abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 17:22 | IT novinky

    Josef Průša oznámil zveřejnění kompletních CAD souborů rámů tiskáren Prusa CORE One a CORE One L. Nejsou vydány pod obecnou veřejnou licenci GNU ani Creative Commons ale pod novou licencí OCL neboli Open Community License. Ta nepovoluje prodávat kompletní tiskárny či remixy založené na těchto zdrojích.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 17:00 | Komunita

    Nový CEO Mozilla Corporation Anthony Enzor-DeMeo tento týden prohlásil, že by se Firefox měl vyvinout v moderní AI prohlížeč. Po bouřlivých diskusích na redditu ujistil, že v nastavení Firefoxu bude existovat volba pro zakázání všech AI funkcí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 10:11 | IT novinky

    V pořadí šestou knihou autora Martina Malého, která vychází v Edici CZ.NIC, správce české národní domény, je titul Kity, bity, neurony. Kniha s podtitulem Moderní technologie pro hobby elektroniku přináší ucelený pohled na svět současných technologií a jejich praktické využití v domácích elektronických projektech. Tento knižní průvodce je ideální pro každého, kdo se chce podívat na současné trendy v oblasti hobby elektroniky, od

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 03:11 | Komunita

    Linux Foundation zveřejnila Výroční zprávu za rok 2025 (pdf). Příjmy Linux Foundation byly 311 miliónů dolarů. Výdaje 285 miliónů dolarů. Na podporu linuxového jádra (Linux Kernel Project) šlo 8,4 miliónu dolarů. Linux Foundation podporuje téměř 1 500 open source projektů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 02:11 | Zajímavý článek

    Jean-Baptiste Mardelle se v příspěvku na blogu rozepsal o novinkám v nejnovější verzi 25.12.0 editoru videa Kdenlive (Wikipedie). Ke stažení také na Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 02:00 | Nová verze

    OpenZFS (Wikipedie), tj. implementace souborového systému ZFS pro Linux a FreeBSD, byl vydán ve verzi 2.4.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 01:00 | IT novinky

    Kriminalisté z NCTEKK společně s českými i zahraničními kolegy objasnili mimořádně rozsáhlou trestnou činnost z oblasti kybernetické kriminality. V rámci operací OCTOPUS a CONNECT ukončili činnost čtyř call center na Ukrajině. V prvním případě se jednalo o podvodné investice, v případě druhém o podvodné telefonáty, při kterých se zločinci vydávali za policisty a pod legendou napadeného bankovního účtu okrádali své oběti o vysoké finanční částky.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    18.12. 14:44 | IT novinky

    Na lepší pokrytí mobilním signálem a dostupnější mobilní internet se mohou těšit cestující v Pendolinech, railjetech a InterPanterech Českých drah. Konsorcium firem ČD - Telematika a.s. a Kontron Transportation s.r.o. dokončilo instalaci 5G opakovačů mobilního signálu do jednotek Pendolino a InterPanter. Tento krok navazuje na zavedení této technologie v jednotkách Railjet z letošního jara.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    18.12. 12:22 | Bezpečnostní upozornění

    Rozšíření webového prohlížeče Urban VPN Proxy a další rozšíření od stejného vydavatele (např. 1ClickVPN Proxy, Urban Browser Guard či Urban Ad Blocker) od července 2025 skrytě zachytávají a odesílají celé konverzace uživatelů s AI nástroji (včetně ChatGPT, Claude, Gemini, Copilot aj.), a to nezávisle na tom, zda je VPN aktivní. Sběr probíhá bez možnosti jej uživatelsky vypnout a zahrnuje plný obsah dotazů a odpovědí, metadata relací i

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    18.12. 05:22 | Zajímavý software

    QStudio, tj. nástroj pro práci s SQL podporující více než 30 databází (MySQL, PostgreSQL, DuckDB, QuestDB, kdb+, …), se stal s vydáním verze 5.0 open source. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu pod licencí Apache 2.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    Kdo vám letos nadělí dárek?
     (13%)
     (0%)
     (0%)
     (0%)
     (6%)
     (6%)
     (19%)
     (31%)
     (25%)
    Celkem 16 hlasů
     Komentářů: 11, poslední dnes 07:16
    Rozcestník

    Která licence (způsob distribuce) vám nejvíce vyhovuje?

    GPL
    68% (475)
    LGPL
    6% (42)
    BSD
    23% (164)
    public domain
    1% (9)
    jiná
    2% (13)

    Celkem 703 hlasů
    Vytvořeno: 29.10.2006 20:32

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Vojta Drbohlav avatar 29.10.2006 20:33 Vojta Drbohlav | skóre: 26 | blog: Blog | Strahov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Která licence (způsob distribuce) vám nejvíce vyhovuje?
    Konečně první... Je to GPL ;-)
    Mikos avatar 29.10.2006 20:34 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Která licence (způsob distribuce) vám nejvíce vyhovuje?
    Jen a pouze GPL! ;-)
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    30.10.2006 11:34 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Která licence (způsob distribuce) vám nejvíce vyhovuje?
    Nee, jenom srabi nevydávají pod public domain. Ještě revidovaná BSD není špatná.

    Smrt GPL!
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    Mikos avatar 31.10.2006 21:14 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Která licence (způsob distribuce) vám nejvíce vyhovuje?
    GPL jsem oddán celým svým srdcem! ;-) A ještě více připravované GPLv.3 s anti-DRM klauzulí :-)
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    29.10.2006 20:38 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Která licence (způsob distribuce) vám nejvíce vyhovuje?
    me se libi takove ty jako BSD, Apache Software License a MIT (pod tou davam nekomercni soft, gpl me prijde moc restriktivni a trochu proflakla...)
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    David Watzke avatar 29.10.2006 20:43 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Která licence (způsob distribuce) vám nejvíce vyhovuje?
    GPL.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    29.10.2006 20:52 ...............23 | skóre: 15 | blog: Various Stuff blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Která licence (způsob distribuce) vám nejvíce vyhovuje?
    Na programy GPL, na knižnice zlib/libpng
    30.10.2006 16:14 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Která licence (způsob distribuce) vám nejvíce vyhovuje?
    Jaké jsou vlastnosti zlib/libpng licence? Je lepší, než MIT, nebo new styled BSD?
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    30.10.2006 16:16 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Která licence (způsob distribuce) vám nejvíce vyhovuje?
    Napsal jsem to blbě. Ne zda je lepší, ale ve srovnání ...
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    29.10.2006 20:59 Jiří J. | skóre: 34 | blog: Poutník | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Která licence (způsob distribuce) vám nejvíce vyhovuje?
    Zřejmě GPL :-)
    Brabi avatar 29.10.2006 21:06 Brabi | skóre: 8 | blog: Fiend's records | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Která licence (způsob distribuce) vám nejvíce vyhovuje?
    Zde ovšem záleží na tom, zda jsem původní programátor, uživatel nebo píšu odvozené dílo. V prvním případě budu preferovat GPL, popř. pokud budu mít opravdu rozdávačnou náladu, tak BSD. :-) V druhém případě beru jakoukoliv svobodnou licenci a MPL nebo CDDL klidně přežiju. A ve třetím budu nejradši za public domain nebo new-style BSD a nebo klidně i old-style, old-school ;-) Pokud ale nebudu psát proprietární aplikaci, tak mi to taky bude víceméně fuk.
    Pets are always a great help in times of stress. And in times of starvation too, o'course.
    29.10.2006 23:58 Michal Kubeček | skóre: 71 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Která licence (způsob distribuce) vám nejvíce vyhovuje?
    Podle zásady "co sám nerad, nečiň druhému" upřednostním BSD i v prvním případě a právě proto mi vadí GPL i ve třetím. Pokud bych v prvním případě preferoval GPL, pak bych neměl důvod, proč ji nepreferovat i ve třetím…
    30.10.2006 08:01 kolemjdoucí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Která licence (způsob distribuce) vám nejvíce vyhovuje?
    "Co sám nerad, nečiň jiným", pravil kantor žáku kdesi, tahaje ho za pačesy. (Karel Havlíček)
    stativ avatar 31.10.2006 17:28 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Která licence (způsob distribuce) vám nejvíce vyhovuje?
    Verba docent, exempla trahunt :)
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    31.10.2006 18:57 Michal Kubeček | skóre: 71 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Která licence (způsob distribuce) vám nejvíce vyhovuje?
    Pro jazykově nevybavené ovšem raději doplním, že tento citát (a název onoho aforismu) znamená "slova poučují, příklady táhnou", aby si někdo nemyslel, že se jedná o překlad původního úsloví…
    29.10.2006 21:10 xxxxxxxx | skóre: 16 | blog: mrtvy blog | v nebi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Která licence (způsob distribuce) vám nejvíce vyhovuje?
    windows eula?
    Luk avatar 29.10.2006 21:27 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Která licence (způsob distribuce) vám nejvíce vyhovuje?
    Jaká licence? Pro programy GPL, pro knihovny LGPL a pro "kusy kódu" (jednotlivé funkce, objektové třídy apod.) pak X/MIT, (nová) BSD licence apod.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    29.10.2006 22:14 sssssssss | skóre: 15 | blog: cotoje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Která licence (způsob distribuce) vám nejvíce vyhovuje?
    nevim licence nečtu a je mi to vážně jedno. Neznam ani rozdíli a ani nevim k čemu je dobrý to znát.
    hmm
    30.10.2006 10:36 Jan Zapletal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Která licence (způsob distribuce) vám nejvíce vyhovuje?
    Licence je potřeba číst, abyste se potom nechoval v rozporu s licencí (pak totiž ztrácíte právo produkt dále používat). Víte třeba, že Adobe Reader nemůžete kopírovat kolegům, i když je zdarma? Víte, že nemůžete mít více kopií tohoto produktu a že při použití novější verze musíte smazat všechny verze předchozí?
    30.10.2006 16:53 sssssssss | skóre: 15 | blog: cotoje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Která licence (způsob distribuce) vám nejvíce vyhovuje?
    asi jsem to špatně napsal, nepotřebuji znát licence, protože nic neupravuji kromě pár konfiguráků v systému a to se snad smí, ne?
    hmm
    31.10.2006 17:55 ondracch | skóre: 19 | blog: Mozková kreč
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Která licence (způsob distribuce) vám nejvíce vyhovuje?
    To není jen o úpravách, ale i o používání a distribuování produktů. Licence nepotřebujete znát jen v případě, že používáte počítač jen jako poličku pod květináč.
    Proč myslíš, že nemůžeš žít jinak? Pořád Tvořím...
    Luk avatar 30.10.2006 23:04 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Která licence (způsob distribuce) vám nejvíce vyhovuje?
    Například já Adobe Reader kopírovat smím, protože jsem kdysi podepsal nějaký pamflet, čímž mi toto právo (zdarma) vzniklo. I když samozřejmě musím dodržet určité podmínky, které si nepamatuji :-D (ale vzhledem k tomu, že nyní tento SW nijak nešířím, je to jedno).
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    29.10.2006 22:58 johniez | skóre: 17 | blog: xyz | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Která licence (způsob distribuce) vám nejvíce vyhovuje?
    Max avatar 29.10.2006 23:11 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Která licence (způsob distribuce) vám nejvíce vyhovuje?
    V anketě mi chybí Microsoft ® Licence. Ta je prostě ze všech nej ... :-D
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    30.10.2006 18:51 Trinom | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Která licence (způsob distribuce) vám nejvíce vyhovuje?
    Čekal jsem od tebe cokoliv, je ne tohle...
    Max avatar 1.11.2006 00:24 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Která licence (způsob distribuce) vám nejvíce vyhovuje?
    Hehe, jsem rád, že jsem překvapil, já rád překvápka :-D
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    stulda avatar 30.10.2006 08:21 stulda | skóre: 18 | Sokolov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Která licence (způsob distribuce) vám nejvíce vyhovuje?
    V ankete chybi moznost "na licenci mi nezalezi". Coz je muj pripad. Pro neprogramatory je uplne jedno jakou ma ktery soft licenci.
    30.10.2006 10:39 bhy | skóre: 36 | blog: bhyblog | brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Která licence (způsob distribuce) vám nejvíce vyhovuje?
    Nemate pravdu. Nejsem programator a presto mi na licenci softwaru, ktery pouzivam, zalezi.
    stulda avatar 30.10.2006 11:38 stulda | skóre: 18 | Sokolov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Která licence (způsob distribuce) vám nejvíce vyhovuje?
    Tak vam na tom mozna zalezi z nejakeho osobniho presvedceni, ale z praktickeho hlediska to nema zadny vyznam. Tedy alespon pro mne.
    30.10.2006 12:09 petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Která licence (způsob distribuce) vám nejvíce vyhovuje?
    A věta "Produkt nemusí odpovídat popisu" ze známé MS EULA Vám nevadí? Měla by! Zvlášť, jestli se v oblasti IT pohybujete jako odborník.

    Na licenci záleží!
    stulda avatar 30.10.2006 12:22 stulda | skóre: 18 | Sokolov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Která licence (způsob distribuce) vám nejvíce vyhovuje?
    Nevadi. Je mi to uprimne jedno, nikdy jsem zadnou licenci necetl. Nejsem zadny IT odbornik a pro vetsinu BFU jako jsem ja, neni vubec nejaka licence rozhodujici. Staci vedet jestli ze je free a jestli to je GPL, LGPL, BSD ... je uplne jedno. Navic myslim ze na licenci MS EULA v linuxu moc nenarazim. :)
    Petr (DotaZ) Jakubec avatar 30.10.2006 13:29 Petr (DotaZ) Jakubec | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Která licence (způsob distribuce) vám nejvíce vyhovuje?
    obvykle se do valky o licencich nepoustim, ale na licenci MS ja napriklad narazim v linuxu, a to velmi tvrde. (jak jinak - MS EULA by podle mne tak "zabavne" ze by to melo byt vydano knizne a zarazeno v psych thrilerech) problematicky je treba stret v obcne rozsirenych fontech, ms exploreru, wma knihovny - a vubec knihovny pro ms videa, dom, vb script, activex, ci directx...verim ze by se toho naslo jeste opravdu mnoho.

    abych to nejak uzavrel, ze o problemu nevim, neznamena ze neni!

    PS: ja rad public domain!
    30.10.2006 20:54 Radovan Garabík
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Která licence (způsob distribuce) vám nejvíce vyhovuje?
    Jedno ti to prestane byť keď ti polícia vykopne dvere, zhabe počítač a teba zatvorí, lebo si nedodržal licenciu (napr. tú čo hovorí že za OS treba platiť).
    30.10.2006 23:05 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Která licence (způsob distribuce) vám nejvíce vyhovuje?
    nbusr123 jsou drsni hosi ;-]
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    30.10.2006 14:26 bhy | skóre: 36 | blog: bhyblog | brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Která licence (způsob distribuce) vám nejvíce vyhovuje?
    A proc by melo byt prakticke hledisko dulezitejsi nez osobni presvedceni? Mimoto, ma to vyznam i z praktickeho hlediska. Mozna ne pro Vas, ale nezobecnujte.
    30.10.2006 09:05 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Která licence (způsob distribuce) vám nejvíce vyhovuje?
    Cha cha, navrhuji jako další anketu otázku:

    Dokážu stručně svými slovy vysvětlit licenci (způsob distribuce):

    1) GPL

    2) LGPL

    atd.

    A pak porovnat s touto :D
    30.10.2006 10:38 bhy | skóre: 36 | blog: bhyblog | brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Která licence (způsob distribuce) vám nejvíce vyhovuje?
    V ideálním světě by nebyly potřeba softwarové licence a všechno by bylo public domain. Nicméně v téhle hnusné realitě je nutností GPL.
    CIJOML avatar 30.10.2006 14:04 CIJOML | skóre: 58 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Která licence (způsob distribuce) vám nejvíce vyhovuje?
    Neni GPL jako GPL...rozdily ve verzi 2 a 3 jsou velmi zasadni...
    30.10.2006 14:28 bhy | skóre: 36 | blog: bhyblog | brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Která licence (způsob distribuce) vám nejvíce vyhovuje?
    Můžete rozvést, proč si to myslíte? Idea licence je podle mne zcela tatáž, jen odráží současné podmínky, které se liší od těch před patnácti lety.
    michich avatar 30.10.2006 17:43 michich | skóre: 51 | blog: ohrivane_parky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Která licence (způsob distribuce) vám nejvíce vyhovuje?
    Souhlas. Navíc GPLv3 stále ještě nebyla dokončena, tudíž pod ní není šířen žádný software.
    30.10.2006 18:31 Zdeněk Štěpánek | skóre: 57 | blog: uz_mam_taky_blog | varnsdorf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Která licence (způsob distribuce) vám nejvíce vyhovuje?
    Zatim jeste neni zadny, ale uz ted vime, ktzery nebude. Zcela nechapu ja je to mozne...
    www.pirati.cz - s piráty do parlamentu i jinam www.gavanet.org - czfree varnsdorf
    30.10.2006 20:52 Radovan Garabík
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Která licence (způsob distribuce) vám nejvíce vyhovuje?
    Nie je celkom pravda, ja už som nejaký kus môjho software poskytol pod GPL 3 licenciou (draft, alebo konečná verzia keď už bude hotová). GPL 3 pridala nejaké body oproti GPL 2 ktoré som presne potreboval :-)
    30.10.2006 19:04 Pavel Kysilka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Která licence (způsob distribuce) vám nejvíce vyhovuje?
    V tomto ma Michal semler pravdu, vazeni.

    bye gf
    1.11.2006 08:24 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Která licence (způsob distribuce) vám nejvíce vyhovuje?
    1) Michal Semler má přece vždycky pravdu. To je bez debat.

    2) Až bude GPL3 dokončena a vydána k všeobecnému užívání, pak bude mít smysl ji považovat za plnohodnotnou licenci. Do té doby je to jen "draft". Nehledě na to, že (pokud se něco zásadního nezmění) základní princip obou verzí zůstává stejný. Takže např. rozlišení mezi myšlenkou LGPL a GPL je stejné u obou verzí.
    30.10.2006 19:02 Pavel Kysilka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Která licence (způsob distribuce) vám nejvíce vyhovuje?
    Tady by to chtelo dodat:

    Zda je clovek konzument nebo vyvojar nebo distributor softu. Anebo o licencovani sw poradne nic nevi.

    Na zakladu pouziju bez problemu GPL2, ale pro vyvoj softu jde clovek smerem LGPL, BSD, Mozilla public licence. I kdyz GPL2 neodmitam. Nebo pokud bych mel byt neasertivni jako vzdy, tak bych dodal dalsi odpoved "je mi mene nez 18 a jedine GPL".

    Cilize opet informacni hodnota k nule a autor ankety by mel mozna sundat velky plakat s napisem GPL a Stallmana ze steny sve loznice. Je videt, ze malo kdo si vybavi Stallmana jako vyvojare ruznych a velmi casto pouzivanych utilit. Asi dneska man necte nikdo do konce. Bohuzel.

    bye gf
    1.11.2006 08:17 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Která licence (způsob distribuce) vám nejvíce vyhovuje?
    autor ankety by mel mozna sundat velky plakat s napisem GPL a Stallmana ze steny sve loznice
    To soudíš podle toho, že je GPL uvedena na prvním místě? Nebo je snad pro to nějaké jiné (jasnovidecké) odůvodnění? A nebo měla být GPL vynechána úplně, abys byl spokojen?

    Btw:
    Cilize opet informacni hodnota k nule
    Ano, opět jsi bystře odhalil pravý stav věcí: nejedná se o rozsáhlý průzkum s konkrétními kritérii, přesně definovaným vzorkem dotazovaných, stanoveným rozsahem a velkými ambicemi. Už zase je anketa jen obyčejnou anketou. Ach jo. Stydíme se.
    31.10.2006 13:30 Lukáš Zapletal | skóre: 42 | blog: lzapův svět | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Která licence (způsob distribuce) vám nejvíce vyhovuje?
    Jak kdy (a v jaké situaci).
    2.11.2006 00:31 Láďa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Která licence (způsob distribuce) vám nejvíce vyhovuje?
    BSD nebo MIT (prakticky to samé, oblíbená ve světě Ruby on Rails). GPL je tu pro uživatele, což nejsem, takže je pro mě moc restriktivní. Až se budu moci programováním bavit a rozdávat, tak bude BSD licence jasný výběr.
    2.11.2006 00:58 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Která licence (způsob distribuce) vám nejvíce vyhovuje?
    sveho casu jsem si myslel, ze jenom gpl diky sve viralite zaruci kontinuitu a kvalitu vyvoje... ale kdyz jsem videl jake skvosty vznikaji pod hlavickou apache licence nebo bsd (treba freebsd ;-), tak jsem zmenil nazor...
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.