abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 15:00 | Komunita

    O víkendu probíhá v Bostonu, a také virtuálně, konference LibrePlanet 2024 organizovaná nadací Free Software Foundation (FSF).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 13:22 | Nová verze

    Nová vývojová verze Wine 9.8 řeší mimo jiné chybu #3689 při instalaci Microsoft Office 97 nahlášenou v roce 2005.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:11 | Nová verze

    Coppwr, tj. GUI nástroj pro nízkoúrovňové ovládání PipeWire, byl vydán v nové verzi 1.6.0. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu. Instalovat lze také z Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    2.5. 22:33 | Nová verze

    Byla vydána dubnová aktualizace aneb nová verze 1.89 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a animovanými gify v poznámkách k vydání. Vypíchnout lze, že v terminálu lze nově povolit vkládání kopírovaného textu stisknutím středního tlačítka myši. Ve verzi 1.89 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 18
    2.5. 21:22 | Nová verze

    Proton, tj. fork Wine integrovaný v Steam Play a umožňující v Linuxu přímo ze Steamu hrát hry určené pouze pro Windows, byl vydán ve verzi 9.0-1 (𝕏). Přehled novinek se seznamem nově podporovaných her na GitHubu. Aktuální přehled her pro Windows běžících díky Protonu také na Linuxu na stránkách ProtonDB.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    2.5. 19:33 | Nová verze

    Byla vydána verze 1.78.0 programovacího jazyka Rust (Wikipedie). Podrobnosti v poznámkách k vydání na GitHubu. Vyzkoušet Rust lze například na stránce Rust by Example.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    2.5. 11:22 | Bezpečnostní upozornění

    Služba Dropbox Sign (původně HelloSign) pro elektronické podepisování smluv byla hacknuta.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    2.5. 11:00 | Nová verze

    Byla vydána nová major verze 8.0 textového editoru GNU nano (Wikipedie). Podrobný přehled novinek a oprav v oznámení v diskusním listu info-nano nebo v souboru ChangeLog na Savannah. Volbou --modernbindings (-/) lze povolit "moderní" klávesové zkratky: ^C kopírování, ^V vložení, ^Z vrácení zpět, … Tato volba je aktivována také pokud binárka s nano nebo link na ni začíná písmenem "e".

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    1.5. 23:22 | IT novinky

    Před 60 lety, 1. května 1964, byl představen programovací jazyk BASIC (Beginners' All-purpose Symbolic Instruction Code).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 23
    1.5. 22:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 12.0 minimalistické linuxové distribuce (JeOS, Just enough Operating System) pro Kodi (dříve XBMC) a multimediálního centra LibreELEC (Libre Embedded Linux Entertainment Center). Jedná se o fork linuxové distribuce OpenELEC (Open Embedded Linux Entertainment Center). LibreELEC 12.0 přichází s Kodi 21.0 "Omega".

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (36%)
     (17%)
     (29%)
     (19%)
    Celkem 42 hlasů
     Komentářů: 8, poslední dnes 08:25
    Rozcestník

    Patálie s českou poštou

    26.8.2008 21:52 | Přečteno: 1481× | Práce | poslední úprava: 7.10.2008 20:51

    Česká pošta - veleslavný podnik, jemuž měsíčně nasypu do chřtánu několik desítek tisíc za to, že transportuje mé zboží k zákazníkům. Nefunguje nejhůře, ale neustále narážím na potíže stran jejich zaměstnanců. Ti zpravidla požívají anonymity a imunity státního zaměstnance, jakýchsi komunistických manýrů, které v české poště přetrvaly dodnes.

    Právě kvůli zaměstnancům a vůbec postoji celé pobočky místní pošty k hromadnému podávání zásilek jsem změnil poštu a vozím balíčky o pár kilometrů dále na poštu v jiné části města. Změna proběhla k dobrému - zaměstnanci byli velice vstřícní, zásilky vyřizovali vždy ve dvou a vůbec byli velice korektní. Před týdnem jsem ale narazil na směnu mladíka, který mi s klidnou krysí tváří sdělil, že takovéhle množství bych měl vozit na poštu v jiné části města, kde prý to zvládají rychleji a že na to mají kapacity, že stačí zazvonit zezadu a kdesi cosy (podotýkám, že se jednalo o cca 22 doporučených dopisů...). Odbyl jsem jej, že je to dost z ruky a že bych projel více benzínu a strávil víc času v autě, než když budu chodit k nim.

    Doufal jsem, že tím se vše vyřeší, ale když jsem dnes dorazil se třiceti balíčky (opět 25 z nich byly obyčejné doporučené dopisy), mladík se ohradil, že "se mi na tu druhou poštu moc nechce". Řekl jsem mu, že se mi to nevyplatí. Chvíli se tvářil a pak se pustil do balíčků, když přišla jeho kolegyně, že pomůže, prohlásil, že nechce, že chce "AŤ TO TRVÁ DLOUHO". Myslel jsem, že jsem přeslechl, ale když jsem viděl, jakým způsobem se do práce pustil, jak s každým balíčkem chodí zvlášť, přes půl pobočky a jak s nimi za žaluziemi hází, myslel jsem, že mě trefí šlak.

    Snažil jsem se zachovat klid a rozhodl jsem se, že přistoupím na mladíkovu hru. Kamarád, který u mě brigádničí, skočil pro dvě lahve birelu, otevřeli jsme je na pultíku naproti okýnka a dali se do klábosení, abychom si okatě ukrátili dlouhou chvíli. Mladík to chvíli trpěl a pak začal křičet, že tady nejsme v hospodě a ať s těma pivama okamžitě vypadneme. Slušným způsobem jsem mu vysvětlil, že pivo je nealkoholické a on že nemá sebemenší právo mluvit mi do toho, co kde smím nebo nesmím pít, kór když na dveřích pobočky mají napsáno pouze, že na pobočku se nesmí se zmrrlinou...

    Mladík pak trochu zrychlil, očividně nás již chtěl mít z krku. Nikterak ho nezajímalo, že za námi čeká ještě asi pět lidí, finální čas, za nějž zvládl oněch pětadvacet dopisů a pět balíků byl něco přes hodinu. Poděkoval jsem mu a popřál brzké shledání. Cestou z pošty jsem se trochu uklidnil a rozhodl se svůj problém řešit s mladíkovým nadřízeným. Ten bude k mání až zítra dopoledne, takže další pokračování mé zábavné eskapády s Českou poštou zítra...

    Jen bych rád shrnul poznatek z chování takovéhoto investigativního zaměstnance, jež si Česká pošta vydržuje z mých peněz - kdybych šel do banky zřídit si konto a tam by mi dal zaměstnanec jasně najevo, že si mě nepřeje obsluhovat, že se mu zrovna nechce pracovat a že jej svým požadavkem přetěžuji, to zmíněné banky bych již nikdy ani nepáchnul. Česká pošta má monopol, takže se neostýchá podobné situace neřešit.

    Zároveň mne nenapadá jediný důvod toho zoufalého zaměstnance, kvůli němuž by se ke mě měl chovat tak, jak se zachoval. V komunikaci se zaměstnanci ČP jsem úzkostlivě zdvořilý a plně doceňuji náročnost jejich práce. Pravda, neoblékám se jako podnikatel ani jako běžný vysokoškolsky vzdělaný člověk a nosím vousy, třebas právě pro mé vzezření mne tento namydlený uhrovatý mladík odsoudil.

           

    Hodnocení: 100 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Luk avatar 26.8.2008 22:01 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Patálie s českou poštou
    Pravda, neoblékám se jako podnikatel ani jako běžný vysokoškolsky vzdělaný člověk a nosím vousy, třebas právě pro mé vzezření mne tento namydlený uhrovatý mladík odsoudil.
    Doporučuji provést kravata-test - ať se ukáže, co je ten člověk skutečně zač ;-)
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    David Heidelberg avatar 26.8.2008 22:05 David Heidelberg | skóre: 46 | blog: blog_
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Patálie s českou poštou
    takhle jsem se uz hezkou chvili nezasmal :-D
    skaven avatar 26.8.2008 22:08 skaven | skóre: 10 | blog: skavenovo | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Patálie s českou poštou
    horší je, že to tak opravdu funguje, kdybych tam přišel v kravaťe, bylo by to samé ano pane, ne pane...
    26.8.2008 22:16 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Patálie s českou poštou
    Tak proč si tam nevezmeš nějaký ten meč, který prodáváš v tom svém obchodě. Myslím, že by to taky bylo samé ano pane. :-D
    Dalibor Smolík avatar 27.8.2008 10:31 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Patálie s českou poštou
    Je to tak. Doporučuji si přečíst tohle ..
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    skaven avatar 28.8.2008 01:53 skaven | skóre: 10 | blog: skavenovo | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Patálie s českou poštou
    Nevím, jestli jsem tě pochopil správně - navrhuješ, abych si oblékl škorně, halenu a plášť a vtrhnul na pobočku české pošty s výkřikem "jestli to nebude do desíti minut, sešlu na tebe dvojitý curse a sesmažím tě fireballem"? :)
    skaven avatar 26.8.2008 22:07 skaven | skóre: 10 | blog: skavenovo | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Patálie s českou poštou
    To je panečku nápad... teď už jen sehnat kravatku. Určitě mi bude ladit k té 85 litrové Gemmě, ve které tam ty balíky tahám... ;)
    frEon avatar 26.8.2008 22:28 frEon | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Patálie s českou poštou
    nezapomen pribalit k ty kravate ten vyraz co mas na fotce v profilu :-)
    Talking about music is like dancing to architecture.
    skaven avatar 26.8.2008 23:24 skaven | skóre: 10 | blog: skavenovo | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Patálie s českou poštou
    Mno hele, umím vypadat i seriozně, jo! Třeba do tanečních jsem chodil :D
    Luk avatar 26.8.2008 23:45 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Patálie s českou poštou
    Třeba do tanečních jsem chodil
    To ještě nic nedokazuje ;-)
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    frEon avatar 26.8.2008 23:52 frEon | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Patálie s českou poštou
    Vsak ja taky netvrdim ze na ni vypadas neseriozne. Vypadas na ni nebezpecne a to se na ty poste muze hodit :-D
    Talking about music is like dancing to architecture.
    26.8.2008 22:20 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Patálie s českou poštou
    Plně schvaluji záměr natvrdo to pořešit s jeho nadřízeným. Až mu šábnou prémie, tak se místo podobných keců příště raději hryzne do jazyka a bude pílit jako včelka jen aby se vás zbavil.
    26.8.2008 22:25 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Patálie s českou poštou
    Mimochodem, koukám že adresa je hned vedle našeho baráku s "klikaticí". Jestli se jedná o poštu u Jižany, tak s nimi jsem měl rovněž extempore. Zdá se, že jim za tu dobu co už tam nechodím nějak otrnulo. ;-)
    skaven avatar 26.8.2008 23:23 skaven | skóre: 10 | blog: skavenovo | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Patálie s českou poštou
    To byla původní pošta, kam jsem chodil (a doposud sem tam chodím, ale ne s velkýma zásilkama) - v současné době jsou tam zaměstnanci velice vstřícní a je potíž spíše s organizací práce a prostoru na pobočce - proto tam větší množství zásilek moc dobře nezvládají. Tahle příhoda se mi stala na nám. SNP, tam mají onen šikovný lístečkový systém - žádné fronty, navíc spousta místa u přepážky, zpravidla tu várku zpracují ve dvou, takže je to rychlovka...
    David Ježek avatar 26.8.2008 22:46 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Patálie s českou poštou
    přesně, jakmile přijde o prémie, tak si dá setsakra pozor. bohužel co tak pozoruji, "nastupující generace" by skutečně snad až příliš často chtěla pečené holuby rovnou do chřtánu a pokud možno strávit pracovní dobu u kafíčka.
    26.8.2008 23:51 VRtulnikk | skóre: 17 | blog: blogisek | Rokycany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Patálie s českou poštou
    A kdo by nechtel? ;)
    David Ježek avatar 27.8.2008 00:08 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Patálie s českou poštou
    no já mám třeba takovou blbou povahu. když jsem "v práci", tak nedokážu jen tak sedět a nic nedělat.
    frEon avatar 27.8.2008 00:34 frEon | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Patálie s českou poštou
    ono to sezeni u kaficka cloveka prestane velmi rychle bavit
    Talking about music is like dancing to architecture.
    Heron avatar 27.8.2008 08:09 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Patálie s českou poštou
    Nastupující generace? To jako která? Generace hned po Adamovi a Evě? Tohle se říká od dob, co lidi mohou mluvit. A je to blábol.
    27.8.2008 22:46 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Patálie s českou poštou
    Jestli je to blábol, proč mladí lidé, když jsou tázání, co by chtěli dělat, většinou zmiňují nějakou kancelářskou profesi? (Kde je největší pravděpodobnost sezení nad kafem a zanedbatelného pracovního vytížení)
    Quando omni flunkus moritati
    Luk avatar 28.8.2008 00:06 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Patálie s českou poštou
    Ono nejde zdaleka jen o sezení nad kafem. Fyzická práce znamená, že se prostě musí tím zadkem pohnout a to není jen tak. Ale upřímně řečeno, únava například z celodenní práce na stavbě je (aspoň pro mě) rozhodně příjemnější než únava z celodenního hledání chyb v kódu ;-)
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    David Ježek avatar 28.8.2008 00:40 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Patálie s českou poštou
    Ale upřímně řečeno, únava například z celodenní práce na stavbě je (aspoň pro mě) rozhodně příjemnější než únava z celodenního hledání chyb v kódu ;-)
    tak tohle tesat do kamene! v mém případě sice nejde o brejlení do zdrojáků,a le jiného typu textů, ale i tak mám bohaté zkušenosti se srovnáním s prací na stavbě od 6:00 do 21:00. to druhé je fyzicky namáhavé, ale člověk večer zalehne, usně spokojeným spánkem a ráno je schopnej zase vstát v 5:30 a začít nanovo. kdežto když odpadne v noci od kompa, tak se mu hlavou honí pracovní záležitosti dokud neusne. nehledě na to, že kmitat na stavbě 12 hodin denně je skutečně méně namáhavé, než sedět 12 hodin denně v křesle, nedejbože v přetopeném kanclu.
    28.8.2008 13:09 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Patálie s českou poštou
    Sezení u počítače a brejlení do kódu nebývá ten typ kancelářské práce, po které touží hodně lidí. (Kdyby jich bylo hodně, tak není nedostatek programátorů)
    Quando omni flunkus moritati
    28.8.2008 13:14 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Patálie s českou poštou
    Podle mne právě po takové práci touží lidí celá spousta (když si v novinách přečtou, kolik má programátor nástupní plat :-) ), ale většina z nich příliš dobrými programátory nebývá…
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    27.8.2008 08:04 ja
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Patálie s českou poštou
    V komunikaci se zaměstnanci ČP jsem úzkostlivě zdvořilý a plně doceňuji náročnost jejich práce.

    No a prave toto je mozno ten problem. Ja sa zo zasady (aj ked na to nemam sebemensi dovod) v takychto instituciach (posta, banka, ...) chovam ako prave vykastrovany doberman a ked sa to este spoji s mojimi 130kg zivej, bezkrkej vahy tak by si sa cudoval, ze co to dokaze za divi. Stavim sa, ze keby som pri cakani "poziadal" o pivo, tak by som v mihu sekundy mal dobre vychladene. Proste nie, ze by som bol o prirody hulvat - to ani nahodou (kto je mily ku mne k tomu som mily aj ja) - len proste vyznavam zasadu: kto do teba kamenom ty donho este vacsim.
    27.8.2008 08:14 ja
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Patálie s českou poštou
    A este som zabudol:

    Chcel by som - neznamena nic
    Chcem - urobi divi

    Pri mne by si dotycny zamestnanec len "pomyslel", ze sa mu nechce a ze ho otravujem. Taky bordel by som tam zrobil, ze by mu sam riaditel pobocky prisiel okamzite z dovolenky pomahat aby to bolo cim najskor. Uvedom si, ze zijeme v sku...nej dobe a bohuzial (aj ked sa mi to vlastne ani vobec nepaci - ovela radsej by som bol keby bol kazdy mily, uctivy a napomocny) kto chce prezit musi byt "rvac".
    28.8.2008 09:33 koroptev
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Patálie s českou poštou
    Souhlas. A netreba ani ta kila. S takovym linym povlem bych vybehl do minuty.
    27.8.2008 08:25 hruskin | skóre: 3 | blog: martaskuv_blogisek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Patálie s českou poštou
    U nas je a postou taky velmi veselo, na to ze mi balik v hodnote 1000 Kc proste flaknou do schranky, jsem si uz tak nejak zvykl. Horsi je, ze obcas se do te schranky sice trefi, ale do jine, nez by meli, takze mi balicek obcas prinese pan a druheho konce vesnice. Ale I to jeste jde, jsme mala vesnice plna slusnych lidi, kteri zatoulane balicky dopravi spravnemu majiteli. Jenze obcas dobre na situaci, kdy je problem s urcenim vesnice, takze misto do Krizkoveho Ujezdce skonci balik/dopis v Kostelci u Krizku (jakpodobne,ze). Stiznost nema zadny ucinek, to je skoda papiru a casu. Clovek muze proste jen doufat, ze se postaci tentokrat trefi...
    Honza Balák avatar 27.8.2008 12:23 Honza Balák | skóre: 23 | blog: Jaxův linuxový zápisník | Předklášteří
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Patálie s českou poštou
    Mám to podobně. Posílali jsme na firmu na dobírku balíček a ještě doporučeně. Zásilku si nikdo nepřevzal a tak putovala zpět. Jednoho dne u nás zvoní soused z druhého konce ulice (cca 400m), že prý mu děda přebíral poštu a že mu pošťačka vnutila i nějaký balík. To že je pro někoho jinýho ji očividně nezajímalo. Navíc než došla k tomu člověku do baráku, tak musela projít kolem našeho (jinak to ani nejde). A o tom, že mu vyplatila i částku za nedoručenou dobírku (asi 40Kč či kolik), tak o tom se ani nezmiňuju.
    <null>
    27.8.2008 15:28 Marv-CZ | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Patálie s českou poštou

    Takové problémy nejsou jen s ČP. Zrovna minulý týden mě vytočilo, že mi PPL zásilku za cca patnáctset nechalo ležet na chodbě na botníku.

    27.8.2008 17:07 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Patálie s českou poštou
    To bych chtěl vidět, jak by sháněli váš podpis na potvrzení o převzetí, kdybyste dopravu zásilky reklamoval (a tvrdil, že nic nedorazilo). Když to řidič předá někomu jinému a ten se mu podepíše, mohla by se pokusit do případného sporu zásilková služba vtáhnout i toho dotyčného chudáka, který zásilku převezme v dobré víře, že někomu ulehčí běhání na poštu. Ale že to nechají jen tak někde válet, to nechápu. Asi jsou všechny tyhle přepravní společnosti dobře pojištěné, protože je k nevíře, jak malý mají zájem dopravit nepoškozený balík skutečnému adresátovi.
    28.8.2008 09:46 koroptev
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Patálie s českou poštou
    Dorucovatel z PPL se mi rano v 7 ozyva, ze po 11te mi doruci balicek. Ve 12.30 mu volam zpet s dotazem "kde to vazne?". Zblebty, ze ma moc prace a kdesi cosi, ze snad dnes ani nedoruci. Tazi se, zda mel v umyslu me informovat a kdy a proc tak neucinil. Zblepty, ze jestli vim, kolik ma dodavek... Prisvedcuji, ze me to nezajima a pozaduji kontakt na nadrizeneho. Polozil s "najdete si to na internetu". Do minuty mam kontakt na zakaznickou linku a vytacim; vyjadruji maximalni nespokojenost, jejich IS jim samozrejme umoznuje zjistit, kdo mel dorucit a kdo se takto choval, dostavam prislib okamzite telefonicke reakce. Vskutku, za 5 minut se dozvidam, ze balicek dorazi do 30 minut. Deje se jeste 10 minut pred limitem. Na hruby pytel hruba zaplata. Duslednost a trpelivost (jako pri vychove psika :-) )

    28.8.2008 12:26 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Patálie s českou poštou
    29.8.2008 11:59 12345 | skóre: 41 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Patálie s českou poštou
    27.8.2008 08:33 anon123 | skóre: 35 | blog: ganomi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Patálie s českou poštou

    Se divim, ze se u nas stale musi na postu kvuli doporucenym dopisum. Tady v Australii si koupite jiz pripravene zlute obalky (Express post), ktere maji cislo, ktere si pekne odlepite a pak tu obalku hodite do zlute schranky (pouze pro Express post)

    Na poste si muzete koupit kolik obalek chcete, ale pak staci je vsechny jen nahazed do schranky.

    V 6 vecer se to vybira a druhy den to je na miste. Pokud se neco stane, trakujete to podle toho cisla. Oni snimaji bar kody.

    Pekne ta nase Ceska posta ztraci cas.

    skaven avatar 27.8.2008 09:55 skaven | skóre: 10 | blog: skavenovo | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Patálie s českou poštou
    Tak, dnes ráno jsem zavolal na poštu, promluvil jsem si s vedoucí pobočky - velice milá a vstřícná paní. Zřejmě to nebyl první problém se zmíněný zaměstnancem, neboť ihned věděla o koho jde a z tónu jejího hlasu a rychlostí, s níž prohlásila "já si to s ním vyřídím, není možné, aby se takto choval k zákazníkům" bylo poznat, že jej nemá příliš v lásce. Navíc ten člověk není zaměstnancem této pobočky - pouze tam vypomáhá z jiné pošty během dovoleným. Dnes nebo zítra tam jdu s další várkou dopisů, takže jsem zvědav, zda se má stížnost neminula účinkem.
    27.8.2008 12:04 iMHO | blog: iMHO
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Patálie s českou poštou
    Nedávno jsem málem přišel o hypotéku jen kvůli tomu, že po převzetí dopisu z KÚ úřednice na poště neposlala zpět doručenku. Naštěstí mi bylo divné, proč zápis zástavního práva trvá tak dlouho a na KÚ jsem si zavolal. No, byla tam prý brigádnice, tak se stane ...

    Ovšem tohle neni záležitost jen pošty, ale i dalších firem. Kupoval jsem na oslavu pět sudů a nějaké basy piva na pivninonstop.cz. Chlapík mě nejdřiv vyhnal ze skladu, že "sem mi nelezte" (no jo, ale jak jinak ho vylákat ven mi neřekl) a pak mi je vyskládal na rampu a na mou žádost o pomoc s jejich uložením do auta zafuněl něco ve smyslu "Nejste tady sám, mám tam další lidi!" Ti "další lidi" byli naštěstí fajn, vzájemně jsme si pomohli s nákladem a odjeli domu. A já si říkal, že kdybych se v práci choval takhle, tak mi šéf pěkně provětrá prémie a pak faldy.

    davida avatar 27.8.2008 13:47 davida | skóre: 13 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Patálie s českou poštou
    Bohuzel nevim proc si myslite ze mate pravdu, kdyz nekdo denne chodi s 30 dopisy na beznou prepazku kde lide chodi s 1 poukazkou nebo dopisem jednal bych v jeho situaci uplne stejne. Jiste si muzete na te poste sjednat reseni kde se Vam bude v klidu nekdo venovat a ostani lide s mensim mnozstvim budou odbaveni rychleji.
    27.8.2008 14:05 MJ | Tady a teď
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Patálie s českou poštou
    Pokud poště trvá zpracování dávky 30 dopisů tak dlouho, aby to citelně zdrželo ostatní, pak má pošta v organizaci své práce fatální problémy a má řešit ty, nikoliv šikanovat zákazníky.
    27.8.2008 14:13 manasekp | skóre: 29 | blog: manasekp | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Patálie s českou poštou
    on je zavedeny nejaky limit na pocet poslanych dopisu pres jednu pobocku jednim clovekem nebo tak neco?:-)
    BIOKOMP | Cas od casu se pokousim nekoho srazit k zemi abych se tam nevalel sam.
    skaven avatar 28.8.2008 01:56 skaven | skóre: 10 | blog: skavenovo | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Patálie s českou poštou
    No pozor - pošta má tuto přepážku jasně označenou jako poštovní a balíkové služby, hromadná podání. Vedoucí pošty mi navíc jasně řekla, že odesílání takovéhoto množství zásilek není problém.
    davida avatar 28.8.2008 13:36 davida | skóre: 13 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Patálie s českou poštou
    V blogu jsem si toho nevsim, tudiz jsem mel porad tuseni ze chodite uplne na beznou prepazku. Vychazel jsem z toho ze mladik doporucil prejit na postu kde jsou vybaveni na velkokapacitni prijem :-) Ale i tak, pouzil jste nespravnou taktiku, v techto pripadech je potreba pouzivat sokovou metodu, priste by byl mladik za prepazkou ochotny a hodny :-)
    27.8.2008 14:29 Jan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Patálie s českou poštou
    Jednou jsem potreboval poslat balik - u prepazky na baliky nikdo nebyl, tak jsem zdvorila pozadal tri postacky, ktere se za jinym okynkem bavily o dovolenych, at me vyridi. Rekly ze pani pres baliky je na obede. Rekl jsem ze neni poledni pauza a ze specham a prosim, aby to udelala jedna z nich. Rekly ze to tak nedelaji, a jestli se mi to nelibi, at jdu na jinou postu. Hrozne jsem spechal, tak jsem proste odesel, stejne jsem mel hlavni postu po ceste.

    Dodnes trpce lituju, ze jsem na te hlavni poste nezasel k sefovi, a nezeptal se ho, jestli mu nevadi, ze jeho podrizene mu posilaji svoji praci aby ji udelal za ne, zatimco svoje platy si ponechavaji.
    unknown_ avatar 28.8.2008 12:09 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Patálie s českou poštou
    Kletba "anal mobili" a výzružka "na záchod půjdeš až mě obsloužíš" by způsobily světový rekord v odbavování :-)
    28.8.2008 16:44 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Patálie s českou poštou
    Mně přišel před týdnem balík z Hong Kongu. K dopisu o nutnosti doplnění celního prohlášení jsem se dostal až o víkendu. Hned jsem jim poslal e-mail s požadovanými údaji a čekal jsem, že se mi během pondělka ozvou. Neozvali se doteď, e-mail jsem jim ve středu ještě přeposlal a několikrát jsem se pokoušel dovolat na jejich číslo, uvedené v dopisu. Není možné se dovolat…

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.