abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    29.5. 00:22 | Nová verze

    Byla vydána verze 1.96.0 programovacího jazyka Rust (Wikipedie). Podrobnosti v poznámkách k vydání. Vyzkoušet Rust lze například na stránce Rust by Example.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    28.5. 20:33 | IT novinky

    Společnosti IBM a Red Hat představily Project Lightwell s investicí 5 miliard dolarů. Jedná se o důvěryhodné clearingové centrum pro bezpečnost open source softwaru a zabezpečení dodavatelských řetězců s novým AI modelem a globální skupinou více než 20 000 softwarových inženýrů. Služby centra budou dostupné prostřednictvím komerčních předplatných. Project Lightwell staví na iniciativách jako Anthropic Glasswing nebo OpenAI Trust Access for Cyber.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    28.5. 18:22 | Nová verze

    Open source 3D herní a simulační engine Open 3D Engine (O3DE) byl vydán v nové verzi 26.05. Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    28.5. 11:44 | IT novinky

    Český stát by v budoucnu mohl provozovat vlastní alternativu ke komunikačním aplikacím typu WhatsApp, Signal, Telegram, Facebook Messenger a podobně. Cílem je zajistit bezpečnou datovou komunikaci pro stát a jeho důležité subjekty, jako jsou bezpečnostní složky, ministerstva a další organizace.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 26
    28.5. 11:22 | Pozvánky

    Už za týden, ve čtvrtek 4. června, se v Národní technické knihovně v pražských Dejvicích uskuteční další konference věnovaná tématům spojeným s IPv6 - Den IPv6. Program akce a registrační formulář jsou k dispozici na webu akce. Kapacita konference je omezená, proto organizátoři doporučují, aby se vážní zájemci přihlásili včas (k dnešnímu dni zbývá přibližně 30 volných míst). Konferenci Den IPv6 2026 organizují i letos společně sdružení CESNET, CZ.NIC a NIX.CZ.

    VSladek | Komentářů: 1
    28.5. 05:22 | IT novinky

    Zařízení Steam Deck OLED bylo znovu naskladněno, ale vlivem rostoucích cen pamětí a úložišť má novou, vyšší cenovku. Steam Deck OLED 512 GB stojí nově 779 EUR (stál 569 EUR) a Steam Deck OLED 1 TB stojí 919 EUR (stál 679 EUR). Samotné zařízení se nijak nezměnilo a nové ceny tedy pouze odráží aktuální náklady na komponenty a další globální logistické výzvy, se kterými se potýká celá branže.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    27.5. 22:22 | IT novinky

    Český telekomunikační úřad zahajuje novou etapu využívání vysokofrekvenčního rádiového spektra v pásmu 26 GHz. Toto pásmo bude od 1. 7. 2026 otevřeno pro provoz moderních bezdrátových sítí, zejména sítí páté generace (5G), pevných bezdrátových přístupových sítí (FWA) a lokálních či průmyslových sítí určených například pro výrobní areály, logistická centra nebo technologické kampusy. Současně s otevřením pásma 26 GHz přistoupil ČTÚ ke zpřístupnění informací o využívání rádiových kmitočtů v tomto pásmu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    27.5. 22:11 | IT novinky

    Logitech představil myš Signature Comfort Plus M850 L s polstrovanou opěrkou dlaně pro větší pohodlí a sadu s touto myší a klávesnicí s integrovanou opěrkou dlaní Signature Comfort Plus Combo MK880.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    27.5. 16:33 | IT novinky

    Gaël Duval se rozepsal o novinkách a plánech Murena a /e/OS. Počet uživatelů telefonů Murena a mobilního operačního systému /e/OS bez aplikací a služeb od Googlu se blíží 100 000. Ambicí je, aby se /e/OS stal třetí mobilní platformou v Evropě i na světě, s potenciálem dostat se i na PC. Blíží se vydání nové verze 4 s funkcemi zálohování a obnova, import e-mailů z Gmailu a rozpoznávání hlasu. Murena Workspace přinese videohovory, elektronický podpis a správu zařízení (MDM).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    27.5. 15:22 | Komunita

    Dnes a zítra probíhá Ubuntu Summit 26.04. Na programu je řada zajímavých přednášek. Sledovat je lze na YouTube. Úvodní slovo měli Mark Shuttleworth a Jon Seager.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (12%)
     (8%)
     (2%)
     (15%)
     (31%)
     (4%)
     (6%)
     (3%)
     (16%)
     (26%)
    Celkem 1758 hlasů
     Komentářů: 30, poslední 3.4. 20:20
    Rozcestník

    Jdu zpátky do lesů – emocionální výlev

    2.9.2007 20:06 | Přečteno: 1718× | Myšlenky

    Důrazně upozorňuji, že tento zápisek bude obyčejným emocionálním výlevem, který navíc nebude ani tak zábavný jako egoistické výlevy P. T., nebude obsahovat žádnou zmínku o linuxu, která by měla informační hodnotu, a jeho pointa bude spočívat v tom, že jsem opět dostal košem, opět jsem naštvaný na ten "hnusný svět", zase si myslím, že jsem měl žít před cca dvěma sty lety, jediné, co mě z toho srabu dokáže vytáhnout jsou mé milované varhany a víra, no a hlavně jsem se konečně rozhoupal zkoncovat se svým dosavadním stylem života, takže končím s diskusními fóry, ábíčkem a dalšími portály, které mě odtahují od normálního života. Ať žije krásná hudba a příroda, smrt počítačové pseudorealitě a hlavně Javě, která mi sebrala celé prázdniny a hlavně zbytky nervů. I když ty prachy za to nebyly špatný a ve školství jich možná nedosáhnu ani s vysokoškolským titulem po 10 letech praxe :-).

    No a teď jsem navíc prozradil pointu :-(. To je fuk. Trochu to rozvinu: Také se vám stává, že si s někým perfektně rozumíte a nakonec se dozvíte, že to, že si ta úžasná osoba někoho našla (a nejste to vy), nemění nic na vašem přátelství? Bohužel jsem příkladem, který dokazuje, že "nemění to nic na přátelství" není komutativní. Připadám si jako včela. U těch je už u narození jasné, kdo je dělnice, kdo královna atd. A já jsem se asi narodil jako výborný kamarád. Samozřejmě si za to ale můžu sám. Nemám zájem o řádně vášnivé seznámení na diskotéce s holkou, kterou bych poznal podle kalhotek a oslovoval telefonním číslem, protože to bylo to jediné, o čem jsme se stihli v tom kraválu a silně podroušeném stavu bavit. Může to působit jako odsuzování soudobého seznamovacího trendu metodou "zalezeme do řádně zahulené hospody, nalejeme do sebe něco na povzbuzení -- potřebujeme povzbudit co nejvíc -- a ulovíme nějakou tu mařku". Jo. Ten kravál mi leze na nervy. V kouřovém mraku se dusím a slzí mi oči. No a přihnuté zpocené slečny s tangama lezoucíma z kalhot mě odpuzují. Problém je, že seznámit se s inteligentní dívkou v kulturním prostředí je dnes asi něco mezi kýčovitou beletristickou zápletkou a důkazem duševní poruchy. Nejsem Blek, ale možná je to jen tím, že jsem se nenechal vyšetřit. Každopádně začínám nabývat dojmu, že i dívky, které jsem považoval za inteligentní (ve smyslu moudrosti ne znalosti) a kulturně zaměřené, dávají přednost vášni a pudům. On je vlastně člověk napůl zvíře, ale vždycky jsem si myslel, že kultura a civilizovanost člověka je přímo úměrná jeho schopnosti kontrolovat své zvířecí choutky. Možná to dnes už neplatí, jsem pár set let pozadu, ale prostě cítím potřebu najít ve vztahu trochu víc než "tam-zpáty-tam-zpátky...". Tak to jsem vypustil jeden ventil. Pravděpodobně mě teď budete považovat za vola, sexuálně frustrovaného "ajťáka" nebo něco jiného škaredého. Klidně, je mi to fuk a pravděpodobně máte pravdu. Souhlasím. ;-)

    Řešení? Končím s ábíčkem (stejně jsem tu delší dobu jen četl fóra a blogy), všemy diskusními fóry (vyjma předmětových na IS MUNI) a svůj čas strávený na webu důsledně omezím na získávání _potřebných_ informací. Blogy a fóra jen kradou čas. Je příjemné znát názory různých lidí, diskutovat, ale zjišťuji, že to nikam nevede a přicházím tím o příliš mnoho času. Raději ho investuju do vyjížděk na kole, to mě uklidňuje a naplňuje radostí z dosud nezničených koutů přírody. No a hlavně jsem se rozhodl konečně složit Te Deum. Chtěl jsem to udělat už po maturitě, tak to třeba stihnu ještě před bakalářkama. A když na jaře udělám bakaláře, rád to v srpnu na varhanickém kurzu oslavím prvním provedením svého Te Deum. Dá mi to pocit satisfakce a smysluplně stráveného času. I kdyby se mělo provést jen jednou, budu mít spíš pocit dobře odvedené práce, než co pociťuji, když programuju v Javě. Nejsem profík, s více znalostmi by mi to asi šlo líp, ale programování není pro mě. Zbytečně mě stresuje, nesnáším tlak termínů, příšerného *** zadavatele, který se nedokáže naučit ani terminologii toho o čem mluví (místo "use case" mluví o "user case" a "in-place editor" je "in-space editor"...) a hlavně do toho portálku chce všude cpát AJAX. Nesnáším JavaScript. Je opravdu na ho*no. Tolik vyhozeného času jen kvůli ladění hacků mezi Firefoxem, Explorerem a Operou, protože se každý chová jinak a neexistuje standard.

    Cedulku "pozor informatik" mi asi nikdo neodpáře. Asi se nezbavím předsudku, že varhaníci jsou divní (ovšem ne tak jako informatici). Každopádně varhan se zbavovat nebudu, ale IT začnu brát čistě profesně. Takže sbohem a šáteček. Dejte mi mínus bod za tenhle bezobsažný psychopatologický výlev, já si ho dám taky :-). No a klidně mi napište do diskuse, že jsem vůl, že slečnu jsem si vybral dobře, protože to, že si našla jiného, je důkaz, že je inteligentní (to vím :-)), ale pokud se mi podaří konečně něco se sebou udělat, tak si to tu už nepřečtu. I když mám slabou vůli, tak třeba konečně vydržím nemařit svůj čas na netu. Sbohem a šáteček, přeji vám klidné dny plné radosti z dobře zkompilovaného jádra ;-).

           

    Hodnocení: 93 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    2.9.2007 20:13 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jdu zpátky do lesů – emocionální výlev
    takže končím s diskusními fóry, ábíčkem a dalšími portály, které mě odtahují od normálního života.
    Mám takovou osobní zkušenost, že ti, kteří to musí roztrubovat do světa to dlouho nevydrží :-/
    2.9.2007 20:17 geecz | skóre: 4 | blog: herostratos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jdu zpátky do lesů – emocionální výlev
    Připadám si jako včela. U těch je už u narození jasné, kdo je dělnice, kdo královna atd. V rámci úlu (nejen) jsou horší role, buď rád. :-)
    Vykook avatar 2.9.2007 20:23 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jdu zpátky do lesů – emocionální výlev
    Myslíš že mají v úlu uranový důl? ;-)
    Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
    2.9.2007 20:26 geecz | skóre: 4 | blog: herostratos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jdu zpátky do lesů – emocionální výlev
    :-)
    2.9.2007 20:40 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jdu zpátky do lesů – emocionální výlev
    Těch bylo, co mě jich nechalo a nebo nechtělo. Ženy odcházejí, ženy přicházejí. A ten chtíč k tomu patří. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    andree avatar 2.9.2007 21:30 andree | skóre: 39 | blog: andreeeeelog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jdu zpátky do lesů – emocionální výlev
    vas vek zdaleka nemam, ale mozem suhlasit... sice akurat slecnu mam a myslim/dufam ze to tak par rokov(navzdy?) - ale tiez to uz skoro nespocitam na rukach, kolko zenskych ma "sklamalo", ake vedia byt blbe, co sa vztahov tyka..

    jedna si nezacne s kamaratom, druha s neznamym, tretia nema problem s "jednorazovkou" a dalsia by sa po takom niecom obratila na klastor - zeny a ich "zasady"... clovek sa v nich nevyzna a nema to ani zmysel riesit - jednoducho na nu zabudni (a po case mozno zistis, ze ako kamoska je stale dobra) - a pockaj co bude dalej ;-)
    Josef Kufner avatar 2.9.2007 20:52 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jdu zpátky do lesů – emocionální výlev
    Zcela tě chápu. Pročítání čehokoliv na netu je ztráta času. Kvalita textu je obvykle mizerná, informací pomálu a balastu kopec. Akorát zbytečné plýtvání energií. Přes prázdniny jsem programoval jednu věc a po deseti hodinách programování jsem se cítil daleko lépe než po čtyřech hodinách čtení diskuzí a podobných blbostí.

    Btw, nevíte o nějakém druhu pohybu, který není příliš náročný a hejbe se hodně horní půlkou těla? Z tanečních mám nožičky v celkem rozumném stavu, ale od pasu nahoru je to bída...
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    2.9.2007 20:55 pic | skóre: 30 | blog: Perdido_Street_Station
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jdu zpátky do lesů – emocionální výlev
    lezení po skalách, to přináší i poměrně silné duševní zážitky :-)
    Luk avatar 2.9.2007 20:56 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jdu zpátky do lesů – emocionální výlev
    Btw, nevíte o nějakém druhu pohybu, který není příliš náročný a hejbe se hodně horní půlkou těla?
    Například veslování nebo plavání ;-)
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    2.9.2007 21:02 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jdu zpátky do lesů – emocionální výlev
    Štípání dříví, hrabání listí... měl bych zahradu, kde se jde takhle realizovat! No, já vím...no... trhám si nohou... já to jen tak zkoušel. ;-)
    bazil avatar 2.9.2007 22:47 bazil | skóre: 33 | blog: sluje | Miroslav
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jdu zpátky do lesů – emocionální výlev
    kdyby se na tý zahradě vyskytoval kůň (koně) a moh bych na nich za to jezdit a bylo by to v okolí Pardubic, tak se hlásím :-D (ještě sem neměl čas se opravdu po takovéhle prácičce ohlídnout, ale v Pardubicích si z koněma věřím)
    2.9.2007 23:01 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jdu zpátky do lesů – emocionální výlev
    Tak koně nemám. Bohužel, líbilo by se mi to, ale to by chtělo větší zahradu a hlavně větší účet v bance. ;-)
    bazil avatar 2.9.2007 23:12 bazil | skóre: 33 | blog: sluje | Miroslav
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jdu zpátky do lesů – emocionální výlev
    mno já se zatím spokojím s tím, že budu moct někde jezdit a časem se uvidí ... hodně časem :-)
    3.9.2007 07:21 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jdu zpátky do lesů – emocionální výlev
    Koně nejsou problém, známý hajný by určitě pomoc uvítal :-)
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    Josef Kufner avatar 2.9.2007 22:31 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jdu zpátky do lesů – emocionální výlev
    Jsem ještě zapoměl napsat, že by to mělo být lehce realizovatelné (v Praze), páč jsem děsně línej. :-D
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    Luk avatar 2.9.2007 22:48 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jdu zpátky do lesů – emocionální výlev
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    3.9.2007 19:18 bobbin | skóre: 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jdu zpátky do lesů – emocionální výlev

    Hra na varhany?
    Minimálně tři patra kláves, slušná šířka... to by tu horní polovinu snad mělo zaměstnat, ne?

    A co se týče nohou, ty by si určitě procvičily nejedny kroky z tanečních... většinou kvapík, řekl bych.

    Josef Kufner avatar 3.9.2007 20:47 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jdu zpátky do lesů – emocionální výlev
    Mno, to ma takove dve drobne vady:
    1. Nemám varhany
    2. Nemám varhany
    Sice to je vada jen jedna, ale prisla mi natolik podstatna, ze jsem ji radeji uvedl dvakrat.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    Luk avatar 3.9.2007 21:30 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jdu zpátky do lesů – emocionální výlev
    Což to já mám varhany (velké kostelní) přímo u nosu. Ale pochybuji, že by mě na nich nechali zahrát ;-)
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    3.9.2007 22:08 bobbin | skóre: 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jdu zpátky do lesů – emocionální výlev
    Ani kolekci hitů Reggieho Willsona hraných na Hammondky?
    Luk avatar 3.9.2007 22:43 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jdu zpátky do lesů – emocionální výlev
    Asi ani tu. I když před pár dny přišel nový vikář, takže třeba by pro to měl pochopení :-D Akorát mi nějak nejde do hlavy, co s tím mají společného ty Hammondky (ty v tom kostele přece nejsou a ani já je nemám)...
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    4.9.2007 11:00 bobbin | skóre: 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jdu zpátky do lesů – emocionální výlev
    Mínil jsem tím, že by šlo o výběr skladeb, které jistý Reggie Willson nahrál na Hammondkách.
    Na čem by jsi je zahrál ty, by už bylo čistě na tobě...
    Luk avatar 4.9.2007 13:26 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jdu zpátky do lesů – emocionální výlev
    Aha, chápu ;-)
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    2.9.2007 21:37 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jdu zpátky do lesů – emocionální výlev
    :-]] "ludo, ale to je naprofto noumani"

    napadne me to neco pripomina.... ;-]

    btw. pri jedne z mnoha podivnych diskuzi se svojim vedoucim, jsme dospeli k par zaverum: "informatik si to s zenskyma musi nejak vyporadat" a "kompilator, vam nikdy nerekne: 'budeme kamaradi'"
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    3.9.2007 08:50 moira | skóre: 30 | blog: nesmysly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jdu zpátky do lesů – emocionální výlev
    "kompilator, vam nikdy nerekne: 'budeme kamaradi' - nebude vadit, pokud bych tento vyrok pouzil do sve paticky? :)
    Překladač ti nikdy neřekne: "budeme kamarádi"
    3.9.2007 13:54 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jdu zpátky do lesů – emocionální výlev
    klidne, nejsem autorem tohoto vyroku, takze je mi to jedno... ja jenom k nemu dodavam... 'i s kompilatorem se da prozit nejedna bajecna probdela noc' ;-]
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    2.9.2007 22:02 KS | skóre: 10 | blog: blg | Horní polní u západní dolní
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jdu zpátky do lesů – emocionální výlev
    Pěkně napsáno. Taky si budu muset najít více času na kolo. Člověku je potom lépe.
    Pochybnost, nejistota - základ poznání
    2.9.2007 22:12 Pavel 'lingeek' Szalbot | skóre: 54 | Třinec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jdu zpátky do lesů – emocionální výlev
    Myslel jsem, že móda "nesnáším Javascript, je na hovno", už skončila a lidstvo se posunulo o kus kupředu. Škoda hlavně pro tebe.

    Ženy, ty jsou zakleté. Nefungují na ně vzorce, žádné čistě logické chování dlouho neobstojí (někteří si jej do smrti pletou se svou trpělivostí), z knih se toho taky vyčíst moc nedá a navíc nikde nejsou ty pravé. A když už se poštěstí, tak se po pár letech dozvíš, že chtějí něco jiného než tebe, co? Život se má žít, ne o něm číst nebo psát. Obzvláště ne ve 20 letech.
    Math, as Barbie says, is hard.
    Josef Kufner avatar 2.9.2007 22:46 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jdu zpátky do lesů – emocionální výlev
    Móda možná skončila, ale "javascript je na hovno" platí stále ;-)
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    Luk avatar 2.9.2007 22:50 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jdu zpátky do lesů – emocionální výlev
    Naopak je dnes móda cpát JavaScript úplně všude. Je to pomalé a není to Flash - co to je? :-D
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    2.9.2007 22:21 ParadoX | skóre: 20 | blog: Paradox
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jdu zpátky do lesů – emocionální výlev
    Mě tam zaujala jedna věc, a to, že lidé jsou zvířata. Na svůj věk jsem si už užil dost alkoholu a podobných věcí a v téhle věci se celkem dokážu hlídat a vím kde končí meze. Ale pak se jednou za čas prostě stane. A stane se to, že se akorát ráno probudíš, a střípky z předchozího večera ti napoví že jsi byl stejný jako to zvíře...

    No nic, přeju hodně úspěchů do dalšího života a hlavně dobrou náladu ;-)
    Don´t worry, be happy.
    bazil avatar 2.9.2007 22:45 bazil | skóre: 33 | blog: sluje | Miroslav
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jdu zpátky do lesů – emocionální výlev
    hodně štěstí z reorganizací času, kolem, přirodou a ženskejma ... já už o tom uvažuju jak dlouho ... jen nějak chybí vule a vubec všechno
    Dalibor Smolík avatar 3.9.2007 09:25 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jdu zpátky do lesů – emocionální výlev
    i dívky, které jsem považoval za inteligentní (ve smyslu moudrosti ne znalosti) a kulturně zaměřené, dávají přednost vášni a pudům.
    To jsi nevěděl? V přírodě je to tak naštěstí zařízené, jinak bychom my muži umřeli nesmírnou nudou. :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.