abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 13:44 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) nová major verze 17 softwarového nástroje s webovým rozhraním umožňujícího spolupráci na zdrojových kódech GitLab (Wikipedie). Představení nových vlastností i s náhledy a videi v oficiálním oznámení.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:22 | Komunita

    Sovereign Tech Fund, tj. program financování otevřeného softwaru německým ministerstvem hospodářství a ochrany klimatu, podpoří vývoj FFmpeg částkou 157 580 eur. V listopadu loňského roku podpořil GNOME částkou 1 milion eur.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 01:55 | Komunita

    24. září 2024 budou zveřejněny zdrojové kódy přehrávače Winamp.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    16.5. 23:33 | Nová verze

    Google Chrome 125 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 125.0.6422.60 přináší řadu oprav a vylepšení (YouTube). Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 9 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    16.5. 21:11 | Nová verze

    Textový editor Neovim byl vydán ve verzi 0.10 (𝕏). Přehled novinek v příspěvku na blogu a v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    16.5. 20:55 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.3 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Přehled změn v příslušném seznamu. Tor Browser byl povýšen na verzi 13.0.15.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    16.5. 13:33 | IT novinky

    Dnes ve 12:00 byla spuštěna první aukce domén .CZ. Zatím největší zájem je o dro.cz, kachnicka.cz, octavie.cz, uvycepu.cz a vnady.cz [𝕏].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    16.5. 13:22 | Nová verze

    JackTrip byl vydán ve verzi 2.3.0. Jedná se o multiplatformní open source software umožňující hudebníkům z různých částí světa společné hraní. JackTrip lze instalovat také z Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    16.5. 12:22 | Pozvánky

    Patnáctý ročník ne-konference jOpenSpace se koná 4. – 6. října 2024 v Hotelu Antoň v Telči. Pro účast je potřeba vyplnit registrační formulář. Ne-konference neznamená, že se organizátorům nechce připravovat program, ale naopak dává prostor všem pozvaným, aby si program sami složili z toho nejzajímavějšího, čím se v poslední době zabývají nebo co je oslovilo. Obsah, který vytváří všichni účastníci, se skládá z desetiminutových

    … více »
    Zdenek H. | Komentářů: 0
    16.5. 03:11 | Nová verze

    Program pro generování 3D lidských postav MakeHuman (Wikipedie, GitHub) byl vydán ve verzi 1.3.0. Hlavní novinkou je výběr tvaru těla (body shapes).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (74%)
     (5%)
     (11%)
     (10%)
    Celkem 301 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 14.5. 11:05
    Rozcestník

    I fašoun myslí koulema :-)

    9.12.2008 08:35

    Tento pořad nesleduji, nikdy mě nezajímal ( i když samozeřjmě vím o co jde), ale když mě praštil přes oči tento titulek neododlal jsem. V křesle sedí fašista. Nebojí se prezentovat svoje xenofobní názory. Ale co se bojí veřjně přiznat je, že se mu líbí černošky. Chudák teď bude muset k panu Vandasovi ke zpovědi :-)        

    Hodnocení: 39 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    9.12.2008 08:54 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I fašoun myslí koulema :-)

    Za Vandase a další podobné socialistické grázly může drtivá většina cikánské populace (a přeneseně kdokoli, kdo ji nezastavil). Jsem velmi zvědav, kam až tihle náckové dojdou.

    Jediná věc, kerou nechápu, jsou jejich slovní útoky na komunisty -- vždyť jejich "program" je (jako tradičně u nácků) téměř totožný. A zároveň jsou to stejné špíny jako opice z Antifa nebo jiných takových dětských kroužků.

    9.12.2008 09:53 xindl | skóre: 2 | blog: SALAM_OLEJKUM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I fašoun myslí koulema :-)

    Ty vole vy jste se našli. Dva epesní debilové z GNOME-ČESKO... :-))

    9.12.2008 10:10 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I fašoun myslí koulema :-)

    a) Wire64 s GNOME nemá nic společného.

    b) Ty jsi se taky našel -- kopírováním subzera.

    c) Stálo by za zamyšlení, jestli nejsi debil spíš ty.

    9.12.2008 10:21 xindl | skóre: 2 | blog: SALAM_OLEJKUM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I fašoun myslí koulema :-)

    nene! ty jsi debil! :-)))

    9.12.2008 11:11 nevis
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I fašoun myslí koulema :-)
    všichni ste debily to je snat j4sný, nééééé?
    9.12.2008 12:23 xindl | skóre: 2 | blog: SALAM_OLEJKUM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I fašoun myslí koulema :-)

    a nene! ee! nicinky! a just ne! :-)))))

    9.12.2008 09:56 Wire64
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I fašoun myslí koulema :-)

    To samozřejmě může, bohužel většina romů je nepřizpůsobitelných a tento problém je humánní cestou téměř neřešitelný. Obrovskou chybu udělali už Komunisti, když se je snažili usadit, čímž zadělali na 95% dnešních problémů většinové spolenosti s tímto etnikem.

    Vím že se to tu řešilo už mnohokrát, program nácků a komoušů je totožný co do reálného výsledku, každá z těchto ideologií se k tomu výsledku dopracovává opačnou cestou kruhu.

    9.12.2008 10:13 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I fašoun myslí koulema :-)

    > je totožný co do reálného výsledku

    To samozřejmě.

    > opačnou cestou kruhu.

    Ne, náckové jsou obyčejní socani. Obecně se ale distancují od bolševiků, i když to je to samé, jen v bledě modré.

    9.12.2008 10:28 Wire64
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I fašoun myslí koulema :-)

    To není pravda. Náckové se vymezují vůči jiným rasám, národům. Socialisté celéhé světa jsou si naopak rovni. Náckové nejsou proti soukromému vlastnictví. V nacistických režimech běžně fungují nestátní podniky, v socialistických nikoli. Skutečně se jedná o pravici a levici, protože komunisté se postarají o všechny, dají práci i těm kteří ji nechtějí, Náckové se na ně vykašlou a nechají je pochcípat hlady, či je rovnou zastřelí.

    9.12.2008 10:45 Marble | skóre: 27 | blog: marble
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I fašoun myslí koulema :-)

    Pokud má "náckové" mít vzor v NSDAP, tak to není pravda, viz třeba jejich program. Kromě antižidovských bodů je tam například následující:

    • První povinností každého občana státu musí být [produktivní] duševní nebo tělesná práce. Činnost jednotlivce nesmí ohrožovat zájmy celku, nýbrž se musí dít v rámci celku a ku prospěchu všech.
    • Požadujeme zestátnění všech (dosud) vzniklých trustů (podniků).
    • Požadujeme rozdělení zisků velkopodniků.
    • Požadujeme vytvoření velkorysého systému péče o staré občany.
    • atd.

    Mně ten program tedy přijde prakticky stejný jako komunistický, jen si za nepřítele místo zlých američanů vybrali židy.

    9.12.2008 10:51 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I fašoun myslí koulema :-)

    Díky za podporu.

    Jen mám připomínku: nenávist k Američanům a Židům je taky pojítkem mezi komunisty a nacisty, i když se oběskupiny více zaměřovaly buď na Židy, nebo na Američany.

    9.12.2008 11:05 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I fašoun myslí koulema :-)

    A ještě bych dodal, že nenávist k bolševikům a Židům se spojila v tzv. židobolševismus.

    9.12.2008 12:07 Wire64 | skóre: 7 | blog: wireblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I fašoun myslí koulema :-)

    Na to můžu odpovědět pouze tímto:

     

       100% ^
              | Anarchisté |   Liberálové    |  Libertariáni
      Míra    |---------------------------------------------
      osobní  | Socialisté |    Centristé    | Konzervativci
      svobody |---------------------------------------------
              | Komunisté  | Teokraté (atp.) |       Fašisté
           0% --------------------------------------------->
              0%                                        100%
                         Míra ekonomické svobody
    
    9.12.2008 12:11 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I fašoun myslí koulema :-)

    A to je důkaz čeho? :-)

    Navíc tam chybějí ovotariáni. :-D (Kromě toho, že tam chybějí i nacisté, o kterých se tu celou dobu bavíme.)

    9.12.2008 12:15 Wire64 | skóre: 7 | blog: wireblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I fašoun myslí koulema :-)

    Začali jsme diskuzi o fašistech, kterou jsi ty změnil na nácky. Jak vysvětluji níže. Pokud vezmeš nácka jako člena NSDAP, pak nácek je z velké části socialista. Ovšem je Otázka jestli Nácka takto nadefinujeme. pokud Ano. Tak máš pravdu. Pokud ovšem považujeme Nácky za Fašouny a opačně, pak to pravda není. Jde o to, co i pod náckem představíš. Většina lidí si představí dnešního Skinheada a né dávného Hitlera.

    9.12.2008 12:21 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I fašoun myslí koulema :-)

    > o fašistech, kterou jsi ty změnil na nácky

    Já nic neměnil, pouze jsem řekl, že Dělnická sračka je socialistická strana pro nácky.

    > Pokud vezmeš nácka jako člena NSDAP

    Kdybych bral nácky jako členy NSDAP, tak tu téměř žádné nácky nemáme...

    > Pokud ovšem považujeme Nácky za Fašouny a opačně,

    Ale to nepovažujeme, jsou to dvě různé ideologie, které mají některé společné zájmy.

    > Většina lidí si představí dnešního Skinheada a né dávného Hitlera.

    Dnešní skinheadi (pokud to zrovna není těch několik antinacistických) jsou ale pokračovateli Hitlera a nacismu obecně. Stejné názory, stejné řeči, ... Jen o několik generací mladší "lidé".

    9.12.2008 14:23 Wire64 | skóre: 7 | blog: wireblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I fašoun myslí koulema :-)

    To je IMHO úplná blbost. Když se podíváš na tu tabulku, Nácek tam není z jdnoho prostého důvodu. Protože z tohoto pohledu dělení neexistuje. Náckem může být člověk spadající do kterékoli kategorie osobní a ekonomické svobody, protože Nacismus jako takový podle mě tyhle otázky vůbec neřeší. Tak se na to dívám já. Takže tvrdit, že nácek je automaticky socialista je asi stejná blbost, jako když bys řekl, že každý čech je ODSák. IMHO.

    10.12.2008 08:36 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I fašoun myslí koulema :-)
    Já bych se domníval, nemusíte s tím souhlasit, že jste mimoděk trefil situaci spíš titulem blogu, Jen to i je tam zbytečné. Příchylnost k uniformám, skupinovému provolávání hesel, siláckým akcím... tak krásně to masíruje ego, nula se cítí rázem vyvolenou, stojí v řadě nul za tou jedničkou vůdcem, ideálem a to je panečku číslo (jsem možná blbej, ale bílej!). A každá idea musí mít, na to máme archetypy, svého boha na nebesích, v našich zeměpisných šířkách navíc i mučedníka co zemřel za nás - Áda, Hess... nepřítele máme, nebo najdeme a jedem. Je to věc hlubinných potřeb duše, náckům rozumí mnohem lépe než politolog psycholog nebo teolog.

    Řadit mezi směry srovnávat hnutí... Pro mne jsou rozdílné. Fašismus zneužívá lidské mindráky, touhu po násilí, potřebu obřadů, nekrofilní tendence... Komunismus zneužívá touhu po spravedlnosti, soucit... i když ta nenávist se tam objevila hned v zárodku (geniální fejeton od Karla Čapka na tohle téma), přeci jen, první impulz, který dodnes láká, zneužívá vyšších citů. Fašizmus jde hned na dno k bazální spiritualitě, pocitu moci... Ale ano, komunisté hned oprášili a přisvojili si staré obřady, první máj, kdy nosili na Rudém náměstí ikony straníkůl před, po vzoru svatých, balzamovaným Leninem.... Nejde to oddělit, ale to východisko je jiné, i když nakonec každé hnutí pracuje na všech úrovních (v člověku).

    Ale ovšem, takhle striktně to rozdělit nejde. Lecjaký fašoun je strohý analytik a intuitívních vyznavačů ekonomických doktrín máme stáda... Je to přibližné, jako všechno.
    9.12.2008 15:23 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I fašoun myslí koulema :-)
    Tak buď NSDAP nebyli fašisti, nebo ti ta tabulka poněkud nevychází...
    Quando omni flunkus moritati
    9.12.2008 15:32 Wire64 | skóre: 7 | blog: wireblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I fašoun myslí koulema :-)

    však NSDAP taky nebyli fašisti.

    9.12.2008 15:33 Wire64 | skóre: 7 | blog: wireblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I fašoun myslí koulema :-)

    ale národní socialisti

    9.12.2008 12:13 Wire64 | skóre: 7 | blog: wireblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I fašoun myslí koulema :-)

    Pravda je taková, že NSDAP nesedí na model krajní pravice, ostatně ani nemůže, protože v době ekomické krize v Německu 20. let bylo skutečně podhoubí spíše pro socialistické myšlenky spojené  xenofobií. ostatně mají to v názvu - Národní socialisté.

     

    Problémem asi je, že je všelijak zaměňován pojem Nacisté a Fašisté, jakožto xenofobní krajní pravice. Pokud nadefinujeme Nácky jakožto členy NSDAP nebo jejich pokračovatele, pak Nacismus je skutečně podobný Socialismu. Ovšem dnešní tzv. náckové jsou spíše fašouni. tedy krajní pravice.

    Darth Phantom avatar 9.12.2008 14:03 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I fašoun myslí koulema :-)

     

     

    Problémem asi je, že je všelijak zaměňován pojem Nacisté a Fašisté, jakožto xenofobní krajní pravice. Pokud nadefinujeme Nácky jakožto členy NSDAP nebo jejich pokračovatele, pak Nacismus je skutečně podobný Socialismu. Ovšem dnešní tzv. náckové jsou spíše fašouni. tedy krajní pravice.

    Asi tak si to vykládám i já. Já nevím, ale ten freshmouse to nemůže mít v hlavě v pořádku. Namísto toho pána z televizního pořadu bych posadil na křeslo freshmouseho, ale na křeslo elektrické.

     

    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    9.12.2008 14:36 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I fašoun myslí koulema :-)
    Namísto toho pána z televizního pořadu bych posadil na křeslo freshmouseho, ale na křeslo elektrické.
    Čímž se v tabulce posouváš zcela doleva a dolů, protože mu chceš vzít úplně všechny svobody. ;-)
    Darth Phantom avatar 9.12.2008 15:07 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I fašoun myslí koulema :-)

    Jasně :-). Chtěl jsem spíš říct, že by si freshmouse zasloužil to křeslo po skončení pořadu :)

    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    10.12.2008 13:24 'Wire64
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I fašoun myslí koulema :-)

    Svoboda usednout na elektircké křeslo by mu v tomto případě zůstala zachována :-)

    Darth Phantom avatar 10.12.2008 14:07 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I fašoun myslí koulema :-)
    Nojo, ty hokejová mámo :). Ač mě tvé vystupování v roli hokejové mámy někdy leze na nervy, tak musím uznat, že na rozdíl od freshmouseho, který má v hlavě jen Mein Kampf a židobolševismus, ty toho máš v hlavě velice dost.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    Darth Phantom avatar 9.12.2008 15:33 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I fašoun myslí koulema :-)

    Všechny ty body jsou sice pravda, ale je to jen zástěrka pro hlavní body programu. Na něco přece musí ty lidi získat. Kdyby měli v programu pouze to, že chtějí zmasakrovat Cikány, tak s tím by asi těžkoo prorazili.

    Podívejme se třeba na Hitlera v minulém století. Ten taky chtěl dát práci miliónům nezaměstnaných v době ekonomické krize. Dneska máme také ekonomickou krizi, ale určitě menšího dopadu. Hlavní bod Hitlerova programu -plynové komory  přišly na řadu až v roce 1941.

    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    vencour avatar 9.12.2008 18:55 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I fašoun myslí koulema :-)

    Vidím to trochu jinak, v Mein Kampfu se cíle nějak deklarovaly. Ta práce pro milióny lidí se týkala militarismu taktéž obsaženém v Mein Kampfu, čili mi to přijde jako prostředek "konečného řešení".

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    9.12.2008 10:47 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I fašoun myslí koulema :-)

    > Socialisté celéhé světa jsou si naopak rovni.

    To si mysleli i socialisti, co skončili v socanských lágrech. :-D

    > V nacistických režimech běžně fungují nestátní podniky

    To fungovaly po nějaký čas i v socialistických (nenacistických) režimech.

    Zaujal mne ale výraz "běžně fungují" -- kolik nacistických režimů na světě kdy bylo a kolik jich je v současnou chvíli?

    > Skutečně se jedná o pravici a levici, protože komunisté se postarají o všechny, dají práci i těm kteří ji nechtějí, Náckové se na ně vykašlou a nechají je pochcípat hlady, či je rovnou zastřelí.

    Desítky milionů zastřelených, utýraných nebo schválně umučených hlady v socialistických zemích nebo přímo v lágrech na to zjevně mají jiný názor.

    Mimochodem, i v ČSSR byli lidé bez práce (nezískali z pol. důvodů ani nejpodřadnější práce, resp. z nich byli odejiti), i když se jednalo spíše maximálně o několik desítek případů.

    9.12.2008 11:25 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I fašoun myslí koulema :-)
    Technická. V ČSSR bylo velmi málo lidí bez práce a těm hrozil trest, jehož číslo paragrafu jsem zapomněl, ale byla to slavná "příživa". Tento trest, natvrdo, se udělil za vyhýbání se práci.

    Používal se také na trestání nepohodlných. Takový byl vyhozený, hlídali aby ho nikdo nezaměstnal -- dostal trest za "příživnictví".

    Můžete si povšimnout, jak sociální neadaptabilita působí jako červenej hadr na býka na extrémní levici i pravici (když už to chcete dělit).
    Dalibor Smolík avatar 9.12.2008 14:43 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I fašoun myslí koulema :-)

    Používal se také na trestání nepohodlných. Takový byl vyhozený, hlídali aby ho nikdo nezaměstnal -- dostal trest za "příživnictví".

    No, tohle i tenkrát bylo obtížné provést, stačilo, když měl obviněný aspoň jeden papír, že nemohl být z těch a těch důvodů přijat. Nicméně znám lidi, kteří v 70. letech lepili pytlíky.  (Uklízení bylo příliš lukrativní)

    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    9.12.2008 17:06 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I fašoun myslí koulema :-)
    V osmdesátých to zkusili několikrát a minimálně dvakrát to vyšlo.

    Jo, pytlíky jsem lepil také. :-) Igelitoivé sáčky jsem svařoval.:-)
    xxxs avatar 9.12.2008 17:51 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I fašoun myslí koulema :-)
    bol si protistatny zivel?
    9.12.2008 18:34 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I fašoun myslí koulema :-)
    Hmmm... Já bych se charakterizoval jako normální, asociál[ní,istický] vlasatec, hipík, androšák, intuitivní anrchista a notorický kverulant. Lepit pytlíky byl způsob, jak se do té společnosti co nejméně zapojit a nebýt zavřenej. V tomhle podniku jsem měl za kolegu třeba jistého Mejlu H. (zesnulý baskytarista PP), Pavla Z. (dosud živý tvůrce "dégéček") a další vybranou společnost. :)

    Policajti mi sice jeden čas trochu naháňali... někdy vlastně doslova. :)) Mladost, radost. :)) Vlastně asi jo, na tuhle nálepku stačilo najít k volbám a tuhle podmínku jsem splnil, ba překročil. :-)
    xxxs avatar 9.12.2008 19:17 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I fašoun myslí koulema :-)
    pekne. taky maly azyl. ale robota bola asi hnusna. teplo, igelitovy smrad.
    9.12.2008 19:53 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I fašoun myslí koulema :-)
    Teplo ani ne. Velký se svařovaly propanbutanovým hořákem, malý elektrickým drátem. No, taky teplo. Ale hlavně ten smrad. Ale byla to práce domů, tedy našinec nemusel chodit do práce a "důsledně dodržovat pracovní dobu" (modla těch let, takzvané DuDoPrDo :)). Co udělal, to dostal zaplacený. Co dostal, to měl do nějaký doby odevzdat. Tedy to dávalo jistou volnost v životě (velmi relativní, v těch letech, ale mohl jet člověk alespoň na čtrnáct dní na Slovensko a za chvíli zase, jinak bych měl čtrnáct dní dovolený a šmytec).

    Mělo to jistou výhodu, jak člověk prošel podobná zaměstnání a cestovat bez peněz, poznal mnoho zajímavého. Tak jsem snídal s metaři pivo, spal u cikánů, rozprávěl z práce vyhozenými filosofy... úžasná škola, i když jsem taky se mohl zapřít a do nějaký ofic chodit :).
    xxxs avatar 9.12.2008 20:20 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I fašoun myslí koulema :-)
    parada. na toto by som nemal.
    9.12.2008 21:34 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I fašoun myslí koulema :-)
    Ale měl, to šlo samo. :-) A vlastně to byl takovej jeden velkej happening. :-)
    Dalibor Smolík avatar 10.12.2008 01:02 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I fašoun myslí koulema :-)

    No, evidentně sis užil svoje. :-(

    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    xxxs avatar 10.12.2008 12:35 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I fašoun myslí koulema :-)
    mozno po case ano. ja som celkom rad, ze nestihlo dojst ku konfliktu - ja vs rezim. nerobim si iluzie o vitazovi, ale ked v puberte musis, tak musis.
    10.12.2008 00:05 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I fašoun myslí koulema :-)

    Já taky lepil pytlíky. No, nebyla to úplně práce s pytlíky, šlo o nějaké zboží (časopisy v balicí hale a jindy nějaké sešitky v tiskárně), které jsem zatavoval do plastových fólií a nebylo to nic extra... Smrad z taveného igelitu byl horší než Hlavní nádraží v horkém počasí.

    Bylo to tedy jako nějaká brigáda. Jako celoživotní zaměstnání bych to mít nemusel... :-)

    Darth Phantom avatar 10.12.2008 11:22 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I fašoun myslí koulema :-)

    No to jo... Ty si tak možná balil svazky Mein Kampfu a distribuoval je v gestapáckém plášti a klobouku po okolí. Moc by mě zajímalo, co by si říkal na křesle v pořadu "Nic než pravda" zrovna ty. Myslím si, že by by to bylo ještě horší, než ten pán, co myslel koulema...

    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    10.12.2008 14:59 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I fašoun myslí koulema :-)

    Táhni, sráči.

    Darth Phantom avatar 10.12.2008 17:16 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I fašoun myslí koulema :-)
    No myslím, že s člověkem jako ty, který zveřejňuje své desktopy s hákovými kříži, nemá cenu diskutovat. Můj pohled na tebe.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    xxxs avatar 10.12.2008 20:59 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I fašoun myslí koulema :-)
    citim medzi vami napatie.
    10.12.2008 23:11 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I fašoun myslí koulema :-)
    Temnou stranu síly cítím z nich. :-)
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    Dalibor Smolík avatar 11.12.2008 08:38 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I fašoun myslí koulema :-)
    Příloha:

    No, hákové kříže .. na svých toulkách světěm se s nimi setkávám i dneska :-)

     

    Jenže svastika,  zobrazená na vratech neznamená smrt, nýbrž život ...

    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    xxxs avatar 11.12.2008 08:44 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I fašoun myslí koulema :-)
    a fasouni svastiku orientuju opacne.
    Dalibor Smolík avatar 11.12.2008 09:54 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I fašoun myslí koulema :-)

    Bingo, dobrý postřeh :-)

    Údajně tento znak v sobě soustřeďuje energii a touto energií nabíjí své okolí, orientace doleva působí blahodárně. Orientace doprava přesně naopak.

    (Vysvětloval mi to jeden mnich v horském klášteře na Taiwanu, pocházející z Rakouska :-))

    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Darth Phantom avatar 11.12.2008 12:32 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I fašoun myslí koulema :-)
    Je to přesně tak, jak říkáte. Jenže ten hákový kříž měl freshmouse na svém desktopu otočený doprava. Předpokládám, že má stejně otočený kříž i na vratech u svého domku. Buď je freshmouse přihlouplý tupec, anebo fašoun. Ani jedno z toho není lichotivé. Přidám ještě jeden pohled na různé freshmousi, a to by myslím už stačilo.

    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    xxxs avatar 11.12.2008 13:09 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I fašoun myslí koulema :-)
    vyznamy sa asi roznia podla lokality a nabozenstva. v europe by sa neujala ani lavotociva.
    Darth Phantom avatar 11.12.2008 13:15 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I fašoun myslí koulema :-)
    Za druhé světové války se ujal na vlajkách ten pravotočivý. Doufám, že to nechceš už dál rozvádět.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    xxxs avatar 11.12.2008 16:20 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I fašoun myslí koulema :-)
    tym som chcel povedat, ze po druhej svetovej vojne, by uz nesiel ani ten lavotocivy, emocny, pozitivny. ma totiz negativny nadych, nech je povodne aj super kladny.
    11.12.2008 18:04 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I fašoun myslí koulema :-)

    > No myslím, že s člověkem jako ty, který zveřejňuje své desktopy s hákovými kříži

    To si zaslouží odkaz!

    Darth Phantom avatar 11.12.2008 20:03 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I fašoun myslí koulema :-)
    Ono stačí navštívit stránky http://freshmouse.jedebil.cz/ , které vytvořil nějaký zdejší čtenář. S tím přetočením doprava hákového kříže jsem se koukám spletl, ale i přesto dělat si srandičky z holocaustu tě řadí spíš do psychiatrické léčebny, než do okruhu normálních lidí. Ty to nemůžeš mít v hlavě v pořádku, já to jinak nevidím tvůj Desktop
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    11.12.2008 22:00 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I fašoun myslí koulema :-)

    Nic jsi nepochopil a teď jsi ze sebe udělal ještě většího kreténa...

    Tak já si dělám srandu z holokaustu... Vidíte ho, šmejda drzýho? :-D

    Ale díky! Teď se díky tobě budu smát ještě tak týden. Tohle je fakt moc. :-D

    Darth Phantom avatar 11.12.2008 22:47 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I fašoun myslí koulema :-)
    Ty si tak blbej, až to volá do nebes. Tohle je můj poslední příspěvek v této diskuzi.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    Luboš Doležel (Doli) avatar 12.12.2008 10:17 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I fašoun myslí koulema :-)
    Spíš bych podobné rozpravy vedl o tom, co spáchal ten web na jedebil.cz - mimochodem, je to volič KSČM :-) A tvá připomínka o tom holocaustu jen pramení z nepochopení celého screenshotu.
    Darth Phantom avatar 12.12.2008 14:00 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I fašoun myslí koulema :-)
    Ty máš seznamy uživatelů abclinuxu, kdo koho volí? Tak mi ještě řekni, koho volím já a moje babička. Já jsem to pochopil, co tím chce milý freshmouse naznačit. I přesto můj pohled na něj trvá. Že by ten skrček v kloboučku v jeho profilu už neměl vlasy v tak útlém mládí? Z milého freshmouseho a jeho desktopů pramení jakási primitivní nenávist. Ostatně to dokazuje i svými diskuzními příspěvky.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    Luboš Doležel (Doli) avatar 12.12.2008 14:03 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I fašoun myslí koulema :-)
    :-D Co dodat.
    Darth Phantom avatar 12.12.2008 14:09 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I fašoun myslí koulema :-)
    No dodej něco. Třeba ten seznam voličů abclinuxu, když si ten pilný administrátor.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    Darth Phantom avatar 12.12.2008 14:37 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I fašoun myslí koulema :-)
    Pořád nic? Tak mě tedy pouč o nepochopení freshmousova inteligentního desktopu. Možná i ty už brzy dorosteš, a pustí tě už k volbám :)
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    Luboš Doležel (Doli) avatar 12.12.2008 15:43 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I fašoun myslí koulema :-)
    Ten desktop je humorné ztvárnění toho, jak by mohl vypadat desktop člena Al Kajdy. Je tedy asi zjevné, že to nevyjadřuje postoje autora...

    Jen tak na okraj, v ČR je volební právo už od 18 let. Děsí mě však, že by jej mohl mít někdo, kdo nepochopí ani tohle.
    Darth Phantom avatar 12.12.2008 16:12 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I fašoun myslí koulema :-)

    Bezva, konečně z tebe něco už vylezlo. Zařazení holocaustu do oddílu "fun and free time" je taky podle tebe humorné? Je humorný i hákový kříž (i když otočený) na rukávu? "Shot here" - tj. zastřel si svého muslima je taky humorné?

    Pořád z tebe nelezou ty seznamy voličů politických stran. Jakpak si na to přišel? Já můžu dodat Schindlerovy seznamy. Mě spíš děsí to, že děcka jako ty sledují, kdo koho volí.

    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    David Watzke avatar 12.12.2008 16:25 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I fašoun myslí koulema :-)

    Zařazení holocaustu do oddílu "fun and free time" je taky podle tebe humorné? Je humorný i hákový kříž (i když otočený) na rukávu? "Shot here" - tj. zastřel si svého muslima je taky humorné?

    Černej humor je třeba brát s nadhledem. Teda to platí obecně, v tvym případě je třeba se mu spíš vyhýbat.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Darth Phantom avatar 12.12.2008 16:27 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I fašoun myslí koulema :-)
    Dost pitomej černej humor. Koresponduje ale přesně s freshmousovou inteligencí.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    Luboš Doležel (Doli) avatar 12.12.2008 16:31 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I fašoun myslí koulema :-)
    Bezva, konečně z tebe něco už vylezlo. Zařazení holocaustu do oddílu "fun and free time" je taky podle tebe humorné? Je humorný i hákový kříž (i když otočený) na rukávu? "Shot here" - tj. zastřel si svého muslima je taky humorné?
    Tak to je síla, ty jsi ani teď vůbec nepřišel na podstatu toho humoru. Považování holocaustu za takovou věc samozřejmě není humorné, ale vzhledem k postoji radikálních muslimů k věci je humorné, že by si to terorista tak ukládal do záložek.
    Jakpak si na to přišel?
    Že se tím ten člověk všude možně chlubil třeba?
    Pořád z tebe nelezou ty seznamy voličů politických stran.
    Jaké seznamy? Jinak zcela v pořádku? Takže ty si zase vedeš seznamy lidí s podezřením na sklony k fašismu? :-)
    Darth Phantom avatar 12.12.2008 16:41 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I fašoun myslí koulema :-)

    Ale no tak. Já jsem na podstatu "humoru" přišel. Nacistické symboly a holocaust mi nepřijde humorný v absolutně žádném kontextu. Stačí si přečíst jen pár příspěvků freshmouseho o opicích z antifa a další moudrosti. Jen to potvrzuje to, čemu se freshmouse asi věnuje.

    Já si nevedu žádné seznamy. Jen mě překvapuje, že pamatuješ, kdo koho volí. Možná by bylo i dobré na to odkázat, když se tím ten člověk všude chlubí.

    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    Luboš Doležel (Doli) avatar 12.12.2008 16:49 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I fašoun myslí koulema :-)
    Já jsem na podstatu "humoru" přišel.
    Hmm, tobě asi když někdo řekne vtip typu

    Nejlepší politický vtip je ten, na který když si po několika letech vzpomenete, budete se smát, až se budete za mříže popadat.

    tak zareaguješ slovy, že na věznění za vtip není nic vtipného, ne? :-)
    Jen mě překvapuje, že pamatuješ, kdo koho volí.
    Protože jsem se s ním kvůli tomu už hádal. Na tom, že si u nějakého diskutéra pamatuju, co tu obhajoval, mi nepřijde nic neobvyklého, když tu pročítám většinu diskuzí a narážím na stále stejné lidi.
    Možná by bylo i dobré na to odkázat, když se tím ten člověk všude chlubí.
    Když tě to tak zajímá, najdi si to sám.
    Darth Phantom avatar 12.12.2008 16:55 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I fašoun myslí koulema :-)
    To je velice hezké blábolení okolo, všechna čest. Je potřeba vymlátit co nejvíce té prázdné slámy všude kolem. Mě to je úplně fuk, kdo koho volí a hledat nic nebudu. Když se ti líbí humor s hákovými kříži a holocaustem, tak proti gustu žádný dišputát.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    Luboš Doležel (Doli) avatar 12.12.2008 16:59 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I fašoun myslí koulema :-)
    Vidím, že argumenty došly :-) Koho volí jsem vytáhnul jen proto, že proti údajnému fašistovi házíš argumenty sestavené komunistou :-) Nestíhám se divit, cos z toho nakonec udělal...
    Darth Phantom avatar 12.12.2008 17:06 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I fašoun myslí koulema :-)

    A jaképak máš argumenty ty? Nějaké vtipy o věznění? Já jsem nevěděl, jestli ty stránky stvořil komunistický proletář, anebo fašoun se zdviženou pravicí. Nevím to dodnes, protože si mě ještě na to chlubení toho člověka nikde neodkázal.

    Já se naopak nestačím divit, jak tady obhajuješ blbečka v kloboučku freshmouseho, který mluví o opicích z antifa a jiných věcech.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    12.12.2008 17:22 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I fašoun myslí koulema :-)

    Ty jsi ještě větší blbec, než jsme po přečtení tvých příspěvků doufali... Ano, ta osoba v klouboučku, co mám v profilu, to jsem opravdu já, rozhodně to není nikdo jiný a už vůbec ne nějaká obecně známá osoba.

    Máš dlouhé vedení, viď?

    ... tato diskuze má i kladné stránky. Například jsme se dověděli, že i debilové v ústavech pro duševně nemocné mají v pokojích počítač s Internetem. Naše zdravotnictví je kvalitnější, než jsem si dříve myslel...

    Darth Phantom avatar 12.12.2008 17:31 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I fašoun myslí koulema :-)
    A vlasy už ti dorostly, opičáku? Já nestačím zírat, k jakým výsledkům si se až dobral. O nakládání s mentálně postiženými měla Třetí říše také své plány. Ty si zkrátka tupohlav, a pod tím kloboučkem není v tvojí hlavě nic jiného, než Mein Kampf.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    Luboš Doležel (Doli) avatar 12.12.2008 17:25 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I fašoun myslí koulema :-)
    Už jsem ti říkal, že jestli tě to zajímá, máš si najít ty příspěvky sám.

    Mým argumentem je to, že ti schází normální smysl pro humor. Při Jedna ruka netleská bys už hádám podával trestní oznámení :-)
    Darth Phantom avatar 12.12.2008 17:37 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I fašoun myslí koulema :-)

    A já ti zase říkám, že mi je to jedno :). Ale hlavně, že si nezapomněl připomenout, že tady obhajuju komunistu.

    Ty si o mě myslíš, že nechápu vtipy o bin Ládinovi (/bin/ladin). Já zas s tebou nesdílím tvoje přesvědčení, že desktopy s nacistickými symboly a holocaustem jsou "vtipné".
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    xxxs avatar 12.12.2008 23:01 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I fašoun myslí koulema :-)
    podmieneny reflex. startujes prirychlo. fasounov je urcite menej ako sa ti zda.
    Darth Phantom avatar 12.12.2008 23:33 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I fašoun myslí koulema :-)

    Řeknu ti to asi tak. Já nejsem pes pana Pavlova, aby u mě vznikal podmíněný reflex při pohledu na hákový kříž, holocaust a "shot here" - zastřel si svého muslima.

    Umím ale číst, a příspěvky toho chlapečka v kloboučku jsou poněkud monotématické. Skoro v každém příspěvku je cikán, magor, debil z ústavu, opice z antifa, židobolševismus a další. Pokud ti tohle přijde normální, tak pánbůh s tebou.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    xxxs avatar 13.12.2008 10:44 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I fašoun myslí koulema :-)
    odmietas moznost vzniku podmieneho reflexu u teba?

    ano, pride mi to normalne. ak by tento nazor malo 100% populacie, bolo by to nenormalne. takisto, ak by ho nemal nikto. odlisnost je strategia prezitia z hladiska vacsieho celku. okrem toho, spolocnost sa bude postupne asi fasizovat. europa hra nebezpecnu hru s pristahovalectvom a pyramidovou dochodkovou hrou.
    Darth Phantom avatar 13.12.2008 12:08 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I fašoun myslí koulema :-)

    Ano, odmítám možnost vzniku podmíněného reflexu. Já nejsem pokusný pes, a ke svým úvahám používám mozek a historické znalosti.

    Já žasnu. Tobě přijde normální: Zastřel si svého muslima: tj. zastřel člověka podle jeho náboženského vyznání. Člověk=opice. Mentálně postižený = debil z ústavu. Holocaust = fun and free time. Proboha, neprošel si i ty nějakým drillem v Hitlerjugend?

    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    xxxs avatar 13.12.2008 14:13 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I fašoun myslí koulema :-)
    s tym podmienenym reflexom by si si mal nieco nastudovat. ludia ho samozrejme maju tiez.

    pripada mi normalne, ze v spolocnosti sa taketo nazory vyskytuju. preco je to normalne a dokonca prospesne, som napisal vyssie. tvoja reakcia zaroven popiera tvoju tezu o nemoznosti vzniku podmieneneho reflexu u teba. zase si hned vystartoval.

    nazory, ktore pripisujes freshmousovi(asi aj nepravom, je to viac provokacia), su mi odporne, ale chapem, ze v sirokej spolocnosti sa vyskytnu. iny pohlad na vec, aj ked extremny, je prospesny. moze ti ukazat nieco, co si sam zastieras.
    Darth Phantom avatar 13.12.2008 14:41 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I fašoun myslí koulema :-)

    Víš co, asi to ukončíme, protože to nemá cenu. Podmíněné reflexy na hákové kříže nemám. Pokud uznáváš freshmousovi teorie o opicích za prospěšné, pak se posouváš do stejné sféry promitivismu, jako on.

    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    xxxs avatar 13.12.2008 14:55 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I fašoun myslí koulema :-)
    zle si cital.
    12.12.2008 14:54 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I fašoun myslí koulema :-)

    :-D Je to má-gór. :-D

    Ale musím uznat, že takového blbce jsme tu už hezkých pár měsíců neměli.

    Darth Phantom avatar 12.12.2008 15:00 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I fašoun myslí koulema :-)
    Tebe ty skrčku už pustili k volbám? Tak vysvětli svůj inteligentní desktop ty, když se k tomu nemá neplnoletý administrátor abclinuxu.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    12.12.2008 15:04 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I fašoun myslí koulema :-)

    Proč bych ti to vysvětloval, ty hovado? Buď to pochopíš sám od sebe prostě proto, že máš IQ vyšší než 70, anebo to nepochopíš nikdy. Takže to nepochopíš asi nikdy, smůla.

    Zkrátka jsi ze sebe udělal vola, tak se s tím smiř, změň si přezdívku a doufej, že si tě nikdo nebude pamatovat, ať můžeš zase pár týdnů šířit svoje moudra.

    Darth Phantom avatar 12.12.2008 15:11 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I fašoun myslí koulema :-)
    Fajn, to mi stačí. Já si předzdívku v žádném případě měnit nebudu, jen se neboj. Až začne někdo šířit svoje moudra o opicích s anonymním přihlášením jako ty, klidně pod to přidám svůj názor pod svým jménem.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    12.12.2008 00:46 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I fašoun myslí koulema :-)
    +1
    10.12.2008 01:00 tdx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I fašoun myslí koulema :-)

    Jen poznámka na okraj.

    Jedním z problémů stoupenců pravice je, že vnímají pojmy označující základní společenské hodnoty jako objektivní (na konkrétně společnosti nezávislé) a absolutní (s jednou provždy daným a neměnným významem). Neuvědomují si jejich dobovou a společenskou podmíněnost. Slova jako svoboda, vlastnictví atd. chápou jako pojmy s jednou provždy daným "tím správným významem", který je indiferentní každé době a společnosti. Proto i termíny "socialistický" a "národně socialistický" chápou významově totožné, a to ve všech dobách i jazycích. Nic však není vzdálenější pravdě. Nacismus užíval tento termín v duchu "teutonství", tzn. jako způsob společenské organizace na kmenovém principu. Tedy společnosti založené na existenci nadřazené panské (arijské) rasy v čele s charismatickým vůdcem a kastovním systémem (ženy jsou určeny k rození dětí, muži k boji, méněcenné rasy k otrocké práci atd.). Což má k pojetí např. beztřídní společnosti, jak ji chápal třeba Marx, dost daleko (byť Hitler i Marx mluvili německy, každý v jiné době, s jiným záměrem a k odlišné cílové skupině).

    Dalibor Smolík avatar 10.12.2008 01:09 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I fašoun myslí koulema :-)

    S tím socialismem: oba režimy měly jedno společné: vyzdvihování dělníků jako nositele práce a podpory režimu. Za protektorátu se měli u nás dělníci dobře, zatímco inteligence byla na popravišti nebo v lágrech. Za komunismu v 50. letech taky. Mělo to jeden důvod: režimy se bály opozice, která jim hrozila právě od tzv. "inteligence".  Dělníci dělali (dobře) svoji práci, na nic jiného neměli čas. Tam se opozice nerodila. Proto oba režimy zdánlivě dělníkům "podkuřovaly".  A také proto nejsou pojmy "socialistický" a "národně socialistický"  tak daleko od sebe, jak by se na první pohled zdálo.

    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    10.12.2008 08:54 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I fašoun myslí koulema :-)
    I ti dělníci občas vytvořili hlasitou opozici - viz plzeňské nepokoje '53 nebo polskou Solidaritu.
    Dalibor Smolík avatar 11.12.2008 19:52 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I fašoun myslí koulema :-)

    Souhlas, jenže ti vyjdou do ulic, až je skutečně zle. (Měnová reforma, povstání, sametová revoluce ..). Do té doby opozice roste pomalu v podzemí - a tou jsou především umělci (spisovatelé, malíři,atd ), filozofové apod. Fakt je, že Solidarita je trochu výjimka.  Ale to, co předcházelo nepokojům v Gdaňsku my příliš nevíme.

    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    12.12.2008 00:44 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I fašoun myslí koulema :-)
    Ale to, co předcházelo nepokojům v Gdaňsku my příliš nevíme.
    Možná napoví vtip:

    Dělníkovi v Gdaňsku byl zápřah v loděnici málo, a tak chodil na večerní kurzy matematiky. Došlo na zkoušky, ve kterých potřeboval vzorec pro obsah kruhu, na který si nemohl za boha (v Polsku!) vzpomenout. Začal tedy integrovat. Na konci mu vyšlo: S = -πr2

    Ať se díval na postup integrace jak mohl, stále mu nedocházelo, kde se vzalo to mínus. Když tu se ze zadní lavice ozval hlas: "Zapomněl jsi prohodit integrační meze!"

    :-)
    12.12.2008 09:16 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I fašoun myslí koulema :-)
    On když se vynechá začátek toho vtipu, tak to tak nevyzní.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    10.12.2008 09:24 tdx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I fašoun myslí koulema :-)

    Chápu, že mají stoupenci pravice nutkavou potřebu "vyčistit" polovinu politického spektra, na níž se nacházejí, od všeho, co by mohlo jakkoli zpochybnit jejich sebekoncepci. Tj. vidět se jako nositele pochodně svobody a demokracie (ať už to znamená cokoliv). Nad některými jejich myšlenkovými veletoči pak zůstává rozum stát - jsou schopni udělat z hitlerovského německa s jeho podporou velkokapitálu a se šlechtou prorostlou armádou levicový režim. Nebo z frankistického režimu hráz proti komunismu (BTW, počty mrtvých ve Španělsku v masových hrobech vysoce převyšují oběti komunismu u nás).

    Ta podobnost režimů, jíž se soustavně dovoláváte, nespočívá v jejich levicovosti, ale ve vládnoucím politickém systému, který se označuje termínem totalitní diktatura. Totalitní diktatury mají shodné rysy, ať už je jejich oficiální státní ideologií cokoliv. Že se každý takový systém spoléhá především na "masy pracujících" je celkem nasnadě - nejsnáze se ovládají a v případě potřeby slouží jako zfanatizovaná podpora stranického vedení. Nástrojem k jejich kontrole je cenzura, policejní stát, kontrola všech oblastí veřejného i soukromého života, státní monopol na informace a jejich šíření, kontrola armády, politika izolacionismu atd.

    10.12.2008 09:56 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I fašoun myslí koulema :-)

    > BTW, počty mrtvých ve Španělsku v masových hrobech vysoce převyšují oběti komunismu u nás

    Přestože to na konečném výsledku nic nezmění, je třeba vědět, že: a) ve Španělsku probíhala otevřená válka, kdežto u nás ne; b) Španělsko má poněkud více obyvatel než Československo.

    (Jinak jsem to nečetl, připadá mi, jako by to psal xkeshův starší a trochu chytřejší brácha. Nic ve zlém.)

    10.12.2008 10:54 tdx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I fašoun myslí koulema :-)

    To nebyla z mé strany snaha podat "polehčující okolnost". Jen malá ukázka toho, že strkat všechny diktatury doleva jen proto, aby pravice zůstala čistá jak slovo boží, je dost laciné. Zvlášť když mají podobné dojmologické koncepty značně děravý základ.

    Jinak ten zbytek vidím jako typickou reakci v politických diskuzích dnešních dní - není důležité, co kdo říká, ale kdo co říká. Prostě si nacpeme oponenta do nějaké škatulky, hlavně aby naše sebekoncepce a světonázor zůstaly nedotčeny. A ano, hlavně se nezneklidňovat nutností se zamyslet (a třeba i přehodnotit některé své názory).

    Darth Phantom avatar 10.12.2008 11:27 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I fašoun myslí koulema :-)

    Přesně tak. Lepší příspěvky než vaše, jsem zatím ještě nečetl. Fašismus ani nacismus nemá téměř nic společného s  žádným "socialismem". Tak to vidím i já.

    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    Dalibor Smolík avatar 10.12.2008 13:40 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I fašoun myslí koulema :-)

    Ta podobnost režimů, jíž se soustavně dovoláváte, nespočívá v jejich levicovosti,

    Toto já jsem nikdy netrvdil.

    S druhým odstavcem tohoto příspěvku však naprosto souhlasím. Výstižně řečeno.

    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    12.12.2008 15:01 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I fašoun myslí koulema :-)
    A pro stoupence levice toto neplatí?
    10.12.2008 16:07 ::: | skóre: 14 | blog: e_lama
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I fašoun myslí koulema :-)
    mozna se mu ty cernosky fakt libi, o tom se nehodlam dohadovat, ale kazdopadne to ze tam nejakej pristroj zapipal (nebo co to dela) v zadnym pripade neni dukaz toho ze lze...

    Think about it...
    microcz avatar 11.12.2008 10:39 microcz | skóre: 18 | blog: Michalův zápisník | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I fašoun myslí koulema :-)

    snazim se politickym blogpostum vyhybat ale souhlasim s tebou, extremismus jakymkoliv smerem je spatny, at uz to je holohlavy, agresivni nacek, napadajici sve spoluobcany, nebo zadredovany, vyfetovany "lidumil", sprejujici na zdi napisy antifa a pri kazde prilezitosti napdajici nasi policii, oba jsou vizitkou upadku nasi spolecnosti

    12.12.2008 11:26 petznaku | skóre: 11 | blog: lo0makovo_stesky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I fašoun myslí koulema :-)

     hele, zkus se někdy koukat někam jinam než na Novu :-)

    20.6.2009 09:13 jan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: I fašoun myslí koulema :-)

    a co rekl spatne?

    ---

    křeslo s podnožkou

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.