abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 09:11 | Bezpečnostní upozornění

    Vývojáři Kali Linuxu upozorňují na nový klíč pro podepisování balíčků. K původnímu klíči ztratili přístup.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 20:00 | Komunita

    V březnu loňského roku přestal být Redis svobodný. Společnost Redis Labs jej přelicencovala z licence BSD na nesvobodné licence Redis Source Available License (RSALv2) a Server Side Public License (SSPLv1). Hned o pár dní později vznikly svobodné forky Redisu s názvy Valkey a Redict. Dnes bylo oznámeno, že Redis je opět svobodný. S nejnovější verzí 8 je k dispozici také pod licencí AGPLv3.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 19:22 | IT novinky

    Oficiální ceny Raspberry Pi Compute Modulů 4 klesly o 5 dolarů (4 GB varianty), respektive o 10 dolarů (8 GB varianty).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.4. 22:33 | Nová verze

    Byla vydána beta verze openSUSE Leap 16. Ve výchozím nastavení s novým instalátorem Agama.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.4. 17:44 | Zajímavý článek

    Devadesátková hra Brány Skeldalu prošla portací a je dostupná na platformě Steam. Vyšel i parádní blog autora o portaci na moderní systémy a platformy včetně Linuxu.

    karkar | Komentářů: 0
    30.4. 12:11 | Humor

    Lidi dělají divné věci. Například spouští Linux v Excelu. Využít je emulátor RISC-V mini-rv32ima sestavený jako knihovna DLL, která je volaná z makra VBA (Visual Basic for Applications).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    30.4. 10:44 | IT novinky

    Revolut nabídne neomezený mobilní tarif za 12,50 eur (312 Kč). Aktuálně startuje ve Velké Británii a Německu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 29
    30.4. 09:55 | IT novinky

    Společnost Amazon miliardáře Jeffa Bezose vypustila na oběžnou dráhu první várku družic svého projektu Kuiper, který má z vesmíru poskytovat vysokorychlostní internetové připojení po celém světě a snažit se konkurovat nyní dominantnímu Starlinku nejbohatšího muže planety Elona Muska.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    30.4. 09:33 | IT novinky

    Poslední aktualizací začal model GPT-4o uživatelům příliš podlézat. OpenAI jej tak vrátila k předchozí verzi.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.4. 08:11 | Nová verze

    Google Chrome 136 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 136.0.7103.59 přináší řadu novinek z hlediska uživatelů i vývojářů. Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 8 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (58%)
     (1%)
     (9%)
     (21%)
     (4%)
     (1%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 498 hlasů
     Komentářů: 19, poslední 30.4. 11:32
    Rozcestník

    Už je to tady... banner jako kráva

    10.10.2005 15:13 | Přečteno: 1990× | Abc | poslední úprava: 10.10.2005 19:50

    Aneb, vždyť je to tak snadné...


    [14:05:42] Mata: hele mam tu rekalmu za Xk od kliknuti, ale je to leader board - horni pruh nahore stranky, muzu to dat na abicko?
    [14:17:44] Robert: hmm...
    [14:18:27] Robert: zakazovat ti to nemuzu ;-) na jak dlouho by to bylo?
    [14:21:30] Robert: zrovna minuly tyden jsem v blogu vykladal. jak jsme se snazili dalsi reklamu /oksystem/ pripravit tak, aby byla co nejmene otravna ;-)
    [14:25:44] Mata: ja to cetl ;o)
    [14:25:46] Mata: do konce rijna
    [14:27:04] Mata: viz www.dfklub.cz, cofidirekt
    [14:27:08] Robert: a je tech Xk dobra cena? ja se v tom nevyznam. jestli myslis, ze je to opravdu dobre, tak bych to vzal. jestli je to znouzectnost, tak bych se na to vybodl. myslim, ze by takovy obr-banner mel byt rezervovany jen pro opravdu supr nabidky.
    [14:28:12] Robert: no, aspon to neni flash...
    [14:28:56] Mata: cena ... bezna cena
    [14:30:00] Mata: tipuju podle statistik ze by to bylo mezi x az x
    [14:30:05] Mata: do toho koncemesice
    [14:33:06] Robert: no, nevim, co ti rict. nechci te vylozene odrazovat, ale samozrejme bych radsi, kdyby tam nic nebylo ;-)
    [14:33:58] Mata: to me je jasny ;o) proto se vas ptam
    [14:36:19] Robert: reknu to takhle: bude-li za to alespon 3 - 4x tolik co za VIP banner (s podobnymi podminkami), tak bych do toho sel. pokud ne, tak to IMHO nestoji za to.
    [14:36:56] Mata: oki tak to zkusime na tech 14dni a uvidime jak to dopadne
    [14:37:12] Robert: tak jsem to nemyslel :(
    [14:37:28] Mata: vypnout to muzu vzdycky ;D
    [14:39:10] Robert: pokud to nevis predem, tak to za to nestoji... hodne, hodne lidi to nasere, takze by to melo byt omluvitelne fakt tucnym vydelkem. ma-li to byt jen 'dalsi' banner, tak se to IMHO z dlouhodobeho hlediska nevyplati.
    [14:39:40] Mata: uz to bezi

    Maťovi se omlouvám za uveřejnění neautorizovaného rozhovoru... dlouho neodpovídal, tak jsem usoudil, že je mu to jedno.


    [14:48:04] Robert: co ty na ten obr-banner?
    [14:56:41] Leos: na dfklubu vypada relativne OK
    [14:57:15] Robert: jak se ti libi u nas?
    [14:58:39] Leos: no, zacina uz tam tech reklam na vrsku strany moc. Uz je to na hranici unosnosti        

    Hodnocení: -

    zatím nehodnoceno
            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    10.10.2005 15:29 ivok
    Rozbalit Rozbalit vše :-)
    Super! :-)
    10.10.2005 15:33 Lynn | skóre: 16 | blog: hell | Němčice
    Rozbalit Rozbalit vše reklama
    mohla by mit ta reklama pozadi podle stylu? pouzivam prednastaveny tmavy a mam tu bily flek (holt velmi schopny blocker reklam) :-D ;-)
    To je síla televize...
    marulinko avatar 10.10.2005 15:40 marulinko | skóre: 12 | blog: Technohead
    Rozbalit Rozbalit vše banner
    No, ak treba klikat na bannery tak to mozeme nejako zautomatizovat :) ked to pomoze...
    Luboš Doležel (Doli) avatar 10.10.2005 16:00 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše AdBlock
    Tak to už je fakt moc, na tohle už zapínám AdBlock.
    David Watzke avatar 10.10.2005 17:35 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AdBlock
    Sakra, proč to není flash. :-D Já musím počkat na Konqueror 3.5. :) Je to fakt obludárium. Už z principu na to nekliknu. :-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    David Watzke avatar 10.10.2005 17:42 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AdBlock
    OK, tak jsem kliknul no, ale jen proto, že mám abíčko tak rád.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Luk avatar 10.10.2005 18:11 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AdBlock
    Také jsme klikl, ze zvědavosti. A je vidět, jak seriózní firma to je, jak o sobě zveřejňuje všechny informace a celá nabídka služeb je naprosto transparentní :-D:-D:-D
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    10.10.2005 18:20 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AdBlock
    Mají tam uvedenou adresu www.cofidis.cz (kupodivu ne jako odkaz), kde už jsou sdílnější.
    Luk avatar 10.10.2005 18:49 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AdBlock
    Jo, to jsem mezitím zjistil taky. Ale každopádně to o něčem svědčí...
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    10.10.2005 19:01 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AdBlock
    IMHO tohle vypovídá spíš o webdesignerovi než o té firmě (ale jo... i na to se dá odpovědět, že "to o něčem svědčí").
    Yin avatar 10.10.2005 20:40 Yin | skóre: 39 | blog: Yinotopia | Slovesnko, Košice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AdBlock
    Tá adresa je v OBRÁZKU!!!
    Nikdy nie je tak zle, aby to jeden poharik nemohol ešte zhorsiť.
    10.10.2005 18:19 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AdBlock
    No, toho jsem se bál...
    hajma avatar 10.10.2005 16:00 hajma | skóre: 27 | blog: hajma | Říčany
    Rozbalit Rozbalit vše mno
    Problém ábíčka v získávání reklamy je v tom, že je tu vysoký podíl lidí s funkčním mozkem, což účinnost jakékoliv reklamy rapidně snižuje. Je fajn, že se ještě najdou společnosti, kterým to nedošlo :-)
    21 promarněných znaků
    10.10.2005 16:00 Bubak | skóre: 16 | blog: Čtvrtá cenová
    Rozbalit Rozbalit vše Nemam rad titulky
    Fakt je to pet tacu za klik? OK, jdu do toho, vypnu na chvili adblock a kliknu.
    ... máš jen mrtvou kočku a poškrábanýho jezevčíka ...
    10.10.2005 16:03 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemam rad titulky
    Ja bych rekl spise 5kc.
    10.10.2005 16:11 Bubak | skóre: 16 | blog: Čtvrtá cenová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemam rad titulky
    To neva, uz jsem si to uzil:-)

    Tak jsem jim tam naklikal asi tri stranky, ale kdyz zacali chtit cisla uctu a podobne, tak me to prestalo bavit vymyslet:-).
    ... máš jen mrtvou kočku a poškrábanýho jezevčíka ...
    10.10.2005 16:16 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemam rad titulky
    Můžeš klikat jak chceš, ale pokud to děláš z jednoho počítače, tak se to zřejmě počítá jako jedno kliknutí...
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    10.10.2005 16:23 Bubak | skóre: 16 | blog: Čtvrtá cenová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemam rad titulky
    To jo, ja byl jen zvedavej, co vlastne budou vsechno chtit:-). A treba troska aktivity po tom kliknuti se pocita. Ale spis ne:-).
    ... máš jen mrtvou kočku a poškrábanýho jezevčíka ...
    10.10.2005 16:38 Sodalite | skóre: 18 | blog: tucnakov | Břeclav
    Rozbalit Rozbalit vše Banner zas tak nevadí
    Taky jsem si kliknul. Já jsem si toho banneru ani nevšimnul, dokud jsem si nepřečetl, že už tam je. :) Až zas tak moc mi to nevadí.
    Absolutní pravda je nepoznatelná. Všechny ostatní jsou jenom soukromé lži.
    10.10.2005 16:48 honzaB | skóre: 10 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Banner zas tak nevadí
    jo, presne jsem to chtel napsat.

    vubec mi tady nevadi, ani jsem si ho nevsimnul, nez jsem precetl tenhle zapis. a aspon jsem kliknul, aby melo abicko vic prachu :-)
    10.10.2005 17:04 sf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Banner zas tak nevadí
    taky tak
    10.10.2005 18:37 Tomáš | skóre: 25 | Ústí nad Labem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Banner zas tak nevadí
    Huh, to jsem taky chtěl napsat :-) Vlezu na Abíčko, oči se zaměří na text a dole v blozích vidím něco o banneru, tak zase roluju nahoru se podívat :-) Jo, mimochodem, už 9 rohlíků :-)
    10.10.2005 16:54 Bernie | skóre: 9 | blog: Bernie's Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Offtopic
    Akorat skoda, ze je ta reklama offtopic.....snasi se o to hur
    Mikos avatar 10.10.2005 16:59 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše AdBlock
    Tak jsem si na chvilku zkusil vypnout AdBlock, že se jako kouknu o jakém banneru že je tu řeč... A hodně rychle jsem ho zas zapnul ;-) Tohle je vážně humus, sice to aspoň není Flash, ale mít tak velký banner na vršku stránky je odpudivý... kdyby neexistoval AdBlock a kdybych byl jen náhodným návštěvníkem ABCLinuxu.cz (nebo prostě bych o ABCLinuxu ještě tolik nevěděl a byl tu nováčkem), tak by mě to nejspíš odpudilo natolik, že bych sem už nikdy (nebo minimálně na hodně dlouhou dobu) nezavítal.
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    Mikos avatar 10.10.2005 17:07 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AdBlock
    Ale jinak pokud za tu reklamu máte mít opravdu 5 000,- Kč za každé kliknutí, tak si ten AdBlock na chvilku zas vypnu a kliknu vám tam rád. Ale pouze pokud ty peníze mají jít přímo vám jakožto ABCLinuxu.cz :-)
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    10.10.2005 17:13 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AdBlock
    Já na tohle nekliknu aj kdyby dostalo ábíčko milión. Ať se lidi naučít nějak normálně a použitelně inzerovat. Když jim na to budu klikat, tak k tomu sotva dojde.
    Copak toho není dost?
    Mikos avatar 10.10.2005 17:22 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AdBlock
    Hmm, na tom něco je, máš pravdu ;-)
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    Mikos avatar 10.10.2005 17:23 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AdBlock
    Na druhou stranu jsem ovšem nesmírně šťastný že ABCLinuxu odmítlo reklamu Micro$oftu a tudíž možná bych jim na ten banner na oplátku přeci jen kliknul... ale nevím... máš pravdu v tom že by to pak vlastně byla podpora hnusných, nechutných, velkých baannerů, což není dobrá věc ;-)
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    10.10.2005 17:39 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AdBlock
    IMHO to nemá cenu. Klikneš, koukneš se co to a konec. Ale chceš koupit půjčku? Sotva… Stejně tak všichni ostatní co na to ,,pro podporu ábíčka`` kliknou. Rozumný zadavatel takové inzerce si po skončení kampaně sedne, spočte si, že zaplatil třicet tisíc, ale půjček prodal ani ne pět. A příště se na to vykašle.
    Copak toho není dost?
    10.10.2005 22:49 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AdBlock
    kdyz je blbej a da to na tenhle server? V tom pripade bych vykopl jejich marketingmanagera. Sem bych tak dal reklamu na slevy sitovych karet bo tak neco:-)
    V podstatě nic nevím
    10.10.2005 17:29 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AdBlock
    dokud to neni reklma co se sama posouva dole na obrazovce a nuti te abys na ni klikl a zvrel ji tak me to tak desny nepride
    V podstatě nic nevím
    11.10.2005 12:01 jm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AdBlock
    Ať se lidi naučít nějak normálně a použitelně inzerovat. Když jim na to budu klikat, tak k tomu sotva dojde.
    Jo, tohle podepisuju...

    P.S. Na banner jsem kliknul - pravym cudlem mysi, hadejte proc? :-)
    11.10.2005 16:31 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: AdBlock
    Že by kvůli "Block images from this site" ?
    Quando omni flunkus moritati
    10.10.2005 17:12 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše ...
    Tak to je banner :-( Aspoň se to odroluje a je to fuč, ale humus nejvyšší. Ještě k tomu blikají stickfishí reklamy pod logem, šmarjá, to je dílo.
    Copak toho není dost?
    David Watzke avatar 10.10.2005 17:39 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    Aspoň se to odroluje a je to fuč,
    Kdyby po odrolování fuč nebyl, tak bysme tu toho moc neviděli. :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    brozkeff avatar 10.10.2005 20:13 brozkeff | skóre: 13 | blog: Zpátky po 10 letech | Žďár nad Sázavou
    Rozbalit Rozbalit vše adblock
    kdeže vidíte ty reklamy? já už mám přes půl roku internet bez bannerů, asi se inzerenti dovtípili, že to nemá cenu. Ááá, vlastně jsem zapoměl, mám adblocka, no jó, zkusím v opeře bez něj a... fuj hnus!
    10.10.2005 20:31 ###
    Rozbalit Rozbalit vše Re: adblock
    Nějak nedokážu pochopit, proč se všichni s těma adblockama tak chlubíte. Samozřejmě, že to, že je používáte je vaše věc, ale chlubit se tím, jaký jste díky tomu machři...
    Luboš Doležel (Doli) avatar 11.10.2005 16:46 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: adblock
    Aspoň mi přes celou obrazovku neblikají bannery...
    brozkeff avatar 10.10.2005 20:56 brozkeff | skóre: 13 | blog: Zpátky po 10 letech | Žďár nad Sázavou
    Rozbalit Rozbalit vše Re: adblock
    ... ale kliknul jsem:)
    10.10.2005 17:12 bhy | skóre: 35 | blog: bhyblog | brno
    Rozbalit Rozbalit vše neni to nejhorsi
    No nevim, ja bych se nijak nerozciloval. Mne ta reklama vubec nepripada nijak vtirava, kdyz chci, dokazu si ji nevsimat a ignorovat ji. (Rozhodne lepsi nez nevkusny flash, po nemz mi v okne firefoxu zustavaji prazdne plochy s textem, ze si mam stahnout chybejici plugin. A propos, nejde tohle nejak vychytat?)
    10.10.2005 17:14 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše hm
    kdyby ste nebyli cimprdlici a reklamy nevypinali tak si tyhle ani nevsimnete:-)
    V podstatě nic nevím
    10.10.2005 17:31 sssssssss | skóre: 15 | blog: cotoje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hm
    taky jsem si ho nevsiml, dokud jsem necetl tenhle blog, ale ted kdyz vim, ze tam je, tak se mi zda velkeeeeeeeeej
    hmm
    10.10.2005 17:37 lukas.ramlich | skóre: 3 | blog: linux_a_ja
    Rozbalit Rozbalit vše hehe
    Haha, sranda. Ale nepřipadá vám jako taková malá sviňárnička, nechat si dát na stránky obr-banner a pak na tytéž stránky napsat "milí uživatelé, prosíme klikněte na banner, získáme tím 5Kč". Inzerenta nezajímají příchozí lidé, jeho zajímá konverzní poměr - počet přišlých lidí vs. počet objednávek půjčky.

    Tím že přemluvíte lidi aby klikali na bannery, aniž by je téma banneru zaujalo, jenom dosáhnete toho, že klient uvidí, že má konverzní poměr nula nula nic, náklady na jednu objednávku byly 500,- a že se to teda nevyplatí. No a reklamu u vás zruší.

    Možná spoléháte na to, že až zmizí jeden, najdete jiného blbečka, kterého taky napálíte. Což je úvaha zcela chybná, inzerenty je třeba si hýčkat, aby se rádi vraceli.

    ps. kdo je Mata, že může cpát na abclinuxu co ho napadne, aniž by to musel leoš schvalovat? To jste na tom tak zle, že vás vytrhne 5k-10k, vydělaných do konce měsíce?

    ps2. taky jsem přispěl 5,-. Můžete si koupit tři rohlíky.
    David Watzke avatar 10.10.2005 17:41 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hehe
    ad ps2: tak už 6. :-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    10.10.2005 18:10 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hehe
    "milí uživatelé, prosíme klikněte na banner, získáme tím 5Kč"
    Já jsem si tím "zápisem" sice chtěl trochu postěžovat, ale nechápu, kde jsi v tom vyčetl, že lidi prosím, aby na banner kliknuli... Pokud to tak vyznívá, je to zajímavý vedlejší efekt. Ne zcela nežádoucí, ale určitě nezamýšlený.
    ps. kdo je Mata, že může cpát na abclinuxu co ho napadne, aniž by to musel leoš schvalovat?
    Maťa je z firmy Stickfish a je to můj i Leošův kamarád. Zveřejněním našeho rozhovoru jsem ho nechtěl shodit, ale spíš si rýpnout... Viz [14:46:42] Robert: budes otraveny, kdyz napisu otraveny blog?
    [15:21:17] Mata: napis si co chces ;o) hlavne at lidi klikaji Ostatně, kdyby chtěli ve Stickfish cpát na abclinuxu.cz, co je napadne, neptali by se nás. Já oceňuji, že se ptají. Kdyby to Leoš rezolutně odmítl, věřím, že by se podle toho zařídili.
    10.10.2005 18:21 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hehe
    Ze všech podobných diskusí a článků vyznívá jasně poselství, aby lidé klikali na bannery a pomohli tak danému serveru. Já nevím jestli to je úmyslné nebo ne, zčásti asi obojí, ale to není důležité. Důležité je, že klikání na bannery jenom proto bude fungovat možná dneska, ale zítra už nebude vůbec co jíst…

    (Co blbnu? Prostě nemám lidi co vykřikují jak klikají na zlé bannery, které je ale jinak vůbec, ale opravdu vůbec nezajímají za hrdiny a nepotřebuju mít jejich plakát v nadživotní velikosti na zdi mého pokoje.)
    Copak toho není dost?
    10.10.2005 18:32 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hehe
    Ze všech podobných diskusí a článků vyznívá jasně poselství, aby lidé klikali na bannery a pomohli tak danému serveru.
    Když jsem v blogu o školení OKsystem psal, že nám lidi pomohou objednáním školení právě u nich, tak je to jasné. Ale jak to vyznívá z toho dnešního zápisu, to nechápu. Myslel jsem to spíš jako alibistické mytí rukou...
    10.10.2005 18:46 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hehe
    Ne, doufám, že jsem ti necpal, že si to dnes řekl nebo nějak tak. Je to můj celkový dojem, kterému to co píšeš rozhodně neodporuje a některé jiné věci, jako například tažení za nemorálnost blokování bannerů to přímo podporují. Nejde jenom o to co si napsal přímo ty. Všimni si jak dlouho to trvalo do objevení prvního příspěvku ,,bannery přehlížím, nic si nekoupím, ale že jste to vy… kliknu!`` a kolik se jich vyrojilo. Na náhodu bych to nesváděl.

    Neměl jsem s tím začínat, nejspíš jsem ani neměl chodit domů, zase toho budu litovat. No nic.
    Copak toho není dost?
    10.10.2005 18:58 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hehe
    tažení za nemorálnost blokování bannerů to přímo podporují
    To máš pravdu. Ale dnes to byl jen povzdech. Já se bojím, že tenhle nový banner dost lidí otráví natolik, že buď na abclinuxu nepřijdou, nebo si aspoň zapnou ten AdBlock, ačkoliv by to jinak třeba neudělali.
    Všimni si jak dlouho to trvalo do objevení prvního příspěvku ,,bannery přehlížím, nic si nekoupím, ale že jste to vy… kliknu!``
    Všímám. A kromě toho, že mě to od lidí potěšilo, tak hlavně překvapilo, protože jsem čekal úplně jiné reakce. Spíš jsem myslel, že se do nás lidi pustí, že tohle už je opravdu moc. A já bych se nedivil.
    10.10.2005 22:27 Martin Beránek | skóre: 33 | blog: mousehouse | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hehe
    Já se bojím, že tenhle nový banner dost lidí otráví natolik, že buď na abclinuxu nepřijdou, nebo si aspoň zapnou ten AdBlock, ačkoliv by to jinak třeba neudělali.
    mam pocit ze ten baner se da opravdu velmi snadno prehlednou (take muj pripad a nekolik lidi nademnou se o tom take zminilo). proto si myslim ze to zadne nasledky mit nebude... na abclinuxu chodim kvuli obsahu a ne forme (a rekl bych ze tak cini vetsina linuxaku)
    never use rm after eight
    Luboš Doležel (Doli) avatar 11.10.2005 16:47 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hehe
    Ten banner bylo to první, co jsem uviděl a taky to bylo to první, co šlo pryč.
    10.10.2005 18:38 Sodalite | skóre: 18 | blog: tucnakov | Břeclav
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hehe
    Kliknul jsem proto, abych se dozvěděl, co za tím bannerem je. Zatím nepotřebuju půjčku a proto si ji nekoupím. Až budu nějakou shánět, vzpomenu si, že tahle firma ji nabízela na ABC. Porovnám, co nabízejí jiní a třeba zrovna koupím. Tím pádem jejich peníze do reklamy nebyly špatně investované. A pokud někdo počítá reklamu za úspěšnouj jenom když x procent kliknutí koupí hned, tak asi moc spokojený není nikdy.
    Absolutní pravda je nepoznatelná. Všechny ostatní jsou jenom soukromé lži.
    10.10.2005 20:08 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hehe
    My je nepremlouvame. Ja osobne bych radeji lidi poprosil, at nepodvadeji a pokud je reklama nezajima, tak at na ni neklikaji. Zde inzerent plati za kliknuti, tudiz takove prazdne klikani je nepoctive.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    Luk avatar 10.10.2005 21:10 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hehe
    To já si rád kliknu - abych se podíval a pak mohl kritizovat (jak už jsem také učinil) :-)
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    11.10.2005 07:29 rastos | skóre: 63 | blog: rastos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: hehe
    Popravde, než som čítal Tvoj príspevok, tak si hovorím: Nech sa abíčko vykašle na reklamné bannery. V principe by im stačilo hodiť tam jednoducho linku s textom: pomôžte finančne abíčku kliknutim na tuto linku a finančný prínos by bol asi rovnaký. Tunajším čitateľom je lautr-fuk, ako je tá reklama graficky spracovaná. Klikajú preto, že chcú pomôcť serveru a nie preto, že ich reklama na niečo dokázala prehovoriť. Dokonca by som povedal, že by klikali viac pretože to nie je animované. Akurát neviem, či by s tým boli spokojní zadávatelia reklamy.
    10.10.2005 18:37 Dušan Hokův | skóre: 43 | blog: Fedora a další...
    Rozbalit Rozbalit vše Hlaseni chyby:
    nevim proc, ale mezi listou unixshop,linuxbiz a spol. a logem abclinuxu je nejaky volny bily misto. Neni to plytvani mistem?

    :-)
    10.10.2005 20:10 unchallenger | skóre: 69 | blog: unchallenger
    Rozbalit Rozbalit vše JS
    Musel bych povolit JS ze dvou různých domén, abych tu nádheru vůbec spatřil. Stojí to za to?
    10.10.2005 20:26 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JS
    Co na to říct?

    OT: pravidelné přejmenovávání blogu je sport? :-)
    10.10.2005 21:58 unchallenger | skóre: 69 | blog: unchallenger
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JS
    Ano, je to sport. Jeden z mála, v nichž jsem dobrý ;-)
    David Watzke avatar 10.10.2005 22:10 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JS
    Já jsem se tomu docela divil. Nejdřív jsem viděl "f" a říkal jsem si, co je to za blbost. :-) Změnilo se to na "c" a už mi to bylo jasný. :-D Písmena vybíráš náhodně ? Příště "k". ;-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    10.10.2005 22:23 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JS
    Ještě štěstí, že se blog nemůže jmenovat třeba " " (mezera) :-). Ale možná by šlo podtržítko nebo pomlčka...
    11.10.2005 15:25 unchallenger | skóre: 69 | blog: unchallenger
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JS
    Řekl bych, že možnosti jsem ještě zdaleka nevyčerpal...
    David Watzke avatar 10.10.2005 20:46 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: JS
    Nestojí, koukni sem.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    10.10.2005 22:18 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Nevšiml jsem si.
    Ona to ta reklama má těžké, když se může hýbat jenom jednou a pak se zastaví. Ani ten adblock není potřeba, když se to nehýbe. :-)
    11.10.2005 11:08 Neci | skóre: 24 | blog: den_linuxaka
    Rozbalit Rozbalit vše Nápad
    A čo tak spraviť systémom ak daný človek na danú reklamu klikne tak sa mu uz nezobrazí. Technicky vám nepoviem ako to spraviť ale myslím si že to by odradilo aj adblokeristov aj tých čo nadávajú že je to veľké a aspoň by na to klikli ;-)
    Josef Kufner avatar 11.10.2005 12:53 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nápad
    To není úplně zcestná myšlenka :)

    Kliknutí na baner => další 3 naloadování stránky bez reklamy :-D
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    11.10.2005 15:09 lukas.ramlich | skóre: 3 | blog: linux_a_ja
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nápad
    Opravdu se mi líbí, jak všichni věří nesmyslu o tom, že si inzerent kupuje proklik.

    Není to pravda. Inzerent si kupuje konverzní poměr. PPC model nemůže fungovat, když je konverze objednávka/klik = 0. Klikat musí jen ti, které banner přirozeně zaujal a u kterých je velká pravděpodobnost objednávky produktu. Jinak se inzerce nikomu nemůže vyplatit a izerent uteče a nikdo další už nepřijde.

    Viz výše..

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.