abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 18:55 | IT novinky

    Dnešním dnem lze již také v Česku nakupovat na Google Store (telefony a sluchátka Google Pixel).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 18:33 | IT novinky

    Apple představil (keynote) iPad Pro s čipem Apple M4, předělaný iPad Air ve dvou velikostech a nový Apple Pencil Pro.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 17:11 | Nová verze

    Richard Biener oznámil vydání verze 14.1 (14.1.0) kolekce kompilátorů pro různé programovací jazyky GCC (GNU Compiler Collection). Jedná se o první stabilní verzi řady 14. Přehled změn, nových vlastností a oprav a aktualizovaná dokumentace na stránkách projektu. Některé zdrojové kódy, které bylo možné přeložit s předchozími verzemi GCC, bude nutné upravit.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 13:44 | Komunita

    Free Software Foundation zveřejnila ocenění Free Software Awards za rok 2023. Vybráni byli Bruno Haible za dlouhodobé příspěvky a správu knihovny Gnulib, nováček Nick Logozzo za front-end Parabolic pro yt-dlp a tým Mission logiciels libres francouzského státu za nasazování svobodného softwaru do praxe.

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 0
    dnes 13:11 | IT novinky

    Před 10 lety Microsoft dokončil akvizici divize mobilních telefonů společnosti Nokia a pod značkou Microsoft Mobile ji zanedlouho pohřbil.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 21:33 | Komunita

    Fedora 40 release party v Praze proběhne v pátek 17. května od 18:30 v prostorách společnosti Etnetera Core na adrese Jankovcova 1037/49, Praha 7. Součástí bude program kratších přednášek o novinkách ve Fedoře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    včera 21:11 | IT novinky

    Stack Overflow se dohodl s OpenAI o zpřístupnění obsahu Stack Overflow pro vylepšení OpenAI AI modelů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 17:55 | Nová verze

    AlmaLinux byl vydán v nové stabilní verzi 9.4 (Mastodon, 𝕏). S kódovým názvem Seafoam Ocelot. Přehled novinek v příspěvku na blogu a v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 17:11 | IT novinky

    Před 50 lety, 5. května 1974 v žurnálu IEEE Transactions on Communications, Vint Cerf a Bob Kahn popsali protokol TCP (pdf).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:44 | Zajímavý článek

    Bylo vydáno do češtiny přeložené číslo 717 týdeníku WeeklyOSM přinášející zprávy ze světa OpenStreetMap.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (63%)
     (8%)
     (14%)
     (16%)
    Celkem 132 hlasů
     Komentářů: 8, poslední 4.5. 08:25
    Rozcestník

    Seriály, osobnost roku

    9.1.2007 20:36 | Přečteno: 1828× | Abíčko

    Tento zápisek má za cíl informovat vás o nové funkci abíčka a plánované anketě o osobnost portálu za rok 2006.

    Začněme programováním: bug #656 komplikoval život Vlastovi při přípravě PDF, šlo o pozapomenutý artefakt refactoringu autorů. Bug #647 se opět týkal autorů a jejich honorářů, tedy zdokonalení redakčního systému abíčka. Bug #657 přidal zotavení z chyb při indexaci obsahu. A konečně bug #19 přináší dlouho žádanou (hlavně Robertem) novou funkci - podporu seriálů v redakčním systému. Nicméně Robert ještě musí vylepšit vzhled a hlavně ručně zařadit pár set článků. Do budoucna se ale máte na co těšit.

    A konečně to hlavní. Chceme vyhlásit novou anketu o Osobnost abclinuxu za rok 2006. Mělo by jít o člověka, který dle názoru nejvíce čtenářů nejvíce přispěl ostatním. Například radami v diskusním fóru, psaním učebnice, FAQ, slovníku, hardware, software atd. Výherce by kromě věčné slávy a poděkování získal i odměnu. Z nominace jsou pochopitelně vyloučeni členové redakce a Jára Cimrman ;-).

    Nejdříve bychom vydali článek s žádostí o nominace se zdůvodněním. Z nich bychom vybrali deset (nejspíše) nejčastějších návrhů (které dávají smysl, tedy vyloučit různé vtipky) a následně by přišlo hlasování pro všechny uživatele abclinuxu. Jen registrované, kteří existovali v minulém roce (zabráníme spekulativním registracím).

    Jak se na tento plán díváte? Dále, mohli byste nám poradit ohledně cen? Ja prosazuji volbu vítěz bere vše, Robert zase odměny pro první tři. A jaké konrétní ceny by měly být? Hotovost, MP3 přehrávač, plná verze linuxového softwaru (třeba hry) nebo něco jiného? Předem díky za vaše názory.

           

    Hodnocení: 94 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    9.1.2007 20:55 diverman | skóre: 32 | blog: život s tučňáčkem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seriály, osobnost roku
    <joke>Radek Hulán</joke>

    :-)
    deb http://ftp.cz.debian.org/debian jessie main contrib non-free
    Luk avatar 9.1.2007 20:58 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seriály, osobnost roku
    Na osobnost roku bych navrhoval Jiřího X. Plešingera (in memoriam). Zaslouží si to, protože se velice výrazně snažil, aby se mnozí linuxáci zbavili svého fanatického zaslepení ("tupohlavého modličovství"). Myslím to vážně.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Jakub Hájek avatar 9.1.2007 21:05 Jakub Hájek | skóre: 14 | blog: zamek | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seriály, osobnost roku
    Jmenoval se Jindřich :-( .

    Ale také bych mu dal svůj hlas jako osbnosti roku.
    Teprve tehdy, až nebudeme mít co ztratit, budeme opravdu svobodní.
    Luk avatar 9.1.2007 22:24 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seriály, osobnost roku
    Jmenoval se Jindřich
    Pravda, sypu si popel na hlavu :-(
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    9.1.2007 21:14 tired joe | skóre: 17 | blog: rootlet | Trenčín/Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seriály, osobnost roku
    Teraz si Leošovi určite spravil radosť :)
    Človek sa riadi zdravým rozumom, až keď už nezostáva žiadne iné riešenie.
    9.1.2007 21:21 hm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seriály, osobnost roku
    Jsem jediný, kdo ho neměl rád? Možná jo, ale stejně si myslim, že je dobře se ozvat, že existují i lidé, kteří p. Plešingera neobdivují...
    David Watzke avatar 9.1.2007 21:22 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seriály, osobnost roku
    Nejsi jediný...
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    9.1.2007 23:10 Bubak | skóre: 16 | blog: Čtvrtá cenová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seriály, osobnost roku
    S nekterymi jeho nazory souhlasim, v leccems mel pravdu. Ale vubec se mi nelibilo jeho chovani. Hlasanim nazoru metodou preskakujici desky se mi brzy zprotivil. Nehlede na to, ze nektere jeho vypady by leckdo mohl povazovat az za urazlive. Neznal jsem ho osobne, takze me pocity vychazi pouze ze zdejsich diskusi (dokud jsem jeho prispevky cetl - chvilku mel i celkem rozumne obdobi), ale nemyslim si, ze by mel jakekoliv zasluhy, diky nimz by si mel cinit narok na to byt osobnosti roku (tohoto portalu, protoze o tom, co a jak dobre delal jineho, moc nevim). Kdybych chtel nechat projevit svuj prirozeny cynismus, napsal bych jeste dve vety, ale protoze nejsem JXP, necham si je schovane...
    ... máš jen mrtvou kočku a poškrábanýho jezevčíka ...
    freshmouse avatar 9.1.2007 21:27 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seriály, osobnost roku
    Jindru jsem měl rád, ale osobnost roku? To je hloupost. Možná se snažil zbavit se fanatiků, ale rovněž fanatickým způsobem. Není osobnost roku.

    Nechci, aby to znělo ošklivě, ale při vší úctě k němu: nominoval jsi ho proto, že umřel, nebo kvůli skutečnému významu?
    8.2.2007 20:36 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seriály, osobnost roku
    Nechci, aby to znělo ošklivě, ale při vší úctě k němu: nominoval jsi ho proto, že umřel, nebo kvůli skutečnému významu?
    budeš se divit, ale jsou tací, co jeho myšlenku (i když ne třeba realizaci) považovali za dobrou, už když byl ještě živ ...
    9.1.2007 21:27 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seriály, osobnost roku
    Jsem zasadne proti a veskere nominace budu vetovat. At byly jeho cile jakekoliv, pouzival neakceptovatelne metody. Navic, nepamatuji si, cim konkretne dlouhodobe prispival.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    Luboš Doležel (Doli) avatar 9.1.2007 21:29 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seriály, osobnost roku
    Známé "o mrtvých jen v dobrém" stranou.

    On se snažil především provokovat své okolí, a to velmi nevybranými způsoby. Opravdu mluvíte o Jindřichu 'GoldenShit' Plešingerovi, který svými provokacemi rozčílil nejednoho uživatele a svým způsobem je dokopal k odchodu? Myslíte opravdu toho člověka, který si nakonec vysloužil ban na LinuxSoftu a který byl (pravděpodobně) i důvodem, proč na AbcLinuxu vznikla funkce blokování uživatelů? Opravdu myslíte toho, kdo z nás s radostí dělal "komunisty" a provokativně cpal do blogu nějaké "minirecenze" na programy pro Windows, i přesto že reakce na tyto příspěvky byla značně negativní?

    Navíc když se podívám, čím on do diskuzí aj. přispěl, považoval bych to za velmi slabé a jako urážku pro jiné, kteří se opravdu snaží ostatním pomáhat.
    David Watzke avatar 9.1.2007 21:30 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seriály, osobnost roku
    +1
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    10.1.2007 00:15 User682 | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seriály, osobnost roku
    ano, spravne. bezte se lecit anebo Vam preju stejny osud jako Plesingrovi. myslim to take vazne.

    - Clovek, ktery pise v jednom kuse __ nekolik mesicu__ stejne a nic neresici blaboly je psychopat.

    - anebo je bezcharakterni clovek, ktery za to bere prachy

    - udelal akorat bulvar z tohoto portalu a odradil hodne lidi

    - je to ostuda teto komunity a skudce roku

    - zamestnal hodne lidi vecmi, ktere by normalne nedelali a mohli se venovat __necemu__ jinemu.

    - je to zbabelost mit nejakou nemoc a skodit, kdyz vite, ze uz vam potom nikdo nic udelat nemuze.

    - plesa __skoro__ nic neumel. odborne zadna slava. Ani znalost problemu. Ani znalosti IT a pocitacu.

    __jsem__ velmi rad, ze je pod zemi. __Kaslu__ na pamatku kohokoli, kdo se chova jako smejd anebo smejdy podporuje. Zlociny se neodpousteji. A pokud ano, tak je zbytecne povazovat je za zlociny.

    Lidi proberte se. Mit takovyto system hodnot je na povazenou. Mezi slepymi jednooky kralem.

    Ty pravy osobnosti jsou stejne na jinych komunikacnich kanalech nez na abclinuxu a podobnych ezinech. bye gf
    Luk avatar 10.1.2007 01:12 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seriály, osobnost roku
    Na psychiatrii mě již vyšetřovali, leč bohužel nic neshledali. Asi jsem tak těžký případ, že jsou na to i nejmodernější vyšetřovací metody krátké. No považte, jak na tom asi musí být člověk, který napíše tohle?
    - Clovek, ktery pise v jednom kuse __ nekolik mesicu__ stejne a nic neresici blaboly je psychopat.
    Svatá pravda ;-)
    Ty pravy osobnosti jsou stejne na jinych komunikacnich kanalech nez na abclinuxu a podobnych ezinech.
    Ty pravé® osobnosti® se především nepeklí s Linuxem. Je to totiž zásadně pod jejich úroveň :-D
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    10.1.2007 01:39 Kníže Ignor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seriály, osobnost roku
    - je to zbabelost mit nejakou nemoc a skodit, kdyz vite, ze uz vam potom nikdo nic udelat nemuze.
    Ty jsi ten prostě ten největší debil a zmrd. Kdybys mi tohle řekl do očí, rozbil bych ti držku a to pořádně. Bylo by mi úplně jedno, že jsi jenom chromý zvíře.
    10.1.2007 02:00 User682 | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seriály, osobnost roku
    Pravi muzi nemluvi o tom, co by komu udelali a neudelali, ale delaji to. Delejte, jak uznate za vhodne. Predtim je vhodne si jit se mnou popovidat a pripadne si jit zacvicit. Da se takto par veci mirumilovne vysvetlit pro obe strany. Kontakt si na me asi sezenete sam.

    hezky den

    Pavel Kysilka
    Dalibor Smolík avatar 10.1.2007 23:49 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seriály, osobnost roku
    Já se naopak s původním příspěvkem ztotožňuji. Člověk by měl přispět něčím pozitivním, i když mu osobně osud nepřeje. Vím, že to není lehké. Je možná fakt, že JXP chtěl svým postojem něco sdělit, avšak to dělal značně nevhodným a vulgárním způsobem. Určitě by se dala najít cesta, jak to udělat trochu jinak ...
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    10.1.2007 07:48 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seriály, osobnost roku
    Jak uz rekl Ignor, ty mas ale kurva stesti ze tu nejsi kdyz to ctu... Za to cos rekl bych videl pod zemi nejradsi tebe, doufam ze chcipnes nejakou bolestivou smrti. Arogantni lidi jako ty si nezaslouzej slapat po stejny zemi jako kdysi Plesa.
    10.1.2007 10:54 rastos | skóre: 62 | blog: rastos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seriály, osobnost roku
    Osobnosť je osoba inteligentná, vzdelaná, múdra, schopná pomáhať iným, nezištná, usilovná, vtipná, empatická, ... Nič z toho JXP nebol. Prejavoval sa ako buran. Tým, že zomrel sa jeho vlastnosti nezmenili. Je pravda, že tu mnohých ľudí znechutil a odradil. Je pravda, že odčerpal energiu, ktorá mohla ísť inde. Je pravda, že nijak zvlášť expert nebol. Ani na Linux ani na Winodws. Leda tak na to, ako provokovať. Boli situácie kedy klamal, boli situácie, kedy sa k tomu priznal a boli situácie, kedy sa to snažil odtajiť či zahladiť stopy.

    Nikomu smrť neprajem, ale je to klišé, že máme zábrany o mŕtvom človeku hovoriť negatívne.
    10.1.2007 11:09 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seriály, osobnost roku
    Nikomu smrť neprajem, ale je to klišé, že máme zábrany o mŕtvom človeku hovoriť negatívne.

    Přesně tak. Nejsem rád, že Jindřich Plešinger umřel, a je mi líto, že se to stalo. Ale nebudu kvůli tomu tvrdit, že je mi líto, že už na tomto serveru neexhibuje, to mi líto není ani trochu. Kdyby se to ovšem stalo z jiného důvodu - třeba proto, že by ho to přestalo bavit - byl bych samozřejmě raději.

    10.1.2007 12:04 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seriály, osobnost roku
    Naopak, z tech vlastnosti ktere jsi vyjmenoval splnoval JXP vetsinu: inteligentni, vzdelany, schopny pomahat jinym, nezistny, vtipny. Ja nemam zabrany mluvit negativne o nekom mrtvem, ale je dost omezene mluvit negativne o nekom jinem, koho ani neznas a kdo je uplne jiny, nez jsi ho ty, nebo kdokoliv kdo ho neznal, vnimal. Pravdou je, ze rada lidi na tomhle serveru se chova jako banda fanatickych namistrovanych prizdisracu, kteri pravdepodobne ve skutecnem zivote nedosahuji vytouzenych vysledku a svoje mindraky si vylevaj tady. Priklad byl v tomhle threadu videt nekolikrat, jmenovat snad neni potreba.
    David Watzke avatar 10.1.2007 13:55 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seriály, osobnost roku
    Priklad byl v tomhle threadu videt nekolikrat,
    Aha, takže někdo vyjádří svůj názor a když není identický s tím tvým, tak je automaticky fanaticky namistrovany prizdisrac?
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    freshmouse avatar 10.1.2007 14:31 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seriály, osobnost roku
    je dost omezene mluvit negativne o nekom jinem, koho ani neznas
    Díky Bohu, že ty jsi ho znal, že o něm mluvíš v dobrém!
    Pravdou je, ze rada lidi na tomhle serveru se chova jako banda fanatickych namistrovanych prizdisracu, kteri pravdepodobne ve skutecnem zivote nedosahuji vytouzenych vysledku a svoje mindraky si vylevaj tady.
    Mno. Pravdou je to, že se tu pár namistrovaných sráčů vyskytuje, ale to se vyskytuje všude. Je velký předpoklad, že i v tvojí rodině.
    10.1.2007 15:47 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seriály, osobnost roku

    Osobne jsem ho neznal, ale vymenili jsme si nekolik e-mailu, kdyz nekdo neco potreboval. Je to malo, ale vic nez pro vetsinu ostatnich, kteri tu o nem zasvecene mluvi. Jako kdyby vystupovani na foru fanatickych linuxaku vypovidalo neco o kvalitach cloveka...

    Urcite se prizdisraci vyskytuji vsude, skoda jen, ze kecaji nejvic a pouzivaji argumenty typu "ty a tvoje rodina".

    freshmouse avatar 10.1.2007 16:02 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seriály, osobnost roku
    a) Aha, takže několik e-mailů je dost na to, abys o něm mohl tvrdit, jak byl úžasný (jen to konfrontuji s názorem, že Pavel o něm nic neví)? Já někoho hodnotím podle toho, jak se choval tam, kde jsem to mohl poznat.

    Třeba byl Jindra v osobním životě druhá matka Tereza, nebo druhý Stalin, ale to mě nezajímá. Já ho hodnotím podle toho, jak jsem ho poznal já. Znal jsem ho z ABC, tak ho podle toho hodnotím. A samozřejmě: hodnotím jeho vystupování na fórech, protože to jsem měl šanci poznat -- ne osobní život.

    Vezměme si jako příklad tebe. Teď tě tu vidím chovat se pokrytecky, takže mohu tvrdit, že se na fórech chováš pokrytecky -- to je naprosto nezávislé na tom, jak se chováš doma nebo kdekoli jinde.

    b) Já nemluvil o tvojí rodině, jen o tobě...
    10.1.2007 16:26 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seriály, osobnost roku
    V cem konkretne se chovam pokrytecky? Je velky predpoklad, ze i v tvoji rodine mi zni jako neco o me rodine...
    freshmouse avatar 10.1.2007 16:32 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seriály, osobnost roku
    Ať už s Pavlem souhlasím nebo ne, ty jsi o něm mluvil NAPROSTO stejným způsobem, jako on o Jindrovi. (o několik příspěvků níže)
    10.1.2007 14:06 Kníže Ignor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seriály, osobnost roku
    Nikomu smrť neprajem, ale je to klišé, že máme zábrany o mŕtvom človeku hovoriť negatívne.
    Není to klišé, zásada "o mrtvých jen v dobrém" podle mě má své opodstatnění. Vlastně sám požaduji, aby se lidé chovali podle ještě obecnějšího pravidla - chci, aby nikdo nečinil špatně těm, co se nemohou bránit sami.

    Ovšem to, co napsal Kysilka a co jsem v předchozím komentáři citoval, opravdu přesahuje hranice toho, co by bylo možno jentak přejít s tím, že autor výroku je blb.
    10.1.2007 15:00 rastos | skóre: 62 | blog: rastos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seriály, osobnost roku
    Ešte raz: smrťou sa vlastnosti človeka nemenia. Ak som mal nejaký názor vtedy, tak som ho povedal aj vtedy. Nečakal som až sa nebude môcť brániť. Nevyvrátil mi môj názor vtedy a ani potom sa nestalo nič také čo by ma viedlo k zmene názoru.
    10.1.2007 23:18 Kníže Ignor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seriály, osobnost roku
    Být tebou dával bych pozor na to, komu říkáš "ešte raz". Někdo by to mohl brát jako urážku. Povšimni si prosím, že bych s tebou mohl mluvit stejně:

    Ono vůbec nejde o to, že ti nevyvrátil tvůj názor, to nám je všem úplně jedno, jak moc hloupé máš názory. Ale důležité je, že mohl přednést své argumenty a my ostatní pasivní přihlížející jsme si mohli udělat názor na to, zda mluvíš smysly nebo ne, a dát zapravdu jednomu nebo druhému.
    vencour avatar 11.1.2007 00:14 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seriály, osobnost roku

    Knížo, se slušností bys možná dosáhl víc ;-)

    Co to, že ztrácíš glanc?

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    freshmouse avatar 10.1.2007 14:26 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seriály, osobnost roku
    Za to cos rekl bych videl pod zemi nejradsi tebe, doufam ze chcipnes nejakou bolestivou smrti.
    +
    Arogantni lidi jako ty
    = otázka, co to vlastně je, ta arogance...
    10.1.2007 15:41 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seriály, osobnost roku
    Tobe prijde normalni, co rekl? Chapu, ze ho nemel rad, ale tohle normalni clovek rict nemuze... A co je to arogance? Nikdy jsi od zmineneho autora necetl jediny prispevek? Mozna bys mel...
    freshmouse avatar 10.1.2007 15:53 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seriály, osobnost roku
    Ať už s Pavlem souhlasím nebo ne, ty jsi o něm mluvil NAPROSTO stejným způsobem, jako on o Jindrovi.

    S Jindrou jsem osobní problém neměl. Občas jsem s ním prohodil slovo na Jabberu a choval se jako normální člověk, choval se mile. Je ale pravda, že Jindra dost času věnoval zbytečnému vyvolávání hádek a urážek. Dokonce si myslím, že v tom byl minimálně tady na portálu nejlepší. To je prostě fakt. Takže nejen, že nemůže být osobností roku, ale dost možná by se mohl stát antiosobností roku.

    Podle mě jste si z Jindry udělali (někteří) takovou modlu, takového moudrého bojovníka proti barbarským fanatikům. Zní to cynicky, ale to se stalo hlavně proto, že umřel. A ne, že ne.
    11.1.2007 00:03 User682 | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seriály, osobnost roku
    dekuji za hezke prani do zivota.

    jedna z mych zkusenosti s plesou:

    prohodily jsme si asi 4 slusne maily.pak jsem s nim mluvil parkrat na icq. bohuzel v poslednich pripadech mi zacal bezduvodne __sproste__ nadavat. zverejnovat icq komunikaci tu nebudu.

    chapu, ze pro hodne lidi je tezke zkousnout, to jak se tento clovek choval pred nimi dobre a to co tvrdi ostatni. smirte se s tim, ze Vas kamarad/oblibenec/znamy byl asi hodne rozpolcena osobnost. bohuzel. Parkrat jsem se s tim uz u nekolika lidi potkal a je to velmi neprijemne.

    s pozdravem Pavel Kysilka
    Luk avatar 11.1.2007 00:12 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seriály, osobnost roku
    smirte se s tim, ze Vas kamarad/oblibenec/znamy byl asi hodne rozpolcena osobnost .bohuzel.
    Ne jediná. Bohužel.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    11.1.2007 09:16 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seriály, osobnost roku
    prohodily jsme si asi 4 slusne maily.pak jsem s nim mluvil parkrat na icq. bohuzel v poslednich pripadech mi zacal bezduvodne __sproste__ nadavat. zverejnovat icq komunikaci tu nebudu.

    Nekdy neni spatne naucit se odpoustet... ja teda vedet, ze mi zbyva par mesicu, taky se mozna budu chovat divne.
    ^D
    Luk avatar 11.1.2007 10:31 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seriály, osobnost roku
    BTW mám pocit (aspoň podle informací, které tu kdysi někdo napsal), že se o tom nádoru dozvěděl až hodně pozdě, někdy 2 měsíce před smrtí. Takže bych na to - ať v dobrém či špatném - nesváděl jeho chování během těch měsíců předtím.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    10.1.2007 08:07 Martin Lebeda | skóre: 22 | blog: Martinuv_blog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seriály, osobnost roku
    Mno Jindřich Plešinger se pro komunitu snažil něco udělat. Pokud se podíváte, pak kromě hloupých provokací má na svědomí i pár užitečných nástrojů okolo Slackware (ale na osobnost roku to IMHO nebude). Pokud jde o jeho názory, pak jsem s nimi v mnohém musel souhlasit, ne tak se způsobem jejich prezentace.

    Obávám se že váš příspěvek je klasická ukázka nevyzrálosti, třeba se jednou dopracujete ke způsobu, jak svůj nesouhlas prezentovat kulturněji.
    10.1.2007 08:12 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seriály, osobnost roku
    Zaslouží si to, protože se velice výrazně snažil, aby se mnozí linuxáci zbavili svého fanatického zaslepení ("tupohlavého modličovství").

    Možná to měl skutečně v úmyslu (jistý si tím ale vůbec nejsem), ale způsobem, jakým to prováděl, se mu v praxi spíš dařilo zfanatizovat i část těch původně umírněných.

    10.1.2007 09:46 Bubak | skóre: 16 | blog: Čtvrtá cenová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seriály, osobnost roku
    Tak to je presne to, co jsem nevedel, jak jednoduse a pochopitelne napsat:-). Dik.
    ... máš jen mrtvou kočku a poškrábanýho jezevčíka ...
    10.1.2007 16:20 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seriály, osobnost roku
    Ale jedno se mu musí nechat. I přesto, že už tu pár měsíců není, stále se dokáže kvůli němu pár lidí pořádně pohádat ;-)
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    Dalibor Smolík avatar 10.1.2007 23:45 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seriály, osobnost roku
    Tak to je pravda !
    Ať je to negativní nebo pozitivní postava, nenechal nikoho chladným. A možná právě o to mu šlo :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    13.1.2007 12:05 h.xman | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seriály, osobnost roku
    Zaslouží si to, protože se velice výrazně snažil, aby se mnozí linuxáci zbavili svého fanatického zaslepení ("tupohlavého modličovství").
    Ano, to o sobe tvrdil. Netusil jsem, ze mu to nekdo i uveril.
    Pro poutníky mezi vámi: Camino de Santiago
    freshmouse avatar 9.1.2007 21:24 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seriály, osobnost roku
    Jak se na tento plán díváte? Dále, mohli byste nám poradit ohledně cen? Ja prosazuji volbu vítěz bere vše, Robert zase odměny pro první tři. A jaké konrétní ceny by měly být? Hotovost, MP3 přehrávač, plná verze linuxového softwaru (třeba hry) nebo něco jiného? Předem díky za vaše názory.
    Já myslím, že by bylo nejlepší, kdyby byla oceněna první dvě, popř. i první tři umístění.

    Hotovost bych nedával, to mi přijde divné... Hru bych také nedával, protože předpokládám, že se ti lidé, co budou nominováni, příliš hrami nezabývají*. MP3 přehrávač je kontroverzní -- aby to bylo stylové, musel by mít podporu Ogg. Já myslím, že může být zajímavé předplatné časopisu, kniha, nebo tak něco. To by potěšilo asi všechny.

    No, a přestože fóra neslseduji, rozhodně nominuji Davida Watzkeho, poněvadž mi přijde takový symbolický... :-) A pak klasika a la M. Vyskočil (hele, není on taky redakce?) atd. Na další si vzpomenu časem. Sebe nenominuji jen proto, že by pak ta soutěž nebyla zajímavá. :-D

    * Mimo D. W. ;-)
    David Watzke avatar 9.1.2007 21:25 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seriály, osobnost roku
    * Mimo D. W. ;-)
    Proč myslíš, že zrovna já se dostanu do nominace? :-) Jako nezlobil bych se, ale jsou tu IMHO větší frajeři :-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    David Watzke avatar 9.1.2007 21:26 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seriály, osobnost roku
    Huh, teprv teď jsem tvůj komentář dočetl :-D
    rozhodně nominuji Davida Watzkeho,
    Díky! ;-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    9.1.2007 21:28 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seriály, osobnost roku
    Tenhle zapisek neni o nominacich, predbihas :-)
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    freshmouse avatar 9.1.2007 21:29 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seriály, osobnost roku
    Nominoval jsem ho do nominačního kola. ;-)
    freshmouse avatar 9.1.2007 21:28 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seriály, osobnost roku
    Teď vidím zprávičkáře: Doli, Dan Kvasnička.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 9.1.2007 21:39 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seriály, osobnost roku
    Návrh pro rozdělování cen: nepřiděloval bych ceny k místům, ale nechal bych výherce vybírat, postupně podle jejich umístění.

    Návrh na ceny: hra* by byla pěkná cena, na nějaké spodnější místo bych dal tričko AbcLinuxu v originálním obalu :-) (pokud ještě nějaké zbývá)

    *) navrhoval bych českou hru Cold War - je to střílečka, ale není to tupohlavá řežba ve stylu "zabij vše, včetně toho, co už nežije".
    freshmouse avatar 9.1.2007 21:43 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seriály, osobnost roku
    Doli, všichni víme, že MP3 přehrávač nechceš, protože už jeden máš. Ale... Jsi si nějak jistý, že vyhraješ! ;-)

    Trička. Mám bílou polokošili, ta je super.

    Ale tobě, tobě bych dal jen propisku za přehnané sebevědomí, zprávičkáři jeden neúnavný! ;-)
    Luboš Doležel (Doli) avatar 9.1.2007 21:46 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seriály, osobnost roku
    Žádný přehrávač nemám! ;-) A rozhodně jsem nevolil ceny podle toho, co by se líbilo mně :-) stejně si nemyslím, že vyhraju.

    Cold War se mi tolik nelíbí (to bych psal nějaké ET: Quake Wars nebo tak :-)) a tričko už mám :-)
    Luboš Doležel (Doli) avatar 9.1.2007 21:47 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seriály, osobnost roku
    stejně si nemyslím, že vyhraju
    Tahle věta má zahrnovat i "nemyslím si, že se dostanu do hlasování".
    9.1.2007 22:16 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seriály, osobnost roku
    Ale... Jsi si nějak jistý, že vyhraješ!
    Není náhodou doli členem redakce tím, že píše zprávičky na "plný" úvazek?
    Luboš Doležel (Doli) avatar 9.1.2007 22:19 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seriály, osobnost roku
    Každopádně by bylo nefér hlasovat pro někoho za práci, za kterou ho platí...
    freshmouse avatar 10.1.2007 14:32 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seriály, osobnost roku
    Redakce = to, co jsem viděl na fotce srazu redakce. Nic jiného neberu. ;-)
    10.1.2007 14:41 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seriály, osobnost roku
    Nebude to tohle? Teda, až na sekci v důchodu :-)
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    wake avatar 9.1.2007 22:44 wake | skóre: 30 | blog: wake | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seriály, osobnost roku
    ceny:
    • $$ mi prijde prilis spotrebitelsky relityshowne
    • SW - mozna, ale dle vlastniho vyberu - pripada vam scestna myslenka, ze by nekdo chtel treba WMWare? Kylix? MSWindows? MSAccess?
    • Skoleni? (Java, security, Cisco...)
    jenom napady...
    Tento příspěvek má hlavičku i patičku!
    vencour avatar 9.1.2007 23:31 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seriály, osobnost roku

    Souhlasím, mělo by to být něco ve smyslu "pracuj na sobě, dostaň se dál". Zároveň by to mělo mít pro dotyčného nějaký smysl. Pro Aničku třeba kompletní Dokumentace, pro GoldenFishe třeba něco o komunikaci a managementu, ať nás snáze přesvědčí o obecné pravdě. Pro Michala Čihaře třeba HW analyzátor mobilu ... jestli něco takovýho je ... tedy na míru ušitou cenu bych doporučoval.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    10.1.2007 00:25 User682 | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seriály, osobnost roku
    diky. ale co by me skutecne potesilo a pomohlo [ted vynechme jakekoli ceny, do osobnosti mam hodne daleko a jsem na to moc drzy], tak znalosti nekoho v cestine, kdo vidi do driveru a jak funguje hw. predevsim stary zvukovky ( odbocka:pripadne acpi s dockovanim), ktery sbiram[viz inzerat] a snazim se to nejak pripadne zprovoznovat a studovat spolecne se zdrojaky a datasheety.

    ps: co jste myslel o te komunikaci a managementu ??? budte konkretni a nemlzte. budto mi reknete narovinu, co si myslite nebo radeji mlcte.

    bye gf
    vencour avatar 10.1.2007 01:44 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seriály, osobnost roku

    Ok. Vidim, že se o něco snažíte, diskutujete tu občas a nikdo se k vám nepřidá. Tedy přál bych Vám nějakou pomocnou ruku v jakékoli formě.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    10.1.2007 13:46 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seriály, osobnost roku
    znalosti nekoho v cestine, kdo vidi do driveru a jak funguje hw. predevsim stary zvukovky

    Jeden z velkych ALSA hackeru je Cech - pravdepodobne staci se zeptat :-)
    ^D
    9.2.2007 16:18 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seriály, osobnost roku
    z jiné diskuse:
    Řekl jsem, že vyřadíme formálně vadné nominace. Do toho JXP spadá nejen proto, že výraznou část roku 2006 nebyl přítomen
    v současném znění podmínek nominace není ani slovo o tom, jakou část roku se musel zdejšího dění účastnit
    ale také proto, že nebyl (a nemůže být) uveden žádný odkaz na jeho činnost, která by pomáhala ostatním uživatelům abclinuxu.cz.
    lžeš - vloni například publikoval šest zpráviček (pravda, coby obecný přínos lze počítat pouze čtyři, neboť dvě se týkaly srazu :o))
    Pokud přijdeš s tím, že něčí provokace, prudění a všeobecné otravování atmosféry lze interpretovat jako prospěšnou činnost, tak si můžeš být jistý, že takový výklad upřednostněn nebude.
    děkuji, krásný pokus o manipulaci - necháš čtenáře svého příspěvku souhlasně pokývat nad tím, že vyjmenované je opravdu odsouzeníhodné, a přitom šikovně odsuneš pointu, tj. subjektivnost posouzení jednak v jaké míře se toho JXP vůbec dopustil a jednak zda výsledek nemohl být dobrý ... asi jako když někdo chce zhubnout, nejlepší rada je "nežer!", ale mít hlad je přeci špatné, takže doktor říkající "nežer!" upřednostněn nebude

    ještě jednou: jetliže vám jde o rozhodnutí čtenářů, nerozumím tomu, proč jim už předem zakazujete, jak se mají rozhodnout ... čeho se bojíte? - pokud byl JXP tak strašný, jak se kdekdo tváří, pak přeci nemá šanci nasbírat nějaký slušný počet hlasů (nejspíš ani těch nominačních), není důvod jej vyřazovat uměle a přiohýbat kvůli němu pravidla (připomíná mi to takové obrácené výběrové řízení na mýtné nebo Indoš ...)
    Luk avatar 9.2.2007 18:31 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seriály, osobnost roku
    Problém je, že Leoš prostě JXP z hloubi duše nesnášel a stále nesnáší. Proto nechce dopustit, že by se dostal mezi nominované. Mrzí mě to, je to škoda.

    Sice by mi také vadilo, kdyby někdo na osobnost 20. století navrhoval Hitlera nebo Stalina (případně někoho méně jednoznačného, např. Chruščova), ale jsou lidé, kteří to vidí jinak. Nepovažuji za nejvhodnější, tvářit se, že takoví lidé neexistují.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    9.2.2007 21:06 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seriály, osobnost roku
    Pamatujete jak zacala kariera JXP? Napsal do diskuse pozadavek, aby mu nekdo vypalil komercni verzi SUSE a zdarma mu ji poslal (tedy ze nechtel platit ani postovne). Lide se mu vysmali a on se urazil. Pak zacal lidi urazet, nadaval jim, provokoval je. Jakekoliv pokusy o konstruktivni reseni odmital, ve sve roli hlavniho zaporaka se vyzival.

    Nakonec zacal podsouvat hlubsi (kladne) umysly svemu prisernemu chovani a bohuzel nekteri lide mu na to skocili. Viz jeho kecy o tom, ze vsichni uzivatele linuxu jsou fanatici a komunisti a on se jim snazi otevrit oci. Pokud by to skutecne myslel vazne, pak zvolil neskutecne hloupy zpusob dosazeni tohoto cile. At uz to byl jeho skutecny cil od zacatku nebo jen pokus o svou rehabilitaci, IMO vetsina pravidelne komunity jej nesnasela.

    A proc nemuze byt nominovan? Anketa je tu pro to vyzvednout lidi, kteri portalu prospeli. JXP na komunitu pusobil destruktivne a svym chovanim ji malem znicil. Pripada mi silene navrhovat hlavniho nicitele portalu na cenu pro nejprospesnejsiho uzivatele.

    Tot muj nazor.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    Luk avatar 10.2.2007 14:18 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seriály, osobnost roku
    JXP na komunitu pusobil destruktivne a svym chovanim ji malem znicil.
    Komunita, která by se nechala tak snadno zničit, nemá nárok na existenci ;-) Ne, vážně, nemám pocit, že by JXP komunitu nějak znatelně poškodil. Je škoda, že to nechceš brát s nadhledem.

    Chce-li komunita čelit nepoměrně silnějším "nepřátelům" (Microsoft a jeho peníze, zkorumpovaní politici, lobbisté atd.), nemůže se přece nechat tak snadno rozhodit. Bohužel, když někdo "chytne na první našlápnutí", přilévá vodu na mlýn provokatérům, dává jim pocit úspěchu a sebe zbytečně nervuje.

    Také mi JXP často lezl krkem (protože opakovaný vtip není vtipem - byl už jednoduše trapný), ale prostě jsem ho ignoroval nebo jsem případně napsal nějakou parodii na jeho blogový zápis, nicméně jsem neviděl důvod se nějak rozčilovat nebo dokonce ostentativně opouštět abíčko, jako to někteří lidé udělali.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    9.2.2007 21:09 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seriály, osobnost roku
    PS proc se vlastne divim. Kdyz mohl terorista Arafat dostat nobelovou cenu miru ..
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    9.2.2007 20:47 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seriály, osobnost roku
    S tou Robertovou poznamkou taky nesouhlasim, je to nesmysl. Ani to neni v podminkach.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    10.2.2007 11:59 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seriály, osobnost roku
    mel jsem na mysli tuto pasaz: "že výraznou část roku 2006 nebyl přítomen"
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    10.2.2007 00:21 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Seriály, osobnost roku
    ---

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.