abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 13:33 | IT novinky

    Před 25 lety, ve čtvrtek 29. dubna 1999, byla spuštěna služba "Úschovna".

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 01:00 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 24.04.28 s kódovým názvem Time After Time svobodného multiplatformního video editoru Shotcut (Wikipedie) a nová verze 7.24.0 souvisejícího frameworku MLT Multimedia Framework. Nejnovější Shotcut je vedle zdrojových kódů k dispozici také ve formátech AppImage, Flatpak a Snap.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:33 | Nová verze Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 03:22 | Zajímavý článek

    V aktuálním příspěvku na blogu počítačové hry Factorio (Wikipedie) se vývojář s přezývkou raiguard rozepsal o podpoře Linuxu. Rozebírá problémy a výzvy jako přechod linuxových distribucí z X11 na Wayland, dekorace oken na straně klienta a GNOME, změna velikosti okna ve správci oken Sway, …

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 00:11 | Nová verze

    Rakudo (Wikipedie), tj. překladač programovacího jazyka Raku (Wikipedie), byl vydán ve verzi #171 (2024.04). Programovací jazyk Raku byl dříve znám pod názvem Perl 6.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    27.4. 17:44 | Nová verze

    Společnost Epic Games vydala verzi 5.4 svého proprietárního multiplatformního herního enginu Unreal Engine (Wikipedie). Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    26.4. 17:11 | Nová verze

    Byl vydán Nextcloud Hub 8. Představení novinek tohoto open source cloudového řešení také na YouTube. Vypíchnout lze Nextcloud AI Assistant 2.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 12
    26.4. 13:33 | Nová verze

    Vyšlo Pharo 12.0, programovací jazyk a vývojové prostředí s řadou pokročilých vlastností. Krom tradiční nadílky oprav přináší nový systém správy ladících bodů, nový způsob definice tříd, prostor pro objekty, které nemusí procházet GC a mnoho dalšího.

    Pavel Křivánek | Komentářů: 9
    26.4. 04:55 | Zajímavý software

    Microsoft zveřejnil na GitHubu zdrojové kódy MS-DOSu 4.0 pod licencí MIT. Ve stejném repozitáři se nacházejí i před lety zveřejněné zdrojové k kódy MS-DOSu 1.25 a 2.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 47
    25.4. 17:33 | Nová verze

    Canonical vydal (email, blog, YouTube) Ubuntu 24.04 LTS Noble Numbat. Přehled novinek v poznámkách k vydání a také příspěvcích na blogu: novinky v desktopu a novinky v bezpečnosti. Vydány byly také oficiální deriváty Edubuntu, Kubuntu, Lubuntu, Ubuntu Budgie, Ubuntu Cinnamon, Ubuntu Kylin, Ubuntu MATE, Ubuntu Studio, Ubuntu Unity a Xubuntu. Jedná se o 10. LTS verzi.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 14
    KDE Plasma 6
     (75%)
     (8%)
     (2%)
     (15%)
    Celkem 880 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    Smazáno

    9.7.2010 14:11 | Přečteno: 3468× | poslední úprava: 16.10.2010 09:05

    Smazáno

           

    Hodnocení: 80 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    gtz avatar 9.7.2010 14:16 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    Já jsem používal elektrický odpuzovač, dle níže uvedeného schématu.

    Někde jsem měl schéma i s 2x tranzistory tak to zkusím najít
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    9.7.2010 14:23 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    Jo, prohledávali jsme časopisy, a myslím, že zrovna o tomto odpuzovači někdo psal, že zrovna moc nefunguje. Rači schéma s tranzistory.
    gtz avatar 9.7.2010 14:37 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    Příloha:
    Byl tuším v nějakém AR Radiu někdy v roce 1998. Aradio databáze.

    To co mám jsem přiložil do přílohy ... omluvte kvalitu je to někdy z roku krále klacka a nemám source
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    9.7.2010 19:31 marbu | skóre: 31 | blog: hromada | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    Ono by se to dalo zobecnit, ze odpuzovani zvukem obecne nefunguje. Kdysi jsem si postavil nejakou podobnou vec s dvema tranzistory podle navodu z abicka a nezdalo se mi, ze by to melo dostatecny efekt (muj subjektivni dojem).
    There is no point in being so cool in a cold world.
    gtz avatar 9.7.2010 20:38 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    toto je úplně jednoduché a celkem i funguje. Musí se jen dodržet parametry aby vznikl pískot co komáry odradí. Kdysi jsem to viděl i s nějakým KC tranzistorem, ale s tím byl problém, že měl malé zesílení.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    14.5.2016 23:59 Honza
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    Třeba si pořiď síť proti hmyzu Já mám třeba síť fantom a ta už něco vydrží. A hlavně tě zbaví komárů.
    otasomil avatar 9.7.2010 14:24 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?

    Poradil bych co pit, aby telesny pach byl pro komary ci obecne bodavy hmyz, klistata odpudivy.

    Vyzkouseno v praxi a funkce 100 %. Cena .... pcha nema vyznam resit .. korunova zalezitost.

    Bohuzel bych byl rychle smeten chemiky, mikrobiology, lekari jez se tu ihned vyroji jako ti komari (bodejd by ne, kdyz je tento server zameren na open source ze jo) o nichz pisete a jednoznacne vyvrati mou metodu ze nemuze v zadnem pripade fungovat.

    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
    9.7.2010 14:29 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    No, to bude určitě něco jako slivovice... Ale nevím jestli zvenku nebo zevnitř.
    11.7.2010 15:01 Semo | skóre: 45 | blog: Semo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    Dlhodobe pouzitie tvojej metody skutocne komare odpudi. Co uz by sosali z mrtvoly.
    If you hold a Unix shell up to your ear, you can you hear the C.
    Dent avatar 12.7.2010 15:07 Dent | skóre: 21 | blog: Standovo | České Budějovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    O co jde?
    vlastikroot avatar 12.7.2010 15:18 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    Zjednodušeně řečeno pití dezinfekce do bazénu :-D
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    =^..^= AmigaPower® avatar 12.7.2010 17:14 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    Fernet? :-D
    Milan Vít avatar 9.7.2010 14:52 Milan Vít | skóre: 23 | blog: about:linux | Orlová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    Síť do okna za sedm stovek to pro mě vyřešila dokonale. Alespoň jedinkrát je skutečnost, že jsem tvorem velmi domácím, výhodou.
    „There is no dark side of the Moon really… as a matter of fact it's all dark.“
    gtz avatar 9.7.2010 14:55 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    No já jsem používal ten s těmi 555 co jsem přikládal jako obrázek a v pohodě. Tyto přístroje mají nevýhodu, že psi je nemají rádi. Třeba když jste na houbách nebo něco musíte dělat na zahradě/venku kde je těch potvor celkem hodně tak to celkem pomáhá. Dá se to koupit i jako hotový výrobek do 200,- někde u flajzara popř. i u GME.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    9.7.2010 15:02 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    ...Alespoň jedinkrát je skutečnost, že jsem tvorem velmi domácím, výhodou...

    No, to má více různých výhod. Ale já zase cestuju (kvůli různým živočichům) když to teda moc nestojí...
    9.7.2010 15:11 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    Za těch sedm stovek to je něco takovýho ?

    kotyz avatar 9.7.2010 15:17 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    rikal do okna! proste normalni mouchecnik. to neznas?
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    9.7.2010 16:26 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    toto nefunguje na stresne okno. ja som s pomocou rodicov (mame sici stroj) vytvoril zo starej zaclony dvojvrstvovu zabranu (stacila by asi aj jedna, ale zbytocne to bolo strihat). lepi sa na suchy zips.

    je tam rezerva, takze s oknom mozem opatrne manipulovat aj bez otvorenia, je to 100% ucinne :) keby to bolo bez rezervy, tak by sa tam musel spravit otvor na suchy zips, ale tiez by tam musela byt aj navliecka na ruku aby to bolo 100%

    urcite teda odporucam zabranu do okna, ked som raz zavrel okno a v sietke boli chyteni, tak som nemohol pri tom zaspat. keby ma mali otravovat mimo postele a este aj v noci, tak to by som sa isiel radsej obesit. po minule roky som aplikoval striktny rezim ztvarania okna a bolo to peklo a este aj tak sa komare casto dostali dnu. proti komarom treba tvrdo zakrocit :)
    xvasek avatar 9.7.2010 15:31 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    Taky máme sítě a můžu potvrdit, že je to paráda a nevím, jak jsme bez nich dřív mohli vůbec žít. Není nad tu pohodu si večer při rozsvíceném světle pěkně otevřít okno a vyvětrat...
    brk avatar 10.7.2010 12:05 brk | skóre: 29 | blog: broukoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    Taky mám v okně síť, ale rozhodně to není dokonalé řešení. Ač se to nezdá, tak síť docela dost výrazně zpomalí proudění vzduchu.

    Pěkně to je vidět v létě, kdy se najednou výrazně ochladí. Stejná místnost, v obou okno dokořán, pouze jedno bez sítě. V místnosti bez sítě je už dávno příjemně a v té se síti ještě hodně dlouho teplo.

    U razantního ochlazení to není až takový problém, ale v teplých dnech, kdy je na den přes 30 a pozdě v noci to klesá někde k 25 to se síťkou vyvětrat pořádně nejde, tedy pokud člověk nechce sedět v průvanu.

    Pořad to ale beru jako menší zlo, než nějaké "elektropíšťalky", ze kterých mne bolí hlava už jen proto, že vím, že to píská, nebo různě odpařovače pochybných látek do prostoru, které pak musím sám vdechovat a podobně.
    USE="-qt -kde"
    xvasek avatar 11.7.2010 22:01 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    To je pravda, my máme naštěstí okna na obě strany, takže to jde. Ale když jsou jenom na jednu, tak prakticky nejde větrat.
    9.7.2010 16:13 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    ja som to tiez vyriesil mechanicky :)

    bohuzial aj pri mojej opatrnosti sem tam sa podari infiltrovat aj zvnutra
    9.7.2010 15:13 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    Ignoruj je.

    :-)
    9.7.2010 15:22 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    Si děláš srandu.
    9.7.2010 22:07 Dragon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    Ja tak s nimi uspesne bojujem uz roky. Neviem preco, ale vzdy to zabera. Vsetci okolo mna su dostipany a ja nie.
    10.7.2010 00:14 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    Ostatní asi mají sladkou krev.
    10.7.2010 14:28 Dragon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    Len je dost neuveritelne, ze vsetci okolo mna. Este som nikdy nestretol cloveka, co by nemal, tak ako ja :-D.
    =^..^= AmigaPower® avatar 10.7.2010 15:55 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    Já jsem na tom celkem podobně, sem tam mně bodne nějakej zbloudilej komár alkoholik, ale tak max. 10x za léto a to možná ještě přehánim. Předevčírem jsme grilovali, kámoš je zeštípanej jak hovado a já nemam nic. :-D
    Chytrex avatar 11.7.2010 21:13 Chytrex | skóre: 30 | Bohumín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    Joo to je to nefungující pivo proti komárům.. taky se mi to osvědčilo..:D Dneska by mě štípnul jen nějaký meganotor:D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS .:. define QUESTION ((bb) || !(bb)) .:. Odmítám vaši realitu a nahrazuji ji svou vlastní..
    xsubway avatar 9.7.2010 16:06 xsubway | skóre: 13 | blog: litera_scripta_manet
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    Sice ti to nepomůže, ale alespoň si můžeš "zasportovat": Plácačka na mouchy elektrická.

    Včera jsem s tím jednoho viděl cvičit - při zásahu to dělá neuvěřitelný kravál :-D
    xsubway avatar 9.7.2010 16:09 xsubway | skóre: 13 | blog: litera_scripta_manet
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    Mám na balkóně kytku, Plektrantus, a to celkem zabírá, njn ale mobilní řešení to moc není.
    9.7.2010 16:59 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    Masožravá ?
    xsubway avatar 9.7.2010 23:40 xsubway | skóre: 13 | blog: litera_scripta_manet
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    ne, jen nehorázně zapáchá, tedy člověk ji normálně necítí, ale stačí list promnout mezi prsty ...
    Jendа avatar 9.7.2010 17:01 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    S tím by se dalo užít i spousta srandy nejen při lovení hmyzu :-).
    xsubway avatar 9.7.2010 23:39 xsubway | skóre: 13 | blog: litera_scripta_manet
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    první reakce neznalých (než viděli tu věc v provozu) byla: "Co je to za výplet?", a už natahovali pracku ... mno ale majtel, té vraždomatické pálky, vždycky všechny odradil, takže sranda se nekonala :-D
    =^..^= AmigaPower® avatar 9.7.2010 16:26 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    Komáři? Modlení nezabírá? :-D Nu což, aspoň si s tebou konečně někdo zapíchá... :-D
    gtz avatar 9.7.2010 16:39 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    není to nic příjemného ani pro nás ani pro zvířata. Letos je jich celkem hodně.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    9.7.2010 17:00 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    No, náramky proti komárům jsou i na zvířata.
    AsciiWolf avatar 10.7.2010 14:34 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    Možná tak pro domestikovaná zvířata typu pes, kočka...
    =^..^= AmigaPower® avatar 10.7.2010 12:25 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    ...ani pro komáry :-D
    AsciiWolf avatar 9.7.2010 16:57 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    +1 :-D
    LukynZ avatar 9.7.2010 16:29 LukynZ | skóre: 2 | blog: status_quo | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    Repelent funguje naprosto spolehlive a ze by smrdel jsem si nikdy nevsim
    9.7.2010 16:59 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    Hoď sem vyzkoušenou značku, která nesmrdí.
    AsciiWolf avatar 9.7.2010 17:05 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?

    Grunt avatar 9.7.2010 17:08 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    Nový Predátor, akorát ten bílý. Smrdí to jako Axe nebo něco podobného. No většině lidí to voní.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    9.7.2010 17:09 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    Už jenom ten název je hustý. To bude fakt něco.
    Grunt avatar 9.7.2010 17:12 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    ? Je to prostě blbý repelent. Co víc by to mělo být?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    9.7.2010 18:10 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    A určitě nesmrdí ?
    Grunt avatar 9.7.2010 18:24 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    Mně víc než ty normální. Záleží na tom jak definuješ smrad.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    kotyz avatar 9.7.2010 18:32 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    nerozezira to plasty? ;-) bracha ma nakej silnej vojenskej (funguje i na obri moskyty z vietnamskejch dzungli) a ten naleptava umely hmoty. neni tohle neco podobnyho a nebo je to jen dalsi obycejnej slabej repelent? ;-)
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Grunt avatar 9.7.2010 18:44 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    Je to odnož velmi silného nervového plynu. Si šlukni a uvidíš (či spíš pocítíš) sám.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    kotyz avatar 10.7.2010 01:01 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    je to DEET (diethyl-meta-toluamid).
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    11.7.2010 15:10 Semo | skóre: 45 | blog: Semo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    Kazdy repelent s obsahom DEETu (a iny som zatial nevidel) rozoziera plasty. Na druhej pouzivam ich uz roky a nic mi zatial nerozozrali a to po lesoch a na vode beham v coolmaxovych a PP trickach a handrach obecne. Takze asi staci nestrikat to priamo na handry.
    If you hold a Unix shell up to your ear, you can you hear the C.
    9.7.2010 19:24 Raduz | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    Nějaký repelent s názvem Predator jsem si před týdnem koupil, a spokojenost. Cítit byl celkem normálně (rozhodně líp než já po deseti kilometrech pěšky), po aplikaci jsem nezaregistroval žádnou pozornost komárů, a klíšťata jsem na sobě objevil jen tři, ale všechna jen zmateně pobíhala a nenašla odvahu se zakousnout. Takže dobrý.
    9.7.2010 21:35 misace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    nejsou repelenty karcinogenní a jedovatý pro člověka?
    9.7.2010 22:10 Dragon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    Oni budu asi jedovate aj pre komare...
    9.7.2010 22:21 marbu | skóre: 31 | blog: hromada | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    Jo, a předpokládá se, že člověk vydrží o něco víc než komár. To je podobné jako s tím dýmem :)
    There is no point in being so cool in a cold world.
    10.7.2010 14:39 Dragon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    To tiez nemusi byt pravda. Napriklad termity a skorpiony su do znacnej miery odolne voci radioaktivite. Ovela viac ako clovek. Cize takisto mozu byt komare odolnejsie voci jedom s roznych chemickych pripravkov. Mozno maju len viac rozumu, preto neletia na cloveka, ktory sa zamerne postrieka jedom. Cloveka to sice nezabije (okamzite), ale to moze byt sposobene nizkou koncentraciou jedu (vsak vsetci pozname pribeh Napoleona a jeho smrti), ktora nestaci na zabitie takeho velkeho a tazkeho organizmu (kdezto komarovi ublizit moze, lebo je to nanho prosto prilis velke mnozstvo).

    Chcem tym povedat, ze to, ci je clovek odolnejsi alebo nie, je relativne vzhladom na jeho niekolkokrat vacsiu hmotnost oproti telesnej schranke komara.
    LukynZ avatar 10.7.2010 08:58 LukynZ | skóre: 2 | blog: status_quo | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    Tak to ti nepovim, pouzivame v praci co se zrovna koupi a to jsme chodili do kalamitnich oblasti, kde se to ve vzduchu jen hemzilo a naprosto v klidu. V tilku se tam pracovalo a komari nic. Sice to ma svou specifickou vuni, ale nazvat to smradem, nebo ze by clovek snad smrdel, to rozhodne ne. Ale mozna zalezi, kolik toho na sebe napatlas. Staci jen decentne a funguje to. Ale dulezite je vsude, kde by mohli bodnout nebo probodnout (na to spousta lidi nemysli)
    9.7.2010 17:01 Atom321 | skóre: 20
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    No, na čundru trochu pomáhá jíst hodně česneku a pět dní se nemejt :-)

    Do společnosti mám nějakej repelent kombinovanej s opalovacím krémem. Jako opalovák nic moc (ale lepší než nic), na komáry to funguje dobře. Přistanou, ale nekousnou.

    9.7.2010 17:08 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    Možná se na ten masný krém komářice přilepí a už ani neodletí.
    9.7.2010 17:29 Atom321 | skóre: 20
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    To by pak byla mucholapka (komárolapka) a ne repelent.
    9.7.2010 19:32 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    I komárolapka je dobrá.
    9.7.2010 17:03 Stevko | skóre: 3 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    Odporúčam špirálu, ktorú zapálime. Niečo takéto.
    Príspevok nemá byť ukončený spojením „môj názor“.
    gtz avatar 9.7.2010 17:30 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    No něco podobného aromatického jsem kupoval proto, aby to dceru nežralo. No a výsledek .. smrdělo jako něco a komárům to zase tak moc nevadilo. Pomohlo to, ale spíše tak na 50%, pokud komár doletěl z jiného směru než kam šel ten smrad tak hned se plácalo kolem a kolem, aby bylo po něm. Právě, že on smrdí a funguje jen tam kam jde jeho kouř.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    gtz avatar 9.7.2010 17:46 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    Přílohy:
    Kupováno 2009/2010 podobná spirála a prd ... účinný byl ten do zásuvky, ale zase ta jeho cena :)
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    9.7.2010 18:19 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    U toho třetího tam vidím E 1,20.
    kotyz avatar 9.7.2010 18:36 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    a co jako? to je jen neskodny cerveny barvivo prirodniho puvodu ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 9.7.2010 18:37 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    jo ono to je € 1,20 a ne E120 :-D to sem si zase nabeh a udelal ze sebe zdarma debila ... :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Chytrex avatar 11.7.2010 21:20 Chytrex | skóre: 30 | Bohumín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    A neber to když to je zadara:D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS .:. define QUESTION ((bb) || !(bb)) .:. Odmítám vaši realitu a nahrazuji ji svou vlastní..
    kotyz avatar 9.7.2010 18:33 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    jo raid electric mi byl doporucen. prej opravdu funguje. ale taky je ho treba u kasy patricne omastit ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    gtz avatar 9.7.2010 20:31 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    ten elektrický stál cca € 10,80. RAID stál tehdy jednou tolik a náplň byla jen na 10 dní. Ta Citronella byla na 50 nocí a splnila účel. Byla kupována minulý rok a nějaká náplň tam zůstala a před nějakou dobou žena to hledala, tak se to našlo a kupodivu je tam skoro 50% obsahu a stále funguje.

    a RAID se musí každých 10 dní vyměnit ( tuším náplň stojí skoro 200,- )
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    10.7.2010 00:16 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    RAID má lepší reklamu.
    AsciiWolf avatar 10.7.2010 14:37 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    To je pravda! ;-)
    9.7.2010 17:44 firzen
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    Asi to je naprosto out, ale mně vždycky stačí se prostě jen obléct. Komáři si s oblečením totiž kupodivu neví rady.
    gtz avatar 9.7.2010 17:50 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    komár tě bodne i přes ponožku a co obličej,krk,ruce ? tyto partie namatlat nějakým repelentem a snad by to i šlo.

    No kolikrát jsem byl někde na praseti nebo někde na rautu, kde byl oheň a pár štípanců jsem měl i když jsem byl namatlán repelentem a okolo by kouř z ohně. :)

    Horší to bylo s kamarádem, co musel na velkou někam do tmy a omylem si čapnul na mraveniště s rezatými mravenci ... aúúú aúúú
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    AsciiWolf avatar 9.7.2010 18:47 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    Horší to bylo s kamarádem, co musel na velkou někam do tmy a omylem si čapnul na mraveniště s rezatými mravenci ... aúúú aúúú

    LOL :-D

    9.7.2010 18:13 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    ...Komáři si s oblečením totiž kupodivu neví rady...

    No, to nevím. Oblečení by muselo být tak 2 cm tlusté.
    Dent avatar 9.7.2010 19:47 Dent | skóre: 21 | blog: Standovo | České Budějovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    Je to bez záruky, ale pod klasickými českými maskáči jsem nikdy štípanec neměl.
    10.7.2010 00:17 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    Jsou prý napuštěné nějakou chemickou látkou.
    kotyz avatar 10.7.2010 01:02 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    zeby stary znamy DEET? ;-)
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    10.7.2010 02:56 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    Ty dva centimetry by nemusel být problém, pokud by nevadilo, že ono oblečení bude aktivní struktura, která potřebuje energii (konkrétně tlak vzduchu), aby držela tvar. Vlastně by to bylo něco jako oblékatelný nafukovací stan či skákací hrad :-)

    Oděv by se skládal z dvou vrstev, kde by horní vrsva byla z materiálu, který je relativně (ale ne zcela) nepropustný pro vzduch, zatímco vnitřní vrtva by byla jen elastická síťovina. Mezi těmito vrsvami by byla síť vláken, dlouhých ony dva centimetry, které by džely vnější vrsvu na místě, aby se příliš nenafoukla.

    Po oblečení by se mezi vrsvy pustil vzduch o relativně nízkém tlaku, který by nafoukl vnější vrstvu a vytvořil tak oděv, který by byl sice dva centimetry tlustý, ale nijak by nebránil pohybu. Vhánění vzduchu by navíc fungovalo jako integrovaný ventilátor, přitom chladící efekt by byl tím větší, čím by byla vnější vrsva prostupnější a zdroj tlakového vzduchu výkonější.

    Problém je onen zdroj tlakového vzduchu - uživatel oběvu by buď musel být připojený hadicí na externí zdroj, nebo by musel mít svůj vlastní - napřklad láhev se stlačeným vzduchem, nebo vzduchový kompresor napájený bateriemy, popř. palivovým článkem (teoreticky možná i malým spalovacím motorkem určeným pro letecké modely nebo miniaturní spalovací turbínkou ... bohužel mikrofuzní reaktory zatím nejsou v dipozici :-( ).

    Při použití méně prodyšného materiálu by se možná dal použít i manuální zdroj tlakového vzduchu, třeba měchy v podrážkách bot, co by oblek dofukovaly při chůzi, takže člověk by musel pořád šlapat, aby nesplaskl.

    Takovýto oblek by byl po přidání přilby tvořené koulí ze síťoviny (a případně extrémního množství komárů i vhodných rukavic) plně komárůmodolný, protože dokud by byl v mezivrsvě dostatečný tlak, komáři by neměli kam své sosáčky zabodnout. Tedy, pokud vám nebude vadit, že při tom vypadáte jako kosmonat křížený s reklamním panákem firmy Michelin :-)

    11.7.2010 00:20 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    No, to je husté. Už máš přihlášený průmyslový vzor nebo jak se to jmenuje ?
    =^..^= AmigaPower® avatar 11.7.2010 00:40 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    Už vidim, jak se jdu vychcat, bebo vysrat. :-D Nebo domyslíš nějaký hadičky a pytlíčky? :-D
    kotyz avatar 11.7.2010 01:00 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    jako poustni oblek z duny! co z tebe vyjde to zrecykluje! :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    11.7.2010 02:52 JanikT | skóre: 2 | blog: Staerseus | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?

    No já bych měl řešení s tím tlakem - stačilo by sníst hodně fazolí a musel by se řešit spíš přetlak než podtlak :-)

    =^..^= AmigaPower® avatar 11.7.2010 10:17 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    ...a pachový filtry :-D
    9.7.2010 17:55 adsf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    ja bych vsechny ty komary zakazala. tyhlety stipance kazdeho jenom otravuji.

    ne delam si srandu, podle me se meli vsichni komari v 89tym povesit!!!
    9.7.2010 18:16 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    Správně. Hygienická služba asi neplní povinnosti. Komárů je letos strašně moc. Jde o to, že byly strašné záplavy, potom zůstala voda a narodili se komáři. Hodně komárů a komářic.
    9.7.2010 18:18 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    Sam jsem nezkousel, ale pry naprosto spolehlive funguje B complex (v silnych davkach). Netusim proc, ale rodice to vyzkouseli a pry to funguje.
    Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
    9.7.2010 19:32 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    Co je to silná dávka ? Kolik piv ?
    9.7.2010 21:48 misace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    Odhaduju asi 30 piv:D. Nebo stačí vzít minimálně 7 tablet piv. kvasnic (nebo 1 tbl na 10 kilo váhy) a počet píchnutí se sníží o 90%, vydrží to tak 4 hodiny, pak si musíte vzít další dávku. Nevýhody: smrdíte po těch kvasnicích.

    Je dobré zajistit aby u vás byl někdo, kdo ty kvasnice nevezme a komáři se vyřáděj na něm.
    10.7.2010 00:17 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    + 1
    9.7.2010 18:19 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    Seznamte se prosím: letec moskytiéra, mosyktiéra letec. Děkuji vám.
    9.7.2010 19:29 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    Sem myslel, že budeš podporovat nějaký elektronický odpuzovač.
    9.7.2010 19:35 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    Založený na ultrazvuku.
    9.7.2010 18:43 fraxinus | skóre: 20 | blog: fraxinus
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    Za cely minuly rok som zabil len dvoch komarov. Posledny mesiac zabijem kazdy vecer v byte aj 10 komarov. V poslednej dobe som sa nasral a zacal som ich mucit. Mam v kvetinaci take zlte lepive papieriky proti voskam tak opatrne chytim rukou komara a prilepim ho tam. Trapi sa tam 2 dni kym zdochne. Obcas do nich tuknem ci sa este hybu. Toto je vojna! Ale oni ju zacali.
    9.7.2010 19:05 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    vojna ma svoje pravo, vojnovych zajatcov nesmies mucit!
    10.7.2010 08:43 Robo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    a co takto si dat sietky na okna :-) pomahaju na 100%
    11.7.2010 00:18 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    Jo, ale na čundru to moc nejde. A když někdo bydlí v přízemí a dá síť do okna, tak se pes praští do čumáku, když skáče oknem ven, jak to prostě ti psi dělají.
    9.7.2010 18:44 PepaSFI
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    já mám to štěstí že jim asi moc nešmakuju, ani komárům ani klíšťatům. Klíště jsem snad v životě neměl, nebo o tom aspoň nevím. Zato takové ty malé mušky co se hemží večer! Minulý víkend jsme tady měli takovou slavnost, prostě jsem večer musel utéct domů protože jsem tam nemohl vydržet. Teda je fakt že za to mohly z poloviny bodavé mušky a z poloviny hudební produkce ale z té asi ty pupínky po nohách nemám. Nebo žeby jo? To ultrazvukové pískání jsem zkoušel, jednak z generátoru a taky mám aplikaci do palma a nefunguje to. Někde jsem četl že snad jsou na to citliví moskyti, naši středoevropští komáři ne. Já mám jen na okně záclonu a stačí to. Ty odpařovače do zásuvky fungujou ale nechci to, nemusím zrovna celou noc dýchat nějaké svinstvo.
    9.7.2010 19:25 marbu | skóre: 31 | blog: hromada | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    Podle tady tohoto zajimaveho clanku zarucene nefunguje odpuzovani zvukem (at uz harwdarove nebo softwarove) a svetelne lapace.
    There is no point in being so cool in a cold world.
    9.7.2010 19:30 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    Jazyk neznámý.
    9.7.2010 19:47 marbu | skóre: 31 | blog: hromada | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    Google translate je nepoužitelný :), takže ve stručnosti:

    Píše se tam o pokusu jistého doktora Gorhama, který zkoušel účinnost zvukového odpuzovače na místě s velkým počtem komárů (na vrcholu komáří sezóny či co). Nejdřív vystavil komárům jednu ruku a spočítal počet bodnutí, to stejný opakoval s druhou rukou - tentokrát již se zapnutým odpuzovačem a ukázalo se, že během působení odpuzovače schytal bodnutí o něco víc. Pokus nedělal víckrát, takže neměl podle čeho stanovit chybu měření a tudíž nemohl říct, že ten zvuk ve skutečnosti ty komáry přitahoval (i když v tom článku o něčem takovém spekuluje) - na vyvrácení to ale "stačí". Je tam zmíněno, že neměl podobnou zkušenost sám.

    Ty lapací lampy jsou tam prezentovány jako velké zlo, protože přitahují veškerý hmyz, který tak likvidují a přitom komáry akorát navede k lidem :)
    There is no point in being so cool in a cold world.
    9.7.2010 19:27 Senior Database Programmer
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    Ked som si kupoval batoh v exisporte tak mi pri pokladni nanutili aj take naramky, v jednom baleni su dva kusy. Jeden naramok by mal fungovat 4-6 tyzdnov. Pouzitie vonku aj vnutri, vnutri to mozes niekam zavesit, nemusis to nosit. Intenzitu aromy nastavujes prepichnutim dierok. Prisahali ze to funguje a chceli za to 5 Eur. Este som to nevyskusal. Ucinna latka: prirodny esencialny olej..tiez pochybujem ze by to zastavilo nazhaveneho komara..uvidime.
    10.7.2010 01:14 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    Doufám, že to nebylo RFID :-D.
    AsciiWolf avatar 12.7.2010 11:44 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    No, ani bych se nedivil, kdyby bylo. :-D
    9.7.2010 19:41 rastos | skóre: 62 | blog: rastos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    Nič netromfne laser
    9.7.2010 21:59 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    Možná, že by šla udělat varianta, která by se obešla i bez jakéhokoliv řídícího systému, pokud by fungovlal jen v rámci okna. Buď by se použil jediný laser, který by používal nějaký vystém na pokrytí celého prostoru (napr. rotující zrcadlo plus čočka, jako v laserových tiskárnách), nebo by byly v okně lasery tak hustě, že by jejich paprsky pokryli celé okno (popř. přes několik odrazů).
    10.7.2010 00:13 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    Paráda, pak se vykloním z okna a komáři budou po zbytek života to, co mě bude srát nejmíň (hlavně když už je neuvidím že ;-)).
    Baník pyčo!
    10.7.2010 01:15 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    Silové pole? :-D Ale bál bych se toho, že rotací přes hranol se laser moc zeslabí.
    Jendа avatar 10.7.2010 01:32 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    Rotace jednoho laseru asi ne, při nízkých rychlostech by občas komáři prolétli a při vyšších by je to třeba jenom lízlo, ale nepoškodilo dostatečně. Ale taková síť z laserů je dobrý nápad :-).
    10.7.2010 02:21 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    Napadá mně řešení problému při rychlém pohybu paprsku - nepoužil by se jeden laser, ale dva: slabý detekční, který by byl aktivní pořád, a silný implulzní, zapínaný jen pro likvidaci. Na druhém konci rámu by byla stejná čočka jako na začátku, ale v jejím ohnisku by byl namísto rotačního zrcadla snímač (např. PIN fotodioda).

    V okamžiku, kdy by cokoliv přerušilo detekční paprsek, tak by se odpálil likvidační laser. Sice by už mířil trochu vedle, ale vzhledem k velikosti komára a jeho rychlosti, která je ve srovnání s moderní elektronikou zanedbatelná, by to příliš nevadilo. Jediným problémem by byl snímač, kterému by silný impulz nedělal moc dobře, ale to by bylo možné obejít rozdílnou vlnovou délkou obou laserů a použitím filtru.

    Alternativním řešením by bylo nedetekovat narušení paprsku, ale výskyt předmětu osvětleného detekčním laserem. Nebyla by třeba druhá čočka, odpadl by problém s ochranou snímače a dokonce by bylo možné použít jeden jediný laser na obě funkce (v režimu detekce by fungoval na minimální výkon, zatímco v režimu likvidace by se šlo na maximální pulzní výkon, který může být o řád-dva vyšší).

    Na druhou stranu, detekce by byla složitější a pravděpodobně už ne tak spolehlivá, čočka by musela být širší (aby zachytila i odražené světlo) a v ose paprsku by muselo být navíc zrcadlo (buďto polopropustné, nebo s dírkou), který by směřovalo odražené světlo ke snímači.
    10.7.2010 10:19 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    Ještě by se dalo použít proti komářicím taky to pole mikrovln.
    10.7.2010 14:47 Dragon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    Este by ho tromfol svetelny mec z hviezdnych vojen.
    9.7.2010 20:33 Ses | skóre: 16 | blog: Nevím nic, ale zato to vím správně | Ivančice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    Naštěstí na mě komáři prakticky nejdou. Můžu mít klidně přes noc otevřený okno a rozsvíceno a komáři akorát bzučí, ale ke mě se nepřiblíží. Někde jsem slyšel, že jim nechutná krevní skupina B+, což je moje... :)
    Nikdo mi nerozumí. Jsem záhadný.
    10.7.2010 00:20 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    No, jestli značení krevní skupina B podle vitaminu B v krvi, tak možná jo.
    9.7.2010 21:36 Tremex | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    Sitky do oken funguji perfektne a investice do nich se nam mnohokrat vratila v klidnem spanku. :) Pro ojedinele pripady, kdy se nam dovnitr neco dostane, mame tu lampu s modrym svetlem, ne tu z lidlu za 200Kc, ale poradny model, ktery neni jenom na okrasu (Videl jsem nejakou made in china, kde po mrizce lozil hmyz a ani to nezajiskrilo) a funguje perfektne, pokud se pusti jiz vecer vsechno do ni nalita. Pokud te v noci vzbudi komar a je rozdrazdeny krvi tak uz na vsechny lampy kasle a jde po tobe. :) Tam uz pomuze jen osvedcena elektricka placacka, ktera opravdu dela velmi pekne svetelne a zvukove efekty. Na software a vitaminy se vykasli ty jsou na nic. To jsou moje zkusenosti. A ver mi, ze komary opravdu z duse nesnasim protoze jim ma krev moc chutna, coz by mi az tak nevadilo, ale bohuzel je slysim i pres cely pokoj a nemuzu spat kdyz kolem mne porad poletujou a prudi.
    9.7.2010 21:40 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    ja mam rovnaku situaciu a zasietkovane okno je proste nenahraditelne
    Jardík avatar 9.7.2010 22:25 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    Dobře funguje tan šmejd do zásuvky - máma si ho nemůže vynachválit. Já ho ale nepoužívám, protože jsem ... protože mě z toho pálí oči, asi jsem na to nějakej citlivej.
    Věřím v jednoho Boha.
    10.7.2010 10:20 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    Běžná alergie.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 11.7.2010 00:41 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    Jo, tenhle sajrajt funguje. Pak nám tu sice leží na zemi polomrtvý mouchy, ale konečně je od hmyzu pokoj...
    =^..^= AmigaPower® avatar 11.7.2010 00:47 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    Lillith právě zabila
    a sežrala můru :-D
    kotyz avatar 11.7.2010 01:02 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    nocni? a z elm street? :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    10.7.2010 01:18 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    Po tom co jsem se začal koukat na péčka, tak jsem si toho, že bych byl někdy poštípán komáry, nevšiml... :-D
    Chytrex avatar 11.7.2010 21:35 Chytrex | skóre: 30 | Bohumín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    Luxusní metoda!:D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS .:. define QUESTION ((bb) || !(bb)) .:. Odmítám vaši realitu a nahrazuji ji svou vlastní..
    10.7.2010 05:08 Ygo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    100% mi funguje taktika obětního beránka - je potřeba komárům předhodit někoho, na koho půjdou spíš. Ať už vyzařuje víc tepla, má sladší krev, je víc odhalený, to je celkem jedno. Také v této situaci může zafungovat repelent a podobně - normálně je podle mých zkušeností neúčinný, ale pokud vedle sebe stojí dva lidé, jeden s a druhý bez, jdou na toho bez.

    Teď ještě sehnat tu oběť ;-)
    10.7.2010 10:23 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    Ještě lépe, pokud bude mít oběť sladkou krev - cukrovku.
    Heron avatar 10.7.2010 10:29 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    A vůbec nejlépe žádnou krev.
    10.7.2010 11:20 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    To by musel být nejspíš nějakej hustej alien.
    AsciiWolf avatar 10.7.2010 11:44 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    Zombie Jesus! :-P
    10.7.2010 14:49 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    Krev na bázi mědi :-D.
    kotyz avatar 10.7.2010 16:04 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    no to me vzdycky zajimalo jestli na Spocka jde bodavej hmyz kdyz ma zelenou krev ... :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    10.7.2010 13:42 petko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    Co 100% funguje - sietky; chemia..repelenty, ta sranda do zastrcky s vankusikmi al. tekutou naplnou (tu tekutu neni moc citit), tie treba mat pri otvorenom okne, je to asi dost svinstvo lebo komare doslova padaju za letu.
    Co 60% funguje - ventilator so sietkou..teplo prilaka komare a vcucne ich do siete, elektricka lampa s propanom al. nejakym lakadlom (su tam zlozky podobne potu), da sa pouzit aj vonku
    Co 99% nefunguje - bzuciaky; UV elektricke lampy, tie su skor na nocny hmyz
    Grunt avatar 10.7.2010 15:20 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    A co máta? Někde jsem četl, že prej máta má pro komáry asi 10× větší odpuzovací účinek než běžně dostupné repelenty. Někde na zahrádce to máti určitě pěstuje, ale abych pravdu řekl, tak mě ještě nenapadlo to rozdrtit a potřít se tím. Kdyby fungovalo, tak to má výhodu, že to nesmrdí. Už to někdo zkoušel?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    11.7.2010 00:16 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    Jo. Je o tom v nahoře v zápisu.
    10.7.2010 16:53 Woknař
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    http://blog.idnes.cz/blog/3911/130114/parub.jpg
    kyknos avatar 10.7.2010 18:19 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    živorodka komáří - v několika zemích má pomník v nadživotní velikosti
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    =^..^= AmigaPower® avatar 10.7.2010 18:23 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    10.7.2010 18:25 PepaSFI
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    celkem zajímavě, ikdyž ne stoprocentně funguje otevřený oheň. Svíčka nebo taková ta pochodeň co vypadá jako handgranát uvázaný na kusu bambusu. Při posezení venku jsme to postavili tři metry od stolku a kochali se tím jak se ty krvelačný bestie rozprskávají v plamínku. Taky tady někde mám protikomáří žárovku. Je žlutá a svítí, kdo by to řek, ohavným žlutým světlem. Princip je ten že to žluté světlo komáry tolik neláká. Pro lepší účinek je potřeba dát si tohle na místo kde hodláte sedět a normální světlo někam dál. Komáři se pak hemží kolem toho normálního a ke žlutému nelítají. No ale příjemné to není a jako u všech barevných světel, když u toho strávíte delší dobu tak pak budete mít chvíli posunuté barevné vidění.
    10.7.2010 23:05 petko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    Co ja viem, co pozorujem tak komare nejake svetlo vobec nezaujima, leda tak infracervene.
    11.7.2010 03:04 JanikT | skóre: 2 | blog: Staerseus | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?

    Na komáry mi bezvadně fuguje ultrafialová elektrická zabíjecí lampa, nevím, co proti ní máte.

    Chci se ale podělit o skvělý tip, jak na klíšťata, když se chtí. Je totiž potřeba, aby neumřelo zakouslé. Na to se bezvadně hodí nějaká vata a jádrové mýdlo, třeba Jelena. Vata se namočí a jezdí se s ní po mýdle dokud není ve vatě taková hustá, mazlavá pěna. Vata se potom jen přiloží na místo kousnutí klíštětem, nijak se nevrtí a za chvíli se pustí. Doporučuje se ještě rnu vydezinfikovat, ani Svatá Jelena není všemocná.

    Tenhle recept mám od zkušené turistky, nějaké ženké, co nás zastavila v lese a půl hodiny nám to vysvětlovala. Ale zkoušel jsem to na sobě, vážně to funguje

    11.7.2010 11:24 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    A není tam ten problém co nastává když klíště utopíš v oleji, že totiž když chcípne tak ty (potenciálně nakažený) sr**ky vypustí do člověka?
    11.7.2010 11:46 JanikT | skóre: 2 | blog: Staerseus | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?

    U tohodle právě nechcípne, rozhodně, když se mi pustilo, tak ještě žilo a dlouhou dobu, než jsem ho upálil, tak taky :-)

    11.7.2010 13:59 PepaSFI
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    upalování se moc nedoporučuje, ono jak se to škvaří tak se může rozprsknout a rozšířit nákazu. Ohledně vyndávání klíštěte se poslední dobou doporučuje moc se s tím nebabrat. Prostě ho chytit pinzetou za hlavičku, co nejblíž tomu jeho rypáku a normálně násilím vyškubnout. Čím rychleji se odstraní tím je menší riziko nákazy. Pokud tam náhodou zůstane kousíček toho jeho sosáku tak vyšťourat jehlou a samozřejmě desinfikovat. Nejlepší prý snad je stará dobrá jodová tinktura která snad umí vsáknout hluboko. Ale už se moc nepoužívá kvůli častým alergiím na jód. Takže prostě co nejdřív to polít něčím co bude po ruce. V autolékárničkách už desinfekce není takže někde v přírodě bude asi nejdostupnější nějaký ten vysokoprocentní alkohol. Ten se ven nosí častěji než vybavená lékárnička.
    =^..^= AmigaPower® avatar 11.7.2010 14:15 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    V autolékárničkách už desinfekce není
    Jestli mam dobrý informace, tak teď tam právě je, nebyla tam před tim... ;-)
    11.7.2010 16:00 PepaSFI
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    kdysi byla, teď už dlouho není a v nové výbavě taky nebude. Já ji mám, ono se to hodí když se člověk někde rejpne. Stejně jako pár náplastí navíc a nějaké další věci aby to člověk nemusel brát z povinné výbavy.
    11.7.2010 15:20 JanikT | skóre: 2 | blog: Staerseus | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?

    No já jsem ho upaloval tak, že jsem ho zabalil do papírovýho kapesníku, namočil do ředidla a zapálil :-) To mi přijde relativně bezpečné, pokud člověk nepodpálí i sám sebe. :-)

    12.7.2010 09:43 melkors | skóre: 13 | blog: kdo_chce_kam
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    Veskere bzucaky z principu fungovat nemohou, anzto samicky komaru jaksi nemaji usni nerv.

    Za mych mladych let to bylo ucivo na gymnaziu ... :-)
    12.7.2010 20:02 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    To bylo už změněný. Podle nových výzkumů slyší.
    12.7.2010 18:42 Habo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    Hmyz údajne odpudzuje citrónová šťava (jej vôňa) ale neskúšal som...
    12.7.2010 20:03 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    Nutno zvenku nebo stačí zevnitř ?
    =^..^= AmigaPower® avatar 13.7.2010 14:24 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zase otravují komáři. Co dělat ?
    Jako že by sis jí šlehnul? Tak to zevnitř... ;-)
    AsciiWolf avatar 16.10.2010 18:30 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smazáno

    Komáři otravují prostě všude. A nemusí to být ani na exotické dovolené, ale může to být i doma nebo na letní brigádě. Napíšu dosavadní výsledky a zkušenosti z boje proti komárům.

    Komáři (ale jde vlastně o bodavé komářice) pro své rozmnožování potřebují krev. Při bodnutí komářice do našeho těla stříknou alergen, ale můžou nás nakazit taky nemocemi jako borrelióza, valtická horečka apod.

     

    0



    Software proti hmyzu. Generuje nějaký signál s kmitočtem nad lidským sluchem, aby to nepištělo. Myslím, že to nefunguje. Není mi jasné, jestli repráky v notebooku přenesou takový vysoký kmitočet.

    Malý ultrazvukový přístroj na baterii. Spolehlivě vyhozené peníze. Nefunguje vůbec. Komárům zapnutý přístroj vůbec nevadí. Prý nefunguje v uzavřených prostorách. Ten náš nefungoval ani venku.

    Lapač hmyzu ve tvaru lampy. Svítí modře, ale žádná komářice se do něho nechytila. Zdá se, že hmyzu v noci místnosti kvůli modrému světlu přibylo. Napájení je stejně ze sítě, takže použití asi jen doma.

    Repelent. Smrdí tak, že spolehlivě odpuzuje všechny lidi. Jestli odpuzuje taky komářice, to nevím.

    Rozdělat oheň se silným dýmem. Vyzkoušeno. Seděli jsme okolo ohně a pokašlávali z toho dýmu a mžourali očima, zatímco komářice nás bodaly do zadní části těla, která byla odvrácená od ohně.

     

    1 2



    Pivovarské kvasinky. Jezení kvasinek nebo B-komplexu prý spolehlivě znechutí člověka komářicím, které se mu pak vyhýbají. Blbost. Kvasinky v tabletách nemám, ale tablety vitaminu B vůbec nepomáhají ani pivo proti komářicím nepomáhá.

    Máta, levandule, skořice. Silná vůně možná zhorší komářicím identifikaci oběti. Ale ve finále komářice teplého živočicha stejně najde, protože prý cítí to teplo ze člověka.

    Co zbývá. Ještě jsem nezkoušel takový ten přístroj do zásuvky s odpařovačem, ale to je kvůli napájení ze sítě stejně jenom na doma. Takže zbývá sehnat náramek proti komárům a klíšťatům

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.