abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 18:11 | IT novinky

    Dnes a zítra probíhá vývojářská konference Google I/O 2025. Sledovat lze na YouTube a na síti 𝕏 (#GoogleIO).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:22 | Komunita

    V Bostonu probíhá konference Red Hat Summit 2025. Vybrané přednášky lze sledovat na YouTube. Dění lze sledovat na síti 𝕏 (#RHSummit).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:00 | Nová verze

    Společnost Red Hat oficiálně oznámila vydání Red Hat Enterprise Linuxu 10. Vedle nových vlastností přináší také aktualizaci ovladačů a předběžné ukázky budoucích technologií. Podrobnosti v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 12:22 | Pozvánky

    Tuto sobotu 24. května se koná historicky první komunitní den projektu Home Assistant. Zváni jsou všichni příznivci, nadšenci a uživatelé tohoto projektu. Pro účast je potřebná registrace. Odkazy na akce v Praze a v Bratislavě.

    jose17 | Komentářů: 0
    včera 04:44 | IT novinky

    Troy Hunt představil Have I Been Pwned 2.0, tj. nový vylepšený web služby, kde si uživatelé mohou zkontrolovat, zda se jejich hesla a osobní údaje neobjevily v únicích dat a případně se nechat na další úniky upozorňovat.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 15
    19.5. 23:22 | Zajímavý software

    Microsoft představil open source textový editor Edit bežící v terminálu. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu pod licencí MIT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    19.5. 22:22 | Zajímavý software

    V Seattlu a také online probíhá konference Microsoft Build 2025. Microsoft představuje své novinky. Windows Subsystem for Linux je nově open source. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu pod licencí MIT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    19.5. 13:11 | Zajímavý článek

    Z příspěvku Turris Sentinel – co přinesl rok 2024 na blogu CZ.NIC: "Za poslední rok (únor 2024 – únor 2025) jsme zachytili 8,3 miliardy incidentů a to z 232 zemí a z jejich závislých území. Tyto útoky přišly od 6,2 milionu útočníků (respektive unikátních adres). SMTP minipot je stále nejlákavější pastí, zhruba 79 % útoků bylo směřováno na tento minipot, 16 % útoků směřovalo na minipot Telnet, 3 % útoků směřovaly na minipot HTTP a 2 % na minipot FTP. Dále jsme zaznamenali 3,2 milionu unikátních hesel a 318 tisíc unikátních loginů, které útočníci zkoušeli."

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    19.5. 12:44 | Nová verze

    Byla vydána (Mastodon, 𝕏) nová verze 3.0.4 svobodné aplikace pro úpravu a vytváření rastrové grafiky GIMP (GNU Image Manipulation Program). Přehled novinek v oznámení o vydání a v souboru NEWS na GitLabu. Nový GIMP je již k dispozici také na Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    19.5. 12:33 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 7.4 webového prohlížeče Vivaldi (Wikipedie). Postavena je na Chromiu 136. Přehled novinek i s náhledy v příspěvku na blogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Jaký je váš oblíbený skriptovací jazyk?
     (60%)
     (24%)
     (8%)
     (2%)
     (0%)
     (0%)
     (6%)
    Celkem 50 hlasů
     Komentářů: 5, poslední včera 20:57
    Rozcestník
    AbcLinuxu:/ Blogy / / nic /  
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

     

    9.9.2008 18:05 | nic | poslední úprava: 3.1.2019 14:57

    Cupiditate sit voluptatibus architecto minus voluptatem quia et in. Facere repellendus natus ullam sunt eius non. Tempore inventore et nihil alias. Possimus sequi voluptates repellat odio quia suscipit dolores. Et nihil nihil dolore nemo harum qui quidem excepturi. Sit ut ipsa eum.

           

    Hodnocení: 100 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    9.9.2008 18:52 Ignor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Platit přímo za hudbu
    Již delší dobu si myslím, že je vůči autorům hudby velmi nespravedlivé, že při koupi alba platíte především distributorovi alba.
    Jako vůči komu je to nespravedlivé, kaňko? Je to snad na těch umělcích, ne? Kdyby chtěli, tak si to vydaj vlastním nákladem. Ale voni ti chudáčci, co podepsali ty hrozně nevýhodné a diskriminující smlouvy, nějak asi nechtěli, když to podepisovali, jinak by to tak nějak nepodepisovali, no ne? Že by z toho něco měli? Že tomu cédu udělá firma propagaci, natlačí to do rádií a do obchodů, to je nic. Vono přijde trochu jinej počet lidí na kapelku, co má webovku s mpétrojkama a přáním, aby jim lidi poslali nějakou tu zlatku než na kapelu, co hrajé némlich to samý, akorát má za sebou ten mediální humbuk. Prostě jezevčíku, peníze musíš utratit, abys je vidělal. Spousta lidí používá hladovej algoritmus v úplně blbejch případech.
    9.9.2008 19:03 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Platit přímo za hudbu
    Až na to "vidělal" úplně souhlasím. :)

    Poslouchám už spoustu let hlavně tvrdou muziku a ještě nikdy jsem žádného interpreta neslyšel, že by si na tohle stěžoval. Proč taky, že -- důvody v Ignorově příspěvku.
    9.9.2008 20:38 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Platit přímo za hudbu
    Tohle samozrejme plati jenom pokud si mainstreamovy umelec. Nekdy si precti podminky OSA a Intergramu a autorsky zakon. Casto v konecnem dusledku autor za svoje vystoupeni jeste plati (misto toho aby za nej dostal zaplaceno).
    Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
    9.9.2008 21:52 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Platit přímo za hudbu
    To je možný, že si to umělci takle zvolili, jenže těm (mainstreamovým) je to úplně jedno.
    Já osobně nechci platit buhvíkolik za produkci a distribuci, když distribuce v dnešní době internetu je snadnější než dojít si ráno na hajzl.

    Tím, že mi umělci tímhle nvycházejí vstříc, si můžou sami za to, že si pak jejich hudbu upirátím...
    Bluebear avatar 9.9.2008 22:20 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Platit přímo za hudbu
    Ale voni ti chudáčci, co podepsali ty hrozně nevýhodné a diskriminující smlouvy, nějak asi nechtěli, když to podepisovali, jinak by to tak nějak nepodepisovali, no ne?

    Vono se třeba těch chudáčků nikdo neptal. Vono třeba musíš zacálovat jisté společnosti vždycky, když chceš kdekoliv muzicírovat. Nebo třeba ani nemůžeš muzicírovat, když nemáš podepsanou tudlenctu bumážku.

    Takže buďto podepiš, zacáluj a něco ti pak dají, nebo nepodepiš a jenom cáluj - tvoje věc.
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    Luk avatar 9.9.2008 23:29 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Platit přímo za hudbu
    Řeč ale byla o licenčních smlouvách mezi autorem nebo hudebníkem a vydavatelstvím. Tam je oboustranná smluvní svoboda, záleží na tom, jak se to dohodne. Mnozí muzikanti na vydavatelství kašlou a vydávají si sami. Jenže on je to docela tvrdý oříšek, protože nejde jen o to to vydat, musí se to také prodat. Vydavatelé mají prostředky na reklamu a na to, aby tu muziku nacpali do rádií. Samostatný hudebník sice bude mít více peněz z prodeje, ale buď je zase utratí za propagaci nebo toho prodá málo.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    10.9.2008 08:41 miso | skóre: 36 | blog: iSCSI_initiator_howto | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Platit přímo za hudbu
    Obcas sa niekto postazuje
    Project Satan infects Calculon with Werecar virus
    9.9.2008 19:00 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Platit přímo za hudbu
    To, že si budu moct pouštět nějaká alba na té pitomé (ano, pitomé, opravdu se mi nelíbí, co z mého oblíbeného webu před měsícem udělali) stránce mě moc nezajímá. Když si kupuju hudbu, zajímá mě samotná placka, hezky provedený booklet, video dokumenty, rozhovory a další bonusy třeba na dvoudiskových digipakových vydáních a podobně. A ani to nemusí být tak drahé, když člověk hledá. Minimálně polovinu alb, která vlastním, jsem koupil ve slevách (posledně na vyprodej.vltava.cz tři alba a live DVD -- normálně by mě vyšly na skoro dva litry, já to koupil za pět set).

    Výhodu vidím v tom, že si často poslechnu aspoň pár songů před samotnou koupí (u interpretů, u kterých si nejsem jistý, že jejich výtvor bude fakt pecka). Takže mi to v tomhle ohledu ulehčí život. Ale na běžné používání to u mě opravdu nebude.
    10.9.2008 08:41 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Platit přímo za hudbu
    Když si kupuju hudbu, zajímá mě samotná placka, hezky provedený booklet, video dokumenty, rozhovory a další bonusy třeba na dvoudiskových digipakových vydáních a podobně. ... Ale na běžné používání to u mě opravdu nebude.
    uff, obávám se, že tvoje "běžné používání" se silně rozchází se zájmy naprosté většiny "uživatelů" hudby ... já když si pořizuju hudbu, placka mě zajímá jen do té doby než ji grabnu, protože pustit něco z disku je mnohem pohodlnější než provozovat diskotéku (zvlášť když se pohybuju mezi lokacemi, nebudu si z/do práce tahat každý den batoh CDček, když mám síť ...), booklet čtu jen když mě něco konkrétního zajímá, rozhodně se pohledem na něj nekochám pokaždé, když si danou věc chci pustit, na rozhovory většinou kašlu, a video bonusy obvykle stojí za hovno (kdyby tam aspoň dali občas nějaký klip ve slušné kvalitě ...) - tož, naco platit za krabičku se spoustou zbytečností, když mě zajímá obsah?
    Fluttershy, yay! avatar 10.9.2008 11:04 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Platit přímo za hudbu
    +1
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    10.9.2008 11:12 Smajchl | skóre: 39 | blog: Drzy_Nazory | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Platit přímo za hudbu
    No kazdej to vidi jinak, pro me CDcko s jednim albem je uplne napicu, pomalu ani nemam na cem to prehrat a takovy cedecka zabiraj spoustu mista a muzu je lehce ztratit, nebo to pujcim nekomu kdo mi to uz nevrati... Pro me je lepsi stahnout si z internetu 50MB empetrojek a nakopirovat je do 80GB prehravace, kterej je sam o sobe mensi nez jeden obal na CD... A rovnou to i hraje a zobrazi nazev pisnicky, alba, interpreta, obrazek, text atd... Predstava ze mam v aute 200 CD a za jizdy je menim je trosku desiva.
    My máme všechno co chcem, my máme dobrou náladu!
    Dalibor Smolík avatar 10.9.2008 14:25 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Platit přímo za hudbu
    Já prostě si představuji poslech hudby z pořádné aparatury nebo kvalitních sluchátek, buď z vinylových desek nebo z CD. Pokud mám CD, tak booklet a informace o hudbě je rozhodně přínosem. Kupovat si hudbu v mp3 nebo něčem podobném rozhodně nikdy nebudu. Dnes se dají opravdu pořídit CD i DVD velmi výhodně (já jezdím do "Šestky" v oddělení levných knih) a vyberu si dost vhodných titulů.
    V autě nebo tramvaji je to něco jiného, tam na kvalitě tolik nesejde. V autě poslouchám rádio, do tramvaje si někdy mp3 přehrávač vezmu. Pokud jde o stahování (což není nezákonné, ale ne úplně košér) uvítal jsem v poslední době slušnou nabídku ve formátu FLAC.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    otasomil avatar 10.9.2008 15:49 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Platit přímo za hudbu
    Tak si to predstavuju i ja avsak s prichodem mp3 jsem s takovym snem skoncil.
    Do te doby jsem mel CD prehravac, zesak 2x200 W, bedny Tannoy M3 a jak to slapalo. Po case prisla spasna myslenka pripojit zvukovku notebooku k zesaku a poustet mp3 - vysledek - zklamani, ale ne zvukovka - klasicke audio CD hralo fakt dost dobre. Problem byl s kompresi a mene jak 256 kbit/s byl znatelny pokles k horsimu zvuku. Internetova radia 128, 160, 192 kbit/s neni zadna slava a vokotlit se tomu neda pac se zvuk pri velkym volume stava velmi agesivni.
    Jinak zvukovy vystup dva roky stareho notebooku je naprosto srovnatelny se zvukem 12 let stareho CD prehravace ktery toho casu stal 5500,- tusim ze. Toto ovsem plati pouze pri prehravani klasickeho audio CD.
    Vicemene jsem po case prisel k nazoru na co mi bude technicky spickova hudba (tedy zvukove) kdyz se mi nijak nelibi a nic nerika. proto posloucham internetovy radia, nahravam pomoci streamripperu a nosim do prace v 2GB SD karte - tam to tak dva tydny poslouchame a mezitim rippuju dalsi aby bylo nahrnuty ty dva tydny dopredu.
    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
    Dalibor Smolík avatar 10.9.2008 17:49 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Platit přímo za hudbu
    na co mi bude technicky spickova hudba (tedy zvukove) kdyz se mi nijak nelibi a nic nerika.
    S tím také souhlasím. Pečlivě si vybírám, co budu poslouchat v klasickém CD a takové CD si pořizuji. Je to především klasická hudba, kterou snad nemá cenu poslouchat v bitrate méně než 256, ale také rockové kapely ze 70. let, jejichž špičková a profesionálně udělaná hudba vynikne teprve v dobré kvalitě poslechu. Ostatní také poslouchám jen jako kulisu při práci, atd.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Luk avatar 9.9.2008 20:09 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Platit přímo za hudbu
    Kdo chce přispět přímo autorovi, vždycky má samozřejmě tu možnost. Prostě pošle peníze, není v tom problém (jako se přispívá autorům svobodného softwaru) ;-)
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Michal Fecko avatar 9.9.2008 20:19 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Platit přímo za hudbu
    jj, napr. KISS uz dlho nevydali album tak im poslem par € nech sa neseru, a nieco zmastia... :-)
    9.9.2008 20:28 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Platit přímo za hudbu
    http://www.jamendo.com
    Michal Fecko avatar 9.9.2008 20:38 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Platit přímo za hudbu
    Stare :-) ...ale dobre!

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.