abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 22:44 | IT novinky

    Skriptovací programovací jazyk PHP (PHP: Hypertext Preprocessor, původně Personal Home Page) dnes slaví 30 let. Přesně před třiceti lety, 8. června 1995, oznámil Rasmus Lerdorf vydání PHP Tools (Personal Home Page Tools) verze 1.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 23:55 | Humor

    Ve středu v 17:00 byl ve Francii zablokován přístup k PornHubu a dalším webům pro dospělé. K 17:30 došlo k nárůstu počtu registrací Proton VPN o 1 000 % [𝕏]. Dle nového francouzského zákona jsou provozovatelé těchto webů povinni ověřovat věk uživatelů prostřednictvím průkazu totožnosti nebo platební karty.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 20
    6.6. 19:44 | Zajímavý článek

    Před 32 lety, 6. června 1993, byl spuštěn první český WWW server (ještě pod TLD .cs), pro potřeby fyziků zabývajících se problematikou vysokých energií.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    6.6. 16:11 | Zajímavý software

    Střílečku Borderlands 2 lze v rámci výprodeje série Borderlands na Steamu získat zdarma napořád, když aktivaci provedete do 8. června 19:00.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    6.6. 15:11 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 2.22 svobodného video editoru Flowblade (GitHub, Wikipedie). Přehled novinek v poznámkách k vydání. Videoukázky funkcí Flowblade na Vimeu. Instalovat lze také z Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    5.6. 15:00 | Komunita

    Canonical Launchpad vypíná systém správy verzí Bazaar. Vývojáři mohou své repozitáře do 1. září přemigrovat na Git.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    5.6. 13:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 2.53.21 svobodného multiplatformního balíku internetových aplikací SeaMonkey (Wikipedie). Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    5.6. 12:33 | Komunita Ladislav Hagara | Komentářů: 22
    5.6. 11:22 | Komunita

    Na Indiegogo byla spuštěna kampaň na podporu linuxového telefonu Liberux NEXX s osmijádrovým procesorem Rockchip RK3588S, 32 GB LPDDR4x RAM a 6.34″ 2400×1080 OLED displejem. Cena telefonu je 1 310 eur.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    5.6. 11:11 | Komunita

    Miro Hrončok vyhrál volby do Fedora Council. Mezi sedmi kandidáty, kteří se ucházeli o dvě křesla, nakonec získal nejvíce hlasů - 1089. Česká komunita má tak po delší době opět zástupce v nejvyšším orgánu Fedory.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Jaký je váš oblíbený skriptovací jazyk?
     (54%)
     (33%)
     (8%)
     (2%)
     (0%)
     (0%)
     (3%)
    Celkem 225 hlasů
     Komentářů: 16, poslední dnes 21:05
    Rozcestník

    Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?

    < 1000
    51% (348)
    1000 - 4000
    32% (218)
    4001 - 7000
    7% (47)
    7001 - 10000
    3% (24)
    > 10000
    7% (51)

    Celkem 688 hlasů
    Vytvořeno: 25.8.2006 08:01

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    David Watzke avatar 25.8.2006 08:07 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    Ha! :-)

    Asi 2971 :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    25.8.2006 08:25 wifinista | skóre: 25 | blog: Nesmyslný Svět | Drozdov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    To já mam s vesa kolem 80, heč!
    Umět dobře pracovat s PC vůbec neznamená umět dobře vytvářet makra v Microsoft Office
    vencour avatar 25.8.2006 10:33 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?

    S framebufferem +- 250.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    25.8.2006 08:08 wifinista | skóre: 25 | blog: Nesmyslný Svět | Drozdov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    Jak se jí potoře chce...
    Někdy 1980, jindy 2020
    Umět dobře pracovat s PC vůbec neznamená umět dobře vytvářet makra v Microsoft Office
    25.8.2006 08:28 taz | skóre: 6 | blog: taz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    cca 3300
    25.8.2006 13:17 wifinista | skóre: 25 | blog: Nesmyslný Svět | Drozdov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    Pro toho, kdo nerozumí mému přípěvku, je tam blbost: potoře = potvoře
    Umět dobře pracovat s PC vůbec neznamená umět dobře vytvářet makra v Microsoft Office
    25.8.2006 08:28 Scooter
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    čekal jsem víc :o)
    32710 frames in 5.0 seconds = 6541.870 FPS
    25.8.2006 08:29 Scooter
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    ha - vypnul jsem amarok
    38391 frames in 5.0 seconds = 7678.079 FPS
    25.8.2006 08:29 prOm3TheuS | skóre: 18 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    Hmmm mám GF 5700 a pohybuje se to okolo 2500 FPS. Tak mně napadá v Linuxu asi neni žádný nástroj podobný 3DMARKu?
    Pavel Čejka avatar 26.8.2006 00:46 Pavel Čejka | skóre: 28 | blog: tosinezaslouzijmeno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    Nevím o něm, ale na Wine.org proběhly asi dvě velká testování s pomocí nějakého 3D Marku pod Wine. Cílem bylo otestovat spíš funkčnost emulace DirectX než řešit výkon, ale je tam taky tabulka která ukazuje jak se Wine liší od Wokenních výsledků a co funguje víceméně stejně a co ne. Takže je možné, že se dá právě nějaký ten 3D Mark a pod. použít rovnou. Přesný odkaz neznám, hledejte.
    David Watzke avatar 26.8.2006 00:50 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    Na Wine.org? :-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Pavel Čejka avatar 26.8.2006 00:51 Pavel Čejka | skóre: 28 | blog: tosinezaslouzijmeno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    Sorry, error. Na www.winehq.org ...
    Pavel Čejka avatar 26.8.2006 00:52 Pavel Čejka | skóre: 28 | blog: tosinezaslouzijmeno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    Konkrétně tady ...

    http://wiki.winehq.org/BenchMark-0.9.5
    25.8.2006 08:35 Hanato | skóre: 13 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    Mozna tupy dotaz, ale jak zjistim kolik to natoci?
    Nikdo učený z nebe nespadl, ale blbce jako kdyby shazovali. PS: proto jsem tady dole :-)
    25.8.2006 08:46 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    ~ $ glxgears
    
    Program každou chvíli píše do konzole průměrný počet snímků za vteřinu.
    25.8.2006 08:51 Hanato | skóre: 13 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    Me prave nic nepise, jak se pusti na celou obrazovku? Nikde k tomu nemuzu najit manual...
    Nikdo učený z nebe nespadl, ale blbce jako kdyby shazovali. PS: proto jsem tady dole :-)
    David Watzke avatar 25.8.2006 08:56 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    Nepouštěj to přes celou obrazovku, běžně se to měří tak, jak to okno vyskočí. Zkus přepínač -printfps.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    25.8.2006 09:00 Hanato | skóre: 13 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    dik, uz to pise...

    no nic moc 1600...
    Nikdo učený z nebe nespadl, ale blbce jako kdyby shazovali. PS: proto jsem tady dole :-)
    25.8.2006 17:24 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    Nebo ten druhý přepínač... :-D :-D :-D
    26.8.2006 18:10 Drašar | skóre: 27 | Velký Týnec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    To se musis pozorne divat a delat si carky na papir. :-D
    Patička
    25.8.2006 08:45 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    V okně výchozí velikosti kolem 250, přes skoro celou obrazovku (asi 1672x990) pak jen asi 60.
    kotyz avatar 25.8.2006 08:49 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    ja mam radeon 9250 s 64 mb ram a dava me to kolem 680 fps s opensource ovladacema a s binarnima ati takovejch 80 pokud to vubec najede (v nekterejch verzich 3d akcelerace vubec nesla).

    uz sem uvazoval o vymene za bazarovou geforce2 ale zase kdyz uz sem za tu kartu dal skoro 2000 a je este v zaruce a pod win funguje excelentne ...

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 25.8.2006 08:51 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    to proto ze nvidia je udajne v linuxu bezproblemova a chci aby se me tam nesekal unreal tournament ale zas se me nechce menit peknou novou kartu ... :-(
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    25.8.2006 09:00 phax7 | skóre: 34 | blog: PhaX_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    Já mám bazarovou nvidii za 500, v glxgears 1486 a UT běží skvěle;)
    26.8.2006 15:15 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    No nevim. Mam ATI Radeona 9250, v glxgears mam 1240 (Sempron 2800) a 3D akcelerace fungovala v Debianu Sarge ihned po instalaci, bez jakehokoliv ladeni, coz je v pripade nVidie zatim nedosazitelne. Tomu rikam bezproblemova karta.
    27.8.2006 01:37 Petr Svoboda | skóre: 13 | blog: * | Příbram
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    Zajímavé, mám taky Radeona 9250 (128MB/128bit) a s opensource ovladačem na Duronu 750 mám cca 2300 FPS. S binárníma to bylo víc, ale už nevím kolik.
    25.8.2006 18:23 yac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    Mam tu samou kartu s 128 MB, opensource ovladace nejedou vubec, nicmene ATI ovladace naprosto bez problemu s FPS kolem 1600. Jinak receno zrejme vubec tu 3d akceleraci nemas (glxinfo ?), coz je vetsinou zpusobeno nepritomnosti fglrx modulu do jadra. Pokud jsi ho nekompiloval, divil bych se kdybys mel vic nez 80 FPS. A pokud jsi ho zkompiloval a 3d akcelerace jede... wow:] Ja s temi ATI drajvry nemel nikdy problemy, jsou cim dal lepsi.
    25.8.2006 08:55 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    Nevim co je FPS
    V podstatě nic nevím
    David Watzke avatar 25.8.2006 08:57 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    Frames per second, snímky za sekundu...
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    25.8.2006 09:03 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    ale fuj ... správná odpověď je přeci použij Google ;-)
    25.8.2006 18:02 repli
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    fakt pivní svátek
    Heron avatar 25.8.2006 09:53 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    First Person Shooter
    25.8.2006 10:49 Lukáš Zapletal | skóre: 42 | blog: lzapův svět | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    Fax Preference Service
    25.8.2006 09:00 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    hm, vzhledem k průměrnému čtenářstvu tohoto serveru se mi zdají hranice intervalů dosti špatně zvolené ... ntb mi momentálně píše něco kolem 280, na desktopu to není o moc lepší (táhne to CPU, GeForce MX400 + AMD64 + Xorg 7 = špatná volba na hry), další comp bude mít jen v řádu desítek (Matrox Millenium není podporován) ... čili kdyby se u každé volby škrtla nula, vůbec by mi to nevadilo (a pro těch pár gamesáků by se mohlo odstupňovat až do 5K)

    p.s. "průměrně" - myslí se průměr ze všech počítačů, co mám?
    David Watzke avatar 25.8.2006 09:07 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    p.s. "průměrně" - myslí se průměr ze všech počítačů, co mám?
    Ne, spíš jsem myslel desktop, nebo hlavní počítač...
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    David Watzke avatar 25.8.2006 09:15 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    (a pro těch pár gamesáků by se mohlo odstupňovat až do 5K)
    DO 5K?! Gamesáci tam ještě ani nezačínaj :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Max avatar 25.8.2006 16:52 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    Hmmm, když má někdo Radka, tak co asi, že? :-/ Kdybych to měl tak nějak porovnat s výkonem ve win, tak bych měl místo 4litrů něco přes 6 litrů ;-) a to mám archaický kousek, koupit něco trošku novějšího, tak jsem na 23000 jako nic.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    David Watzke avatar 25.8.2006 19:53 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    Když má někdo Radka, nemůže si říkat gamesák. Ani ze srandy.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    27.8.2006 20:35 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    DO 5K?! Gamesáci tam ještě ani nezačínaj :-D
    no však by mohli svorně klikat "nad 5K" ;-)

    - momentálně mají volby nad 7K dohromady pouhých 9%, takže asi opravdu není zajímavé pohybovat se v těchto výšinách ...
    25.8.2006 09:01 jgv | skóre: 13
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    Pokud mam grafiku v uspornym modu tak 840, pokud ji dam na max tak 1150. Mam ATI Radeon XPRESS 200M.

    Jeste akorat dotaz. Jak se to presne meri? Kdyz je videt cele to okno, nebo kdyz je zobrazovana plocha posunuta pod dolnim okrajem obrazovky a je zakryta? Pak totiz to udela az 2500 :-)
    David Watzke avatar 25.8.2006 09:13 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    Logicky když je to celý vidět. Co myslíš, že měříš, když to schováš? :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    25.8.2006 12:41 Ladislav Sückr | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?

    Taky mám ATI Radeon XPRESS 200M + Turion a když "to" schovám tak mi to ukazuje i 14300 :-). Jinak tak 620.

    Myslet špatně je lepší než nemyslet vůbec.
    25.8.2006 12:44 Ladislav Sückr | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?

    samozřejmě že : 14293 frames in 5.0 seconds = 2858.600 FPS. Nějak se mi to cut&paste nepovedlo :-(

    Myslet špatně je lepší než nemyslet vůbec.
    25.8.2006 09:10 David Fridrich | skóre: 2 | blog: major_zeman | Praha 6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    19233 frames in 5.0 seconds = 3846.488 FPS @ GeForce 6600
    25.8.2006 14:40 janskyj | skóre: 11 | blog: linuxuv_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    3740.355 FPS s GeForce 5500 :-)
    Krystaly, polovodiče, všechno směšné. Co tak konzole z digitronů, to by bylo něco pro pravé muže. :)
    25.8.2006 09:12 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    Dell D610, Intel Corporation Mobile 915GM/GMS/910GML Express Graphics, neco kolem 1000 FPS. Kazdopadne tohle by mohla byt zajimava nova funkce pro sekci hardware - pridat ke grafikam FPS a pak moznost hledat / tridit podle ni. Bugzilla, pokud se mnou souhlasite.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    David Watzke avatar 25.8.2006 09:14 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    25.8.2006 10:51 Lukáš Zapletal | skóre: 42 | blog: lzapův svět | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    Je to nesmysl, každá distribuce to může mít jinak opatchované (fullscreen, nezobrazuje FPS atd atp)

    Pokud to přidáváš ke grafikám, tak to přidej i k základním deskám - ty maj přece taky grafiky ne?
    25.8.2006 18:48 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    Doma: nVidia Corporation NV11GL [Quadro2 MXR/EX/Go] cca 215 FPS
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    25.8.2006 09:27 pepik | skóre: 16 | blog: nevim | Chlumec nad Cidlinou
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    Mám GF 5700 a naměřil jsem:

    7294 frames in 5.0 seconds = 1458.698 FPS

    No ale jak koukám na jiný, slabší výkon :-(
    25.8.2006 10:54 Lukáš Zapletal | skóre: 42 | blog: lzapův svět | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    Fakt málo, to je skoro jako moje integrovka nForce 6115: 1200fps.
    25.8.2006 11:33 pepik | skóre: 16 | blog: nevim | Chlumec nad Cidlinou
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    Jestli to nebude tím, že jsem s tím okýnkem hýbal :-D
    25.8.2006 09:40 Kill007 | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    53325 frames in 5.0 seconds = 10664.928 FPS
    53556 frames in 5.0 seconds = 10711.071 FPS
    53429 frames in 5.0 seconds = 10685.767 FPS
    NVIDIA 7600GT, drivery 87.62, X.org 7.0
    25.8.2006 10:55 Lukáš Zapletal | skóre: 42 | blog: lzapův svět | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    By mě zajímalo k čemu to v Linuxu máš :-)
    David Watzke avatar 25.8.2006 10:55 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    Třeba na hry?
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Heron avatar 25.8.2006 11:21 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    Třeba na pořádnou práci v nějakým 3D modeláři?
    25.8.2006 23:09 Lukáš Zapletal | skóre: 42 | blog: lzapův svět | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    ;-)
    25.8.2006 23:44 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    tak me napada, pouzivaji ruzne CADy vykon grafickych karet? jeden kamarad me tvrdil, ze na rysovani v cadu potrebuje grafarnu za osm litru... coz me prislo malinko moc - obvzlast, kdyz na poradne vypocty se operace nad floaty z graf. karet moc nehodi...
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    26.8.2006 02:00 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    Asi jak které. Ale pokud člověk používá Mayu nebo StudioTools, potřebuje Overlay Planes. A pokud člověk potřebuje Overlay Planes, tak u nVidie a ATI (snad s výjimkou FireGL) ještě celkem nedávno pohořel. Teď jsem někde četl, že snad i Quadro by to mělo umět - nevím, dřív tomu tak nebývalo, četl jsem recenzi na starší Quadro (možná odvozené od GeForce 2?) a Maya se na něm líně valila (v porovnání s Oxygenem VX1, což je pro Quadro ostuda... :-D). Jenže ani Quadro, pokud to umí dneska, není levná záležitost. Takže špičkové CADy ji dost možná využijí jen kvůli tomu, jak jsou psané, pokud jsou portované z nějakého proprietárního Unixu. Workstation grafika měla vždycky svoje specifika... A že by někdo přepsal patnáct let vyvíjený software v ceně deseti vyhovujících grafických karet jen kvůli šetřílkům? ;-)
    29.8.2006 15:10 Oto 'tapik' Buchta
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    Ja osobne chodil MicroStation, nejvetsi a nejdrazsi CAD system, na Linuxu na masine, ktera mi ted nestaci ani jako printserver, kdyz chcu tisknout fotky pomoci PrintWizardu z digicamu. Je to K2/300, S3ViRGE,64MB RAM a vse chodilo bez problemu i na 19'' Philips 109p pri 1600x1200/16bit. Dokonce DOSova verze mi krasne chodila na 5x86 s 32MB RAM se stejnou kartou (ale 800x600, uznavam). Osobne se priznam, ze nechapu, k cemu by to bylo mit pro CAD system OpenGL grafarnu za 8litru. Vzdyt prece vsechny vypocty (renderovani) se musi dit v pameti, aby se dal vystup vyprintnout. Navic je treba si rict, ze neco jineho je 3Dmodelar a neco jineho CAD system...
    21.9.2006 14:56 Jirka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    Vyposty dela nejaky procesor. A je jen otazka softwaru, ktery z procesoru v pocitaci dokaze vyuzit. Vysledek se pak ulozi do pameti, to neni problem.
    25.8.2006 10:07 V.... S....
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    No me to taky toci pres 10000, a mam jen ATi 9600 a to jeste myslim trochu orezanou verzi. Drive to tocilo kolem 200 i min. Pak co sem nainstaloval ATi ovladace a zprovoznil fglrx (pro me dost porod :D) tak to jede takhle, no nicmene San Andreas jelo hur nez pod Widlema (emulator Cedega trial verze)

    Takze takhle no, zdrava bud linuxarska komunito ;-)
    25.8.2006 10:38 still
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    GF6600 GT - 7505fps, tesne nad 7000 :)
    25.8.2006 10:56 knot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    Mam stejnou kartu a vytocil jsem to takhle :

    44543 frames in 5.0 seconds = 8908.520 FPS
    51510 frames in 5.0 seconds = 10301.996 FPS
    50947 frames in 5.0 seconds = 10189.318 FPS
    50289 frames in 5.0 seconds = 10057.792 FPS
    51574 frames in 5.0 seconds = 10314.781 FPS
    50270 frames in 5.0 seconds = 10053.929 FPS

    Kernel : 2.6.17-gentoo-r4
    X : 7.0
    Nvidia : 1.0.8762
    Ale stejne je mi to nanic - Widle mi nefungujou a na pipepanic by mi stacilo i min ;)
    25.8.2006 10:48 Lukáš Zapletal | skóre: 42 | blog: lzapův svět | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    14313 když zmenším okno na 1x1 pixel. Co je to proboha za hloupou otázku? Glxgears nic neměří.
    25.8.2006 12:28 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    Co je to proboha za hloupost, dávat sem nic neřešící ankety? ;-)
    25.8.2006 10:51 Mti. | skóre: 31 | blog: Mti
    Rozbalit Rozbalit vše me too...
    ssh jmeno@stroj -CX glxgears ... 780 frames in 6.0 seconds = 130.000 FPS

    Cekal sem horsi vysledek. Lokalne ten notebook delal 280 ... a nemel vytizene cpu naplno. :-) Stroj "stroj" nema monitor, byt je mi z casti desktopem... :-)
    Vidim harddisk mrzuty, jehoz hlava plotny se dotyka...
    NbS avatar 25.8.2006 11:09 NbS | skóre: 26 | blog: Linux jako Linux ... vsude je neco jako /etc | Prague
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    glxgears : 11387 aquamark 3 : 59425 a 3dmark 03 a 05 teprve sosam :) az pri tehle anketce me napadlo to testnout taky pod win, i kdyz jsou jen na jednu hru :))
    Pan Bily byli bily strop, aby byl bily ... (Opravdu si myslite, ze je to spravne) ?
    Václav 25.8.2006 12:14 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    4228.245 FPS... Ujde, na notebook...
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    nemo avatar 25.8.2006 12:19 nemo | skóre: 12 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    A ja zrovna dneska vzdal zprovozneni AIGLX v me Fedore...

    Jinak po pracnem hrani si se systemem jsem to zprovoznil a ukazuje cca 1580 FPS a nekdy i pres 1600. ATI Radeon 9200. Moje pristi GK bude nVidia, protoze uz nemam nervy porad zjistovat, proc zrovna muj hardware v Linuxu nefunguje optimalne...
    "Laughter is the best tech support!"
    25.8.2006 12:40 Thunder.m | skóre: 35 | blog: e17
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    62426 frames in 5.0 seconds = 12485.141 FPS
    David Watzke avatar 25.8.2006 12:41 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    Já chci taky, fňuk...
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    25.8.2006 12:50 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    Nevím co si mám myslet o anketě, která mi nabízí nejmenší možnost < 1000, když já mám kolem padesáti. Působí to, řekl bych, až trochu výsměšně.
    Copak toho není dost?
    David Watzke avatar 25.8.2006 12:53 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    Sorry, měl jsem tam dát víc menších čísel...
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    25.8.2006 13:12 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    Už jsem si stačil zvyknout :-)
    Copak toho není dost?
    25.8.2006 14:04 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    Ony by hlavně měly být jednotlivé varianty odstupňovány spíš exponenciálně než lineárně. Mám 1700 a jsem v klidu - stejně ani nevím, jestli tam mám Radeon 7500 nebo 8500, natož abych honil nějaké FPS. Takový výsledek 'openssl speed aes-128-cbc' mne zajímá mnohem víc…
    David Watzke avatar 25.8.2006 23:50 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    $ openssl speed aes-128-cbc
    Doing aes-128 cbc for 3s on 16 size blocks: 13942191 aes-128 cbc's in 2.99s
    Doing aes-128 cbc for 3s on 64 size blocks: 3681351 aes-128 cbc's in 2.98s
    Doing aes-128 cbc for 3s on 256 size blocks: 937463 aes-128 cbc's in 2.98s
    Doing aes-128 cbc for 3s on 1024 size blocks: 234816 aes-128 cbc's in 2.99s
    Doing aes-128 cbc for 3s on 8192 size blocks: 28972 aes-128 cbc's in 2.94s
    OpenSSL 0.9.7j 04 May 2006
    built on: Sun May 28 22:55:14 CEST 2006
    options:bn(64,64) md2(int) rc4(ptr,char) des(idx,cisc,16,int)
            aes(partial) idea(int) blowfish(ptr2)
    compiler: x86_64-pc-linux-gnu-gcc ...
    available timing options: TIMES TIMEB HZ=100 [sysconf value]
    timing function used: times
    The 'numbers' are in 1000s of bytes per second processed.
    type             16 bytes     64 bytes    256 bytes   1024 bytes   8192 bytes
    aes-128 cbc      74607.04k    79062.57k    80533.73k    80418.59k    80727.42k
    To je dobrý, nebo špatný?
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    26.8.2006 00:39 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    Jestli je to Athlon 64 3000+, tak to víceméně odpovídá, s distribučním openssl mám pro 8K bloky 87924.74k na 3500+. Ale když jsem si teď zkusil přeložit openssl s maximální optimalizací, vyšlo mi 119233.06k, takže zjevně existují výjimky z pravidla, že překompilovávat aplikace s lepší optimalizací většinou nestojí za to…
    26.8.2006 18:24 zelial | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    a zmenil se nejak temi optimalizacemi narust "prutoku" dat tou sifrou?

    protoze u me jet o pro 16B bloky temer polovicni hodnota oproti 8K blokum. tak dumam, cim by to mohlo byt...

    debian testing, 32b, AMD turion ML-34 1800MHz
    zelial@masomlejn:~$ openssl speed aes-128-cbc
    Doing aes-128 cbc for 3s on 16 size blocks: 9966473 aes-128 cbc's in 3.00s
    Doing aes-128 cbc for 3s on 64 size blocks: 3769316 aes-128 cbc's in 3.01s
    Doing aes-128 cbc for 3s on 256 size blocks: 1089629 aes-128 cbc's in 3.00s
    Doing aes-128 cbc for 3s on 1024 size blocks: 283492 aes-128 cbc's in 3.01s
    Doing aes-128 cbc for 3s on 8192 size blocks: 35814 aes-128 cbc's in 3.00s
    OpenSSL 0.9.8b 04 May 2006
    built on: Mon May 15 19:09:09 UTC 2006
    options:bn(64,32) md2(int) rc4(idx,int) des(ptr,risc1,16,long) aes(partial) blowfish(idx) 
    compiler: gcc -fPIC -DOPENSSL_PIC -DZLIB -DOPENSSL_THREADS 
    -D_REENTRANT -DDSO_DLFCN -DHAVE_DLFCN_H -DL_ENDIAN -DTERMIO -O3 
    -march=i686 -Wa,--noexecstack -g -Wall -DOPENSSL_BN_ASM_PART_WORDS 
    -DOPENSSL_IA32_SSE2 -DSHA1_ASM -DMD5_ASM -DRMD160_ASM -DAES_ASM
    available timing options: TIMES TIMEB HZ=100 [sysconf value]
    timing function used: times
    The 'numbers' are in 1000s of bytes per second processed.
    type             16 bytes     64 bytes    256 bytes   1024 bytes   8192 bytes
    aes-128 cbc      53154.52k    80144.92k    92981.67k    96443.79k    97796.10k
    
    
    26.8.2006 19:38 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?

    Samozřejmě že ano:

    type             16 bytes     64 bytes    256 bytes   1024 bytes   8192 bytes
    aes-128 cbc      71223.72k    87009.03k    87452.60k    87737.00k    87935.66k
    aes-128 cbc      91046.30k   117184.26k   119008.21k   119831.97k   119469.40k
    

    Že je celkový "průtok dat" vyšší pro velké bloky, to je logické - zkuste si zapsat stejné množství dat do souboru po 16B blocích a po 8KB blocích. Jen je u vás ten poměr od dost výraznější než u mne.

    26.8.2006 19:47 zelial | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    srovnaval jsem to s hodnotami, co nameril david watzke taky kousek vys - tam je ten narust minimalni.
    David Watzke avatar 26.8.2006 21:20 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    Jestli je to Athlon 64 3000+,
    Je.
    Ale když jsem si teď zkusil přeložit openssl s maximální optimalizací, vyšlo mi 119233.06k, takže zjevně existují výjimky z pravidla, že překompilovávat aplikace s lepší optimalizací většinou nestojí za to…
    Zkusil jsem to taky a pro 8K bloky to hodilo 89154.86k.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    26.8.2006 22:42 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    To je divné, na 3000+ (Venice) jsem právě dostal 98467.84 (gcc 4.1, -march=k8 -m64 -O3 -fomit-frame-pointer), tak velký rozdíl bych nečekal.
    David Watzke avatar 26.8.2006 23:17 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    Taky mám Venice a GCC 4.1.1 a zkusil jsem to tedy znova s CFLAGS a CXXFLAGS -march=k8 -m64 -O3 -fomit-frame-pointer...

    Víc jak 89 tisíc z toho nedostanu... Sice mi tu běží dost věcí, ale nic nijak zvlášť nezatěžuje procesor... Divný.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    26.8.2006 23:22 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    Další procesy by to ovlivnit neměly, openssl počítá výsledky jen z času spotřebovaného vlastním procesem, ne z doby trvání (zkuste si ho spustit dvakrát paralelně). Nejsem si ale jistý, jestli ten jejich config skript používá proměnnou prostředí CFLAGS a jestli to není potřeba opravit přímo v hlavním Makefile.
    David Watzke avatar 26.8.2006 23:33 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    Používá, všiml jsem si toho při kompilaci. Emerge mu je možná nějak procpal...
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    27.8.2006 00:06 max
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    taky jsem to zkusil a vyšlo mi toto:
    OpenSSL 0.9.7e 25 Oct 2004
    built on: Thu Feb  9 05:23:41 Local time zone must be set--see zic manual page 2006
    options:bn(64,64) md2(int) rc4(ptr,char) des(idx,cisc,16,int) aes(partial) idea(int)
     blowfish(ptr2) 
    compiler: x86_64-pc-linux-gnu-gcc -fPIC -DZLIB_SHARED -DZLIB
     -DOPENSSL_THREADS -D_REENTRANT -DDSO_DLFCN -DHAVE_DLFCN_H
     -DOPENSSL_NO_KRB5 -m64 -DL_ENDIAN -DTERMIO  -Wall
     -DMD32_REG_T=int -O2 -pipe
    available timing options: TIMES TIMEB HZ=100 [sysconf value]
    timing function used: times
    The 'numbers' are in 1000s of bytes per second processed.
    type             16 bytes     64 bytes    256 bytes   1024 bytes   8192 bytes
    aes-128 cbc      85985.45k    90551.89k    92123.77k    92615.87k    92624.03k
    mám amd 64 3200+ Venice ale nevím jaká čísla jsou kladnější tak pokud by mi někdo řekl zda je to dobré budu rád
    27.8.2006 00:19 max
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    myslím že jsem to už pochopil a ta čísla se mi zdají celkem odpovídající v porovnání co jste psaly vy..
    25.8.2006 13:18 happy barney | skóre: 34 | blog: dont_worry_be_happy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    hmm, chybaju tam moznosti command not found a extension "GLX" missing on display :-)
    potom mozem zahlasovat za oba pocitace :-)
    25.8.2006 13:25 diverman | skóre: 32 | blog: život s tučňáčkem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    $ glxgears
    bash: glxgears: command not found
    
    neřeším :-)
    deb http://ftp.cz.debian.org/debian jessie main contrib non-free
    25.8.2006 14:29 ABCLinuxuIsAlive | skóre: 12 | blog: Cubix | Nodnol
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    cubeek@princezna ~ $ glxgears
    Xlib:  extension "GLX" missing on display ":0.0".
    glxgears: Error: couldn't get an RGB, Double-buffered visual.
    
    neco mi v te ankete chybi
    Nejsem povinen byt takový, jaký bych podle ostatních měl být. Je to jejich omyl, ne moje selhaní.
    25.8.2006 13:42 Ritchie | skóre: 27 | blog: Ritchie's | Berlin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    S GeForce FX5200 asi 2800 fps. Pokud však pomocí xrandr otočím obraz, výkon prudce klesne na 400 fps.
    25.8.2006 14:21 Deleted [8409] | skóre: 14 | blog: darkblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    Mě tato karta dělala něco kolem 1400, fakt zajímavé:-D
    Pavel Čejka avatar 26.8.2006 00:32 Pavel Čejka | skóre: 28 | blog: tosinezaslouzijmeno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    Že by rozdíl v 64/128bit pamětech?
    26.8.2006 01:39 Ritchie | skóre: 27 | blog: Ritchie's | Berlin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    Už se to zde řešilo, ale nevyřešilo.
    25.8.2006 14:33 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    1200 FPS -- ge force 6200 a to je jenom s pasivnim chladicem, hec! (ale je to hrozny smejd)

    jsem tu jediny ignorant co nevedel jakou ma grafickou kartu a musel si dat lspci, i presto ze si ten pocitac kupoval sam a po castech?
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    25.8.2006 17:34 knizmi | skóre: 27 | blog: Blog | Kosmonosy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    Ja jsem na tom uplne stejne, akorat jsem jeste k tomu nedavno premyslel, jestli mam desku od Asusu nebo od MSI (a to jsem si to v zari sam kupoval a skladal)
    26.8.2006 08:05 Daniel Smolik | skóre: 15 | blog: marvin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    Neboj ja si taky nepamatuju a bez lspci jsem byl ztracen. A co vic ja to pustil a dalo mi to 65 FPS tak jsem zahajil zkoumani prelozil kernel drivery atd a pak zjistil, ze mam kuli BTTV zapnute GL a XV sync to VBLANK a s tim to vic FPS clkem logicky neda :-) Pak uz to dalo 4500.
    25.8.2006 15:05 Marek | skóre: 5 | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    Nvidia FX5900XT Ovladač je verze 1.0-8762 a ještě dneska skusím ty nové.

    31533 frames in 5.0 seconds = 6306.592 FPS 39655 frames in 5.0 seconds = 7930.834 FPS 40835 frames in 5.0 seconds = 8166.970 FPS 41330 frames in 5.0 seconds = 8265.908 FPS 41027 frames in 5.0 seconds = 8205.287 FPS 41361 frames in 5.0 seconds = 8272.034 FPS 41504 frames in 5.0 seconds = 8300.732 FPS 41014 frames in 5.0 seconds = 8202.644 FPS
    25.8.2006 15:11 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    $ glxgears
    Xlib:  extension "GLX" missing on display ":0.0".
    Error: couldn't get an RGB, Double-buffered visual
    
    od upgrade na etch som nemal dovod rozbehavat ten hnusny kernel taint...
    Jardík avatar 25.8.2006 15:32 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    GF6600GT s driverem nvidia-8762: 8350
    Pokud ale zapnu v xfwm4 composite, tak jen 2380
    Věřím v jednoho Boha.
    25.8.2006 15:40 sssssssss | skóre: 15 | blog: cotoje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    25887 frames in 5.0 seconds = 5153.407 FPS 25486 frames in 5.0 seconds = 5093.660 FPS 26484 frames in 5.0 seconds = 5274.371 FPS 26357 frames in 5.0 seconds = 5246.446 FPS 25981 frames in 5.0 seconds = 5186.699 FPS

    nvidia 5600něco 256MB
    hmm
    25.8.2006 18:06 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    45679 frames in 5.0 seconds = 9135.788 FPS na nVidia GeForce 2

    (Ale pak jsem to okno vrátil zpátky na obraz a už to tak slavný nebylo ;-))
    Quando omni flunkus moritati
    25.8.2006 16:16 mozog | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    Xlib: extension "GLX" missing on display ":0.0".
    Error: couldn't get an RGB, Double-buffered visual
    25.8.2006 20:30 Michal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    E6600 @ 3.2HGz, 7800GTX @ 470 jadro, 1300 pamet 14200FPS
    David Watzke avatar 26.8.2006 21:33 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    To bych si nechal líbit :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    25.8.2006 20:37 xxxxxxxx | skóre: 16 | blog: mrtvy blog | v nebi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    tak sem tedka aktualizoval ovladac ati 8.28.cosi a z 2200fps mam najednou 140. a nejde ani tuxracer :-(
    Honza Balák avatar 25.8.2006 20:50 Honza Balák | skóre: 23 | blog: Jaxův linuxový zápisník | Předklášteří
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    A kruci - jak se tak divam... N6600 Extreme 128MB
    72 frames in 5.0 seconds = 14.349 FPS
    79 frames in 5.0 seconds = 15.682 FPS
    64 frames in 5.1 seconds = 12.571 FPS
    85 frames in 5.1 seconds = 16.784 FPS
    91 frames in 5.1 seconds = 17.927 FPS
    
    Neni to nejak malo?
    <null>
    David Watzke avatar 25.8.2006 21:02 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    Jo, to je :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    25.8.2006 21:55 Lukas | skóre: 24 | blog: onemj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    Asus N6600 256 MB:
    20018 frames in 5.0 seconds = 4003.520 FPS
    20174 frames in 5.0 seconds = 4034.781 FPS
    20177 frames in 5.0 seconds = 4035.218 FPS
    20179 frames in 5.0 seconds = 4035.697 FPS
    20175 frames in 5.0 seconds = 4034.957 FPS
    20178 frames in 5.0 seconds = 4035.507 FPS
    Není to nějak málo :-D :-D
    25.8.2006 21:57 Lukas | skóre: 24 | blog: onemj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    A to nemluvě o tom že jedu na AGP 4x :-D :-(
    David Watzke avatar 25.8.2006 22:04 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    Aha, proto tak málo (na tuhle kartu).
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    25.8.2006 22:12 User682 | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    mozna, ze tu mam jeden z nejhorsich fps

    goldenfish@prog3:~/temporary$ glxgears -printfps 1461 frames in 5.0 seconds = 292.109 FPS

    ale obraz na moji

    01:00.0 VGA compatible controller: Matrox Graphics, Inc. MGA G550 AGP (rev 01)

    bude asi o dost lepsi nez na vetsine zde udavanych karet. jdu parit rozbehavani TeX-u. to je gamesa.

    jinak bylo by fajn, kdyby to tu nekdo s 3DLabs nebo SGI natrel vetsine osazenstva.

    kdyby nekdo mel nejake Parhelie, tak poslete vysledek.

    thx, bye gf
    26.8.2006 09:19 Michal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    Hmm Matroxaci to o kvalite obrazu stale opkuji i pres to, ze kvalita D-SUB vystupu je u ATI i Nvidie uz dlouho srovnatelna s Matroxem. O DVI vystupu myslim neni treba nic mluvit, tam toho "sharpened RAMDAC" prilis neovlivni ;-)
    Pavel Čejka avatar 26.8.2006 13:21 Pavel Čejka | skóre: 28 | blog: tosinezaslouzijmeno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?

    To není tak docela pravda. Starší Matroxy než Parhelia asi srovnatelné jsou, ale jednak záleží na výrobci, jestli referenční design karty (ATI, nVidia) nějak neošidí a druhak Parhelia má 10bitové D/A převodníky. Kterákoliv jiná karta má jenom 8 bitové a to je dost rozdíl v jemných barevných přechodech v kombinaci s kvalitním monitorem (což není LCD a ani většina CRT).

    S kolegou jsme to zkoušeli a srovnávali na Trinitronu od EIZO (poslední 19" model než CRT opustili). A znát to je, byť podle mého názoru docela nepatrně.

    Další věc je jestli 10bitů na RGB kanál podporují Xka, pokud vím tak ne, ale nechám se poučit. Osobně jsem to moc nezkoumal.

    Na druhou stranu. Já používám GeForce 2 Ti s 19" monitorem Sony G400, což se tomu 19" EIZO docela blíží. A nepřipadá mi, že by ta moje nVidia měla obraz špatný. Ale zase je to u různých modelů různé, nedávno jsem zkoušel FX5700LE od stejného výrobce jako je ta moje (MSI) a docela jsem byl překvapen tím, jak je z té 5700LE obraz zarušený. Na hranách se objevovalo drobné mihotání a při větším kontrastu i drobné stíny na ostrých přechodech. Prostě hnus.

    Takže věřím tomu, že majitelé Matroxů mají pravdu, ale taky je dost důležité zkombinovat ty správné kousky a ne jen tak cokoli s čímkoliv. Dost pokazit dokáže i mizerný kabel mezi grafikou a monitorem.

    Pavel Čejka avatar 26.8.2006 00:28 Pavel Čejka | skóre: 28 | blog: tosinezaslouzijmeno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    8248 frames in 5.0 seconds = 1649.540 FPS
    8268 frames in 5.0 seconds = 1653.575 FPS
    8247 frames in 5.0 seconds = 1649.287 FPS
    8263 frames in 5.0 seconds = 1652.525 FPS
    8238 frames in 5.0 seconds = 1647.561 FPS
    7994 frames in 5.0 seconds = 1598.688 FPS
    GeForce 2Ti 64MB, AGP 4x
    cat /proc/driver/nvidia/agp/status
    Status:          Enabled
    Driver:          NVIDIA
    AGP Rate:        4x
    Fast Writes:     Disabled
    SBA:             Disabled
    
    CPU Sempron 2800+
    cpu MHz         : 1616.205
    cache size      : 256 KB
    bogomips        : 3239.33
    
    čipset nForce3 250Gb
    26.8.2006 01:14 micks | skóre: 4 | blog: Old_School | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    77499 frames in 5.0 seconds = 15497.237 FPS
    26.8.2006 01:39 Lukáš Rýdlo | skóre: 18 | blog: Silný kafe | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    Pche, všichni jste máčky! Tohle nikdo nemáte :-D
    347 frames in 8.1 seconds = 42.999 FPS
    264 frames in 5.0 seconds = 52.796 FPS
    196 frames in 8.2 seconds = 23.991 FPS
    160 frames in 30.7 seconds =  5.212 FPS
    210 frames in 23.5 seconds =  8.935 FPS
    140 frames in 22.7 seconds =  6.176 FPS
    
    (poslední tři hodnoty jsou při maximalizaci okna). Ještě bych se mohl kouknout, kolik hodí moje 386ka, ale obávám se, že tam nebudu mít glxgears a hlavně teď nemám čas bootovat :-D :-D :-D
    θηριον ειμι
    26.8.2006 10:46 tomm | skóre: 7 | blog: tomm's software | Sokolov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    Jsem si myslel, ze mam uz dost velky srot ... GeForce 4 Ti 4600 (NV25) a ono to vyhodi pres 4500 ... tak to asi neni az tak zly ;-) Je pravda, ze ADOM chodi pekne :-D
    GUI existuje jen proto, aby se veslo vice terminalu na jednu obrazovku ...
    26.8.2006 11:47 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    Hmm, 350, a to mam funkcni akceleraci OpenGL. board VIA EPIA 6000 s integrovanou grafikou VIA CLE266
    26.8.2006 12:23 Attila Tóth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    Fglrx nemeria výkon grafickej karty ale je to celkový výkon procesora a grafickej karty. JEdnuduchšie : Keď budete mať dve úplne rovnaké karty na dvoch rôznych počítačoch, povedzme na amd duron 1300 mhz a druhú kartu budete mať namontovanú do amd sempron 3300+ mhz, tie hodnoty v fglrxgears budú v pomere 2500 ku 10000 !!!
    David Watzke avatar 26.8.2006 12:36 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    glxgears, ne?
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    26.8.2006 13:46 Non_E | skóre: 24 | blog: hic_sunt_leones | Pardubice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    A právě proto mělo v zadání být, ať před tím vypnu kompilaci :-) Njn, Gentoo :-)
    Only Sith deals in absolutes.
    nemo avatar 26.8.2006 14:11 nemo | skóre: 12 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    Ja myslel, ze Gentoo ma jen dva pracovni mody:

    1. Kompilace

    2. Vypnuto

    ;-)
    "Laughter is the best tech support!"
    26.8.2006 18:41 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    Tato anketa mě donutila přepájet si vyteklý kondenzátor na mé grafárně a něco s jejím výkonem udělat. Takže kartu mám
    -- General info --
    Card:           nVidia GeforceFX 5200
    PCI id:         0x322
    GPU speed:      330.750 MHz
    Bustype:        AGP
    
    -- Memory info --
    Amount:         128 MB
    Type:           128 bit DDR
    Speed:          472.500 MHz
    
    -- AGP info --
    Status:         Enabled
    Rate:           4X
    AGP rates:      1X 2X 4X 
    Fast Writes:    Disabled
    SBA:            Disabled
    
    
    a glxgears vyhazuje
    8395 frames in 5.0 seconds = 1678.959 FPS
    8377 frames in 5.0 seconds = 1675.389 FPS
    8376 frames in 5.0 seconds = 1675.071 FPS
    8380 frames in 5.0 seconds = 1675.841 FPS
    8343 frames in 5.0 seconds = 1668.426 FPS
    
    V mírně smutném ohlédnutí za tady vysokými fps jsem kartě přidal větrák (je pasiv) a trošku ji přetaktoval :). Teď jen doufám že mi neshoří a ještě testuju stabilitu (chce to najít hranici kdy nezamrzá systém). Ale stejně jsem šťastný, protože jsem fps zvýšil o 300, což je i poznat ve hrách (cube).

    Uvidím jak mi to dlouho vydrží než to dám zase zpátky na poctivou stabilitu :).
    Baník pyčo!
    26.8.2006 19:38 mcm | skóre: 13 | blog: linca | domažlice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    mě celých 35 :-)
    26.8.2006 22:30 max
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    ty jo mám asi něco špatně.. mám amd 64 3200+ a ati radeon x800 a dává to pod fglrx okolo 300fps.. nechci bejt naivní ale nemělo by to dát víc? používám gentoo a fluxbox.. navíc pod normálním userem to napíše field to open DRM a počítá to procesor.. zvláštní je to že obraz se sice potom cuká ale píše to okolo 350fps:) pod rootem to dá okolo těch 300 ale necuká se to.. jsem z toho jelen..
    nemo avatar 26.8.2006 23:58 nemo | skóre: 12 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    To je normalni. kdyz nemas zapnutou akceleraci (hw), ne? Pokud chces mit vice, musis nainstalovat proprietarni ovladace ATi...
    "Laughter is the best tech support!"
    13.11.2006 22:21 Blowfish
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    treba pridat usera do skupiny video... tusim... inak ti neporadim.. ja sice tiez bezim na gentoo ale z ATI nemam absolutne skusenosti... ja som na opacnom brehu rieky - nVidia :-)
    27.8.2006 00:10 max
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    jedu přes fglrx to ovladače přímo od ati.. když to běží tak je procesor zatíženej na 4 procenta takže to počítá grafika..
    27.8.2006 11:35 Gothic | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    AMD64 3000+;nVidia 7600GS 256MB DDR3 128-bit; Ubuntu 6.06 - i386

    gothic@Linux:~$ glxgears

    33331 frames in 5.0 seconds = 6666.120 FPS

    36745 frames in 5.0 seconds = 7348.812 FPS

    36997 frames in 5.0 seconds = 7399.304 FPS

    36953 frames in 5.0 seconds = 7390.408 FPS

    36907 frames in 5.0 seconds = 7381.244 FPS

    36841 frames in 5.0 seconds = 7368.009 FPS

    AMD64 3000+; ATI x800RX 256MB DDR3 256-bit; Mandriva 2006 - x86_64

    Jsem měl okolo 6200 fps
    27.8.2006 15:03 Petr Kopač | skóre: 6 | Železná Ruda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    220 fps, a to kvůli "úžasné" integrované grafice, na kterou neexistují normální ovladače ani pro Windows, natož pro Linux (ovladače Xorg zvládají 2D bez problému, ale 3D jen fakt stěží). A pořádný ovladače od výrobce (ATI) nejsou.
    27.8.2006 20:35 trancelius | skóre: 22
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    31953 frames in 5.0 seconds = 6390.591 FPS, taky invidia
    28.8.2006 09:03 Peto
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    Nvidia FX5200 ,128MB,128bit = okolo 2800 FPS
    28.8.2006 13:06 Pilda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vam prumerne ukaze glxgears?
    Nevim, ale dost se ty kolecka sekaji... Celeron 300MHz, 64M RAM, VGA S3 Trio 64V+ (2MB)
    28.8.2006 13:14 Pilda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vam prumerne ukaze glxgears?
    Tak jsem zkusil s -printfps a i je to nejakejch 30FPS... :-)
    13.11.2006 22:13 Blowfish
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    toto ukaze mne :-)

    79693 frames in 5.0 seconds = 15938.418 FPS 79721 frames in 5.0 seconds = 15944.200 FPS 79715 frames in 5.0 seconds = 15942.876 FPS 79708 frames in 5.0 seconds = 15941.529 FPS 79423 frames in 5.0 seconds = 15884.413 FPS 79705 frames in 5.0 seconds = 15940.853 FPS 79440 frames in 5.0 seconds = 15887.933 FPS

    Blowfish
    13.11.2006 22:17 Blowfish
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolik FPS vám průměrně ukáže glxgears?
    Ano, a zabudol som tych takmer 16 000 robi "nVidia Geforce 7900 GS 256MB RAM"

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.