abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 15:33 | Nová verze

    Open source platforma Home Assistant (Demo, GitHub, Wikipedie) pro monitorování a řízení inteligentní domácnosti byla vydána v nové verzi 2025.8.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 14:22 | IT novinky

    Herní studio Hangar 13 vydalo novou Mafii. Mafia: Domovina je zasazena do krutého sicilského podsvětí na začátku 20. století. Na ProtonDB je zatím bez záznamu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 13:22 | IT novinky

    Operátor O2 má opět problémy. Jako omluvu za pondělní zhoršenou dostupnost služeb dal všem zákazníkům poukaz v hodnotě 300 Kč na nákup telefonu nebo příslušenství.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    dnes 05:55 | IT novinky

    Společnost OpenAI představila GPT-5 (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 05:00 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) červencová aktualizace aneb nová verze 1.103 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a videi v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.103 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 17:33 | IT novinky

    Americký prezident Donald Trump vyzval nového generálního ředitele firmy na výrobu čipů Intel, aby odstoupil. Prezident to zdůvodnil vazbami nového šéfa Lip-Bu Tana na čínské firmy.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    včera 16:55 | Nová verze

    Bylo vydáno Ubuntu 24.04.3 LTS, tj. třetí opravné vydání Ubuntu 24.04 LTS s kódovým názvem Noble Numbat. Přehled novinek a oprav na Discourse.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:44 | Nová verze

    Byla vydána verze 1.89.0 programovacího jazyka Rust (Wikipedie). Podrobnosti v poznámkách k vydání. Vyzkoušet Rust lze například na stránce Rust by Example.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:22 | IT novinky

    Americká technologická společnost Apple uskuteční v USA další investice ve výši sta miliard dolarů (2,1 bilionu korun). Oznámil to ve středu šéf firmy Tim Cook při setkání v Bílém domě s americkým prezidentem Donaldem Trumpem. Trump zároveň oznámil záměr zavést stoprocentní clo na polovodiče z dovozu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    včera 04:55 | Nová verze

    Zálohovací server Proxmox Backup Server byl vydán v nové stabilní verzi 4.0. Založen je na Debianu 13 Trixie.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Kolik tabů máte standardně otevřeno ve web prohlížeči?
     (44%)
     (21%)
     (4%)
     (6%)
     (3%)
     (1%)
     (1%)
     (19%)
    Celkem 299 hlasů
     Komentářů: 23, poslední 4.8. 13:01
    Rozcestník

    Gmail dobobtnal na 7000 MB

    Gmail neustále navyšuje maximální velikost emailových schránek, dnes přesáhla největší možná velikost schránky 7000 MB.

    5.8.2008 17:34 | houska | IT novinky


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Pavel Půlpán avatar 5.8.2008 18:01 Pavel Půlpán | skóre: 22 | Trutnov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Gmail dobobtnal na 7000 MB
    Pochybuju že to někdy využiju ale je to milý. :-D
    An infinite number of monkeys typing into GNU Emacs would never make a good program.
    Limoto avatar 5.8.2008 18:35 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Gmail dobobtnal na 7000 MB
    Tak nějak :-)
    5.8.2008 19:36 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Gmail dobobtnal na 7000 MB
    You are currently using 1515 MB (21%) of your 7000 MB.
    :-) Pokud jednou přestane narůstat, tak mi asi místo dojde :D
    Dalibor Smolík avatar 6.8.2008 09:26 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Gmail dobobtnal na 7000 MB
    Momentálně používáte 2179 MB (31 %) z dostupných 7002 MB.
    jsem na tom podobně :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    5.8.2008 18:15 Anmov | blog: ZLABLABLA
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Gmail dobobtnal na 7000 MB
    Ach jo, mě ten Google asi nemá rád - 6997 MB maximálně možných Tam se ještě vejde spamu !
    Grunt avatar 5.8.2008 23:44 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Gmail dobobtnal na 7000 MB
    Spam určitě řeší symlinky.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    tsLnox avatar 6.8.2008 09:56 tsLnox | skóre: 31 | blog: Blog jednoho ukecaného Gentoolemana | Žďár nad Sázavou
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Gmail dobobtnal na 7000 MB
    5.8.2008 18:15 KS | skóre: 10 | blog: blg | Horní polní u západní dolní
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Gmail dobobtnal na 7000 MB
    Škoda, že bez placení nelze sdílet prostor s Picasa Web Albums.
    Pochybnost, nejistota - základ poznání
    Luk avatar 5.8.2008 20:09 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Gmail dobobtnal na 7000 MB
    Picasa Web Album je lemra líná (jako asi 90 % podobných webových alb). Nesnáším javascriptové chrlení!
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Daniel Kvasnička ml. avatar 5.8.2008 20:36 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Gmail dobobtnal na 7000 MB
    No ale ve spojeni s Picasou je to zdaleka nejlepsi reseni sveho druhu dostupne pro Linux... IMHO :-) Dobra sprava knihovny fotek, upload na par kliknuti. A zas tak pomaly mi ten web nepripada.
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    5.8.2008 21:54 Dan Ohnesorg | skóre: 29 | blog: Danuv patentovy blog | Rudná u Prahy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Gmail dobobtnal na 7000 MB
    SVN verze digikamu je ve spojeni s Flickrem take zatracene dobre reseni. Mozna o tom nekdy napisu neco do blogu.
    I'm an Igor, thur. We don't athk quethtionth. Really? Why not? I don't know, thur. I didn't athk. TP -- Making Money
    Daniel Kvasnička ml. avatar 5.8.2008 23:36 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Gmail dobobtnal na 7000 MB
    Dela digiKam to, co Picasa -- ze neaplikuje zmeny na fotky primo, ale uklada je separatne, takze je mozny plny navrat historii zmen az k 100% puvodnimu obrazku? To je pro me u Picasy killer feature.
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    5.8.2008 23:39 phero | skóre: 17 | blog: techblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Gmail dobobtnal na 7000 MB
    Toto urcite dela i f-spot, ktery umoznuje nahravat fotky na radu ruznych serveru. Sam ho pouzivam a vyhovuje, ale nema tak hezky UI jak picasa.
    6.8.2008 08:41 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Gmail dobobtnal na 7000 MB
    To dělá i iPhoto, ale to má ve své knihovně vůbec nějaký bordel. Občas najdu zkopírované celkem nepochopitelně fotky, na kterých jsem nedělal žádné úpravy, často mi tam pak taky straší dávno smazané fotky… A knihovna bobtná a bobtná…

    Musím říct, že by se mi celkem líbilo, kdyby desktopové aplikace sloužící ke stejnému účelu sdílely svoje data – ať už jde o správce fotoalb, nebo o e-mailové klienty, historie a záložky v prohlížečích… Možná za pár (desítek) let nebude problém přecházet mezi různými programy/desktopy.
    Daniel Kvasnička ml. avatar 6.8.2008 09:21 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Gmail dobobtnal na 7000 MB
    To dělá i iPhoto
    Aaale... to je dobra zprava. Zrovna vcera jsem tak uvazoval co a jak, kdybych se rozhodl pro MacBook (kazdopadne cekam na podzim na ty nove modely) a jedna z nejvetsich prekazek byl prave nedestruktivni prenos tech dat z Picasy do iPhoto. Tzn. je teoreticky mozne napsat treba skript, ktery ta data z Picasy prevali do formatu iPhoto?
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    6.8.2008 10:33 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Gmail dobobtnal na 7000 MB
    Musím říct, že by se mi celkem líbilo, kdyby desktopové aplikace sloužící ke stejnému účelu sdílely svoje data – ať už jde o správce fotoalb, nebo o e-mailové klienty, historie a záložky v prohlížečích… Možná za pár (desítek) let nebude problém přecházet mezi různými programy/desktopy.
    Další brzda vývoje? :-)
    6.8.2008 12:42 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Gmail dobobtnal na 7000 MB
    Proč by měla?
    6.8.2008 13:56 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Gmail dobobtnal na 7000 MB
    Proč? Vezměme třeba ty fotky... Řekněme, že máš fotku, která se vždy ukládá jako originál a potom máš nějaký soubor (třeba XML, je to celkem fuk), který obsahuje posloupnost filtrů, které se na ni mají aplikovat. V případě, že vývoj aplikací pro editaci fotek zamrzl (pro zjednodušení uvažujme jen 2 editory) tak je to poměrně snadné, obě aplikace mohou používat stejné tagy se stejnými parametry pro označení stejných filtrů... Jenže ve chvíli, kdy jsou tyto editory aktivní, tak je zde problém... Existuje určitá množina tagů a parametrů, která je pro oba editory společná, ale nově vyvíjené tagy pro manipulaci s obrazem již stejné být nemohou, neboť může nastat situace editor A transformaci podporuje, editor B transformaci nepodporuje. Může také nastat situace kdy autoři obou editorů dostanou nápad na stejnou transformaci ve stejnou chvíli (nemusí být úplně stejná, stačí když to bude v dostatečně krátkém intervalu, aby to nestihli zkontrolovat, jestli konkurence pracuje na něčem obdobném), pak je zde vysoká pravděpodobnost, že si ji každý pojmenuje jinak a bude u ní mít jiné parametry. Jistě při naší zjednodušené situaci kdy jsou na trhu jen 2 editory je přece snadné aby se spolu domluvili, ale s rostoucím počtem živých editorů pravděpodobnost takové shody klesá a nakonec by musela vzniknout nějaká organizace, která by se zabývala tvorbou "formátu, který definuje manipulaci s obrázky" a pokaždé když by některý z tvůrců editorů chtěl přidat novou vlastnost, která se musí promítnout do formátu souboru, tak by musel žádat tuto organizaci aby formát rozšířila, což sebou nese jistou nenulovou časovou prodlevu, která jako taková musí brzdit vývoj.
    Drom avatar 6.8.2008 16:09 Drom | skóre: 24 | Kdyne
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Gmail dobobtnal na 7000 MB
    No, proto jsou dulezity standardy a jejich aktualizace.
    6.8.2008 16:41 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Gmail dobobtnal na 7000 MB
    Jenže standardy obecně brzdí pokrok jednoho konkrétního produktu, který by se bez jejich dodržování mohl mnohem rychleji a dynamičtěji vyvíjet.
    6.8.2008 16:48 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Gmail dobobtnal na 7000 MB
    Jenže standardy obecně brzdí pokrok jednoho konkrétního produktu, který by se bez jejich dodržování mohl mnohem rychleji a dynamičtěji vyvíjet.
    Musíš zvolit metodu w3c, nebo standardizační komise pro C++ - chrlit tolik, nejlépe těžko implementovatelných standardů - že to nikdo nebude stíhat dobře implementovat ;-).
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    6.8.2008 18:16 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Gmail dobobtnal na 7000 MB
    Ale tam se neukládají žádné tagy filtrů, ale prostě originální a upravená fotka a (i kdyby) vůbec to nevidím jako nějakou brzdu vývoje, jako spíš jeho zcela přirozenou součást. Jednou k tomu prostě dojít musí.
    Limoto avatar 6.8.2008 12:56 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Gmail dobobtnal na 7000 MB
    Musím říct, že by se mi celkem líbilo, kdyby desktopové aplikace sloužící ke stejnému účelu sdílely svoje data – ať už jde o správce fotoalb, nebo o e-mailové klienty, historie a záložky v prohlížečích… Možná za pár (desítek) let nebude problém přecházet mezi různými programy/desktopy.
    Jenže to je blblost, protože kdyby potom chtěl třeba novej e-mailovej klient použít lepší formát ukládání (rychlejší, úspornější..), tak by nemohl. Takže kdyby se tohle někdy povedlo, stejně by to dlouho nevydrželo.
    6.8.2008 13:23 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Gmail dobobtnal na 7000 MB
    Ještě že to nevědí všichni ti, kteří do e-mailových klientů implementovali podporu mbox a Maildir formátů. Není nutné, aby aplikace podporovala jediný formát – může podporovat nějaký univerzální, kterému budou rozumět i ostatní aplikace, a pak může mít svůj vlastní, nejrychlejší a nejlepší na světě.
    6.8.2008 13:39 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Gmail dobobtnal na 7000 MB
    Dík. :)

    Problém je v tom, že dneska, i když ti e-mailoví klienti třeba podporují ten mbox nebo Maildir, tak si tahle data „syslí“ ve svém adresáři s nastavením, kde podle mě nemají co dělat.
    6.8.2008 13:46 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Gmail dobobtnal na 7000 MB
    Ty nemáš symbolické odkazy, nebo kde je problém?
    6.8.2008 18:18 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Gmail dobobtnal na 7000 MB
    Problém je v tom, že je to otrava, když to může prostě fungovat.
    6.8.2008 16:00 Tomáš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Gmail dobobtnal na 7000 MB
    Proto jsem si doma rozjel na desktopu trochu perverzně IMAP server a mohu používat tolik email klientů, kolik se mi zlíbí.
    5.8.2008 20:51 KS | skóre: 10 | blog: blg | Horní polní u západní dolní
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Gmail dobobtnal na 7000 MB
    Nevšiml jsem si.
    Pochybnost, nejistota - základ poznání
    Luk avatar 5.8.2008 21:52 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Gmail dobobtnal na 7000 MB
    Hmmm, spousta lidí si nevšimne. Stejně jako si nevšímají, jak pomalé je GTK :-D
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    5.8.2008 22:42 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Gmail dobobtnal na 7000 MB
    Ono je pomalé?
    6.8.2008 15:28 J. M. | skóre: 23 | blog: JMblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Gmail dobobtnal na 7000 MB
    No tak samozřejmě všechno je relativní. Třeba osmdesátelitý tlusťoch-cukrovkář po mrtvici uběhne stovku za 15 minut, což se může zdát pomalé. Ale v porovnání s takovým hlemýžděm je kolikrát i patnáctkrát rychlejší. Čili nezavrhujme tlusťocha GTK+, všechen software má někde v něčem nějakého svého hlemýždě útěchy.
    Luk avatar 6.8.2008 21:08 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Gmail dobobtnal na 7000 MB
    No, pokud mám čekat desítky vteřin na načtení seznamu souborů do dialogu pro otevření souboru, tak GTK+ s klidným svědomím zavrhnu.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Grunt avatar 6.8.2008 22:19 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Gmail dobobtnal na 7000 MB
    A nebude to spíš tím, že se parsuje velké množství i-nodů?

    $ time ls
    
    real    0m6.838s
    user    0m0.020s
    sys     0m0.072s
    
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Luk avatar 6.8.2008 23:14 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Gmail dobobtnal na 7000 MB
    Ne. Nejednou se tu o tom vedla obšírná diskuse. V jejím rámci někteří lidé (včetně mě) prováděli určité testy, a to se zajímavými výsledky.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Daniel Kvasnička ml. avatar 5.8.2008 23:34 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Gmail dobobtnal na 7000 MB
    A je to tady :-D
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    Luk avatar 5.8.2008 23:42 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Gmail dobobtnal na 7000 MB
    Nemohl jsem si to odpustit. Ale mohu si kopnout i do Qt (ohledně výkonnosti), pokud by bylo libo ;-)
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    6.8.2008 16:13 J. M. | skóre: 23 | blog: JMblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Gmail dobobtnal na 7000 MB
    To já bych si dal říct. Jen kopej, kopej do nich. Však ono to s nimi stejně nehne. :-)
    Luk avatar 6.8.2008 21:08 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Gmail dobobtnal na 7000 MB
    Jen kopej, kopej do nich.
    Dobře. Tak třeba třída QBuffer. Nechť ji člověk používá dle libosti v souladu s dokumentací. Pokud bude mít smůlu, stvoří neskutečně plazivý program, který bude většinu času trávit přemísťováním paměťových úseků (memmove()).
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Heron avatar 5.8.2008 18:34 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Gmail dobobtnal na 7000 MB
    Hmm, optimální velikost je nekonečno. Alespoň v mojí schránce je volného místa méně a méně.
    brk avatar 5.8.2008 18:37 brk | skóre: 29 | blog: broukoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Gmail dobobtnal na 7000 MB
    Docela by mne zajímalo, na kolik to je dimenzováno reálně. O tom, že to nebude počet uživatelů x 7GB se asi nemá cenu moc bavit, ale bude to desetina, dvacetina?
    USE="-qt -kde"
    Pavel Půlpán avatar 5.8.2008 18:40 Pavel Půlpán | skóre: 22 | Trutnov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Gmail dobobtnal na 7000 MB
    Že by nějaký průměr současného využití krát počet uživatelů plus rezerva?! :-D
    An infinite number of monkeys typing into GNU Emacs would never make a good program.
    5.8.2008 19:30 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Gmail dobobtnal na 7000 MB
    Třeba to mají komprimované.
    Pavel Půlpán avatar 5.8.2008 20:30 Pavel Půlpán | skóre: 22 | Trutnov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Gmail dobobtnal na 7000 MB
    Že by nějaký komprimovaný průměr současného komprimovaného využití krát počet komprimovaných uživatelů plus komprimovaná rezerva?! :-D
    An infinite number of monkeys typing into GNU Emacs would never make a good program.
    tsLnox avatar 6.8.2008 09:58 tsLnox | skóre: 31 | blog: Blog jednoho ukecaného Gentoolemana | Žďár nad Sázavou
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Gmail dobobtnal na 7000 MB
    Ty jsi komprimovaný? :-D Já nechci být komprimovaný, honem mě dekomprimujte :-D

    Krásně řečeno ;)
    Pavel Půlpán avatar 6.8.2008 17:15 Pavel Půlpán | skóre: 22 | Trutnov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Gmail dobobtnal na 7000 MB
    Možná tak kompromitovaný... ale teprv od minulý soboty! :-D
    An infinite number of monkeys typing into GNU Emacs would never make a good program.
    5.8.2008 20:26 Jindra
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Gmail dobobtnal na 7000 MB
    Být Microsoftem, tak vymyslím nějaké využití pro tuto kapacitu. Myslím, že ten ukazatel maximální velikosti by rychle nabral o trochu jiný směr. Stejně jako akcie Googlu :-D
    5.8.2008 21:16 quanti | skóre: 16 | blog: ch1x0r
    Rozbalit Rozbalit vše chybička
    neusále :)
    Luboš Doležel (Doli) avatar 5.8.2008 21:21 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chybička
    Opraveno, díky.
    Drom avatar 5.8.2008 21:57 Drom | skóre: 24 | Kdyne
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Gmail dobobtnal na 7000 MB
    No jo, uzivatele uz nemaji kam davat zabavny videa a super vtipky?
    freshmouse avatar 6.8.2008 08:43 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Gmail dobobtnal na 7000 MB
    Přesně. Za to bych zabíjel...
    Václav 6.8.2008 09:48 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Gmail dobobtnal na 7000 MB
    Stačí párkrát poslat tam kam slunce nesvítí a oni daj pokoj…
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Grunt avatar 6.8.2008 10:58 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Gmail dobobtnal na 7000 MB
    Umlčíš jednoho a vynoří se dalších deset co nemají nic na prácí.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Luboš Doležel (Doli) avatar 6.8.2008 13:23 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Gmail dobobtnal na 7000 MB
    Mám pocit, že nejvíc takových hloupostí posílají státní zaměstnanci a lidé na vyšších postech ve firmách. Aspoň takto to vypadá z toho, co vidím a co mi někdy přijde.
    Grunt avatar 6.8.2008 13:29 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Gmail dobobtnal na 7000 MB
    S těmi já bohužel/naštěstí ještě nemám zkušenost. Mě nejvíc otravovali puberťáci co prostě nemají co na práci. Zase to má jednu výhodu. Dá se uložit od každého jedno, zbytek nasymlinkovat a dá se nabízet schránka o 7GB.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    5.8.2008 22:00 manasekp | skóre: 29 | blog: manasekp | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Gmail dobobtnal na 7000 MB
    You are currently using 522 MB (7%) of your 6997 MB.

    me treba kapacita gmailu nejak netrapi:-)
    BIOKOMP | Cas od casu se pokousim nekoho srazit k zemi abych se tam nevalel sam.
    Xeelee avatar 5.8.2008 22:11 Xeelee | skóre: 9 | blog: Xeeleeho diagnóza | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Gmail dobobtnal na 7000 MB
    You are currently using 308 MB (4%) of your 7001 MB

    Nápodobně :-)
    Jak by řekl esperantista: „Bonvolu alsendi la pordiston. Laŭŝajne estas rano en mia bideo!“
    5.8.2008 22:12 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Gmail dobobtnal na 7000 MB
    TO jsem fakt jediný který má zaplněno více než 1/5? :-) A přitom tam nemám žádná "vtipná videa".
    Xeelee avatar 5.8.2008 22:18 Xeelee | skóre: 9 | blog: Xeeleeho diagnóza | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Gmail dobobtnal na 7000 MB
    A co tam v tom případě máš? Hafo obrázků, „vtipné prezentace“, hudbu nebo jen pár set GB textu?
    Jak by řekl esperantista: „Bonvolu alsendi la pordiston. Laŭŝajne estas rano en mia bideo!“
    5.8.2008 22:21 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Gmail dobobtnal na 7000 MB
    Hafo obrázků
    Obrázků tam nebude víc než 10MB,
    „vtipné prezentace“
    maximálně tak 2-3
    hudbu
    pokud je mi známo tak jednu písničku o velikosti 5MB
    jen pár set GB textu?
    A co tam v tom případě máš?
    Úplně normální e-mailovou konverzaci za posledních několik let, odpovědi z bugzilly, maily z pár mailových konferencí.
    5.8.2008 22:23 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Gmail dobobtnal na 7000 MB
    Průměrná velikost je 26KB/konverzace... Bohužel nevím jak zjistit počet mailů, umím zjistit jen počet konverzací :-/
    6.8.2008 10:07 miso | skóre: 36 | blog: iSCSI_initiator_howto | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Gmail dobobtnal na 7000 MB
    Bohužel nevím jak zjistit počet mailů, umím zjistit jen počet konverzací :-/
    python:
    import getpass, poplib
    M = poplib.POP3_SSL('pop.gmail.com')
    M.user('username')
    M.pass_('password')
    len(M.list()[1])
    
    Project Satan infects Calculon with Werecar virus
    7.8.2008 01:05 Deleted [8409] | skóre: 14 | blog: darkblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Gmail dobobtnal na 7000 MB
    Řekl bych, že stačí nějaký bouřlivý mailing list:-)
    Heron avatar 6.8.2008 07:38 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Gmail dobobtnal na 7000 MB
    Neboj nejsi:
    You are currently using 2742 MB (39%) of your 7002 MB
    Všechno čisté emaily.
    m1c4a1 avatar 5.8.2008 23:00 m1c4a1 | skóre: 2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Gmail dobobtnal na 7000 MB
    Momentálně používáte 8 MB (0 %) z dostupných 7001 MB. :))
    Nicky726 avatar 5.8.2008 22:16 Nicky726 | skóre: 56 | blog: Nicky726
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Gmail dobobtnal na 7000 MB
    +1

    Dlouhodobě se držím kolem 12% schránky...
    Enjoy the detours. There you’ll find the things more important than what you want. (Hunter x Hunter)
    Xeelee avatar 5.8.2008 22:23 Xeelee | skóre: 9 | blog: Xeeleeho diagnóza | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Gmail dobobtnal na 7000 MB
    4 %, ale ještě tak před půl rokem to bylo 6 %. Fakt netuším, čím to volné místo zaplácat. Drtivou většinu nespamoidních mailů archivuji a dnes jsem při příležitosti převzetí Freerunneru vytvořil 45. štítek.
    Jak by řekl esperantista: „Bonvolu alsendi la pordiston. Laŭŝajne estas rano en mia bideo!“
    5.8.2008 22:25 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Gmail dobobtnal na 7000 MB
    Já mám 19 štítků...
    6.8.2008 19:43 JZD | skóre: 15 | blog: Na_dvorku
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Gmail dobobtnal na 7000 MB
    Mohl byste mi prosím říct, kde najdu kolik štítků jsem vytvořil? Díky.
    Víra znamená vyznávat to, o čem člověk dobře ví, že to není pravda. Mlčeti platina, mluviti v gajzu, býti v hajzlu.
    Xeelee avatar 6.8.2008 20:05 Xeelee | skóre: 9 | blog: Xeeleeho diagnóza | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Gmail dobobtnal na 7000 MB
    Podíváš se do levého sloupce (nebo do nastavení) a spočítáš je ;-)
    Jak by řekl esperantista: „Bonvolu alsendi la pordiston. Laŭŝajne estas rano en mia bideo!“
    Přemek Vyhnal avatar 5.8.2008 22:07 Přemek Vyhnal | skóre: 24 | blog: Toto není blog! | Dobřichovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Gmail dobobtnal na 7000 MB
    NO RAPTORS!
    Drom avatar 5.8.2008 22:10 Drom | skóre: 24 | Kdyne
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Gmail dobobtnal na 7000 MB
    To je dost stary...
    Konqui avatar 6.8.2008 05:46 Konqui | skóre: 18 | blog: Konqui | Rožnov pod Radhoštěm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Gmail dobobtnal na 7000 MB
    To vysvětluje hodně věcí - proč je zemské jádro horké a proč se země točí :-)
    Open/save dialogy z GTK+ jsou nejkřiklavější ukázkou toho nejdebilnějšího software, co vůbec může existovat.
    tsLnox avatar 6.8.2008 10:02 tsLnox | skóre: 31 | blog: Blog jednoho ukecaného Gentoolemana | Žďár nad Sázavou
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Gmail dobobtnal na 7000 MB
    lol já četl "proč je ženské jádro horké..." :-D taky na tom něco bude ne? ;)
    Jendа avatar 6.8.2008 10:56 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Gmail dobobtnal na 7000 MB
    .thunderbird teď zabírá 97MB. U nejmenovaného mailhostera mám 50MB a stačí mi to. Thunderbird mi zprávy na serveru totiž automaticky promazává. To je zajímavé, že tolik lidí používá webmail. Zkusili jste to někdy přes 19,2kbps modem?
    6.8.2008 16:05 Tomáš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Gmail dobobtnal na 7000 MB
    Ano, před mnoha a mnoha a mnoha lety jsem začínal s faxmodemem a megarychlosti fax 9600 bps, modem 2400 bps

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.