abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 05:11 | Komunita

    Dlouholetý balíčkář KDE Jonathan Riddell končí. Jeho práci na KDE neon financovala firma Blue Systems, která ale končí (Clemens Tönnies, Jr., dědic jatek Tönnies Holding, ji už nebude sponzorovat), někteří vývojáři KDE se přesunuli k nově založené firmě Techpaladin. Pro Riddella se již nenašlo místo. Následovala debata o organizaci těchto firem, které zahraniční vývojáře nezaměstnávají, nýbrž najímají jako kontraktory (s příslušnými důsledky z pohledu pracovního práva).

    |🇵🇸 | Komentářů: 0
    dnes 02:33 | Komunita

    V Amsterdamu probíhá Blender Conference 2025. Videozáznamy přednášek lze zhlédnout na YouTube. V úvodní keynote Ton Roosendaal oznámil, že k 1. lednu 2026 skončí jako chairman a CEO Blender Foundation. Tyto role převezme současný COO Blender Foundation Francesco Siddi.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 02:22 | Zajímavý článek

    The Document Foundation, organizace zastřešující projekt LibreOffice a další aktivity, zveřejnila výroční zprávu za rok 2024.

    ZCR | Komentářů: 0
    včera 17:33 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 7.6 webového prohlížeče Vivaldi (Wikipedie). Postavena je na Chromiu 140. Přehled novinek i s náhledy v příspěvku na blogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:22 | Nová verze

    Byla vydána verze 1.90.0 programovacího jazyka Rust (Wikipedie). Podrobnosti v poznámkách k vydání. Vyzkoušet Rust lze například na stránce Rust by Example.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:11 | Nová verze

    GNUnet (Wikipedie) byl vydán v nové major verzi 0.25.0. Jedná se o framework pro decentralizované peer-to-peer síťování, na kterém je postavena řada aplikací.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:11 | Nová verze

    Byla vydána nová major verze 7.0 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Nově je postavena je na Debianu 13 (Trixie) a GNOME 48 (Bengaluru). Další novinky v příslušném seznamu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:44 | IT novinky

    Společnost Meta na dvoudenní konferenci Meta Connect 2025 představuje své novinky. První den byly představeny nové AI brýle: Ray-Ban Meta (Gen 2), sportovní Oakley Meta Vanguard a především Meta Ray-Ban Display s integrovaným displejem a EMG náramkem pro ovládání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 01:11 | Nová verze

    Po půl roce vývoje od vydání verze 48 bylo vydáno GNOME 49 s kódovým názvem Brescia (Mastodon). S přehrávačem videí Showtime místo Totemu a prohlížečem dokumentů Papers místo Evince. Podrobný přehled novinek i s náhledy v poznámkách k vydání a v novinkách pro vývojáře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 11
    17.9. 16:22 | Nová verze

    Open source softwarový stack ROCm (Wikipedie) pro vývoj AI a HPC na GPU od AMD byl vydán ve verzi 7.0.0. Přidána byla podpora AMD Instinct MI355X a MI350X.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Jaké řešení používáte k vývoji / práci?
     (39%)
     (55%)
     (6%)
     (9%)
     (12%)
     (9%)
     (12%)
     (9%)
     (15%)
    Celkem 33 hlasů
     Komentářů: 5, poslední včera 22:30
    Rozcestník

    Jste IPv6-ready?

    ano
    22% (162)
    ne, chystám se
    25% (188)
    ne, neřeším
    53% (401)

    Celkem 751 hlasů
    Vytvořeno: 10.6.2010 21:32

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Dent avatar 10.6.2010 21:43 Dent | skóre: 21 | blog: Standovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jste IPv6-ready?
    Chystám se. Po útěku od kyslíků konečně vím, co je to připojení k Internetu, tak jsem si rovnou zažádal i o šestkovou adresu...
    14.6.2010 20:29 mozog | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jste IPv6-ready?
    A prozradis nam, kdo je ten skvely ISP ?
    Dent avatar 16.6.2010 21:57 Dent | skóre: 21 | blog: Standovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jste IPv6-ready?
    Spousta lidí na něj nadává, asi i oprávněně, ačkoli já si nemohu stěžovat. Starnet.
    16.6.2010 22:12 mozog | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jste IPv6-ready?
    hmm, tak jejich nabidka vypada fakt luxusne
    10.6.2010 22:42 void
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jste IPv6-ready?
    d) Nevím.
    Amarok avatar 12.6.2010 08:16 Amarok | skóre: 33 | blog: blogoblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jste IPv6-ready?
    +1
    GNUniverse - May the source be with you...
    11.6.2010 00:21 Jan Grmela | skóre: 45 | blog: Kilo šťávy z lachtana | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jste IPv6-ready?
    Tak napůl.

    Uvažuji o využití databázového počítače jako routeru pro tunelování IPv6. Hádám nebude problém routovat IPv4 přes jeden a IPv6 přes jiný router, že?
    11.6.2010 06:28 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jste IPv6-ready?
    Hádám nebude problém routovat IPv4 přes jeden a IPv6 přes jiný router, že?
    Není to problém.
    11.6.2010 11:35 Jirka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jste IPv6-ready?
    Neresim to. ADSL router (nejaky Speedstream) jeste IPv6 neumi, pokud vim. Wifina (nejake Buffalo) jej taky asi neumi (jeji konfiguraci si moc nepamatuju, mozna jej umi, neni zas tak stara). Jestli to umi Widle, co jsou na notesu, jsem nezkoumal. A do jadra Linuxu jsem to nezakompiloval, protoze to stejne ted nevyuziju. Az prijde ten cas, tak holt udelam hromadny upgrade. Par let to jeste vydrzi. Zadny spech. Problem je hlavne na druhe strane a u ISP.
    11.6.2010 11:48 Jirka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jste IPv6-ready?
    Dokud to nebude politicky problem, tak to nikoho nebude zajimat. A politicky problem to bude, az naklady na porizeni IPv4 adresy zacnou stoupat. Teprve to snad ISP donuti se o to zajimat a zacit tvrde lobovat, aby se IPv6 zavedlo povinne (protoze ti, co uz IPv4 adresy maji, nemaji zajem prechazet, a potencialne novi ISP nedonuti svou malou silou poskytovatele obsahu neco menit). Pak se ledy pohnou (i kdyz v Evrope mozna az po tom, co do toho ledovce vrazi EU).

    No a pak kolem toho vznikne silena diskuse plna politickych pseudoargumentu. Nakonec se to navzdory hlasacum konce sveta po deseti letech provede a bude po ptakach.
    11.6.2010 12:01 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jste IPv6-ready?
    Počítá se i přes tunel? :)
    We lived, we danced, we raced, we run, from the oblivion to come, Dressed for the last dance of a hundred thousand suns.
    otasomil avatar 11.6.2010 12:49 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jste IPv6-ready?

    Provideri cekaji na poskytovatele obsahu, poskytovatele obsahu cekaji na providery.

    FBU tento problem vubec nezajima, nevedi ze potrebuji nejakou IP, nevi co je verejna a neverejna ....

    FBU vi ze IP je identifikacni kod pripojeni k internetu. Tyto kody vyuziva napriklad policie ....

    Opravdu nazorny priklad "k cemu ta IP vlastne je"

    Inu co bychom chteli v podani ceske televize ze jo.

    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
    Valerius avatar 15.6.2010 08:32 Valerius | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jste IPv6-ready?
    :-D :-D :-D
    [ $[ $RANDOM % 6 ] == 0 ] && rm -rf /
    16.6.2010 01:25 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jste IPv6-ready?
    FBU → BFU ?
    tsLnox avatar 16.6.2010 14:41 tsLnox | skóre: 31 | blog: Blog jednoho ukecaného Gentoolemana | Žďár nad Sázavou
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jste IPv6-ready?
    Asi spíš Franta, běžný uživatel, ne? :)
    David Watzke avatar 11.6.2010 15:59 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jste IPv6-ready?
    Dřív jsem měl pevnou IP a 6to4, ale teď mám dynamickou a už na to kašlu, je mi to na nic. Ale těším se, až s tím UPC přijde.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Jendа avatar 15.6.2010 17:45 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jste IPv6-ready?
    UPC… S nějakou novou technologií… Ha ha ha ha!
    15.6.2010 20:44 JoHnY2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jste IPv6-ready?
    Tak ona je otazka co vsechno v pripade UPC obnasi prechod na IPv6. IPv6 na kabelu jde provozovat na DOCSIS 2.0 s rozsirenim pro IPv6 a nebo na DOCSIS 3.0, kde je "od prirody". Vzhledem k tomu, ze UPC nabizi pripojeni nad 50Mb/s, tak by meli mit vsude moznost pouzivat DOCSIS 3.0, ale bude to nejspis slozitejsi, protoze napriklad muj modem Sci. Atlanta EPC2203 skoro urcite IPv6 neumi a umet nebude.

    Rek bych, ze UPC zavede IPv6 az ve chvili kdy ho donuti konkurence nebo nedostatek IP.
    Jendа avatar 15.6.2010 21:06 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jste IPv6-ready?
    Vycházím z toho, že i novým zákazníkům desetimegabitu ještě nedávno dávali recyklované modemy s revizí firmwaru z roku 2002.
    16.6.2010 09:00 JoHnY2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jste IPv6-ready?
    Jo, to je neco co bych od previtu jako UPC cekal. Proto se po ty moji prehistoricky motorole ten technik tak vrhal a chtel i krabici.
    11.6.2010 17:21 Andrtalec | skóre: 15 | Trnava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jste IPv6-ready?
    V každom distre, ktoré som doteraz stretol bolo nejaké klikátko "Povoliť (resp. zapnúť) / nepovoliť (vypnúť) IPv6". Znamená to, že som ready? (Kliknem a mám, nie?) Alebo to vyžaduje od usera ešte niečo viac?
    SomaFM commercial-free internet radio
    16.6.2010 13:29 Andrej | skóre: 51 | blog: Republic of Mordor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jste IPv6-ready?

    Podle toho, k jaké síti jsi připojený.

    houska avatar 16.6.2010 13:45 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jste IPv6-ready?
    vyzaduje to jeste podporu od ISP, routeru/modemu a konfiguraci pocitace
    16.6.2010 23:38 Andrej | skóre: 51 | blog: Republic of Mordor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jste IPv6-ready?

    Každou ze tří zmíněných záležitostí to může vyžadovat, ale nikdy ne všechny najednou. :-)

    S veřejnou IPv4 adresou stačí pouze konfigurace počítače. Nic dalšího není třeba. Při podpoře ze strany ISP a routeru/modemu naopak není třeba žádná konfigurace, protože příjem router advertisementů má drtivá většina distribucí zapnutý.

    11.6.2010 18:51 omg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jste IPv6-ready?
    v ankete mi chybi moznost: cekam na ipv5.
    14.6.2010 15:19 Anonymous_ | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jste IPv6-ready?
    ipv5 je vyvojova verze ipv6, stejne jako ipv3 je vyvojova verze ipv4, ne? Nevim, zda slovo "vyvojova" je pouzite spravne, zda to nema byt spise alfa/beta verze ci co, ale slovickareni nechme stranou. Pokud vim, tak sude verze jsou vzdy ty "ostre", takze dalsi "IPv" bude IPv8.. Stejne jako ostre/verejne verze linuxoveho kernelu se vzdy znaci sudymi cisly (2.2, 2.4, 2.6 ..).
    14.6.2010 15:59 Jirka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jste IPv6-ready?

    Ale vubec ne. Kdybys aspon nebyl liny a do Googlu ty ctyri pismenka napsal: http://www.google.com/search?q=IPv5

    saly avatar 11.6.2010 23:02 saly | skóre: 23 | blog: odi_et_amo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jste IPv6-ready?
    Server je dostupný plně také po IPv6, u všech domén nastavuju AAAA záznamy (napadlo mne, že někdy je taky problém, že i když lidi mají server podporující IPv6, tak když si nenastaví záznam, tak z toho vlastně nic není). Domácí síť běží na Ubnt Routerstation Pro, na kterej je hozenej sixxs.net subnet - musím tedy tunelovat, ale je to už takové "native look-like", protože se o to vlasně já na svém PC nestarám, prostě si vyžádám adresu a dostanu ji :-)
    12.6.2010 02:34 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jste IPv6-ready?
    Defaultně ne, ale je to otázka jednoho modprobu a mireda. Dřív jsem mívatl i 6to4, ale to mě nějak blbě fungovalo (některý servery jako by nebyly).
    Vykook avatar 12.6.2010 18:37 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jste IPv6-ready?
    Ja ano, muj isp ale ne ;-)
    Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
    xkucf03 avatar 14.6.2010 00:34 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jste IPv6-ready?
    +1 (i když ISP je vlastně i ten v serverovně a broker, takže vlastně jen domácí ADSL ISP je neschopný)
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Vykook avatar 14.6.2010 20:58 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jste IPv6-ready?
    No ja trosku kecal, musim flashnout router, ale tak nejak k tomu neni motivace :-/
    Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
    houska avatar 12.6.2010 19:54 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jste IPv6-ready?

    v praci ano

    doma cekam az bude ISP ready - tunel nemam, prijde mi zbytecne mit IPv6 jen proto abych ho mel
    13.6.2010 02:58 Jan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jste IPv6-ready?
    UPC to naprosto nezajímá a jinou alternativu s obdobnými parametry připojení tu neznám. Takže možná za pár let...
    13.6.2010 17:13 Jiří
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jste IPv6-ready?
    Odpusťte prosím blbé lamě, ale jak zjistím, že moje síťovka a router podporuje IPv6, když to v parametrech vysloveně neuvádějí, nevygooglil jsem to ani nenašel v nastavení? Nebo to znamená, že nepodporuje? (Router TP-LINK TL-R402M a síťovky RTL8139 v PCMCIA a MCP78S [GeForce 8200]) V ifconfigu vidím přidělenou inet6 addr na obou síťovkách, takže pravděpodobně síťovky jsou ok. Ale ten router? Dík.
    13.6.2010 19:57 Martin Doucha | skóre: 23 | blog: Yet another blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jste IPv6-ready?
    Síťová karta do podpory IPv6 nemá co kecat, ta má jenom za úkol dostat jedničky a nuly na drát a zase je z drátu vytáhnout. Jestli se za těmi jedničkami a nulami schovává IPv4, IPv6, nebo něco úplně jiného je jí jedno. To musí řešit operační systém a routery po cestě.
    13.6.2010 20:04 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jste IPv6-ready?
    Nanana, TOE (TCP Offload Engine), nanana.
    13.6.2010 20:17 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jste IPv6-ready?
    Jasně, každý tu má 10Gbit enterprise síťovku...
    We lived, we danced, we raced, we run, from the oblivion to come, Dressed for the last dance of a hundred thousand suns.
    13.6.2010 20:34 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jste IPv6-ready?
    TOE se dělají i 1Gb/s.
    17.6.2010 21:44 omg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jste IPv6-ready?
    to sice je jo, ale rve se to seriove snad akorat do entry level telco/enterprise bladu. pripadne pokud si to nekdo koupi jako komponentu samostatne. jinde aby clovek hledal jehlu v kupce sena.
    17.6.2010 21:42 omg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jste IPv6-ready?
    na vetsine tplinku by melo jit rozchodit +/- openwrt. taky me to ceka, ale nadseny z toho nejsem. takze presto, ze vyrobce ma gui pouze s ipv4 adresami a pod tim bije linux, ktery by umel i ipv6, tak se holt bude muset pokud se vyrobce nerozhybe flashovat na openwrt, ktery neni dvakrat spolehlivy ani funkcni v zakladu bez uprav.
    vencour avatar 14.6.2010 20:53 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jste IPv6-ready?

    Po IT10 docela doufam ... když Seznam tvrdí, že bude ready, čili aspoň nějaký obsah k mání že bude.

    Mimochodem, abych konečně zašel koupit JTAG konektor, odbrickoval WRT54GL, dal tam dd-wrt a ... budu o dost dál.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    14.6.2010 21:14 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jste IPv6-ready?
    JTAG? Kriste, co jsi s tím udělal, že potřebuješ JTAG? Špatný flash bootloaderu?
    We lived, we danced, we raced, we run, from the oblivion to come, Dressed for the last dance of a hundred thousand suns.
    vencour avatar 14.6.2010 21:18 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jste IPv6-ready?

    Ba ba.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    14.6.2010 21:34 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jste IPv6-ready?
    Baba špatně flashla bootloader? Fakt je, že tohle je činnost, ze které mám vždycky největší strach.
    We lived, we danced, we raced, we run, from the oblivion to come, Dressed for the last dance of a hundred thousand suns.
    vencour avatar 14.6.2010 21:51 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jste IPv6-ready?

    Návod tvrdil, že by se měl flashovat box v továrnim nastavení. Já ho nechal ve vytuněnym, pustil tam novější firmware a pak už nenabootoval. Tak JTAG je poslední šance.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    15.6.2010 15:13 Petr Dlouhý | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jste IPv6-ready?
    A už si zkoušel filesave mód? Teda nevím, jak to funguje na dd-wrt, ale pro openwrt mi to několikrát pomohlo.
    15.6.2010 15:21 Petr Dlouhý | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jste IPv6-ready?
    Ještě jsem si teď vzpomněl, že po ve filesafe módu se to flashovalo přes tftp.
    17.6.2010 23:29 ntw
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jste IPv6-ready?
    Ještě byla možnost zkratovat určité piny u eepromky. Párkrát jsem to dělal. I když JTAG v jednom případě už také.
    19.6.2010 01:51 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jste IPv6-ready?
    To by mě zajímalo jak to zkratování funguje :-O. U sériový flashky by to asi nejelo :-D.
    Nicky726 avatar 16.6.2010 11:16 Nicky726 | skóre: 56 | blog: Nicky726
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jste IPv6-ready?
    Tak dokud nebude ready cenzorfónica, tak to asi nemá smysl řešit, nebo získám něco navíc oproti dobrému pocitu, když si ty čtyři domácí kompy budou mezi sebou povídat přes IPv6?
    Enjoy the detours. There you’ll find the things more important than what you want. (Hunter x Hunter)
    vencour avatar 16.6.2010 11:18 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jste IPv6-ready?

    Zlé jazyky tvrdí, že za rozvoj internetu může snaha o přístup k pornu. Až bude dostupné na ipv6, tak bude pro ipv6 vyhráno, pravděpodobně :-D

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    xkucf03 avatar 16.6.2010 12:53 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jste IPv6-ready?
    Pokusy už tu byly: Projekt ipv6porn a prujem.cz.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    houska avatar 16.6.2010 13:53 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jste IPv6-ready?

    prujem uz docela dlouho nejde :/

    ipv6porn jsem neznam ... ale ipv6ku mam jen v praci ... sakra!
    xkucf03 avatar 16.6.2010 13:55 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jste IPv6-ready?
    to budou přesčasy :-)
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    16.6.2010 22:22 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jste IPv6-ready?
    Jo. Můžeš docela solidně zahýbat s anketami na ábíčku. :-)
    pavlix avatar 18.6.2010 13:55 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jste IPv6-ready?
    S domácím providerem už to dáváme dohromady, byl tam nějaký problém s Mikrotikem, až bude přeflashovaný na novou verzi, tak už by mi to mělo jet.

    Pak mám u providera nějaký server na blbosti, tam už IPv6 jede. Na vpsfree taky IPv6 jede... a pár starších virtuálů mi jinde taky přislíbili dotáhnout na IPv6, tak se uvidí.

    U příbuzných pak zkusím dát dotaz na IPv6 konektivitu jejich poskytovatelům a když to nepůjde, tak je hodím na IPv6 a povolím na Firewallech komunikaci mezi našima sítěma.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Milan Vít avatar 19.6.2010 09:59 Milan Vít | skóre: 23 | blog: about:linux | Orlová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jste IPv6-ready?
    To neustálé „pruzení“ s IPv6 tady na Ábíčku mě konečně donutilo rozjet si 6to4, úspěchy mám ale jen takové… polovičaté. Na ipv6.google.com/ipv6.abclinuxu.cz/další IPv6-only weby se pingnu/dostanu, zvenku se pingnu, ale na knihy.nic.cz pořád nárok na slevu nemám :-P
    „There is no dark side of the Moon really… as a matter of fact it's all dark.“
    pavlix avatar 20.6.2010 22:51 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jste IPv6-ready?
    A není možný, že tvůj OS (tak jak je nakonfigurovaný) dává přednost IPv4 před IPv6? Případně prohlížeč. Případně jestli to tak není aspoň v případě použití 6to4.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Milan Vít avatar 21.6.2010 01:23 Milan Vít | skóre: 23 | blog: about:linux | Orlová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jste IPv6-ready?
    To mě taky napadlo, ale v System Preferences jsem si natvrdo nastavil prioritu pro IPv6 vyšší, než má IPv4, a Safari 5 by podle Googlu měl preferovat IPv6, nebo tak něco… A Chrome se chová stejně, takže… takže nevím, kde je zakopaný pes :-)
    „There is no dark side of the Moon really… as a matter of fact it's all dark.“
    pavlix avatar 21.6.2010 11:06 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jste IPv6-ready?
    Tak to mě opravdu nic nenapadá. Jako v linuxu by to měl řešit gai.conf, ale jinak nevím.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Milan Vít avatar 22.6.2010 00:59 Milan Vít | skóre: 23 | blog: about:linux | Orlová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jste IPv6-ready?
    Nevadí, i tak děkuju :-)
    „There is no dark side of the Moon really… as a matter of fact it's all dark.“

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.