abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 17:55 | Zajímavý článek

    Příspěvek na blogu Codean Labs rozebírá zranitelnost CVE-2024-4367 v PDF.js, tj. mj. prohlížeči PDF souborů ve Firefoxu. Při otevření útočníkem připraveného pdf souboru může být spuštěn libovolný kód v JavaScriptu. Vyřešeno ve Firefoxu 126.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 12:55 | Nová verze

    Lazygit byl vydán ve verzi 0.42.0. Jedná se o TUI (Text User Interface) nadstavbu nad gitem.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 12:22 | IT novinky

    K open source herní konzole Picopad přibyla (𝕏) vylepšená verze Picopad Pro s větším displejem, lepšími tlačítky a větší baterii. Na YouTube lze zhlédnout přednášku Picopad - open source herní konzole z LinuxDays 2023.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    17.5. 13:44 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) nová major verze 17 softwarového nástroje s webovým rozhraním umožňujícího spolupráci na zdrojových kódech GitLab (Wikipedie). Představení nových vlastností i s náhledy a videi v oficiálním oznámení.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    17.5. 12:22 | Komunita

    Sovereign Tech Fund, tj. program financování otevřeného softwaru německým ministerstvem hospodářství a ochrany klimatu, podpoří vývoj FFmpeg částkou 157 580 eur. V listopadu loňského roku podpořil GNOME částkou 1 milion eur.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    17.5. 01:55 | Komunita

    24. září 2024 budou zveřejněny zdrojové kódy přehrávače Winamp.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 12
    16.5. 23:33 | Nová verze

    Google Chrome 125 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 125.0.6422.60 přináší řadu oprav a vylepšení (YouTube). Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 9 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    16.5. 21:11 | Nová verze

    Textový editor Neovim byl vydán ve verzi 0.10 (𝕏). Přehled novinek v příspěvku na blogu a v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    16.5. 20:55 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.3 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Přehled změn v příslušném seznamu. Tor Browser byl povýšen na verzi 13.0.15.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    16.5. 13:33 | IT novinky

    Dnes ve 12:00 byla spuštěna první aukce domén .CZ. Zatím největší zájem je o dro.cz, kachnicka.cz, octavie.cz, uvycepu.cz a vnady.cz [𝕏].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (78%)
     (5%)
     (9%)
     (8%)
    Celkem 380 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 14.5. 11:05
    Rozcestník

    Filmy

    kupuji/půjčuji na DVD (Blu-Ray atd.)
    27% (425)
    stahuji z Internetu
    67% (1038)
    sleduji v TV
    34% (522)
    si užívám v kině
    30% (469)
    mě nezajímají
    16% (255)

    Celkem 1546 hlasů
    Vytvořeno: 10.10.2008 19:01

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    David Watzke avatar 10.10.2008 19:34 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Spíš než na filmy koukám na seriály (co dávaj v americe na TV), ale každopádně stahuju. DVD je totiž výsměch (kvalita na prd) a filmy na Blu-ray jsou zas nějak šifrovaný či co. Nicméně si říkám, že bych občas mohl zajít do kina...
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Limoto avatar 10.10.2008 19:39 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    filmy na Blu-ray jsou zas nějak šifrovaný či co
    Stáhnout se obvykle dají dešifrovaný ;-)
    David Watzke avatar 10.10.2008 19:51 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    No právě... ;-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Limoto avatar 10.10.2008 19:40 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    BTW, za rok nestáhnu ani 500GiB... to jsou u tebe dva měsíce :-D
    AltOS avatar 10.10.2008 20:28 AltOS | Jizak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Spíš než na filmy koukám na seriály

    Kdyz uz neco, tak spis taky ty serialy. Sleduju online - www.sidereel.com
    Prcek avatar 11.10.2008 01:16 Prcek | skóre: 43 | Jindřichův Hradec / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Já ty seriály radši stahuju ;-) www.eztv.it
    Člověk je takový, jak vypadá... A já vypadám jako pravá, nefalšovaná děvka!!!
    AltOS avatar 11.10.2008 02:45 AltOS | Jizak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Ale jo, jasan, ale ja si zas na kvalitu obrazu/zuku prilis nepotrpim, kze mi staci flash. A i to se da obcas stahnout (FlashGot a jina zverstva). A za tech 20 sec. na tech strankach se mi zda, ze se jedna o ciste torrent-ovou stranku, ne? To uz pak muzu rovnou pouzit KTorrent (a jeho built-in Konqui vyhledavac). Nebo se pletu?

    U Flashe je ale fakt pruser, kdyz neco sedi na YouKu. To se nenacita cele, ale pouze urcita cast prubezne (a po pulnoci CET se decka v Asii budi)... nervy jsem s tim uz obcas mel. :-)
    Prcek avatar 11.10.2008 03:21 Prcek | skóre: 43 | Jindřichův Hradec / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Jo jsou tam jen torrenty. To s tím vyhledávačem v Ktorrentu jsem nepochopil, ale taky používám Ktorrent. Na tu stránku lezu proto, že jsou tam okamžitě nové díly seriálů a je jich tam fakt hodně. Takže občas narazím i na nějaký další seriál, který stojí za koukání :-). Nedávno tam zprovoznili streamování těch seriálů, ale nezkoumal jsem to.
    Člověk je takový, jak vypadá... A já vypadám jako pravá, nefalšovaná děvka!!!
    David Watzke avatar 11.10.2008 13:09 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Na TPB jsou dřív (především 720p verze, jiný mě nezajímaj).
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Prcek avatar 11.10.2008 13:20 Prcek | skóre: 43 | Jindřichův Hradec / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Tak ty nezajímají zase mě, páč na to nemám hardware ;-).
    Člověk je takový, jak vypadá... A já vypadám jako pravá, nefalšovaná děvka!!!
    David Watzke avatar 11.10.2008 13:46 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    To máš šunku která nepřehraje low-bitrate 720p? :-D Já to přehrávám bez problémů při kompilaci na obou jádrech s nice -n19.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Prcek avatar 11.10.2008 13:56 Prcek | skóre: 43 | Jindřichův Hradec / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Duron 900 :-). Možná bych to přehrál, ale určitě ne plynule a zvuk by se nejspíš rozcházel s obrazem, takže to nemá cenu ani zkoušet... Aspoň ušetřím diskový prostor a trochu toho síťovýho trafficu, když netahám tyhle HDripy, nebo co to vlastně je ;-).
    Člověk je takový, jak vypadá... A já vypadám jako pravá, nefalšovaná děvka!!!
    David Watzke avatar 11.10.2008 14:10 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Zkus zapnout framedrop a vypnout loop filter - to používám při přehrávání 1080p filmů s velkou bitrate, který by se mi jinak sekaly. Stojí to za to a nepoznáš nic. Teda nevím jak na Duronu 900, ale jistá šance tam (u low-br 720p) je. Přepínače:
    -lavdopts skiploopfilter=all -framedrop
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Prcek avatar 11.10.2008 23:08 Prcek | skóre: 43 | Jindřichův Hradec / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Tak jsem to zkusil na souboru Prison.Break.S04E07.720p.HDTV.X264-DIMENSION.mkv, ale je to tahová strategie :-). Mplayer mi ani neukáže bitrate toho videa.
    Člověk je takový, jak vypadá... A já vypadám jako pravá, nefalšovaná děvka!!!
    David Watzke avatar 12.10.2008 09:21 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Škoda :-) Jinak mně tu bitrate taky neukáže (mám x264, ffmpeg a mplayer z trunku).
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Limoto avatar 15.10.2008 17:57 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Zkus MediaInfo
    Limoto avatar 11.10.2008 23:12 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    S tímhle je to pro Athlon XP@2GHz, ne pro 900MHz Durona ;-)
    David Watzke avatar 12.10.2008 01:43 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    To je pitomost, jedno jádro mýho CPU se při tom nudí... podtaktovaný na 1.25 GHz je využitý maximálně na 70%.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    12.10.2008 04:32 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    To ale neznamená, že 900 MHz Duron bude stačit, frekvence není jediným měřítkem výkonu.
    David Watzke avatar 12.10.2008 09:18 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    To si uvědomuju, ale řekněme, že by stačilo, kdyby můj CPU běžel na 900 MHz (podle výpočtu 0.7*1250 dokonce jen 875 MHz)... Tak ať mi pak nikdo netvrdí, že by to mělo srovnatelnej výkon s Athlonem XP na 2 GHz.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    12.10.2008 12:12 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Jak v čem, obecně ne, ale ve specifických aplikacích možná i větší. V každém případě to, že Athlon 64 na 900 MHz stačí, ani zdaleka neznamená, že Duron na 900 MHz bude stačit taky.
    12.10.2008 12:14 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Navíc je otázka, jestli kolega opravdu myslel Athlon XP na 2 GHz, jestli neměl na mysli spíš Athlon XP 2000+
    Limoto avatar 13.10.2008 18:19 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Opravdu jsem myslel 2GHz ;-)
    Limoto avatar 13.10.2008 18:34 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Tak schválně zkus benchmark:

    $ mplayer -nosound -benchmark -quiet -frames 10000 -vo null Lost.S04E01.720p.HDTV.x264-CTU.mkv
    BENCHMARKs: VC: 236.883s VO:   0.035s A:   0.000s Sys:   1.616s =  238.533s
    BENCHMARK%: VC: 99.3080% VO:  0.0147% A:  0.0000% Sys:  0.6773% = 100.0000%
    
    processor       : 0                            
    vendor_id       : AuthenticAMD                 
    cpu family      : 6                            
    model           : 10                           
    model name      : AMD Athlon(tm) XP
    stepping        : 0
    cpu MHz         : 2004.520
    cache size      : 512 KB
    fdiv_bug        : no
    hlt_bug         : no
    f00f_bug        : no
    coma_bug        : no
    fpu             : yes
    fpu_exception   : yes
    cpuid level     : 1
    wp              : yes
    flags           : fpu vme de pse tsc msr pae mce cx8 apic sep mtrr pge mca cmov pat pse36 mmx fxsr sse syscall mmxext 3dnowext 3dnow up
    bogomips        : 4010.08
    clflush size    : 32
    power management: ts
    
    David Watzke avatar 13.10.2008 20:25 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    $ mplayer -nosound -benchmark -quiet -frames 10000 -vo null Californication.S02E03.720p.HDTV.x264-SYS.mkv
    
    BENCHMARKs: VC: 138.415s VO:  57.990s A:   0.000s Sys:   0.648s =  197.053s
    BENCHMARK%: VC: 70.2426% VO: 29.4287% A:  0.0000% Sys:  0.3287% = 100.0000%
    $ uname -p
    AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 4200+
    @ 2.75 GHz... No jo, zatím to dovede využít jen jedno jádro. Chápu to správně, že to využívalo 70% CPU? To je zvláštní, zrovna na ten seriál koukám a ondemand nastavil nejnižší frekvenci - 1.25 GHz a podle htopu teprv tehdy využívá ~70% (jednoho jádra).
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Limoto avatar 14.10.2008 15:32 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Nemůžeš porovnávat s jiným videem ;-)
    Limoto avatar 14.10.2008 19:36 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Myslím, že to znamená, že 70% času zabralo dekódování a zbytek výstup videa (což teda naprosto nechápu, u mě je to zlomek sekundy).
    Limoto avatar 16.10.2008 17:20 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Tak jsem to stáhl:
    BENCHMARKs: VC: 255.829s VO:   0.034s A:   0.000s Sys:   2.576s =  258.440s
    BENCHMARK%: VC: 98.9899% VO:  0.0133% A:  0.0000% Sys:  0.9968% = 100.0000%
    
    Takže můžeš porovnat ;-)
    Luboš Doležel (Doli) avatar 19.10.2008 16:21 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    BENCHMARKs: VC: 119.136s VO:   0.034s A:   0.000s Sys:   0.842s =  120.011s
    BENCHMARK%: VC: 99.2705% VO:  0.0281% A:  0.0000% Sys:  0.7014% = 100.0000%
    
    Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU T7500 @ 2.20GHz
    Limoto avatar 20.10.2008 13:17 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Takže Core je 2x výkonější než K7. Až takovej rozdíl jsem nečekal :-)
    16.10.2008 14:13 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Duron 900 :-). Možná bych to přehrál, ale určitě ne plynule a zvuk by se nejspíš rozcházel s obrazem, takže to nemá cenu ani zkoušet...
    Co je tam za grafiku? A co se pouziva jako vystup (x11, Xv, OpenGL, Vidix ...)?
    Prcek avatar 16.10.2008 16:10 Prcek | skóre: 43 | Jindřichův Hradec / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    GeForce FX5200, přehrávám přes OpenGL, Nvidia drivery 100.14.19, ale ten procák je fakt slabej, ani flash (třeba trailery na ČSFD) mi to nepřehraje plynule.
    Člověk je takový, jak vypadá... A já vypadám jako pravá, nefalšovaná děvka!!!
    10.10.2008 20:44 hmm | skóre: 13 | blog: BSD bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    jeste ti tam chybi How I Met Your Mother, Scrubs, ale jinak vycet dobrej nektery zas neznam ja :-)

    jinak stejne jako David uprednostnuju serialy...
    BSD is for people who love Unix, Linux is for people who hate Windows...
    David Watzke avatar 10.10.2008 20:55 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    How I Met Your Mother tam nechybí a Scrubs jsem kdysi zapomněl dopsat ;-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Václav 20.10.2008 06:34 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Ještě Eureka tam chybí :)
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Drom avatar 20.10.2008 10:18 Drom | skóre: 24 | Kdyne
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Eureka seven? To mi prislo spis jak pohadka pro deti...
    Václav 20.10.2008 10:29 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    myslím tuhle eureku.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    robotics avatar 11.10.2008 09:26 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    A znáš the oblongs ? Zkus si to najít na youtube. Chtělo by to k tomu udělat titulky :-).
    David Watzke avatar 12.10.2008 09:22 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Neznám, kreslený záležitosti z nějakýho důvodu moc nemusím.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    m1c4a1 avatar 11.10.2008 18:09 m1c4a1 | skóre: 2 | Kobylnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Kvalita na prd? Si to pouštíš na obrazovce s metrovou úhlopříčkou? Ty stahovaný ripy mají vyšší kvalitu? :)
    David Watzke avatar 11.10.2008 20:25 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Pouštím si to na 24" LCD (full HD) a ano, ty stahovaný 720p ripy mají vyšší kvalitu.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Luboš Doležel (Doli) avatar 10.10.2008 19:54 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    No, jsem zákazníkem RapidShare.com a na SH to z něj jede vážně moc dobře :-) Do kina chodím rád, ale problém je vždycky v těch ostatních. Není s kým - někdo nemá čas, když ho mám já, jinej je zas děsně vybíravej atd. Domluvit to je docela komplikovaná věc :-)
    10.10.2008 19:59 meme
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Zaplatil jsem 50 kč autorský poplatek při nákupu hardwaru, takže zásadně jen stahuji. ^^
    hankey avatar 10.10.2008 20:35 hankey | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Ha! Presumpce viny! Nojo, to já si taky zaplatil. Tak že bych si třeba taky něco stáhnul? Já v životě stáhnul jen dva filmy... Ach jo, škoda, že mě kinematografie nebere a v hudně jsem tak konzervativní, že se do mého playlistu jen tak něco nedostane.
    data jsou pouze dvojí: na záloze a ve věčných lovištích
    12.10.2008 11:13 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Co treba nejake zajimave dokumenty? Tech ja stahuju celkem hafo. Skoro kazdy dokument jsem nasel na Amule/KAD, hodne pomaha taky tvu.org.ru.
    hankey avatar 16.10.2008 18:22 hankey | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Nějak není čas ani nálada na televizní zábavu, ale díky za inspiraci, určitě se tam porozhlédnu.
    data jsou pouze dvojí: na záloze a ve věčných lovištích
    15.10.2008 15:54 lazywriter
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Jojo, od te doby, co jsem platil autorske poplatky za disky do databazovych serveru (celkem toho bylo asi 8TB a kolem 100GB flash), tak mam moralni problem s tahanim filmu a hudby taky vyresen.
    Jakub Lucký avatar 17.10.2008 10:46 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Já od té doby, co jsem za platil autorský poplatek za tisk vlastních fotek...
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    17.10.2008 11:08 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    A co to je ten autorský poplatek?
    Jakub Lucký avatar 17.10.2008 13:28 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Ministerstvo kultury novou vyhláškou upravuje velikost odměny autorským svazům při prodeji, tiskáren, kopírek, prázdných médií a úložných zařízení.

    Vyhláška určuje paušální částky, které dovozci, výrobci, potažmo spotřebitelé budou muset odvádět ochranným autorským svazům Dilia (zastupuje například autory textových děl), OSA (zastupuje například skladatele), Intergram (zastupuje výkonné umělce) atd.

    "Vyhláška by měla minimalizovat spory mezi těmi co náhradní odměny vybírají a těmi co je mají platit,"
    Ale mám to na účtence a bylo to docela dost (jestli si dobře pamatuju, pak cca koruna na A4 fotky)
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    17.10.2008 13:44 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    aha takže takové menší výpalné, chápu, dík za info...
    17.10.2008 14:14 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    freshmouse avatar 10.10.2008 21:20 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Kupuju si je (jak se to asi před rokem rozmohlo); kupuju hlavně to, co už jsem viděl a co se mi líbilo (Vykoupení z věznice Shawshank, Červený trpaslík, Notting Hill atd.), a proto bych to chtěl vidět víckrát. Kvalita mi vyhovuje, beztak si to pouštím na počítači s nějakými 1280 pixely na šířku a 800 na výšku a zvuk jde do repráčků za dvě stokoruny, takže nějaké lamentování jiných lidí nad tím, že zvuk je "jen 2.0", mě moc nebere (jako bych věděl, co to znamená). Chápu, že majitele domácích kin, či jak se ty potvory jmenují, to asi nakrkne, ale co byste taky chtěli za čtyřicet nebo padesát korun, že...?

    V kině jsem byl naposledy snad někdy na základní škole. Nemám nic proti kinu, jen není s kým zajít -- a většinou mám stejně nejradši koukání se doma.

    Na filmy se koukám i v TV (doma máme ČT 1, ČT 2, Nova, Prima), na ty se koukám podle chuti. Někdy je chuť na něco akčního (třeba autogramiády jsou v poslední době samá krev), jindy zas na něco spíš pro ženské (Bridget Jones, zmiňovaný Notting Hill apod.). ;-)

    V TV se koukám i na dokumenty; na ČT 2 běží zajímavé věci o historii, přírodě atd. (Což mi připomíná, že jsem si na DVD koupil třeba sérii Život savců od D. Attenborougha.)

    Některé televizní seriály jsou taky zajímavé. Věřte, nebo nevěřte, ale hrozně mě baví seriál Ošklivka Katka (český s cizím námětem): je to celkem vtipné a podle mě vkusné a na slušné úrovni. Po příchodu z rachoty není nic lepšího než Katka. :-)

    Někdy mě zaujme nějaký sportovní přenos, ale to spíš výjimečně. Většinou se jedná o fotbal nebo hokej; nechápu, jak se někdo může dívat třeba na "sport" formule...

    Naopak se v poslední době vůbec nekoukám na zpravodajství. Není čas a beztak to dění nasávám přes den z webového zpravodajství. Stejně se nic moc neděje...
    freshmouse avatar 10.10.2008 21:27 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Ještě mě napadá, že chci bráchovi koupit Pána prstenů (všechny 3 části) na DVD, ale zatím nevím, jakému obchodu a ceně věřit...
    10.10.2008 22:31 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Silně doporučuju rozšířenou (ne tolik sestříhanou) verzi, tu o půl hodiny delší. Je to mnohem míň uspěchaný a člověk si to daleko líp vychutná...
    10.10.2008 23:16 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Ano, ty vystrihane casti opravdu stoji za to. Snad jedinou "nevyhodou" je absence ceskeho dabingu, ale osobne neznam nikoho, komu by se libil.
    11.10.2008 00:34 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Ona by měla být i lepší obrazová kvalita, přeci jen je rozdíl, jestli nacpete tři (tři a půl) hodiny filmu na jedno DVD nebo tři a půl (čtyři) hodiny na dvě DVD.
    12.10.2008 12:49 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Někdy mě zaujme nějaký sportovní přenos, ale to spíš výjimečně. Většinou se jedná o fotbal nebo hokej; nechápu, jak se někdo může dívat třeba na "sport" formule...
    Já zas nechápu, jak se někdo může koukat na fotbal (strašlivě utahaná nuda) nebo hokej (předynamizovaná agrese). Formule jsou celkem fajn, nejlepší mi přijde basketbal. Ale nevyhledávám ani jedno. Vlastně z pohyblivých obrázků nevyhledávám vůbec nic, v průměru se podívám asi tak na jeden film za čtvrt roku. Jsou samozřejmě výjimky – teď někdy by vlastně měla začít druhá série Big Bang Theory… :-)
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    Prcek avatar 12.10.2008 13:55 Prcek | skóre: 43 | Jindřichův Hradec / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Už jsou venku tři díly z druhé série. Ten třetí byl obzvlášť šťavnatý... OIC :-).
    Člověk je takový, jak vypadá... A já vypadám jako pravá, nefalšovaná děvka!!!
    12.10.2008 14:46 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    He. Tak díky za upozornění, budu to muset nějak zprocesovat :-D
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    kyknos avatar 11.10.2008 01:21 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    99.999% filmů jsou strašné sračky... a na ten zbytek si nejraději zajdu do kina. Všehovšudy jsem za život viděl asi pět filmů, které se mi opravdu líbily (a rád se na ně podívám znovu) a dalších dvacet, které jsem nepovažoval za ztrátu času, ale znovu je vidět nemusím :) A kdyby mě někdo mučil asijskou kinematografií, při třetím filmu budu prosit o milost.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    AltOS avatar 11.10.2008 03:01 AltOS | Jizak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    A mohu poprosit o seznam tech peti filmu? :-)
    11.10.2008 13:39 mica
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Odpovím za něj:

    1) Jak krtek ke kalhotkám přišel

    2) Krtek a autíčko

    3) Krtek chemikem

    4) Krtek a buldozer

    5) Krtek ve městě

    ;-)
    11.10.2008 13:46 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Náhodou, je to docela frajer. Předpokládáme-li totiž, že kategorie "nepovažoval za ztrátu času" a "strašné sračky" mají prázdný průnik, pak kyknos za svůj život viděl a statisticky zpracoval asi dva a půl milionu filmů (bylo jich tolik vůbec natočeno?). :-)
    freshmouse avatar 12.10.2008 13:15 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    kyknos za svůj život viděl a statisticky zpracoval asi dva a půl milionu filmů (bylo jich tolik vůbec natočeno?). :-)
    Ano, bylo. ... a kdyby jich viděl ještě jednou tolik, tak by se dozvěděl, jak skončilo Dallas. :-)
    Dalibor Smolík avatar 11.10.2008 14:26 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Ten seznam mě zklamal. Chyběl v něm můj nejoblíbenější film - Krtek a lízátko.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    kyknos avatar 14.10.2008 11:11 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Celý seznam kompilovat nebudu, ale jeden z filmů, který by na něm určitě byl, je Nebe nad Berlínem.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    vencour avatar 19.10.2008 14:00 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy

    Hmm, když jsem tak přemejšlel, co jsem viděl, tak mne napadlo srovnat to s žebříčkem 200 nej filmů dle ČSFD ... většinu filmů jsem viděl.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    11.10.2008 15:25 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Takže jede ze sta tisíc sračka není? Kolik vlastně bylo od stvoření světa natočeno filmů? Bude to aspoň v tomto řádu? (Sama nemám tušení, jen mě to zaujalo.) :-)
    ^D
    hankey avatar 12.10.2008 10:30 hankey | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Já to vidím úplně stejně. Ale já nejsem standartní "spotřebitel" filmů. Filmy jsou výsměch kultuře a lidskému duchu (obsahem, ne technicky, technicky je to nádherný způsob vyjádření) a to co se cpe do hlavy davů "komerčně", jsou regulerně sračky a to bez pardonu.
    data jsou pouze dvojí: na záloze a ve věčných lovištích
    12.10.2008 13:10 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Já osobně na filmy koukám tak nerada, že se mi to musí líbit zatraceně hodně, abych vůbec byla ochotná se na to dívat. Oblíbené filmy mě napadají tak dva - Fast Runner (budu překvapena, bude-li ho někdo znát) a první Kostka.

    Obecně jsem houby míra, protože jestli jsem viděla v životě třicet filmů, je to moc. Ale přes to všechno mi řád 99.999 přijde pěkně ujetý :-)

    ^D
    13.10.2008 08:43 lABIC
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Rychlý běžec je krásný film. Jinak k anketě kupuji, stahuji, v tv skoro nesleduji ;)
    13.10.2008 08:55 lABIC
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    A kino samozřejmě. Temný rytíř byl v poslední době silný zážitek.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 13.10.2008 20:30 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Nevím ani proč, ale ten mě zklamal. A to jsem se fakt tešil.
    13.10.2008 20:41 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    +1
    Mě to přišlo jako úplně obyčejnej akční film, stejně nereálný, teatrálně hollywoodský, plný vizuálních efektů a k tomu křečovitá snaha dodat nějakou myšlenku, což se imho moc nepodařilo..

    Vůbec nechápu, proč to všichni vynášej do nebes, dyť to bylo voničom...
    13.10.2008 21:50 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Mně se líbilo skvělé, psychotické, ztvárnění Jokera. Aneb "Why so serious"?
    14.10.2008 00:01 lABIC
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Souhlas. Považuji to za nejlepší filmovou adaptaci Batmana, možná se příznivci zpracování od T.Burtona budou zlobit. Joker v podání Ledgera nemá konkurenci, ani v Jacku Nicholsonovi :D Syrový, temný, lehce naivní, technicky dokonalý a xxx dalších přívlastků to je Temný Rytíř v Nolanove zpracování. Nakonec je to přeci jen komiks, v podstatě pohádka a ty se moc vážně neberou :D
    14.10.2008 00:08 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Je to lepší než Batman Begins?
    otula avatar 14.10.2008 00:26 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Mně se Batman Begins líbil více, i když na ČSFD je Dark Knight na 15. místě v nejlepších filmech - tam bych ho nezařadil ani omylem. Jenže poslední dobou už se stejně s ČSFD moc neshodnu - například takový poslední Indi mi připadnul jako totální trapas.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    14.10.2008 06:37 lABIC
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Pro mě rozhodně. Batman begins je v podstatě úvod, neboli rok jedna ;)
    14.10.2008 08:08 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    To samo o sobě nic neznamená. Třeba Hannibal Rising se mi líbil víc než Hannibal i Red Dragon.
    14.10.2008 09:35 lABIC
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    To je samozřejmě pravda, v temném rytíři bych řekl, měl Nolan více prostoru, kdežto v batman begins byl trošičku okleštěn, musel diváka seznámit se vznikem batmana a vysvětlovat další důvody proč je to tak a tak a sám se s příbehem, postavami a gotham city seznamoval. Kdežto v temném rytíři se už mohl plně realizovat.
    vencour avatar 19.10.2008 14:03 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy

    Dík za doporučení ;-)

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    default avatar 12.10.2008 15:23 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Naprosto souhlasím a podepisuji v plném rozsahu. Sám bych to lépe nevyjádřil.
    kyknos avatar 14.10.2008 11:13 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Přesně jsem to nepočítal. Ale onehdá jsme byl v naší videopůjčovně a ze všech těch regálů s tisíci disků jsem si nevybral ani jeden, na který bych se byl ochoten koukat :/
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    otula avatar 11.10.2008 22:55 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    A kdyby mě někdo mučil asijskou kinematografií, při třetím filmu budu prosit o milost.
    A co máš proti asijské kinematografii? Kéž by se jí česká alespoň trochu přibližovala.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    Drom avatar 12.10.2008 00:35 Drom | skóre: 24 | Kdyne
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    +1 :)
    12.10.2008 12:28 Liborek | skóre: 18 | blog: Liborkovo | (momentálně) Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    To že My sassy girl a The Classic tam jsou dvakrát má nějaký hlubší význam? Jinak bych to podepsal a přidal minimálně toto či toto.
    otula avatar 12.10.2008 12:36 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Jejda, to jsem je asi po zkopírování adresy zapomněl zavřít a zadal to znovu. Žádný hlubší význam v tom není, pouze špatná „výstupní kontrola“ :-)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    frEon avatar 12.10.2008 12:55 frEon | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    tak to ja bych pridal jeste muj oblibeny film
    Talking about music is like dancing to architecture.
    otula avatar 12.10.2008 13:03 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Zrovna Oldboy byl jediný z té trilogie, který jsem nedokázal zhlédnout. Akorát se mi dělalo špatně, když žral tu chobotnici :-D Ale moc se mi líbil třeba ještě tento film na motivy jejich lidové pohádky
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    frEon avatar 12.10.2008 14:32 frEon | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    no, myslim, ze jsi nebyl sam, komu se u ty sceny delalo blbe (ja to nebyl) :-) .
    Talking about music is like dancing to architecture.
    otula avatar 12.10.2008 14:52 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    :-D
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    12.10.2008 18:35 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    +1, akorát nevím jak jste mohli zapomenout na tento skvost,
    ale uznávám, že to je z jiného soudku než výše jmenované...
    otula avatar 12.10.2008 20:54 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    No ono je i Battle Royale velmi dobře koukatelné, i když je to pořádná úchylárna :-)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    otula avatar 12.10.2008 20:57 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Jejda, a Takeshi Kitano mi teď připomněl moc hezký film Zaitochi
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    12.10.2008 21:48 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Od Kitana zbožňuji film Brother. Hlavně scénu s černochem a s hůlkami. :-]

    Zatoichi je taky dobrý, ale nesedí mi historické období.
    otula avatar 12.10.2008 22:22 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Brother jsem neviděl - moc mne nikdy ty mafiánské a gangsterské filmy nelákaly. Ovšem v diskuzi pod ním někdo zmínil Ghost Dog - ten jsem viděl omylem, když jsme jednou s bejvalkou šli do kina a dávali to jako náhradní program za cosi jiného, na co jsme šli. Absolutně jsme toho nelitovali. Moc hezký film.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    13.10.2008 09:00 lABIC
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    JJ, opravdu dobrý film, charismatický Whitaker a hudba od RZA, super. Od Jarmusche mohu doporučit Mrtvého muže.
    otula avatar 13.10.2008 17:10 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Na Mrtvého muže chci zrovna dnes koukat - už jsem dlouho žádný film nestáhnul, tak jsem procházel svůj seznam a hledal, co jsem ještě neviděl - a narazil na něj :-)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    14.10.2008 19:21 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Ovšem v diskuzi pod ním někdo zmínil Ghost Dog - ten jsem viděl omylem, když jsme jednou s bejvalkou šli do kina a dávali to jako náhradní program za cosi jiného, na co jsme šli. Absolutně jsme toho nelitovali. Moc hezký film.
    Tak jsem to stáh (mimochodem vhs-rip se už moc nevidí :-D) a teda hmm, zajímavý, je to hrozně zvláštní film, ale fakt dobrej, bylo to pěkný... hustej příběh. Ty rozhovory z francouzem byly taky výborný. A jak 'zrovnoprávnil' tu policistku, to sem nemoh... :-D Dík za typ.
    14.10.2008 19:22 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    ehm, s/typ/tip, žejo? :-D
    otula avatar 14.10.2008 19:23 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    jj :-)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    15.10.2008 14:16 zelial
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Kitano? Kikujiro!
    otula avatar 15.10.2008 14:33 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Kikujiro jsem neviděl.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    AltOS avatar 15.10.2008 23:38 AltOS | Jizak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Velice prijemny a sentimentalni film. Zadne "kabati" noze ani sekery. Doporucuju. (Aspon si ho tak vybavuju, ale uz je to par let.)
    AltOS avatar 15.10.2008 23:35 AltOS | Jizak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Tojo, ale jen jednicka. Dvojka je bud nehoraznej shit, nebo jsem nepochopil nepochopitelnou nadsazku. :-)
    otula avatar 16.10.2008 07:14 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    jj, naprostý souhlas
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    kyknos avatar 14.10.2008 11:09 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Nože, meče, sekery, výbušniny, toxicky významné látky...
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    otula avatar 14.10.2008 11:13 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy

    Odpověď na výklad 1: Jenže to máš sakra omezený rozhled, pokud jde o asijskou kinematografii

    Odpověď na výklad 2: Tyto prostředky by se daly cílit mnohem lépe ;-)

    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    kyknos avatar 14.10.2008 21:07 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Inu rozhled asi omezeny mam, nicmene jiz se mi nekolik fanousku asijske kinematografie snazilo ukazat TEN film, co muj nazor zmeni. Zatim nikdo neuspel :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    otula avatar 14.10.2008 21:22 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy

    Teď si nejsem jistý, zda jsme se pochopili: výklad 1 byl myšlen tak, že dle tebe jsou všechny asijské filmy jen o násilí - spousta z výše uvedených filmů o násilí není.

    Výklad 2 byl byl dle vtipu „Máte něco proti cikánům?“

    Pro neexistující výklad 3 bych měl tohle: má drahá strašně nesnáší "ťamifilmy". Ale předvčerejšky jsem trochu proti její vůli pustil film Be With You. Sice chvíli trvalo, než překousla, že je to "ťami", ale pak už u toho bulela a já s ní. A určitě to není nejlepší asijský film ;-)

    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    kyknos avatar 16.10.2008 15:36 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    O násilí? Ne. Jsou o všem možném. Ale jsou prostě hrozné :) A jen tak mimochodem, násilí v dobrém filmu mi vůbec nevadí.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Václav 20.10.2008 06:45 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Pokud jde o romantiku, co takhle tvorba jednoho absolutně nenapravitelného japonského romantika, který do toho ještě míchá slušnou sci-fi? Prostě Makoto Shinkai :)
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Fluttershy, yay! avatar 18.10.2008 10:52 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Nevím, zda to někdo nezmínil, ale na těch levných DVD nedávno bylo Sedm samurajů a je to fakt špica. No a anime tu rozebírat nebudu, ještě bych se dozvěděl, že jsem "gymp IQ 130 úchyl", ač na hentai už nekoukám (nebaví mne, teda většinou). Stepsister (s Kyosukem) ale stojí za to.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    otula avatar 18.10.2008 10:58 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    na těch levných DVD nedávno bylo Sedm samurajů
    Cože? No to se po nich musím rychle poohlédnout. Stahoval jsem si je pracně přes p2p, ale byla to tak příšerná kvalita, že se mi na to ani nechtělo dívat. Musím při dnešní projížďce na kole zabrousit do Levných knih (nebo to bylo nějaké Blesk/Šíp/Haló DVD?)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    Fluttershy, yay! avatar 18.10.2008 11:56 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    FILMAG.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    otula avatar 18.10.2008 13:41 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Díky za info. Předpokládám tedy, že by to mělo být normálně na stáncích.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    Fluttershy, yay! avatar 18.10.2008 14:12 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Už je to nějakou dobu, co to taťka někde koupil, takže možná, že už nebude.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    otula avatar 18.10.2008 14:28 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Díky - mrknu a uvidím :-)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    Václav 20.10.2008 06:47 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    v levných knihách vycházela celá tvorba Kurosawy v pěkných DVD boxech.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    vencour avatar 19.10.2008 14:11 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy

    Jsem rád, že je někdo (7 samurajů) zmínil ... u nich jsem si poprvé uvědomil, co že je to za film, kde nic nechybí ani nepřebývá.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    19.10.2008 15:49 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    hernajs, když to tu tak chválíte, to to budu muset taky zkouknout, připomeňte mi někdo příští tejden, že sem se na to chtěl kouknout... :-D
    vencour avatar 19.10.2008 16:09 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy

    To máš těžký, jak někomu něco předat, aby to necítil jako nátlak ... jen tak pro nic za nic by o tom lidi nemluvili.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    jirkaqwe avatar 19.10.2008 19:39 jirkaqwe | skóre: 11 | blog: blog_jirkaqwe
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    V levnych knihach jsem kupoval:

    Akira Kurosava: -Sedm samuraju, Skryta pevnost, Sanjuro, Jojimbo, Krvavy trun, Rudovous

    Toshiya Fujita: Lady Snowblood (natocili podle toho Kill Bill)
    vencour avatar 19.10.2008 20:00 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy

    Dík za připomenutí ... tuším, že 10 Bergmanů máme doma ... navíc je teď Festival s Bergmanem, nejen v Aeru.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    11.10.2008 15:45 jiřík | skóre: 9 | Hradec Králové
    Rozbalit Rozbalit vše Levná DVD
    Zásadně nekupuji drahá DVD, pouze novinové edice za cca 50 kč. A pak něco z edice Levných knih. A pak tu a tam stáhnu nějaký starší film, co právě nedávají v televizi a chci se na něj mrknout. Z poslední doby třeba Armagedon.

    No a pak stahuji seriály, PB jsem koukal do druhý série a teď jede HIMYM :)
    Zapomeňte na pumpičku a na rozhodčí, hrajte Ultimate Frisbee http://www.frisbee.cz
    13.10.2008 15:52 .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    serialy hlavne:

    battlestar galactica lost eureka dexter fringe farscape

    filmy jakykoliv dobry... pomaha csfd.cz a titulky.com

    Max avatar 14.10.2008 02:08 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    V posledních několika měsících lezu stále do kina, ale je to strašný. Co tam má člověka na tom kině lákat? Ty reklamy? Vždyť už tam dávají reklamy jak v televizi :(. Třeba csfd mám rád, ale od té doby, co jsem viděl jejich reklamu na plátně, tak už je tak nemusím. Tohle do kina nepatří. Do kina patří jen upoutávky k filmům a pak samotný film.
    A to, že dají před filmem několikrát upozornění nato, jak je kvalitní dívat se v kině na film a nestahovat ho z internetu, to už je opravdu asi jen k smíchu. Nechápu, proč nám to cpou. Já do kina chodím, tak proč mně tím obtěžují?
    Chroupajících lidí je více, lidí s mobily ještě víc. A to ani nepočítám ty, co stále klábosí :-/. Všude samý mulťák s plátnem kvality nula-nula nic. Jediné, naco se dá dobře dívat jsou plátna na Andělu :-/. Cena je tak vysoká, že už je to opravdu nehorázné. A vážně by mně zajímalo, proč se někdo diví, že si lidi stahují filmy z internetu.
    A proč tam chodím já? Nu, hlavně kvůli nedočkavosti a pak kvůli údajně trochu kulturnímu zážitku (někdy je lepší vzít přítelkyni, či kamarádku do kina místo před upatlaný monitor)
    Zdar Max
    PS:chodí se vůbec ještě v obleku do divadla? Nedávno jsem tam byl a byl jsem jediný v obleku včetně uvádějících :(
    Měl jsem sen ... :(
    freshmouse avatar 14.10.2008 07:57 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    PS:chodí se vůbec ještě v obleku do divadla? Nedávno jsem tam byl a byl jsem jediný v obleku včetně uvádějících :(
    Záleží na tom, do kterého divadla. Třeba do Národního samozřejmě a např. v jakýchsi rádobyalternativních divadlech v Horní Dolní to je vesměs jedno. Za výjimku považuju děti, protože kupovat jim dětský oblek by bylo velmi drahé, jelikož z něj do roka vyrostou a potřebovaly by jiný (půjčení obleku taky není zadarmo) -- nehledě na to, že to považuji spíš za zlo (oblek by je mohl znervóznět a ony by se v tom vrtěly apod.). Jako menší jsem proto chodil ve svetru a nějakých kalhotách, co jsem běžně chodil.

    Nicméně podle mě není takové faux pas přijít do Národního ve svetru i jako dospělý. Např. starší lidé to někdy nosí a rozhodně v tom nevypadají nějak exoticky...
    eXces avatar 14.10.2008 21:51 eXces | skóre: 15 | blog: i hate mondays;) | Jihlava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Zrovna u Národního bych to viděl jinak, tam jde vždycky tolik německy žvatlajících turistů v slušivém emo oblečku s ponožkami v sandálech, že je to úplně jedno.
    Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former. --Albert Einstein
    kyknos avatar 16.10.2008 15:38 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Že bych zase po letech zašel do Národního divadla? Místům, který vyžadují směšné uniformy, se zásadně vyhýbám. To když jsem byl v Athénách na opeře, dress code měl jedinou položku - zakázány vysoké podpatky :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    16.10.2008 15:43 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Nemám tohle "pluskování" rád, ale tentokrát udělám vyjímku, nemůžu si prostě pomoct ;-)

    +1
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    14.10.2008 08:14 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Když jdu do kina, tak obvykle na ten Anděl, protože typicky jediná tři kina v Praze, kde se promítá titulkovaná verze, jsou oba multiplexy na Andělu a Slovanský dům. A až na výjimky ve všední den dopoledne, kdy tam nejsou puberťáci se svými "vtipnými" poznámkami (a celkově je tam víc klid).
    14.10.2008 21:25 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    PS:chodí se vůbec ještě v obleku do divadla? Nedávno jsem tam byl a byl jsem jediný v obleku včetně uvádějících :(
    U nás teda jo. Všichni ve večerním... Asi máte u vás ňákou pokleslou morálku ;-)
    otula avatar 14.10.2008 21:37 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Tady je to také zajímavé. Já bych se asi propadl hanbou, přijít do divadla v džínách, nedejbože v teplákách. Ale lidi tak chodí. Nemají problém utratit 600 korun za lístek, ale na sobě šusťáky od Vietnamců, svetr a tenisky. Nebo minule jsem žasnul při pohledu na mladíka, který měl oblek a k němu bíločervené hadrové tenisky, které vypadaly úplně přesně jako "číny" - nejlevnější tenisky, které měli v každé obuvi před 20 a více lety…
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    14.10.2008 21:50 Ignor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Já bych se asi propadl hanbou, přijít do divadla v džínách...
    He, co je to zase za vykutálenou otulovinu. Když du do divadla, tak se du podívat na představení, nejsem tam na módní přehlídce. Nevím, proč by měl někdo do divadla chodit oblečený jinak než třeba do kina. A už vůbec proč by se za to měl stydět.
    Nemají problém utratit 600 korun za lístek, ale na sobě šusťáky od Vietnamců, svetr a tenisky.
    To už je snad vrchol povrchnosti toto. Ano, jsou lidi co raději dají peníze za lístek do divadla než za blbé oblečení. S nimi je na světě krásně.
    otula avatar 14.10.2008 21:53 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Ignore, copak ti přefrnklo přes nos? ;-) Řekněme, že na ples v opeře si jde člověk také užít a zatancovat, tak proč se pařit v obleku - tričko a trenky budou praktičtější :-)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    Max avatar 15.10.2008 07:45 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Jasně, je to jako kino. To už také vidím. Lidi jako ty se tam už začínají oběvovat. Mobili během divadla není nic vyjímečného. Už vám tam chybí jen ten popcorn a cola, co? Ale to by vás asi zas až tak moc netrápilo, vždy si můžete dotáhnout řízek z domova ... :(
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    15.10.2008 08:10 Ignor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Burani jako ty a otula mě nerozházej.
    otula avatar 15.10.2008 11:29 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Ale ale… Procházíš nějakou krizí, trápí tě něco?
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    15.10.2008 12:47 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Nas snobove take ne :-) Tyhle ohozy se zavedly v dobe, kdy to bylo bezne obleceni slusneho cloveka. Dnes takovy chodi bezne v dzinach. Kdyby se divadla rozsirila jiz drive, take byste nutili chodit damy do divadla v krinolinach?
    otula avatar 15.10.2008 13:09 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Ehm, no to je silný posun v myšlení. Kdo se do divadla slušně oblékne, je snob. Normální slušný člověk tam chodí v šusťákách a v kapsáčích. No nevím, musel jsem překontrolovat, že v URL opravdu nemám trnky-brnky ;-)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    15.10.2008 14:33 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    To neni problem v posunu mysleni, to je problem v definici slusneho obleceni. Jasne, ze tam nepujdu v teplakach, ve kterych se rejpu v zemi nebo v aute, ale nevidim duvod, proc nejit do divadla tak, jak chodim po ulici ci do zamestnani. Opravdu nevidim duvod porizovat si neco, co kvuli nejakym zkostnatelym konvencim pouziju jen v tom divadle. Nebo snad chodis takhle i do prace ci na fotbal (napriklad)?
    Max avatar 15.10.2008 14:57 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    A byl jsi někdy na svatbě? Nebo na pohřbu? A pokud ano, jak jsi byl oblečen a proč?
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    15.10.2008 17:14 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Naposledy v cervnu, kdyz se vdavala sestra :-) Cerny gate, cernej rolak a pepita sako. Maximalni ustupek konvencim pro klid v rodine. A muzu rict, ze jsem se proklinal neb bylo vedro a ja chytil nejakou virozu, takze jsem se pri obradu potil jako (piiiip).

    Jinak jsem uz byl na nekolika svatbach kamaradum a sako nebylo nikdy vyzadovano.

    Co je dulezitejsi, aby se lidi citili dobre nebo aby ucinili zadost bontonu?
    otula avatar 15.10.2008 17:41 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    No vždyť jsem psal už výše, že nejlepší oblečení na ples jsou trenky a tričko. Na co bonton? To je přežitek. Hlavně, že se cítím dobře :-D :-D
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    15.10.2008 18:24 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Ale fuj... Ja nikde o trenkach a tricku nepsal :-(
    otula avatar 15.10.2008 19:45 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    A nepsal jsi náhodou tohle?
    Co je dulezitejsi, aby se lidi citili dobre nebo aby ucinili zadost bontonu?
    Proč se na plese tísnit v saku, nebo dokonce ve smokingu, když se mi lépe pohybuje v trenkách a tričku? Chceš říct, že na plese se má bonton dodržovat, a v divadle ne? Džíny jsou původně pracovní oblečení, šusťáky sportovní, trenýrky také sportovní.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    15.10.2008 20:20 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    A tam je neco o tricku a trenkach? To je od tebe takovy osklivy... nepekna vec :-)

    Ja tvrdim, ze obleceni by melo byt slusne. Coz podle mne splnuji i ty puvodne pracovni, dnes normalni, dziny. Neni mi nikterak nepristojno prijit tak mezi lidi na ulici, v divadle i na svatbe. Pokud by mi bylo naznaceno, ze tam jest pristup pouze v obleceni, ktere bylo nekdy v 19.stoleti ekvivalentem dnesnich dzin (obleceni na normalni noseni mezi lidi), respektuji to a nekonam se ja, nikdo za mnou plakat nebude. Ta svatba sestry byla vyjimka, byl jsem tam svedek a vznikly by z toho jiste lapalie v rodine.

    Je to tak tezke pochopit?
    otula avatar 15.10.2008 20:40 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Ale já bych se v těch trenkách cítil mnohem lépe, než v džínách. V džínách se totiž hrozně potím a po dvou dnech mám na nich bílé fleky od soli z potu - snažím se je ze sebe sundat hned, jak to jde. A podle tebe jde přece o pohodlí, ne o bonton.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    15.10.2008 20:53 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Tak tam bez. Me bys nevadil :-)
    Drom avatar 15.10.2008 20:43 Drom | skóre: 24 | Kdyne
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Souhlas, v kulturaku v Domazlicich me uz neuvidi, kdyz jim nejsem dost dobre oblecenej v kalhotech a rolaku :P
    15.10.2008 21:02 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Pokud by mi bylo naznaceno, ze tam jest pristup pouze v obleceni, ktere bylo nekdy v 19.stoleti ekvivalentem dnesnich dzin (obleceni na normalni noseni mezi lidi)(...)
    Ale obleky se stále nosí. Znám dost lidí, kteří nosí denně oblek a kravatu do práce.
    Džíny nejsou nějaký standard na nošení jen proto, že ty si to myslíš.
    Na svatbu, do divadla, do tanečních apod. je prostě standardem nosit večerní oblek, vyjadřuje to určitou kulturní úroveň...
    Do práce taky nepřijdeš jen ve spodkách a nátělníku, přestože to je pohodlnější než džíny, takže určitej bonton taky dodržuješ.
    16.10.2008 05:41 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Znám dost lidí, kteří nosí denně oblek a kravatu do práce.

    Protoze od urcite urovne je to vyzadovano. Stejne jako je pro manazera "nepripustne" prijet na jednani feldou, ocekava se, ze bude mit kravatu. Mimochodem, neznam mene funkcni cast obleceni nez je kravata v dnesni podobe.

    Na svatbu, do divadla, do tanečních apod. je prostě standardem nosit večerní oblek, vyjadřuje to určitou kulturní úroveň...

    Vyjadruje to touhu, aby si ostatni mysleli cosi o urovni. Jinak tu uroven jsem mel tu cest casto na plesech videt :-)
    16.10.2008 08:02 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Mimochodem, neznam mene funkcni cast obleceni nez je kravata v dnesni podobe.

    Kravata plní velice důležitou funkci: spolu s horním knoflíčkem košile omezuje přísun krve do mozku. Ne náhodou ji nosí téměř všichni politici. :-)

    16.10.2008 09:23 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Tak tuhle teorii jsem tu nechtel rozvadet :-)
    frEon avatar 18.10.2008 00:02 frEon | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    LOL :-)
    Talking about music is like dancing to architecture.
    Fluttershy, yay! avatar 18.10.2008 10:49 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    LOL; taky má postatný význam v sexuálním harašení.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    16.10.2008 16:19 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Vyjadruje to touhu, aby si ostatni mysleli cosi o urovni. Jinak tu uroven jsem mel tu cest casto na plesech videt :-)
    Ale ne, to jen u lidí kteří si na něco hrajou.
    Abych to vysvětlil: tím, že na něčí svatbu nebo podobnou příležitost vemeš oblek, vyjadřuješ, že ten někdo a ta příležitost ti stojí za to, a vážíš si jich natolik, že vemeš svoje nejlepší (a pravděpodobně i nejdražší) oblečení.
    Max avatar 15.10.2008 21:59 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    a tvrdim, ze obleceni by melo byt slusne. Coz podle mne splnuji i ty puvodne pracovni, dnes normalni, dziny.

    No vidíš, to si myslíš ty. Jiní si myslí zase něco jiného. To, co je správné je to, na čem se shodla většina a co je uznáváno. Tomu se říká společenská etika ;-). Pokud na ní nedbáš, tak se tím jen projevuješ jako společenský hulvát.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Max avatar 15.10.2008 22:02 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    A abych to teda dokončil, společenská etika tedy říká, jak vhodně se máš kde a při jaké příležitosti oblékat.
    A ohledně toho divadla jsem se ptal proto, jelikož jsem chtěl vědět, zda je to jen v tomto, nebo i v jiných, nebo zda jde o nějaký společenský puč apod. :)
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    AltOS avatar 15.10.2008 23:54 AltOS | Jizak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Otula rekl: Já bych se asi propadl hanbou, přijít do divadla v džínách, nedejbože v teplákách. Ale lidi tak chodí.

    Tudiz uz je to pripustne - dostanou se dovnitr. To jest, ze se pomalu prolamuji ledy (ale snad ne az moc hrr).

    Ale mozna by byl dobrej kompromis - uvolnenejsi povahy by museli nosit trenky a propocene tricko a zkostnatelci by meli zasadne mit na hlave paruku a v levem oku monokl (nastroj).

    Ver mi, etiketa neni jednoznacna - ani podle CT, ani podle kdejakych webu, ani dle vselijakych "etiketologu".
    AltOS avatar 16.10.2008 00:38 AltOS | Jizak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    povahy by museli

    Bah! Pardon... zatahl jsem do toho i ty chlapi
    16.10.2008 05:44 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    No, je s tebou tezky, ty si pletes i etiku a etiketu. Vezis az po usi v nejakych prikazanich, jejichz smysl ti naprosto unika...
    Max avatar 16.10.2008 07:07 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Aspoň se mám o co opřít a nejsou to přikázání, ale doporučení.
    Upsat se může každý.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    16.10.2008 09:27 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    A vlastni rozum uz jsi zkousel?

    :-)
    otula avatar 16.10.2008 10:04 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Myslím, že diskuze nebyla o tom, že si někdo splete 2 podobná přejatá slůvka, ale o tom, že někdo chodí do divadla, jak buran - a ještě se to Ignor pokusil převrátit, což se tobě hodilo do noty. A pokud jde o ten rozum, tak z lidí v divadle, které poznám, nikdo rozumný nebo vzdělaný v džínách nechodí.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    16.10.2008 10:07 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Dobra, jsem buran a nevzdelanec neznajici etiketu. Staci?

    ;-)
    Max avatar 16.10.2008 10:13 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Eh? Myslíš, že to, co tu ze sebe ždímu nejsou mé názory? Nemyslím si, že když jsou shodné se společenskou etiketou, tak to hned není vlastní rozum.
    Nevím jak u tebe, ale třeba takové divadlo bylo vždy vyjímečná věc. Oblek tomu dodával vždy takový nádech zvláštnosti. Bez něj se stává obyčejnějším, běžnějším. Ve finále si tam lidi fakt začnou brát i ten popcorn.
    Bez obleku prostě podle mne klesá úrověň divadla. Benevolentnější pravidla se pak hlavně projevují v neukázněných divácích apod.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    16.10.2008 10:30 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    ...takové divadlo bylo vždy vyjímečná věc.... Bez obleku prostě podle mne klesá úrověň divadla.

    Mas pravdu, neshodnem se. Nejsem si nijak vedom toho, ze by v dzinach shlednute Soudne sestry nebo treba Divotvorny hrnec byly necim, co nema uroven. Mozna to bude tim, ze ja koukam na podium a bavim se nebo ne. Nekocham se pocitem vyjimecnosti, ze jsem v divadle a nedavam to najevo vnejsimi projevy.

    A co se tyce toho nazoru na vyjimecnost divadla... Ja nevim, ale treba takovy Shakespeare by zajiste nesouhlasil.
    otula avatar 16.10.2008 13:14 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy

    Jak by řekla Anička "Dajdou": Je to tvůj názor, je to špatný názor ;-)

    No dobře, teď trochu vážněji: identické jídlo také "chutná" trochu jinak, pokud je snězeno v bufetu na stojáka, nebo u hezky prostřeného stolu v příjemném prostředí.

    A ještě si rýpnu: už se nedivím, že chodíš do divadla v džínách, když na představení shlížíš. Já ho totiž obvykle zhlédnu, a podle toho se také chovám :-)

    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    16.10.2008 13:33 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Co ty vis, treba mam misto v lozi, pak shlizim :-) Ne, vazne, 1:0 pro zajice. A priznam se ze drstkova mi chutna v bufetu i v Alcronu ;-)
    otula avatar 16.10.2008 13:39 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy

    Tak jo :-D

    A myslím, že bychom toho dohadování už mohli nechat :-)

    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    Max avatar 16.10.2008 13:52 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    +1
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    16.10.2008 17:36 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    +2

    :-)
    default avatar 16.10.2008 15:29 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Jak by řekla Anička "Dajdou": Je to tvůj názor, je to špatný názor ;-)
    Nechci vědět, co by řekl P. Tomeš :-D Ale dovedu si to živě představit :-)
    16.10.2008 16:09 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    no úplně to samý, akorát by místo špatný dal nějaké šťavnatě hrubé slovo a nakonec připojil neméně hrubou urážku...
    otula avatar 16.10.2008 17:57 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    No škoda, že Petra už není v poslední době moc vidět :-) Ale on se to snaží místy dohánět jiný jedinec ;-)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    16.10.2008 19:35 Ignor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Nevím jak u tebe, ale třeba takové divadlo bylo vždy vyjímečná věc.
    Hehe, já chodím průměrně skoro jednou týdně. V džínách :-P Ani mi to jako nějaká sváteční událost nepřijde.

    Jestli ono to nebude, že spolu s otulou nechodíte do divadla ale do dívadla. A jestli ono to nebude dokonce tak, jak to vidíme v těch dokumentárních filmech o lidech z vesnice, co jdou na nějakou tu tzv. zábavu v obleku, ožerou se jak prasata a pak se ještě poperou.

    A člověk, co se ofrňuje nad tím, jak někdo jiný přišel oblečený, a vykřikuje jak "jeho samého by hanba fackovala" pro mě prostě buran je a nemám ho rád, protože jinejm lidem znepříjemňuje život.

    A posílám pozdrav panu Andělovi.
    Max avatar 16.10.2008 19:45 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Jj, Praha je opravdu vesnice ...
    Díky za vyznání lásky ...
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    otula avatar 16.10.2008 20:26 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy

    Teda, dávat měsíčně 2.500 za divadlo, to bych si asi jen tak dovolit nemohl. Možná proto si toho víc vážím.

    Ale že tě huba nebolí, urážet herce, jako jsou například Ladislav Kolář, Erik Pardus, Zdeněk Junák nebo Stano Slovák. A věřím, že od své poslední opilosti jsem vzdálen určitě mnohem více, než ty. Naposledy jsem byl totiž opilý před cca 20 lety. A pokud jde o rvačky, nikdy jsem se s nikým nerval. Jen jednou po mně vyjel jakýsi pitomec v Kyjově na kulturáku a začal do mne kopat. Trochu jsem ho odstrčil - zastavil se o zeď a sednul na podlahu - pak už jen štěkal ze země, už jsem ho neřešil. Tak si prosím své připitomělé teorie vykládej někomu jinému.

    A že jsem pro tebe buran z důvodu, že by mi bylo hanba jít do divadla jak buran - to je zajímavě zamotané. A že mne kvůli tomu nemáš rád, s tím nic nenadělám. Ale stejně nejsem na kluky, takže je mi to putna.

    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    16.10.2008 21:14 Ignor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Jakože průměrně přes 600 za jedno představení (jednu osobu)? To je trochu nadsazený. Řek bych, že průměr za normální lístky bude max 300. Nicméně pokud někdo chodí často, tak se mu vyplatí mít předplatné, být členem těch různých klubů diváků atd. Když má někdo hlouběji do kapsy, tak jsou i místa k stání, slevy těsně před představením a různé jiné možnosti.

    Mě to stojí měsíčně pár stovek nebo třeba i nic (z různých důvodů) a stát samozřejmě nemusím :-)
    otula avatar 16.10.2008 21:19 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    No ono to totiž v opravdovém divadle kolem těch 600 korun za lístek stojí. Nemluvě o tom, že tam nechodím sám, takže je to kolem 1000 - 1600 za jedno představení. Takže by se zde možná (s tím "dívadlem") uplatnilo pořekadlo o másle na hlavě… Předplatné jsme zkoušeli jednou a byly to vyhozené peníze. Většina představení z předplatného nestála za nic. Raději si vybírám, na co půjdu.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    16.10.2008 21:26 Ignor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    No ono to totiž v opravdovém divadle kolem těch 600 korun za lístek stojí.
    Vždyť jsem to říkal. Buran, buránek buran.
    Max avatar 16.10.2008 21:51 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Když už jsi v tom, tak nám pověz ještě něco o té Červené Karkulce ;-)
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    17.10.2008 07:20 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Neda mi to, ale musim reagovat. Kdyz to nestoji sestikilo, tak to nejni divadlo? Zcela vyjimecne souhlasim s Ignorem a jeho parafrazi. Lide s podobnymi nazory totiz nikdy nejezdili k mori, ale mooooori :-)
    otula avatar 17.10.2008 09:04 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    To jsem vracel Ignorovi jeho trapnou poznámku o "dívadle" - byl to Ignor, kdo začal zpochybňovat kvalitu divadla. Co jsem byl za poslední léta v divadle, úplně nejlevnější lístek stál myslím 420 korun. A nic z toho, na co jsem chtěl jít nebo šel, 300 či méně nestálo. Tolik mne to stojí v případě, že mi polovinu ceny zaplatí z práce. A pokud jde o to moře, strávil jsem poblíž něj 1 den v Belgii v De Panne, a jsem z toho odmořený do konce života. A už mne tady na ty pitomé poznámky nebaví reagovat.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    17.10.2008 09:27 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Hm, pitome poznamky o tom, ze snob je ten, kdo chodi na divadlo o 600 CZK vys, musi tam chodit ve vecernim obleku neb je to vyjimecna udalost a neotravuje tam plebs? Tak asi jo, jsou pitome.
    otula avatar 17.10.2008 12:07 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy

    Já jsem použil slovo plebs? Celé mládí jsem prožil na hranici životního minima, přesto jsem na koncerty i do divadla chodil slušně oblečený. A klidně za mnou do Brna někdy přijeď, představím tě známým - až jim řekneš, že jsem snob, pošlou tě, abyses nechal vyšetřit.

    A jestli se ti zdá nějakých 500 a více korun za lístky moc, tak se probuď do reality. Spočítej si, že náklady na provoz takového divadla - když budu hodně skromný - mohou být 4 až 5 milionů měsíčně - to by mohlo být kolem 150.000 korun denně, a to do toho nepočítám opravy budov a podobné. A teď si spočítej, kolik musí stát lístek, aby si na sebe vydělalo. Možná ti to potom docvakne.

    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    17.10.2008 21:28 Ignor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Aspon mej tu slusnost a nelzi. O kvalite divadla jsem nikde nemluvil. Za jedno je to nesmysl, protoze neni zadne univerzalni objektivni meritko, kterym by se dala kvalita merit, a i kdyby nejake takove bylo, tak ja bych ho stejne neuznaval. Jestli sis to vyvodil ze slova dívadlo, tak to sis to vyvodil blbě. Má to stejnejnou myšlenku jako móře. A jestli sis to vyvodil z ožrání se jako prase na vesnické zábavě, tak to sis to vyvodil zase blbě. To mělo poukázat na to, že sice přijdou naleštěný a v obleku ale chovají se jak prasata. A ze zkušenosti vím, že občas tihle sváteční návštěvníci, co přijdou naparáděný (a nad úroveň akce, což je společensky taky blbě), tak potom v půlce představení nuděj a někdy dělaj i bordel.

    A těma dalšíma kecama jsi klesl ještě hloubš, víc si budu vážit člověk, co přijde na stojáka za 30 Kč a v teniskách než takovýho "mámo, podívej jak je voblečenej" jako jsi ty.
    otula avatar 17.10.2008 21:44 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Víš co? Řeknu ti jen jedno: Jaký jsem mi říkej, až mne poznáš. Ale co bych mohl čekat od někoho, kdo tady začne vykřikovat něco o buranech…
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    17.10.2008 21:48 Ignor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Protoze takove burany potkavam a stvou me. Proto.
    17.10.2008 21:52 Ignor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Proste ses tak verejne projevil a me to nastvalo.

    Jestli te urazilo slovo buran, tak se omlouvam, ale vazne se zamysli nad tim, jak ses tady projevil a jestli nahodou nemam aspon v necem pravdu.
    17.10.2008 21:47 Ignor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Uz to, ze dokazes mluvit o kvalite divadla a jeste ji hajit cenou vstupenky. o cemsi vypovida.
    Max avatar 15.10.2008 11:57 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Hehehe ...
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Prcek avatar 15.10.2008 01:34 Prcek | skóre: 43 | Jindřichův Hradec / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Tak třeba nedávno jsem byl v Semilassu s kámošem na Hrdém Budžesovi - on si koupil dva lístky ale "rande" mu to odřeklo, tak vytáhnul mě - ale já s tím nepočítal a do Brna jezdím jen na týden do školy, takže tu běžně oblek nemám, tak co jsem měl dělat? Šel jsem v džínách a mikině, v čem chodím běžně do hospody :-). A moc chlapů tam oblek nemělo (já si teda všimnul dvou :-D).
    Člověk je takový, jak vypadá... A já vypadám jako pravá, nefalšovaná děvka!!!
    otula avatar 15.10.2008 11:27 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    U toho Semilassa bych to snad překousnul - je to spíš zábavní podnik. Pokud ale nemáš problém takto jít do Měststkého či Janáčkova divadla, pak už to něco vypovídá.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    emorjino avatar 16.10.2008 19:51 emorjino | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Je potřeba rozlišovat divadlo a divadlo. Do městského chodím v obleku, do husy (a do většiny divadel) v manšestrácích, mikině s kapucí a svetru.
    Mám rád Kubuntu, KDE (AmaroK obzvlášť), Firefox, Jabber, Wikipedii, Last.fm, Frozen Bubble.
    otula avatar 18.10.2008 13:56 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Když to rozlišuješ, je to dle mne normální (i když sám ani do kina nechodím ve stejných věcech, jako do práce - vezmu si třeba pěkné béžové džíny a košili). Tady výše šlo ale celkově spíš o to, že Ignor tvrdí, že ten, kdo se do divadla slušně oblékne je snob a buran, kdežto ten, kdo tam jde v džínách, je normální. Tím, že se slušně obléknu, prokazuji určitou úctu a vyjadřuji, že si vážím práce, ketrou to divadlo odvádí. Když tam přijdu jak hastroš, chovám se naprosto snobsky a buransky, protože ukazuji, že nějaké divadlo mi nestojí ani za to, abych si dal na sebe něco slušnějšího a má pro mne stejnou úroveň, jako návštěva supermarketu. Tohle je ale asi hodně vysoko nad Ignorovým chápáním - otázka je, zda je to vůbec stále ten samý Ignor, když přispívá anonymně, protože jsem měl pocit, že ten "starý" Ignor u psaní i přemýšlel.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    18.10.2008 15:20 Ignor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Tady výše šlo ale celkově spíš o to, že Ignor tvrdí, že ten, kdo se do divadla slušně oblékne je snob a buran, kdežto ten, kdo tam jde v džínách, je normální.
    Nic takového jsem netvrdil. Ani zdaleka ne. Přestaň prosím překrucovat to, co jsem napsal. Ten zbytek slušnosti snad v sobě ještě najdeš. Nejlépe by bylo, kdybys tohle odvolal. Přiznej tu chybu a buď chlap.

    To, co jsem napsal si tu každý může přečíst, není třeba to tu přežvejkávat a přidávat tomu vlastní (a chybnou) interpretaci.
    18.10.2008 15:24 Ignor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    A jestli jsi to opravdu nepochopil a píšeš v omylu, tak znovu zopakuji to, že nemám rád, když někdo někoho hodnotí podle toho, jak se obléká.. Pohoršovat se nad tím, že někdo chodí do divadla ve svetru mi přijde absurdní a buranské. O tomhle byla ta část diskuze, kterou jsem vedl já.
    otula avatar 18.10.2008 16:18 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Nic takového jsem netvrdil. Ani zdaleka ne. Přestaň prosím překrucovat to, co jsem napsal.
    Znejistěl jsem, jestli to nebylo Jožkovo tvrzení, ale tvrdils to. A pokud si nepamatuješ, cos psal, zkus vystřízlivět. Takže jsi napsal:
    Když du do divadla, tak se du podívat na představení, nejsem tam na módní přehlídce. Nevím, proč by měl někdo do divadla chodit oblečený jinak než třeba do kina.
    Na to reagoval Max:
    Jasně, je to jako kino. To už také vidím. Mobily během divadla není nic vyjímečného. Už vám tam chybí jen ten popcorn a cola, co? Ale to by vás asi zas až tak moc netrápilo, vždy si můžete dotáhnout řízek z domova
    Načež jsi odpálkoval spoustou smysluplných argumentů:
    Burani jako ty a otula mě nerozházej.

     

    Dále přesně zapadáš do mé definice snoba a burana, který vykřikuje jak chodí do divadla každý týden a staví to na úroveň návštěvy supermarketu:

    Hehe, já chodím průměrně skoro jednou týdně. V džínách :-P Ani mi to jako nějaká sváteční událost nepřijde.

     

    Na tvé blbé kecy o vesnici:

    jak to vidíme v těch dokumentárních filmech o lidech z vesnice, co jdou na nějakou tu tzv. zábavu v obleku, ožerou se jak prasata a pak se ještě poperou.
    jsem udělal narážku větou
    No ono to totiž v opravdovém divadle kolem těch 600 korun za lístek stojí.
    Tuto větu jsem také vysvětlil a odůvodnil dále - s nízkými cenami za lístky by totiž měli problém pokrýt i jen náklady na provoz - narážel jsem na tvé blbé kecy o vesnici, protože levné lístky si může dovolit právě spíš jen to vesnické divadlo. Tím jsem samozřejmě nechtěl urážet vesnické divadlo, ale naznačit, že právě tam asi chodí ten, kdo tu něco vykřikuje o vesnických lidech (patrně myšleno buranech), kteří se poperou na zábavě. Tvůj názor na tohle byl ovšem opět jednoznačný (zajisté máš perfektní přehled o tom, jaké náklady na provoz divadel jsou):
    Vždyť jsem to říkal. Buran, buránek buran.
    Tolik jsem ti chtěl říct. A pokud to nedokážeš pochopit a chceš zde jen nadávat, bav se s někým jiným.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    18.10.2008 16:46 Ignor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Já prostě říkám, že jsem to netvrdil a že to není pravda. Myslíš, že mám sebemenší důvod lhát? Já vím, jak jsem to myslel a také už nyní vím, že si ty citace vykládáš jinak než jsem je myslel. A myslel jsem je tak, jak jsem snad už zcela naprosto jednoznačně napsal v předchozím komentáři.

    A podívej se prosím na ceny představení pražských divadel, budeš překvapen.

    Nelžu, jsem upřímný, ale nedělá mi problém mluvit tzv. vulgárně.

    V diskuzi jsem reagoval proto, že jsi mě těmi řečmi o oblecích a teniskách neskutečně naštval. Následnými komentáři jsi to ještě zhoršoval. A já bohužel nedokážu mlčet, když mě někdo takhle namíchne. Má motivace vůbec není naštvat a vyprovokovat druhou stranu a bavit se tím nebo si hojit nějaký můj problém. Řekl jsem ti, že jsi buran, protože si to o tobě myslím - na základě tvých projevů v této diskuzi.

    Mě to vůbec netěší, když se zapletu do takové diskuze. Sere mě to.

    Když jsem si přečetl, tvůj předchozí komentář, kde mi vysvětluješ, jak jsem to vlastně myslel, tak jsem měl chuť vší silou praštit do klávesnice a vyřídit si to z tebou. Ale už jsem se uklidnil, nebudu pokračovat v této diskuzi, ani ji nebudu číst. Pokud chceš polemizovat s mým názorem, polemizuj s mým předhoczím komentářem. Pokud nechceš nebo si myslíš, že lžu, dělej si co chceš, ale já už se bránit nebudu.
    otula avatar 18.10.2008 17:15 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    No vidíš, já jsem jen shrnul tvé "argumenty", ať si je každý přebere. A stojím si za tím, že jestli někdo chodí do divadla jak do supermarketu, dává tím najevo, jaký má k divadlu přístup - tedy přesně ten, který výstižně popsal Max.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    jirkaqwe avatar 18.10.2008 20:35 jirkaqwe | skóre: 11 | blog: blog_jirkaqwe
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Uz ho chudaka nech byt, asi musel byt se zakladkou jednou v divadle slusne obleceny (jinak by dostal poznamku), konekoncu kdo chtel byt v puberte nestrojenej jako panak, a ted z toho ma celozivotni trauma, ktereho se uz asi nikdy nezbavi.

    Me je celkem jedno jak je clovek co sedi vedle me obleceny, radeji nekoho v roztrhanych riflich (ale cistych) nez nejaky nobl obleceny uzenac, co o prestavkach huli a behem predstaveni si vyprasuje plice od popilku a chrchla nebo nejaka fiflena, co na sebe naleje celej flakon parfemu ala voskovka. Ale pokud je nekdo slusne obleceny tak mi to nevadi ani jej nepovazuji za snoba.
    otula avatar 18.10.2008 21:52 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    uzenac, co o prestavkach huli a behem predstaveni si vyprasuje plice od popilku a chrchla nebo nejaka fiflena, co na sebe naleje celej flakon parfemu ala voskovka

    Tak to máš recht! Převoněné fifleny naštěstí v divadle nepotkávám, ale ti kuřáci, to je mor. Člověk už pak ani nedokáže vnímat, co se děje na pódiu, protože se dusí zápachem.

    No ale přišel mi teď na mysl zážitek, kdy jsme byli před pár dny po dlouhé době s mou drahou v kině. Zarezervovali jsme si s předstihem nádherné místo uprostřed sálu. Do kina jsme přišli včas, ale koukáme, že celá řada, včetně našich míst, je obsazena nějakou omladinou. No co, taková blbina nestojí za konflikt, vypadalo to na kamarády, kterým se prostě naše 2 místa hodila, tak jsme si sedli o kousek výš, i když už ne krásně do středu. Stejně tam byla volných míst ještě spousta. Kino už mělo začít. Jenže za draze zaplacené vstupné se člověk začal koukat na hromadu reklamy. A proudily přílivy dalších diváků. Asi ve 20.12 se nás zeptal nějaký mladík, zda "čirou náhodou" nesedíme na jejich místech. Vysvětlil jsem mu slušně, že naše místa obsadila jiná mládež: "To mě nezajímá, vypadněte!". Kdyby mne Jana nezadržela, šel bych naštvaně vyhodit ty, kteří nám zasedli místo. Místo toho jsme ale sedli na kraj a nervačili, zda nás někdo nevyhodí znovu. Nejtrapnější na tom bylo, že na nás po tom vyhození celé okolí koukalo jako na nějaké příživníky, kteří tam vlezli bez lístků a zkouší, kde je volné místo…

    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    jirkaqwe avatar 19.10.2008 00:50 jirkaqwe | skóre: 11 | blog: blog_jirkaqwe
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Ja pochybuji, ze meli v te rade vubec na ty mista mistenku, byt vstricny se nevyplaci mel jsi trvat na svem, pokud chteli byt v jedne rade tak by si presedli do jine rady a ten tipek by nadaval jim.

    Problem byva bohuzel i v tom jak si clovek kupuje listky. Nekde si clovek muze primo vybrat mista z LCD obsluhy pokladny, kde vidi, ktera mista jsou volna a ktera jsou obsazene a prodavac jen klikne na ty sedadla, co si divak vybere. Jinde, kde na to LCD divak nevidi pokladna rezervuje mista mnohdy od kraje a dokud si clovek nenajde konkretni sedadlo, tak nevi jestli z toho mista bude dobre videt (pak by si mozna listek ani nekoupil) nebo mu je obsluha pokladny zarezervuje podle toho jak ji je sympaticky.

    Pokud rezervace probiha tim druhym zpusobem, tak je logicka reakce sednout si doprostred a zkouset jestli vas nekdo vyhodi.

    Zalezi taky dost na tom jestli jdete do normalniho kina (2D) nebo do IMAXU v Placi Flora na 3D film, kde je to vice znat jestli sedite uprostred nebo na kraji.

    Nekomu se ale muze delat z toho 3D obrazu spatne, pro mozek je to dost nezvykle. Me to problemy nedela, tedy krome tech kruhu a cisel co litaj pred samotnym filmem (jako kdys si sednu na kancelarske kreslo a tocim se dokola), s tim uz pocitam a zavru oci dokud se nezacne promitat samotny film.
    otula avatar 19.10.2008 01:01 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    No ten týpek šel na své místo, na které místenku měl. Ti 2, co nám seděli na místě, na něj samozřejmě místenku neměli, ale předpokládám, že tam byli s kamarády, kteří měli místa dokola, tak to riskli. My jsme prostě při příchodu do kina, kdy jsme měli místa uprostřed kompletně obsazené řady, neměli chuť se tam prodírat a dohadovat se s někým, že tam nemá co dělat - obzvláště, když byly 3/4 kina prázdné (jenže po oficiálním začátku přišlo do sálu ještě tolik diváků, že zaplnili další polovinu). Prostě jsme sedli jinam. Zažil jsem to už víckrát (dnešní omladina bývá dost oprsklá;-)), ale nikdy to nebyl problém. Když jsme někomu zasedli místo, prostě to neřešil a také se posadil jinam. Ale tento případ mne z toho vyléčil :-D
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    15.10.2008 07:56 Radek | skóre: 10 | Kromeriz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    Chybi mi moznost, sledovani online. To je u me nejcasteji zpusob, sledovani filmu.
    17.10.2008 13:46 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    no to je technicky vzato jako stahování...
    15.10.2008 09:49 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy
    To ja bych sledoval DVD na kompu, ale nedavno mi zuzka oznamila, ze mi DVD prehraje jen naisntaluju A. Kdyz zkusim nainstalovat A, tak mi rekne jen kdyz odinstaluju B. A kdyz chci odinstalovat, tak pro zmenu urazene mlci. Zvykam si. Ale tezko...
    vencour avatar 19.10.2008 14:22 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Filmy

    Odpověď na anketu je - jak kdy a u čeho, Futurama jde stáhnout z rapidshare, Star Trek má být k dispozici na youtube, "papírová dvd" jakž takž sleduju a hromadí se.

    Do divadla jak kterého, na Mozarta kvádro jako na zážitek, do Karlína něco uvolněnějšího. Škoda, že už nedávaj Řeka Zorbu. Brzobohatý to válel :-)

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.