abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 23:22 | IT novinky

    Před 60 lety, 1. května 1964, byl představen programovací jazyk BASIC (Beginners' All-purpose Symbolic Instruction Code).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 12.0 minimalistické linuxové distribuce (JeOS, Just enough Operating System) pro Kodi (dříve XBMC) a multimediálního centra LibreELEC (Libre Embedded Linux Entertainment Center). Jedná se o fork linuxové distribuce OpenELEC (Open Embedded Linux Entertainment Center). LibreELEC 12.0 přichází s Kodi 21.0 "Omega".

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:55 | Nová verze

    Microsoft vydal novou velkou aktualizaci 2404.23 v září 2019 pod licencí SIL Open Font License (OFL) zveřejněné rodiny písma Cascadia Code pro zobrazování textu v emulátorech terminálu a vývojových prostředích.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 05:33 | Nová verze

    OpenTofu, tj. svobodný a otevřený fork Terraformu vzniknuvší jako reakce na přelicencování Terraformu z MPL na BSL (Business Source License) společností HashiCorp, bylo vydáno ve verzi 1.7.0. Přehled novinek v aktualizované dokumentaci. Vypíchnout lze State encryption.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.4. 23:55 | Humor

    Spouštět webový prohlížeč jenom kvůli nákupu kávy? Nestačí ssh? Stačí: ssh terminal.shop (𝕏).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    30.4. 18:11 | Nová verze

    Yocto Project byl vydán ve verzi 5.0. Její kódové jméno je Scarthgap. Yocto Project usnadňuje vývoj vestavěných (embedded) linuxových systémů na míru konkrétním zařízením. Cílem projektu je nabídnou vývojářům vše potřebné. Jedná se o projekt Linux Foundation.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.4. 17:56 | Nová verze

    Operační systém 9front, fork operačního systému Plan 9, byl vydán v nové verzi "do not install" (pdf). Více o 9front v FQA.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.4. 13:11 | Nová verze

    Svobodná webová platforma pro sdílení a přehrávání videí PeerTube (Wikipedie) byla vydána v nové verzi 6.1. Přehled novinek i s náhledy v oficiálním oznámení a na GitHubu. Řešeny jsou také 2 bezpečnostní chyby.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    30.4. 12:33 | Zajímavý software

    Lennart Poettering na Mastodonu představil utilitu run0. Jedná se o alternativu k příkazu sudo založenou na systemd. Bude součástí systemd verze 256.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 26
    29.4. 23:22 | Nová verze

    Hudební přehrávač Amarok byl vydán v nové major verzi 3.0 postavené na Qt5/KDE Frameworks 5. Předchozí verze 2.9.0 vyšla před 6 lety a byla postavená na Qt4. Portace Amaroku na Qt6/KDE Frameworks 6 by měla začít v následujících měsících.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (50%)
     (0%)
     (50%)
     (0%)
    Celkem 2 hlasů
     Komentářů: 0
    Rozcestník

    Smazáno

    6.10.2010 07:58 | Přečteno: 3164× | poslední úprava: 16.10.2010 09:06

    Smazáno


           

    Hodnocení: 15 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    6.10.2010 08:05 mozog | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poznáte operační systém podle fotky ?
    IMHO jsou to Visty nebo W7
    davida avatar 6.10.2010 08:08 davida | skóre: 13 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poznáte operační systém podle fotky ?

    Microsoft Vista - Snow leopard ?

    Pravák Bob avatar 6.10.2010 08:06 Pravák Bob | skóre: 13 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poznáte operační systém podle fotky ?
    Ten notebook je Dell XPS.
    knowledge brings fear
    David Ježek avatar 6.10.2010 08:06 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poznáte operační systém podle fotky ?
    nevím jestli je to vtip, ale tohle jsou jasný W7.
    vain avatar 6.10.2010 08:10 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poznáte operační systém podle fotky ?
    Tady někdo hulil =) Dole pod obrazovkou nápis DELL jako kráva a ten spodní panel jako by Windows 7 od prdele odpadl a ten horní "panel" je prostě spousta tabů v prohlížeči. Pánové, méně hulení a chlastu a na internetu nebudou tak debilní blogové zápisky =)
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    AsciiWolf avatar 6.10.2010 16:42 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poznáte operační systém podle fotky ?
    +1
    6.10.2010 08:10 dizz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poznáte operační systém podle fotky ?
    stoprocentne jsou to Windows 7, jako prohlizec ma operu a pouziva Dell XPS...

    podivej se na ikonu v levem dolmim rohu = logo windows v bubline

    6.10.2010 08:22 klingger | skóre: 18
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poznáte operační systém podle fotky ?
    Podľa mňa je ten prehliadač skôr chrome/chromium.
    6.10.2010 08:29 dizz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poznáte operační systém podle fotky ?
    ano mas pravdu je to chrome ,ale operu ma zrejme nainstalovanou taky
    xvasek avatar 6.10.2010 08:29 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poznáte operační systém podle fotky ?
    Chrome 6. Jinak systém je (jak už bylo řešeno) Windows 7 na tuty.
    grubber avatar 6.10.2010 10:08 grubber | skóre: 6 | blog: grubber | Břeclav / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poznáte operační systém podle fotky ?
    Příloha:
    Jednoznačně.
    6.10.2010 20:08 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poznáte operační systém podle fotky ?
    GIMP zkosení? Hustý, jak lze někdy lehko vyřešit problém :-D.
    stativ avatar 6.10.2010 08:32 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poznáte operační systém podle fotky ?
    To jsou jasný Windows 7 (nebo KDE 4 nastavený jako kopie Win 7, což je nepřravděpodobné). Stačí se kouknout na taskbar a záhlaví okna. Navíc tohle určitě není nic od Applu, Tipoval bych to na nějaký Dell.
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    6.10.2010 08:42 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poznáte operační systém podle fotky ?
    Pict

    Zdroj: zdnet.com
    6.10.2010 13:55 CoC
    Rozbalit Rozbalit vše panove logicky
    Panove pouzivejte logiku kolik zenskych jste videli pouzivat neco jineho nez wokna? :D
    Dalibor Smolík avatar 6.10.2010 16:03 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: panove logicky
    Když se jim nainstaluje Linux, používají Linux, ne? :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    6.10.2010 16:46 Ash | skóre: 53
    Rozbalit Rozbalit vše Re: panove logicky
    :)
    6.10.2010 17:48 CoC
    Rozbalit Rozbalit vše Re: panove logicky
    nemuzou byt sexy a zaroven pouzivat Linux :D
    Nuphar avatar 6.10.2010 19:46 Nuphar | skóre: 18
    Rozbalit Rozbalit vše Re: panove logicky
    Ale můžou :-)
    Per aspera, Asparagus et Aspergillus ad a/Astra!
    otasomil avatar 6.10.2010 15:00 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poznáte operační systém podle fotky ?

    To vypada na asijsky stanek s piratskyma kopiema. A ten chlapek ... no to je Linus prece.

    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
    7.10.2010 02:17 zulu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poznáte operační systém podle fotky ?
    Nerikej...
    Dalibor Smolík avatar 6.10.2010 09:01 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poznáte operační systém podle fotky ?
    Ale pánové, s určitostí nelze konstatovat, že je to Windows 7, ale rozhodně tvrdím, že jsou to čtyřky :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    belisarivs avatar 6.10.2010 09:10 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poznáte operační systém podle fotky ?
    Taky si rikam.

    Tahkle vypadaji docela pekne. Otazka je, jestli to po sundani podprdy nebudou vesaky jako blazen.
    IRC is just multiplayer notepad.
    Dalibor Smolík avatar 6.10.2010 09:13 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poznáte operační systém podle fotky ?
    Uklidnilo mě, že jsem si všiml jako první těch čtyřek, ne toho notebooku :-D
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    vain avatar 6.10.2010 09:44 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poznáte operační systém podle fotky ?
    Já se zas napřed podíval na obličej, který mě nezaujal tak jsem se jí dál nezabýval, poprsí jsem si prohlídnul až po přečtení komentářů na ně upozorňující =) Přitom jsem si myslel, že jsem spíš na kozy, ale asi ne =)
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 6.10.2010 12:45 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poznáte operační systém podle fotky ?
    Čtyřky? Tolik? To se mi nezdá.
    6.10.2010 13:50 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poznáte operační systém podle fotky ?
    tak malo? to bude F cup
    gtz avatar 6.10.2010 22:33 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poznáte operační systém podle fotky ?
    No kdyby je vytáhla ven tak by se vidělo, ale má je schované tak nic nevidíme
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    bazil avatar 6.10.2010 08:41 bazil | skóre: 33 | blog: sluje | Miroslav
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poznáte operační systém podle fotky ?
    Určitě Windows 7
    belisarivs avatar 6.10.2010 09:08 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poznáte operační systém podle fotky ?
    Gay test.

    If you spotted notebook first, I have some bad news for you.
    IRC is just multiplayer notepad.
    AsciiWolf avatar 6.10.2010 16:44 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poznáte operační systém podle fotky ?
    :-D
    6.10.2010 21:38 Vskutečnosti Saýc | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poznáte operační systém podle fotky ?

    Dude, how's "you obviously don't like fat chicks" bad news?

    6.10.2010 09:17 Tomáš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poznáte operační systém podle fotky ?
    Apple to není už podle dvou tlačítek pod touchpadem.
    Dalibor Smolík avatar 6.10.2010 09:18 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poznáte operační systém podle fotky ?
    Z toho prvního obrázku (kde Magda drží fotku s obnaženou dívčinou) lze usoudit, že notebook je DELL.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    7.10.2010 12:45 Tomáš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poznáte operační systém podle fotky ?
    To je jasné, já to napsal kvůli tomu, že vyloučit Apple bylo opravdu velmi jednoduché a člověk ani nemusel umět číst.
    Max avatar 6.10.2010 10:56 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poznáte operační systém podle fotky ?
    Jasný Win7 (spodní lišta, vlevo ikonka W7, v dolním pruhu jsou jen ikonky, takže to Vista nebude).
    Jinak tam má podle mně otevřené chrome, maximalizované. Tím pádem je červené a modré tlačítko okna úplně vpravo nahoře a na horní liště jsou záložky, což je právě věc chrome.
    Navíc HW nebude ani omylem Apple, to snad musí poznat každý.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    6.10.2010 12:19 KeNNy | blog: qhgm4x
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poznáte operační systém podle fotky ?
    vypada to jako win7
    houska avatar 6.10.2010 13:58 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poznáte operační systém podle fotky ?
    pekna holka, snesl bych vetsi prsa, na system ser
    tomboytom-deviant avatar 6.10.2010 16:11 tomboytom-deviant | skóre: 7 | blog: lojdovo | .com
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poznáte operační systém podle fotky ?
    Určitě W7 Určitě C size ;)
    6.10.2010 17:09 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poznáte operační systém podle fotky ?
    dalsi, ktory nevie kupovat podprsenky?

    http://www.youtube.com/watch?v=RrW5u9wW9J0#t=6m4s
    tomboytom-deviant avatar 6.10.2010 20:40 tomboytom-deviant | skóre: 7 | blog: lojdovo | .com
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poznáte operační systém podle fotky ?
    Tak to se ostudně kaji :)
    AsciiWolf avatar 6.10.2010 16:44 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poznáte operační systém podle fotky ?
    Letec, už to nehul. :-D
    gtz avatar 6.10.2010 22:30 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poznáte operační systém podle fotky ?
    Buď Visty s modifikací tématu nebo čisté W7. a MacOS nevím zda by chodil na DELLu.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    7.10.2010 06:39 rohlik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poznáte operační systém podle fotky ?
    Je tlusta...
    7.10.2010 08:09 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poznáte operační systém podle fotky ?
    a hlavně dělá cenzuru, fůůůj :)))
    7.10.2010 08:17 antirohlik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poznáte operační systém podle fotky ?
    A ty hlupák ...
    7.10.2010 21:42 abcdefg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poznáte operační systém podle fotky ?
    Proč? Prostě má jinej vkus... Každej nemá rád vzducholodě... Proč by měl být hlupák?
    8.10.2010 07:39 antirohlik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poznáte operační systém podle fotky ?
    Souhlasím s Vámi, každý má jiný vkus. Ale článek byl naprosto o něčem jiném. Proto nechápu, proč komentuje to, jak ta dáma vypadá. V článcích, kde se například píše o úspěchu nějaké sportovkyně, se najde pár zakomplexovaných chudáků, co hned napíše "je hnusná" nebo "o tu bych si kolo neopřel" apod. Takové chování nesnáším. Mě osobně by taková věc moc mrzela, kdyby někdo takto komentoval mě. A u žen to platí dvojnásob.
    8.10.2010 00:29 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poznáte operační systém podle fotky ?
    Bohužel, tohle je názor většiny populace, a to nejen mužů.
    8.10.2010 00:30 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poznáte operační systém podle fotky ?
    Grrr, zeslonil jsem druhý odkaz, správně to má být tento článek na Novinkách.
    Ruža Becelin avatar 8.10.2010 13:29 Ruža Becelin | skóre: 40 | blog: RuzaBecelinBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poznáte operační systém podle fotky ?
    Z toho vyplyva, ze se vetsine (ceskych) muzu nelibi zeny podobne vzduchoolodim, ale dve vzducholode pripevnene ke stozaru snesou. Zvlastni :-)
    7.10.2010 09:05 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poznáte operační systém podle fotky ?
    Blbost, je tak akorát, nádherná :-)
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    belisarivs avatar 8.10.2010 09:55 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poznáte operační systém podle fotky ?
    Hm. Pokud si vzpominam, tak tobe se libila ta obluda, co vynadala Shuttleworthovi kvuli hlasce, kterou neslysela a nepochopila.

    Tim se mnohe vyjasnuje. ;-)
    IRC is just multiplayer notepad.
    Heron avatar 7.10.2010 13:30 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poznáte operační systém podle fotky ?
    Fotoalbum Rajče.net uchovává přes 240 milionů snímků ve 3,6 milionech alb od 414 tisíc uživatelů. Na diskovém poli serveru zabírají kapacitu 26 TB.

    26TB/240M = 108kB. Ach jo.

    houska avatar 7.10.2010 14:00 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poznáte operační systém podle fotky ?
    co se ti na tom nelibi?
    7.10.2010 16:50 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poznáte operační systém podle fotky ?
    no, tuhle se mi jedna ženská chtěla pochlubit s nějakejma fotkama a poslala odkaz na Rajče ... tak jsem ji poprosil, jestli mi může dodat originály, že na těch náhledech na Rajčeti nic nevidím ... na což reagovala nějak jako že "co se mi nelíbí, vždyť kvalita na Rajčeti je výborná" a přes opakovanou žádost se do dneška neobtěžovala dodat něco lepšího - tož má smůlu, jestli se chtěla něčím pochlubit a chtěla, abych jí obdivoval či co, protože z deseti pixelů s nějakou krajinkou na pozadí nepoznám ani jestli je to ona (jako že tam byla) nebo třeba sněhulák
    Heron avatar 7.10.2010 17:04 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poznáte operační systém podle fotky ?
    Tak tak.
    Grunt avatar 7.10.2010 19:03 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poznáte operační systém podle fotky ?
    No dobře, ale když se někdo nechá vyfotit na vrcholu Mount Everestu z úpatí hory, se nemůže divit a rozhodně to nemůže svádět na rozlišení. Buď fotím krajinu nebo postavu. Ne obojí.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Heron avatar 7.10.2010 19:18 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poznáte operační systém podle fotky ?
    Pokud by jsi to fotil 4GPx fotoaparátem tak můžeš fotit oboje.

    I na 15Mpx lze lecos najít. Pokud to ovšem něco zkurví do 0.5MPx/100kB tak už ten obličej z toho nedostane nic.
    Grunt avatar 7.10.2010 19:31 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poznáte operační systém podle fotky ?
    Pokud by jsi to fotil 4GPx fotoaparátem tak můžeš fotit oboje.
    Ne, nemůžeš. Foton není nekonečně malý, řádek (nebo sloupec) fotografie také většinou není spojitá funkce, ale hlavně by mě zajímalo čím by si tak dělal projekci. I kdybych si něco takové představil jako projekci v mých vlastních očích, tak nějaká osoba na takové fotce by byla asi fakt irelevantní. A většinou fotíš nějaké objekty (z nich jeden je důležitý)…jinýma slovama: buď fotíš postavu nebo krajinu, popř. postavu a v pozadí krajinu, ne krajinu a v pozadí postavu
    Pokud to ovšem něco zkurví do 0.5MPx/100kB tak už ten obličej z toho nedostane nic.
    Vždyť to je také účel. Potlačit nevýznamné. Když fotíš postavu, tak pořádně a ne o rozměru komára co si mi zrovna sedl na plazmu.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Heron avatar 7.10.2010 19:45 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poznáte operační systém podle fotky ?

    Boha jeho, vysvětluj to fyzikovi. Kde jsou ty doby, kdy se všichni na abíčku znali.

    Ty 4Gpx jsem nenapsal náhodně. Hint

    jinýma slovama: buď fotíš postavu nebo krajinu, popř. postavu a v pozadí krajinu, ne krajinu a v pozadí postavu

    Ale na 0.5Mpx nepoznáš, jesli se ten člověk usmívá a jestli je to v Aplách nebo na Sv. Kopečku. A o to mi jde. K čemu je fotka, jak psal Kavol, "nějaká postava někde venku"?

    Grunt avatar 7.10.2010 20:03 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poznáte operační systém podle fotky ?

    Boha jeho, vysvětluj to fyzikovi. Kde jsou ty doby, kdy se všichni na abíčku znali.

    Ty 4Gpx jsem nenapsal náhodně. Hint

    Já vím naprosto přesně na co narážíš. Ale i taková fotka má dvě dimenze a konečné rozměry.
    Ale na 0.5Mpx nepoznáš, jesli se ten člověk usmívá
    To se na mě nezlob, ale i při rozlišení 640x480? Jaká by to musela být vzdálenost aby to nebylo poznat? IMHO značná.
    jestli je to v Aplách nebo na Sv. Kopečku.
    Když je hlavním motivem osoba a ne Aply nebo Sv. kopeček?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    tsLnox avatar 8.10.2010 12:01 tsLnox | skóre: 31 | blog: Blog jednoho ukecaného Gentoolemana | Žďár nad Sázavou
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poznáte operační systém podle fotky ?
    Pokud to ovšem něco zkurví do 0.5MPx/100kB tak už ten obličej z toho nedostane nic.
    Kecy, kriminálka třikrát klikne a zjistí z odrazu v očích i vzhled fotografa :-D (anebo to může udělat Kryton anebo Robocop, co si tak pamatuju :-D)
    Dalibor Smolík avatar 8.10.2010 12:48 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poznáte operační systém podle fotky ?
    Nejvíc se mi líbí, když vyšetřovatel v seriálu stojí nad technikem s notebookem a říká "přibližte mi to" .. a panoramatická fotka z pláže se změní v detail na pachatelově malíčku :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    belisarivs avatar 8.10.2010 15:16 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poznáte operační systém podle fotky ?
    Videl jsem jednou obrazek, kde si z tohohle delali prdel.

    Zoomovali tam Mandelbrotuv fraktal. Jak na potvoru pokazde do mista, ktere po priblizeni vypada uplne stejne.

    Po nekolika iteracich, kdy videli porad to same se z toho zblaznili.
    IRC is just multiplayer notepad.
    8.10.2010 15:45 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poznáte operační systém podle fotky ?
    No dobře, ale když se někdo nechá vyfotit na vrcholu Mount Everestu z úpatí hory, se nemůže divit a rozhodně to nemůže svádět na rozlišení. Buď fotím krajinu nebo postavu. Ne obojí.
    blbě jsem se vyjádřil, tudíž jsi nepochopil pointu, sorry ...

    těch "10 px" jsem pochopitelně trošku nadsadil

    šlo tak asi o 10%, max 20%, výšky fotky, takže při tom jejich rozlišení 400*300 nebo tak nějak to bylo asi 30, nanejvejš 60, pixelů a ne 10 - což ovšem nemění nic na tom, že tam bylo prd poznat

    není "buď a nebo" - taky můžu fotit postavu v krajině, a tam je takovýto poměr adekvátní ...

    podívej se třeba na tuhle rychle vygooglenou fotku - nejvyšší postava v popředí má necelých 20% ... kdybych měl možnost si fotku rozplácnout (1:1) na celý monitor, tak lidi v popředí v pohodě poznám podle xichtu (kdybych je znal :-)), zatímco v rozlišení na flickru ani nepoznám, jestli ta nejvyšší postava (druhá zleva) je ženská nebo chlap, ať zvětšuju jak chci - a to o čem mluvím na tom Rajčeti bylo ještě horší
    Grunt avatar 7.10.2010 18:07 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poznáte operační systém podle fotky ?
    Ty mi připomínáš jednoho…člověka. Ten také vzal sales (nebo radši PR?) údaje, podělil je dalšími sales údaji (jen s tím rozdílem, že v jeho případě ty dva údaje nijak moc ještě nesouviseli a o dělitelnosti jejich jednotek by se dalo také vážně diskutovat) a pak z nich vyvozoval vážný závěr (a nechápal čemu se tak přiblble tlemím). Kéž by bylo všechno tak jednoduché jako manažerské rozhodnutí/závěry. Jinak nechápu co je na 108kB tak špatného (samozřejmě v případě odpovídajícího rozlišení). Sám v případě, že je cíleno pro web beru hodnotu kolem 100kB jako etalon a nakonec ještě dolaďuju(nebo spíš kontroluju) perceptuálně (ale o moc víc to není).
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Heron avatar 7.10.2010 18:10 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poznáte operační systém podle fotky ?
    Jinak nechápu co je na 108kB tak špatného (samozřejmě v případě odpovídajícího rozlišení).

    To odpovídající rozlišení je tak 640*480, že?

    Grunt avatar 7.10.2010 18:43 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poznáte operační systém podle fotky ?
    To odpovídá 100kB a jakémukoliv rozlišení. Ale jinak jo. Přibližně takové rozlišení je pro web dle mého názoru (do alba zvláště) vhodné. Prošel jsem si ty alba na tom Rajčeti (nebo co to je) a pokud odhlédnu od toho, že jsou tam rozměry nadrátované v HTML tagu a obrázky tomu nejsou přizpůsobené (škáluje to prohlížeč), tak přibližně takové rozměry(resp. rozlišení) mi přijdou vhodné.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 7.10.2010 18:46 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poznáte operační systém podle fotky ?
    tak přibližně takové rozměry(resp. rozlišení) mi přijdou vhodné.
    Aniž bych se díval, kolik to vlastně je.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Heron avatar 7.10.2010 19:01 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poznáte operační systém podle fotky ?
    To odpovídá 100kB a jakémukoliv rozlišení.

    Jakémukoliv. Aha.

    Grunt avatar 7.10.2010 19:07 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poznáte operační systém podle fotky ?
    Tak do 100kB nacpeš klidně i 10Mpix. Stačí kodeku co zpracovává JPEG2000 říct, že chceš výdledek o velikosti 100kB a on ti ho udělá ať mu předhodíš cokoliv. Ale jinak jsem samozřejmě myslel rozumné rozlišení přiměřené kompresnímu poměru (kde všechny termíny jsou víc než co jiného předmětem následné diskuse) (Právě tak kolem těch 1024xpoměr a méně (i více…trochu)).
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Heron avatar 7.10.2010 19:11 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poznáte operační systém podle fotky ?
    Tak do 100kB nacpeš klidně i 10Mpix.

    Ano narveš. Ale jaký bude výsledek? Připomínám,že se bavíme o běžné fotografii reálného světa a ne o jednobarvevné ploše.

    Grunt avatar 7.10.2010 19:16 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poznáte operační systém podle fotky ?
    Tož…co jí vím? Toto téma už jsem jednou zkoumal a je to spíš věci vkusu. Ale nějak nechápu o čem se to tady snažíš debatovat. Vše co říkám, je že by se mělo rozlišení přizpůsobovat velikosti a ne velikost rozlišení. Toď vše.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Heron avatar 7.10.2010 19:22 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poznáte operační systém podle fotky ?
    Vše co říkám, je že by se mělo rozlišení přizpůsobovat velikosti a ne velikost rozlišení.

    To jsem nějak nepobral. Je snad jedno co bude ta závislá proměnná ne? Pokud musím mít určité rozlišení, tak k tomu musím určit vhodnou velikost (takovou, aby ta komprimace -- pokud už tam teda musí být -- ještě nebyla poznat), stejně tak pokud mám limit na velikost, tak tomu musím přizpůsobit rozlišení.

    Grunt avatar 7.10.2010 20:05 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poznáte operační systém podle fotky ?
    No ale ty v případě otázky rozlišení vs velikost radši budeš řešit velikost než to rozlišení. A nebo zatím to na mě tak působí.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Heron avatar 7.10.2010 20:30 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poznáte operační systém podle fotky ?

    Ne, já to řešit nebudu. Já mám všechno v bezeztrátové kompresi / originálním souboru a toto doporučuji všem. To naopak ty chceš (přijde mi) pořád cosi komprimovat (ztrátově).

    řešit velikost než to rozlišení

    Asi pořád nechápu, jak to myslíš. Pokud už musím něco exportovat, tak mám rozlišení dané (např. obrazovka, nativní velikost daného alba -- Facebook a jeho mrňavých 720) a ano, tomu musím přizpůsobit velikost souboru tak, aby ta komprese nebyla vidět (na mých oblíbených 1500x1000 to vychází kolem 400kB). Pokud to je to co myslíš, co je na tom divného?

    Ještě (snad kromě nízkého 2MB limitu na abclinuxu.cz) se mi nestalo, že bych si musel hrát s rozlišením, abych se vlezl do dané velikosti.

    7.10.2010 19:00 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poznáte operační systém podle fotky ?
    No od dob s DSLR jsem začal do své galerie dávat omezení na 1024x1024px... taknějak mi přišlo ukládání originálů na scsi disky dost drahé, nehledě na to, že všichni beztak koukaj na ty zmenšeniny a originál je dobrý možná tak k tomu, aby ho někdo ukradl :)
    Grunt avatar 7.10.2010 18:46 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poznáte operační systém podle fotky ?
    Jinak tento závěr můžu rozbít hned. Stačí si projít pár alb a zjistíš, že trend je přesně opačný (není-li to tedy záležitost nedávné doby). Škoda že mají tak idiotský systém. Statistika by se dala udělat docela lehce.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Heron avatar 7.10.2010 13:32 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poznáte operační systém podle fotky ?
    Mimochodem toto je další argument, proč si zřídit vlastní fotogalerii na vlastním serveru a neházet to na server, kde to pak bude posuzovat a ještě třídit nějaká komise (jednočlenná).
    8.10.2010 11:10 Henryk Lahola
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poznáte operační systém podle fotky ?
    letec je asi peknej blbec
    Fluttershy, yay! avatar 16.10.2010 14:07 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smazáno

    Na netu je rozhovor s dívkou, která má za úkol odstraňovat z webu různé závadné fotky. Ty fotky, který tam uploadují uživatelé, jsou prý některý hrozný. Ale mě by jenom zajímalo, jestli se dá podle její fotky s notebookem poznat, jaký operační systém přitom vyhledávání a "odstraňování" závadných fotek používá.

    Rozhovor jsem moc podrobně nečetl, ale tady je ta fotka dívky s notebookem a s náhledem na OS. Dívka má zajímavou přezdívku, ale ta přezdívka se mi nelíbí, tak ji tady nebudu šířit.

    Ty závadný fotky, to bude ještě asi něco horšího, než toto. Hádali jsme se s bráchou, jestli je to nějaký Linux nebo OS Leopard, který na odstraňování těch závadných fotek používá. Já říkám, že je to určitě ten Leopard, protože se mi zdá, že je tam něco, co se podobá jablku (nahoře uprostřed víka notebooku), tedy značka Apple. A taky to má asi lištu nahoře, což má určitě Leopard, i když Linux to mívá taky, ale to by tam nebylo to jablko, i když Linux možná asi jede i na počítačích Mac. Okna jsme vyloučili jako vysoce nepravděpodobné. Takže zůstává ve hře jenom Linux a Leopard a já hlasuju pro Leopard, což je asi možná nejlepší a nejhezčí operační systém na světě.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.