abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 15:44 | Zajímavý článek

    Ondřej Filip publikoval reportáž z ceremonie podpisu kořenové zóny DNS. Zhlédnout lze také jeho nedávnou přednášku Jak se podepisuje kořenová zóna Internetu v rámci cyklu Fyzikální čtvrtky FEL ČVUT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 14:22 | IT novinky

    Společnost BenQ uvádí na trh novou řadu monitorů RD určenou pro programátory. První z nich je RD240Q.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    dnes 13:00 | IT novinky

    Byl aktualizován seznam 500 nejvýkonnějších superpočítačů na světě TOP500. Nejvýkonnějším superpočítačem nadále zůstává Frontier od HPE (Cray) s výkonem 1,206 exaFLOPS. Druhá Aurora má oproti loňsku přibližně dvojnásobný počet jader a dvojnásobný výkon: 1,012 exaFLOPS. Novým počítačem v první desítce je na 6. místě Alps. Novým českým počítačem v TOP500 je na 112. místě C24 ve Škoda Auto v Mladé Boleslavi. Ostravská Karolina, GPU

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 10:11 | Nová verze

    GHC (Glasgow Haskell Compiler, Wikipedie), tj. překladač funkcionálního programovacího jazyka Haskell (Wikipedie), byl vydán ve verzi 9.10.1. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 09:22 | Nová verze

    Po 9 týdnech vývoje od vydání Linuxu 6.8 oznámil Linus Torvalds vydání Linuxu 6.9. Přehled novinek a vylepšení na LWN.net: první a druhá polovina začleňovacího okna. Později také na Linux Kernel Newbies.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    11.5. 18:22 | Nová verze

    Byla vydána verze 0.2.0 v Rustu napsaného frameworku Pingora pro vytváření rychlých, spolehlivých a programovatelných síťových systémů. Společnost Cloudflare jej letos v únoru uvolnila pod licencí Apache 2.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    10.5. 19:11 | Nová verze

    Open source RDP (Remote Desktop Protocol) server xrdp (Wikipedie) byl vydán ve verzi 0.10.0. Z novinek je vypíchnuta podpora GFX (Graphic Pipeline Extension). Nová větev řeší také několik bezpečnostních chyb.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 15
    10.5. 04:11 | Nová verze

    Rocky Linux byl vydán v nové stabilní verzi 9.4. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    9.5. 22:22 | Bezpečnostní upozornění

    Dellu byla odcizena databáze zákazníků (jméno, adresa, seznam zakoupených produktů) [Customer Care, Bleeping Computer].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 22
    9.5. 21:11 | Zajímavý článek

    V lednu byl otevřen editor kódů Zed od autorů editoru Atom a Tree-sitter. Tenkrát běžel pouze na macOS. Byl napevno svázán s Metalem. Situace se ale postupně mění. V aktuálním příspěvku Kdy Zed na Linuxu? na blogu Zedu vývojáři popisují aktuální stav. Blíží se alfa verze.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 61
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (71%)
     (7%)
     (11%)
     (12%)
    Celkem 211 hlasů
     Komentářů: 14, poslední dnes 15:03
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    23.1.2009 18:18 XYZ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu
    Navrhují kraviny a doma stahují porno jako divý, to známe :-) Ani bych se nedivil, kdyby tohle u nás prošlo. V tomhle státě už se nedivím ničemu :-D
    23.1.2009 18:34 Andrtalec | skóre: 15 | Trnava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu

    Provozovatel elektronických prostředků je povinen zajišťovat nemožnost připojení uživatele ke stránkám elektronických prostředků

    a)    s pornografickým obsahem,
    .....

    Čo to dočerta presne znamená "zajišťovat nemožnost připojení" ? To jako blokovať default a každému alebo až na vyžiadanie zo strany zákazníka/užívateľa?
    Nechápem a krútim hlavou....

    SomaFM commercial-free internet radio
    24.1.2009 19:18 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu
    IANAL komukoliv bez možnosti vypnutí této služby. Tedy něco jako Vodafone s dětským pornem :)
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    23.1.2009 18:36 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu

    Je tedy třeba se předzásobit.

    23.1.2009 18:47 aurelius | blog: Wonderland
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu

    +1 :-D

    Fluttershy, yay! avatar 23.1.2009 18:55 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu
    Vašnosti, já poslední dobou bleju docela často...
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Nicky726 avatar 23.1.2009 19:24 Nicky726 | skóre: 56 | blog: Nicky726
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu
    +1
    Enjoy the detours. There you’ll find the things more important than what you want. (Hunter x Hunter)
    24.1.2009 07:25 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu
    Tak to je jasny, ses tehotnej...
    23.1.2009 19:21 koffr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu

    No co, přestane týct porno, půjdem dělat orgie do ulic!

    23.1.2009 19:25 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu
    Pěkný příklad rádobydemokratických lhářů a politické špíny.
    Dent avatar 23.1.2009 19:26 Dent | skóre: 21 | blog: Standovo | České Budějovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu

     Myslíte, že zaslaný email by něco změnil? Něco málo jsem sesmolil, ale nevím, zda by to k něčemu bylo :(

    Vojtěch Trefný avatar 23.1.2009 20:51 Vojtěch Trefný | skóre: 24 | blog: Blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu
    Asi ne, ale můžeš to zkusit -- za zkoušku nic nedáš (ale hlavně rychle, než zakážou i emaily).
    Dent avatar 23.1.2009 21:04 Dent | skóre: 21 | blog: Standovo | České Budějovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu

    Je to zatím jenom črta, myšlenky hozené na papír. Zkusím tomu tedy dát formu a pokud přijde odpověď, pochlubím se :))

    24.1.2009 22:24 Stardust
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu

    Jo, určitě se pochlub. Napadlo mě co kdybys to napsal jako otevřenej dopis? S mým podpisem můžeš počítat a s podpisem dalších spousty lidí nejen z ábíčka asi taky. Můžem taky založit netovou petici třeba na http://petice.nazory.cz/

    24.1.2009 22:37 Jary | skóre: 30 | blog: Jary má blog | Dům
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu

    Petice už někdy něco vyřešila? Jenom petice stačit asi nebude.

    .sig virus 3.2_cz: Prosím, okopírujte tento text do vaší patičky. GitHub
    23.1.2009 23:15 Stevko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu

    Papierový dopis. Ten je lepší v tomto prípade. Ale možno aj email pomôže.

    23.1.2009 23:22 Aldagautr | skóre: 20
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu

    nezmeni, rovnou tu pakaz veset

    o svobodu prichazi nejsnaze ten, kdo o ni nikdy nebojoval
    frEon avatar 23.1.2009 19:32 frEon | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu
    To snad neni mozny. Cenzura? Si delaj prdel, ne? To uz sou zase u moci bolsevici?
    Talking about music is like dancing to architecture.
    23.1.2009 19:39 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu
    Bolševici ani ne. Jejich další stádium. Marxismus a další sračky už jsou dávno "out", dneska frčí jinačí věci než třídní boj.
    23.1.2009 19:38 Tomáš Heger (geckon) | skóre: 62 | Praha/Valašsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu
    Zajímavé je že v tom článku na idnes se věnují tomu, že to možná porušuje evropské předpisy, ale že je to cenzura a hovadina jak řemen, už neřeší... Přidávám se k blicí skupině
    24.1.2009 06:28 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu

    Souhlas.

    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    23.1.2009 19:42 qiRzT | skóre: 14 | blog: U_Marvina
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu

    Myšlenka nového, "neveřejného" a hlavně svobodného internetu se mi převaluje v hlavě už docela dlouho. Něco na způsob czfree má IMHO přinejmenším ve velkých městech docela šanci. Proti by se zákonodárci mohli bránit snad jen už zákazem vlastnit počítač. Teda doufám..

    Důležité je vědět jak problém vyřešit, zbytek zvládne i cvičená opice...
    23.1.2009 20:04 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu

    > Proti by se zákonodárci mohli bránit snad jen už zákazem vlastnit počítač. Teda doufám..

    Prostě by se zakázalo držení porna...

    23.1.2009 20:19 qiRzT | skóre: 14 | blog: U_Marvina
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu

    Tak by se přidalo šifrování.

     

    Důležité je vědět jak problém vyřešit, zbytek zvládne i cvičená opice...
    Jendа avatar 23.1.2009 20:26 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu
    Tak by se přidalo toto.
    Luk avatar 23.1.2009 20:30 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu
    Bez změny ústavy (resp. LZPS) naprosto nemají nárok.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    23.1.2009 21:35 qiRzT | skóre: 14 | blog: U_Marvina
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu

    Tak budu šifrovat tak, aby se nedalo poznat, jestli na tom disku vůbec nějaká data jsou - tuhle se tu probírala Vermanova šifra, nebo prostě hodím ty data jen tak na disk bez fs, pak se nedá říct jestli je prázdný, nebo plný šifrovaného porna.

    Důležité je vědět jak problém vyřešit, zbytek zvládne i cvičená opice...
    Shadow avatar 23.1.2009 19:43 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu
    Já tedy doufám, že taková zhovadilost neprojde. Ale je to docela sranda, sledujeme Francii, sledujeme EU, jak v nich vznikají podobné tendence, ale máloho koho z nás napadlo, že něco takového akutně hrozí i nám, v blízké budoucnosti, a ještě v relativně horší podobě.

    Bohužel, je to přesně situace, která nastala už Xkrát a nastane patrně ještě mnohokrát v budoucnosti, a sice to, kdy o právních normách regulující jisté odvětví rozhodují ti, kteří nemají o tomto odvětví sebemenší představu. Aneb, jak už jsem tu podotýkal, nejhorší je tupost spojená s horlivostí. Bohužel tohle na leckteré politiky dost dobře sedí.
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    23.1.2009 19:45 Tomáš Heger (geckon) | skóre: 62 | Praha/Valašsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu
    To, že nerozumí tomu, jak internet funguje je úplně jedno. Už ta myšlenka je úplně prohnilá. A na tom nic nemění to jestli něčemu rozumíš nebo ne.
    kotyz avatar 23.1.2009 19:58 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu
    Tak, nejvetsi pohroma je iniciativni blbec! A kdyz ma este navic funkci a razitko, tak je to uz hotova apokalypsa ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    23.1.2009 23:42 h.xman | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu
    Chapu ze je v posledni dobe oblibene hodit vsechno na EU, ale v tomhle je naopak EU proti odpojovani uzivatelu od internetu bez soudu, jak to maji ve Francii, a EU je i proti tomu, aby ten, kdo prenasi nejaky obsah (ISP) byl cinen zodpovednym za to, jaka data se po jeho sitich prenaseji.

    Mimochodem, stejne tak je modni nadavat na USA a jejich DMCA, ale ten zavadi mmj. velmi dobre v praxi fungujici 'safe harbors', aby poskytovatele skuzeb nemohli byt hnani k zodpovednosti za to, jak uzivatele ty sluzby vyuzivaji.
    Pro poutníky mezi vámi: Camino de Santiago
    Shadow avatar 24.1.2009 00:12 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu
    Tak pozor, pane kolego, já tedy rozhodně všechno na EU nehážu. To si můj příspěvek přečtěte ještě jednou. Řekl jsem jen, že jisté podobné (ve smyslu omezování lidských svobod a/nebo soukromí) tendence např. v EU (ale nikoliv pouze tam) existují, k čemuž mi dopomohla třeba tahle (a nikoliv pouze tato) zprávička. Ještě jsem mohl přidat Anglii a nepochybně řadu dalších zemí. Teď už i ČR.
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    24.1.2009 01:36 h.xman | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu
    Tady je treba dat si pozor na zavadejici terminologii. Rada EU jsou ve skutecnosti ministri clenskych zemi, nikoli voleny organ EU jako treba Europarlament. Takze pokud se mam pokusit interpretovat to co jste napsal, tak totalitarni tendence se sice vyskytuji v EU - ve smyslu teritorialne'uvnitr' EU, treba v Anglii nebo ted CR, ale to se nevztahuje k EU jako instituci. Ta totiz jako instituce - alespon jak to na rade zprav vidim - proti temto tendencim naopak bojuje. Prikladem je i to co odkazujete - Rada ministru ten dodatek zajistujici ze nikdo nemuze byt odpojen od internetu bez soudu zrusila, Europarlament jej naopak zavedl a ted za nej bojuje.

    Pripada mi velice dulezite to rozlisovat. Kdyz se rekne, ze tyhle totalitarni tendence jsou v EU, lidi to pochopi tak, ze je EU jako instituce za to zodpovedna, coz je naladi proti EU. Ve skutecnosti je to ovsem prave naopak: EU jako instituce se v zasade snazi proti tem tendencim bojovat (proti odpojovani od netu bez soudu, proti softwarovym patentum, proti zodpovednosti poskytovatelu sluzeb za to jak je uzivatele pouzivaji), ovsem nedari se ji to prave proto, ze EU jako takova ma jeste maly vliv, je jeste prilis malo 'Euro' a narodni struktury maji jeste prilis velky vliv, takze dokazou pretlacit struktury volene na evropske urovni. Proto tvrdim, ze spojovat 'totalitarni praktiky' s EU je zavadejici, coz muze vest k tomu, ze svobodomyslni lide budou pod vlivem takto spatneho pochopeni situace bojovat prave proti tomu, co se je zatim snazi pred totalitarnimi praktikami chranit a budou podporovat prave to, co tyto totalitarni praktiky podporuje.
    Pro poutníky mezi vámi: Camino de Santiago
    Shadow avatar 24.1.2009 01:43 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu
    Už chápu, díky moc za podrobné objasnění.
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    23.1.2009 19:48 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu
    Nabízím 20 000 tomu kdo na předkladatele spáchá atentát. Kdo přiloží taky nějaké drobné? :-)
    =^..^= AmigaPower® avatar 23.1.2009 19:51 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu
    Bacha na paragrafy pane! :-D
    Dent avatar 23.1.2009 19:51 Dent | skóre: 21 | blog: Standovo | České Budějovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu

    Nabádání k trestnému činu?


    Ale na druhé straně - kdo seje vítr... znáte to :))

    kotyz avatar 23.1.2009 19:59 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu
    Nestacila by neskodna nabojnice v obalce?
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    vlastikroot avatar 23.1.2009 20:18 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu
    Navrhuju krvavej nuz nebo sekyru. Na tohle je nabojnice moc meka.
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    Luk avatar 23.1.2009 20:32 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu
    Taky se posílaly plavky (zřejmě v případech, že by dotyčný mohl skončit na dně přehrady nebo něco takového). Ale obávám se, že by to asi málokdo pochopil.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    23.1.2009 22:22 Tomáš Heger (geckon) | skóre: 62 | Praha/Valašsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu
    Tak pošleme plavky přivázané k traverze:)
    Jendа avatar 24.1.2009 21:53 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu
    Co jim poslat soudek naplněný hydroxidem?
    Luk avatar 24.1.2009 22:19 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu
    Anebo obálku, ve které bude ještě jedna menší obálka - naplněná bílým práškem (např. cukrem), opatřená tímto nebo tímto symbolem a ... roztržená ;-)
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Dalibor Smolík avatar 25.1.2009 01:00 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu

    Případně přibitou kočku na dveřích jako varování. (viděl jsem to ve filmu Hlubina) :-)

    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    25.1.2009 23:05 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu
    Navrhuji stylově zneuctěný RJ45 konektor.
    23.1.2009 20:07 Tomáš Heger (geckon) | skóre: 62 | Praha/Valašsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu
    To, obávám se, nepomůže. Takových pitomců na světě chodí tolik, že bychom se nedoplatili.
    23.1.2009 20:13 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu
    Neboj, bude dotace od EU :D
    Fluttershy, yay! avatar 23.1.2009 20:16 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu
    Ekologický balíček strukturálních fondů Evropské unie pro bezpečnou a životní prostředí nezatěžující likvidaci subjektů narušujících dodržování vnitřních směrnic Evropské Unie.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Nicky726 avatar 23.1.2009 20:35 Nicky726 | skóre: 56 | blog: Nicky726
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu
    Dotace pro iniciativní blbce?
    Enjoy the detours. There you’ll find the things more important than what you want. (Hunter x Hunter)
    23.1.2009 22:21 Tomáš Heger (geckon) | skóre: 62 | Praha/Valašsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu
    Dotace na iniciativní blbce:)
    24.1.2009 00:05 rastos | skóre: 62 | blog: rastos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu
    Nabízím 20 000 tomu kdo na předkladatele spáchá atentát. Kdo přiloží taky nějaké drobné? :-)
    Prečítaj si ako sa to robí. Verili by ste, že ten článok má viac ako 10 rokov?
    24.1.2009 09:31 Pavel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu

    Co tahkle pozvat nejaky arabsky teroristy? Vysvetlit jim, at obyc. lidi pro jednou nechaji byt, ale ze takovej senat by mohl byt peknej cil. Kdyz uz chcou chlapci bouchat, tak at to ma konecne poprvy nejakej smysl :)

    23.1.2009 19:59 J. M. | skóre: 23 | blog: JMblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu
    Tak já si myslím, že tohle nemůže projít už kvůli tomu požadavku blokovat veškeré porno. Politici jsou sice hovada, ale takhle extrémně megablbá většina z nich určitě není. To ví i hodně velký hlupák, že na pornu jako takovém není nic špatného. To bychom se stali unikátní světovou kuriozitou – zatímco v Americe jsou online poducenti porna respektovanou, seriózní součástí zábavního průmyslu, Čecháčci jim to budou blokovat... I kdyby to prošlo, veškeré porno by bylo u českých ISP zablokováno a český konzument by zůstal zcela na suchu, věřím, že by se okamžitě zvedla taková vlna odporu a mediálních hurikánů, že by to urychleně museli odvolat. To by málokoho nechalo chladným.
    23.1.2009 20:08 Tomáš Heger (geckon) | skóre: 62 | Praha/Valašsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu
    Myslím, že minimálně čtenáře abc určitě ne;)
    Luk avatar 23.1.2009 20:24 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu
    To ví i hodně velký hlupák, že na pornu jako takovém není nic špatného.
    Nejlépe to vědí ti, co proti němu nejvíc bojují. Sami se na něj rádi dívají. Asi jako Jörg Haider bojoval proti homosexuálům, ale protože jím sám byl, jistě věděl, jak nesmyslný boj to je (vedl ho jen kvůli hlasům voličů).
    I kdyby to prošlo, veškeré porno by bylo u českých ISP zablokováno a český konzument by zůstal zcela na suchu
    To by stejně nenastalo, protože buď by bylo blokování slabé (a spousta porna by prošla), nebo by byly zablokované tři čtvrtiny všech webů (zejména tn.cz a všechny bulvární deníky), což si lze těžko představit.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    23.1.2009 20:36 J. M. | skóre: 23 | blog: JMblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu
    nebo by byly zablokované tři čtvrtiny všech webů (zejména tn.cz a všechny bulvární deníky), což si lze těžko představit.
    Tak pro mě je to hodně zajímavá představa a myslím, že by bylo skvělé, kdyby k tomu došlo. Protože to by byl takový masakr, taková mela, že by se dotyční politici, kteří to navrhli (mimochodem, např. ten Pithart mě mrzí, měl jsem jej za rozumného člověka) dobrovolně spláchli do kanálu i se svým zákonem a tento precedens by byl na dlouhou dobu výstavním odstrašujícím příkladem pro případ, kdyby někoho v budoucnu zase napadlo vyvinout nějakou zákonodárnou aktivitu v tomto směru.
    24.1.2009 15:06 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu

    Haider byl veselá kopa (a myslím, že i nejoblíbenější politik Rakouska). Asi proto chce David Rath kráčet v jeho šlépějích. :-D Doufám, že M. Macek to tak nenechá.

    24.1.2009 15:09 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu

    Ještě ten pablb Rath mohl říct, že Hitler nedopustil plynovou krizi. :-)

    24.1.2009 20:34 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu
    Plynovou by sice nedopustil, zato ropnou s klidným srdcem ano. :-D
    23.1.2009 22:38 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu
    Blokovat veskere porno je nemozne, protoze je problem rozhodnou, co uz je a co jeste neni porno. Nevim, jestli vykoumali uz nejake hlediska - napriklad ve Velke Britanii meli na posuzovani test podle poloostrova Mull of Kintyre (jo, je to ten, o kterem zpiva McCartney a Wings). Osobne ale o tom pochybuju, protoze vetsinou to skonci na hlasce typu "Neumim to presne popsat, ale poznam to, kdyz to uvidim" :-)
    Luk avatar 23.1.2009 23:20 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu
    Osobne ale o tom pochybuju, protoze vetsinou to skonci na hlasce typu "Neumim to presne popsat, ale poznam to, kdyz to uvidim"
    Podle představitelů Facebooku do této kategorie spadají i fotky kojení.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    24.1.2009 03:56 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu
    Coz je naprosta uchylnost ... docela by mne zajimalo, jake procento sefu Facebooku vyrostlo kompletne na umele vyzive :-)
    24.1.2009 11:20 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu
    protoze je problem rozhodnou, co uz je a co jeste neni porno
    Zkusme slovník z řečtiny do hovorové češtiny.

    porno = kurva graf* = kreslení, obrázek, fotka

    Takže mezi blokované stránky bdue určitě patřít i www.senat.cz, alespoň dokud neodstraní fotografie.
    Fluttershy, yay! avatar 23.1.2009 20:12 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu
    A když je vykopete, budou postupovat po krocích... nejdřív BDSM, pak gaye/lesby, pak anál/orál, pak...
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    23.1.2009 20:16 Tomáš Heger (geckon) | skóre: 62 | Praha/Valašsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu
    Nevím co je BDSM (jsem málo pornař?:)), ale s jakýmkoliv podobným omezením bych je vykopal;)
    =^..^= AmigaPower® avatar 23.1.2009 20:18 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu
    ...odnož freeBSD :-D
    Fluttershy, yay! avatar 23.1.2009 20:21 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu
    sexual practices or activities involving bondage, discipline, sadism, masochism, or acts of domination and submission

    BDSM.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    =^..^= AmigaPower® avatar 23.1.2009 20:15 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu
    ...kde je to video s tou angličtinářkou? Nemůžu to nikde najít a chtěl bych to ještě skouknout, než mi to zatrhnou... :-D :-D :-D
    23.1.2009 20:20 depka | skóre: 20 | blog: eterity
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu

    :D taky sem o tom dneska cetl

    23.1.2009 20:25 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu

    To byla hrozná blbost...

    Luk avatar 23.1.2009 20:28 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu
    Tady. Kdo se na něj podívá, bude mu hned jasné, jak mimo mísu jsou řeči o tom, že by měla odejít ze školy apod.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    =^..^= AmigaPower® avatar 23.1.2009 20:33 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu
    chá, chá, tak ta pani je fakt chytrá :-D :-D :-D
    Luk avatar 23.1.2009 20:54 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu
    Chytrá možná je (to by asi nezískala titul DiS.), ale po stránce sexuální měli zjevně navrch ti dva. Takže jestli někdo mluví o tom, že se dopustila sexuálního zneužití, tak to buď neviděl, nebo je úplně mimo.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    23.1.2009 21:47 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu

    Bylo to opravdu hrozné. Kondom na čtvrt žerdi a neustálé "Au, to bolí". Ale bavilo mě, jak se tam hádali, jestli budou pokračovat s tím původním kondomem, a jak ji ujišťovali, že to video je jen do soukromého archivu. :-D

    24.1.2009 01:17 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu
    Tady se krásně ukázalo, že novináři jsou lháři prolhaní. Přestože natáčeli studenti, tak se novinář s klidnem ptal ředitele, jestli je správné, aby učila učitelka, která natočila porno se studenty. To, že to nenatočila ona, ale oni, že (podle definice) pravděpodobně nejde o porno, to jim je úplně jedno.

    Zkrátka se ukázalo, že hlídací psi demokracie a morálky mají minimálně s tím druhým sami problém.
    Quando omni flunkus moritati
    Shadow avatar 24.1.2009 01:46 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu
    Bohužel, v dnešní době je typická tendence novinářů interpretovat až ohnout realitu tak, aby vyzněla co nejvíce skandalizujícím dojmem. A pak médiím věřte... nejvíc mě v té souvislosti mrazí pomyšlení na výroky některých lidí typu "říkali to v televizi, tak to musí být pravda". Brr...
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    24.1.2009 11:25 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu
    že (podle definice) pravděpodobně nejde o porno
    É, a podle jaké definice? Vidíte erigovaný penis? Vidíte. Vidíte poševní vchod? Vidíte. Ergo kladívko je to porno.

    Nebo aspoň myslím, že takováhle kritéria pro odlišení erotických filmů od pornografie jsem kdysi slyšel od nejmenovaného ředitele nejmenované televize v nejmenovaném pořadu.
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    24.1.2009 12:42 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu
    É, a podle jaké definice?

    Třeba podle téhle: Pornografie je neumělecké znázornění lidského těla či sexuálního chování, která nemá jiný účel, než podněcovat sexuální pud.

    Vzhledem k tomu, že milí studenti natáčeli proto, aby se mohli pochlubit spolužákům, daná nahrávka definici nevyhovuje.
    Quando omni flunkus moritati
    Luk avatar 24.1.2009 13:33 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu
    Pornografie je neumělecké znázornění lidského těla či sexuálního chování, která nemá jiný účel, než podněcovat sexuální pud.
    Teď ještě vyřešit, co je to "neumělecké". Protože na to, co je a co není umění, budou existovat vždy různé názory. Viz díla Davida Černého, ale i Jana Saudka (jehož mnohá díla někteří lidé vylučují z kategorie "umění" a řadí je do kategorie "porno"), Veroniky Bromové a mnohých dalších kontroverzních lidí. Podotýkám, že se nyní nevyjadřuji k onomu videu, jehož neuměleckost byla v podstatě potvrzena přímo aktéry.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    24.1.2009 15:23 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu
    Jo, to je záležitost na samostatnou debatu.
    Quando omni flunkus moritati
    24.1.2009 19:06 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu
    aby se mohli pochlubit spolužákům
    Aby se mohli pochlubit spolužákům a skrz stimulaci jejich sexuality získat vyšší sociální postavení. I do takový definice se to dá nacpat. Já to nežeru, tohle je prostě úplně normální amatérský porno, tak proč v tom hledat bůhvíco. A umění to není zcela určitě: souložit jaksi každý umí instinktivně :-)
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    24.1.2009 16:59 Jary | skóre: 30 | blog: Jary má blog | Dům
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu
    .sig virus 3.2_cz: Prosím, okopírujte tento text do vaší patičky. GitHub
    Luk avatar 24.1.2009 17:02 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu
    Tady v češtině (nedokončený překlad): http://cs.wikipedia.org/wiki/Seznam_sexuálních_pozic
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    24.1.2009 23:37 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu
    Technická: natáčet = zúčastnit se vědomě natáčení.

    Definice pornografie se mění. Bývalo to nahé tělo, sexuální akt, pohlavní orgány... Jedna z definic je, že je to dílko zacílené na sexualitu a nic víc.

    Což je samozřejmě definice vágní. A jiná nebude. Urážka je také věc místních zvyků, vkusu, vztahů... Obtěžování, šikana... Dokonce vražda může být chápaná jako poprava, odboj, atentát na tyrana.

    Nebo takové snižování lidské důstojnosti. Není to vůbec lehké posoudit.
    Luk avatar 25.1.2009 00:45 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu
    Bývalo to nahé tělo, sexuální akt, pohlavní orgány... Jedna z definic je, že je to dílko zacílené na sexualitu a nic víc.
    Co je tedy například toto (zejména některé snímky - i když vytrhávat je z kontextu těch ostatních je pochopitelně nesmysl)? Je to pornografie nebo ne? Autorka tyto autoportréty tvořila jako umění, za které ho ovšem mnoho lidí jistě považovat nebude a rádi by takové snímky zakázali.

    Mimochodem odkazovaná série je vcelku nevinná. Veronika Bromová vytvořila i mnohem ostřejší věci - třeba tohle nebo tohle by snadno spadlo do škatulky "dětské porno".
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    25.1.2009 09:09 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu
    Však říkám, že to bude vždycky věc názoru, vkusu, doby...

    Odkazované bych si v kategorii porna nedokázal představit. Ovšem, jinak jsem to nepobral. Kdybych nevěděl předem, že je to umění, tak bych si myslel, že se někdo učí fotit a vůbec mu to nejde. Ale možná, tak jako za mého mlada bylo umění když to nebylo zaostřený, teď je umění, když objekt uteče z hledáčku. :). Sorry, nerozumím tomu asi.

    Jo, porno. Doplněk dospívání a stáří (čekám kdy mi to postihne). V dospělosti se tomu věnují spíš frustrovaní jedinci, coby ne (i když jistě každej koukne, když to bude na stole, erotika zabírá, to ne že ne) . Ovšem můj cit dává, že by mělo být nějak vždycky zabalené, že by to nemělo hulákat z nároží. Já jsem starý prase, ale jsou lidé něžní, stydliví... a proč je musí mlátit erotikou ze všech stran.

    Že se točí erotické scény do filmů pro lákání diváka (a někdy ukájení režiséra), to se bere leckde jako fakt. Známý je výrok jednoho tvůrce, který když producent na něm prosadil že nahá B.B. tam být musí, dal jí na začátek před titulky, prý aby divák co ho zajímá jen tohle, se mohl podívat a jít rovnou domů :).

    Mne spíš rozčiluje filtrace zpráv, ta tržní, kdy se do novin vybírají prodejné zprávy, zajímavé, voňavé, vzrušující násilím a nebo tou erotikou a zbytek se nedozvíme. A žijme v sladkém virtuálnu, ani nevíme co "nezajímavého" se děje. Cenzura je už trochu relikt minula, dnes máme spíš ovlivňování veřejnosti výběrem a prezentací zpráv. S tím jde bojovat mnohem hůř, než z explicitní cenzurou.
    25.1.2009 09:41 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu
    Veronika Bromová. Já jsem jí od začátku nepopral. Přijde mi to jako klasická ukázka bezradnosti, nedostatku invence. Asi bych měl vytáhnout fotky nahé jedené a psa na zahradě, co jsem kdysi dělal. Třeba by napsali: vyrovnávání se umělce se sexualitou, animozitou znázorněnou psem, do které se umělec promítá na pozadí kultivované, tedy i spoutané přírody zahrady, evokující pokušení, nevinnost nahoty která je vzápětí popřena shnilými plody za zemi... Tohle by pak o tom mohli psát. ;-) (to jsem vyblil na tohle téma jen tak z jedné vody, to by šlo okecat líp ;-) ).

    A kdybych to ještě projel Gimpem. ;-).

    Ale jako porno by to snad mohli brát někdy v padesátých letech. Vadí mi ta bezbřehá bezradnost, symbolický polopatizmus připomínající předtočený smích v komediích. Možná je to hodná, snaživá a milá holka, ale alespoň nějakej nápad by to chtělo.
    unknown_ avatar 23.1.2009 21:44 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu
    Kdo se na něj podívá, bude mu hned jasné, jak mimo mísu jsou řeči o tom, že by měla odejít ze školy apod.
    Řekl bych, že by to spíš mělo být naopak. Každýmu, kdo se na to podívá musí být hned jasný, že je fakt blbá jak tágo a ve škole by neměla vůbec být. Ale zas je pravda, že na škole pro hlupáky to je asi jedno, že :-D
    Luk avatar 23.1.2009 22:03 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu
    Každýmu, kdo se na to podívá musí být hned jasný, že je fakt blbá jak tágo a ve škole by neměla vůbec být.
    Zdání může klamat. Kdo nebyl na její hodině angličtiny, neměl by vynášet soudy toho typu, že by ve škole neměla být. Zažil jsem nemálo učitelů a učitelek, kteří při běžném rozhovoru vypadali, že neumí do pěti počítat. Ale při výuce to bylo úplně jiné.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    25.1.2009 11:03 boriz | skóre: 4 | Localhost
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu

    Zkus tohle 


    ale nic moc

    I slackwaristi maji sve dny
    23.1.2009 20:39 Dušan Hokův | skóre: 43 | blog: Fedora a další...
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu
    Senat nemel nikdy vzniknout, je to banda politickych duchodcu a jinych darmozroutu.
    Luk avatar 23.1.2009 20:51 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu
    Vznikl původně pro umístění politiků z bývalého Federálního shromáždění. Jenže se to jaksi zvrtlo, takže nějakou dobu neexistoval, ale k jeho zrušení nebyla politická vůle - poslanci viděli senát jako možnost, jak pokračovat ve své činnosti i poté, co nebudou zvoleni do sněmovny.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    23.1.2009 21:07 Ignor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu
    Klid chalani, vzdyt Luk pise, ze se chystaji blokovat jen nektere druhy stranek. Takze pornicko no na netu tak jako zustane.

    Nepletme si web a internet. Zadne alternativni site zakladat netreba.
    23.1.2009 21:08 IMHO
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu

    Jak vas tu tak, panove, posloucham, tak vidim, ze ovoce propagandy, ktere bylo zaseto v 90-tych letech skvostne vzklicilo i ve vetsine z vas (neberte to osobne).  Pokud si az ted zacinate uvedomovat, do jakyho totace se s tou euro-srackou ritime, je to dost smutne a dokazuje to, ze dnesni mlada generace moc nemysli a nezajima se o principy, ktere je ridi.

    Osobne jsem skutecnost, ze je v Evrope povetsine peknej totac, tvrdil uz pred vstupem CR do EU. Casem jsem se v tomto mem nazoru jen utvrzoval, a co vic - z nazoru se stala pomerne dobre podlozena vec. Proto jsem se take tvrde postavil proti vstupu nasi male zemicky do toho Bruselskeho bordelu. Vse co se nyni deje a co se do budoucna bude dit je docela dobre predvidatelne. Vyvoj se totiz nikterak nelisi od vyvoje jinych totalit a kdybyste necetli jen ty statem schvalene ucebnice dejepisu, zrejme byste to vedeli stejne dobre jako ja. Jedine co se (snad) zmenilo jsou prostredky. Cil a zakladni metodiky boje proti rozumu zustaly stejne anebo byly skvele rozvinuty (manipulace prostredky masovych medii napriklad, obratna manipulace jazykem, informacemi, sireni bludu a polopravd, mateni, lhani, straseni aj). A prohnilym garnitudam a koristnikum je cim dal tim vic hej. Ejchuchu tomu nasemu narodu malych vycuranych blbecku s goteskne prerostlym egem! Sami na sebe usili jsme si bic a ted se jeste tvarime, ze to hovno co na nas pada je vlastne jen vlahy jarni desticek!?

    Tento maly a bezvyznamny narod zrejme i nadale hodla menit svobodu ducha za povrchni pozlatko materialistickych statku a pseudosvobodu "jet si na dovolenou kam chci", "a dnes maji ti mladi tolik moznosti co my jsme nemeli" a tak vselijak podobne (a vse toto navzdory tomu, ze vetsina naroda stejne sedi na prdeli pred televizorama, prosta byt i jen naznaku vlastniho nazoru)! A rika se tomu pry "svoboda". Ja rikam: "Hovno svoboda!" a "S takovou svobodou se jdete vysrat!" Me se totiz nechce blejt z vlady a z verejnych a soukromych medii, nechce se mi blejt z majitelu soukromych firem, ani se mi nechce blejt z nadnarodnich koncernu. Ti vsichni jen sleduji sve vlastni zajmy. Ne! Me se chce, narode Cesky, blejt z tebe!

    Vsudypritomny rozklad (a to i na poli GNU/Linuxu, ze ktereho se postupne stal OS pro lamy - plny nebezpecne mizerneho software a humusoidnich trendu) je bohuzel nezastavitelny. Deti se ve skolach navzajem sikanuji, okradaji, biji ucitele, berou drogy, neuci se, degeneruji, sjizdeji porno a pak o tom doma lzou do oci svym rodicum. No a co ma jako bejt? Cemu se divite? Vas to snad prekvapuje? No, hlavne ze rodice maji nablizkanej bourak, coz? To je totiz nazor "takzvane" vetsiny (aneb skvela spolecnost vykonu a spolecnost "hec ja mam super-mega-cool-mobil a ty mas hovno a proto nejsi clovek!" [fraternitas]) a tento nazor bitvu uz vyhral. Kdo rika, ze musi vyhrat celou valku?

    Co chci rici je, ze se zcela vytratila zodpovednost k rozumu a k vedeni. Moralni citeni nadto, zda se, postupne uplne vymizi v pristich nekolika malo letech. Kdo to trochu na Zapade zna, vi o cem mluvim (ackoli tam uz to dospelo do faze takove pretvarky a ignorance, ze nezkusenemu oku muze ledascos uniknout).

    Jiste si uvedomujete, ze takovato argumentace nutne vede k dvema nezbytnym zaverum. Nemohou-li si lide vladnout sami (coz ocividne nemohou), budiz jim vladnuto! Nadvlada to vsak musi byt osvicena!

    Paklize se lide proti cenzure nepozvednou, budeme alespon vedet, ze si to tak preji mit. Necht to tedy maji! Cim horsi to bude, tim drive se lide zase vzeprou a lidstvo udela treba dalsi malickaty krucek vpred. Kdo vi? A je-li nesvoboda dobrovolna, neni to nesvoboda. Svoboda je veskrze veci doby! A nadto: co si budeme nalhavat? Intelektualove vzdy trpeli, v kazde dobe! Odpovednosti intelektualu je vzdy, vsude a za kazdou cenu konat napravu a predevsim neremcat, ze ho z toho pak boli zaludek!!!

    Toliko soukromy nazor...

    Nyni z hlediska ISP. Je naprosto nesmyslne nutit ISP neco blokovat. Odpovednost za nepristupnost porna napr. detem lezi plnou vahou na rodicich, skole a mistech volne dostupneho pripojeni k Internetu. Dospeli necht se koukaji na jakou ruzovou anebo hnedou diru chteji, nebot se predpoklada, ze jiz maji osobnost zformovanu a nema smysl je i nadale mucit. Deti prava nemaji nikoli proto, ze by nemeli rozum, ale ze nemaji zkusenosti. Proto nelze prenest zodpovednost dospelych na nejake instituce! To mame sakra zacit vychovavat dospele? Jestlize ano, pak ale je takovy zakon na miste!

    Pozn.: Male a stredni ISP by takovy zakon mohl docela klidne zlikvidovat anebo alespon poskodit, nebot naklady na realizaci mohou byt (z hlediska malych ISP) astronomicke, o vyskoleni personalu radeji ani nemluve. Teoreticky za tim tedy muze take stat nejaka lobby mamutich ISP anebo kdokoli jiny, kdo by z toho mohl profitovat (vyrobci tech HW L7 boxu napriklad).

    -- IMHO

    23.1.2009 22:29 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu
    +1
    Baník pyčo!
    23.1.2009 22:54 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu
    Nepodceňujte český národ. On by si zařídil "totáč" i bez eu.

    Totáč? Společnost se učí stále lépe regulovat kverulanty a lidi nepřizpůsobivé. Není třeba mučíren z románu 84, lepší je dobrovolné a radostné zařazení se do jednoho stáda (poklona Mr. Huxley, vy jste to věděl už dávno). I ty čipy do hlavy si koupíme sami, sami si na ně vyděláme, zaplatíme. Haj hou Mr. Vonnegut. Svoji potřebu názoru pak ukojíme fanděním Spartě nebo Slávii, modrým ptákům nebo růžičkám. Potřebu svobody nainstalováním Linuxu a potřebu vyjádřit se provozováním webové stránky

    On i ten slavnej internet takovej poklad není. V moři srágor se spolehlivě utopí podstatné, ale především, lidé se schází virtuálně, virtuálně bouří, virtuálně si užívají virtuální svobody. A život nežijí, leda přejdou od compu k tv, nebo když se sejdou, kecají o tv a compech.

    Děláme si to všichni, včetně mne.
    Nicky726 avatar 23.1.2009 23:14 Nicky726 | skóre: 56 | blog: Nicky726
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu
    +1

    Měl bych si rychle založit ten web ;-)
    Enjoy the detours. There you’ll find the things more important than what you want. (Hunter x Hunter)
    23.1.2009 23:25 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu
    Já už ho mám. ;-)
    Luk avatar 23.1.2009 23:24 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu
    lidé se schází virtuálně, virtuálně bouří, virtuálně si užívají virtuální svobody. A život nežijí, leda přejdou od compu k tv, nebo když se sejdou, kecají o tv a compech
    Je zajímavé, že oproti době "před Internetem" neubylo lidí v hospodách, divadlech, muzeích, knihovnách apod. A to přestože kromě Internetu mají lidé možnost (a také jí dost využívají) navštěvovat obchodní centra, která tu v době předinternetové nebyla.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    23.1.2009 23:36 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu
    Spíš mě zajímají lidé co dělají divadlo, než ti co na něj chodí. Ne "velké" divadlo, nějaké.

    Ta hospoda zní nadějněji. Pokud tam jdou žít a né se jen ožrat, nebo snad ještě hůř, vést ony klasické souběžné monology.

    Áááchjóó, prorok už holt nebudu :).
    23.1.2009 23:39 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu
    Tam mi při psaní nějak zmizel kus. Že totiž sám chodím(e) do hospody sepisovat papíry zdeúřední. :) Ono se to tam líp probírá. k tomu ono Áááchjóó, prorok už holt nebudu :).
    23.1.2009 23:57 h.xman | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu
    Osobne jsem skutecnost, ze je v Evrope povetsine peknej totac, tvrdil uz pred vstupem CR do EU. Casem jsem se v tomto mem nazoru jen utvrzoval, a co vic - z nazoru se stala pomerne dobre podlozena vec. Proto jsem se take tvrde postavil proti vstupu nasi male zemicky do toho Bruselskeho bordelu.
    OMG! Aspon kdybyste si ten odkazovany clanek precetl. Dozvedel byste se, ze nejenze to neni vymysl EU alebrz nas vlastni, ale dokonce je zrejme v rozporu s direktivami EU. Stejne tak jako je napr. 'three strikes law' ve Francii a podobne totalitarni praktiky.

    Ja chapu, ze clovek si musi zanadavat, ale v posledni dobe uz to presahuje vsechny meze. EU jiste neni perfektni, ale uz me unavuje, jak se z EU dela obetni beranek na ktery se nadava pokazde kdyz se nam neco nelibi, prestoze to EU nejen ze neprosazuje ale dokonce se nas snazi pred tim chranit.

    Smutne je, ze to delaji prave lide, kteri sami sebe povazuji za chytrejsi nez je 'propagandou vymyte stado', za ktere povazuji zrejme vsechny kteri maji jine nazory nez oni. Proboha vas prosim, aspon zkuste zjistit zakladni fakta a pak argumentovat, ty prazdne vyblitky plne nicim nepodlozene negativity uz zacinaji byt unavne!
    Pro poutníky mezi vámi: Camino de Santiago
    25.1.2009 02:47 IMHO
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu

    EU je desnej shit. Na tom trvam. A vezte, ze i EU brzy "navenek" prehodnoti k tomuto postoj a vitr beztak ocividne vane z Bruselu. Ono se totiz dost spatne prosazuji takoveto nepopularni zakony. Je zapotrebi to vzdy delat pres lokalni spravy (treba nasi vladu), aby se to cele tvarilo "my nic, my muzikant". Takovy malicky experimentik, ze? "A treba nam to u tech blbcu projde..." A ti pomatenci v nasem parlamentu na to vzdy skoci anebo je to pro ne vyhodne. Prijde na to, o co zrovna jde.

    Problem je v tom, ze nemate predstavivost a tak podcenujete skutecnou moc penez. Tim vas samosebou nepokladam za hloupeho a ani se nikterak nesnazim byt chytrejsi, jak si zrejme myslite. Je mi uplne putna, co si o me myslite. Proc vam to proste tak moc vadi, ze reju do EU co to da? Je to ocividny shit, tak proc neco takoveho vubec obhajovat? Ja vas nechapu, vy me take ne! Tak vite co? Zustanme v klidu u toho, ze se proste neshodneme.

    Je to tak ostatne v poradku. Nazor by ostatne nikdy nemel zustat bez oponentury. A ja se rozhodne nepovazuji za nejakyho disidenta, abyste si nemyslel. Ve skutecnosti jsem dost usedly typ. Jen me proste nektere veci serou az tak moc, ze o nich obcas (jako uplne naivni blbec) dam nekam vedet. Tot vse. Treba jsem jen obycejny frustrovany grafoman...

    25.1.2009 13:28 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu
    Jo, představivost je hezká věc, ale nesmí se to přehánět. Od toho existuje pravidlo zvané Occamova břitva. Ta v tomto případě (a v podobných případech) odřízne celý "vítr z Bruselu" jako zcela nadbytečný. Autoři tohoto zákona mají vlastní agendu a vlastní důvody proč tento zákon vytvořili. Neexistuje (resp. není mi znám) žádný důvod naznačující, že bez nějaké další entity by tento návrh nevznikl.

    Samozřejmě, to nevylučuje, že se skutečně o konspiraci jedná. Jednomže pokud se budeme věnouvat jejímu zkoumání, můžeme začít diskutat s jakou pravděpodobností za tím stojí EU, CIA nebo Illuminati.

    26.1.2009 01:30 IMHO
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu

    Konspirace je vedomy proces. IMHO to zadna konspirace neni. Stale nerozumite, jak se muze takovy system jako lidska spolecnost chovat. Kde mluvim o nejake konspiraci? Eh?

    Grunt avatar 24.1.2009 11:58 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu
    Nyni z hlediska ISP. Je naprosto nesmyslne nutit ISP neco blokovat.

    A přesto už se to nějakou dobu dělá.

    Pozn.: Male a stredni ISP by takovy zakon mohl docela klidne zlikvidovat anebo alespon poskodit, nebot naklady na realizaci mohou byt (z hlediska malych ISP) astronomicke, o vyskoleni personalu radeji ani nemluve.

    To si nemyslím. Sám znám pár menších ISP, kteří už L7 filtry mají zavedené(kvůli detekci P2p provozu, detekci VoIP provozu,…)

    Teoreticky za tim tedy muze take stat nejaka lobby mamutich ISP anebo kdokoli jiny, kdo by z toho mohl profitovat (vyrobci tech HW L7 boxu napriklad).

    ?

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    25.1.2009 02:35 IMHO
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu

    Ze se to dela je samozrejme idiocie, ktera presahuje vsechny meze. Ovsem je zrejme ze pro stredni poskytovatele je samozrejme nejvyhodnejsi donutit ty malicke, aby to implementovali oni, protoze toho stredniho ISP to stoji prd a pro malicke to vase L7 reseni zrejme postaci. Jenze...

    Kolik Gbps trafficu tim zvladate filtrovat a kolik kilo- nebo i treba mega-packetu za vterinu? A na jakem HW vam to bezi? Nedam si to vymluvit, protoze efektivne se to da IMHO provadet pouze v plnohodnotnem HW provedeni (treba od Cisca) a to neni vubec levna zalezitost. Pro stredni a vetsi ISP vase reseni s Linuxovym packetovym L7 filterem nepripada v uvahu. Navic to je oproti tem krabicim od Cisca a spol. nespolehlive. Ty proste slapou a slapou a slapou... Proste zadnej pochybnej bastl (i kdyz do nich vidi jen certi). A o tom to cele je.

    PS: Zrejme take mame kazdy jinou predstavu o tom, co je stredne velky ISP.

    Dent avatar 23.1.2009 21:08 Dent | skóre: 21 | blog: Standovo | České Budějovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu

    Ale mluví se tam pouze o zamezení přístupu ke stránkám s pornografií. Takže FTP servery, p2p sdílení a ostatní způsoby se cenzurovat nebudou. Senátoři jsou fakt neschopná pakáž, když ani tu cenzuru nedokáže pořádně zařídit... :D


    Luk avatar 23.1.2009 21:31 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu
    Když si ještě trochu rýpnu, tak "Internet" (taktéž web; pouze elektronická pošta definována je) dosud není zákonem nijak definován (zákon 127/2005 Sb. s pojmem "Internet" pracuje, ale nedefinuje ho). V jednotlivých případech tedy bude záležet na rozhodnutí soudu.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    23.1.2009 21:41 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu
    Kruci, to ale znamená i localhost :-D.
    23.1.2009 23:25 J. M. | skóre: 23 | blog: JMblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu
    To je zřejmě jen tím, že to jsou takové lamy, že ani neznají rozdíl mezi webem a internetem. Pro ně prostě internet rovná se webové stránky, nějaké FTP nebo P2P sítě jsou mimo jejich chápání.
    23.1.2009 23:45 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu
    nedelejte z lidi takove tupce! vetsina lidi prece vi, ze internet je seznam.cz a web je prece to modre ecko!
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    Vojtěch Trefný avatar 24.1.2009 09:57 Vojtěch Trefný | skóre: 24 | blog: Blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu
    A nejni to náhodou obráceně?
    24.1.2009 10:31 Tomáš Heger (geckon) | skóre: 62 | Praha/Valašsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu
    Přesně tak, každý přece vím, že to modré éčko je internet. Vždyť od toho to taky vzniklo - "e" se v angličtině čte jako "í". No a "í" jako internet.
    24.1.2009 00:01 rastos | skóre: 62 | blog: rastos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu
    Jinak bychom se museli rozloučit se "starým" Internetem a začít budovat Internet nový, svobodný, undergroundový.

    Tejto možnosti sme sa vzdali prechodom na broadband (ADSL, fiber, ...). Na rozdiel od čias analógových modemov sa už nemôžeš spojiť s kýmkoľvek. Vždy ideš cez ISP (s výnimkou miestnych WiFi sietí). Sigh.
    Luk avatar 24.1.2009 00:23 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu
    S bezdrátovými technologiemi (nejen radiovými, ale i optickými) se toho dá udělat docela dost.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    24.1.2009 13:06 rastos | skóre: 62 | blog: rastos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu
    S bezdrátovými technologiemi (nejen radiovými, ale i optickými) se toho dá udělat docela dost.

    Prosím rozveď to. Pretože v momente, kedy existuje pomerne malý počet subjektov, ktoré sprostredkovávajú všetku komunikáciu a súčasne sa vynárajú právne predpisy obmedzujúce šifrovanie, predpisy trestajúce nevydanie hesla, archivovanie kto s kým kedy komunikoval veci ako Patriot Act, gag-ordery, National Security Letters... vtedy je Game Over :-(

    Sme svedkami zániku slobodného charakteru Internetu.
    Luk avatar 24.1.2009 13:45 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu
    Pretože v momente, kedy existuje pomerne malý počet subjektov, ktoré sprostredkovávajú všetku komunikáciu a súčasne sa vynárajú právne predpisy obmedzujúce šifrovanie
    Malý počet subjektů? Kde? V Česku, kde jen veřejně dostupnou službu připojení k Internetu zajišťuje cca 1500 ISP (a dalších víc než 600 neveřejnou)? V Česku, kde je dnes i v malých městech výběr z celé řady různě velkých poskytovatelů?

    Především ale docela značná část komunikace probíhá mimo ISP. Například máme známý CZFree.Net, ale třeba i takové sdružení KHnet.info má dnes cca 2000 členů (na dvacetitisícové město + pár okolních vesnic).
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    24.1.2009 22:21 rastos | skóre: 62 | blog: rastos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu
    Ja pripúšťam, že o CZFree.NET a podobných veciach viem pramálo, ale nie je to tak, že akonáhle urobíš sieťové spojenie z jedného mesta do druhého tak to ide cez Telecom (alebo Dial Telecom)? Na Slovensku, keď je mojím providerom GTS či Slovanet - čo sú pomerne veľkí poskytovatelia ADSL, tak môj ADSL modem sa spája s DSLAM-om, ktorý je fyzicky u Slovak Telecomu. Telecom moju prevádzku uvidí aj keď nie sú priamo mojím ISP. Množstvo ďalších lokálnych ISP len nakúpi konektivitu u Telecomu, trocha to inak zabalí a je to.
    Luk avatar 24.1.2009 22:40 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu
    nie je to tak, že akonáhle urobíš sieťové spojenie z jedného mesta do druhého tak to ide cez Telecom (alebo Dial Telecom)?
    Pokud je jiná možnost, která není příliš nákladná, tak ne. Například lze používat laser, což ale vyžaduje přímou viditelnost, přesné zaměření a dobré ukotvení laserových pojítek. V mlze apod. to navíc může blbnout.
    Množstvo ďalších lokálnych ISP len nakúpi konektivitu u Telecomu, trocha to inak zabalí a je to.
    Většina lokálních ISP nakupuje samozřejmě konektivitu od někoho většího. Buď se přes něj přímo připojuje, nebo si aspoň pronajímá přenosové trasy a zajišťuje si vlastní peering. Pak záleží na konkrétním technickém řešení, jestli může velký ISP vidět provoz toho menšího.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Dalibor Smolík avatar 24.1.2009 02:06 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu

    Zákaz porna? OK, stáhnu si ho přes rapidshare :-D

    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Vojtěch Trefný avatar 24.1.2009 09:58 Vojtěch Trefný | skóre: 24 | blog: Blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu
    Ten ti zakážou taky, protože
    c) podporujícím jiné zakázané služby a činnosti včetně reklamy na takové služby a činnosti.
    a pod tohle se vejde úplně všechno...
    Dalibor Smolík avatar 24.1.2009 10:47 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu

    Jenže pokud tento zákon nebude platit jednotně v celé EU,  zjistím si linky souborů na rapidu ze zahraničního diskuzního fóra. Těžko je budou blokovat všechny ;-)

    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Dalibor Smolík avatar 24.1.2009 10:49 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu

    Nejsem vášnivým sběraatelem porna. Už na to nemám věk :-) Ale jde o princip. Příště to mohou být třeba odlišné politické názory od vládních ...

    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    vencour avatar 24.1.2009 19:56 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu

    Dyť jo ... když přišli pro komunisty, mlčel jsem, když přišli pro cikány, mlčel jsem. když přišli pro Židy, mlčel jsem. když přišli pro mne, nebyl již nikdo, kdo by se ozval ... neboli jde o princip.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    25.1.2009 03:10 IMHO
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu

    +1

    PS: Take nejsem sberatelem porna, protoze netusim, co to ono porno vlastne je. Chodite na nudu? Ja jo. Jsem tedy prase? IMHO ne. Znam lidi, kteri se opili klidne na verejnosti svleknou (a nekdy i strizlivi) do naha. A vite co? Vetsine lidi je to uplne jedno. Nekteri se zasmeji, jini zamraci, nekteri jsou zvedavi proc to ty lidi vlastne delaji, ale vetsina se jednoduse shodne, ze nahatej clovek je vlastne moc krasna vec a nikterak se pri tom necervenaji. Nahota je prirozena vec. Zname ji vsichni. A skoro vsichni ji mame radi. Nemeli bychom predstirat, ze tomu tak neni. A co se nejruznejsich sexualnich praktik tyce - ty jsou veskrze individualni a individua se nemaji bat je podrobne zkoumat, aby vedeli, co je skutecne uspokoji. Tak to ma byt. Lepsi nez navstevovat pravidelne psycho-sexuo-terapeuticke poradny jako ty mraky ubohejch lidi v USA. Ovsem tam je to opravdu zrejme extrem. Modlim se, abychom tak nedopadli (to bych se radeji odstehoval na Aljasku a zil jako mnich).

    Vojtěch Trefný avatar 24.1.2009 12:29 Vojtěch Trefný | skóre: 24 | blog: Blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu
    Těžko je budou blokovat všechny
    To sice jo, ale co když zablokují rapidshare a podobné služby - těch zase tolik není.
    24.1.2009 11:00 sad | skóre: 10 | blog: sad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu

    Aha, takže podle toho odstavce c) by mohli zakázat i torrenty.

    Snad ještě  stihnu dostahovat Battlestar Galacticu.

    Dalibor Smolík avatar 24.1.2009 11:54 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu

    Na torrenty si posvítí OSA :-)

    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Darth Phantom avatar 24.1.2009 13:19 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu
    Na torrenty si posvítí OSA

    A na všechno ostatní si už posvítí USS. Budu si muset postahovat všechny ty bin Ladiny a Al-Kakajdy a znovu se podívat, jak bin Ladin postupem času mládne, černí si vousy krémem na boty, a jak se mu zvětšuje nos. Nosí i všelijaké turbany různých typů a zlaté prsteny, které mu jeho víra zakazuje nosit. Usama je poměrně nadaný hollywoodský herec.

    Ale oni si soudruzi z USS těmi Al-Kakajdámi, Araby, muslimy, mudžahedýny, sultány, ajatolláhy, Saddámy, Šeherezádami, mohamedány, šejky, drogovými kartely, Rusy a jinými živly určitě poradí :-))))))))))
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    Grunt avatar 24.1.2009 11:46 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu

    To asi pojem neomezené připojení k Internetu dostává zcela nový rozměr.

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    24.1.2009 14:08 wo | skóre: 2 | blog: wo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu
    A nebude se to týkat i textové pornografie? A co vulgarity? A... ? Jen aby si pak nemuseli blokovat i vlastní senátní stránky...
    Dalibor Smolík avatar 24.1.2009 16:13 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu

    textová pornografie ... že by politické strany nemohly vydávat svůj volební program? ;-)

    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    24.1.2009 18:13 YYY | skóre: 29 | blog: martinek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu
    Zajimalo by mne, jak vubec vymezi co je porno a co porno neni. Zajimalo by mne, jak chteji tyto terminy definovat. I kdyz treba uz to nekdo definoval, nevim. Take by mne zajimalo, jak chteji realizovat "zakazani naprosto vsech pornostranek". Uz vidim urednicky, kteri jako jedina skupina obyvatel budou mit neblokovany internet a budou osm hodin za den brousit po netu a hledat porno stranky, ktere potom nabonzuji do centralniho registru pornostranek. ROFL to je opravdu kocourkov
    Vojtěch Trefný avatar 24.1.2009 18:41 Vojtěch Trefný | skóre: 24 | blog: Blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu
    budou osm hodin za den brousit po netu a hledat porno stranky
    To by nebyl špatnej džob...
    Luk avatar 24.1.2009 18:41 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu
    Uz vidim urednicky, kteri jako jedina skupina obyvatel budou mit neblokovany internet a budou osm hodin za den brousit po netu a hledat porno stranky, ktere potom nabonzuji do centralniho registru pornostranek.
    To je možná cílem toho celého. Příslušní senátoři (kteří ten návrh vytvořili) téměř jistě nebudou zvoleni, takže možná vidí své místo v nově zřízeném úřadě, jehož úkolem bude vyhledávat a označovat stránky k zákazu. To by bylo terno - den co den celou pracovní dobu prolézat pornostránky :-D
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    24.1.2009 18:54 YYY | skóre: 29 | blog: martinek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu
    Takovou praci bych si dal take libit. :-)
    vencour avatar 24.1.2009 19:58 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu

    Hm, zase černej trh a korupce ;-)

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    24.1.2009 21:05 Tomáš Heger (geckon) | skóre: 62 | Praha/Valašsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu
    to by bylo porno;)
    25.1.2009 03:00 IMHO
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu

    Spravna otazka! Jdete se jich zeptat z oci do oci! Zjistite nejspis, ze to jsou vsechno zaprdenci, purytani anebo nejaky nabozensky fanatici. Soudny a sexualne zdravy clovek vi, ze neco jako porno de facto neexistuje a ze dospelym se proste neda zakazovat, aby pouzivali oci (a usi) take na sex. Sex je biologicky nutny a jakekoli potlacovani vede k frustracim a deviacim! IMHO je dokonce spolecensky nebezpecne tzv. porno zakazovat! Freud mel prokazatelne pravdu v tom, ze jsme polymorfme perverzni druh zivocichu a popirat to je totalni zhovadilost a kretenismus. Meli bysme se vsichni sebrat a ty ruzny nemocny nebo prestarly chudaky z vlady vyhazet ven oknem na ulici. Zaroven se ale musime postarat o spravnou a zdravou sexualni vychovu nasich deti (a to primarne v rodinach), aby nam do ty vlady jednou nenarostla dalsi (de)generace takovejch hovad jako tam je ted. Nerikam, ze vsechno co vlada dela dela blbe. Jen tvrdim, ze nektere veci se na urovni vlady resit proste nesmeji!

    Jo, a Omlouvam se za vsechny ty vulgarismy. Oni to totiz vlastne ani zadne vulgarismy nejsou. Berte to prosim tak, ze to je jako bych neco tucne podtrhl. Lide tomu pak lepe porozumi. Pisu to ve vi(1) a nebavi me delat okolo slov ty ruzny hvezdicky a lomitka anebo HTML tagy abych jako neco zduraznil. Lepsi je to proste rict naplno a bez kecu okolo a zbytecnych servitek. Text je preci jen univerzalni rozhrani.

    25.1.2009 10:33 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu
    Sex je biologicky nutny a jakekoli potlacovani vede k frustracim a deviacim! Já tedy doufám, že potlačování sexuality bude pokračovat. Osobně jí potlačuji stále den co den, nevrhám se po dívkách na ulici, ač je to často přesně to, co bych chtěl. Doufám, že podobně se zachová třeba homosexuálně-sadisticky zaměřená parta až mne potká a třeba se jim zlíbím. Znázornění sexu bylo prakticky ve všech kulturách regulované, mělo to a má své důvody praktické, extrémní schovávání a extrémní ukazovování je... holt extrém. I když to ukazování je menší zlo.

    Jinak Vám ovšem nemohu nezávidět. Snad na vše znáte nepochybně správnou odpověď, lidstvo se dělí na souhlasící s vámi a bandu zločinných tupců, co si myslí něco jiného.
    Dalibor Smolík avatar 25.1.2009 11:16 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu

    Přesně tak. Názorů na sex  je hodně, jednou jsem se zaptal jednoho Němce, co si myslí, že je sex. A on mi na to odpověděl: "Es ist etwa fünf un sieben". Taky odpověď. ;-)

    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    25.1.2009 11:59 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu
    "Sex je pro děti, chlapi si popijou a opravdový borci hákujou." Hákovat, zde nikoliv ve smyslu pracovat, ale "hákování" nesmírně pracný, zdlouhavý a odporný způsob horolezení (od haken - skoba).

    Koukán na to, hmmm, podle téhle definice jsem dost infantilní. :)))
    Dalibor Smolík avatar 25.1.2009 12:06 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu

    Tak to ti blahopřeji. Já jsem myslel, že hákuješ :-D (nelépe je dělat obojí)

    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    25.1.2009 12:25 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu
    Ehmm. myslím že bych se nejraději z jmenovaného věnoval oné dětské zábavě. To je přání. Ale realita je taková, že hákuju (v práci ke všemu) a pak si případně dám to jedno pivo. :)))

    Ono, v posledních letech ubývá žen a dívek, které by ocenily moji krásu. Začalo to v době, jak se začala horšit kvalita zrcadel. To co mi ukazují dnes, to je otřes, ke všemu reklamace nepřijímají. To dodávám proto, abych zabránil podezření, že ten zmíněný životní styl je výsledek pilnosti, pracovitosti a morálních zásad. Tak to bacha, to ani náhodou, prostě na víc nemám! :)))
    Dalibor Smolík avatar 25.1.2009 13:48 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu

    Ono, v posledních letech ubývá žen a dívek, které by ocenily moji krásu.

    Z toho si nic nedělej, já jsem na tom podobně. Že by to bylo věkem? ;-)

    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    25.1.2009 14:10 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu
    Že by? Tak to mi nenapadlo! ;-)
    unknown_ avatar 25.1.2009 14:15 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu
    To asi bude. Starsi lidi maji tendence slepnout :-D
    25.1.2009 14:24 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu
    To jo. A taky to... no, tamto... zapomínat! :)))
    Dalibor Smolík avatar 25.1.2009 16:49 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu

    To jo. Já mám doma toho Němce, co mi pořád schovává ty věci ... jak on se jenom jmenuje ;-)

    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    26.1.2009 18:03 a
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu

    alzhaimr? (nebít mě, jestli jsem to napsal špatně :)

     

    25.1.2009 14:28 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu
    Já tedy doufám, že potlačování sexuality bude pokračovat. Osobně jí potlačuji stále den co den, nevrhám se po dívkách na ulici, ač je to často přesně to, co bych chtěl.
    Hezkej ode zdi-ke zdi argument. Takže potlačuješ pokaždé a vždycky, nebo máš manželku/přítelkyni/..., kde činíš výjimku?
    Quando omni flunkus moritati
    25.1.2009 15:19 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu
    Kdyby blbej, prosím, ale proč ode zdi ke zdi? Potlačuji někdy, nějak, trochu málo a někdy hodně, Záleží na tom kde, s kým, jak a k čemu. Reaguji na tvrzení, že se nemá potlačovat nikdy, nijak a vůbec, tady ten extrém od zdi trochu odstrkuji, zdá se mi.
    25.1.2009 23:35 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu
    To se hodí na CSIRT.CZ – stejně nic nedělají.
    25.1.2009 16:14 Martin Baleja | skóre: 13 | blog: Segmentation_Fault
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu

    Kdyby to prošlo tak bude potřeba oprášit zvyky a tradice našich předků. Optimální bude začít Cimrmanovou "Fenster politik". Ceny vidlí porostou!

    Why are hemorrhoids called "hemorrhoids" instead of "assteroids"?
    25.1.2009 18:45 Dušan Hokův | skóre: 43 | blog: Fedora a další...
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu
    Dneska lidem sebral sul, a zitra jim treba bude hlavy holit... (Byl jednou jeden kral)
    franta8512 avatar 22.3.2009 23:04 franta8512 | skóre: 4 | blog: franta851 | Moravičany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Senát chce zavést cenzuru Internetu

    Tak to vydím na novodobou totalitu a po dnešním pořadu 168hod. na čt1 se ničemu nedivím. Už nám chybí jen ta novodobá STB! 

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.