abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 04:00 | Nová verze

    raylib (Wikipedie), tj. multiplatformní open-source knihovna pro vývoj grafických aplikací a her, byla vydána ve verzi 6.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    24.4. 18:33 | IT novinky

    Nové verze AI modelů. Společnost OpenAI představila GPT‑5.5. Společnost DeepSeek představila DeepSeek V4.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    24.4. 15:33 | Zajímavý článek

    Nová čísla časopisů od nakladatelství Raspberry Pi zdarma ke čtení: Raspberry Pi Official Magazine 164 (pdf) a Hello World 29 (pdf).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    24.4. 04:44 | Komunita

    Bylo oznámeno, že webový prohlížeč Opera GX zaměřený na hráče počítačových her je už také na Flathubu and Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    23.4. 23:11 | IT novinky

    Akcionáři americké mediální společnosti Warner Bros. Discovery dnes schválili převzetí firmy konkurentem Paramount Skydance za zhruba 110 miliard dolarů (téměř 2,3 bilionu Kč). Firmy se na spojení dohodly v únoru. O část společnosti Warner Bros. Discovery dříve usilovala rovněž streamovací platforma Netflix, se svou nabídkou však neuspěla. Transakci ještě budou schvalovat regulační orgány, a to nejen ve Spojených státech, ale také

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    23.4. 22:33 | Nová verze

    Canonical vydal (email, blog, YouTube) Ubuntu 26.04 LTS Resolute Raccoon. Přehled novinek v poznámkách k vydání. Vydány byly také oficiální deriváty Edubuntu, Kubuntu, Lubuntu, Ubuntu Budgie, Ubuntu Cinnamon, Ubuntu Kylin, Ubuntu Studio, Ubuntu Unity a Xubuntu. Jedná se o 11. vydání s dlouhodobou podporou (LTS).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    23.4. 11:55 | Nová verze

    V programovacím jazyce Go naprogramovaná webová aplikace pro spolupráci na zdrojových kódech pomocí gitu Gitea (Wikipedie) byla vydána v nové verzi 1.26.0. Přehled novinek v příspěvku na blogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    23.4. 04:44 | Pozvánky

    Ve středu 29. dubna 2026 se v pražské kanceláři SUSE v Karlíně uskuteční 7. Mobile Linux Hackday, komunitní setkání zaměřené na Linux na mobilních zařízeních, kernelový vývoj i uživatelský prostor. Akce proběhne od 10:00 do večerních hodin. Hackday je určen všem zájemcům o praktickou práci s Linuxem na telefonech. Zaměří se na vývoj aplikací v userspace, například bankovní aplikace, zpracování obrazu z kamery nebo práci s NFC, i na úpravy

    … více »
    lkocman | Komentářů: 1
    22.4. 21:55 | Nová verze

    LilyPond (Wikipedie) , tj. multiplatformní svobodný software určený pro sazbu notových zápisů, byl vydán ve verzi 2.26.0. Přehled novinek v aktualizované dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    22.4. 20:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 11.0.0 otevřeného emulátoru procesorů a virtualizačního nástroje QEMU (Wikipedie). Přispělo 237 vývojářů. Provedeno bylo více než 2 500 commitů. Přehled úprav a nových vlastností v seznamu změn.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (14%)
     (8%)
     (2%)
     (13%)
     (31%)
     (3%)
     (6%)
     (2%)
     (15%)
     (25%)
    Celkem 1416 hlasů
     Komentářů: 30, poslední 3.4. 20:20
    Rozcestník

    Entropa

    13.1.2009 23:36 | Přečteno: 2678×

    V mediich na zacatek predsednictvi CR EU nemohli jinak nez porad dokala trapnym ubohym opakovanim trapneho uboheho "zvladneme to, dokazeme to" utvrzovat ovecky v cernobilem videni sveta a cechu jako uboheho bezvyznameho naradu. Nastesti se ukazalo ze alespon nasi umelci maji na vic a neboji se byt agresivni a politicky nekorektni. David Cerny a jeho Entropa. Polsko ztvarneno duhovym praporem, Francie transparentem "Stavka!", Svedsko krabice z IKEA a medii nejoblibenejsi Bulharsko jako turecky zahod (btw. je to "turecky zahod" i v bulharstine?).

    Rozbor nejzajimavejsich ve vasich oblibenych (internetovych) denicich.

    Detaily tu: http://www.eu2009.cz/scripts/file.php?id=8282&down=yes

    PS: Nejaky "hlubsi" smysl ve ztvarneni Slovenska ci Spanelska?

           

    Hodnocení: 22 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    xxxs avatar 13.1.2009 23:57 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Entropa
    slovensko je vraj madarska salama zabalena do madarskej vlajky. este raz. vraj. ale nevyzera.
    xxxs avatar 14.1.2009 00:39 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Entropa
    oprava. ma to byt spagatik v madarskych farbach. tiez nevyzera.
    kyknos avatar 14.1.2009 06:16 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Entropa
    co je spagatik?
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    14.1.2009 08:09 Martin Baleja | skóre: 13 | blog: Segmentation_Fault
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Entropa

    Asi něco jako špagát, ale drobnější :-D

    Why are hemorrhoids called "hemorrhoids" instead of "assteroids"?
    14.1.2009 08:14 Quak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Entropa

    tady se tomu říká provázek


    xxxs avatar 14.1.2009 15:44 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Entropa
    samcek od spagety.
    kyknos avatar 14.1.2009 15:47 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Entropa
    ten se jmenuje staflik
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    xxx avatar 14.1.2009 00:03 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Entropa

    Pripada mi to jako strasna kokotina. Jako by nebylo treba resit jine problemy, tak mi si pro jistotu vyrobime nejake navic. Vidim to jako naprostou zbytecnost a vyhozene penize.

    Vtipne mi to moc neprijde. Idea skladacky se mi libi, ztvarneni jednotlivych statu jiz mene.

    Please rise for the Futurama theme song.
    14.1.2009 00:35 dad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Entropa

    jeste nebylo v historii zemekoule chvilky, aby nebylo treba resit neco dulezitejsiho. S takovymhle pristupem se neda udelat provokativni umeni nikdy. Nachazime se v situaci, kdy se politicke elity uvelebily v pohodlnych sedacich soupravach byrokracie a zjevne potrebuji provokaci jak prase drbani.

    Umeni se nevysvetluje, umeni ma 'pusobit' a to zejmena tehdy, kdyz u toho nekdo musi zvracet.

    xxxs avatar 14.1.2009 00:38 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Entropa
    mne sa to celkom paci. nie z toho pohladu, ze chalanisko niekoho urazil, ale skor, ze si na drzovku vystrelil z celej skrobenej byroeuropy.
    14.1.2009 01:08 Drew | skóre: 15 | blog: Supi_hnizdo | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Entropa
    Já čumím, dad napsal něco, s čím souhlasím:-). (a není to o profesorovi:-))
    14.1.2009 14:38 x
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Entropa

    Skutecne umeni NIKDY nemelo nic spolecneho s provokaci!

    |🇵🇸 avatar 14.1.2009 18:42 |🇵🇸 | skóre: 94 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Entropa
    Dadaismus?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    15.1.2009 00:29 tdx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Entropa

    Dadaismus už dávno ukázal, že umění postavené pouze a jen na nonsensu a čiré provokaci se velice rychle vyčerpá. Holt, ta "skládačka" pouze dokazuje, že ztráta kulturní kontinuity a povědomí musí nutně vést k opakování dávno překonaného a pohřbeného.

    15.1.2009 08:51 xhurfa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Entropa

    Ale HOVNO, je tomu přesně naopak! V každém umění musí být aspoň kousek provokace, jinak to není umění!!!

    emorjino avatar 16.1.2009 00:05 emorjino | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Entropa

    Hmmm, pán je asi odborník...

    Mám rád Kubuntu, KDE (AmaroK obzvlášť), Firefox, Jabber, Wikipedii, Last.fm, Frozen Bubble.
    14.1.2009 23:16 skajrajdr | skóre: 2 | blog: skajrajdr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Entropa
    To snad neni mozne, poprve s tebou souhlasim. Ty jsi napsal prispevek, kde nezduraznujes svuj vek,prislusnost k levici a genialni programatorkse schopnosit? Nikde neni profesor? Jsi opily? Nebo snad ja? Pohnulo se v tobe neco? Co na to Jan Tleaksc?
    AltOS avatar 15.1.2009 00:20 AltOS | Jizak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Entropa
    Pffff....

    Prvni odstavec: Klasicke "hospodske kostatovani situace" (tohle neminim ve zlym).

    Druhy: Ano - umeni musi mit rozvor: postavit muzi stick X prinutit si strcit kus humerusu do krku, aby se jeden zcela radne vyblil (na... trebas prave onen umelecky objekt). ;-)

    A, pls, nepodcenuj Dad-a. Nebezpecne inteligentni clovek. Kde jsou ale ty tajne sluzby... ;-)
    Michal Fecko avatar 14.1.2009 00:21 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Entropa
    Europa je umelá a tak aj navonok vystupuje... :-( Tá práca je urážajúca - viac o význame...
    14.1.2009 00:32 Jenda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Entropa

    Proč je na německu hákový kříž? Je to hnus a je to k zblití, opravdu je to ostuda.

    14.1.2009 00:36 dad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Entropa

    jedno vysvetleni by mohlo byt ze proto, aby se nekdo zamyslel, proc je na Nemecku hakovy kriz !!

    14.1.2009 00:50 Jenda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Entropa

    No toto vysvětlení mi přijde dost nedostačující. 

    Přijde mi vtipné, jak vlastně naše předsednictví vypadá. Je 14.ledna a mezi naše úspěchy se řadí neschopnost jednat s Ruskem o obnovení dodávek plynu, dosti nešťastná cesta knížete pána do Izraele, která ničemu nepomohla a teď se k tomu přidává dílo dvacetisedmi evropských umělců v podání někoho, kdo již za svou uměleckou kariéru dokázal zničit tank 23 (i když tohle bych ještě bral) a pomočit naši republiku. Zbývá ještě 5 a 1/2 měsíce a mě polévá studený pot v obavě nadcházejících "úspěchů" českého předsednictví.

    14.1.2009 09:13 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Entropa
    Asi tak nějak.
    14.1.2009 19:31 paja
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Entropa

    A jak by teda nase predsednictvi melo vypadat? Hovoris jako typicky cech, zrejme bys sedel na zadku a cekal jak to dopadne.

    Pavel Stárek avatar 17.1.2009 10:31 Pavel Stárek | skóre: 43 | blog: Tady bloguju já :-) | Kolín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Entropa
    Je 14.ledna a mezi naše úspěchy se řadí neschopnost jednat s Ruskem o obnovení dodávek plynu ...
    Obnovení dodávek dojednáno bylo, bohužel účka jsou takové svině a svoloč nevídaná, že ho samozřejmě začali opět krást bez jakýchkoliv zábran. Ono to pro Rusko taky není dobré, protože neprodají plyn = nemají peníze a nově vytěžený plyn nemají kam dávat.
    Kdo chce, hledá způsob; kdo nechce, hledá důvod.
    Luk avatar 14.1.2009 00:59 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Entropa
    Dokud jsem se to nedozvěděl od novinářů, vůbec mě nenapadlo, že ten útvar má připomínat hákový kříž. Asi nejsem ten správný "svastikobijec" :-D
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    14.1.2009 01:10 Martin Böhm | skóre: 17 | blog: Martinův stánek | Je mi to MFFUK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Entropa
    Kdo hledá, najde :o) Třebas v tom letáku, co tu je odkazovaný, žádnou svastiku nevidím. Na fotkách té instalace mi to spíš přípomnělo číslo osm. To je taky v Německu nevhodné? :o)

    To dílo mi připadá (jako umění) velmi podařené. Rovněž jméno je výborně vybrané.

    Ano, dílo je sice pobuřující, ale trefuje se do každé země. Škoda jen, že autor skutečně nepřizval na každý dílek skládačky autora z onoho kraje.
    5 z 0 přetečení bufferu doporučuje Korespondenční seminář z programování (pro středoškoláky programátory).
    14.1.2009 13:36 Juan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Entropa

    Mno, to v tom letáku mi svastiku (ovšem trojramennou) lehce připomínalo. A na té instalaci je před osmičkou očividně ještě jednička = 18 (což lze interpretovat jako písmena A a H, tedy iniciály jistého německého vůdce)...

    czechtek.bloguje.cz/758537-nemecko-nejen-jako-hakovy-kriz-ale-i-adolf-hitler.php

    14.1.2009 21:43 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Entropa
    To dílo mi připadá (jako umění) velmi podařené. Rovněž jméno je výborně vybrané.

    Dílo samotné je OK. Sice by se to dalo dotáhnout do konce, většina znázornění je pěkná, některá ale IMHO fakt pitomá (to Slovensko... wtf? i naše ctěná vlast dopadla podivně). Čert to vezmi.

    Jestli je pravda, že na to víceméně podvodem (udělal to sám nebo skoro sám, ač sliboval 27 umělců ze všech zemí...) dostal několik milionů ze státní kasy, je to pěkný bídák. Jestli pod to navíc podepsal skutečné umělce, kteří o tom v životě neslyšeli, a teď kvůli tomu možná navíc budou mít problémy (viz ta Dánka a Mohamed), je to pěkná svině. A dílo žádného umělce nejde vnímat mimo kontext toho, kdo, jak a proč jej vytvořil...
    ^D
    kyknos avatar 14.1.2009 21:48 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Entropa
    ti umelci, pokud jsem to dobre pochopil, jsou zcela fiktivni

    a co se tyce penez, samozrejme netusim jak vypadala smlouva a jak to uctovali, ale ciste neuredne je myslim dulezita odvedena prace a nikoliv to, kolik lidi na ni delalo
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    JiK avatar 14.1.2009 21:52 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Entropa
    a navic to pry neplatil stat, ale p. Bakala, i kdyz, kdo vi jak to bylo....na kazdy pad je to lepsi nez nejaka sterilni mozaika, ktera by se vyznacovala tim, ze bude nudna, velka, zbabele angazovana a politicky korektni, ale zejmena tim, ze by si ji nikdo nikdy nevsiml.
    AltOS avatar 14.1.2009 22:31 AltOS | Jizak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Entropa
    Jednim uchem jsem zaslech, ze mega a pul stat a nejakych (snad az) deset mega Mr. B.

    Mno, zrovna zacinaj UK, tak tam to mozna budou rozebirat. :-)
    carnero avatar 14.1.2009 10:12 carnero | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Entropa

    +1

    Dlouhou dobu jsem koukal na tu plastiku abych zjistil, kde to vlastně ten hákový kříž vidí. Přijde mi to jako hledání SS na vozidlech české Policie. Kdo chce psa bít...

    14.1.2009 10:46 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Entropa
    Tto jeste nic neni, slysel jsem vypraveni o radikalni feministce, ktera pomalu ve vsem dlouhem a na konci spicatem videla falicky symbol ;-)
    18.1.2009 18:55 Rintintin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Entropa

    Ale to je falický symbol :-) Paní feministka měla pravdu. Falický symbol a falus = rozdíl, viz Freud. Stejně tak vnímání  svastiky na Entropě je založené na lidské schopnosti volné asociace. Samozřejmě, že tam není hákový kříž ve své "pravé" podobě. Ale je tam kříž a nakonci 3 jeho ramen je hák, na konci 4. ramene chybí...je to upevněné na půdorysu Německa, komu mozek nedoplní na poslední rameno ten hák, tak u toho je zřejmě snížená schopnost dávat věci do souvislostí a logicky uvažovat (na tomto principu jsou založené všechny psychologické testy orientující se na schopnost logického uvažování). Neříkám, že to byl nutně záměr pana Černého, svastiku tam zobrazit...ale pokud mu v hlavě nedocvaklo, že by ji to mohlo asociovat, zřejmě trpí onou sníženou schopností spojitosti myšlenek a logického uvažování. Jinak se mi Entropa zdá jako velice zdařilý projekt.

    14.1.2009 11:13 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Entropa

    Třeba proto, že doteď přes synagogou v Berlíně, kterou nacisti před 2. světovou válkou vypálili, hlídkují denodenně dva policisti.

    Například poslední (i když ne proněmecky nacististický) útok se stal včera, kdy to odnesl jeden ze strážníků.

    15.1.2009 09:02 xhurfa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Entropa

    Jde o to, zda-li tohle nepřičíst fašounům úplně jiným, než těm německým - viz http://ar.wikipedia.org/wiki/إسلام سياسي

    drc avatar 14.1.2009 17:34 drc | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Entropa

    kde?

    14.1.2009 01:20 Drew | skóre: 15 | blog: Supi_hnizdo | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Entropa
    Také se mi to líbí, minimálně je to dost vtipné.
    14.1.2009 02:35 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Entropa
    Nezapomeňte, že jednotlivé státy ztvárnili umělci z příslušných zemí.
    14.1.2009 02:58 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Entropa
    ale kdeze... ty umelce si taky vymysleli...
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    14.1.2009 10:32 Messa | skóre: 39 | blog: Messa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Entropa

    Tohle podle mě zastiňuje ty ostatní průsery kolem Entropy. Nejen vymyslet si autory, ale zašli tak daleko, že jim vytvořili "umělé" identity (webové stránky apod.), takové české Potěmkinovy vesnice. Klasika, co jiného od nás ostatní Evropani mohli čekat, blbci :-)

    emorjino avatar 16.1.2009 00:17 emorjino | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Entropa

    podle mne je to zase na entropě úplně to nejlepší, akorát škoda té skutečné dánky, bez ní by to bylo ještě lepší...

    Mám rád Kubuntu, KDE (AmaroK obzvlášť), Firefox, Jabber, Wikipedii, Last.fm, Frozen Bubble.
    14.1.2009 22:23 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Entropa
    No jo, teď už to vím taky...
    14.1.2009 07:51 paskma | skóre: 13 | blog: Paskmův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Entropa

    Upřímně, vidět to v Národní galerii, tak bych zajásal. Takhle nevím, jestli to není až moc velká provokace, jestli nám to neškodí. (Na druhou stranu, uprostřed NG by to vlastně nebylo provokativní vůbec.)

    xsubway avatar 14.1.2009 10:23 xsubway | skóre: 13 | blog: litera_scripta_manet
    Rozbalit Rozbalit vše Entropa - mně se to líbí

    ... dobrý nápad, skvělé provedení, výborné načasování

    Nejvtipnější mi příjde rakousko. ps: Pokud budeme hrát na asociace, např.: "housle - pivo" [1], tak to prostě někdy i sedí: "Rakousko - zelení a jádro", "ČR - euroskeptik Klaus" ... ještě jednou: krásné monumentální dílo. Chudák pan Knížák, jemu už se asi do konce jeho kariéry nic takového nepodaří :-D ... ps2: předchozí tvorba Davida Černého mě nijak nezaujala, ale tento kousek se mu podařil a evropský úspěch mu přeji ... ps3: podle asociační hry vidí někteří ve stvárnění v německa svastiku, protože ji tam vidět chtějí, ne protože tam je: [2] ;-)

    kyknos avatar 14.1.2009 12:29 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Entropa - mně se to líbí
    Presne tak
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    14.1.2009 19:55 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Entropa - mně se to líbí
    tak to prostě někdy i sedí: "Rakousko - zelení a jádro", "ČR - euroskeptik Klaus"
    ... Bulharsko - země hajzlů ...
    14.1.2009 14:19 Semo | skóre: 45 | blog: Semo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Entropa
    Je to skvele. Pokracovatel Cimrmana a Ceskej Sody. Najma Alles Gute. Co cakat od grafiky jedineho naroda, kde anketu o najvacsiu osobnost vyhrala fiktivna osoba :-)

    Najlepsie mi pride, kolko hodnotitelov hodnoti pravo cloveka kreslit niektore vyjavy a naopak ine vyjavy mu zakazuju. Keby to skutocne vytvorilo 27 roznych vytvarnikov, tak bude pindat iba 1/3 kritikov, pretoze budu mat pocit, ze ak Bulharka vyjadrila Bulharsko ako zachod, tak do toho nemaju co kecat. Ked ale vyslo na javo, ze je to "len" Cech, tak je to zrazu od neho strasna urazka (analogicky ostatne staty).

    Ten fake s autormi je minimalne polovicou celeho diela a bez neho by to nemalo tie spravne grady. Myslim si, ze DC je genialny v tom, ze uz dopredu odhadol, ze vdaka pokrytectvu (z predchdzajuceho odstavca) sa to krasne rozmazne. A mal pravdu :-) A Bulhari tomu dali protestnou notou korunu :-))
    If you hold a Unix shell up to your ear, you can you hear the C.
    14.1.2009 15:19 06078 | skóre: 15 | blog: 06078
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Entropa

    Mě osobně se to líbí. Je to provokativní. A o to jde. Každá země vyjádřená charkteristickým způsobem. A vymyšlení umělci. Moc pěkný. Nejvíc se mi líbí švédsko - prý krabice IKEA s nápisem "sleva". Rakousko vypadá taky moc dobře.

    JiK avatar 14.1.2009 15:45 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Entropa
    Velmi se mi to libi. I kdyz je mi jasne, ze hromada uzkoprsych predposranku by tam mozna by tam videla radeji nejake "vrcholne" dilo socialistickeho realismu, neco jako plastiky v metru za CSSR nebo aspon mnohametrova mozaika jak jde spolecne a ruku v ruce kraci evropsky odborar, lesba a vychodonemecky skinhead a pakistansky imigrant k lepsim zitrkum pres pole s repkou k horizontu pokrytem vetrniky do zapadu slunce a z oblaku na ne kouka nejaky moudry a osviceny soudruh komisar.
    14.1.2009 16:41 Zadejte vaše jméno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Entropa

    Faune, už zase?

    14.1.2009 17:52 Matlák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Entropa
    Občas s Tebou i souhlasím, leč tohle je moc. Chápu řepku i větrníky, symbol (nejen)Evropské brzdy ekonomiky. Nemám rád komisaře a skinheady. Ale co máš proboba proti pákistánským imigrantům nebo dokonce lesbám???
    JiK avatar 14.1.2009 17:57 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Entropa
    ja jsem nekde napsal, ze proti kterekoli z tech skupin neco mam?
    14.1.2009 21:18 Pavel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Entropa

    Je to paradni dilo, moc se me libi. Neaci moralisti at se poserou!

    14.1.2009 21:53 jituš
    Rozbalit Rozbalit vše Co znamenají některé země?

    U některých zemí na té skutečné plastice (ne na nákresech z propagačního materiálu) nemůžu přijít na ten vtip, poradite?

    ČR - podle nákresu mají běhat výroky klause, ale ve skutečnosti se to jeví nějak jinak, co to je?

    Finsko - původně jenom dřevo, teď tam je slon, hroch... co mají symbolizovat?

    Portugalsko - maso, nevím, poradíte?

     

    15.1.2009 00:48 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co znamenají některé země?
    teď tam je slon, hroch
    První modely MT od Nokie?
    emorjino avatar 16.1.2009 00:09 emorjino | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co znamenají některé země?

    maso na portugalsku znázroňuje mozambik, angolu a brazílii.. což jsou bývalé kolonie portugalska...

    Mám rád Kubuntu, KDE (AmaroK obzvlášť), Firefox, Jabber, Wikipedii, Last.fm, Frozen Bubble.
    17.1.2009 22:24 Tomaso
    Rozbalit Rozbalit vše Spanelsko = stavebni boom

    Betonem zality Spanelsko  znamena stavebni boom, ktery tam je devadesata a nulta leta. Primorske stredomorske oblasti jsou samy panelakohotel a dalnice. O to vic jim tam ted realitni bublina s krizi splaskla

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.