abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 12:11 | Humor

    Lidi dělají divné věci. Například spouští Linux v Excelu. Využít je emulátor RISC-V mini-rv32ima sestavený jako knihovna DLL, která je volaná z makra VBA (Visual Basic for Applications).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    dnes 10:44 | IT novinky

    Revolut nabídne neomezený mobilní tarif za 12,50 eur (312 Kč). Aktuálně startuje ve Velké Británii a Německu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 12
    dnes 09:55 | IT novinky

    Společnost Amazon miliardáře Jeffa Bezose vypustila na oběžnou dráhu první várku družic svého projektu Kuiper, který má z vesmíru poskytovat vysokorychlostní internetové připojení po celém světě a snažit se konkurovat nyní dominantnímu Starlinku nejbohatšího muže planety Elona Muska.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 09:33 | IT novinky

    Poslední aktualizací začal model GPT-4o uživatelům příliš podlézat. OpenAI jej tak vrátila k předchozí verzi.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 08:11 | Nová verze

    Google Chrome 136 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 136.0.7103.59 přináší řadu novinek z hlediska uživatelů i vývojářů. Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 8 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 20:55 | Nová verze

    Homebrew (Wikipedie), správce balíčků pro macOS a od verze 2.0.0 také pro Linux, byl vydán ve verzi 4.5.0. Na stránce Homebrew Formulae lze procházet seznamem balíčků. K dispozici jsou také různé statistiky.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:22 | Nová verze

    Byl vydán Mozilla Firefox 138.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání a poznámkách k vydání pro vývojáře. Řešeny jsou rovněž bezpečnostní chyby. Nový Firefox 138 je již k dispozici také na Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:55 | Pozvánky

    Šestnáctý ročník ne-konference jOpenSpace se koná 3. – 5. října 2025 v Hotelu Antoň v Telči. Pro účast je potřeba vyplnit registrační formulář. Ne-konference neznamená, že se organizátorům nechce připravovat program, ale naopak dává prostor všem pozvaným, aby si program sami složili z toho nejzajímavějšího, čím se v poslední době zabývají nebo co je oslovilo. Obsah, který vytvářejí všichni účastníci, se skládá z desetiminutových

    … více »
    Zdenek H. | Komentářů: 2
    včera 15:44 | IT novinky Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 13:55 | Komunita

    Richard Stallman přednáší ve středu 7. května od 16:30 na Technické univerzitě v Liberci o vlivu technologií na svobodu. Přednáška je určená jak odborné tak laické veřejnosti.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 12
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (58%)
     (1%)
     (9%)
     (21%)
     (4%)
     (1%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 489 hlasů
     Komentářů: 19, poslední dnes 11:32
    Rozcestník

    Archlinux — konečně mám systém pod kontrolou

    25.12.2009 11:21 | Archlinux | poslední úprava: 25.12.2009 11:24

    Možná víte, že jsem Archlinux zkoušel — měl jsem ho nainstalovaný na paměťové kartě. A nyní ho už mám i na interním pevném disku svého PC! :-)

    Proč zrovna Archlinux? Jisté období mého života jsem používal Slackware — byl to čisťoučký a jednoduchý operační systém. A Archlinux je Slackwaru velmi podobný, proto Archlinux.

    Ještě nedávno jsem používal Ubuntu a zjišťoval, že nějak zakrňuju, protože Ubuntu se začíná podobat Billovu OS. Navíc jsem zjistil, že se vlastně v Ubuntu vůbec nevyznám!

    Hledal jsem tedy náhradu za Ubuntu. Trochu jsem uvažoval o znovrácení se ke Slackwaru, ale to jsem zavrhnul, protože Slackware ve standardní instalaci neřešil závislosti (třeba už je to dneska jinak). Chtěl jsem něco čistého a jednoduchého. A protože tady „každý” vychvaloval Archlinux, tak volba padla na Archlinux.

    Zatím jsem s Archlinuxem velmi spokojený a konečně cítím, že mám systém pod kontrolou! :-)

           

    Hodnocení: 88 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    vlastikroot avatar 25.12.2009 11:25 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Archlinux — konečně mám systém pod kontrolou
    Vítej mezi osvícenými :-D
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    =^..^= AmigaPower® avatar 25.12.2009 11:28 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Archlinux — konečně mám systém pod kontrolou
    Škoda žes to nerozved, jako vyloženě klikacího uživatele Mandrivy by mně docela zajímay ty drobný detaily, problémy, věci co se různí, pozitiva i negativa při přechodu z BluBuntu na ArschLinux...
    vlastikroot avatar 25.12.2009 11:35 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Archlinux — konečně mám systém pod kontrolou

    Pozitiva - rolling updates,AUR (obrovskej repozitář plnej pkgbuildů - jakože zdrojový balíky), jednoduchý konfiguráky (skoro všecko do čeho člověk hrabe je v /etc/rc.conf, zbytek v /etc/conf.d/), člověk si udělá systém tak jak ho chce mít.

    Negativa - rolling updates, člověk se musí snažit (pokud to chce mít použitelný).

    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    25.12.2009 11:38 Begleiter | skóre: 47 | blog: muj_blog | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Archlinux — konečně mám systém pod kontrolou

    Tak Archlinux je docela náročný na znalosti uživatele-administrátora. Téměř vše se konfiguruje za pomocí textového editoru (u mě Vim), což velmi vítám...

    25.12.2009 11:38 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Archlinux — konečně mám systém pod kontrolou
    Však počkej, až se ti to poprvé pos... a podruhé... a potřetí... :-D

    Mně Arch kdysi v jeho počátcích děsně vyhovoval, jednoduchý, minimalistický systém, super. A byl jsem namachrovaný (post?)pubertální magor, mezi kterýma tenhle systém tehdy fičel. Ale jednu dobu jsem prostě přestal mít čas furt řešit, co se podělalo tentokrát, hlavně když jsem makal na něčem do školy, tak jsem ho zahodil. Teď raději preferuju Debian. Při naprosto minimální instalaci je to, co se týče kontroly nad systémem, docela podobné Arch Linuxu a tolik se to nerozbíjí.
    25.12.2009 11:41 Begleiter | skóre: 47 | blog: muj_blog | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Archlinux — konečně mám systém pod kontrolou

    No tak Debian jsem jistou dobu používal. Ale přiznám se, že jsem se v něm moc nevyznal. Archlinuxu (Slackwaru) rozumím víc.

    stanger avatar 25.12.2009 11:50 stanger | skóre: 18
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Archlinux — konečně mám systém pod kontrolou
    Debian se rozbiji vic nez Arch.
    25.12.2009 11:57 Begleiter | skóre: 47 | blog: muj_blog | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Archlinux — konečně mám systém pod kontrolou

    Pokud máš na mysli Debian Sid, tak to jo. Ale Debian Stable určitě ne.

    stanger avatar 25.12.2009 12:13 stanger | skóre: 18
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Archlinux — konečně mám systém pod kontrolou
    Chtel jsem jen zkusit, jak mi to autor puvodniho tvrzeni dokaze. :)

    A i o te stabilite Debianu ve vetvi stable se da hodne diskutovat.

    Btw, vitej mezi Arch Linuxaky z KH. :)
    25.12.2009 12:16 Begleiter | skóre: 47 | blog: muj_blog | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Archlinux — konečně mám systém pod kontrolou

    Svět je malej. :-) Děkuju za přivítání.

    26.12.2009 02:21 Andrej | skóre: 51 | blog: Republic of Mordor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Archlinux — konečně mám systém pod kontrolou

    Jenže Debian (takzvaný) Stable je snůška rok až dva roky starých programů, do kterých se správci balíčků marně snaží backportovat opravy kritických chyb ze současnosti. Patlanice, která tímto způsobem vzniká, pak vede k průšvihům takového formátu jako 32768 klíčů.

    Pokud bych chtěl takový systém, za který se zcela neoprávněně vydává Debian Stable — systém určený pro kritické nasazení, kde je roční uptime samozřejmost a kde jsou rolling updates nežádoucí, protože nepřipadá v úvahu jen tak restartovat nějakého démona — volil bych OpenBSD nebo (možná ještě raději) Solaris.

    =^..^= AmigaPower® avatar 26.12.2009 02:43 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Archlinux — konečně mám systém pod kontrolou
    Pane, já sem teda linuxová lemra, ale řek bych, že "stable" znamená předevšim stabilitu a to i na úkor všeho ostatního a o tom to asi bude, nic hlubšího v tom nvidim a ani nehledám...
    26.12.2009 20:23 Andrej | skóre: 51 | blog: Republic of Mordor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Archlinux — konečně mám systém pod kontrolou

    Stable je bohužel jen slovo. Zatímco v případě rolling-updates se problémy řeší okamžitě, ve stable distribucích se čeká, až se někomu zachce vzít rok starou verzi a nějakým pokoutním způsobem do ní začlenit potřebné opravy. Jednoduše řečeno: Když je stable systém, jsou stable i všechny jeho bugy a problémy.

    26.12.2009 21:16 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Archlinux — konečně mám systém pod kontrolou
    Takhle elegantní a hezky znějící snůšku blbostí už jsem dlouho neviděl.
    26.12.2009 21:18 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Archlinux — konečně mám systém pod kontrolou
    Hlavně ta poslední věta tedy, to je nádhera, zní to i hlubokomyslně. Škoda, že to nedává nejmenší smysl.
    29.12.2009 10:23 Andrej | skóre: 51 | blog: Republic of Mordor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Archlinux — konečně mám systém pod kontrolou

    Zatímco moje poslední věta nejen dává smysl, ale navíc prezentuje i zcela jasný argument, dvě reakce výše pouze tvrdí, že něco nedává smysl. Nepokouší se to nijak zdůvodnit ani uvést protiargument.

    „Argumentace“ tohoto typu se zpravidla objevuje, když někdo rýpne do vosího hnízda. Jo, třeba může mít pravdu, ale „vyvrátit“ se to prostě musí. Reakce ve stylu „nesouhlasím, protože pro mé účely potřebuji...“, případně „u programu XYZ se ukázalo, že...“ by určitě byla mnohem přínosnější než „je to nesmysl, ale neumím vysvětlit proč“.

    Tak se mi zdá, že se tady na ABCLinuxu poslední dobou rozmáhají „Živě-manýry“. Spousta příspěvků je ve stylu „blábolíš, buď raději zticha“. To podle mě není vývoj správným směrem. Diskusi to neobohacuje fakty nebo názory, jen přibývají další zbytečná data.

    Jan Drábek avatar 25.12.2009 12:14 Jan Drábek | skóre: 41 | blog: Tartar | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Archlinux — konečně mám systém pod kontrolou
    Rozbíjení je rukama :-D
    01010010 01000101 01010000 01101100 01001001 00110010 01000100 01100101 01010110
    thingie avatar 25.12.2009 18:30 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Archlinux — konečně mám systém pod kontrolou
    Mně přijde představa archovské „kontroly nad systémem“ zhruba něco jako „žádné výchozí politiky a nastavení, integrace jenom tam kde si ji uděláte, a co se týče nějaké QA, tak ta je taky na vaší straně“. Což je zhruba asi tak co si myslím, že by distribuce měla dělat, a pak mám docela problém s představou archu a podobných jako distribuce :-)
    Růžové lži.
    corsse avatar 25.12.2009 12:05 corsse | skóre: 6 | Klánovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Archlinux — konečně mám systém pod kontrolou
    Take jsem nekolik let frcel na mandraku, suse a pak zase na mandrive (po prvnich pokusech s redhatem, myslim verze 6.0). Vsechno celkem bezelo, pri instalaci se to vsechno nainstalilo "samo" a co ne, to se "naklikalo". To ze clovek pri tom zakrni, podobne jako s win, zjistuji az nyni. Kdyz prijdou problemy a "klikatka" nedelaji presne to co ponich chcete, stava se z vas zase lama, pac nic vic nez pouzivat leve mysitko vlastne neumite.... Zaplat tucnak jsem na konci leta presedlal tez na Arch. Instalace probehla s druhym kompem prilepenym na archwiki na vybornou (nepocitam mizerne pokusy s archem ve virtualboxu). A od te doby jsem na vysost spokojeny. Ne vsechno frci na jednicku. Ale system je stabilnejsi nez byla mandriva, je daleko rychlejsi a hlavne me donutil se zase neco naucit. A to je podle me to nejdulezitejsi....
    25.12.2009 12:08 Begleiter | skóre: 47 | blog: muj_blog | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Archlinux — konečně mám systém pod kontrolou

    +1

    Martin Stiborský avatar 25.12.2009 12:26 Martin Stiborský | skóre: 26 | blog: Stibiho bláboly | Opava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Archlinux — konečně mám systém pod kontrolou

    Tak vítej! Archlinux používám už docela dlouho, několikrát mě nasral, když se něco rozbilo, obzvlášť při nějakém "povedeném" upgradu, nebo mou chybou, tak jsem občas zkusil utéct třeba k Ubuntu, které jsem zkoušel tak týden a vždy jsem se rychle vrátil k Archu s předsevzetím, že příště zatnu zuby a problém raději vyřeším.

    Poslední dobou si nevzpomínám na žádný větší problém a systém slouží jak má.

    Kvík ..
    25.12.2009 12:28 Begleiter | skóre: 47 | blog: muj_blog | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Archlinux — konečně mám systém pod kontrolou

    Děkuju za přivítání. :-)

    Nicky726 avatar 25.12.2009 12:46 Nicky726 | skóre: 56 | blog: Nicky726
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Archlinux — konečně mám systém pod kontrolou
    Vítej. ;-)

    Na Archu jedu dva roky a jsem spokojený. Hodně jsem se toho naučil a systém mám takový, jaký ho chci. Někdo sice říká novému studijnímu materiálu problém, ale většinou to nebývá zdaleka tak žhavé. Dobře, zásada neaktualizovat systém, když se má jít druhý prezentovat, má hodně do sebe. A aktuální liveko na flashce, nebo CD je užitečná věc.
    Enjoy the detours. There you’ll find the things more important than what you want. (Hunter x Hunter)
    25.12.2009 12:50 Begleiter | skóre: 47 | blog: muj_blog | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Archlinux — konečně mám systém pod kontrolou

    Děkuju. ;-)

    25.12.2009 13:52 PepaSFI
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Archlinux — konečně mám systém pod kontrolou
    já jsem úplná lama klikací a taky jsem Arch zvládl. Pravda, někdy to byla docela fuška, hlavně v začátcích. Když se mě někdo ptá na Linux tak nejdřív musím obtížně vysvětlovat co to je distro a že vlastně je Linuxů možná i několik set. No a pak musím vysvětlit že používám Arch a že ho v žádném případě nedoporučuju. Proč? Protože to je jako dotáhnout si do garáže motor a pak kolem něj po kouskách stavět auto. Stejně jako normální řidič netouží po tom vědět na kolik newtonmetrů se utahují ojniční ložiska, tak i normální uživatel počítače nepotřebuje vědět nic o fstab nebo xorg. Takže začátečníkům, pokud nejsou dostatečně šílení, rozhodně nedoporučuju. Trochu mi vadí to že občas se to přehání s aktuálností a někdy se vyskytnou nedotažené věci anebo se tam nacpou věci co podle mě trochu vybočí z původní filozofie Archu. Tím myslím to o té odlehčenosti atd. Když se v Archu objevilo KDE 4 tak mi to skoro zastavilo můj postarší stroj a jak jsem tak sledoval diskuse tak jsem nebyl sám. KDE šlo do pápá a nasadil jsem XFCE. Je to hnusný skoro jako W95 ale funguje to. Taky občas po aktualizaci něco přestane fungovat. Teď ně třeba nasírá prohlížeč Epiphany. Přestalo jít používání hesel. Dřív to na některé weby přihlašovalo automaticky, na některé se muselo kliknout do okýnka a ono to jméno a heslo vyplnilo. Teď mi to na jednom funguje automaticky a na ostatních vůbec. Taky přestalo fungovat otvírání PDF rovnou v prohlížeči a furt nemůžu přijít na to co je špatně. A pár dalších podobných bolístek které zbytečně otravují život.
    25.12.2009 14:27 ____ | skóre: 15 | blog: _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Archlinux — konečně mám systém pod kontrolou

    Xfce je hnusné? Leckdy možná ano, ale podívej se například na mou tapetu. :) Stačí najít nějaké téma a hned to vypadá k světu, třeba já jsem si oblíbil Jardíkovo.

    25.12.2009 14:28 ____ | skóre: 15 | blog: _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Archlinux — konečně mám systém pod kontrolou
    Drobná oprava: s/mou tapetu/můj desktop/
    kouby avatar 25.12.2009 15:56 kouby | skóre: 27 | blog: init | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Archlinux — konečně mám systém pod kontrolou
    Ten problem s heslami vyplyva z prechodu na webkit. Je to napsane i tucne mezi known issues. V pristi verzi to jiz bude opravene.
    That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
    26.12.2009 08:25 PepaSFI
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Archlinux — konečně mám systém pod kontrolou
    no právě! Když se ví že tam je problém tak se to tam vůbec nemá dostat. Anebo když už se to tam dostane a zjistí se to později tak se to má stáhnout z repozitářů a vrátit dočasně starší fungující. Tohle může leda tak spoustu uživatelů odradit.
    stanger avatar 26.12.2009 09:44 stanger | skóre: 18
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Archlinux — konečně mám systém pod kontrolou
    Ten software se predne vubec nema s takovou chybou vydavat.

    Pokud byla aplikace vydana jako stabilni, nevidim moc duvodu a uz vubec ne u prohlizece, aby se zarazeni do repa nekde zdrzovalo.

    otula avatar 25.12.2009 15:37 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Archlinux — konečně mám systém pod kontrolou
    Tož vítaj :-)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    =^..^= AmigaPower® avatar 25.12.2009 15:46 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Archlinux — konečně mám systém pod kontrolou
    Po přečtení diskuse si připadám jak na jehovistickym diskuznim fóru :-D
    Vítej mezi námi, Arsch je velký!!! Díky kluci, je mi mezi váma tak dobře!!!
    LOL! :-D
    kotyz avatar 25.12.2009 17:41 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Archlinux — konečně mám systém pod kontrolou
    sebevedomi a distribucni vlastenectvi se prece posilovat musi! ;-)
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    =^..^= AmigaPower® avatar 25.12.2009 17:47 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Archlinux — konečně mám systém pod kontrolou
    ...hele, až si přestanete tleskat, nebyl by ňákej herbalajf? :-D
    kotyz avatar 25.12.2009 19:34 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Archlinux — konečně mám systém pod kontrolou
    amway by nestacil? a kolik toho chces? ;-)
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    =^..^= AmigaPower® avatar 25.12.2009 19:39 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Archlinux — konečně mám systém pod kontrolou
    ...nevim co to je 3.14čo :-D
    kotyz avatar 25.12.2009 20:12 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Archlinux — konečně mám systém pod kontrolou
    podobna sebranka jako ty co prodavali herbalife. maji treba skvelej pulkilovej praci prasek za dva tisice :-D proste lol. jednou me jeden lakal abych to sel taky prodavat, zeprej doroka a do dne budem ve vate. neni ve vate doted a nejspis se uz na to vysral. ale to je jedno. sem to sem napsal proto, ze ten herbalife je tady uz dlouho dokonale mrtvej, ale tohle frci porad ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Jendа avatar 25.12.2009 16:09 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Archlinux — konečně mám systém pod kontrolou
    Arch jsem používal asi půl roku a dokopal mě něco se o Linuxu naučit. Nicméně rolling-updates mi občas rozbíjely systém (a tehdy jsem to třeba ještě neuměl pořádně opravit), tak jsem přešel na Debian (stable). Nicméně nevylučuji, že se k Archu někdy vrátím.
    25.12.2009 17:06 woz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Archlinux — konečně mám systém pod kontrolou
    V posledných dňoch rozmýšľam o zmene distribúcie. Posledný dvaja kandidáti na mojom zozname zostali Slackware a Arch. Stále sa akosi nemôžem jednoznačne rozhodnúť, ale po prečítaní tohto zápisu to vyzerá že zajtra bude (minimálne) o jedného uživateľa Arch Linuxu viac. :-)
    26.12.2009 14:33 error414 | skóre: 12 | blog: error414
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Archlinux — konečně mám systém pod kontrolou
    nebud blbej a neprechazej
    vogo avatar 25.12.2009 17:59 vogo | skóre: 34 | blog: "Skládat papír"
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Archlinux — konečně mám systém pod kontrolou
    Další, který to konečně pochopil.
    Nejsem paranoidní, ale to ještě neznamená, že po mě nejdou.
    25.12.2009 20:46 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Archlinux — konečně mám systém pod kontrolou
    LOL :-D

    (Přesně tohle byl totiž zápisek, na který jsem si po přečtení blogpostu vzpomněl. :-))
    vogo avatar 26.12.2009 11:42 vogo | skóre: 34 | blog: "Skládat papír"
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Archlinux — konečně mám systém pod kontrolou
    No od té doby jsem změnil stroj a mimo jiné zkoušel několik měsíců přežít na Windows, a teď jdu klečet na hrách ;).
    Nejsem paranoidní, ale to ještě neznamená, že po mě nejdou.
    26.12.2009 21:20 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Archlinux — konečně mám systém pod kontrolou
    Ale náhodou, ten tvůj zápisek by měl být ukázkovým příkladem, jak občas (často?) práce s Archem taky vypadá. :-) Skoro jsem se kdysi svalil pod stůl, když jsem po přečtení zjistil, že je opravdu jejím autorem hard-core archista a unixák vogo. :-D
    25.12.2009 20:16 kuly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Archlinux — konečně mám systém pod kontrolou
    Upálit Tě, kacíři! :-)
    25.12.2009 20:24 Begleiter | skóre: 47 | blog: muj_blog | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Archlinux — konečně mám systém pod kontrolou

    :-D

    kotyz avatar 25.12.2009 20:36 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Archlinux — konečně mám systém pod kontrolou
    Tak spanelskou inkvizici sem tu vazne necekal! :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    =^..^= AmigaPower® avatar 25.12.2009 20:41 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Archlinux — konečně mám systém pod kontrolou
    ...a co polskou? :-D
    26.12.2009 03:15 Nick
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Archlinux — konečně mám systém pod kontrolou
    Arch jsem ze zvědavosti taky zkoušel, ale vrátil jsme se pokorně ke Slacku. Jeho kvalita balíčků a systém aktualizací a tím i stabilita při dobré aktuálnosti verzí je k nezaplacení. Arch bych (na desktopu) i používal, ale to by se musel trouchu srovnat vývoj, aby se tak rychle bez pořádného otestovaní nedostávaly balíky z testing do core a extra.

    Přeji minimum starostí, ale každý svého štěstí strůjcem ;-)

    Amarok avatar 26.12.2009 18:19 Amarok | skóre: 33 | blog: blogoblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Archlinux — konečně mám systém pod kontrolou
    Clanek zni trochu jako reklama na praci prasek (hlavne ta posledni veta), ale budiz :) S obsahem souhlasim. Arch je nase archa nepotopitelna... :D
    GNUniverse - May the source be with you...

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.