abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 12:55 | Nová verze

    Microsoft vydal novou velkou aktualizaci 2404.23 v září 2019 pod licencí SIL Open Font License (OFL) zveřejněné rodiny písma Cascadia Code pro zobrazování textu v emulátorech terminálu a vývojových prostředích.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 05:33 | Nová verze

    OpenTofu, tj. svobodný a otevřený fork Terraformu vzniknuvší jako reakce na přelicencování Terraformu z MPL na BSL (Business Source License) společností HashiCorp, bylo vydáno ve verzi 1.7.0. Přehled novinek v aktualizované dokumentaci. Vypíchnout lze State encryption.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 23:55 | Humor

    Spouštět webový prohlížeč jenom kvůli nákupu kávy? Nestačí ssh? Stačí: ssh terminal.shop (𝕏).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    včera 18:11 | Nová verze

    Yocto Project byl vydán ve verzi 5.0. Její kódové jméno je Scarthgap. Yocto Project usnadňuje vývoj vestavěných (embedded) linuxových systémů na míru konkrétním zařízením. Cílem projektu je nabídnou vývojářům vše potřebné. Jedná se o projekt Linux Foundation.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 17:56 | Nová verze

    Operační systém 9front, fork operačního systému Plan 9, byl vydán v nové verzi "do not install" (pdf). Více o 9front v FQA.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:11 | Nová verze

    Svobodná webová platforma pro sdílení a přehrávání videí PeerTube (Wikipedie) byla vydána v nové verzi 6.1. Přehled novinek i s náhledy v oficiálním oznámení a na GitHubu. Řešeny jsou také 2 bezpečnostní chyby.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 12:33 | Zajímavý software

    Lennart Poettering na Mastodonu představil utilitu run0. Jedná se o alternativu k příkazu sudo založenou na systemd. Bude součástí systemd verze 256.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 23
    29.4. 23:22 | Nová verze

    Hudební přehrávač Amarok byl vydán v nové major verzi 3.0 postavené na Qt5/KDE Frameworks 5. Předchozí verze 2.9.0 vyšla před 6 lety a byla postavená na Qt4. Portace Amaroku na Qt6/KDE Frameworks 6 by měla začít v následujících měsících.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    29.4. 21:44 | Komunita

    Ubuntu 24.10 bude Oracular Oriole (věštecká žluva).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 14
    29.4. 20:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 2.45.0 distribuovaného systému správy verzí Git. Přispělo 96 vývojářů, z toho 38 nových. Přehled novinek v příspěvku na blogu GitHubu a v poznámkách k vydání. Vypíchnout lze počáteční podporu repozitářů, ve kterých lze používat SHA-1 i SHA-256.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    KDE Plasma 6
     (75%)
     (8%)
     (2%)
     (16%)
    Celkem 893 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník
    AbcLinuxu:/ Blogy / / nic /  
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

     

    23.12.2008 13:59 | nic | poslední úprava: 2.1.2019 00:18

    Cupiditate sit voluptatibus architecto minus voluptatem quia et in. Facere repellendus natus ullam sunt eius non. Tempore inventore et nihil alias. Possimus sequi voluptates repellat odio quia suscipit dolores. Et nihil nihil dolore nemo harum qui quidem excepturi. Sit ut ipsa eum.

           

    Hodnocení: 50 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    andree avatar 23.12.2008 14:21 andree | skóre: 39 | blog: andreeeeelog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzor Internetu má nové tarify

    nejaky link k tej cenzure by nebol? ;)

    Fluttershy, yay! avatar 23.12.2008 14:39 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzor Internetu má nové tarify
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    23.12.2008 14:28 X3 | blog: Půlnoční blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzor Internetu má nové tarify

    Tak sorry, ale cenzor chce cenzurovat jen britské pedofilní stránky, jestli jsou zrovna ty pro tebe ty nejdůležitější, tak by ses měl začít léčit, nebo to tajit...

    Zatím i podle officiálního vyjádření nic necenzurují...

    Kuk :-)
    Luboš Doležel (Doli) avatar 23.12.2008 14:29 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzor Internetu má nové tarify
    Ten filtrovaný blog.cz teda bylo co?
    23.12.2008 14:33 super
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzor Internetu má nové tarify
    tady ale nejde o to co se cenzuruje, ale ze se vubec neco cenzuruje. Sme snad v Cine? Ted uz asi jo.
    Nicky726 avatar 23.12.2008 21:06 Nicky726 | skóre: 56 | blog: Nicky726
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzor Internetu má nové tarify

    +1

    Enjoy the detours. There you’ll find the things more important than what you want. (Hunter x Hunter)
    Heron avatar 23.12.2008 14:36 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzor Internetu má nové tarify
    jestli jsou zrovna ty pro tebe ty nejdůležitější, tak by ses měl začít léčit, nebo to tajit...

    Už je to tady :-(

    Uvědom si laskavě, co jsi napsal. Ty jsi jim sežral celý prut i s rybářem.

    Ondrej avatar 23.12.2008 15:04 Ondrej | skóre: 20 | blog: darkblair_server | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzor Internetu má nové tarify
    A ta blokovana wikipedia byla co? On je totiz celej ten strasak s detskou pornografii takovej jakoze docela nanic - schvalne si nekdo zkuste venovat treba tricet minut ve vyhledavacich a najit aspon stranky (cili ne torrenty apod) nabizejici volne pristupnou detskou pornografii. Ono to neni vubec tak jednoduchy a to povazuju ctenare abicka za technicky zdatny. Normalni clovek na to nema sanci narazit ani omylem.

    Btw nechapu jedno vec - pokud vodafone, resp. ta britska spolecnost pro cenzuru netu, ma k dispozici seznam domen s nelegalnim obsahem, proc nenajme brigadnika, kterej pomoci whois vytaha informace o majitelich tech domen a pak na ne jednoduse nepodaj trestni oznameni? Neni to trochu primocarejsi a hlavne v ramci boje za lepsi spolecnost lepsi postup?
    Nikdo neni nikdy lepsi nez ty! Pouze ty jsi obcas horsi nez ostatni.
    kyknos avatar 23.12.2008 20:49 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzor Internetu má nové tarify
    protoze do whois muzes napsat cokoliv, treba jirka paroubek, kocourkov?

    a predevsim - nikdo by nikoho nemel pronasledovat/zavirat/... za cokoliv co napise ci publikuje
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    24.12.2008 11:58 X3 | blog: Půlnoční blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzor Internetu má nové tarify

    Blokovaná wikipedia byla snad jen v UK, ja jsem pres VF připojený na net v ČR a nedostupnosti wikipedie bych si opravdu všimnul...

    Kuk :-)
    kyknos avatar 24.12.2008 12:00 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzor Internetu má nové tarify
    byla blokovana jedna konkretni stranka (respektive obrazek)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    23.12.2008 15:18 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzor Internetu má nové tarify
    Dovolim si malou parafrazi na toto:
    Prvne zacali cenzurovat destskou pornografii. Mlcel jsem, protoze nejsem pedofil.

    Pak zacali cenzurovat p2p site s nelegalnim softwarem. Mlcel jsem, protoze nelegalni software nepouzivam.

    ...
    Je jasne, ze jak uz se jednou zacne, nebude cesty zpet, bez ohledu na to, jak znesene duvody byly na zacatku.
    kyknos avatar 23.12.2008 20:50 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzor Internetu má nové tarify
    nejdulezitejsi je, ze si stranky k prohlizeni vybiram sam a nedela to za me nekdo jiny
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Bluebear avatar 24.12.2008 00:37 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzor Internetu má nové tarify
    Tak sorry, ale cenzor chce cenzurovat jen britské pedofilní stránky

    Tady jsi nakousl poměrně zajímavé téma. Pravá pedofilie je totiž poměrně vzácná úchylka (nemluvím teď o tzv. slabosti pro zajíčky, což je zcela jiná záležitost).

    Porovnáme-li celkovou populaci Velké Británie, předpokládané procento pravých pedofilů (hluboko pod 0.1%), a počet úspěšně pochytaných pedofilů, který byl oznámen v médiích, dojdeme logicky k závěru, že všichni angličtí pedofilové už musí být dávno za mřížemi. To navozuje dvě otázky: 1. Kdo ty stránky dělá? a 2. Koho to tam pořád ještě zavírají?

    Zejména druhá otázka mi, jako známému paranoikovi, připadá velmi palčivá. :-(
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    kyknos avatar 24.12.2008 11:21 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzor Internetu má nové tarify
    1. Kdo ty stránky dělá?
    kdokoliv ma zaludek a chce vydelat prachy - napriklad onen nedavny pripad tzv. "pedofila" z Belgie, ktery nechal ve sklepe umrit hlady nejakou holcicku - podle lekaru vubec nebyl pedofil - jen psychopat, ktery chtel vydelat prachy. je to jako s drogama, kdyby se detska pornografie legalizovala, nikomu se nevyplati kvuli zisku z ni vrazdit nebo zneuzivat deti. a pri produkci te kreslene nebo pocitacove se zadnym detem neublizuje - ba, jak svedci statistiky z japonska ktere tu uz nekdo uvadel, spousta uchylu si s ni vystaci a deti necha na pokoji
    Koho to tam pořád ještě zavírají?
    kohokoliv, koho nacapou, jak se, treba ze zvedavosti, podiva. to s pedofilii nemusi mit nic spolecneho
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    kyknos avatar 24.12.2008 11:26 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzor Internetu má nové tarify
    a jeste jedna vec - zavirat pedofily je totalni nesmysl. pedofil neni termin, ktery by oznacoval lidi ublizujici/znasilnujici/zneuzivajici deti. Pedofil je clovek, ktereho deti sexualne pritahuji (ovsem vetsina je necha na pokoji). Zavirat je potreba lidi zneuzivajici deti - coz velmi casto, ci snad dokonce vetsinou, nejsou vubec zadni pedofilove, ale chudaci, kterym normalni zenska neda, prijdou ozrali z hospody a vezmou za vdek treba vlastni dcerou. Opet predevsim psychopati.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Heron avatar 24.12.2008 11:44 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzor Internetu má nové tarify

    Přesně tak.

    kohokoliv, koho nacapou, jak se, treba ze zvedavosti, podiva. to s pedofilii nemusi mit nic spolecneho

    Cože? Tak ono už se na to nesmí ani koukat? To fakt vymýšlel nějaký ... politik :-(.

    kyknos avatar 24.12.2008 11:50 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzor Internetu má nové tarify
    nesmi - a dokonce uz ani u nas
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Heron avatar 24.12.2008 11:59 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzor Internetu má nové tarify
    No tak to je fajn. :-( Všichni, kteří mají taková videjka doma, s nabytím účinnosti nového zákona (tuším 1.1.2008) náhle "konají" trestný čin a tím, že se na to podívají tak ještě druhý. Nikomu neubližují, sami se třeba díky těm záběrům uklidní a teď se jim to zakáže.
    kyknos avatar 24.12.2008 12:07 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzor Internetu má nové tarify
    porad je to lepsi nez treba v australii, kde je podobnym zpusobem ilegalni i “sexual fetishes such as golden shower(s), application of candle wax, spanking, or fisting” (a kde byl kdosi zavren do kriminalu kvuli takovemu tomu znamemu "porno" obrazku, kde kreslena Lisa kouri kresleneho Barta) :(
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    26.12.2008 14:31 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzor Internetu má nové tarify
    porad je to lepsi nez treba v australii, kde je podobnym zpusobem ilegalni i “sexual fetishes such as golden shower(s), application of candle wax, spanking, or fisting”
    Pche, to nic není... Hned v několika státech USA je protizákonné provozovat orální a/nebo anální sex (v Georgii je spodní hranice sazby 1 rok a horní 20). V několika státech nesmí být přes oblečení spatřena mužská erekce. V Nevadě se nesmí provozovat sex bez kondomu. Ve Washingtonu D.C. je povolena pouze misionářská pozice. A můj oblíbený zákon: ve státě Washington je nezákonné provozovat sex s pannou (a to včetně svatební noci).
    kyknos avatar 26.12.2008 14:50 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzor Internetu má nové tarify
    no, je mozna trosku rozdil mezi zapomenutymi historickymi pravnimi kuriozitami, ktere nikdo nevymaha, a modernim, v praxi uplatnovanym cenzorskym zakonem...
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    xkucf03 avatar 26.12.2008 15:59 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzor Internetu má nové tarify

    Tohle už jsem několikrát četl, ale vždycky mi to přišlo jen jako kuriozita, která možná někdy platila. Ale že by to bylo dodnes ve skutečných zákonech*, se mi nechce moc věřit. I když Američani jsou dost blázniví… :-)

    *) ne jen na různých vtipných webových stránkách

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    27.12.2008 03:10 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzor Internetu má nové tarify
    USA mají trochu jiný právní systém, takže tyhle věci AFAIK pořád platí (že není polovina populace ve vězení je důsledek starého známého kde není žalobce atd.)
    Quando omni flunkus moritati
    24.12.2008 22:59 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzor Internetu má nové tarify
    Technická: Koukání na tyhle filmy vůbec není vhodná kompenzace nebo sublimace. Ve většině případů.

    Pak je problém, že ty filmy musí někdo s někým točit.
    kyknos avatar 25.12.2008 00:15 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzor Internetu má nové tarify
    V nektere z minulych diskusi na toto tema nekdo zminoval snizeni realneho zneuzivani deti po legalizaci takoveho porna v Japonsku. Celkem mi to prijde i logicke. Ja jsem zase kdysi cetl nejakou podobne vyznivajici praci tykajici se Evropy (kde se zase detska pornografdie postupne vice a vice ilegalizuje). Vyznivalo to podobne.
    Pak je problém, že ty filmy musí někdo s někým točit.
    ano, tak jako Jursky park se tocil s dinosaury, Akta X s martany a Disney dava rocne miliony dolaru biotechnologickym firmam vyrabejicim mluvici zvirata
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    25.12.2008 00:58 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzor Internetu má nové tarify
    Ale jo, jistě jde dneska pornoherce vyrobit na pc. Zajímavé, moc se to zatím nedělá. Nebo ano? Nevím, po pravdě nevím.

    Každý je jiný, někoho určitě virtuální ukájení uspokojí. Většinu, myslím, spíš nabudí. Čuju v tom propagandu, on je to dobrej kšeft, jen ho prosadit, tedy okecat že je to dobře.

    Ty statistky, jako co se jak změní... nevím, tady je hodně faktorů. Ono pokud se někdo realizuje natáčením, nemusí už tolik jinde, pokud dojde k legalizaci filmů, asi se posuzují hraniční delikty jinak. Vím já. Totéž s množstvím pedofilů v populaci. Před legalizací homosexuálů také skoro žádní nebyli.

    Já osobně se dost cukám. Co tak vím (a to vím málo) co je kolem toho hrůz, tak jde má tolerance do háje. Ona se nosí úcta k pachatelům, tvůrcům, oběti mají smůlu.

    Cenzura. Já osobně (vím že se to tady nechytne) nejsem pro úplnou volnost. Ona stejně není. Nesmím uveřejnit soukromá data, nesmím zveřejnit pomluvu, nesmím ponoukat k zločinu. Na tu neprostou svobodu bychom museli mít lidstvo ze samých vysoce inteligentních, uvážlivých mudrců.

    Mimochodem. Zveřejnit nesmíte u nás ani fotku dítěte jak si hraje na písku. Oblečené. Bez souhlasu rodičů je to o průůůů... Však souhlasy s focením, toho si užiju :). Docela bych se nedivil. kdyby za pár let jsem nesměl nadále fotit dítě na procházce v parku, nesměl o něm napsat, ale směl s ním natočit porno. Protože v tom pornu jde o prachy... Teda prej o svobodu vyjadřování a pacifikaci potenciálních pachatelů. Hmmm....
    kyknos avatar 25.12.2008 01:19 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzor Internetu má nové tarify
    Ale jo, jistě jde dneska pornoherce vyrobit na pc. Zajímavé, moc se to zatím nedělá. Nebo ano? Nevím, po pravdě nevím.
    a proc by se to delalo, kdyz je jednodussi (a v pripade detske pornografie i zcela stejne nezakonne) natocit to s realnymi herci
    Každý je jiný, někoho určitě virtuální ukájení uspokojí. Většinu, myslím, spíš nabudí.
    asi jsem divnej, ale ja byvam "nabuzenej" tak nejak od prirody. masturbace, v pripade ze neni po ruce partnerka, je docela dobry nastroj, jak se nahradne uspokojit. pochybuji, ze se tohle lisi, pokud je objektem zajmu misto zeny, chlap, ovce, mimozemstan, dite ci treba vyfuk automobilu
    on je to dobrej kšeft, jen ho prosadit, tedy okecat že je to dobře.
    stejne jako v pripade drog a dalsiho ilegalniho materialu je to tim lepsi kseft, cim vice je to zakazane
    Cenzura. Já osobně (vím že se to tady nechytne) nejsem pro úplnou volnost.
    co take cekat od obhajce totalitnich ideologii
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    25.12.2008 09:51 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzor Internetu má nové tarify
    Je to váš názor, OK. Jenom prosím pěkně, které totalitní ideologie obhajuji?
    kyknos avatar 25.12.2008 13:54 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzor Internetu má nové tarify
    nevedli jsme tu jedne z nich sahodlouhe diskuse? :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    25.12.2008 16:47 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzor Internetu má nové tarify
    Hmmm, tak futr nevím. Při vašem založení katolíci? To máte těžký, před asi měsícem jsem na jednom webu (horolezeckém) byl pro údajný odpor k církvi, zejména katolické, jedním vášnivým katolíkem označený za fanatického ateistu a bolševika. :)
    kyknos avatar 25.12.2008 16:58 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzor Internetu má nové tarify
    bolsevik nebo katolik, vzdyt je to v podstate totez :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    25.12.2008 17:03 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzor Internetu má nové tarify
    Ne, to šlo o odpor k církvi. :) Ale to máte fuk, fanatická láska či odpor k církvi je už vůbec totéž. :)
    25.12.2008 12:16 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzor Internetu má nové tarify
    a proc by se to delalo, kdyz je jednodussi (a v pripade detske pornografie i zcela stejne nezakonne) natocit to s realnymi herci Stejně nezákonné to není. Ten trest za animované porno a hrané (případně s unesenými dětmi) by se asi proklatě lišil. Myslím že i v kriminále by to bylo jiné (jak známo, trestaní za tohle mají v kriminále peklo od spoluvězňů).

    Nabuzenej je člověk od přírody.A čím se zabývá, to roste, prohlubuje se. Pedofilov může takový film zaručit klidnou onanii a nebo ho nabudit, inspirovat, rozjet. V mých letech si na sex třeba ani nevzpomenu (na procházce v lese, při instalování...). Pustím-li si porno - dejte sem nějakou babu! :)) Asi tak.
    Heron avatar 25.12.2008 08:53 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzor Internetu má nové tarify
    Vím já. Totéž s množstvím pedofilů v populaci. Před legalizací homosexuálů také skoro žádní nebyli.

    Teď mi fakt není jasné jak jsi to myslel. Poměr počtu hom. ke zbytku populace byl zcela stejný jako dnes, jen to nebylo vidět, protože se každý bál k tomuto veřejně přihlášit. "Legalizací" se počet něčeho rozhodně nezvýší (ani ilegalizací jako zázrakem nesníží) jen jde o možnosti kontroly.

    Já osobně (vím že se to tady nechytne) nejsem pro úplnou volnost. Ona stejně není. Nesmím uveřejnit soukromá data, nesmím zveřejnit pomluvu, nesmím ponoukat k zločinu.

    V tomto tu asi nebude sporu. Jde jen o provedení. Filtrování obsahu webu (tedy dnešní stav, kdy ISP zakáže přístup svému zákazníkovi ke stránce) bych přirovnal ke stavu, kdy policie zakrývá oči na třeba pachatele právě konající vraždu, místo, aby šla po tom pachateli. Zkrátka, jsou-li nějaké informace na webu závadné podle zákona, má příslušný státní orgán zasáhnout proti tomuto jednomu webu. Nikoliv proti divákům. Když to konkretizuji, mělo by se postihovat zneužívání děti (při natáčení d. porna k němu zpravidla dochází) a nikoliv koncové diváky a pasivní držitele nahrávek.

    25.12.2008 10:04 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzor Internetu má nové tarify
    Ano, ano. Myslel jsem to přesně tak jak píšeš. Nebylo to vidět. (homosexualita je ovšem něco jiného než pedofilie (!), to jen ukázka jak statistiky matou) Nikdo se k tomu nehlásil, tedy ten počet byl zanedbatelný. Ve skutečnosti byl stejný. Že by se legalizací měnilo zaměření lidí, to je blbost, leda se víc projeví. To je ono s tou virtuální náhradou. V každém z nás je všechno. Milý dobrácký tatík dostane frčku ve válce a najednou ho baví mučit, znásilňovat... On si netroufl ani pomyslet, on věděl že tohle prostě nejde. A najednou jde...

    Dneska je to u dvou zdí. Na jedné straně, když jedu s dítětem v tramvaji a sedne si mi na klín, riskuju několik let natvrdo, na druhý straně ta ochrana je pofidérní. Bohužel, jak píšete. Místo hledání pachatelů zakrývat oči. I sobě. Je-li v tom bordel a nebo prachy či zájem tohle mít? Vím já. Doufám že jen bordel, obávám se že oboje až troje.
    25.12.2008 23:40 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzor Internetu má nové tarify
    Slyšel si někdy o mezinárodní síti Internet? :-) Jak přesně by si chtěl české zákony uplatňovat na cizím území? :-)
    Heron avatar 26.12.2008 00:52 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzor Internetu má nové tarify
    Rejpavče, jako kdybys moje názory neznal. ;-) Já nijak - toto ať si vyřeší ti, kdož chtějí filtrovat.
    26.12.2008 11:51 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzor Internetu má nové tarify
    :-) Snad chápeš, že jsem musel.. :-)
    xkucf03 avatar 26.12.2008 16:06 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzor Internetu má nové tarify

    Proč by je měl proboha uplatňovat? Podle našeho práva je trestná třeba vražda, ale pokud se děje v cizí zemi (a mezi cizími občany), tak do toho náš stát nemá vůbec co mluvit. To je nežádoucí vměšování se do záležitostí jiných států. A „cenzura je nepřípustná“ – to se píše i v Listině základních práv a svobod, která je začleněna do české ústavy.

    Klidě ať existují nějaké zvláštní filtrující proxy servery pro děti, kam rodiče mohou nasměrovat počítače svých dětí, ale dospělí občané by vždy měli mít možnost přístupu ke zcela necenzurovanému a neomezovanému internetu.

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    27.12.2008 09:17 Smajchl | skóre: 39 | blog: Drzy_Nazory | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzor Internetu má nové tarify
    Klidě ať existují nějaké zvláštní filtrující proxy servery pro děti, kam rodiče mohou nasměrovat počítače svých dětí, ale dospělí občané by vždy měli mít možnost přístupu ke zcela necenzurovanému a neomezovanému internetu.
    Souhlas, problem muze byt v tom, ze casto si deti rozumi s pocitacem vic nez jejich rodice, ze by bylo schopny dite nastavit proxy rodicum a naopak ne :-)
    My máme všechno co chcem, my máme dobrou náladu!
    xkucf03 avatar 25.12.2008 18:38 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzor Internetu má nové tarify
    Já osobně se dost cukám. Co tak vím (a to vím málo) co je kolem toho hrůz, tak jde má tolerance do háje. Ona se nosí úcta k pachatelům, tvůrcům, oběti mají smůlu.

    Podle mého by pomohlo, kdyby bylo legální virtuální (renderované) dětské porno, u kterého by se spousta pedofilů uspokojila (a nemuseli by se realizovat mezi skutečnými dětmi) a na druhé straně by se mělo velmi příspě trestat zneužívání dětí – protože to je ten skutečný problém (nikoli to, že někdo má nějaké soubory na disku).

    Na tu neprostou svobodu bychom museli mít lidstvo ze samých vysoce inteligentních, uvážlivých mudrců.

    Tohle platí leda pro anarchii – ne ale pro právní stát, který se dokáže vyrovnat i s občany, kteří právo nerespektují.

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    27.12.2008 03:13 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzor Internetu má nové tarify
    Ale jo, jistě jde dneska pornoherce vyrobit na pc. Zajímavé, moc se to zatím nedělá. Nebo ano? Nevím, po pravdě nevím.
    V Japonsku se kreslí.
    Každý je jiný, někoho určitě virtuální ukájení uspokojí. Většinu, myslím, spíš nabudí. Čuju v tom propagandu, on je to dobrej kšeft, jen ho prosadit, tedy okecat že je to dobře.
    Čísla mluví proti tomuto názoru.
    Před legalizací homosexuálů také skoro žádní nebyli.
    Ale byli a bylo jich v podstatě vždycky stejně. Jenom se o nich nemluvilo a oni sami se snažili nebýt tolik vidět.
    Quando omni flunkus moritati
    27.12.2008 05:58 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzor Internetu má nové tarify
    Bylo jich v podstatě stejně v relativních číslech, nebo v absolutních číslech? :-)
    27.12.2008 14:02 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzor Internetu má nové tarify
    Tak absolutní čísla snad nemá smysl srovnávat. Měl jsem na mysli relativní samozřejmě...
    Quando omni flunkus moritati
    27.12.2008 14:56 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzor Internetu má nové tarify
    Bylo jich zhruba stejně, tu větu vysvětluji kus pod tím. Tím komentuji ošidnost všech možných čísel.
    28.12.2008 04:24 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzor Internetu má nové tarify
    Většina čísel je ošidná jenom v případě, že se člověk nechá ošidit (tj. není dostatečně podezřívavý) - viz otázka Marka Stopky nad tímhle vláknem; tam je přesně jedna z prvních otázek, kterou je potřeba si položit, když člověk nechce být ošizen.

    Quando omni flunkus moritati
    Heron avatar 25.12.2008 09:03 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzor Internetu má nové tarify
    No, o tom se dohadují i sexuologové (zda to jako náhražka stačí či nikoliv), přenechal bych to jim. Osobně si myslím, že sebeukojení u porna rozhodně zabrání akutní touze napadnout nevinnou oběť za účelem sexu.

    Ano, pokud u natáčení dojde k trestnému činu, mělo by se postupovat proti těm pachatelům. Nikoliv divákům.

    Na okraj: Fakt nerozumím jedné věci. Sex, nejpřirozenější věc (snad hned po jídle a spánku), se jednak nesmí zobrazovat v TV, v některých zemích nesmí dokonce ani omylem vyklouznout prsto ze šatů herečky. Na druhou stranu války, utrpení, umírající lidé, jsou ve zprávách i v 16:00. Dítě je "chráněno" proti pornočasopisu (do 18 let - zvláštní, že již od 15 může vesele sexovat), ale akční filmy může zkouknout a hry s hektolitry krve hrát též může.
    25.12.2008 10:18 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzor Internetu má nové tarify
    Logika v tom není. Smysl to má, jen nevíme jaký. Je zajímavé, že snad všechny civilizace sex schovávaly (tu víc tu míň). Násilí nikoliv.

    Asi je to vrozené. Přitom přirozené to není, u zvířat se nic takového jako stud nevyskytuje. Je to specifická lidská vlastnost. Tedy pravděpodobně to k něčemu slouží, nebo minimálně sloužilo. Je to proto, že člověk má tak dlouhou ontogenezi? Proto že máme příliš složitou sociální strukturu? Těžko říct. Ale prostě nějakou funkci to má, já bych nazahazoval odvážně něco, co na něco je a nevím na co v doufání, že to dobře dopadne.

    Pro pořádek, jasně že jsem pro sexuální výchovu, nezakazování lehce erotických filmů dětem. Do bordelu bych je nevodil. Nedávno jeden vedoucí jednoho dětského sportovního spolku se nechal nafilmovat na "grupáči". Byla kolem toho debata. Já razil, že ať si chodí spánembohem po těhle párty, ale ať se při tom nenechává filmovat, když dělá s dětmi. Stejně jako by neměl mluvit moc sprostě. Přeci jen by tenhle potenciální vzor měl oslovovat jiné složky osobnosti. Je to pokrytecké? Je. Ve dvaceti bych nad svým názorem vyskočil ke stropu, dneska si myslím, že drobné pokrytectví je nutné k fungování lidí :).
    Heron avatar 25.12.2008 11:10 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzor Internetu má nové tarify
    Pro pořádek, jasně že jsem pro sexuální výchovu

    Na toto má dobrý názor moje babička. Je jí 80 a většinu dosavadního života prožila na statku. Když se po převratu začalo hovořit o sexuální výchově, vyprávěla, že "za ní" nic takového nebylo. Dospívající lidé viděli hřebce s klisnou atp. V přírodě (tj. ve výběhu). A bylo jim to jasné. Dnes ve městech toto děti moc často nevidí. Max na internetu, kde se jim to filtruje. A místo toho se to učí ve škole. Je to padlé na hlavu :-).

    kyknos avatar 25.12.2008 14:03 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzor Internetu má nové tarify
    Vzdyt to vetsina deti vi davno predtim, nez je to ve skole uci :) tohle skola vysvetlovat nemusi. skola by mela vcas vysvetlit, jak se branit otehotneni, chorobam atd. proste zodpovednemu sexu. coz jsme treba ja nikdy ve skole neslysel. ale treba se casy meni
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Heron avatar 25.12.2008 17:15 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzor Internetu má nové tarify

    Hmm, znám člověka, který i přes absolvování sex. výchovy nevěděl. Ještě by to chtělo zavést praktickou výuku :-D.

    skola by mela vcas vysvetlit, jak se branit otehotneni, chorobam atd.

    Za nás (devítku jsem končil 1997, takže tak 1994-5?) se kladl velký důraz hlavně na ochranu proti HIV. Toto do nás na základce celkem uspěšně natloukli.

    Luboš Doležel (Doli) avatar 25.12.2008 17:52 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzor Internetu má nové tarify
    Já nikdy předmět sexuální výchovy neměl, na gymplu to není. Ale o ochraně se mluví všude, takže to snad studentům až tak nechybí :-)
    kyknos avatar 25.12.2008 18:17 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzor Internetu má nové tarify
    na gymplu by to bylo trosku s krizkem po funuse ne? u nas se resila tehoitna spoluzacka na zakladce :)

    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Luboš Doležel (Doli) avatar 25.12.2008 18:54 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzor Internetu má nové tarify
    Osmiletý gympl začíná v 10 letech :-)
    25.12.2008 18:17 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzor Internetu má nové tarify
    Na gymplu to je :) Predpokladane ukonceni studia 2009 - ale tloukli to do nas jeste na nizsim stupni :)
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    Luboš Doležel (Doli) avatar 25.12.2008 18:55 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzor Internetu má nové tarify
    Jak se ten předmět jmenoval?
    26.12.2008 12:08 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzor Internetu má nové tarify
    To bylo v rámci obyčejné občanky (na vyšším stupni to přejmenovali na "základy společenských věd" - taková ta "psychologie", "politologie", "filozofie" :D)
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    Luboš Doležel (Doli) avatar 26.12.2008 14:15 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzor Internetu má nové tarify
    Tak občanskou výchovu jsme měli a na tohle si fakt nepamatuju.
    kyknos avatar 25.12.2008 21:37 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzor Internetu má nové tarify
    vlastne si vzpominam, jak jeste za hluboke totality, nekdy na prvnim stupni zakladky, vznikla "AIDS panika" a vsem nam vykladali jak si musime peclive myt ruce a nebrat na ulici nic podezreleho do ruky :))) no jo, komunismus se vyznacoval mimo jine vybornou desinformovanosti :P
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Heron avatar 25.12.2008 21:40 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzor Internetu má nové tarify

    :-D Tak to my jsme dostali relevantní informace.

    a nebrat na ulici nic podezreleho do ruky :)))

    Do ruky to ještě jde. Hlavně ale nikam nevkládat :-D

    xkucf03 avatar 25.12.2008 18:46 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzor Internetu má nové tarify

     

     

    Ano, pokud u natáčení dojde k trestnému činu, mělo by se postupovat proti těm pachatelům. Nikoliv divákům.

    Mohli bychom založit zvláštní fond. Z něj bychom vždycky koupili od každého videa jednu kopii a vystavili ji zdarma na internet. Filmařům by pak nikdo neplatil, protože by si mohli videa stáhnout zadarmo z netu. Což by je bzry zruinovalo :-D (všichni dobře víme, že DRM nefunguje :-) )

     

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Heron avatar 25.12.2008 19:17 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzor Internetu má nové tarify
    :-D

    Nemyslím si, že tu platí klasická poptávka a nabídka. Mnozí předpokládají, že když se na to nikdo nebude nikdo dívat, nebude se to ani točit. Ono je spousta webů pro amatérské záběry (občas mám pocit, že každý kluk s webkamerou musí dát na web své masturbační video :-D) a tam to ti lidé netočí a nezveřejnují pro zisk. Možná je to taková forma voajérství. Stejně tak si nemyslím, že za natáčením dětského porna je v první řadě zisk.
    xkucf03 avatar 25.12.2008 20:50 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzor Internetu má nové tarify
    občas mám pocit, že každý kluk s webkamerou musí dát na web své masturbační video

    Takové weby naštěstí nevyhledávám :-D

    Stejně tak si nemyslím, že za natáčením dětského porna je v první řadě zisk.

    jj, někde jsem viděl reportáž (JPP), kde říkali, že se v tom netočí tolik peněz, jak si hodně lidí myslí – že si často kamarádi předávají vypálená CDčka, buď zadarmo, nebo výměnou kus za kus. Na druhou stranu nějaká finanční zainteresovanost filmařů tady být musí – jinak by nepodstupovali takové riziko.

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Heron avatar 25.12.2008 21:19 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzor Internetu má nové tarify
    Takové weby naštěstí nevyhledávám :-D

    No já jo ... a co si budem říkat, v podstatě jsem rád, že to natáčí :-D :-D :-D

    kyknos avatar 25.12.2008 21:26 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzor Internetu má nové tarify
    Bacha na to, pokud jim je pod 18, je to dle zakona detska pornografie :DDD Mela by se na zacatku delat klapka obcankou :DD
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Heron avatar 25.12.2008 21:27 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzor Internetu má nové tarify
    No jo vidíš. To je komplikovanej svět :-).
    25.12.2008 23:44 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzor Internetu má nové tarify
    v některých zemích nesmí dokonce ani omylem vyklouznout prsto ze šatů herečky.
    Například? Já myslel, že ve všech kde tohle platí je nemyslitelná už samotná účast herečky v televizním vysílání :)
    kyknos avatar 24.12.2008 11:59 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzor Internetu má nové tarify
    1. Kdo ty stránky dělá?
    a jeste jedna vec - nutno si uvedomit, ze v anglosaskych zemich jsou trosku trhli, a do skatulky detska pornografie hazi veci, ktere s detskou pornografii ve stredoevropskem chapani nemaji nic spolecneho - umelecke akty, nahate deti behajici po zahrade ci na plazi, porno s vyspelou holkou, ktere je 17 (nebo treba 20, tam kde "dospivaji v 21), stranky ve wikipedii :) atd.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    xkucf03 avatar 25.12.2008 18:25 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzor Internetu má nové tarify

    Zavírají tam odpůrce režimu (EU). Podobně jako u nás se za komunismu inscenovaly některé procesy.

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Limoto avatar 23.12.2008 16:18 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzor Internetu má nové tarify

    Ty tarify už dávno nejsou nový.

    23.12.2008 17:38 sc0ut | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzor Internetu má nové tarify
    A o necem podobnem premysli T-debile, pardon mobile aj Ouu-tuuu.

    Casem to bude delat snad kazjde IPS :'(
    23.12.2008 20:45 Zdenek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzor Internetu má nové tarify
    O2 se vyjadril, ze blokovat nebudou. T-mobile bude nebo mozna uz blokuje.
    23.12.2008 21:11 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzor Internetu má nové tarify
    TM údajně od května. Zdroj. Vidím to tak, že tu jejich slavnou SIM hodím do kanálu - ještě, že mám předplacenku.
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    vlk avatar 23.12.2008 23:53 vlk | skóre: 23 | blog: u_vlka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzor Internetu má nové tarify
    no niesom si úplne istý či je to presne ono, ale na vodafone "samoobsluhe" je možnosť vypnúť/zapnúť "Ochrana před nelegálním obsahem" čo asi je presne tá cenzúra, ktorú tu toľko ohovárate....
    You don't exist, Go away !
    vlk avatar 23.12.2008 23:59 vlk | skóre: 23 | blog: u_vlka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzor Internetu má nové tarify
    Luboš Doležel (Doli) avatar 24.12.2008 00:26 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzor Internetu má nové tarify
    pavlix avatar 24.12.2008 13:28 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzor Internetu má nové tarify
    O kterém cenzorovi mluvíš? Vodafone? Nebo T-mobile? I když teda pardon... T-mobile ji chystá až na příští rok, ne?

    Btw ta organizace (IWF), co ji využívá vodafone měla ve svém seznamu stránek s dětskou pornografií mimojiné i část Wikipedie.

    Já bych radši wikipedii dostupnou celou a bez výjimky :).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    24.12.2008 15:22 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzor Internetu má nové tarify
    Tak nevím, teď mi z TM odpověděli, že nic neblokují ani nechystají...
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    pavlix avatar 26.12.2008 01:14 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzor Internetu má nové tarify
    Vycházím z http://www.lupa.cz/clanky/t-mobile-jde-do-umts-fdd/
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    pavlix avatar 26.12.2008 01:15 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzor Internetu má nové tarify
    Na vodafone mi taky řekli, že blokují jen nelegální stránky. A taky je to kec, blokují podle seznamu organizace, která o českých zákonech nemá ani ponětí. Ale nemám důvod T-mobile nebo Eurotelu věřit o nic víc než Vodafone.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    24.12.2008 17:21 YYY | skóre: 29 | blog: martinek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzor Internetu má nové tarify
    To uz opravdu aby clovek chodil na net pres sifrovany tunel venku. Sakraprace.
    24.12.2008 18:23 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzor Internetu má nové tarify
    Chceš access na mou openVPNku? Stejně se ji chystám otevřít veřejnosti... :-) Jen musím provést pár úprav, abych tak mohl učinit.
    24.12.2008 18:26 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzor Internetu má nové tarify
    Nainstalovat sniffer? ;-)
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    24.12.2008 19:42 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzor Internetu má nové tarify
    A co z toho? Snad není taková lama, aby nepoužíval https u všeho u čeho nechce, aby si to někdo cizí četl, to je stejné jako s Torem ;-)
    xkucf03 avatar 25.12.2008 18:54 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Cenzor Internetu má nové tarify

    A co z toho budeš mít ty?

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.