abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 14:00 | IT novinky

    Microsoft hodlá zrušit zhruba tři procenta pracovních míst. Microsoft na konci loňského června zaměstnával kolem 228.000 lidí. Tři procenta z tohoto počtu představují téměř 7000 pracovních míst.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    dnes 13:33 | IT novinky

    V říjnu loňského roku provedl Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) místní šetření u společnosti Seznam.cz. Krajský soud v Brně tento týden konstatoval, že toto šetření bylo nezákonné.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 22:22 | Bezpečnostní upozornění

    Branch Privilege Injection (CVE-2024-45332, Paper) je nejnovější bezpečnostní problém procesorů Intel. Intel jej řeší ve včerejším opravném vydání 20250512 mikrokódů pro své procesory. Neprivilegovaný uživatel si například může přečíst /etc/shadow (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 14:22 | Komunita

    Dle plánu byl vývoj Firefoxu přesunut z Mercurialu na Git. Oficiální repozitář se zdrojovými kódy je na GitHubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    včera 04:33 | Bezpečnostní upozornění

    V terminálovém multiplexoru GNU Screen byly nalezeny a v upstreamu ve verzi 5.0.1 už opraveny bezpečnostních chyby CVE-2025-23395, CVE-2025-46802, CVE-2025-46803, CVE-2025-46804 a CVE-2025-46805. Podrobnosti na blogu SUSE Security Teamu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 40
    12.5. 19:33 | Bezpečnostní upozornění

    Training Solo (Paper, GitHub) je nejnovější bezpečnostní problém procesorů Intel s eIBRS a některých procesorů ARM. Intel vydal opravnou verzi 20250512 mikrokódů pro své procesory.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    12.5. 11:44 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 25.05.11 svobodného multiplatformního video editoru Shotcut (Wikipedie) postaveného nad multimediálním frameworkem MLT. Nejnovější Shotcut je již vedle zdrojových kódů k dispozici také ve formátech AppImage, Flatpak a Snap.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    12.5. 11:11 | Nová verze

    Svobodný elektronický platební systém GNU Taler (Wikipedie, cgit) byl vydán ve verzi 1.0. GNU Taler chrání soukromí plátců a zároveň zajišťuje, aby byl příjem viditelný pro úřady. S vydáním verze 1.0 byl systém spuštěn ve Švýcarsku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    12.5. 00:55 | Pozvánky

    Spolek OpenAlt zve příznivce otevřených řešení a přístupu na 209. brněnský sraz, který proběhne tento pátek 16. května od 18:00 ve studentském klubu U Kachničky na Fakultě informačních technologií Vysokého učení technického na adrese Božetěchova 2/1. Jelikož se Brno stalo jedním z hlavních míst, kde se vyvíjí open source knihovna OpenSSL, tentokrát se OpenAlt komunita potká s komunitou OpenSSL. V rámci srazu Anton Arapov z OpenSSL

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    12.5. 00:22 | Komunita

    GNOME Foundation má nového výkonného ředitele. Po deseti měsících skončil dočasný výkonný ředitel Richard Littauer. Vedení nadace převzal Steven Deobald.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (57%)
     (1%)
     (8%)
     (22%)
     (4%)
     (2%)
     (2%)
     (1%)
     (0%)
     (3%)
    Celkem 608 hlasů
     Komentářů: 26, poslední 8.5. 09:58
    Rozcestník

    Máte pořádek na disku?

    Mám. Každý soubor je pečlivě uložen do správného adresáře.
    23% (230)
    Nemám. Ale jednou za čas provádím kompletní úklid.
    34% (337)
    Neznám. Je problém cokoliv najít.
    3% (25)
    Pořádek? Mám svůj Systém™ (ale ne vždy vše najdu).
    40% (400)

    Celkem 992 hlasů
    Vytvořeno: 15.12.2005 11:14

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Fill avatar 15.12.2005 11:22 Fill | skóre: 19 | blog: Fill | Třebíč
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte pořádek na disku?
    Mám velmi heterogenní systém. Ale málokdy něco nenajdu :^)
    15.12.2005 11:32 Martin Lebeda | skóre: 22 | blog: Martinuv_blog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte pořádek na disku?

    Většinou vždy najdu, ale jinak jsem bordelář a vím to o sobě, takže se snažím špatným situacím předcházet. Např. tak, že na založení určitého typu dokumentů mám připravené scripty, které je zařadí správně už v okamžiku prvního přístupu nebo jiné scripty, které naopak správně uklidí např. po ladění programu mi nakopírují správně označenou zálohu, provedou správný export do textu (oracle .fmb grrrrr) a nakonec to správně vrátí na server k testování... Nemusím na to myslet a je to rychlejší než ruční práce ;-).

    Ale také mám adresář ~/tmp a v něm neuvěřitelný binec, který se snažím čas od času zlikvidovat. Většinou když se adresář rozroste na takouvou míru, že už nevím proč v něm některé věci vlastně jsou (a)nebo když se jeho vylistování už nedá ani při použití less prohlížet (a)nebo když zjistím, že některé věci z něj by se opravdu měli zálohovat (~/tmp si nezálohuji - mají v něm být přece jen dočasné věci :-/ ).

    16.12.2005 11:11 thingwath
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte pořádek na disku?
    ~/tmp je přeci základ :-) Já ho třeba mám plný adresářů jako aa, zz, rr, ff, tt a podobně. A samozřejmě jsou v něm všechny potřebné věci. Čas od času to třídím tam kde by to mělo být, ale to je marný boj.
    17.12.2005 16:38 Sandik | skóre: 13 | blog: obcasny_obcasny_blog | Praha (když zrovna nejsem někde jinde ;o)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte pořádek na disku?
    Můj tmp se maže při každém restartu (velmi praktické - vlastní rozhodnutí ;o) Takže alespoň někde nemám bordel ;o))
    ...
    15.12.2005 12:02 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte pořádek na disku?
    Mám pořádek jen v jednom adresáři, paradoxně pojmenovaném ~/bordel. To je totiž jediný, který sem tam kompletně smažu (a pokud tam bylo něco důležitého, dobře mi tak). Ostatní mi připomínají temporální databázi (taky se tam jen přidává a nemaže ;-)).
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    15.12.2005 12:51 olda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte pořádek na disku?
    nejlepší je přejmenovat stávající ~/bordel do ~/bordel/bordel. Po deseti letech máš ~/bordel/bordel/bordel/bordel/bordel/bordel/bordel/bordel/bordel/bordel
    15.12.2005 17:57 asd
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte pořádek na disku?
    poradek je subjektivni.

    tak jak jej chapete v ankete je nesmyslny. zalezi od ohodnoceni dat a to se zhrouti protoze kdyz navrhnete disjunktni skupiny, tak se objevi neco co patri do vice nez jedne...

    jedinym resenim je "otagovat" data vlastnostmi z urcene skupiny a pak mit system jak ucinne vyhledavat pres tagy...

    jmeno jako univerzalni vyhledavaci voditko je nesmysl, protoze se veci daji pojmenovat vice zpusoby. je to uzitecne leda pro aplikace a interni strukturu, kterou si drzi aplikace, ale clovek potrebuje neco vic...
    15.12.2005 17:58 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte pořádek na disku?
    Ne, z toho už jsem vyrostl - pravidla jsou jednoduchá, nemít více jak jeden adresář na bordel (tj. download, disketa, usb), nevytvářet v něm žádné logické struktury a občas ho kompletně smazat ;-)
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    vencour avatar 15.12.2005 12:15 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte pořádek na disku?

    Vzhledem k tomu, že jsem kdysi na koleji umožňoval klukům dělat věci do školy u mne na počítači, jsem se tomu pořádku musel naučit, v principu se ho dodnes držím.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    15.12.2005 13:30 Milan Gerža | skóre: 30
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte pořádek na disku?
    Pořádek je pro blbce. Inteligent ovládá chaos :-D
    Pavel Dobeš avatar 15.12.2005 20:55 Pavel Dobeš | skóre: 21 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte pořádek na disku?
    jj, ale někdy to je tak, že inteligence se rozroste tak, že nutné rm -rf ~/ostatni ze mě udělá blbce. Tam nic důležitého nemám (teda jednou jsem měl a od té doby si dávám sakra pozor).

    PaD
    Windows? A kdo to ještě používá?
    David Watzke avatar 15.12.2005 13:58 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte pořádek na disku?
    Ve svém disku se vyznám jen já a trošíčku táta. Ale toho zajímá jen ~/ a /media. Ale pořádek tu je... občas. :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    15.12.2005 15:32 wifinista | skóre: 25 | blog: Nesmyslný Svět | Drozdov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte pořádek na disku?
    Podle /media odhaduju ze mas debian nebo ubuntu...
    Umět dobře pracovat s PC vůbec neznamená umět dobře vytvářet makra v Microsoft Office
    15.12.2005 15:50 Stanislav Petr | skóre: 27 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte pořádek na disku?
    A nebo jinou distribuci dodrzujici posledni FHS :) Napriklad konecne i Fedora Core.
    No jo... Co bych cekal od systemu, kterej se vypina tlacitkem start... http://glux.org
    15.12.2005 16:12 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte pořádek na disku?
    Spíš cokoliv mimo Slackware a *BSD. ;-)
    Jardík avatar 15.12.2005 17:04 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte pořádek na disku?
    Nehádejte se. Má Gentoo 2005.1.
    Věřím v jednoho Boha.
    David Watzke avatar 15.12.2005 17:29 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte pořádek na disku?
    Moje řeč. :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    16.12.2005 14:28 olda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte pořádek na disku?
    cat /dev/urandom > /dev/dsp
    dóóbrýýý!
    16.12.2005 18:14 wifinista | skóre: 25 | blog: Nesmyslný Svět | Drozdov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte pořádek na disku?
    Heh moje mandravira 2005 LE nema /media a muj slackware je taky nemel :-D
    Umět dobře pracovat s PC vůbec neznamená umět dobře vytvářet makra v Microsoft Office
    David Watzke avatar 16.12.2005 18:22 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte pořádek na disku?
    Gentoo též ne. Co když jsem to tak chtěl?
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    17.12.2005 09:17 wifinista | skóre: 25 | blog: Nesmyslný Svět | Drozdov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte pořádek na disku?
    Heh... Mno tak to pak nevim, ja proste zil v tom takhle to je a takhle to bude... koukam ze to tak ale vsude neni (ze se disky pripojujou do /mnt) a ted v tom mam trosku vetsi zmatek
    Umět dobře pracovat s PC vůbec neznamená umět dobře vytvářet makra v Microsoft Office
    stativ avatar 15.12.2005 14:03 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte pořádek na disku?
    jakozto slackwarista vim prakticky o kazdem souboru, kde se nachazi.
    Pripadne podle Meho™ logickeho systemu odvodim, kde asi muze byt.
    Chaos si plne vynahrazuji bordelem v pokoji :-)
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    Dalibor Smolík avatar 16.12.2005 12:13 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte pořádek na disku?
    Na disku mám celkem pořádek, zato na pracovním stole spoustu starých novin, nevyřízené i vyřízené pošty, různé vizitky, hrůza. :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    15.12.2005 14:37 Pmx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte pořádek na disku?
    Na disku nehledám, mám slocate.
    15.12.2005 16:24 ..... Izak ..... | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte pořádek na disku?
    Presne tak slocate nas kamarad.
    16.12.2005 22:14 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte pořádek na disku?
    co to je?
    17.12.2005 10:19 Marian Krucina | skóre: 13
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte pořádek na disku?
    15.12.2005 15:30 wifinista | skóre: 25 | blog: Nesmyslný Svět | Drozdov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte pořádek na disku?
    Bere-li se to že jednou za čas něco zálohuju a pak dam 'rm -rf /' jako "Nemám. Ale jednou za čas provádím kompletní úklid." Tak jsem hlasoval správně.
    Umět dobře pracovat s PC vůbec neznamená umět dobře vytvářet makra v Microsoft Office
    15.12.2005 16:10 Bones | skóre: 15 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte pořádek na disku?
    Mam, skoro vse je v prislusnem adresari, na bordel mam adresar ~/tmp a v nem vsechno mozne.
    15.12.2005 16:11 ondra
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte pořádek na disku?
    Taky vam v realnem zivote obcas chybi find a locate? Kolikrat kdyz neco hledam, tak me nejak podvedome napadne, ze "prece staci pouzit locate..." :)
    David Watzke avatar 15.12.2005 18:48 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte pořádek na disku?
    V lese nemyslím na nic jinýho...
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    David Watzke avatar 15.12.2005 19:02 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte pořádek na disku?
    ...než na
    locate houby | grep jedlý
    :-D Jen pro pořádek. Aby to nevypadalo, že v lese myslím na něco jinýho. Třeba na borůvky.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    15.12.2005 19:35 Michal Marek (twofish) | skóre: 55 | blog: { display: blog; } | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte pořádek na disku?
    Bylo by technicky proveditelné vyrobit samolepky s anténkou (jako se používají v obchodech na detekci krádeží), které by odpovídaly na signál něajkého chytrého zařízení? Docela by se mi to občas hodilo. I když bych při svojí smůle asi ztratil to chytré zařizení...
    15.12.2005 20:01 Pmx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte pořádek na disku?
    Viděl jsem klíčenku, která po vašem písknutí pískla nazpátek a tak se dala snadno najít. Akorát nebyla moc inteligentní a ozývala se i při hlasitější mluvě...

    Také je dobré mít takový obsah pracovní a odkládací plochy, že se na ni bordel rozloží do malé výšky a tím pádem se dá vše najít tak, že se postavíte doprostřed, upřeně se díváte před sebe a otáčíte se jedním směrem, dokud cíl neuvidíte. Tedy pokud nebydlíte v paneláku, tam se bordel množí samoplozením a tím dostává zcela nečekané vlastnosti.
    Josef Kufner avatar 15.12.2005 21:01 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte pořádek na disku?
    Někde jsem četl studii na téma "nejvodnější uspořádání věcí". Výsledek by takový, že nejvhodnější uspořádání je hromada, kde stačí tušit, kdy byla daná věc použita naposledy a podle toho volit hloubku ponoru do hromady.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    16.12.2005 11:52 jozka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte pořádek na disku?
    Pouzivam v praci. A pak si jen vzpomenout na skolni geologii a "zakon superpozice" a vyhybat se veskerym jevum vedoucim k vrasneni.
    16.12.2005 22:19 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte pořádek na disku?
    Tohle presne dela nas fyzikar, dycky kdyz se ho ptam jestli uz nasel tu moji pisemku, tak se me zepta kolikatyho sem ji psal... no pak ji vetsinoou najde.... Hodne dobry....

    Jenze ja mam doma stul, police, podlahu a supliky, takze musim hledat v nekolika dimenzich... :D
    Max avatar 15.12.2005 19:53 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte pořádek na disku?
    Mno, jelikoz mam asi jen pouhych 200GB dat, tak si pamatuju polohu kazdeho souboru, locate tudiz nepotrebuji ... ;-)
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    David Watzke avatar 15.12.2005 20:48 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte pořádek na disku?
    Pouhých? Heh, já mám daleko míň a každý soubor si opravdu nepamatuju. Seš borec. ;-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    15.12.2005 21:53 jirka | skóre: 21 | blog: pepa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte pořádek na disku?
    Borec by byl, kdyby si pamatoval i obsah všech souborů;-)
    16.12.2005 15:04 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte pořádek na disku?
    V tom případě už by ten počítač už ani nepotřeboval :-D
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    16.12.2005 22:21 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte pořádek na disku?
    ...akorat by pomalejc vykresloval ... nebo ho podcenuju??? :D
    16.12.2005 23:03 Max
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte pořádek na disku?
    Pokud jde o obrazky apod. veci s P, tak bych rekl, ze si obsah pamatuju celkem dobre :)
    Zdar Max
    16.12.2005 23:01 Max
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte pořádek na disku?
    Hmm, nevim proc :-/, proste mam svou vlastni promyslenou adresarovou strukturu (kdyby jste ji videli, tak mne asi zabijete, pac tim decentne odporuji linux/unix* predstave o adr. strukture :-/ ).
    A 200GB dat nejni zas tolik, ne?Nereknu treba 2TB, ale 200GB? To je kapka v mori ....
    Zdar Max
    PS:jinak s tim kazdym souborem bych to nebral doslova, ale vetsinou kdyz neco chci, tak se trefim na prvni pokus ... :)
    15.12.2005 21:47 jirka | skóre: 21 | blog: pepa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte pořádek na disku?
    Mám 2 uživatelský adresáře: /data a /ram .

    V /ram mám bordel, ale po každým restartu je prázdnej a může se dělat novej:-)

    V /data mám bordel taky:-)
    15.12.2005 23:00 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte pořádek na disku?
    Disk mi přetéká txt soubory se vším možným. Nejen že nevím, kde je onen soubor ve kterém se píše o hledaném blábolu, ale ani nevím, jak se jmenuje. grep blábol `find -name "*txt"`. Trvalo to, než mi došlo (holt, neumím), že to jde takhle hledat a teď je to nejpoužívanější příkaz. Hned po Slocate.
    16.12.2005 12:57 Michal Marek (twofish) | skóre: 55 | blog: { display: blog; } | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte pořádek na disku?
    Az tech souboru bude opravdu hodne, tak ten prikaz prestane fungovat ;-)
    find -name "*txt" | xargs grep ...
    
    16.12.2005 14:18 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte pořádek na disku?
    Pravda! To je rychlejsi! Diky! :-) To bylo takove laicke reseni. Ale zvladalo to docela slusne.
    16.12.2005 15:42 Dračík | Kladno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte pořádek na disku?
    Možná, že jistější je tohle:

    find -name "*.txt" -print0|xargs -0 grep ...

    Hlavně kvůli případnejm mezerám ve jménech souborů... ;-) I takový věci se občas najdou...
    16.12.2005 16:45 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte pořádek na disku?
    Taky dobry! Uz budu mit koukam peknou kolekci! ;-) Dik tez!
    16.12.2005 00:04 8an | skóre: 30
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte pořádek na disku?
    K čemu pořádek, když máme find a locate? :-D
    If you build an operating system that even an idiot can use, only idiots will use it.
    16.12.2005 11:24 platYpus
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte pořádek na disku?
    :-) k cemu poradek, kdyz mame /dev/null ... ?
    16.12.2005 08:56 Hanato | skóre: 13 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte pořádek na disku?
    Hlasoval jsem pro System TM :-) Jak se tak rika, poradek je pro blbce, inteligent se vyzna v chaosu.... Zalezi jak je definovan poradek, protoze ja vim kde bych to mel hledat, to ze to nevi ti co se na muj disk podivaji, tak to uz je jejich problem :-)
    Nikdo učený z nebe nespadl, ale blbce jako kdyby shazovali. PS: proto jsem tady dole :-)
    16.12.2005 17:05 Trinom | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte pořádek na disku?
    nejlepší je to mít rozházený po pár discích, aneb kdo se v tom nevyzná, nechť mi tam nehrabe ... hlasoval jsem pro Systém TM.

    Tomáš
    16.12.2005 23:08 Hanato | skóre: 13 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte pořádek na disku?
    No ja taky nemam jen jeden, ale to je v podstate fuk, protoze poradek mam na vsech stejnej :-D
    Nikdo učený z nebe nespadl, ale blbce jako kdyby shazovali. PS: proto jsem tady dole :-)
    Vykook avatar 16.12.2005 14:44 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte pořádek na disku?
    Dekuju za anketu. nejak me donutila si uklidit ;-)
    Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
    16.12.2005 14:49 právě nejsem k dispozici | skóre: 2 | blog: Na odpočinku
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte pořádek na disku?
    Mám pořádek, ale občas se řád poruší, pokud stahuji něco z WWW, protože to většinou směruji do domácího adresáře... (ač v něm mám složku "download", odkud teoreticky třídím stažené soubory)

    Je to tedy mírně upravená odpověď 2: "Mám. A navíc jednou za čas provádím kompletní úklid." :-)
    16.12.2005 19:54 apu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte pořádek na disku?
    mno nevim ale ja to mam viresene tak ze mam nekolik slozek kam stahuji a nahravam veci(napriklad Dchaos) ktere obcas rostridim do adresaru na disku storage01 :D kde sou ruzne adresare podles tipu souboru a v techto adresarich lezi kromne konkretnich adresaru jeste adresare jako chaos gulas apod mno to je moje reseni ... obcas to funguje obcas ne ale vecinou po delsi dobe cokoli najdu teda skoru pokud nezjistim ze sem to uz smazal mno stanese heh je to takove rozdeleni velikeho chaosu na hromadu malejch chaosu :D
    alblaho avatar 16.12.2005 21:56 alblaho | skóre: 17 | blog: alblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte pořádek na disku?
    A co třeba Beagle?
    16.12.2005 22:12 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte pořádek na disku?
    Inteligentni clovek se vyzna v chaosu...
    17.12.2005 15:18 STiCKi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte pořádek na disku?
    Ja poradek mam, ale zrovna ted mam na disku jen win protoze mi nejde nainstalovat moje Mandriva, takze tak nemam prakticky nic, ani bordel. Maximalne hry, kvuli kterym ten windows vubec drzim funkcni. :-)
    17.12.2005 15:19 STiCKi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte pořádek na disku?
    Ja poradek mam, ale zrovna ted mam na disku jen win protoze mi nejde nainstalovat moje Mandriva, takze tak nemam prakticky nic, ani bordel. Maximalne hry, kvuli kterym ten windows vubec drzim funkcni. :-)
    17.12.2005 15:19 STiCKi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte pořádek na disku?
    To druhe neplati. :-D
    17.12.2005 16:55 Matysek | skóre: 6 | blog: Matyhokoutek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte pořádek na disku?
    "Poradek je pro blbce, inteligent zvlada chaos :)" lec obcas nemohu pri tom mnozstvi neco najit a obcas mivam i vice veci, ve stejne verzi, na vice mistech a to vice kusech :)

    Jsem hrozny bordelar
    Do I care?
    17.12.2005 20:47 Nikola Pajkovský | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Máte pořádek na disku?
    Proradek na disku mam jen kdyz si nainstaluju cerstve os. Snaha o udreni poradku? Pokazde si rikam:"Neudelej si tam bordel a peclive si ukladej vse tak kam to patri!!!" Marny to je boj. Zacne to adresari a, aa, ab ,xx a je to v knedlu. Za pul roku tam nejdu veci ktere bych necekal. A cokoliv najit je abnormalni problem. Nejvice se to tyka zdrojaku k c. zcela nemozne mit v tom proadem :)
    Save the whales. Feed the hungry. Free the mallocs

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.