a snažit se konkurovat nyní dominantnímu Starlinku nejbohatšího muže planety Elona Muska.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    včera 09:33 | IT novinky

    Poslední aktualizací začal model GPT-4o uživatelům příliš podlézat. OpenAI jej tak vrátila k předchozí verzi.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 08:11 | Nová verze

    Google Chrome 136 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 136.0.7103.59 přináší řadu novinek z hlediska uživatelů i vývojářů. Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 8 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    29.4. 20:55 | Nová verze

    Homebrew (Wikipedie), správce balíčků pro macOS a od verze 2.0.0 také pro Linux, byl vydán ve verzi 4.5.0. Na stránce Homebrew Formulae lze procházet seznamem balíčků. K dispozici jsou také různé statistiky.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (58%)
     (1%)
     (9%)
     (21%)
     (4%)
     (1%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 497 hlasů
     Komentářů: 19, poslední včera 11:32
    Rozcestník

    Emocionální výlev

    18.10.2005 11:38 | Přečteno: 1551× | Slackware

    Po přečtení pár blogů a dotazů ve fóru to ze sebe musím dostat

    teď následuje onen výlev podnícený Windowsovatěním distribucí, které nezná mezí, aneb FBU už nestačí něco malého a měkkého, tak mu dáme něco pořádného, v úhledné krabici a s tolika berličkami kolik jich bude chtít, aby náhodou nemusel přemýšlet co se vlastně děje "Kliksem, klik tam, linuxy si naklikám a jedu, na Serveru mám suse s grafikou, mandrivu si naklikám, to se ale mám, ."

    Všem se omlouvám, a prohlašuji, že na dosmrti vydržím u GNU/Linuxu volit budu jedině Slackware (opravdu je to distro pro tvrďáky? nemyslím si, je strašně jednoduchý občas mi připadá že jediné ve kterém se neztrácím a to jsem jich používal požehnaně), a když Slackware nebude, nebo nedej bože začne obsahovat klikátka, tak šmahem přejdu na LFS

           

    Hodnocení: -

    zatím nehodnoceno
            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    18.10.2005 11:51 trocha pravdy | skóre: 3 | blog: nic
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Emocionální výlev
    už zase ta prohlášení...
    Daniel Kvasnička ml. avatar 18.10.2005 11:58 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Emocionální výlev
    zase vylev ho zachoda :)

    az nekteri z nas prestanou trpet naivnimi predstavami, ze cely svet bude pouzivat CLI, bude to lepsi a mozna zacne i Linux prorazet. A nebou jsou mezi nami taci, kteri ani nechteji, aby linux prorazil. Tem ale uz nemam co rici.

    BFU (bezny franta uzivatel, zadnej f****** user) je vetsina lidi, populace Zeme. Je to tak a NIKDY to nebude jinak. A lide chteji system, ktery je orientovany na NE, ktery je nenuti premyslet nad tim, JAK to funguje, ale CO to dela a jestli to dela TO, co chteji, aby to delalo. Nechteji pridavat radek do fstabu, kdyz jim nekdo prinese digitalni fotak nebo flashdisk a chce si neco zkopirovat. Nechteji kompilovat jadro nebo program, nepotrebuji vubec vedet, ze existuje /mnt nebo /media. Mac OS X je spickovou ukazkou toho, jak se chovat k uzivateli. SuSE, Mandriva a Fedora to uz taky pochopily. UNIXove systemy budou vladnout svetu, pevne tomu verim. Ale bude to jinak, nez si vetsina z nas asi predstavuje.
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    18.10.2005 12:14 doubleZ | skóre: 24 | blog: smazano
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Emocionální výlev
    Osobní názor a flamebait, nechci nasrat nikoho, ale takoví jedinci IMHHHHO nemají u Linuxu co dělat, ať třeba jedou na Macu :-)
    Daniel Kvasnička ml. avatar 18.10.2005 12:35 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Emocionální výlev
    takze kdyz nekdo poukaze na to, ze konkurence ma v necem navrch a ze by jsme se od ni meli poucit, tak nema u Linuxu co delat? wow...
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    18.10.2005 12:46 doubleZ | skóre: 24 | blog: smazano
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Emocionální výlev
    Krásný příklad naprostého překroucení a misinformace :-), ne to opravdu ne, tím jsem chtěl říci, že Linux obecně má jiný směr, jinou myšlenku, proč má přebírat oblast (tudíž i konkurovat), kde je na poli jiný systém? Linux je jiný, není to alternativa, tudíž bude jiný (snad) a bude se chovat jinak.
    Daniel Kvasnička ml. avatar 18.10.2005 13:01 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Emocionální výlev
    tudíž bude jiný (snad) a bude se chovat jinak.
    nebude :-) nevim, ja vidim jake distribuce maji ve svete nejvetsi podil. ty, co jsou privetive k uzivateli. Slackware a jemu podobne vzdycky bude minorita, protoze kazdej clovek, co ma neco na praci se ti vykasle na dohledavani zavislosti pomoci ldd. To je absolune smesny. Volkerding ma mozna jiny smer, ale LINUX jako platforma ma smer k pochopeni uzivatele, i kdyz je to proces, ktery zdaleka neskoncil. to je presne ono, vy porad zijete v predstavach...
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    18.10.2005 13:18 doubleZ | skóre: 24 | blog: smazano
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Emocionální výlev
    Chápu, toleruji, používám Slackware / Gentoo :-)

    Mac se zaměřil na grafiku a multimedia, mám macy moc rád, jiné systémy se zaměřují zase jiným směrem, že distra, která jsou, jak píšeš, rozšířená, za to může přirozená lidská touha zkoušet něco jiného (pouze jeden z řady důvodů). Ale nemyslím si, že proto by se měl systém přizpůsobovat, měl by se zachovat takový, jaký byl dříve a některá distra dodnes.

    Extrémní přirovnání je, že když se traktor vždycky považoval za "orný nástroj", tak lidé, při touze po změně, začnou překopávat traktor, aby se s ním dalo jezdit normálně, ikdyž je primárně jiný a vznikl za jiných okolností, je to také dobře?

    Máš pravdu, co píšeš se dějě, ale jestli je to dobře nebo špatně, uvidíme...
    Elvis avatar 18.10.2005 13:19 Elvis | skóre: 15
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Emocionální výlev
    Me osobne to nevadi, at pouzivaji linux, kdyz si vyberou distribuci, kterou zvladnou, jedine dobre, cim vic lidi bude linux pouzivat, tim vic se pro nej bude delat delat veci. Nedavno mi psal znamy, ze presel ze SUSE na Debiana jestli bych mu neco poradil(ja ho mam uz par let), co v nem je misto yastu, na spravu a nastavovani balicku, poradil jsem moje oblibene apt a vim :-) nejdriv z toho nebyl nadsenej, ale dneska je spokojenej a taky zacinal na klikacim SUSE.
    18.10.2005 13:34 doubleZ | skóre: 24 | blog: smazano
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Emocionální výlev
    Ano, mě to také nevadí, naopak! Ale vadí mi pak řeči !některých! z nich, ať uděláme tohle jak ve win, ať je tamhleto jak ve win nebo tamhleto a odmítají pochopit, že to nejsou win a je to něco jiného...
    18.10.2005 20:36 diverman | skóre: 32 | blog: život s tučňáčkem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Emocionální výlev
    Hmmm vždyť MAC OS je v podstatě UNIX a Linux je také v podstatě UNIX. Tedy Linux je bráška MAC OS. Tak to chápu já na základě toho, co jsem se dočetl na webu.
    deb http://ftp.cz.debian.org/debian jessie main contrib non-free
    18.10.2005 23:08 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Emocionální výlev
    Zbývá filozofická otázka, když je všechno v podstatě UNIX, co je to vlastně UNIX :-)?
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    18.10.2005 12:20 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Emocionální výlev
    Ach jo, už zase? Když si toho nemusím udělat půlku sám, není to pravý Linux. Co mi to jenom připomíná? Svobodníka Halíka: tak, vy inteligenti, tohle je pořádná dělnická práce, ne mávat rukama a dirigovat si ty vaše fismoly…
    18.10.2005 12:45 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Emocionální výlev
    Já bych to viděl trochu jinak. Až se povede udělat distro, které bude mít možnost instalace v podobě a jednoduchosti Slackware (i já jsem na Slackware :-) ) a zároveň bude mít možnost jednoduše spustit prostředí známé z posledních SUSE a spol které bude barevné automatické a při tom fungující tak to bude průlom. Normální uživatel neumí anglicky natolik aby dokázal číst manuály i když by chtěl tak musí hezky česky klikat a to mu umožní zatím jedině windows, bohužel.
    18.10.2005 12:52 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Emocionální výlev
    Tak si nainstaluju SUSE a není co řešit...
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    18.10.2005 13:34 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Emocionální výlev
    Já nechtít SUSE já být spokojen se svým Slackware :-). No asi to SUSE taky zkusím, pár kámošů by se rádo kouklo na Linux a tak prubnu co by na to řekli, aspoň nebudu muset pořát vyhánět havěť z jejich oken.
    18.10.2005 13:14 Zdeněk Štěpánek | skóre: 57 | blog: uz_mam_taky_blog | varnsdorf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Emocionální výlev
    Zdravim

    Tak tenhle zapis je sprominutim hovadina....

    Je mi jasne, ze to je zrejme narazka na muj blogpost mandriv vs. opensuse.

    Neni mi jasne, ceho chces dosahnout.. Sam to kolem sebe vidim (delam ve skolstvi a vedu linuxovy krouzek). Jsou dve skupiny lidi. Jedni chtej linux prozkoumavat a ti zvoli Slackware a ti druzi (tech je vic) chtej pouzivat stabilni system, ktery proste funguje a nemusej tam nic moc nastavovat. A pro ne je mandriva, suse a spol.

    A ted pozor, tyhle dve skupiny lidi se v zadnem pripade neprekryvaji.

    Ja osobne mam rad slackware, vyhovuje mi na routerech (je maly a jednoduchy). Uz trochu mene mi vyhovuje na serveru (pulku serverovych programu mam z linuxpackages a tu druhou pulku jsem musel kompilovat). Na desktopu mi slack zatim vyhovuje, ale mozna proto, ze patrim mezi tu skupinu, ktera si chce editovat fstab pri pripojeni noveho disku.

    BFUnesoidni distribuce mezi uzivateli te vetsi skupiny vitezi predevsim tim ze v zakladu obsahuji tunu softu. A tim ze na povrchu je vse jasne a primocare (coz sice pod povrchem uz tak moc neplati). Proste strcim fotak a na plose je ikona, dam odpojit a fotak vytahnu. Co je na tom windowsoidniho? Copak by si muj otec nebo kdokoliv jiny mel rucne editovat fstab podle aktualni nalady?

    Myslim si, ze GNU/Linux se uz ted diferencuje mezi ty dve skupiny a ta diference bude jeste vetsi. Jedni chteji kvalitni jadro, kvalitni system, ktery je bude poslopuchat na slovo a bude modularni jak jen si to spravce bude prat. Tim jdeme od debianu pres slackware az k embedded linuxu. Ale je tady druha skupina co chce kompaktni system, ktery bude delat presne co uzivatel chce a nebude padat a bude se citit pohodlne.

    Opravdu nechapu, kam jsi timhle blogpostem miril...

    Zdenek
    www.pirati.cz - s piráty do parlamentu i jinam www.gavanet.org - czfree varnsdorf
    18.10.2005 13:25 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Emocionální výlev
    presne co uzivatel chce
    Ironií osudu se jim to nikdy nepovede, protože takhle se chovají pouze ty "hardcore" distribuce :-)

    Ale souhlas, proč si má uživatel ručně editovat /etc/fstab, když to neumí, nebo nechce dělat?
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    18.10.2005 16:58 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Emocionální výlev
    A ted pozor, tyhle dve skupiny lidi se v zadnem pripade neprekryvaji.

    S tím bych nesouhlasil. Řekl bych, že se o systém do hloubky zajímám poměrně dost, ale přesto jsem od Slackware (asi tak po osmi letech) odešel právě k SuSE. Ano, vím, že populární je opačná migrace, jenže jsem k tomu měl své důvody. Hlavním bylo to, že sice chci rozumět systému do hloubky, ale zároveň chci pracovat pohodlně. Takže sice mám poměrně dobrou představu o tom, co se děje, když připojím foťák a mávnutím kouzelného proutku se mi objeví adresář /media/usbdisk s obsahem karty (i co bych měl udělat, aby se ten adresář jmenoval třeba /media/c4000), ale to neznamená, že to pohodlí zahodím a budu všechno dělat ručně jen proto, abych si (nebo druhým) dokázal, jaký jsem frajer. Samozřejmě, dokázal bych to automatizovat i v tom Slackware, ale nepovažuji za efektivní pro vlastní potřebu dodělávat distribuci (a že ve Slackware bych toho musel dodělat sakra hodně) a zařadit se do zástupu tvůrců extra distribucí pro pět lidí také nehodlám.

    18.10.2005 17:20 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Emocionální výlev
    Já tomu rozumím, tak proč bych si nemohl nechat objevit ten adresář /media/usbdisk :-) Když bázlivě opíšu do řádku kouzelnou větu z nějaké čarodějnické knihy nebo uvedoměle kliknu na OK, co je lepší? :-)
    Copak toho není dost?
    Daniel Kvasnička ml. avatar 19.10.2005 09:07 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Emocionální výlev
    dobre vyjadreno...
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    18.10.2005 14:30 anon123 | skóre: 35 | blog: ganomi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Emocionální výlev
    Nevim o co ti jde. Nechces klikat, tak neklikej. V kazdem linuxu mas moznost vse udelat z prikazove radky!!! To ze je kazde distro trosku jine je samozrejmnosti, dnes. Doufam ale ze se to zmeni a LSB da hodne veci do poradku.

    Jinak to klikoidni prostredi mi pomohlo Linux vstrebat po kouskach. Zacal jsem na SuSE, dnes si stahuju Debian protoze mi prijde rychlejsi a lepsi si nakonfigurovat DNS server manualne nez v Yast, kde je to i nekdy porod.

    Z toho vypliva, ze takove vylevy jsou uplne na hovno.
    18.10.2005 17:02 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Emocionální výlev
    Zacal jsem na SuSE, dnes si stahuju Debian protoze mi prijde rychlejsi a lepsi si nakonfigurovat DNS server manualne nez v Yast, kde je to i nekdy porod.

    Pokud je tohle opravdu jediný důvod, proč přecházíte na Debian, pak vás moc nechápu. SuSE s BINDem používám čtyřech strojích (nepočítám-li čisté cache) a YaST modul pro jeho konfiguraci jsem spustil jednou ze zvědavosti, řekl si "hm, zajímavé" a zase ho ukončil. Ty komfortní nástroje vás přeci nikdo nenutí používat, to je jen možnost.

    18.10.2005 17:20 alium | skóre: 38 | blog: Category 1100
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Emocionální výlev
    Nechces klikat, tak neklikej.

    Presne tak! Souhlasim
    Pokud si nenainstalujes drakconf do Mandrivy, nemas v Mandrive nic klikaciho!!
    vogo avatar 18.10.2005 18:15 vogo | skóre: 34 | blog: "Skládat papír"
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Emocionální výlev
    ehm zavislosti ;) :)))))))))
    Nejsem paranoidní, ale to ještě neznamená, že po mě nejdou.
    masožravá palma avatar 18.10.2005 20:22 masožravá palma | skóre: 6 | blog: Agnes | Matka měst
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Emocionální výlev
    V Mandrivě už není řádkový urpmi?????
    Mám městečko, podpořte průmysl a dopravu. Snižujte kriminalitu.
    19.10.2005 14:19 alium | skóre: 38 | blog: Category 1100
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Emocionální výlev
    Kus, na ty jsem zapomnel :(
    Na drackonfu snad neni moc zavislosti...doufam
    19.10.2005 14:19 alium | skóre: 38 | blog: Category 1100
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Emocionální výlev
    Kus, na ty jsem zapomnel :(
    Na drackonfu snad neni moc zavislosti...doufam
    vogo avatar 18.10.2005 18:14 vogo | skóre: 34 | blog: "Skládat papír"
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Emocionální výlev
    svuj vylev komentovat nebudu, jen doplnim, ze se proste nesmirim s tim ze v minulosti celkem celkem dobrych distribucuch se ukazuji klikatka na vsechno, v mnouhem kopiruji dialogy z Windowzi, no proste neopustil sem Windows, abych je pak potkaval v Linuxu, a argument neni ze to je protoze jsou na to uzivatele zvikli, na tyhle pseoudostandarty sem alergickej
    Nejsem paranoidní, ale to ještě neznamená, že po mě nejdou.
    18.10.2005 18:50 Zemis | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Emocionální výlev
    Asi bych se měl konečne podívat v pátek do čajovny. ;-)
    vogo avatar 18.10.2005 18:53 vogo | skóre: 34 | blog: "Skládat papír"
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Emocionální výlev
    v Jihlave? v patek tam rozhodne budu, kdyz budete shanet primo me, tak staci zakricet VOGO, a ja se ozvu ;)
    Nejsem paranoidní, ale to ještě neznamená, že po mě nejdou.
    18.10.2005 19:02 Zemis | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Emocionální výlev
    jj, a já budu ten co bude po cestě rozdávat DVD s Mandrivou a SuSe linuxem. :-)
    vogo avatar 18.10.2005 19:10 vogo | skóre: 34 | blog: "Skládat papír"
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Emocionální výlev
    ok vezmu si triko s tucnakem, teda pokud ho ve skole nepropotim :) a tema diskuze? Madriva vs Slackware? nejlinuxovjejsi distribuce? FBU v Unixu? na co z toho se mam pripravit???
    Nejsem paranoidní, ale to ještě neznamená, že po mě nejdou.
    18.10.2005 19:16 Zemis | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Emocionální výlev
    No tak na téma Slackware vs. cokoli jiného rovnou zapomeň, pač Slackware neznám. Snad něco na téma BFU v Linuxu. Ale hlavně se připrav na Časůjmu(či jak se to píše:)
    vogo avatar 18.10.2005 19:26 vogo | skóre: 34 | blog: "Skládat papír"
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Emocionální výlev
    casujma nedela problem, muzem dat neco mnohem ostrejsiho, imho, ja znam jak Suse nak Mandraka, takze vim o cem bych mluvil ;)
    Nejsem paranoidní, ale to ještě neznamená, že po mě nejdou.
    18.10.2005 20:02 Zemis | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Emocionální výlev
    Tak a jsem zase v pasti :-) neznám totiž ani SuSe ani Mandraka. Ale neva, stejně je budu rozdávat ;-)
    18.10.2005 22:28 Lukáš Rýdlo | skóre: 18 | blog: Silný kafe | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Emocionální výlev
    Nojo, to je to věčné dilema: Je lepší aby byl Linux opravdu pro každého (od správce sítě po děti v mateřské školce včetně) nebo jen pro ty, kteří to myslí s IT vážně? Hmmm.

    Ještě že máme tolik distribucí ;-)
    θηριον ειμι
    19.10.2005 08:47 Martin Lebeda | skóre: 22 | blog: Martinuv_blog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Emocionální výlev

    Jó, dříve byli lodě dřevěné, ale muži železní. Dnes jsou lodě železné, ale muži dřevění.

    Ale vážně, už jsem kdysi na toto téma četl velmi zajímavou úvahu a čím dál tím se s obsahem článku ztotožňuji. Kam se vytrácí UNIX?

    Daniel Kvasnička ml. avatar 19.10.2005 09:22 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Emocionální výlev
    puvodne jsem napsal docela dlouhou reakci na obsah toho clanku, ale pak jsem zjistil, ze bych se akorat opakoval...
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.