abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 22:44 | IT novinky

    Skriptovací programovací jazyk PHP (PHP: Hypertext Preprocessor, původně Personal Home Page) dnes slaví 30 let. Přesně před třiceti lety, 8. června 1995, oznámil Rasmus Lerdorf vydání PHP Tools (Personal Home Page Tools) verze 1.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 23:55 | Humor

    Ve středu v 17:00 byl ve Francii zablokován přístup k PornHubu a dalším webům pro dospělé. K 17:30 došlo k nárůstu počtu registrací Proton VPN o 1 000 % [𝕏]. Dle nového francouzského zákona jsou provozovatelé těchto webů povinni ověřovat věk uživatelů prostřednictvím průkazu totožnosti nebo platební karty.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 20
    6.6. 19:44 | Zajímavý článek

    Před 32 lety, 6. června 1993, byl spuštěn první český WWW server (ještě pod TLD .cs), pro potřeby fyziků zabývajících se problematikou vysokých energií.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    6.6. 16:11 | Zajímavý software

    Střílečku Borderlands 2 lze v rámci výprodeje série Borderlands na Steamu získat zdarma napořád, když aktivaci provedete do 8. června 19:00.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    6.6. 15:11 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 2.22 svobodného video editoru Flowblade (GitHub, Wikipedie). Přehled novinek v poznámkách k vydání. Videoukázky funkcí Flowblade na Vimeu. Instalovat lze také z Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    5.6. 15:00 | Komunita

    Canonical Launchpad vypíná systém správy verzí Bazaar. Vývojáři mohou své repozitáře do 1. září přemigrovat na Git.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    5.6. 13:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 2.53.21 svobodného multiplatformního balíku internetových aplikací SeaMonkey (Wikipedie). Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    5.6. 12:33 | Komunita Ladislav Hagara | Komentářů: 22
    5.6. 11:22 | Komunita

    Na Indiegogo byla spuštěna kampaň na podporu linuxového telefonu Liberux NEXX s osmijádrovým procesorem Rockchip RK3588S, 32 GB LPDDR4x RAM a 6.34″ 2400×1080 OLED displejem. Cena telefonu je 1 310 eur.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    5.6. 11:11 | Komunita

    Miro Hrončok vyhrál volby do Fedora Council. Mezi sedmi kandidáty, kteří se ucházeli o dvě křesla, nakonec získal nejvíce hlasů - 1089. Česká komunita má tak po delší době opět zástupce v nejvyšším orgánu Fedory.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Jaký je váš oblíbený skriptovací jazyk?
     (54%)
     (33%)
     (8%)
     (2%)
     (0%)
     (0%)
     (3%)
    Celkem 225 hlasů
     Komentářů: 16, poslední dnes 21:05
    Rozcestník

    Jakou máte tapetu (wallpaper)?

    na všech plochách stejnou
    71% (848)
    na každé ploše jinou
    8% (100)
    jednu - používám jen jednu plochu
    7% (82)
    žádnou
    14% (168)

    Celkem 1198 hlasů
    Vytvořeno: 27.7.2006 08:42

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    multi avatar 27.7.2006 08:53 multi | skóre: 38 | blog: JaNejsemOdsut
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jakou máte tapetu (wallpaper)?
    z hlasovani je uz ted vited ze jedna plocha je bidne malo
    27.7.2006 08:54 JoHnY2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jakou máte tapetu (wallpaper)?
    To vis, ja to mam este horsi, dualhead :))
    28.7.2006 09:54 r09
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jakou máte tapetu (wallpaper)?
    jasne, vic hlav vic vi:]
    28.7.2006 14:33 ajikdpoe | skóre: 23 | blog: dvh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jakou máte tapetu (wallpaper)?
    Nie nevyhnutne, moze to znamenat ze niekto ma dva nezavysle pocitace ale na kazdej len jednu plochu. Plochy ma teda dve lebo ma dva pocitace ale nema viac ploch v jedom prostredi.
    28.7.2006 17:12 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jakou máte tapetu (wallpaper)?
    no kdyz ma nekdo vic hlav, vic pocitacu a vic ploch ... jeste ktomu si dat vic wallpaperu by bylo uz docela moc ne? ;-)...
    27.7.2006 09:17 Petr "Glubo" Sýkora | skóre: 21 | blog: Glubnik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jakou máte tapetu (wallpaper)?
    A sakra, opět jsem hlasoval rychleji, než jsem dočetl všechny nabízené možnosti :/ Ono je to těžké, když se dvě možnosti překrývají a jedna je podmnožinou jiné a přesto si člověk má vybrat pouze jednu. Tedy pokud jsem dobře pochopil, že "žádná tapeta" znamená čistě jednobarevnou (třeba černou) tapetu.
    „O mrtvých jen v dobrém." „Pojďme se bavit o Stalinovi."
    27.7.2006 13:09 Haaja | skóre: 25 | blog: haaja | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jakou máte tapetu (wallpaper)?
    No ja mam pouze cerne pozadi a ani o tom pomalu nevim, preci jen mam umistene okna s terminaly a podobne veci ruzne po plochach, ze pozadi ani videt neni......
    27.7.2006 16:04 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jakou máte tapetu (wallpaper)?
    Těžko říct, já tam mám jemný vertikální gradient, ale také jsem hlasoval pro "žádnou".
    28.7.2006 18:37 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jakou máte tapetu (wallpaper)?
    Kdepak. Žádná tapeta znamená přece tohle: fotka :-)
    28.7.2006 18:51 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jakou máte tapetu (wallpaper)?
    Koukám, že s tou průhledností v Xorg pohnuli opravdu důkladně… :-)
    28.7.2006 21:28 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jakou máte tapetu (wallpaper)?
    Tojo, dokonce to až nápadně připomíná Mac OS :-)
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    28.7.2006 21:42 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jakou máte tapetu (wallpaper)?
    Jak těžké by bylo tohle realizovat, aby to vydrželo i odlišné světelné podmínky? Nemělo by být tak hrozné zjistit jaké je světlo pomocí laciné webkamerky a upravit podle toho ten obrázek, nebo se mýlím? Prakticky by teda asi byl problém, že například u té kamerky co jsem nedávno zkoušel začínala nějaká citlivost na světlo až ve chvíli, kdyby se do toho začalo svítit reflektorem co používá protivzdušná obrana.
    Copak toho není dost?
    28.7.2006 22:17 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jakou máte tapetu (wallpaper)?
    No, já jsem od přírody podezíravý, takže odhaduji, že spíš než dobře nafixlované pozadí se jedná o montáž ze dvou fotek, kdy na té druhé měl notebook sklopené víko.
    28.7.2006 22:19 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jakou máte tapetu (wallpaper)?
    Tohle byla nedávno velká móda, viděl jsem takovýchto fotek nejmíň desítky, takže čekám, že alespoň jeden člověk to tak udělal.
    Copak toho není dost?
    28.7.2006 22:22 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jakou máte tapetu (wallpaper)?
    Taky jsem měl pocit, že jsem to viděl v různých podáních, ale byl jsem rád, když jsem po deseti minutách našel tuhle jednu. Pravda, když teď vidím tu adresu, ani se nedivím, že se Google nechytal :-)
    28.7.2006 22:27 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jakou máte tapetu (wallpaper)?
    Aha, já naivně myslel, že jste si to uklohnil sám… :-(
    28.7.2006 22:30 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jakou máte tapetu (wallpaper)?
    Kdepak, ten nepořádek, co mám za notebookem, není možné veřejně ukazovat :-)
    31.7.2006 12:50 Hynek (Pichi) Vychodil | skóre: 43 | blog: Pichi | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jakou máte tapetu (wallpaper)?
    Právě, že ne. Když se na to mrknete pořádně, tak ta lišta poličky je v notebooku o chlup vlevo od toho co je na stěně. Takže fakt je to hozené na pozadí a ne montáž ze dvou fotek.
    XML je zbytečný, pomalý, nešikovný balast, znovu vynalézané kolo a ještě ke všemu šišaté, těžké a kýčovitě pomalované.
    31.7.2006 13:00 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jakou máte tapetu (wallpaper)?
    Už to tak vypadá, navíc zeď na LCD má malinko jiný barevný odstín než mimo něj (trochu méně do žluta). Pak je mi ale záhadou, proč si někdo dává práci s řešením, které je pracnější a poskytuje méně uspokojivý výsledek… Na druhou stranu se mu také mohl mezi těmi dvěma fotkami pohnout stativ…
    30.7.2006 14:40 niobi | skóre: 10 | blog: Niobi w3b.1og | Liberec city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jakou máte tapetu (wallpaper)?
    vypada to velice zajimave ... xorg hodne zapracoval na pruhlednym prostredi, ale co vy vite ... treba se zacinaji vyrabet uz pruhledne monitory :]
    Totalni paranoia Linuxaka: emerge -C windows-base/windowsXP-meta MAC-WAR.eu - aneb i na apple je warez :-P
    27.7.2006 10:23 Zdeněk Štěpánek | skóre: 57 | blog: uz_mam_taky_blog | varnsdorf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jakou máte tapetu (wallpaper)?
    Na vsech plochach i na vsech monitorech tu stejnou.
    www.pirati.cz - s piráty do parlamentu i jinam www.gavanet.org - czfree varnsdorf
    kotyz avatar 27.7.2006 10:44 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jakou máte tapetu (wallpaper)?
    driv sem mival na kazdy plose jinou, ale uz me to preslo. pouzivam tedka stejnou dokonce i pod ruznyma prostredima (kde, icewm). ale ve windows mam jinou a na druhym pc taky. ale vsechny na stejny tema (tygr) a muzu je stridat este hoodne dlouho (nekolik desitech kvalitnich v zasobe).
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    28.7.2006 17:16 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jakou máte tapetu (wallpaper)?
    ze by national geographic? tech mam asi 250...
    Věroš avatar 27.7.2006 11:03 Věroš | skóre: 24 | blog: Co není v hlavě | 49.29 s.š., 16.54. v.d.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jakou máte tapetu (wallpaper)?
    Pokaždé jinou.

    Už mne nebavilo koukat se pokaždé po přihlášení na tu samou fotku, tak jsem napsal skriptík, kterej vybírá fotku náhodně z předem vybraných fotek.

    Zkoušel jsem xplanet -projection recatngular, ale nebylo to ono.
    Školím Ansible
    27.7.2006 19:14 nardew | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jakou máte tapetu (wallpaper)?
    v ktorom subore sa drzi pozadie plochy?
    the best way of Memtest is emerge qt kde-meta
    27.7.2006 11:45 Ritchie | skóre: 27 | blog: Ritchie's | Berlin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jakou máte tapetu (wallpaper)?
    Nemohu hlasovat. Na jedné ploše určené pro GIMP a grafiku mám jinou tapetu než na ostatních plochách, kde je tapeta stejná. Tedy žádná možnost nabízená anketou není v mém případě pravdivá.
    27.7.2006 12:17 Jaromír Hradílek | skóre: 29 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jakou máte tapetu (wallpaper)?

    Na všech plochách stejnou, na každém PC jinou.

    benyy avatar 27.7.2006 14:33 benyy | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jakou máte tapetu (wallpaper)?
    Jak dat ve fluxboxu na kazdou plochu jinou tapetu ? De to tam vubec ?
    27.7.2006 15:00 fakenickname | skóre: 42 | blog: fakeblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jakou máte tapetu (wallpaper)?
    flux to imho sám neumí..
    29.7.2006 15:57 slano | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jakou máte tapetu (wallpaper)?
    David Watzke avatar 27.7.2006 17:46 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jakou máte tapetu (wallpaper)?
    Všude stejnou... tuhle na světlemodrým pozadí.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Dalibor Smolík avatar 27.7.2006 18:27 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jakou máte tapetu (wallpaper)?
    Tak doma mám tu tapetu, co má je na ní zelená louka a modré nebe. Jen místo zeleného tlačítka "Start" je tam ozubené kolečko s káčkem :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    27.7.2006 20:22 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jakou máte tapetu (wallpaper)?
    Dal bych si na každou plochu jinou tapetu, ale ty obrázky se moc dlouho překreslují se to moc dlouho a to se mi nelíbí.
    Quando omni flunkus moritati
    vencour avatar 27.7.2006 20:25 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jakou máte tapetu (wallpaper)?

    Na jakym železe? Jak pozoruju, děje se to jen při swapování zřejmě ... na amd k6-ii/350/256RAM třeba mi to dělalo, přesto to bylo použitelné, na čemkoli rychlejším se mi více ploch zdá funkčních, už proto, že na tý k6-ii jsem provozoval 800x600 a na noťasu mam 1024x768 - už jsem se namlsal na lepší, detailnější rozlišení.)

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    27.7.2006 20:47 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jakou máte tapetu (wallpaper)?
    AMD Athlon 1400+, 512RAM, KDE 3.5.3
    Quando omni flunkus moritati
    vencour avatar 27.7.2006 20:59 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jakou máte tapetu (wallpaper)?

    No, noťase mam Celera 1500,1.5GB RAM, KDE 3.4.2 a přepínání mezi 8 plochama mi přijde v pohodě (zvyk jsem si na ctrl + Fx). Že bychom měli oba jiné nároky?

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    27.7.2006 21:14 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jakou máte tapetu (wallpaper)?
    Možná - já bych rád, aby tam ten obrázek byl hned, tj. abych neviděl, jak se postupně mění. Asi chci moc ;-)
    Quando omni flunkus moritati
    David Watzke avatar 27.7.2006 21:19 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jakou máte tapetu (wallpaper)?
    Chm. Něco takovýho si pamatuju na Duronu 750 MHz a Windows XP. Vždycky jsem dohrál nějakou hru, ukončil to a postupně se vykreslily ikony :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    27.7.2006 22:36 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jakou máte tapetu (wallpaper)?
    IMHO je to spíš otázka zaplnění paměti. Pokud se to pozadí nebo ikony musejí načíst ze swapu, bude to vykreslování vidět, i kdyby v počítači byly čtyři Opterony…
    vencour avatar 28.7.2006 10:18 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jakou máte tapetu (wallpaper)?

    Tak víc paměti, jsem teď na noťasu a je to "exkluzívní" ;-).

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    28.7.2006 03:04 ldx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jakou máte tapetu (wallpaper)?A co vice X serveru v jednom stroji?
    co kdyz mam spusteno vice X serveru soucasne? Provozuji dva az tri a v kazdem mam jiny wallpaper ;-)
    28.7.2006 09:06 guns | skóre: 4 | blog: marian | Nitra
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jakou máte tapetu (wallpaper)?A co vice X serveru v jednom stroji?
    ja som nevedel ani, ze to ide...
    nocturne e moll, ballade F major, ...
    28.7.2006 16:30 Sandik | skóre: 13 | blog: obcasny_obcasny_blog | Praha (když zrovna nejsem někde jinde ;o)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jakou máte tapetu (wallpaper)?A co vice X serveru v jednom stroji?
    Bach bol gay
    A na to jste přišel jak?
    ...
    29.7.2006 14:08 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jakou máte tapetu (wallpaper)?A co vice X serveru v jednom stroji?
    dyt se kouknete jak vypada na tech obrazech...
    A vuec, lidi vysokeho spolecenskeho postaveni meli v teto dobe casto uchylne sklony, ruzne se zenili a vdavali mezi sebou pribuzni atd.
    Odtud pochazi rčeni "zdravý selský rozum".
    29.7.2006 18:08 Sandik | skóre: 13 | blog: obcasny_obcasny_blog | Praha (když zrovna nejsem někde jinde ;o)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jakou máte tapetu (wallpaper)?A co vice X serveru v jednom stroji?
    A kdo vám řekl, že Bach byl člověkem "vysokého společenského postavení"? To, že byl geniální si jeho vrstevníci zpravidla (až na výjimky) neuvědomovali. Považovali ho za sice dobrého, ale poněkud staromódního varhaníka, nerudného kantora který otravuje svými stížnostni slušné lidi a při bohoslužbách nebere ohled na prosté věřící, kteří netouží poslouchat jeho "neslýchané a dlouhé improvizace"...

    PS: Zdá se, že ste si spletl Jonanna Sebastiana Bacha s Rudolfem II nebo nějakým takovým Habsburkem. Protože vás nechci nechat tápat, oznamuji vám, že bach byl nejlepší hudební skladaten na této planetě. A to podotýkám, že nemám apsolutní úsudky vůbec v lásce.
    ...
    29.7.2006 19:50 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jakou máte tapetu (wallpaper)?A co vice X serveru v jednom stroji?
    bach byl nejlepší hudební skladaten na této planetě.
    No jo, vostatni hudebni skladatele byli tou dobou nekde na Marsu ze?
    29.7.2006 20:12 Sandik | skóre: 13 | blog: obcasny_obcasny_blog | Praha (když zrovna nejsem někde jinde ;o)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jakou máte tapetu (wallpaper)?A co vice X serveru v jednom stroji?
    Nemá to cenu, králík je umanutý...

    Dejte si Bacha člověče, aby vás někdo někdy nenazval nevzdělancem! ;o)
    ...
    30.7.2006 11:23 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jakou máte tapetu (wallpaper)?A co vice X serveru v jednom stroji?
    jo jo co se dějepisu tyce a hudební nauky taky tak to mate pravdu, jsem opravdu nevzdelanec. Ja radsi praxi nez teoretickou faktickou nauku (hraju na klavir, hlavne jazz, ale nekdy i klasicky veci). Co mi de to je matika, fyzika. Ale dejak a jemu pribuzne obory mi proste nejdou a nejdou do hlavy.
    30.7.2006 23:03 Sandik | skóre: 13 | blog: obcasny_obcasny_blog | Praha (když zrovna nejsem někde jinde ;o)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jakou máte tapetu (wallpaper)?A co vice X serveru v jednom stroji?
    Protože vás ve škole učí kraviny.

    Při dějepise by se měl člověk dozvědět, jak nakládat s vlastní minulostí, pokud vám tam akorát lejou do hlavy data a pojmy, tak je to k šípku.

    V literatuře by se člověk měl dozvědět, co všechno se dá dělat s jazykem (pro šťouraly, mluvím o jazyce rodném a nikoli hovězím). Když se to nedozví, ale místo toho mu někdo akorát tlačí do hlavy názvy knih a jména spisovatelů, tak je to taky k šípku.

    V hudební výchově by se zase člověk měl naučit vnímat hudbu...

    Jenom pomalu čekám, kdy nějakého kreténa napadne, že ve výtvarné výchově by se měly děti biflovat jména slavných malířů a v tělocviku by se třeba zkoušelo, jastli víte, kdo vyhrál na olympiádě v roce 1946 ve vrhu koulí. ;o\
    ...
    30.7.2006 23:52 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jakou máte tapetu (wallpaper)?A co vice X serveru v jednom stroji?

    Přesně tak. Proto jsem také zásadně proti "maturitě z češtiny" v její současné podobě. Buď ať se maturuje opravdu z českého jazyka nebo ať je maturita z dějin literatury dobrovolná.

    Zajímavé ale je, že u přírodních věd se razí trend přesně opačný, takže o historii matematiky jsem se (nepočítám-li knihy) poprvé něco dozvěděl na výběrovkách na matfyzu a u fyziky nebo chemie to nebylo o moc lepší.

    31.7.2006 22:20 Sandik | skóre: 13 | blog: obcasny_obcasny_blog | Praha (když zrovna nejsem někde jinde ;o)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jakou máte tapetu (wallpaper)?A co vice X serveru v jednom stroji?
    Já jse taky pochopil, o co jde ve filosofii, až na vysoké škole. Navzdory občanské nauce na základce a základům společenských věd na střední... ;o)
    ...
    Heron avatar 29.7.2006 20:36 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jakou máte tapetu (wallpaper)?A co vice X serveru v jednom stroji?
    Pravda, vzhledem k datu tvého narození si znal Bacha osobně, tak to můžeš objektivně posoudit. Pro nás ostatní je to historie.
    30.7.2006 11:20 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jakou máte tapetu (wallpaper)?A co vice X serveru v jednom stroji?
    no jo to vis uz nejsem nejmladsi... ;-)

    Nejlepším hudebním skladatelem byl, je a dycky bude Tuomas Holopainen !
    30.7.2006 23:52 Sandik | skóre: 13 | blog: obcasny_obcasny_blog | Praha (když zrovna nejsem někde jinde ;o)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jakou máte tapetu (wallpaper)?A co vice X serveru v jednom stroji?
    no jo to vis uz nejsem nejmladsi... ;-)
    To nebylo na vás, ale na mě ;o)

    Tuomase Holopainena neznám a to co jsem slyšel mě úplně nenadchlo, ale možná kdybych to slyšel víckrát, tak mě to chytne ;o)

    Jinak obecně bych dneska hledal nadprůměrné muzikanty spíše mimo veliké proudy. Pop je nudný už z definice, ale dneska už se moc zajímavého neděje ani v rocu. Nesmírně silný umí být jazz. Třeba takový Laco Deczi se mi jen tak neoposlouchá. Mnoho zajímavého se děje hlavně mimo hlavní proudy. U nás je to nepochybně třeba Iva Bittová, ve světě například Yan Tiersen, i když mi občas připadá příliš popový. Mnoho pozoruhodných věcí najdete v tzv. Wordmusic, ale často se tam najdou taky neuvěřitelné kýče.
    ...
    David Watzke avatar 29.7.2006 20:32 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jakou máte tapetu (wallpaper)?A co vice X serveru v jednom stroji?
    bach byl nejlepší hudební skladaten na této planetě
    To musela bejt teda bída. Bez Bomfunk MC's :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    29.7.2006 22:57 Sandik | skóre: 13 | blog: obcasny_obcasny_blog | Praha (když zrovna nejsem někde jinde ;o)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jakou máte tapetu (wallpaper)?A co vice X serveru v jednom stroji?
    Jestli bude někdo za 250 let znát "Bomfunk MC's", tak osobně vyhodím všechny cédéčka s barokní muzikou do šmelce ;o)
    ...
    David Watzke avatar 29.7.2006 23:10 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jakou máte tapetu (wallpaper)?A co vice X serveru v jednom stroji?
    Myslím, že za 250 let už nic nevyhodíš ;-) Každopádně kdyby ses toho dožil, vyhodil bys je ;-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    30.7.2006 00:25 Sandik | skóre: 13 | blog: obcasny_obcasny_blog | Praha (když zrovna nejsem někde jinde ;o)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jakou máte tapetu (wallpaper)?A co vice X serveru v jednom stroji?
    Myslím, že za 250 let už nic nevyhodíš
    To je pointa té odvážné nabídky ;o)

    Ty cédéčka bych totiž rozhodně nikdy nevyhodil ;o)
    ...
    29.7.2006 23:24 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jakou máte tapetu (wallpaper)?A co vice X serveru v jednom stroji?
    Já to neznám ani dneska :-)

    Jinak, u Bacha neříkám, že to složil zle, ale abych ho řadil tak vysoko až nejvejš, to asi ne ;-) Možná kdyby ho dneska pustili k black metalu, že by teprve předvedl co umí :-)
    Copak toho není dost?
    30.7.2006 00:28 Sandik | skóre: 13 | blog: obcasny_obcasny_blog | Praha (když zrovna nejsem někde jinde ;o)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jakou máte tapetu (wallpaper)?A co vice X serveru v jednom stroji?
    A takový to "pa da dá, pada da da dá dá" co se Jmenuje "Tokáta a fuga D moll" znáte?

    Geniálnější hudební motiv neznám. ;o)
    ...
    stativ avatar 30.7.2006 11:40 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jakou máte tapetu (wallpaper)?A co vice X serveru v jednom stroji?
    Že ho neznám, i když to jméno už jsem někdy slyšel.
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    29.7.2006 00:59 ldx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jakou máte tapetu (wallpaper)?A co vice X serveru v jednom stroji?
    Jde a dost dobre :-), ovsem s KDE by to bylo dost narocne na prostredky. Ja pouzivam nejvic IceWM, ktery je IMHO krom BlackBoxu nejuspornejsi. Vyborne se mi to osvedcilo napr. s makro playerem s prohlizecema, aby mi to nerusilo praci (ne vsechno umi curl, napr. ruzna ssl a brouzdat slozitejsi stranky v urcity cas atd.)... No a krome wallpaperu tam mam samozrejme i jine toolbary, jine ikonky na desktopu a tak...
    30.7.2006 14:45 niobi | skóre: 10 | blog: Niobi w3b.1og | Liberec city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jakou máte tapetu (wallpaper)?A co vice X serveru v jednom stroji?
    kezde moderni disrto dneska umi spustit nekolik grafickych prostredi naraz at jiz na vzdalenou spravu [ treba ces VNC ] nebo primo na standartni vystup [ ^F7 - standard, ^F8 - ^F10 - se daji spustit dalsi X servery ] :]
    Totalni paranoia Linuxaka: emerge -C windows-base/windowsXP-meta MAC-WAR.eu - aneb i na apple je warez :-P
    vogo avatar 28.7.2006 12:23 vogo | skóre: 34 | blog: "Skládat papír"
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jakou máte tapetu (wallpaper)?A co vice X serveru v jednom stroji?
    na jednom mě běží KDE a na druhém UT2004 nebo Q3A :)
    Nejsem paranoidní, ale to ještě neznamená, že po mě nejdou.
    David Watzke avatar 28.7.2006 12:35 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jakou máte tapetu (wallpaper)?A co vice X serveru v jednom stroji?
    Mně na dvou KDE a na třetím nějaký FPS :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    28.7.2006 14:16 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jakou máte tapetu (wallpaper)?
    otazka je, jako co pocitat virtualni plochy, pres ktery je maximalizovana od prihlaseni do odhlaseni nejaka aplikace... treba konsole, firefox, thunderbird...
    David Watzke avatar 28.7.2006 14:19 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jakou máte tapetu (wallpaper)?
    Anketa se neptá jestli na tapetu vidíš ;-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    28.7.2006 18:20 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jakou máte tapetu (wallpaper)?
    Sice to neni klasicka plocha, ale ... pocitaji se i ty strany krychle v XGL, ktere nejsou pouzity na plochy? ;-)
    29.7.2006 14:11 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jakou máte tapetu (wallpaper)?
    Rekl bych ze ne, protoze to pak neni wallpaper ale krychle-paper ;-)

    A kdyz uz sme u XGL, zajimalo by me jestli (prip. kde) se da nastavit pocet ploch. Jestli by treba nemohla byt plocha i na horni a dolni podstave krychle.
    29.7.2006 14:43 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše OT Re: Jakou máte tapetu (wallpaper)?
    V souvislosti s vedlejšími diskuzemi o evoluci a kreaci mne napadlo, že to jde nastavit třeba v konfiguraci vesmíru, zvýšením počtu dimenzí našeho prostoru. V takovém 4rozměrném prostoru bude mít krychle bez horní a dolní podstavy 10 stěn, jestli se nepletu. Ale obávám se, že na tuhle konfiguraci nemá nikdo z nás rootovská práva ;-)
    29.7.2006 15:15 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OT Re: Jakou máte tapetu (wallpaper)?
    Já ano, pane Andersone... :-D

    Ne, ted vazne, myslel sem to jinak.
    Krychle ma preci 6 sten ne? tak proc by nemohlo byt 6 ploch? Anebo jina verze by byla, ze by to byl 3d utvar ve tvaru 5ti uhelniku pro pet ploch, 6ti uhelniku pro 6 ploch atd. podstava by pak ale musela zustat prazdna nebo jen texturovana ;-)

    ale nejradeji bych mel krychli o 6 plochach
    29.7.2006 18:54 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OT Re: Jakou máte tapetu (wallpaper)?
    V takovém 4rozměrném prostoru bude mít krychle bez horní a dolní podstavy 10 stěn, jestli se nepletu.

    Jestli dobře počítám, čtyřrozměrná analogie krychle bude mít osm třírozměrných "stěn" a 24 dvourozměrných.

    29.7.2006 20:18 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OT Re: Jakou máte tapetu (wallpaper)?
    No jo – 4D hyperkrychle nebo-li teserakt. Já jsem chtěl stěny dvourozměrné (tapetu zatím máme na dvourozměrné ploše :-)), tedy těleso, které má v každé rovině určené dvěma ze čtyř navzájem kolmých přímek jednu stěnu a další jednu stěnu s touto rovnoběžnou. Tzn. 6 navzájem kolmých rovin, 12 stěn, dvě jsem odečetl na podstavy. Hm, z toho mi ale nejspíš nevznikne těleso, to je jako kdybych se pokoušel v 3D ohraničit těleso přímkami…

    Tak leda si pořídit např. tenhle 3D LCD monitor, tam už by mělo jít s Glx zobrazit si "na krychli" (podle vzoru "na ploše") 8 tapet, nebo 6 bez podstav ;-)
    29.7.2006 20:42 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OT Re: Jakou máte tapetu (wallpaper)?

    Já jsem nikdy tu čtyřrozměrnou představivost neměl moc rozvinutou, takže si to radši představuji v souřadnicích. Co to je teserakt? to je množina bodů, jejichž všechny souřadnice leží v intervalu [0,1]. Jení 0-rozměrné "hrany" (mám mlhavé tušení, že se používá termín facets), tj. vrcholy, to jsou body, které mají všechny souřadnice 0 nebo 1 - takových je celkem 16. 1-rozměrné hrany vzniknou tak, že zafixuji tři souřadnice a zbylou nechám probíhat interval [0,1]; mám celkem 4 možnosti, které tři souřadnice to budou, a pro každou trojici 8 možností, jak je zafixovat, celkem tedy 32 jednorozměrných hran. U dvourozměrných stěn fixuji dvě souřadnice a dvě nechám probíhat [0,1]; mám 6 možností výběru souřadnic a 4 možnosti hodnot, tedy celkem 24 stěn. Třírozměrné stěny vzniknou tak, že se zafixuje jedna souřadnice a zbylé tři probíhají [0,1], takže mám 4 možnosti výběru fixované souřadnice a pro každou jen 2 různé hodnoty, takže 8 stěn. Obecně by počet k-rozměrných "stěn" n-rozměrné "krychle" měl vyjít (n nad k)2^{n-k}.

    Pro ostatní vícerozměrná tělesa už to tak jednoduché není, třeba úloha, kolik třírozměrných stěn má pravidelné čtyřrozměrné těleso, jehož stěnami jsou pravidelné dvanáctistěny, je docela zajímavá. Jestli si dobře vzpomínám, vyjde to 120.

    29.7.2006 21:06 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OT Re: Jakou máte tapetu (wallpaper)?
    Jj, je to 120, alespoň podle zmíněného článku na Wikipedii :-) Představovat si to ani nepokouším, protože to na Wikipedii mi připadá jenom jako hezké obrázky :-)

    Mne předtím pořád netrklo, že dvourozměrnými stěnami čtyřrozměrné těleso neohraničím. Až když jsem přes Wikipedii došel k Schläfliho zápisu pravidelných n-rozměrných těles, začal ho pro ten svůj "útvar" vytvářet a došel k {4,0,x,y}, došlo mi, že s nulou to nepůjde… A pak už mi konečně docvaklo, že přímkama 3D objekt taky neohraničím. Byla to tedy poněkud klikatá cesta k tomtu jednoduchému poznání :-)
    29.7.2006 21:30 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OT Re: Jakou máte tapetu (wallpaper)?
    A pak už mi konečně docvaklo, že přímkama 3D objekt taky neohraničím.

    Ale jo, jde to. Ale musí jich být opravdu hodně… :-)

    29.7.2006 21:35 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OT Re: Jakou máte tapetu (wallpaper)?
    No jo, ale když on Kralik chtěl těch ploch jen 6, a ne opravdu hodně:-)
    30.7.2006 11:24 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OT Re: Jakou máte tapetu (wallpaper)?
    ja sem celkom skromnej, me by tech 6 stacilo, ale koukam ze panove to rozvedli do trochu sirsich podrobnosti ;-)
    30.7.2006 11:36 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OT Re: Jakou máte tapetu (wallpaper)?
    No vono nam to cely vlastne k nicemu moc neni...nedokazeme vnimat vic jak 3 prostory, snad krome casu jako ctvrty prostor, ale to je dost dynamicky pojem.

    O k-prostorech muzeme uvazovat jen ve vypoctech, ale k nicemu konkretnimu to vlstne nevede, nikdo si to nedokaze predstavit (myslim predstavit si to skutecne, ne jen to chapat...)
    30.7.2006 20:09 ldx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OT Re: Jakou máte tapetu (wallpaper)?
    Sice uz je po diskuzi, ale... Myslim, ze hrube podcenujete silu lidske predstavivosti, ktera je vlastne motorem veskereho poznani. Jde jen o to se odpoutat od materialni reality, ktera nam diktuje, ze myslet ve 3-D je rozumne a prakticke. Nevim jak vy, ale ja neco chapu az ve chvili, kdy si to dokazu predstavit, matematicky zapis je uz jen vzorec teto predstavy, vec dobra do knihy nebo jako podklad algoritmu pro pocitacovy program...
    30.7.2006 21:29 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OT Re: Jakou máte tapetu (wallpaper)?
    no mozna mate pravdu ... kdyz tak nad tim premyslim tak si mozna dokazu predstavit vice nez 3 prostory ... urcite 4 mozna i 5 ale je to takove pochybne ... no nevim ...

    A ted me napadlo, videl jste Kostku 2? ;-)
    Josef Kufner avatar 30.7.2006 22:12 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OT Re: Jakou máte tapetu (wallpaper)?
    Tam ta hyperkostka byla az moc realna... takova... rotujici, sekajici,... :-D
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    30.7.2006 23:54 Sandik | skóre: 13 | blog: obcasny_obcasny_blog | Praha (když zrovna nejsem někde jinde ;o)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OT Re: Jakou máte tapetu (wallpaper)?
    A ted me napadlo, videl jste Kostku 2? ;-)
    Originál je mnohem lepší.

    Ostatně jako u všech remaků ;o)
    ...
    30.7.2006 00:09 ldx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OT Re: Jakou máte tapetu (wallpaper)?
    ja jen dodam takovou perlicku: cetl jsem pred nedavnem zajimavy clanek myslim ve Vesmiru o castecnych dimenzich (treba 2 a 1/2tá atd.) a zaver byl takovy, ze napr. fraktalovy rozvoj neni z matematickeho hlediska vlastne nic jineho nez specialni pripad castecne dimenze... V podstate vsude v prirode muzeme videt v beznych entitach i jine nez klasicke 3D nebo 2D objekty (typicky okraje listu rostlin, usporadani vetvi stromu...).
    30.7.2006 09:25 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OT Re: Jakou máte tapetu (wallpaper)?
    Ona to zase taková novinka není. Nevím sice přesně, kdy Hausdorff přišel s definicí Hausdorffovy míry a Hausdorffovy dimenze, ale vzhledem k tomu, že zemřel v roce 1942, pár let už to asi bude…
    30.7.2006 09:27 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OT Re: Jakou máte tapetu (wallpaper)?
    Tak podle wikipedie pochází definice Hausdorffovy dimenze z roku 1918…
    30.7.2006 11:33 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OT Re: Jakou máte tapetu (wallpaper)?
    jak by mohla byt dimenze 2 a 1/2 ta? co to je?
    30.7.2006 12:42 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OT Re: Jakou máte tapetu (wallpaper)?
    Nesmysl to není, mát to velmi dobrý smysl, dimenze objektu může skutečně být 2.5 nebo třeba 0.5. Ale tady asi není dost místa na to, abych to rozváděl nějak podrobněji.
    30.7.2006 20:02 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OT Re: Jakou máte tapetu (wallpaper)?
    A kde se o tom muzu neco dozvedet? (Zajima me to)
    31.7.2006 11:52 zenek | skóre: 8 | blog: Hello_world
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OT Re: Jakou máte tapetu (wallpaper)?
    Na rootu byl o fraktálech seriál, jestli to teda pomůže... odkaz
    Stop Skype Plague. , moje Jabber ID: zenek.k@jabbim.cz. Nejlepší XMPP server. DRM.
    stativ avatar 29.7.2006 18:33 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jakou máte tapetu (wallpaper)?
    No..a zase anketa, ve ktere nemuzu hlasovat presne. Mam 2 wallpapery na 2 virtualnich desktopech, kazdy ale obsahuje 3 plochy, ktere maji stejny wallpaper.
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    29.7.2006 19:07 next | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Rozna plocha - rozny obrazok - GNOME - ako?
    Ako GNOME (2.14.2) vysvetlit, ze chcem na kazdej ploche iny obrazok? Zatial to nejak nepochopi a vygooglit sa mi to nedari.

    Cim menej extra softu pouziteho, tym lepsie.
    29.7.2006 23:52 charvy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jakou máte tapetu (wallpaper)?
    Dal jsem na kazde plose jinou, ale vlastne mam zapnutou zmenu obrazku kazdych 30 minut a asi 40 obrazku, ktere se ruzne meni. Je to super ze clovek nemusi divat stale na jednu a tu samou tapeu a nemusi se starat o zmenu. Tim jsem chtel take rict ze tu ta moje moznost ve vyberu trochu chybi... =)
    30.7.2006 00:24 ldx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jakou máte tapetu (wallpaper)?
    K tomuto ucelu uspesne pouzivam skript slideshow. Nehlede na to, ze napr. Mplayer umi na plose prehravat i videa nebo poustet tv tuner.. Asi by se mel pocitat jen ten obrazek, ktery je umisten na te ktere plose tesne po startu X a window manageru.
    Jiří Němec avatar 30.7.2006 19:18 Jiří Němec | skóre: 22 | blog: BluPix | Horní Smrčné
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jakou máte tapetu (wallpaper)?
    Inspirován fotečkou nahoře jsem se pokusil vyfotit jak by mohlo vypadat pouze jedno pozadí pro 3 displeje. Trošku se mi to sice na pár místech rozjíždí, ale snad nejsme na fotografickym webu, aby tu někdo hodnotil kompozici apod.

    Jinak používám na notebooku jiné pozadí, než na desktopu. Na všech plochách mám stejné pozadí, stejně mi většina programů běží maximalizovaná na celou obrazovku.
    Spock: "Logic, logic, logic. Logic is the beginning of wisdom, not the end.
    30.7.2006 20:19 ldx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jakou máte tapetu (wallpaper)?
    Zkuste ta pozadi synchronizovat pres web, nejlepe asi nejakym skriptem. To znamena ze vsechny pocitace si vzajemne vymeni info o pozadi a podle toho se nastavi... A ta transparence ktera vytvari dojem dimenze, by snad sla taky, kdyby se poslalo pozadi druheho pocitace, a to by se pomoci funkce montage vkomponovalo do toho aktualniho. Vlastne by tim vzniklo jakesi pc-diorama :-)
    30.7.2006 20:46 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jakou máte tapetu (wallpaper)?
    To už vyloženě spěje k distribuovanému wallpaperu, na každém monitoru nebo LCD se zobrazí část nějaké obrovská fotky, a každý z účastníkůl si bude moci říct: "Měl jsem společnou plochu s x dalšími uživateli." Kdo se ujme organizace? ;-)
    Jiří Němec avatar 30.7.2006 20:46 Jiří Němec | skóre: 22 | blog: BluPix | Horní Smrčné
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jakou máte tapetu (wallpaper)?
    Ono by asi bylo jednodužší si pořídit nějaký opravdu průhledný displej :-D.

    Z realistického pohledu bych spíš uvažoval o koupi stativu a dalšího počítače, kterým bych ty 3 synchronizoval podle náhledu z foťáku. Zkoušel jsem to poštelovat při zazoomování, ale ve výsledné fotce se mi to rozjelo ještě více, než vidíte na téhle fotce. Navíc mám foťák teprv druhý týden, tak odemě nemůže nikdo čekat zázraky.
    Spock: "Logic, logic, logic. Logic is the beginning of wisdom, not the end.
    30.7.2006 21:01 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jakou máte tapetu (wallpaper)?
    Ale no tak, stačí dát foťák na stativ, zafixovat zaostření, expozici a teplotu barev a pak postupně přidávat/odebírat ty monitory, které mají být "průhledné". Na nich se nastaví jako pozadí nějaká výrazná barva a zbytek je v GIMPu na deset minut práce, pro někoho možná i na pět…
    Jiří Němec avatar 30.7.2006 21:19 Jiří Němec | skóre: 22 | blog: BluPix | Horní Smrčné
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jakou máte tapetu (wallpaper)?
    No tak jsem to původně chtěl dělat (s tím, že zatím nemám stativ), ale pak mi došlo že bych na ty monitory ikony nenamontoval tak, aby to vypadalo přirozeně.
    Spock: "Logic, logic, logic. Logic is the beginning of wisdom, not the end.
    Josef Kufner avatar 30.7.2006 22:16 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jakou máte tapetu (wallpaper)?
    Dáš na pozadí nějakou úchylnou barvu, pak jí nahradíš průhledností a do vrstvy pod to nacpeš fotku bez displeje, to je celé.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.