abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 21:33 | Komunita

    Fedora 40 release party v Praze proběhne v pátek 17. května od 18:30 v prostorách společnosti Etnetera Core na adrese Jankovcova 1037/49, Praha 7. Součástí bude program kratších přednášek o novinkách ve Fedoře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 21:11 | IT novinky

    Stack Overflow se dohodl s OpenAI o zpřístupnění obsahu Stack Overflow pro vylepšení OpenAI AI modelů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 17:55 | Nová verze

    AlmaLinux byl vydán v nové stabilní verzi 9.4 (Mastodon, 𝕏). S kódovým názvem Seafoam Ocelot. Přehled novinek v příspěvku na blogu a v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 17:11 | IT novinky

    Před 50 lety, 5. května 1974 v žurnálu IEEE Transactions on Communications, Vint Cerf a Bob Kahn popsali protokol TCP (pdf).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:44 | Zajímavý článek

    Bylo vydáno do češtiny přeložené číslo 717 týdeníku WeeklyOSM přinášející zprávy ze světa OpenStreetMap.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:00 | Nová verze

    Byla vydána (Mastodon, 𝕏) nová stabilní verze 2.10.38 svobodné aplikace pro úpravu a vytváření rastrové grafiky GIMP (GNU Image Manipulation Program). Přehled novinek v oznámení o vydání a v souboru NEWS na GitLabu. Nový GIMP je již k dispozici také na Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    včera 00:22 | Komunita

    Google zveřejnil seznam 1220 projektů od 195 organizací (Debian, GNU, openSUSE, Linux Foundation, Haiku, Python, …) přijatých do letošního, již dvacátého, Google Summer of Code.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    5.5. 22:22 | IT novinky

    Na základě DMCA požadavku bylo na konci dubna z GitHubu odstraněno 8535 repozitářů se zdrojovými kódy open source emulátoru přenosné herní konzole Nintendo Switch yuzu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    5.5. 00:33 | Nová verze

    Webový prohlížeč Dillo (Wikipedie) byl vydán ve verzi 3.1.0. Po devíti letech od vydání předchozí verze 3.0.5. Doména dillo.org již nepatří vývojářům Dilla.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    4.5. 15:00 | Komunita

    O víkendu probíhá v Bostonu, a také virtuálně, konference LibrePlanet 2024 organizovaná nadací Free Software Foundation (FSF).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (63%)
     (8%)
     (15%)
     (14%)
    Celkem 119 hlasů
     Komentářů: 8, poslední 4.5. 08:25
    Rozcestník
    AbcLinuxu:/ Blogy / / nic /  
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

     

    4.6.2007 17:15 | nic | poslední úprava: 4.1.2019 14:16

    Cupiditate sit voluptatibus architecto minus voluptatem quia et in. Facere repellendus natus ullam sunt eius non. Tempore inventore et nihil alias. Possimus sequi voluptates repellat odio quia suscipit dolores. Et nihil nihil dolore nemo harum qui quidem excepturi. Sit ut ipsa eum.

           

    Hodnocení: 82 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    4.6.2007 17:27 outsider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kašlu na školu...?
    8 hodin prace - 8 hodin zabava - 8 hodin spanek
    Fluttershy, yay! avatar 4.6.2007 17:30 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kašlu na školu...?
    Nebo taky 9 škola, 3 hodiny jazykovka, 6 hodin spánek a 6 hodin drobnosti typu osobní hygiena apod.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    4.6.2007 17:34 outsider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kašlu na školu...?
    Chtel jsem rict, ze dulezity je "drzet balanc" ...

    Pokud ti tohle rozlozeni vyhovuje (6 hodin bych si zuby cistit nemohl :-D)...
    Conyx avatar 4.6.2007 18:07 Conyx | skóre: 5 | blog: c-blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kašlu na školu...?
    myslim ze do tech 6 hodin spada i ta doprava, ktera me taky stve, i kdyz na tom nejsem tak hrozne :-/
    4.6.2007 17:27 thingie
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kašlu na školu...?
    Já bych se vykašlal na úplně všechno. Oprava, zruště podmiňovací způsob. :o)
    freshmouse avatar 4.6.2007 21:12 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kašlu na školu...?
    Vidím to stejně. Pak je ještě možnost skoku pod vlak, to by taky leccos vyřešilo.
    Bluebear avatar 4.6.2007 21:51 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kašlu na školu...?
    Pozor, sebevrazi v posmrtném životě pracují jako úředníci.
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    freshmouse avatar 4.6.2007 22:49 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kašlu na školu...?
    Hrají celý den miny?
    4.6.2007 23:50 thingie
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kašlu na školu...?
    To by nebyla žádná změna.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 4.6.2007 17:28 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kašlu na školu...?
    Jazyky se učím sám. Na hudební nástroj jsem se vykašlal, knížky jsem nečetl nikdy a na kole do školy nejezdím (velké převýšení). Občas se vykašlu i na nějakou tu zbytečnou hodinu ve škole (čti: dějepis, chemie, základy společenských věd, biologie). Nemám pocit, že bych o něco přicházel...
    4.6.2007 17:31 Pavel 'lingeek' Szalbot | skóre: 54 | Třinec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kašlu na školu...?
    Zatím.
    Math, as Barbie says, is hard.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 4.6.2007 17:38 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kašlu na školu...?
    Ty flákané hodiny jsou mi natolik vzdálené, že nehrozí, že bych se o toto někdy zajímal.
    4.6.2007 23:00 Jakub Suchy | skóre: 22 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kašlu na školu...?
    rikal jsem si o tom dejepisu a biologii taky. ted toho lituju
    Max avatar 4.6.2007 18:47 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kašlu na školu...?
    Velké převýšení? No loool :D. To jako myslíš ten malý kopeček, když by jsi jel ze školy? Nebo ten minipidi pozvolný, když jedeš do školy? Ale no táááák .... :D. Jinak v ČB se snad nejrychleji člověk dokáže pohybovat právě po kole ;-).
    Zdar Max
    PS: Být tebou, nevykašlal bych se na nic a spíš přidal plyn :)
    Měl jsem sen ... :(
    Luboš Doležel (Doli) avatar 4.6.2007 19:18 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kašlu na školu...?
    Srubečák na kole je sebevražda...

    Bus+pešky nebo celé na kole by vyšlo na stejně dlouho.
    Max avatar 5.6.2007 00:10 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kašlu na školu...?
    Srubečák na kole je sebevražda...

    Á, pán je cíťa :D. Kdo to nedávno vykládal, jak jezdí na kolej a jak ujde šourem asi 8km za 45minut?
    Navíc na kole aspoň pěstuješ sport :). Časově to vyjde možná stejně, ale na druhou stranu, budeš mít zpěvněný tělo :D. Navíc, s těma tvýma prestigema zvládneš všechno ;-) ... :D
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Martin Stiborský avatar 4.6.2007 17:31 Martin Stiborský | skóre: 26 | blog: Stibiho bláboly | Opava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kašlu na školu...?
    Jako čerstvý maturant si dovolím ohlednutí zpět, na uplynulé 4 roky. Bylo toho hodně, na hodně věcí jsem se vykašlal a skončilo to "dobře" , doslova
    Takže žádnou paniku, ono to půjde ..
    A na taneční se těš, je to sranda :)
    Kvík ..
    mess avatar 4.6.2007 17:36 mess | skóre: 43 | blog: bordel | Háj ve Slezsku - Smolkov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kašlu na školu...?
    Vykašli se na ICQ. Ten zmetek mě stál včera hodinu a dneska půl hodiny života. Ale abych jen nenadával, můžu si za to sám. Prostě jsem nevěděl, že ICQ nestráví jména skupin s diakritikou a ještě k tomu v UTF-8. Mám i Jabber, ale toho .... I seek you používá většina mých přátel, takže to tak lehce nepůjde.
    Doufám, že nikomu tenhle můj výlev (moc) nevadí, musel jsem to dostat ze sebe :-).
    Cez párne mesiace zošíváš vaginy, cez neparne montuješ hajzle.
    4.6.2007 18:48 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kašlu na školu...?
    Vykašli se i na Jabber a získáš spoustu času, který bys jinak strávil blafáním o blbostech. ;)
    vencour avatar 4.6.2007 17:44 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kašlu na školu...?

    Obrazně ...

    Jednoho dne odborník na hospodaření s časem hovořil před skupinou obchodních studentů a aby vypíchl svou myšlenku, použil ilustrativní příklad, na který oni studenti nikdy nezapomenou. Když tak stál před skupinou těch výjimečných lamačů rekordů, řekl: "OK, je čas na kvíz," a vytáhl pětilitrovou zavařovací sklenici se širokým hrdlem a postavil ji před ně na stůl.

    Pak vyhrabal ještě asi tucet kamenů zvíci pěsti a pečlivě je vyskládal jeden po druhém do sklenice. Když byla sklenice plná až po hrdlo a žádný další kámen se do ní již nevešel, zeptal se: "Je ta sklenice plná?" a každý v třídě zvolal: "Ano." Expert na hospodaření s časem opáčil: "Skutečně?" a sáhl pod stůl a vytáhl sáček štěrku, který nasypal na sklenici a pořádně s ní zatřepal. Štěrk se propadl do mezer mezi kameny. Zeptal se znova: "Je ta sklenice plná?" Tentokrát třída pochopila a jeden řekl: "Pravděpodobně ne." "Správně!" odpověděl a zpoza stolu vzal sáček s pískem a vměstnal ho všude do mezer mezi kameny a štěrk.

    Opět se zeptal: "Je ta sklenice plná?" "Ne!" zařvala třída. "Správně," odpověděl a vytáhl džbánek vody a naplnil sklenici až pod okraj. Pak se podíval na třídu a zeptal se: "Co je pointou této ilustrace?" Jeden snaživec zvedl ruku a povídá: "Pointou je, že bez ohledu na to, jak plny je váš program, když se snažíte skutečně pořádně, vždycky se tam ještě vejdou nějaké věci!" "Ne," řekl prednášející, "to není pointa. Pravda, kterou nás ilustrace nás učí, je ta, že pokud tam nedáme ty velké kameny napřed, tak už je tam nedostaneme nikdy. Co jsou ty velké kameny vašeho života? Čas, který trávíte se svými milovanými, vaše sny, smysluplné aktivity, učení či vedení druhých? Pamatujte, abyste dali dovnitř nejprve tyto důležité kameny, jinak je tam už nedáte nikdy."

    Tedy dnes večer nebo ráno, když budete přemýšlet o tomto krátkém příběhu, zeptejte se sami sebe: Co je těmi "velkými kameny" v mém životě? A pak je dejte do své sklenice jako první.

    Stačí?

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    4.6.2007 17:51 springer | skóre: 10 | blog: engineering
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kašlu na školu...?
    krasny prispevek. Dekuji.

    Musim se priznat, ze ten muj nejvetsi kamen je sex.
    kralovna Alzbeta a Stallmanuv holic diskutuji free software
    4.6.2007 18:03 abr | skóre: 24 | blog: ab
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kašlu na školu...?
    ...se zenou :-D
    xxx avatar 4.6.2007 17:51 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kašlu na školu...?

    Tak to je presne. Obcas mam pocit, ze kvuli skole nic nestihnu. Staci se, ale rozhodnout, ze pojedu na vandr, pak ze pujdu lezt, potom do hospody. No a nakonec se stejne ukaze, ze na tu skolu zbyde dost casu.

    Please rise for the Futurama theme song.
    Bluebear avatar 4.6.2007 19:43 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kašlu na školu...?
    Souhlas, je to velmi pěkné poučení.

    Bohužel jsou i případy, kdy člověk na začátku ty velké kameny prostě nemá, aby je tam dal jako první. :-( Pak už nezbývá než smutně koukat, jak tam velké kameny už nenacpe, a pokoušet se něco udělat z toho štěrku a písku, co zbyl.

    Ale uznávám, že to, co jsem právě popsal, je patologický případ a asi nebude moc častý.
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    Josef Kufner avatar 4.6.2007 22:36 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kašlu na školu...?
    Pak to chce všecko vysypat a naskládat to tam znova a lépe. Věř, že to nenínic těžkého. Jen se nesmíš bát vykašlat na to nepodstatné.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    4.6.2007 20:06 Michal Karas | skóre: 45 | blog: /dev/random
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kašlu na školu...?
    Hezké. Ale ta druhá verze s pivem taky není špatná. :-)
    4.6.2007 21:13 bl4z4 | skóre: 12 | blog: bl4z4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kašlu na školu...?
    Na tu jsem si hned vzpomnel :-).
    Novinář: "Má podle vás umělá inteligence budoucnost?" A. C. Clarke: "Pevně doufám, že ne jen umělá."
    8.6.2007 17:25 svaca | skóre: 38
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kašlu na školu...?
    To je je fakt bozi ....
    Never give up ! Stay ATARI !
    4.6.2007 17:50 fakenickname | skóre: 42 | blog: fakeblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kašlu na školu...?
    Jestli uvažuješ o vysoké tak se teprve těš. Výňatek z mého deního programu:
    • Ráno: vstávám, meju se, zapínám ntb a muziku a začínám počítat matiku.
    • Dopoledne: počítám matiku, dávám si dvojnásobnou dávku piracetamu
    • Tři hodiny odpoledne: Jím kus něčeho co vypadá jako salám a počítám matiku.
    • Pět hodin odpoledne: dávám si speed8 a počítám matiku, mrknu na ábíčko
    • Deset hodin večer: vařím další kafe a počítám matiku.
    • Půl jedné ráno: už na matiku nevidím, du spát.
    Znásob si tenhle den dny semestru krát počet semestrů a čas od času vyměň jeden předmět za jiný. Možná sis všimul, že zádné mimo aktivity uvnitř nejsou. S cyklistikou jsem skončil. S poezií taky. S lidmi nemluvím, nikam nechodím. Jenom vyjímečně. Všechny zájmy jsem zahodil. Na ženské nemám chuť ani čas.

    Ponaučení: BUDE HŮŘ
    4.6.2007 17:53 outsider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kašlu na školu...?
    Takhle vypada tvuj den tak tri dny pred zkouskou... anebo sis vybral blbou skolu ;-)
    4.6.2007 17:55 fakenickname | skóre: 42 | blog: fakeblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kašlu na školu...?
    Takhle vypadá celé zkouškové a tak půlka semestru.. Na FELu fakt nedávají nic zadarmo.. :-(
    xxx avatar 4.6.2007 17:57 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kašlu na školu...?
    Blbost. Kdyby takhle vypadala pulka semestru tak uz tam nejsem.
    Please rise for the Futurama theme song.
    Bluebear avatar 4.6.2007 18:05 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kašlu na školu...?
    Já sice FEL nestudoval, ale obecně soudím, že technické školy jsou opravdu celkem maso, aspoň pokud člověk není supernadaný a nejde mu to vyloženě samo (samozřejmě takoví jsou, ale je jich jen pár).

    Já mám titul jen díky dvěma faktorům: neuvěřitelnému štěstí (dodnes si myslím, že tehdy nade mnou bylo něco jako ruka Páně) a soucitu mnoha profesorů (včetně těch, o kterých se tvrdilo, že nemají srdce). Nebýt těchto dvou věcí, vyletěl bych už v prváku.
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    4.6.2007 18:06 fakenickname | skóre: 42 | blog: fakeblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kašlu na školu...?
    holt někdo je chytřejší někdo ne.. kdybych nebyl debil možná bych místo průmyslovky zaměřené na obalovou techniku studoval radši něco jinýho..
    Bluebear avatar 4.6.2007 18:08 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kašlu na školu...?
    Na typu střední školy houby záleží. Hlavně se pokus si vybrat správnou vysokou. Ale i nevhodná volba VŠ se dá zkompenzovat, i když s potížemi.
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    xxx avatar 4.6.2007 18:51 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kašlu na školu...?
    Ale prd chytrejsi/hloupejsi. A o stredni to taky neni, to si mysli jen lidi v prvaku.
    Please rise for the Futurama theme song.
    xxx avatar 4.6.2007 18:54 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kašlu na školu...?

    Jinak nejak genialni taky nejsem. Spis je treba si zjistit co je v kterem predmetu potreba udelat behem semestru, aby ho clovek mohl bezproblemu absolvovat. Mozna, ze narozdil ode mne jedes na prospechovy stipendium. Ja se snazim akorat udrzet si prumer nekde okolo 2. Ucit se musim, ale hlavne ve zkouskovem. Pokud nekdo tvrdi ze se na VS neuci, tak ma bud silenou kliku, nebo lze, a nebo si vybral skolu ktera mu je k nicemu.

    Please rise for the Futurama theme song.
    8.6.2007 17:29 svaca | skóre: 38
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kašlu na školu...?
    dum8d0g: ty jsi studoval obalovku ve Steti ???
    Never give up ! Stay ATARI !
    4.6.2007 21:32 qiRzT | skóre: 14 | blog: U_Marvina
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kašlu na školu...?
    Cože? Na FELu??? Pravidelně každý semestr mám alespoň jeden předmět, o kterém až do zkoušky sotva vím jak dešifrovat jeho zkratku, jeden (jiný), o kterém to nevím ani poté, co mám v indexu známku... Na přednášky si chodím pokecat a kvůli rychlýmu internetu... Nepotkal jsem předmět, který bych se nenaučil za tři dny před zkouškou, jedinou trojku mám z EO2 a to častečně proto, že jsem chyt Havlíčka a večer před zkouškou zachraňoval spolublícímu data z havarujícího disku. Opravdu nedostatek času jsem začal pociťovat, až když jsem začal pracovat. Nechci se vytahovat (připadám si celkem průměrně), ale FEL opravdu neni extra těžká škola, nejdřív jsem myslel, že jsi na MFF.
    Důležité je vědět jak problém vyřešit, zbytek zvládne i cvičená opice...
    4.6.2007 22:51 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kašlu na školu...?
    Na FELu fakt nedávají nic zadarmo..
    Nežer ty prášky, maj negativní vliv na tvoje vnímání reality...
    Quando omni flunkus moritati
    Bluebear avatar 4.6.2007 22:54 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kašlu na školu...?
    V žádném případě. Já beru ty samé a jak vidíš, jsem naprosto duševně vyrovnaný a vnímám realitu zcela přesně. :-D
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    4.6.2007 23:16 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kašlu na školu...?
    To je možný, ale říct o FELu, že je to škola, kde nedávají nic zadarmo, naznačuje, že dotyčný má problémy s interpretací reality okolo sebe.
    Quando omni flunkus moritati
    Luk avatar 5.6.2007 08:00 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kašlu na školu...?
    Tvrdíka na tebe!
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Jakub Hájek avatar 4.6.2007 23:27 Jakub Hájek | skóre: 14 | blog: zamek | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kašlu na školu...?
    Neverim. Mam dobreho kamarada, FELaka. Je ve druhaku, vzdycky mel vsechny zkousky v radnem zkouskovem hotove. Je to vyborny muzikant, chodi do hudebky na sago, doma cvici na sago a na kytaru. V hospode se taky casto ukaze a co se lihu tyce neni zadne "becko". I s nejakym devcetem je mozno ho obcas zahlednouti. Dnes odjizdel na vodu.

    Abych pravdu rekl, trosku ho v tomhle obdivuju, ale evidentne to jde :-)
    Teprve tehdy, až nebudeme mít co ztratit, budeme opravdu svobodní.
    Bluebear avatar 4.6.2007 17:53 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kašlu na školu...?
    Á, to jsem rád, že potkávám dalšího, kdo požírá piracetam :-) My závisláci musíme držet spolu :-)
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    4.6.2007 18:22 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kašlu na školu...?
    Piracetam bych chtěl někdy vyzkoušet :)
    4.6.2007 21:08 VRtulnikk | skóre: 17 | blog: blogisek | Rokycany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kašlu na školu...?
    Vyzkousej, ale az to budes OPRAVDU potrebovat... funguje to, ale cim vic/casteji to beres, tim to pusobi mene. Tot ma zkusenost.
    4.6.2007 22:03 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kašlu na školu...?
    Tak to to asi nevyzkouším nikdy :-)
    Bluebear avatar 4.6.2007 22:35 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kašlu na školu...?
    U mne zatím účinek neklesá; pravda, beru ho jen tehdy, když se cítím jako praštěný, nebo když mě bolí hlava, eventuélně před zkouškou nebo něčím takovým.
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    4.6.2007 18:09 KS | skóre: 10 | blog: blg | Horní polní u západní dolní
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kašlu na školu...?
    Tak tohle je maras. A já slyšel, že FEL je pohoda klídek.
    Pochybnost, nejistota - základ poznání
    4.6.2007 18:23 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kašlu na školu...?
    Chlapče, tobě asi vážně chybí ta kalkulačka :)
    4.6.2007 18:25 fakenickname | skóre: 42 | blog: fakeblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kašlu na školu...?
    :-DDD
    4.6.2007 18:49 Petr Zelenka | skóre: 24 | Semice/Stuttgart (Sindelfingen)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kašlu na školu...?
    Neblázni, co budeš dělat až přijdou PARy? :)
    A teď si uvědomte, jaký je vztah mezi krychlí a motýlem.
    4.6.2007 18:52 fakenickname | skóre: 42 | blog: fakeblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kašlu na školu...?
    no co.. hrozně se ožeru a naučím se to ;)
    4.6.2007 21:02 Petr Zelenka | skóre: 24 | Semice/Stuttgart (Sindelfingen)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kašlu na školu...?
    Aneb kdo nemá zkoušku z PARů, není pravý muž. :)
    A teď si uvědomte, jaký je vztah mezi krychlí a motýlem.
    4.6.2007 22:03 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kašlu na školu...?
    By mě celkem zajímalo co je to PAR :)
    4.6.2007 22:19 Petr Zelenka | skóre: 24 | Semice/Stuttgart (Sindelfingen)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kašlu na školu...?

    STFW! :) Tak pro začátek osnova, video.

    A teď si uvědomte, jaký je vztah mezi krychlí a motýlem.
    4.6.2007 23:03 Jakub Suchy | skóre: 22 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kašlu na školu...?
    Aneb jak rika klasik: Jooo PARy, ty jsem taky nedal :-)
    pavlix avatar 4.6.2007 19:38 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kašlu na školu...?
    Takhle může studovat jenom blázen.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Bluebear avatar 4.6.2007 19:45 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kašlu na školu...?
    Ne, to nesouhlasím. Já sám pamatuju několik údobí, kdy jsem takovýto styl života vedl. Papíry s chemickými vzorečky rozvěšené po nábytku v marné naději, že aspoň něco přejde do mé makovice, a vůbec...
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    Bluebear avatar 4.6.2007 19:48 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kašlu na školu...?
    Ještě bych poznamenal, že tyto hektické doby na mně zanechaly následky (psychické i fyzické) a nikomu to nedoporučuju.
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    4.6.2007 21:13 VRtulnikk | skóre: 17 | blog: blogisek | Rokycany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kašlu na školu...?
    Prave proto sem nesel na FEL, ba ani na FAV, ale na FEK :) ...oprava, dal sem si prihlasu, za par tydnu me cekaji prijimacky :)
    4.6.2007 21:54 Radek Trnka | skóre: 26 | blog: Jen_tak | kousek od ČB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kašlu na školu...?
    tak to bych se na to vy..... Nějak mi tam chybí ještě 8 hodin v práci :-)
    Černé díry jsou tam, kde Bůh dělil nulou. -- Steven Wright one Liners
    Josef Kufner avatar 4.6.2007 22:59 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kašlu na školu...?
    Studuju FEL. Můj obvyklý týden právě uplynulého semestru vypadal takto:

    Pondělí: Zhruba v deset ráno se probouzím, zapínám notebooka. Kolem druhé si říkám, že bych mohl vylézt z postele a začít dělat něco užitečného.

    Úterý: Kolem osmé mě vzbudí hudba (mpd + cron + router v komoře rulez). Když se mi zrovna chce, jdu na tělocvik. Pokud jsem byl na tělocviku, dojdu si na strahov na oběd. Odpoledne ještě nějaké to cvíko. Nic moc se neděje.

    Středa: Kolem deváté mě vzbudí hudba. Říkám si, že bych měl jít na přednášku. Kolem třetí se konečně rozhoupu a dorazím na poslední cvíko ten den. Občas stihnu poslední přednášku. Po cvíku (zcela odpočinkový předmět -- filozofie) mám cca dvě hodiny volno, jdu se projít. Kolem osmé dorazím do tanečních.

    Čtvrtek: Ten je nabitý. Mám čtyři cvíka. Začínám už od čtvrt na deset. První mám každý týden, ale občas tam prostě nedorazím (v půl osmé z postele? brr). Další je jednou za dva týdny, takže na oběd mám dvě nebo čtyři hodiny. Následuje španělština, kde si připadám trošku trapně, ale milá slečna učitelka to celkem vynahradí. Elektrické Obvody 2 jsou o něco horší. Trocha tápání v integrálech a hurá domů.

    Pátek: Opět brzké raní vstávání. V půl deváté odcházím na cvíko. Nevzpomínám si, že bych tam někdy dorazil včas. Následuje pauza na oběd (opět dvě hodiny) a odpočinková etika.

    Teď začalo zkouškové. V podstatě to beru jako prázdniny. Den před zkouškou si projdu slajdy z předášek a doufám, že to vyjde. Jsem ve třetím ročníku, v průměru mi z každého ročníku zbyl jeden předmět, ale vypadá to, že toho bakaláře udělám. Sice s ročním zpožděním, ale koho to sere. ;-)
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    xxx avatar 4.6.2007 23:40 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kašlu na školu...?
    Co mi to jen připomíná:

    Pondělí: Někdy dopoledne se probouzím, zapínám notebooka. Po druhé hodině si říkám, že když je ten sudý týden, že bych měl vyrazit na cvika, jinak se povaluju až do čtyř.

    Úterý: Kolem osmé se budím. Aha zlomená ruka, žádný tělocvik. V deset hodin se budím znovu. Laboratorní deník, teoretická příprava. Sakra někdy dodělám. Vyrážím na měření, pak ještě softwerove inzenyrsvi. Bezva pokec. Pauza na oběd před večerníma přednáškama. Po desetiminutách mě oběd přestává bavit a jedu domů.

    Středa: Hm od devíti patnácti cviko. Vstávám v devět, ještě že je to na Karláku. Na další cviko z Unixu už nejdu, je moc nudný.

    Čtvrtek: Od jedenácti Němčina. Dvě a čtvrt hodiny řekl bych kvalitní výuky. Jsem mrtvej. Pak si ještě zaskočím pokecat na Historii 2. poloviny 20. století. Je čtvrt na pět, a sedět další tři hodiny na přednáškách se mi fakt nechce. Začíná víkend.

    Pátek - Neděle: Volno.

    Teď začalo zkouškové. Narozdíl od kolegy to neberu jako prázdniny. Letos je to v pohodě, a tak mi už zbývají jen dvě zkoušky. Na konci druhého ročníku, už mám tedy vpodstatě hotovo.

    Občas to není úplně zadarmo, třeba OSY, nebo tak, ale celkově to zas tak náročné není.
    Please rise for the Futurama theme song.
    Luk avatar 5.6.2007 08:06 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kašlu na školu...?
    Dvě a čtvrt hodiny řekl bych kvalitní výuky.
    Tyhle jazykové superbloky jsou pěkná pakárna. Původně bývalo 2 x 90 minut týdně, pak (myslím od podzimu 1998) to změnili na 1 x 135 minut. Tak dlouho nikdo pozornost neudrží, čili jde o naprosto proplýtvaný čas.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    xxx avatar 5.6.2007 09:12 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kašlu na školu...?
    Je to tezky ji udrzet, ale jde to. Stejny system vyuky ma treba i statni jazkova skola. Pravda je, ze tam je kratka pauza po hodine a pul. Tady si ji muzes ale udelat sam.
    Please rise for the Futurama theme song.
    Luk avatar 5.6.2007 11:02 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kašlu na školu...?
    Ani krátká pauza nepomůže. Je potřeba změnit téma. Je jedno, jestli jde o jazyky nebo třeba paralelní systémy, ale když má člověk vstřebávat nové informace a dovednosti, je pro jedno téma 90 minut maximum únosnosti. Že to má ta či ona škola, není směrodatné - blbci se mohou vyskytnout všude.

    Kromě toho, tříhodinovka má ještě jednu zásadní nevýhodu, a to nekompatibilitu s dalšími předměty. Drtivá většina předmětů je po 90 minutách, což se kombinuje dost blbě a vznikají neproduktivní díry (já vím, dá se jít na pivo...:-D).

    Ještě že už mám studia za sebou, i když leckdy bych se rád do těch dob vrátil ;-)
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Bluebear avatar 4.6.2007 17:57 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kašlu na školu...?
    Nedělej si z toho těžkou hlavu. Ať se rozhodneš pro cokoli, budeš toho v krátké době litovat, a po delší době dospěješ k názoru, že to bylo vlastně úplně jedno...

    Hm, to jsem ti asi moc optimismu nedodal, co? Omlouvám se. :-(
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    4.6.2007 18:53 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kašlu na školu...?
    Když už tak mluvíš o tom "rozhodnutí", resp. volbě vůbec... Barry Schwartz: The paradox of choice

    Mohu jen doporučit!
    4.6.2007 18:05 jm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kašlu na školu...?
    Ser na skolu, dej se na chlast! :-)
    brk avatar 4.6.2007 18:18 brk | skóre: 29 | blog: broukoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kašlu na školu...?
    A na to se napijem! :-)
    USE="-qt -kde"
    brk avatar 4.6.2007 18:16 brk | skóre: 29 | blog: broukoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kašlu na školu...?
    Stejně nakonec budeš vzpomínat, jaké to bylo krásné, když si měl tolik volného času, kolik máš teď. :-)
    USE="-qt -kde"
    Bluebear avatar 4.6.2007 19:51 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kašlu na školu...?
    Ne nutně. Například já takto nevzpomínám; já vzpomínám, jak to bylo krásné, když jsem měl ještě tolik času před sebou a má tělesná schránka ještě fungovala. :-(
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    4.6.2007 20:05 miro | skóre: 19 | blog: miro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kašlu na školu...?
    To nechapem ako moze 30rocny chlapik vraviet, ze mu uz telesna schranka nefunguje ... Jaze hentake kecy vedu len sedemdesiatrocni dedkovia a vojnovi invalidi ;)
    Bluebear avatar 4.6.2007 22:43 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kašlu na školu...?
    Mno... byly doby, kdy jsem dokázal spořádat na posezení mísu buchet a nic mi to neudělalo; když jsem nemusel požírat denně dva druhy antidepresiv, abych se vůbec udržel v chodu, a další dva druhy antihistaminik, abych se neukýchal k smrti, když projdu padesát metrů okolo rozkvetlého stromu; a ještě pár dalších věcí. Popravdě řečeno mám pocit, že lidské tělo se začíná rozpadat zhruba kolem dvaceti let.

    A hlavně jsem tehdy měl pocit, že existuje něco jako budoucnost...
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    Josef Kufner avatar 4.6.2007 23:24 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kašlu na školu...?
    Jo s tou dvacítkou máš pravdu, ale imho by jsi měl přesedlat z antidepresiv na něco silnějšího. Viděls toho draka v kuchyni? :-D
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    David Watzke avatar 4.6.2007 23:20 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kašlu na školu...?
    Tahle to dělám já.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Josef Kufner avatar 4.6.2007 23:27 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kašlu na školu...?
    +1 ! :-D
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    5.6.2007 08:28 rastos | skóre: 62 | blog: rastos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kašlu na školu...?
    Máme týdně 33 hodin výuky a ještě chodím (takže další dvě hodiny dopravy) do angličtiny na čtyři hodiny týdně.

    33+2+4=39

    A čo robíš tých zvyšných 5*24-39 = 81 hodín :-D

    Môj deň začína o 5:30 ráno a povinnosti končia okolo 20:00. A to mi ostávajú celé 3-4 hodiny času než idem spať ;-) Denne! Len počkaj až budeš programátor. Ak budeš dobrý, tak budeš v práci 9-10 hodín, a) preto, že ťa to baví a b) preto, že šikovnému naložia viac. Len počkaj až budeš mať deti, ...
    Fluttershy, yay! avatar 5.6.2007 09:16 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kašlu na školu...?
    Těch 81 hodin zahrnuje i močení, jizdy do školy, domácí práce,...

    A 10 hodin zábavné práce denně by mi nevadilo, mně vadí výtvarka a podobné hrůzy se strašnými kantory, jinak by to šlo.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Bluebear avatar 5.6.2007 10:16 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kašlu na školu...?
    10 hodin zábavné práce denně by mi nevadilo

    Jistě, ale musíš vzít v úvahu, že v každé práci, i v té nejlepší, se někdy vyskytnou nepříjemné úkoly.
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    Fluttershy, yay! avatar 5.6.2007 14:49 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kašlu na školu...?
    Ale nepřevažují. A jsou nezbytné. To o výtvarce lze říct těžko (ano, ano, kulturní povědomí).
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    5.6.2007 16:00 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kašlu na školu...?
    Tak si si měl vybrat jinou střední školu, ne gymnázium...
    Fluttershy, yay! avatar 5.6.2007 16:28 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kašlu na školu...?
    Chodím na nejlepší gymnázium na Moravě a rád bych i na slušnou VŠ (UK/ČVUT). Takhle mám větší šanci.

    Kamarád přestoupil na střední školu průmyslovou a teď se učí svářet. To je teda výhra.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    5.6.2007 16:56 outsider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kašlu na školu...?
    On chodi na prumyslovku a uci se svaret.

    Ty chodis na gymnazium a ucis se vytvarku.

    Takze je vsechno presne jak ma byt...
    Fluttershy, yay! avatar 5.6.2007 17:04 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kašlu na školu...?
    Sváření může škodit zdraví. Docela zásadně.

    Blbá výtvarkářka může leda tak pochroumat můj, již tak labilní, duševní stav. A můžu se napít jedovaté barvy a posrat se. Ano!
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Luk avatar 6.6.2007 00:48 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kašlu na školu...?
    A můžu se napít jedovaté barvy a posrat se. Ano!
    Nebo se píchnout štětcem do oka :-D

    Jinak umět svářet (a mít na to papír) je dnes velmi výhodné - je to jedna z profesí, jde chybí nejvíc lidí.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    18.10.2008 19:45 depka | skóre: 20 | blog: eterity
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kašlu na školu...?
    Sváření může škodit zdraví. Docela zásadně.
    sezeni u kompu taky a rekl bych ze se uci svaret protoze to chce a zrejme za to zaplati kolem 10k
    5.6.2007 18:02 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kašlu na školu...?
    Když si na to svoje Gymnázium tak hrdý, tak si nestěžuj že se učíš hlouposti... Sám jsi si zvolil školu, kterou budeš studovat a jistě si věděl jaké předměty tě budou čekat.
    rád bych i na slušnou VŠ (UK/ČVUT). Takhle mám větší šanci.
    Tak když to omezíme jen na ČVUT a Elektrotechnickou fakultu tak máš možná hezkou šanci se tam dostat, možná i větší než já (ale spíš ne), ale zatím co ty se v elektrotechnických předmětech budeš vozit a budeš jim muset věnovat obrovské množství času tak já už budu spoustu věcí znát, alespoň v tom prvním ročníku.
    Kamarád přestoupil na střední školu průmyslovou a teď se učí svářet.
    Třeba si kamarád vybral špatnou střední školu průmyslovou.
    To je teda výhra.
    Nevím co je na tom svářečském průkazu tak špatného... Někde argumentuješ zdravím, nevím to sice jistě, ale myslím si, že délka toho svářečského kurzu nebude o mnoho delší než 36 hodin. Za tuto dobu bude vliv na zdraví naprosto minimální.
    Fluttershy, yay! avatar 6.6.2007 00:01 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kašlu na školu...?
    Stačilo mi když jsem slyšel, jak jim v dílnách odletěl kotouč z brusky. Tomu neříkám minimální vliv na zdraví. Alespo'n co se rizika týče.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    19.10.2008 21:25 Hynek (Pichi) Vychodil | skóre: 43 | blog: Pichi | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kašlu na školu...?
    Hmm, já jsem chodil na průmyslovku, naučil jsem se svářet, na soustruhu, frézce a spoustu dalších užitečných věcí. Nicméně mi to nijak neublížilo a skončil jsem s doktorátem z kybernetiky. Nemám pocit, že by průmyslovka byla nějaká prohra :-)
    XML je zbytečný, pomalý, nešikovný balast, znovu vynalézané kolo a ještě ke všemu šišaté, těžké a kýčovitě pomalované.
    Bluebear avatar 5.6.2007 10:20 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kašlu na školu...?
    Len počkaj až budeš mať deti, ...

    Když vezmu v úvahu složení průměrného programátorského týmu (cca 10 mužů na jednu ženu), záření z bezdrátových zařízení a klesající plodnost všeobecně, tak mám pocit, že tohle nebude velký problém.
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    5.6.2007 10:55 outsider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kašlu na školu...?
    Když vezmu v úvahu složení průměrného programátorského týmu (cca 10 mužů na jednu ženu) ...
    Nedostatek zen v programatorskych tymech nastesti vyvazuje jejich prebytek v jinych zamestnanich - napr. ucitelky, ucetni, zdravotni sestricky... :-)
    5.6.2007 14:02 rastos | skóre: 62 | blog: rastos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kašlu na školu...?
    To je zvláštne ako je to na tom svete dobre zariadené. Programátor s platom spravidla mierne nadpriemerným sa dá dohromady s učiteľkou či sestričkou, ktorá ma naopak plat mierne podpriemerný.
    5.6.2007 14:05 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kašlu na školu...?
    Nebo možná výše zmíněná sestřička/učitelka vidí na tom programátorovi jenom jeho plat a pak se dá říct, že je to na tom světě zařízené stejně, jako všechno ostatní.
    Quando omni flunkus moritati
    5.6.2007 17:36 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kašlu na školu...?
    Nebudu se učit? Ne, to je otázka cti.
    Chyba. Čest do toho netahej. Spíš si stanov priority. Copak na té škole není žádná věc (předmět), která by tě opravdu zajímala? Řekl bych, že se něco najde. Až si v tom uděláš jasno - tj. i v tom, že bys to samé chtěl studovat i na VŠ - tak se tomu začni věnovat naplno. Škola ti pak líp uteče. Na to ostatní se ale nesmíš vykašlat úplně - dej si pozor na to, abys nepropadal - výš však mířit nemusíš.
    Fluttershy, yay! avatar 6.6.2007 00:03 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kašlu na školu...?
    Jednička z biologie je pro mě, syna entomologa a dendroložky, otázkou cti. A k tomu trochu spadá i zeměpis, chemie,... a už nám toho moc nezbývá.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    20.10.2008 22:44 Libor Chocholaty | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kašlu na školu...?
    To mas teda blby, ze se kvuli cti musis tolik ucit misto toho, abys chodil hrat fotbalek. :-)

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.