abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 19:11 | Nová verze

    Open source RDP (Remote Desktop Protocol) server xrdp (Wikipedie) byl vydán ve verzi 0.10.0. Z novinek je vypíchnuta podpora GFX (Graphic Pipeline Extension). Nová větev řeší také několik bezpečnostních chyb.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 04:11 | Nová verze

    Rocky Linux byl vydán v nové stabilní verzi 9.4. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    9.5. 22:22 | Bezpečnostní upozornění

    Dellu byla odcizena databáze zákazníků (jméno, adresa, seznam zakoupených produktů) [Customer Care, Bleeping Computer].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    9.5. 21:11 | Zajímavý článek

    V lednu byl otevřen editor kódů Zed od autorů editoru Atom a Tree-sitter. Tenkrát běžel pouze na macOS. Byl napevno svázán s Metalem. Situace se ale postupně mění. V aktuálním příspěvku Kdy Zed na Linuxu? na blogu Zedu vývojáři popisují aktuální stav. Blíží se alfa verze.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 23
    9.5. 14:33 | Pozvánky

    O víkendu 11. a 12. května lze navštívit Maker Faire Prague, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    8.5. 21:55 | Nová verze

    Byl vydán Fedora Asahi Remix 40, tj. linuxová distribuce pro Apple Silicon vycházející z Fedora Linuxu 40.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 19
    8.5. 20:22 | IT novinky

    Představena byla služba Raspberry Pi Connect usnadňující vzdálený grafický přístup k vašim Raspberry Pi z webového prohlížeče. Odkudkoli. Zdarma. Zatím v beta verzi. Detaily v dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    8.5. 12:55 | Nová verze

    Byla vydána verze R14.1.2 desktopového prostředí Trinity Desktop Environment (TDE, fork KDE 3.5). Přehled novinek v poznámkách k vydání, podrobnosti v seznamu změn.

    JZD | Komentářů: 0
    7.5. 18:55 | IT novinky

    Dnešním dnem lze již také v Česku nakupovat na Google Store (telefony a sluchátka Google Pixel).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    7.5. 18:33 | IT novinky

    Apple představil (keynote) iPad Pro s čipem Apple M4, předělaný iPad Air ve dvou velikostech a nový Apple Pencil Pro.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (63%)
     (8%)
     (14%)
     (16%)
    Celkem 153 hlasů
     Komentářů: 11, poslední včera 18:00
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    Tak jsme asi vyhráli

    15.5.2005 23:25 | Ostatní

    Pracuju a potřebuju se soustředit a naráz začnou venku troubit auta úplně nehorázným způsobem, tak jsme asi zase jednou mistři světa v hokeji. :-D

           

    Hodnocení: -

    zatím nehodnoceno
            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    15.5.2005 23:32 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Hm
    Mně zase někteří píší po ICQ takovým způsobem, že jsem se skutečně asi dvě minuty domníval, že vypukla válka :-)
    Copak toho není dost?
    15.5.2005 23:34 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hm
    Můj standardní stav na ICQ je invisible, tak tento problém nepozoruju. :-)
    15.5.2005 23:44 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hm
    Mám poměrně široký contact list a invisible nepoužívám. Protože až doteď se mi nic takového nestávalo :-) Asi to ještě přehodnotím ;-)
    Copak toho není dost?
    16.5.2005 00:12 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hm
    V exponovaných časech se to celkem hodí. :-D
    15.5.2005 23:48 diverman | skóre: 32 | blog: život s tučňáčkem
    Rozbalit Rozbalit vše Hoši děkujem!!!
    Bylo to supr utkání, užasná podívaná!!! Gratuluju k vítězství!!!

    Příští rok zas!
    deb http://ftp.cz.debian.org/debian jessie main contrib non-free
    16.5.2005 00:06 Sodalite | skóre: 18 | blog: tucnakov | Břeclav
    Rozbalit Rozbalit vše A tak ...
    jsme zase mistři. Jenom škoda, že ke sportu patří také nezdravé fanouškovství - ožrat se v hospodě, pořvávat po ulici, zmlátit konkurenční kotel, propíchnout gumy u autobusu cizího týmu. V takovém světle se to pak nejeví tak hezky, což ale nijak nemá zlehčit zásluhy českých hokejistů.
    Absolutní pravda je nepoznatelná. Všechny ostatní jsou jenom soukromé lži.
    Luk avatar 16.5.2005 00:21 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: A tak ...
    ...ožrat se v hospodě, pořvávat po ulici, zmlátit konkurenční kotel, propíchnout gumy u autobusu cizího týmu...

    Dobře to vystihuje Jarek Nohavica v písničce Fotbal :-) (sice to není o hokeji, ale v poslední době, bohužel, se skupina "hooligans" formuje i mezi hokejovými fanoušky):

    ...co čumiš frajere, chceš do ciferniku...

    ...kde je ten autokar, propichnout plaště...

    ...hej vrchni, seš pomalej, šest nula na rumy...
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    16.5.2005 01:31 D-Evil | skóre: 25 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: A tak ...
    K tomu ožrání bych toho až tolik neměl, jsme přece pivní národ, pivo je nápoj docela chutnej a při fandění mimojiné krásně chladí podrázděný krky křičících fanoušků. A co se týká toho ostatního, autobus cizího týmu v celý republice potkat asi nešlo a konkurenční kotel taky ne, naopak, zklamaný Kanaďani se na mnoha místech nakonec ještě vyznamenali velmi dojemnym gestem, když se přidali k oslavám a gratulovali, jako by jim druhý místo vůbec nevadilo. Kdepak pánove a dámy, hokejový fanoušci jsou oproti těm fotbalovejm extra třída. Jen v tý extralize, když házej bordel na led, to tak nevynikne. A i kdyby jsme to nevyhráli, jeden titul jsme měli jistej od začátku. Máme totiž nejkrásnější fanynky a to taky neni k zahození.
    16.5.2005 06:55 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: A tak ...
    Na druhou stranu hokejisti Kanady se ukazali jako zakerni ubozaci, kteri neumi prohravat. Hanba jim!
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    16.5.2005 13:27 David Jež | skóre: 42 | blog: -djz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: A tak ...
    Presne tak, hanba jim. A nejde jen o zaverecnou bitku. Kdyz si nekdo plete ledovou plochu s tygri kleci a chova se v ni jako utrzeny ze retezu tak to se sportem ma malo co spolecneho. V hokeji se sice cas od casu nejaky ten faul stat muze, nikdo neni dokonaly, ale hrad agresivne od zacatku je uplne neco jineho. A pustit se zakerne do nekoho bez helmy muze take jen ubozak. Proste kanadane opet sve vyzitce agresivnich hovad nezustali nic dluzni. Jen je skoda, ze je nakonec sudi nevyhodil vsechny. Byla by alespon vetsi zabava :-). Jinak ceske hokejisty docela obdivuji jak zustali klidni a nedali kanadanum v tom zaveru opravdu poradne pres drzku...
    -djz
    "Yield to temptation; it may not pass your way again." -- R. A. Heinlein
    16.5.2005 13:29 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: A tak ...
    Oni se nakonec porvali? Skoro abych začal litovat, že jsem to neviděl :-)
    Copak toho není dost?
    16.5.2005 13:33 Michal Čihař | skóre: 61 | blog: Bláboly | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: A tak ...
    No jasně, tradiční rvačka na závěr :-)
    Luk avatar 16.5.2005 14:43 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: A tak ...
    Máme-li být upřímní, čeští hokejisté také nejsou žádní beránci. Faulují většinou hokejkou (což je hodně nepříjemné, zažil jsem to na vlastní obličej - kdysi jsem, v rámci školního hokeje, inkasoval "sekeru" do obličeje, měl jsem to proseknuté až na kost), ani pro nějakou tu ránu pěstí nejdou příliš daleko. Na některých mistrovstvích (myslím, že zrovna loni a předloni) byli "oceněni" jako nejtrestanější tým. Pamatuji také situaci, kdy se čeští hráči nevešli na trestnou lavici.

    Takže ano, Kanadští hokejisté se chovají často nesportovně, ale ti čeští nejsou o mnoho lepší.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    17.5.2005 11:34 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: A tak ...
    souhlasím, že naši hokejisté se také chovají dost zle (návyky z NHL? :-)), nicméně měl bych výtku k jednomu argumentu:
    Na některých mistrovstvích (myslím, že zrovna loni a předloni) byli "oceněni" jako nejtrestanější tým.
    počet trestů s počtem faulů příliš nesouvisí - pamatuji si, jak jsem musel odejít od televize (abych si neničil zdraví rozčilováním se) při zápasu ČR - USA poté, co asi počtvrté opakovali zpomalený záznam dosti drsného amerického faulu, který nebyl odpískán, ačkoliv Češi byli po celý zápas vylučováni za mnohem slabší přestupky ...
    16.5.2005 02:38 llook | skóre: 8 | blog: l'blog | Prágl
    Rozbalit Rozbalit vše první osoba množného čísla
    Nechápu tu první osobu. "Jsme mistři." Považuje se autor za mistra světa?
    10 REM Dej si pauzu... 20 FOR DELAY=1 TO 5000 : NEXT DELAY
    16.5.2005 07:31 doubleZ | skóre: 24 | blog: smazano
    Rozbalit Rozbalit vše Re: první osoba množného čísla
    :) to je trefny! Hokej ani fotbal nesleduji, prijdou mi jako naprosta zbytecnost, ale to je jen muj nazor, koukam,ze ho tu moc lidi nesdili. Ani jsem nevedel ze se neco hraje, kdyby vcera me tu nerusila banda urvanejch lidi... hmm, to se pak skvele pracuje, kdyz tady pod oknem rvou histericky holky s jejich ozralejma pritelema a skandujou tady cosi, ale at si to uzijou ;) jen tohle jde naprosto mimo mne
    16.5.2005 07:53 trocha pravdy | skóre: 3 | blog: nic
    Rozbalit Rozbalit vše Re: první osoba množného čísla
    Ja jsem na tom naprosto stejne, ale skoro se to bojim rikat, aby si o me nikdo nemyslel, ze jsem nejakej divnej. Cely je to jenom takova falesna iluze ze MY[bijte se nejlepe do prsou], skvely velky narod (prestoze dany jedinotlivec-fanousek, ktery teto iluzi podleha, umi leda tak chlastat pivo) jsme proste nejlepsi...
    Vsechno je jen byznys...
    16.5.2005 08:30 Martin Lebeda | skóre: 22 | blog: Martinuv_blog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: první osoba množného čísla

    Tak to já se na dobrý zápas rád podívám, ale to nezmená, že začnu křepčit na náměstí a začnu troubit autem po městě. Samozřejmě máte pravdu, MY jsme nic nevyhráli, vyhráli ONI, reprezentační hokejový tým České Republiky. Měli bychom jim pogratulovat k úspěchu. Ale nikdo z nás nic nedokázal, možná tak povzbuzovat, ale nikdo z nás mistr světa v ledním hokeji není.

    Vsechno je jen byznys...

    Jistě, o peníze jde až v první řadě.

    16.5.2005 09:42 Michal Kubeček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: první osoba množného čísla
    No tak se hezky poplácejte po ramenech, jací jste velcí intelektuálové, povznesení nad radosti ubohého plebsu. Já to ztotožnění se s oblíbeným týmem chápu, a klidně sám řeknu, že jsme vyhráli, ať už se jedná ho hokejovou reprezentaci nebo třeba basketbalisty USK. Sice tady zrovna budu možná vypadat jako nějakej divnej naopak já, ale to snesu.
    16.5.2005 09:44 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: první osoba množného čísla
    Ale třeba já proti tomu nic nemám. Mě jenom (vysloveně, tak to napíšu natvrdo) sere, když se to vztahuje na celou zemi a národ stylem: ,,kdo neskáče není Čech`` a bere se to jako otázka nějakého vlastenectví.
    Copak toho není dost?
    16.5.2005 10:06 trocha pravdy | skóre: 3 | blog: nic
    Rozbalit Rozbalit vše Re: první osoba množného čísla
    Plácáme se, plácáme... :-D
    Bav se s blbcem, kdyz nemas v ruce klacek...
    Luk avatar 16.5.2005 10:18 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: první osoba množného čísla
    Také říkám, že "jsme vyhráli" (příp. "jsme prohráli", ale to není naštěstí tato situace :-)). A to nejen proto, že českému hokejovému (resp. v jiných případech jinému) týmu fandím.

    I když to někdo nepřipouští, každá taková výhra má pozitivní ekonomické dopady na celou republiku. Je to sice zanedbatelné (těžko říct, třeba 0,01 % HDP), ale vliv to má. A to tím větší, čím je sport ve světě populárnější - zrovna hokej poměrně populární je, i když zdaleka ne tak jako třeba fotbal.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    16.5.2005 10:36 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: první osoba množného čísla
    No, podle mých zkušeností se většinou říká: ,,vyhráli jsme`` nebo ,,ti *** to prohráli`` :-)

    Zase se tu někdo snaží uvařit nějaký argument z vody? ;-)
    Copak toho není dost?
    16.5.2005 10:31 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: první osoba množného čísla
    tak newim, já to mám tak napůl ... když se někdo zeptá, jak dopadl hokej, klidně řeknu "vyhráli jsme", ale dost mě míchá, pokud si někdo to vítězství přivlastňuje, jako by na něm měl podíl (a úplně nejlepší je přístup "my jsme vyhráli" vs. "ty saláti to zas podělali") - a bohužel hysterie spousty fanoušků překračuje tu rozumnou mez "ztotožnění se s oblíbeným týmem" :-(
    16.5.2005 08:35 unchallenger | skóre: 69 | blog: unchallenger
    Rozbalit Rozbalit vše Re: první osoba množného čísla
    Hm, že se hrálo nějaké mistrovství, jsem právě zjistil z tohoto blogu...
    16.5.2005 09:04 Hynek (Pichi) Vychodil | skóre: 43 | blog: Pichi | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: první osoba množného čísla
    No já to zjistil před 14 dnama, když někteří chteli zkrátit školení aby se mohli na cosi koukat.
    XML je zbytečný, pomalý, nešikovný balast, znovu vynalézané kolo a ještě ke všemu šišaté, těžké a kýčovitě pomalované.
    16.5.2005 09:47 FiJi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: první osoba množného čísla
    Šťastný to člověk...
    16.5.2005 08:46 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: první osoba množného čísla
    Tak první osobu bych klidně použil. Ale ne v množném čísle a ne v souvislosti s nějakým hokejem :o)
    Copak toho není dost?
    16.5.2005 14:36 Mortal | skóre: 26 | blog: mortals_log
    Rozbalit Rozbalit vše Re: první osoba množného čísla
    když se podíváš na kterejkoliv seznam kde máš napsáno kdo kdy vyhrál MS v hokeji všude máš napsánou zemi

    Česko
    Kanada
    ..
    Vzhledem k tomu, že já jsem čech, tak je naprosto v pořádku, když řeknu

    JSME MISTŘI!!!! :-)
    V pekle jsou samé diskety a ďábel je velká disketová mechanika
    16.5.2005 22:19 misterlister | skóre: 12 | blog: aiyyo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: první osoba množného čísla
    Zdravím,
    říká se Vám stejně lehce "Jsem mistr světa v hokeji"?
    16.5.2005 11:16 Lukáš Rýdlo | skóre: 18 | blog: Silný kafe | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Jsme dokonalí, jsme super...
    A hele, já si říkal, proč mě včera večer budil řev nějakých idiotů na ulici.

    Jinak souhlasím s tím, že sport (resp. hokej a fotbal) je většinou ,,lidí" vnímán jako příležitost vyřvat se a vybít energii, nejlépe nějakým běžně nepřípustným způsobem. Jednotlivec se v davu během davové psychózy snadno ztratí a těžko se přijde na to, kdo z těch x-tisíc fanoušků vymlátil dopravní značky apod.

    Taky mě napadá, proč všichni ječí "jsme mistři", když pár chlapů s nepříliš valným inteligenčním kvocientem dopraví puk do branky, ale když nějaký čech dosáhne světového úspěchu v nějaké oblasti, kde opravdu musí něco umět (např. v nějakém vědním oboru nebo v hudbě -- teď nemám na mysli takové to soudobé ,,tuc-tuc"), tak jsou všichni potichu a většinou ani neznají jeho jméno... :-(
    θηριον ειμι
    16.5.2005 11:21 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme dokonalí, jsme super...
    No, mohu říct, že i na to se opravdu musí něco umět, jinak nastává rychlý a zpravidla bolestivý konec ;-)
    Copak toho není dost?
    16.5.2005 11:38 Jan Kundrát (jkt) | skóre: 27 | blog: jkt | Praha - Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme dokonalí, jsme super...
    Nevim, kde beres takovou aroganci tvrdit, ze "par chlapu, co jenom dopravi puk do branky" nemusi nic umet. Trosku pokory, chlape...
    16.5.2005 12:31 unchallenger | skóre: 69 | blog: unchallenger
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme dokonalí, jsme super...
    A čeho tedy dosáhli?
    16.5.2005 14:01 Martin Tůma | skóre: 39 | blog: RTFM | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme dokonalí, jsme super...

    Čeho dosáhli? Vyhráli MS v ledním hokeji, což se za 85 let konání MS v ledním hokeji povedlo pouze osmi státům na světě. Zviditelnili ČR ve světě, což kromě toho, že si nás někteří možná přestanou plést s Čečnou má i pozitivní ekonomickej a politickej efekt. Dále potěšili tisíce lidí v ČR a dali jim důvod bejt hrdý na to, že jsou Češi. A kdyby už nic jinýho, tak hráli skvělej hokej, na kterej stálo za to se dívat.

    Jediný co tě omlouvá je fakt, že u vás v Asii není hokej zrovna populární sport... ;-)

    Každý má právo na můj názor!
    16.5.2005 11:47 Michal Kubeček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme dokonalí, jsme super...
    Jak říká Štěpán Šafránek v Básnících: "Umělce oslavovalo minulé století, teď jsou v módě sportovci, v budoucnu to budou nejspíše vědci." Prostě jste se narodil příliš pozdě… nebo příliš brzy… :-)

    Ale kdo ví, třeba byste před sto lety házel jedovatou slinou po těch, koho zbožňují davy, i když se umějí jen opít a pak vyplodit pár not, a za sto let po těch, kdo mají obě ruce levé, jen jim to trochu víc myslí

    16.5.2005 12:30 unchallenger | skóre: 69 | blog: unchallenger
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme dokonalí, jsme super...
    Sport nemá žádný výsledek. Tedy pasivní sport nemá žádný výsledek, jiná věc jsou účinky sportu na sportovce samého, ale o ty tu nejde (navíc jsou u vrcholového sportu též spíš destruktivní). Sportovní výsledky jsou ztělesnění pomíjivosti.

    Máloco v umění a vědě má opravdu trvalou hodnotu, to vždy ukáže až čas, jde nicméně o jejich tvorbu. Tvý přirovnáním proto spíš chybějí obě nohy, než že by jen kulhala...
    16.5.2005 13:02 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme dokonalí, jsme super...
    Ale prdlajz, má. Tak jako se my dnes učíme, kdože to byl Alexandr Veliký a jaký to byl machr, tak za dvěstě let budou totéž řešit u dejme tomu Einsteina a nějakého náhodně vybraného sportovce (žádného neznám, tudíž takto :-)). Tohle je ta nepomíjivost, ale to se psalo už v eposu o Gilgamešovi, ne?
    Copak toho není dost?
    16.5.2005 13:12 Michal Kubeček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme dokonalí, jsme super...
    Ani bych neřekl. Když Hudeček nádherně interpretuje nějakou skladbu, je to stejně pomíjivé jako včerejší Jágrovy přihrávky na první dva góly. Nebo stejně trvalé - budou-li si oboje pouštět lidé ještě za deset let. Jenom je z nějakého záhadného důvodu to první považováno za hodnotné a to druhé za primitivní. Když řeknu, že jsem byl v Národním divadle na opeře a že mne to moc nenadchlo (což je oboje pravda), odsoudí mne jako nekulturního barbara. Když někdo napíše, že nechápe, co všichni mají na tom hokeji (a použije při tom daleko ostřejší výrazy), budou mu tleskat za jeho vytříbený vkus.

    Snobství, projevující se tím, že se někdo povyšuje nad druhé svým superuměleckým vkusem, považuji za stejně trapné, jako to, když se někdo povyšuje nad druhé proto, že má víc peněz. Jenže, čert ví proč, zatímco finanční snobství je považováno za nechutné, snobství kulturnímu se tleská…

    16.5.2005 13:45 David Jež | skóre: 42 | blog: -djz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme dokonalí, jsme super...
    Tak nejak, me jeste navic obcas stve takova ta priserna moralizace s maslem na hlave. Jakoze superumelecky vkus je mozna krasna vec, ale v zivote jsou momenty, kdy clovek obcas potrebuje vypnout chvili od premysleni a dat si reset coz se nejlepe provede prave vykaslanim se na jakykoliv vkus. A jit se treba podivat nebo fandit na pekny zapas muze jako odpocinek slouzit dobre. Stejne tak jsem z duse nenavidel styl uceni hudebni vychovy u nas na zakladce. Sice se mi libi vazna hudba, rad si ji poslechnu nebo zahraji, ale nemusim ji prece poslouchat porad ne? K praci si take radeji pustim radio, na dobrou noc dobry metal a s prateli u fajru a vinka zazpivam neco jednoducheho, nac prece porad namahat mozek kdyz chce vypnout a odpocivat. Nic se nema prehanet, mlaceni se navzajem, demolice mest a zvraceni po kolemjdoucich je extrem, ktery by s fandofstvim nemel co delat ale proc odsuzovat nekoho za to, ze se rad podiva treba na fotbal ci hokej? A stejne bych rad vedel, kolik moralistu pisicich v novinach o nevkusu sledovani sportu si stejne nakonec pustilo televizi, radio ci precetli zpravy jen aby vedeli jak to cele dopadlo :-).
    "Yield to temptation; it may not pass your way again." -- R. A. Heinlein
    16.5.2005 16:26 unchallenger | skóre: 69 | blog: unchallenger
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme dokonalí, jsme super...
    Nemám superumělecký vkus, takže zřejmě nereaguješ na můj příspěvek -- na co ale pak?

    Mimochodem také stále nevím, jak to dopadlo (kromě nadpisu tohoto blohu, že jsme vyhráli).
    16.5.2005 22:44 Luda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme dokonalí, jsme super...
    RTFM :).
    16.5.2005 16:23 unchallenger | skóre: 69 | blog: unchallenger
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme dokonalí, jsme super...
    A co skladba sama, ta je také pomíjivá? Literatura? Výtvarné umění? O výsledcích vědy ani nemluvě... Vybral sis pěkně demagogický příklad, kde je zrovna s trvalou hodnotou technický problém -- ovšem s dnešní technikou už lze tuto uchovat poměrně(!) dobře.

    Pasivní sportování má za cíl vzbuzovat euforii z nadřazenosti nad ostatními (případně negativní emoce při prohře). K čemu to? A i kdybychom si toto vytkli za cíl, je to jen ubohá náhražka za sport aktivní.

    Byls-li v Národním na opeře a nenadchlo tě to, tak nevidím důvod tě odsuzovat. Zato jsi mi nenabídl nic, co bych měl obdivovat na sledování sportu.
    16.5.2005 18:08 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme dokonalí, jsme super...
    Zato jsi mi nenabídl nic, co bych měl obdivovat na sledování sportu.
    Ale ty jsi také nepřinesl žádný argument, který by obhajoval opovrhování těmi, kteří se na sport dívají rádi. Já sice mezi ně nepatřím, ale ani ne tak proto, že bych to odsuzoval, ale protože mě to prostě nebaví. Stejně jako mne nebaví zmíněné opery.

    Sport v televizi (na stadiónu, v rádiu, na DVD) je prostě druh zábavy. A oproti filmům má třeba to kouzlo, že jeho výsledek je ve většině případů nepředvídatelný. A emoce může vzbuzovat podobné. Strach, radost, vzrušení, zklamání... Je to prostě forma zábavy. A stejně jako literatura, divadlo nebo hudba tu je už od počátků lidské civilizace.

    Odsuzovat pasívní sport by se dalo přirovnat třeba k odsuzování chození do hospody. Vzniká při posezení v hospodě nějaké hodnotné dílo? Těžko. Je to považováno za spíše pokleslou zábavu? Ano. Je potřeba to odsuzovat? Neřekl bych. Je to obyčejná zábava, relaxace, odreagování, odpočinek. Stejně jako hokej v televizi. Samozřejmě, může se to zvrhnout - když se někdo opije a popere, je to špatné. Totéž dělají i ti fanoušci na stadiónech. Ale kvůli tomu to není odsouzeníhodné.
    16.5.2005 19:31 Jan Kundrát (jkt) | skóre: 27 | blog: jkt | Praha - Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme dokonalí, jsme super...
    Máloco v umění a vědě má opravdu trvalou hodnotu
    teda tak tohle je vazne perla...
    16.5.2005 22:16 misterlister | skóre: 12 | blog: aiyyo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme dokonalí, jsme super...
    Zdravím,
    s originálním příspěvkem sice nesouhlasím, nicméně nechápu - proč se tak nekonstruktivně vysmívat rozumné myšlence?
    16.5.2005 23:33 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme dokonalí, jsme super...
    Možná perla, ale určitě pravda. Poměr uměleckých děl, jejichž hodnota přetrvá věky, je vůči těm pomíjivým dost žalostný. A stejné je to s vědou. Naprostá většina jsou řešení aktuálních problémů, které pozbývají po nějaké době významu. Není na tom nic špatného, ale nevidím důvod, proč to popírat.
    16.5.2005 13:16 David Jež | skóre: 42 | blog: -djz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme dokonalí, jsme super...
    Clovece, to zijes asi v nejake moc poklidne ctvrti, ze te budil rev idiotu jenom vcera :-). Ja jsem byl nahodou vcera prijemne prekvapen, protoze az na par ohlusujicich salv se nic moc nedelo, proste poklidna noc. A to je ve ctvrti, kde ozrali idioti stejne rvou na ulici kazdy den a kazdou druhou noc, docela uspech :-). Jeslti to nebylo nahodou tim, ze smazky se presunuly do statlu.

    Ad treti odstavec: nemluvi z tebe nahodou ticha zavist? Pomlouvat umi kazdy. A navazet se do inteligence nekoho, koho neznas, je nefer -- proste umi neco jineho. Kazdy prece neni princezna z vysoke skoly, nekdo je chytry a uspesy ve vedecke oblasti, nekdo ma treba zlate ruce a je perfektni remeslnik a nekdo ma zase fyzicku a je uspesny sportovec. A je prece blbost o nekom tvrdit, ze je blbec jenom proto, ze nema navesene tituly pred a za jmenem a ze je dobry v oblasti, ve ktere by sis treba ani neskrtl. Co je na tom slozite pochopit? A co se tyce odborniku a vedcu: pokud si uvedomis, ze vedec muze dosahnout uspechu napr. v oboru, ktery oceni tak 2 lide v republice a rozumi mu tak mozna 10 lidi v republice tak by te mohlo napadnout, ze zbylych 10 milionu obyvatel ho znat nebude protoze jim to nic nerekne. Zatimco sportu nebo tuc-tuc muze ,,rozumet`` (temer) kazdy... Je to takova doba, muzes se s tim smirit, muzes to ignorovat, ale to je asi jedine co muzes. Nebo se muzes snazit byt uspesnym vedcem, ktereho bude oslavovat cela republika. Treba se ti to povede, je to velka vyzva.
    -djz

    "Yield to temptation; it may not pass your way again." -- R. A. Heinlein
    16.5.2005 13:33 doubleZ | skóre: 24 | blog: smazano
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme dokonalí, jsme super...
    Pravda, nemam nic proti hokejistum samotnym, at delaji co umi, a evidentne to asi umi, ja se taky snazim delat co nejlepe umim, a taky mi v tom nikdo nebrani, neznam hokejisty, treba je nekdo z nich uplny blbec a jiny zase naopak, to je mozny, ale to, co mi vcera do peti do rana rvalo a hajlovalo pod oknem blbci rozhodne byli, je to sila, co se kolem tech sportu mnozi, sport je mi naprosto ale naprosto ukradeny, zajima me veda a technika, to je moje vec a stejne tak je vec lidi, jez prozivaji sport ze ho prozivaji, prosim, at si to uzijou, ja je ale neotravuji svym konickem, tak at oni neotravuji svym me!!!
    16.5.2005 17:53 Lukáš Rýdlo | skóre: 18 | blog: Silný kafe | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme dokonalí, jsme super...
    Vidim, ze se mi podarilo rozpoutat peknou flamewar :-)

    Ad 2. odstavec ;-): Ne, zavist ze mne nemluvi. Do inteligence hokejistu a fotbalistu se navazim proto, ze jsem videl pomerne znacnou cast techto lidi mluvit v televizi a zpusob jejich komunikace nebyl prilis ,,kulturni". Nerikam, ze kazdy sportovec je vul, jen proto, ze je sportovec. Je dost sportovcu, kteri jsou velmi inteligentni a je to na jejich projevech/chovani videt. Bohuzel nevim o zadnem takovem fotbalistovi/hokejistovi -- mozna proto, ze tyto hry nedavaji prilis prostoru k projevum elegance a kultury jako treba atletika. Dalsi veci je, co dava takovy hokejista svetu. To je prave ten rozdil mezi nim a zminenym vedcem. Uznavam, ze konstrukci mikrovlnky nebo zakonitostem aerodynamiky kazdy nerozumi. Ale kazdy/vetsina to pravidelne vyuziva. A ted je otazkou, co ma lidstvo z toho, ze nekdo dopravi puk do branky. To je HRA a HRA je od toho, ABY SI HRACI HRALI. Nechci hokejistum brat jejich hru, ale pokud si hraji, at je to trochu kulturni. Muj pohled na IQ hracu taky znacne zkresluje pohled na ty typky, co sedi na tribunach. Neverim, ze vic jak 10 % z nich prislo kvuli tomu, co se bude dit na hristi. Vetsina z nich prisla s jedinym cilem -- zase si trochu zaradit a udelat par vytrznosti. A hokej je jen zaminka.

    Dnesni hokej/fotbal je tovarna na penize a vzdycky, kdyz slysim, ze nejaky tym ,,koupil noveho hrace", premyslim, jaky rozdil je, kdyz se prodava prostitutka a kdyz fotbalista. Kdyby slo hokejistum opravdu o narodni hrdost, tak nic nenamitam, ale jaka je to narodni hrdost, kdyz za nejaky tym hraji hraci nakoupeni buhvi odkud. A pak se clovek nestaci divit, kdyz v TV vidi, jak si cesky fotbalista behem hrani statni hymny odplivne a poskakuje na miste, misto aby vzdal cest narodnimu symbolu. Stejnetak bych naparil fanouskum, co pobihaji se statni vlajkou popsanou ruznymi hesly, poradnou pokutu za hanobeni statniho symbolu! :-(

    Jinak nejses jedinej, kdo rika, ze jsem se mel narodit tak pred 200 lety ;-)
    θηριον ειμι
    16.5.2005 18:32 D-Evil | skóre: 25 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme dokonalí, jsme super...
    Já naopak věřim, že zhruba těch 10 procent jsou ty "inteligenti", co se na hokej podívat nejdou a jdou si zařádit a udělat bordel. K otázce toho, co má lidstvo z hokeje (ať už z jeho hraní, nebo koukání na něj), na to jsou dvě odpovědi. A co se týká prospěšnosti pro lidstvo, jeden (podle mě rozumnej) člověk kdysi prohlásil, že hokej (fotbal, basketbal, platí to ve většině kolektivních sportů) dělá ze 70 procent hlava. Běhat, bruslit, kopnout do balónu, vystřelit puk nebo míček, to umí s "trochou" tréninku každej. Ale něco vymyslet, udělat něco nečekanýho, co týmu pomůže, na to prostě musí člověk bejt vybavenej, to se naučit nedá. Když se tohle v zápase sejde, když jsou vidět ty nápady (a jejich výsledky), tak se na to fanouškovi musí prostě krásně koukat. Já chápu, že někoho víc baví programovat, vařit, opravovat auta, tancovat a kdo ví co ještě. Ale sport byl vymyšlenej kvůli dvěma věcem. Pro pěstování těla a ducha. Tělo si u televize nezlepšim, to dá rozum, ale proč na dvě a půl hodiny hokejovýho zápasu prostě nehodit běžný starosti za hlavu a trošku si neodpočinout? Je na tom něco špatnýho? Je lepší na ulici potkávat lidi veselý a vřelý, nebo zamindrákovaný, stresovaný, smutný a nepříjemný?
    16.5.2005 22:06 doubleZ | skóre: 24 | blog: smazano
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme dokonalí, jsme super...
    programovani je skvela relaxace :) je pravda, ze slyset sportaky (hokejisty a fotbalisty) v televizi, to je katastrofa, nezbyva nez se jim vysmat, hehe ;) sachy, to je pane sport...
    16.5.2005 22:19 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme dokonalí, jsme super...
    Odpočívat u hokeje, teda tak bych dopadnout nechtěl :-)
    Copak toho není dost?
    16.5.2005 22:21 doubleZ | skóre: 24 | blog: smazano
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme dokonalí, jsme super...
    jo, to ja taky ne ;) kdyz uz jsem hodne unavenej a tudiz si neodpocinu u programovani, tak si treba pustim nejaky film, inteligentni film nekoukam na bandu upocenejch "panacku na prodej" jak se honi za kulatou veci, ale jak tu nekdo psal, tak at si hraji, neberme jim hracky, at se bavi,a le masove sledovani jejich hry, je to naprosto stejne jako kdyz sledujete skolku jak si hraje na piskovisti, jen jsou v tom velky penize!
    16.5.2005 23:42 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme dokonalí, jsme super...
    Když jsem já moc unaven (a tím nemyslím, že si chce hrozně spát, v takovém případě jdu prostě spát :-)), tak si pustím nějakou vybranu hudbu, to už podle nálady, někdy klasiku, někdy třeba Apocalypticu, někdy Manowar nebo tak (ale zase je to celkem úzký okruh, Dimmu Borgir bych si asi nepustil). Pak si jenom sednu na kraj postele a relaxuju :-)
    Copak toho není dost?
    17.5.2005 10:55 Lukáš Rýdlo | skóre: 18 | blog: Silný kafe | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jsme dokonalí, jsme super...
    Pro pěstování těla a ducha.
    A právě o to tu jde. Velmi by mě zajímalo, kde je v současném profesionálním hokeji/fotbalu to pěstování ducha. Marně ho tam hledám... Navíc kombinace ,,odpočinu si" a ,,pěstování ducha" mi nejde příliš dohromady. Pokud člověk odpočívá, tak většinou proto, aby si ulehčil od své fyzické i duševní zátěže a ne aby ji rozvíjel.
    θηριον ειμι

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.