abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:44 | Nová verze

    Nová čísla časopisů od nakladatelství Raspberry Pi: MagPi 140 (pdf) a HackSpace 77 (pdf).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 01:00 | Nová verze

    ESPHome, tj. open source systém umožňující nastavovat zařízení s čipy ESP (i dalšími) pomocí konfiguračních souborů a připojit je do domácí automatizace, například do Home Assistantu, byl vydán ve verzi 2024.4.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:11 | IT novinky Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 20:55 | Nová verze

    Neziskové průmyslové konsorcium Khronos Group vydalo verzi 1.1 specifikace OpenXR (Wikipedie), tj. standardu specifikujícího přístup k platformám a zařízením pro XR, tj. platformám a zařízením pro AR (rozšířenou realitu) a VR (virtuální realitu). Do základu se z rozšíření dostalo XR_EXT_local_floor. Společnost Collabora implementuje novou verzi specifikace do platformy Monado, tj. open source implementace OpenXR.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 17:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 0.38.0 multimediálního přehrávače mpv (Wikipedie) vycházejícího z přehrávačů MPlayer a mplayer2. Přehled novinek, změn a oprav na GitHubu. Požadován je FFmpeg 4.4 nebo novější a také libplacebo 6.338.2 nebo novější.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 17:11 | Nová verze

    ClamAV (Wikipedie), tj. multiplatformní antivirový engine s otevřeným zdrojovým kódem pro detekci trojských koní, virů, malwaru a dalších škodlivých hrozeb, byl vydán ve verzích 1.3.1, 1.2.3 a 1.0.6. Ve verzi 1.3.1 je mimo jiné řešena bezpečnostní chyba CVE-2024-20380.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 12:11 | IT novinky

    Digitální a informační agentura (DIA) oznámila (PDF, X a Facebook), že mobilní aplikace Portál občana je ode dneška oficiálně venku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    včera 05:11 | Komunita

    #HACKUJBRNO 2024, byly zveřejněny výsledky a výstupy hackathonu města Brna nad otevřenými městskými daty, který se konal 13. a 14. dubna 2024.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    17.4. 17:55 | IT novinky

    Společnost Volla Systeme stojící za telefony Volla spustila na Kickstarteru kampaň na podporu tabletu Volla Tablet s Volla OS nebo Ubuntu Touch.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    17.4. 17:44 | IT novinky

    Společnost Boston Dynamics oznámila, že humanoidní hydraulický robot HD Atlas šel do důchodu (YouTube). Nastupuje nová vylepšená elektrická varianta (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    KDE Plasma 6
     (68%)
     (10%)
     (2%)
     (19%)
    Celkem 556 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    8.10.2008 22:25 manasekp | skóre: 29 | blog: manasekp | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Tys smazal z tveho blogu posledni zapisek ze? Skoda, pekne se to cetlo. K tematu - nejak moc to resis :-)
    BIOKOMP | Cas od casu se pokousim nekoho srazit k zemi abych se tam nevalel sam.
    8.10.2008 22:28 snajpa | skóre: 20 | blog: snajpuv_blocek | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Jo.. to my ostatni na to uz davno kaslem, a depku ze samoty resime hackovanim kernelu :-)
    --- vpsFree.cz --- Virtuální servery svobodně
    David Watzke avatar 8.10.2008 22:31 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Takhle právě skončit nechci :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    David Watzke avatar 8.10.2008 22:30 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Tys smazal z tveho blogu posledni zapisek ze? Skoda, pekne se to cetlo.
    Jo, ona si ho přečetla, ale neuvědomil sem si kdo všechno by se k tomu mohl dostat a především kvůli příbuzným jsem to raději smazal. Viz zápis Mám o čem, ale nemám kde (kriste pane, já sem byl idiot... ale pointa platí furt).
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    8.10.2008 22:30 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    se nedá začít s nějakou co má úplně jiný zájmy anebo je schopná napsat "stýzká"
    Úplně tě chápu.
    8.10.2008 22:45 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    No, podle mě to není o moc horší než si hrát na borce hláškama typu "get a life", Mládek-style, nerd-only joke apod. Tudíž, abych uklidnil pisatele, od většiny se zase tak moc neliší. Ale jinak fajn oddychový čtení. Je fakt že podobným obdobým jsem si kdysi taky prošel, stálo to za hovno a jsem rád, že už jsem v klidu :-)
    David Watzke avatar 8.10.2008 22:53 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Hraju si na borce hláškama, jo? :-) Spíš se snažím se vykecat a zároveň chci aby to aspoň bylo trochu zajímavý čtení, tak tam občas prsknu nějakou blbost... Get a life se v souvislosti s IT lidma používá docela často; Mládek-style... co dodat, někde jsem četl, že se směje vlastním vtipům, pak jsem si vzpomněl na Country Estrádu a na to, že je to vlastně pravda a zalíbilo se mi to; nerd-only joke - no, jak jinak bys to řekl? :-)

    Naživo, zvlášť když jsem mezi kamarádama, se snažím bavit... nevím proč, ale jsem rád, když někoho dokážu rozesmát a pravdou je, že když mám svůj den, tak se mi to fakt daří. Tohle s tím možná souvisí, i když uznávám, že tenhle post není zábavnej, ale konec konců to ani nebyl jeho účel...
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    xkucf03 avatar 8.10.2008 23:08 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Get a life
    apt-get install life?
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    xxx avatar 8.10.2008 23:16 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    E: Couldn't find package life
    Please rise for the Futurama theme song.
    8.10.2008 23:40 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Je treba zadat:

    apt-get install zivot

    Takovy balicek uz tam je.

    robotics avatar 11.10.2008 09:55 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    13.10.2008 16:03 rastos | skóre: 62 | blog: rastos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Get a life
    apt-get install life?
    I'm a gamer. I have MANY lives :-D
    9.10.2008 00:07 CEST
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Mládek-style... co dodat, někde jsem četl, že se směje vlastním vtipům, pak jsem si vzpomněl na Country Estrádu a na to, že je to vlastně pravda a zalíbilo se mi to
    No, tak nevim. Je pravda, ze na konci vtipu se tomu vtipu trosku zasmeje, ale co si pamatuju, tak cely vtip odrika s vaznou tvari. To je to, co se mi na vypravecich vtipu libi. Podobne se choval i Mensik a tusim i Labus. Dokonce i Rychly umi podobne vtipy vypravet (prinejmensi se vziva do role osoby ve vtipu a smeje se az uplne na konci, ale taky jenom obcas).

    Naopak "bavic" Novotny se smeje svymu tupymu "vtipu" bez vtipu od zacatku do konce.
    9.10.2008 00:16 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    to je presne co ma napadlo, je to Novotny-style a niekolko kamosov si z toho stale robi(lo) srandu, aj ked tu uz Nova roky nevysiela ;)

    Mladek je cool :)
    David Watzke avatar 9.10.2008 15:03 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Máš pravdu... Novotný tam sedne jak prdel na hrnec, tak to hned změním.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    9.10.2008 11:43 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    podobným obdobým
    To bys nepochopil... :-)
    David Ježek avatar 8.10.2008 22:46 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    ehm ... +1

    jinak ke 2. a 3. odstavci: jsem rád, že to s tou "vaší generací" není úplně v řiti. zatím jsem měl z Plzně dojem, že jo.
    Heron avatar 9.10.2008 07:58 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Ach jo. Postav se před zrcadlo a vzpomeň si na své dospívání, ty generace jedna ;-). Nejsi ještě tak starý, aby sis to nepamatoval.
    9.10.2008 08:18 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    se nedá začít s nějakou co má úplně jiný zájmy anebo je schopná napsat "stýzká"
    Úplně tě chápu.
    To stejné má moje přítelkyně. Po "myluju tě" už ten chlapík u ní zpravidla neměl moc šancí :-D
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 9.10.2008 12:29 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Taky se přidávám; stačí jen jedna věta a člověk už ví, s kým má tu čest. Dokáže to dokonale odradit.
    Nebezpecna_sit avatar 9.10.2008 14:58 Nebezpecna_sit | skóre: 34 | blog: dangerousness | Valašské Meziříčí/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Jsem ráda, že si to nemyslím sama :) Je pravda, že někdo za to prostě nemůže a jinak je to fajn člověk, ale jak říká Doli, je to velmi odrazující.
    Linux is sexy :o)
    8.10.2008 22:30 tired joe | skóre: 17 | blog: rootlet | Trenčín/Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Ono s tým "Nesmyslný světem" a "It's me against the world" je to tak, že ak to tak človek chce vidieť, tak sa mu to podarí :) Na svete je dosť nezmyselných vecí, rovnako aj vecí, ktoré zmysel majú. Zbytok je už len o tom, ako sa na to budeš pozerať.

    Ak poznáš The IT Crowd, spomeň si na scénu, kedy pustia von Richmonda (ak sa dobre pamätám na meno). Po chvíli s ním boli všetci deprimovaní.

    Čo som tým chcel povedať je, že choď si svoje a nenechaj sa strhnúť Richmondami, pretože práve o to im ide - strhnúť ostatných so sebou, aby v tom srabe neboli sami :)

    Človek sa riadi zdravým rozumom, až keď už nezostáva žiadne iné riešenie.
    David Watzke avatar 8.10.2008 22:33 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Jo, The IT Crowd znám a tohodle borce si pamatuju :-) A máš pravdu.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Dent avatar 8.10.2008 22:33 Dent | skóre: 21 | blog: Standovo | České Budějovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Ale tak tímhle si projde každý. Za pár měsíců (či let) to hodíte za hlavu a takovéto situace a osoby budou vyvolávat jenom lehké pousmání.
    8.10.2008 22:36 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    +1
    Jen jsem na tom možná ještě hůř :) Chlastat jsem moc nezkoušel, "get a life" jsem ještě nezkoušel" :D Resp. zkoušel a skončilo to dost tragicky - zamiloval jsem se do jedný fajn holky a už je mi z toho rok na nic...
    Zatím čas zabíjím různými experimenty s Linuxem :) A až bude chuť (a hlavně se konečně pořádně naučím C) začnu psát kernel patche :-)
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    8.10.2008 22:41 snajpa | skóre: 20 | blog: snajpuv_blocek | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    to presne rikam vyse :-D moje rec, zadna krec
    --- vpsFree.cz --- Virtuální servery svobodně
    8.10.2008 23:02 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Fakt teda je, že poslední cca měsíc se strašně bavím refreshováním nejrůznějších burzovních indexů... Mě se tak strašně líbí, jak to padá, no...
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    8.10.2008 23:09 snajpa | skóre: 20 | blog: snajpuv_blocek | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    jo jo, refreshuj dokud mas na cem, az prijde ta prava krize, ze budeme muset prodat vsechno, co mame pro krajic chleba, svitit budeme svickama, tak ti to moc funny neprijde :-D (doufam, ze to jenom moc prehanim a k tomuhle nedojde)
    --- vpsFree.cz --- Virtuální servery svobodně
    8.10.2008 23:12 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Tak at. Stejne s tim prd udelame. Ale jestli bude takovej nedostatek jidla, kdo by potom to vsechno (zvlast pocitace, televize, auta atd.) kupoval?
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    8.10.2008 23:14 snajpa | skóre: 20 | blog: snajpuv_blocek | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Taky pravda. Btw, k tomuhle blogu se uplne ta tvoje soucasna paticka hodi, cece.
    --- vpsFree.cz --- Virtuální servery svobodně
    9.10.2008 17:34 Semo | skóre: 45 | blog: Semo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Tiez sa tym bavim. Sice som tam prisiel o nejake prachy, ale ked si clovek uvedomi, ze prave zaziva nieco, co sa deje raz za 100 rokov (resp. doteraz to nebyvalo castejsie), tak ma pocit ako pri starte Apolla 11. Raz o tom budem rozpravat vnukom a budem slavny, ze som bol pri tom.
    If you hold a Unix shell up to your ear, you can you hear the C.
    vencour avatar 9.10.2008 20:39 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět

    Jsem zvědavej, jak to bude probíhat dál, zatim všichni hrdě tvrdí, že ví, co s tim a že se z Velké krize poučili. Tak se uvidí, jací jsou ekonomové vědci.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    8.10.2008 22:42 LKP
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Já jsem úplnej asociál. Mimo práci se vůbec s nikým nestýkám. Ale nevadí mi to, netoužím po změně a nepřipadám si divnej. Ale asi sem. Je tedy dost možné, že když si myslíš, že jsi divnej, tak divnej nejsi. Přece se říká, že blbec nikdy nepochybuje o tom, že není blbec. S divností by to mohlo být podobný.

    Akorát mi vadí, že neumím komunikovat s lidma, často si připadám jako vůl. Byl bych radši, kdybych s nikým do kontaktu přicházet nemusel.
    David Watzke avatar 8.10.2008 22:44 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Akorát mi vadí, že neumím komunikovat s lidma, často si připadám jako vůl. Byl bych radši, kdybych s nikým do kontaktu přicházet nemusel.
    A nebyl bys radši spíš kdybys to uměl?
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    8.10.2008 22:59 LKP
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Kdybych mohl volit mezi "umět komunikovat s lidmi" a "nemuset komunikovat s lidmi*", tak bych si vybral to druhé.

    *Ale moci, když chci. Samozřejmě v této diskuzi ukazuju, že ne každá forma komunikace mi vadí.
    freshmouse avatar 8.10.2008 23:06 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Potřeba komunikace je poměrně častá, i když myslíš, že ne. To se stalo např. mně. Myslel jsem, že jako vývojář budu pořád zalezlý za stolem, ale teď bum, dostal jsem na starost lidi a musím se s nimi domlouvat, co a jak mají udělat, musím je koordinovat atd. Umět se rychle a věcně domluvit, to je k nezaplacení.
    xkucf03 avatar 8.10.2008 23:13 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Myslel jsem, že jako vývojář budu pořád zalezlý za stolem, ale
    To je takový mýtus. Možná to funguje někde v Indii, kde dostaneš analýzu, nabušíš kód a odešleš. Ale u nás musíš komunikovat s lidma, analytikama, někdy radši přímo se zákazníky, pokud se analytici ukáží jako neschopní, s testerama, chodit na shcůzky atd. :-)
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    freshmouse avatar 8.10.2008 23:21 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    V týmech nebo dokonce velkých týmech to je něco jiného, než když člověk patlá aplikaci sám. Nicméně "sedač za stolem" se nejvíce vyskytuje právě ve velkých týmech -- na komunikaci tam jsou spcialisti. On si jen maximálně poslechne nějakou prezentaci nebo úkoly... Samotář tohle všechno dělá sám.

    Teď dělám na projektu, na kt. intenzivně dělají 2 až 3 analytici, 3 až 4 lidi na prezentační vrstvě (vč. mě) a asi 5 lidí na vrstvě s DB atd. Já mám na starost 2 až 3 lidi, takže běhám za nimi, za analytiky atd. Tak čtvrtinu dne strávím jen tím, že komunikuju s jinými lidmi a buď dávám, nebo přijímám úkoly...
    9.10.2008 05:37 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Tak čtvrtinu dne strávím jen tím, že komunikuju s jinými lidmi a buď dávám, nebo přijímám úkoly...
    to je aspon overhead! mimojine pregnantni ilustrace, ze cleneni tymu na analytiky/programatory/testery/svacinare/nastenkare ma fundamentalni mouchy...
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    9.10.2008 08:22 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Přes samý brajnstórming, čálenž fokjůsing, méétyng a tým byldyng se člověk k samotné práci ani nedostane, co? ;-)
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    freshmouse avatar 9.10.2008 09:14 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Nic takového nemáme. Osvědčily se nám rychlé schůzky jednou denně (ráno) s rozdělením práce a zhodnocením minulého dne plus konzultace přesně tehdy, když je potřeba (stačí zajít do vedlejší kanceláře).
    freshmouse avatar 9.10.2008 08:57 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Možná jsem to špatně napsal. Chtěl jsem říct: "Tak čtvrtinu dne strávím jen tím, že komunikuju s jinými lidmi, když mimo jiné buď dávám, nebo přijímám úkoly... "

    A není to tak moc. Ono to závisí na projektu a na jeho fázi plnění. Např. u jiného projektu jsem komunikací trávil tak desetinu času. A taky to závisí na tom, jestli člověk musí řídit i jiné lidi, což je dost zásadní.
    9.10.2008 18:04 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    A není to tak moc.
    to se zda... ale abys vubec mohl komunikovat, musi k tomu byt jeste minimalne dalsi clovek, kteremu to zere cas uplne stejne jak tobe...
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    10.10.2008 09:07 kotz | skóre: 2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Záleží hodně na tom jací lidé jsou kolem tebt. Někdy si je vybrat nemůžeš ale někdy ano.
    Čas, který ušetříš tím, že si na to napíšeš program, strávíš tak, že se kocháš, jak dobře to funguje.
    freshmouse avatar 8.10.2008 22:52 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Na tom, že chceš žít (pro okolí) divně, není nic divného. Je tvoje volba, jak budeš žít. Já si vybral -- a jestli mi to bude vyhovovat pořád, to se uvidí až časem. Zatím se to snažím neřešit.
    8.10.2008 23:11 LKP
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Já se ani snažit nemusím. Já to prostě neřeším, divnej si nepřipadám a mám pocit, že žiju spokojenej a šťastnej život. Mohlo by mi být i jedno, co si o mě kdo myslí, pokud bych opravdu nemusel s nikým mluvit. Ale když už musím, tak je pro mě při komunikaci hendikepem to, že mě má ten člověk zaškatulkovaného jako "ten divnej". Pokud by lidi byli nestavoví a na komunikaci by neměla vliv minulost, pak by to bylo ideální. Komunikace přes internet je docela dobrým přiblížením tohoto.
    xkucf03 avatar 8.10.2008 23:24 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Mě třeba komunikace s lidma unavuje, zvlášť tlachání. Ale jsou chvíle a lidé, kdy mám chuť s někým být, stačí jen najít ty správné lidi.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    9.10.2008 11:42 kapo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Jo tak to mam stejny: tlachani povazuju za ztratu casu a v takovym pripade se musim hlidat, abych nebyl protivnej :). Ale kdyz jsou ti spravni lidi a spravnej cas, tak zas nevim, kdy s kecanim prestat :)
    freshmouse avatar 8.10.2008 22:46 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Tý vado, člověk přijde ze školy a práce úplně na cucky a chce si přečíst něco povzbuzujícího a narazí na TOHLE! :-)

    P.S.: Tohle už jsme spolu řešili tak rok nebo dva zpátky na Jabberu; koukám, že to na aktualitě neztratilo. :-( :-)
    xkucf03 avatar 8.10.2008 22:46 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    s holkama je to těžký, chtěl bych spíš něco vážnějšího, jenomže to se nedá začít s nějakou co má úplně jiný zájmy anebo je schopná napsat "stýzká".
    Po přechodu na VŠ se to zlepší ;-) Jen si musíš vybrat takovou školu, kam chodí i holky.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    David Watzke avatar 8.10.2008 22:57 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Fakt nevim jestli na VŠ vůbec budu mít. Musel bych zásadně přehodnotit svůj přístup k učení a nevím jestli toho budu schopnej. Navíc je mi občas psychicky šoufl už teď na střední a když čtu lidi co jsou na vejšce... brrr. By se mi taky mohla seknout pumpa.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    8.10.2008 23:00 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Tak pod tohle se klidně podepíšu :) Ale chci risknout matfyz a bůh mi v tom pomůže :)
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    David Watzke avatar 8.10.2008 23:03 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    No když už, šel bych na ČVUT FEL STM.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    xkucf03 avatar 8.10.2008 23:19 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Jenže tam zase nejsou ty holky. Když jsem dělal přijímačky na ČVUT, tak tam byla asi jedna. Dostal jsem se na víc škol a vybra jsem si ekonomku, byla to dobrá volba (tentokrát nemyslím jen ty slečny, ale i obsah studia :-) )
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    9.10.2008 08:33 qiRzT | skóre: 14 | blog: U_Marvina
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Jenže tam zase nejsou ty holky.
    Ty jsou skoro hned vedle na peďáku :-)
    Důležité je vědět jak problém vyřešit, zbytek zvládne i cvičená opice...
    Luboš Doležel (Doli) avatar 9.10.2008 11:28 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Na těláku mám při hodině 40 % holek, dnes se spojovalo, takže jich bylo 80 % :-)
    9.10.2008 13:02 ell2 | vesnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Jo, to je vcelku dobrá volba. A pokud si jako tělocvik dáš aerobic nebo zdravotní tělocvik, tak tam budou i ty holky:)

    Jinak co se týče toho matfyz vs. STM, tak je to víceméně výběr mezi tím mít mimo odborných věcí buď hlavně matiku (matfyz) a nebo spoustu jinejch balastních předmětů - humanitní, manažerský, ekonomický (STM). Takže asi tak.
    freshmouse avatar 9.10.2008 13:39 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Mimochodem, popiš mi, co se děje na tom zdravotním TV, díky.
    9.10.2008 13:55 ell2 | vesnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Dělaj se tam hlavně takový různý protahovací, posilovací cviky na zanedbané svalstvo:), potom i trochu nějaká jóga...ale vlastně tady to je: ZTV
    freshmouse avatar 9.10.2008 14:14 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Tak to by mě zajímalo, jaký zanedbaný sval tam priocvičují kluci. :-)
    9.10.2008 14:27 ell2 | vesnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Mno, stejný, jako holky (to abys neměl přehnaná očekávání:)
    freshmouse avatar 9.10.2008 15:49 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Stejný jako holky? A já si vždycky myslel, že tenhle mají jenom kluci. :-D
    9.10.2008 17:05 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Od kdy je to sval, neřkuli zanedbaný? :-P
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    Fluttershy, yay! avatar 9.10.2008 17:16 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Předevčírem jsem koukal na Genshiken a tam borec: "...jestli to neuděláš, budeme celé prázdniny M-M-M-M-M-M..." Mával při tom rukou z bodu A do bodu B, zpět a zase znova... ^_^
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    9.10.2008 17:38 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Na každém tělocviku, co jsem zažil, se procvičoval bez výjimky jeden jediný sval. A ten mají holky mnohem vyvinutější než kluci.

    Kušna :-D

    Jo, já vím, že jich tam jsou desítky…
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    Fluttershy, yay! avatar 9.10.2008 17:41 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Eh? Žvanící? Jako u nás v tělocviku? Tam taky jenom melou pantem...
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Luboš Doležel (Doli) avatar 9.10.2008 15:15 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Dneska jsme na tisíc způsobu protahovali krk, záda, nohy... a na závěr i oči :-) K tomu ti pustí nějakou relaxační muziku. Je to skvělý - člověk z toho neni urvanej a neřekl bych, že je to k ničemu. Výběru nelituju :-)
    freshmouse avatar 9.10.2008 15:51 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Hmm, tak to si někdy taky zvolím, myslím, že by to mohlo pomoci bojovat proti následkům dlouhodobého vysedávání nad klávesnicí...
    xkucf03 avatar 9.10.2008 14:41 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Moc nechápu, proč všechno kromě IT považuješ za balast - v praxi se právě víc cení, když znáš i ty souvislosti a ne jen technologie.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    9.10.2008 15:05 ell2 | vesnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Kdo v IT praxi ocení, že znám historii, filosofii, že jsem absolvovala předměty, kde nás učili pracovat v OpenOffice (ale nic moc úroveň) a trochu něco dělat v Gimpu, že umím zapojit zásuvku, že mám díky nějakému předmětu mlhavý pojem o nějakých právních záležitostech podnikání, že jsme se naučili jakousi teorii komunikace?
    xkucf03 avatar 9.10.2008 15:50 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Na to časem přijdeš ;-) Je to jako když si na základce říkáš, k čemu ti budou všechny ty přírodopisy a matiky, když máš jasnou představu osvé budoucí profesi a tohle přece nebudeš potřebovat.

    Právo a téměř jakákoli ekonomie se hodí všude, pak užiješ nějaké speciality, ale to už záleží na oboru kam půjdeš. A pak další předměty jako historii atd. studuji kvůli sobě :-)
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    9.10.2008 16:06 ell2 | vesnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Na to časem přijdeš
    Ano tati:) Jenomže když ve škole dostaneš jen letmý přehled čehokoli, který navíc zapomeneš, tak to je ztracený čas. A ne, že by mě historie a spol. nebavila, ale učit se to ve škole IT zaměření mi přijde zbytečné. Na to si ráda vyhradím volný čas, ale ve škole bych se ráda dověděla něco, co mi k něčemu bude v praxi a nebo něco, na co později mohu praxi nějak navázat.
    9.10.2008 16:11 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    To jsou jednobitové znalosti. Když se pak v budoucnosti budeš s někým bavit, tak ti ten flag řekne a ty záhy zvoláš "Ahá? O tom jsem se kdysi učili ve škole.".

    Taky dobré. Alespoň jedna věta navíc k odvrácení společenské pohromy, způsobené "trapným" mlčením. ;-)
    Heron avatar 9.10.2008 16:54 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    To mi připomíná: "Ale děti se dnes ve škole nic nenaučí, nepřípraví je to na budoucí povolání. Průměrný student se ve škole 3/4 času k smrti nudí. -- 3/4 času se k smrti nudit je vynikající příprava pro zaměstnání."

    :-D
    9.10.2008 17:06 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Heh to mi připomíná našeho fyzikáře, jednou nás hlídal, když sme šli na voběd. Pustil před naší třídou ještě dvě jiný. Jeden spolužá na to "Ale pane učiteli, to je nefér..." a on na to: "Já jako učitel vás mám připravit na život. A život je nefér."
    vencour avatar 9.10.2008 20:44 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět

    Fíííha, na takový lidi se nezapomíná ...

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    Dalibor Smolík avatar 9.10.2008 17:38 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Na jednom společenském večírku pořádaném vedení země kdesi v Asii se známého jedna "inteligentní" dáma, manželka diplomata zeptala, odkud je. On beze hnutí obličeje prohlásil: "I am from Tramtaria". Dáma zvolala: "Oh yes, Tramtaria. I know." :-)
    Nastalo obrovské haló v české kolonii a dáma se velmi ztrapnila. Nikdy nevíš, k čemu určité znalosti, byť povrchní, se budou hodit.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Fluttershy, yay! avatar 9.10.2008 17:43 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    ^_^
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    9.10.2008 17:45 ell2 | vesnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Je ovšem otázka, zda je tyto znalosti nutné nabývat na VŠ IT zaměření...
    Dalibor Smolík avatar 9.10.2008 17:55 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Jako mladý čerstvý inženýr ekonomie a absolutní nula v podniku jsem omylem při nějaké akci hodil pár slov s náměstkem podniku. Pobavili jsme se o raných Přemyslovcích. Měl jsem náhodou knihu Toulky českou minulostí a druhý den jsem mu ji donesl (tenkrát nebylo snadné něco takového sehnat i pro náměstky). Po dvou letech si najednou na mě vzpomněl když bylo potřeba obsadit místo v zahraniční misi. Nešlo o protekci, takových jako já bylo hodně, ale prostě si jen vzpomněl a bylo to ..Místo bylo moje. Co má společného ekonomika a obchod se znalostí historie raných Přemyslovců? Prostě náhoda, která funguje i v dnešních podmínkách. A tak věřím, že se i pro ajťáky hodí znát něco mimo svůj obor.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    xkucf03 avatar 9.10.2008 18:02 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    A ještě na to může někoho sbalit - holek, co si kompilují jádrou jsou tisíce, ale když navíc zná i něco z historie nebo ekonomie, to je teprve partie :-)
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Dalibor Smolík avatar 9.10.2008 18:06 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    LOL :-)
    Ale stejně .. taková holka může třeba na přijímacím pohovoru na atraktivní místo zaujmout, zejména když je jich více s podobnými odbornými znalostmi.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    9.10.2008 18:22 ell2 | vesnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    A tak věřím, že se i pro ajťáky hodí znát něco mimo svůj obor.
    Píšu snad někde opak?
    9.10.2008 20:47 qiRzT | skóre: 14 | blog: U_Marvina
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Přes naprostý souhlas s tím, že jakékoli znalosti se hodí, musím oponovat - tohle nemá nic společného s tím, jestli to na VŠ učit, nebo ne. Jsem toho názoru, že pokdu někdo má o něco mimo svůj obor zájem, tak to zná a pokud je ignorat, tak s ním ani předmět ve škole nehne. Oběma skupinám je takový předmět nanic, už jen proto, že jeho výuka je často mizerná.
    Důležité je vědět jak problém vyřešit, zbytek zvládne i cvičená opice...
    Dalibor Smolík avatar 9.10.2008 23:25 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Pravda, otázkou je, zda výuka předmětů úplně mimo obor má být povinná. To mi připomnělo vtip z doby totáče:
    Na Valašsku byla otevřená nová Vysoká škola pastevecká. Má tři předměty:
    1) Ako sa ovce na pastvu vyháňajú 2) Ako sa ovce z pastvy sháňajú 3) Marxismus. :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    9.10.2008 14:14 Smajchl | skóre: 39 | blog: Drzy_Nazory | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Ja sem tam nakonec sel na FEL a fakt me to tam nebavi a je to hroznej hardcore a chaos...
    My máme všechno co chcem, my máme dobrou náladu!
    Nebezpecna_sit avatar 9.10.2008 15:06 Nebezpecna_sit | skóre: 34 | blog: dangerousness | Valašské Meziříčí/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    EaI nebo STM?
    Linux is sexy :o)
    Luboš Doležel (Doli) avatar 9.10.2008 15:17 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Pokud interpretuju výsledek z usermap.cvut.cz správně, tak je to EaI.
    Nebezpecna_sit avatar 9.10.2008 18:43 Nebezpecna_sit | skóre: 34 | blog: dangerousness | Valašské Meziříčí/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Jo, tak tím se to vysvětluje :)
    Linux is sexy :o)
    9.10.2008 20:52 JohnnyDoe | skóre: 11 | blog: _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Lepsi je primo felacka UDB; mas tam i odkaz na rozvrhem. A je to E&I.

    BTW, ted sem se koukal, na STM jsme spolu ve stejny paralelce :-).
    9.10.2008 23:42 Smajchl | skóre: 39 | blog: Drzy_Nazory | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Tak zdravim :-) Zkusime se tim prokousat.
    My máme všechno co chcem, my máme dobrou náladu!
    9.10.2008 23:46 Smajchl | skóre: 39 | blog: Drzy_Nazory | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Sakra ted jsem si vzpomnel ze jsem slibil, ze nebudu psat na internetu nic spatnyho o ty skole (dost ubohy mimochodem), to bylo to hlavni co nam nekolikrat zduraznovali u imatrikulace (nebo co to vlastne je).

    :-)
    My máme všechno co chcem, my máme dobrou náladu!
    Luboš Doležel (Doli) avatar 9.10.2008 23:53 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Já jsem za tu dobu čekání zapomněl, co vlastně slibuju. Spíš jsem se smál tomu, že někteří ani nejsou schopni korektně provést následující kroky
    1. Vlézt na pódium na konkrétním místě
    2. Zdvihnout ruku před tím zlatým tentononcem, ale kurník nešahat na něj
    3. Podat si ruku s vedle stojícím člověkem
    4. Zase konkrétním místem odejít
    i když to to Xkrát viděli někoho udělat předtím.
    10.10.2008 00:01 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    No, me to ceka (SNAD) za rok... A uz ted z toho mam hruzu :D
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    freshmouse avatar 10.10.2008 08:32 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Ty jsi na imatrikulaci šel?
    Luboš Doležel (Doli) avatar 10.10.2008 08:56 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Šel. Je to taková show pro rodiče...
    freshmouse avatar 10.10.2008 08:57 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Oprava: ty jsi na imatrikulaci šel s rodiči?
    Luboš Doležel (Doli) avatar 11.10.2008 16:03 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Jo, ostatně oni jsou důvod, proč jsem tam šel / musel jít.
    freshmouse avatar 11.10.2008 21:43 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Hmm, pokud si pamatuju, tak nám říkali, že tam rodiče smí, ale naznačovali, že to není tak moc nutné, jelikož tam není moc místa. (Já nevím, já tam nebyl...)
    12.10.2008 17:26 Smajchl | skóre: 39 | blog: Drzy_Nazory | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Ja sem tam sel proto ze to podle papiru je povinny, ale nikdo nikoho nezapisoval tak sem byl pak zklamanej ze sem tam sel zbytecne...
    My máme všechno co chcem, my máme dobrou náladu!
    10.10.2008 00:53 dekon | skóre: 16 | blog: muj_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Nechci kecat, ale mam dojem ze nam Jelínek (prodekan pro STM),rikal, ze maji v planu od pristiho roku otevrit nove obory. Z STM by se tudiz stal dobíhající obor.
    10.10.2008 01:05 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Fakulta informatiky? To vypadá mrtvě. Na webu se nic nehnulo, a na fóru taky skoro ne. Ale fakt je, že možná pilně pracují a na aktualizaci WWW stránek nemají čas ;-)
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    10.10.2008 02:18 JohnnyDoe | skóre: 11 | blog: _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    AFAIK se pilne pracuje na akreditaci oboru. Nicmene vznik FI je nevyhnutelny a (snad) vsichni se s tim uz smirili.
    10.10.2008 03:55 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Smířili? Osobně bych si tipnul, že spousta lidí to vítá.
    Quando omni flunkus moritati
    11.10.2008 19:43 koffr největší!
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    a z feláků zase začnou bejt feláci. javoklikací opice se přesunou do novej fakulty, tak jako se kdysi děcka přesunula ze strojárny na dopravku ;)
    9.10.2008 00:03 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    skola je otravna (pomoze IT smer, pretoze mnoho veci uz vies), praca moze byt tiez (hlupi a nezodpovedni ludia su vsade)
    8.10.2008 23:48 YYY | skóre: 29 | blog: martinek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Moc to resis. Vztahu bylo plno a bude jich plno(pokud ovsem clovek neni absolutni asocial). Tim nechci asocialy nejak kritizovat).
    9.10.2008 00:04 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    sme si v mnohom podobni
    9.10.2008 00:20 snajpa | skóre: 20 | blog: snajpuv_blocek | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    myslim, ze u spousty z nas je v mnohem podoba :-D (nebo spis nekdy :-()
    --- vpsFree.cz --- Virtuální servery svobodně
    9.10.2008 00:21 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    ja mam na mysli prave niektore konkretne osobnostne crty, nie problemy so socializaciou, etc
    David Watzke avatar 9.10.2008 15:08 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Například? Docela by mě to zajímalo.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    9.10.2008 17:40 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    je tu jeden velky rozdiel, pises o sebe verejne a to ja nerobim

    musi ti stacit co si napisal :P
    David Watzke avatar 9.10.2008 18:00 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Jo no, píšu... chci znát názor ostatních lidí a případně něco podniknout a vyřešit to. Myslím tím obecně, tenhle blogpost je spíš taková moje potřeba tohleto někomu sdělit a lepší než někoho prudit je strčit to do blogu a ať si to přečte (a reaguje na to) kdo chce :-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Heron avatar 9.10.2008 19:55 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    No to bych neřekl. Je naopak lepší se svěřit osobě, které můžeš důvěřovat (většinou to bývá opravdu dobrý kamarád) a která tě zná a může říct svůj názor na konkrétní situaci.
    David Watzke avatar 9.10.2008 20:02 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    To je pravda, tak to dělám, když jde o něco, co nemusí vědět každej.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    hikikomori82 avatar 9.10.2008 00:32 hikikomori82 | skóre: 18 | blog: foobar | Košice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    vitaj v klube asocialov
    David Watzke avatar 9.10.2008 15:12 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Neoznačil bych se za asociála, však píšu, že nejsem až takovej vykuk :-) Záleží co si pod tím člověk představí, ale třeba já vidím totálního nerda, kterej absolutně není schopnej komunikace s holkou a ve třídě je zalezlej v koutě a s nikým nemluví... to já rozhodně nejsem :-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    9.10.2008 17:45 Semo | skóre: 45 | blog: Semo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Ak ta hikikomori oznaci za asociala, tak je to s tebou fakt vazne :-)
    If you hold a Unix shell up to your ear, you can you hear the C.
    9.10.2008 04:33 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    No, preferuju dokázat si co jsem za frajera tím, že dám dokupy patch, kterej pomůže co nejvíc lidem. Ubohý, co? :-D
    Nejsi tak trochu White and Nerdy? ;-)
    Quando omni flunkus moritati
    David Watzke avatar 9.10.2008 14:58 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    No to zase ne :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    David Heidelberg avatar 9.10.2008 15:30 David Heidelberg | skóre: 46 | blog: blog_
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    9.10.2008 07:43 Zdenek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Jojo sladky mladicky zivot :-) Pockej par let ten svet se zmeni. No neni to sice pravda, zmenis se ty, ale diky tomu ten svet uvidis jinak :-)
    vencour avatar 9.10.2008 08:18 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět

    Pomáhá mi míň mluvit (komunukovat) a víc psát (dělat). Daří se mi najít na spoustu věcí (situací) najít nějakou srandu, přirovnání (Život? To je jen postnatální deprese.) Z mojeho pohledu je podstatné zůstat sebou, naslouchat ostatním a pochybovat. Takže i vědět, proč něco dělám, když už. Uklidňuje mne, že nacházím nějaké souvislosti, že mi dávají smysl a řád. Dělá mi dobře, když můžu někomu udělat aspoň malou radost, jen tak pro tu radost (jako Amélie). Objevil jsem síllu "terapeutického psaní", co mne žere, to vypíšu někde, proberu, najdu nějakej závěr a dokud se to nezmění, už se k tomu moc nevracim.

    Mj. znáš knížky od Fulghuma, Mozartovo opery, Hellerovo Bůh ví, Žáby v mlíku, čaj Milk Oolong, piješ burčák? To jsou občasné radosti ... mam dojem, že Ty máš taky nějaké :-)

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    9.10.2008 09:58 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Jo a k té ženské. Nevím, jaké mají zkušenosti ostatní. Nicméně podle těch mých má ženská vcelku jasnou představu o tom, co má chlap dělat, jak se k ní má chovat a pokud ji nesplňuješ, tak tě pošle k vodě a najde si jinýho. V žádném případě nepomáhá mužské řešení typu "tak mi řekni co chceš, abych dělal", nebo zůstat být kamarádem a doufat. Jednak to ta ženská většinou neví co vlastně chce, jenom to nějak cítí, takže z toho důvodu to ani nedokáže říct. Prostě jí sedneš, nebo ne. Navíc ženské (zvlášť ty mladé) obvykle dost ujíždí na tom, když se s nima chlap moc nemaže a je dominantní.

    Dál mají ženské obecně problém chlapům jednoduše říct co chtějí* (přece ti nebudu všechno říkat). Jejich přístup je v tom, že ti to nějak naznačí a domnívají se, že se dovtípíš, kterážto víra je tváří v tvář každodenním zničujícím důkazům o naprostém opaku trvanlivější, než kterákoli jiná. No a když se nedovtípíš, je ženská cesta tě opustit, nebo, pokud to s tebou myslí vážněji, tak se naštve.

    * velice typická ukázka je sex. Znal jsem ženskou, která neměla problém komukoli říct, jak jí ten její v posteli neuspokojuje, s jedinou výjimkou a to byl právě ten její. Tomu jedinému to nikdy neřekla a naprosto odmítala jakoukoli možnost, že by mu řekla co se jí líbí - chlap to přece musí vědět, tak nějak sám od sebe, ne?
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    9.10.2008 10:26 KS | skóre: 10 | blog: blg | Horní polní u západní dolní
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Přesně tak, každá ženská předpokládá, že muž je telepat.
    Pochybnost, nejistota - základ poznání
    9.10.2008 23:45 YYY | skóre: 29 | blog: martinek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Musis znat tu spravnou zenskou ;-) Zensky nejsou stejny ! Mozna by bylo lepsi jich par poznat a pak delat zavery ;-)
    10.10.2008 09:44 KS | skóre: 10 | blog: blg | Horní polní u západní dolní
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Kdybych to omezil, tolik by to nevyznělo :-).
    Pochybnost, nejistota - základ poznání
    9.10.2008 10:45 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Dál mají ženské obecně problém chlapům jednoduše říct co chtějí
    To jeste neni to nejhorsi, za urcitych podminek to z nich jde dostat. Opravdovy problem nastane, kdyz to ta zena nevi co vlastne chce, alespon ne na vedome urovni, jak uz byl zmineno vyse. Pokud se stane, ze vam takovato zena zadava nejaky ukol/specifikaci atd. (a poradne ani nevi co sama vlasne chce, dokud to neuvidi) a vy nepatrite zrovna k "emocialne-empatickym" typum (jsou vybec mezi programatory a linuxaky takovi?), tak se dopredu pripravte na nocni muru, protoze vyhovet takove zene jde snad jenom tim, ze ji unudite do stavu rezignace, kdy sice porad nebude vedet co chce, ale uz ji to bude jedno ...
    9.10.2008 10:49 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    kdyz to ta zena nevi co vlastne chce, alespon ne na vedome urovni, jak uz byl zmineno vyse.
    No pak je ještě další možnost - já nevím, vyber ty - což v překladu často znamená, cokoli uděláš, bude špatně a bude po zásluze potrestáno. :-)
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    9.10.2008 16:33 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    No pak je ještě další možnost - já nevím, vyber ty - což v překladu často znamená, cokoli uděláš, bude špatně a bude po zásluze potrestáno. :-)
    Tomu je nutne se za vsech okolnosti vyhnout! Pokud uz je nutne z jakehokoliv duvodu udelat "nahodny" vyber, musi byt predem schvaleny. Prinejhorsim se musi najit nejaka vhodna obet, ktera finalni volbu ucini za vas (ala Pariduv soud). Kamarad podobnym zpusobem vyuzil prodavace v elektru pro finalni vyber set-top boxu, diki cemuz jeho pritelkine od te doby pri jeho pouzivani nenadava na nej, ale na toho prodavace.
    9.10.2008 12:33 zdenek-hbr | skóre: 10 | blog: .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Navíc ženské (zvlášť ty mladé) obvykle dost ujíždí na tom, když se s nima chlap moc nemaže a je dominantní.
    tak s tim mam problem ja. nevim proc si myslim, ze nejakou okouzlim kdyz na ni budu hodnej (teda ne ze bych na ostatni nebyl hodnej), ale na to zadna neni zvedava. coz mi teda mimochodem prijde uplne strasne divny a nepochopitelny :-)

    no a kdyz mi pak rekne, ze jsem strasne hodnej tak to uz je pak konecna....jeden znamej to popsal... to je jako kdyz ti rekne ze jses bez kouli :-)

    xkucf03 avatar 9.10.2008 14:46 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Holky
    Je to jednoduché - myslí si, že jsi takhle hodný i na ostatní a budou s tebou všichni vyjebávat (ve škole, v práci, na úřadě...), tudíž se o ni nedokážeš postarat. Takže být hodný ano, ale ukázat, že sebou nenecháš jenom mávat. Taky když budeš dělat všechno podle ní (a myslet si, že jí tím uděláš šťastnou), tak ji vlastně ničím neinspiruješ a navíc je pak všechna odpovědnost na ní (protože ona vlastně vymyslela, co se bude dělat).
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    10.10.2008 00:59 h.xman | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Chandler ma pravdu: "ty jsi tak hodnej kluk" = budu chodit s alkoholikem navlecenym v kozene bunde a stezovat si na nej... tobe!
    Pro poutníky mezi vámi: Camino de Santiago
    xkucf03 avatar 10.10.2008 12:19 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    :-D

    A co třeba hodný alkoholik navlečený v kožené bundě?
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    9.10.2008 13:20 ell2 | vesnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    viz. 1. odstavec - to máš asi pravdu, že máme jasnou představu o tom, jakýho chlapa chceme (jinak nechápu jednu věc - jak si teda vybíráte vy, pokud takovou představu nemáte?), a ten zbytek... Samozřejmě, že s "tak mi řekni, co chceš, abych dělal" moc štěstí neuděláš, protože to zní, jakobys neměl vlastní vůli a to obecně není zrovna vyhledávaná vlastnost.

    Hlavně se nenechte přesvědčit, že jsou všechny holky stejný. Pak narazíte na nějakou, která myslí logicky, dokáže říct co chce, chová se věcně a vy to zabijete právě díky předsudkům (už jsem taky viděla).
    freshmouse avatar 9.10.2008 13:36 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Hlavně se nenechte přesvědčit, že jsou všechny holky stejný.
    To jsi mohla rovnou říct: "Já nejsem jako ostatní." :-)
    9.10.2008 13:48 ell2 | vesnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Bez ohledu na ten tvůj kec:)
    Myslíš si, že v tomhle nemám pravdu?
    freshmouse avatar 9.10.2008 13:51 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Samozřejmě máš.
    9.10.2008 14:00 ell2 | vesnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Jo a samozřejmě, že jsem úplně stejná jako ostatní ... linuxačky poslouchající progresivní rock se zálibou v orientačním běhu, stavbě hudebních nástrojů a rejpáním do čehokoli a kohokoli:)
    9.10.2008 18:02 Smajchl | skóre: 39 | blog: Drzy_Nazory | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Jasny proste tuctova holka..
    My máme všechno co chcem, my máme dobrou náladu!
    9.10.2008 13:46 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Pak narazíte na nějakou, která myslí logicky, dokáže říct co chce, chová se věcně
    … a chce vás jenom na hraní. Luxusní pocit, doporučuju! :-)
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    9.10.2008 13:49 ell2 | vesnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Tak to máš holt smůlu:)
    9.10.2008 13:57 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    jinak nechápu jednu věc - jak si teda vybíráte vy, pokud takovou představu nemáte?
    Kulantně řečeno, dáváme větší prioritu jiným aspektům ;-)
    Hlavně se nenechte přesvědčit, že jsou všechny holky stejný.
    No všechny možná ne, ale velká většina ano. To že jsou výjimky přece nemění nic na tom, že jsou moje zkušenosti jiné.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    9.10.2008 14:04 ell2 | vesnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Kulantně řečeno, dáváme větší prioritu jiným aspektům ;-)
    A nešlo by to říct jinak než politicky?:)
    No všechny možná ne, ale velká většina ano. To že jsou výjimky přece nemění nic na tom, že jsou moje zkušenosti jiné.
    Ne, to samozřejmě nemění.
    xkucf03 avatar 9.10.2008 14:56 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    A nešlo by to říct jinak než politicky?:)
    Jeden muž měl rád tři ženy a nemohl se rozhodnut, se kterou se má oženit...

    Tak dal každé 50 tisíc korun aby s nimi udělaly, co uznají za nejlepší.

    První si nakoupila šaty, kosmetiku, šperky a praví: "Udělala jsem, drahý, vše pro to, abys měl tu nejkrásnější ženu."

    Druhá nakoupila věci pro něho. Oblečení, sportovní potřeby, nápojové soupravy do baru atd. "To proto, drahý, abys věděl, jak na Tebe myslím."

    Třetí vrhla peníze do podnikání a po krátké době přinesla muži zpět 100 tisíc korun. "Abys viděl, jak jsem šikovná."

    I zamyslel se muž a nakonec si vybral tu s největšíma prsama
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    9.10.2008 15:10 ell2 | vesnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Jasně, to znám. A takoví pak nejvíc kroutí hlavou nad "ženskou logikou" a nad tím, jak nemůžou potkat "tu pravou, dokonalou":)
    9.10.2008 16:27 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    a ake konkretne velkosti boli na vyber? :P
    9.10.2008 17:17 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    A nešlo by to říct jinak než politicky?:)
    Ano šlo. Vybíráme si především koulema. Samozřejmě to není tak, že by pro nás nebyly jiné aspekty důležité, ale v globále jsme daleko přízemnější, než ženy. Na toto téma můžu doporučit třeba Proč máme rádi sex o evoluci lidské sexuality. Člověk se pak začne dívat na tyhle věci trošku jinak.
    Jasně, to znám. A takoví pak nejvíc kroutí hlavou nad "ženskou logikou" a nad tím, jak nemůžou potkat "tu pravou, dokonalou":)
    Pozor, já nekroutil hlavou nad ženskou logikou, spíš jsem sepsal věci, které mi jako chlapovi přišli na ženských nepochopitelné, přičemž pro ně samotné jsou naprosto normální (což jsem zjistil až za čas). Jistě jde napsat ekvivalentní seznam (a výše uvedený povzdech by tam mohl být na prvním místě), jenom ze druhé strany :-D
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    9.10.2008 18:50 ell2 | vesnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Pozor, já nekroutil hlavou nad ženskou logikou...
    Já jsem nemyslela přímo tebe, jen jsem si vzpomněla na jeden obzvláště křiklavý případ:)
    Fluttershy, yay! avatar 10.10.2008 01:55 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Povídej, vyprávěj, přeháněj... teď už ti stejně nic jiného nezbývá... ^_^
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    11.10.2008 11:47 Martin Böhm | skóre: 17 | blog: Martinův stánek | Je mi to MFFUK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Ano šlo. Vybíráme si především koulema. Samozřejmě to není tak, že by pro nás nebyly jiné aspekty důležité, ale v globále jsme daleko přízemnější, než ženy.
    Pro x = já Tvoje tvrzení neplatí. :o)

    Teda pokud nemám v koulích centrum řeči, ale co si pamatuji biologii, tak ani ne.
    5 z 0 přetečení bufferu doporučuje Korespondenční seminář z programování (pro středoškoláky programátory).
    11.10.2008 14:28 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Pitomý univerzální kvantifikátor! :-D
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    xkucf03 avatar 9.10.2008 14:54 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Pak narazíte na nějakou, která myslí logicky, dokáže říct co chce
    To mi připomíná Leslie z BBT, ta si taky uměla říct, co chce, jen to pak ztratilo to kouzlo.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    David Watzke avatar 9.10.2008 16:15 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Přesně tuhle cennou zkušenost jsem si z toho odnesl.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    deyia avatar 9.10.2008 11:12 deyia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    s holkama je to těžký, chtěl bych spíš něco vážnějšího, jenomže to se nedá začít s nějakou co má úplně jiný zájmy anebo je schopná napsat "stýzká". Zdá se mi, že ty vhodný pro mě byly bohužel už vhodný pro někoho přede mnou.
    Nejen s holkama. Já mám přesně ten samý problém s chlapama.
    9.10.2008 13:07 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Tuším že ženská verze zní nějak takto: Ti hodní, pozorní, čistotní, pohlední a pracovití muži již dávno mají přítele.
    9.10.2008 12:31 TM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Milí -náctiletí.
    Když se nad tím tak zamyslím, mohl bych už teoreticky být váš otec :-) (v reálu mám ale "jen" 12 letou dceru). To je trochu deprimující zjištění (pro mě, protože je z toho vidět, že můj čítač už má "natočeno" poměrně dost).
    Rád bych vám sdělil, že si z toho co tady popisuje Mr. Watzke nemusíte nic dělat. Jste vpodstatě normální, spíše introvertní, zajímají vás věci, kde je třeba jít do hloubky a to pochopitelně většinová populace nechápe. Za mých časů (když jsem byl starý jako vy) tomu nebylo jinak. I já jsem se tehdy už od mládí zabýval elektronikou a programováním a okolí mě někdy považovalo za "divného". Pamatuji si, že jsem občas vytočil i nějakého toho učitele tím, že jsem jej v hodinách opravoval a prohlašoval. že "tomu nerozumí" (elektronika, základy programování - tehdy počátkem 80.let se to učilo i na našem gymnáziu, ale pochopitelně to stejně jako dnes učil kdejaký Jouda). Tehdy to bylo dokonce o trochu silnější, protože lidí, kteří ani nevěděli, k čemu počítač může být dobrý, bylo daleko více než dnes.
    Spolužačky obdivovaly třídní šašky a sportovce, já byl nezajímavý :-). Také mě to žralo. Zbytečně. Na vysoké škole jsem potkal sobě rovné a spřízněné duše a po ní jen sklízel výhody a z posměváčků ze střední měl jenom srandu :-) Bavím se mnohdy dobře doteď.
    Takže až vás budou podobné věci žrát, klidně nabootujte do Linuxu a něco se (nejen) o něm učte. To ostatní přijde časem tak nějak mimochodem. Hlavní je snažit se opravdu něco umět. To že třeba Ivana Vonásková ze septimy miluje "namakanýho svalovce" Pokornýho je teď naprosto nepodstatné.
    9.10.2008 18:12 dad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    ... hallo :-)

    mnohem depresivnejsi je, ze moje dcera je zhruba stejne stara jako Vy. (tedy, jestli jste Vy tu Vasi mel v utlem veku ...)
    Dalibor Smolík avatar 9.10.2008 18:23 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Jo jo. Já už jsem si taky musel zvyknout, že jsem tak mírně řečeno - dříve narozený ..
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    9.10.2008 18:40 dad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    pane kolego, prikraslovat si skutecnost je nesmysl. Nejsme drive nerozeni, nybrz stari. Tecka.

    Ovsem vzhledem k nastavajici hospodarske deperesi (vsimnul jste si, ze pan profesor je ticho jak pena) mladym zavidim jen tu spontani erekci. Chodim do fitka a onehdy se tam predvadela mlada kocka v extremne kratkych sortkach. Vsichni okolni mladici meli bouli na trenkach, jen u me uz nic. Asi budu muset zacit brat ten testosteron ....
    Dalibor Smolík avatar 9.10.2008 18:56 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    mladym zavidim jen tu spontani erekci.
    Erekci naštěstí mohou mít zadarmo, na to se úvěr brát nemusí. My na tu viagru si ho raději vezmeme :-)
    Vsichni okolni mladici meli bouli na trenkach, jen u me uz nic
    V pátek jsem byl na operaci, musel jsem být na jistých partiích oholen. Holila mě krásná mladá sestřička - a taky nic :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    9.10.2008 20:43 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    V pátek jsem byl na operaci, musel jsem být na jistých partiích oholen. Holila mě krásná mladá sestřička - a taky nic
    Jako že bylo potřeba mít oholenou hlavu a nebylo nic, co by se dalo holit? ;-)
    Quando omni flunkus moritati
    Dalibor Smolík avatar 9.10.2008 22:18 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Jasně. Při operaci pupeční kýly bylo potřeba mít oholenou hlavu. :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    12.10.2008 19:51 TM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    V útlém věku jsem dítě neměl. Necelých 30 už není moc útlý věk...
    9.10.2008 12:56 Roman Schulz | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Nejvíc mě dostala tahle věta: :-)

    "Zdá se mi, že ty vhodný pro mě byly bohužel už vhodný pro někoho přede mnou."
    9.10.2008 17:53 Semo | skóre: 45 | blog: Semo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Tak tak. Spravny muslim inu ako pannu neberie.
    If you hold a Unix shell up to your ear, you can you hear the C.
    David Watzke avatar 9.10.2008 18:02 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Jo aha, teprv teď mi došlo proč to někomu může přijít zábavný... no jo, když mluvím vážně, tak se mi nějak vypne detektor dvojsmyslů.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    9.10.2008 13:27 ell2 | vesnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Tohle období si užij, jestli máš depky, tak zkus dělat nějaký trochu šílený věci (třeba jít z Prahy do Brna pěšky, nebo co já vím), to tě nesmírně obohatí do budoucna a taky při takovejch akcích dost často narazíš na ty nejzajmavější příslušníky opačného pohlaví:)
    A až se uklidníš, budeš mít všechno pod palcem a budeš nad věcí...tak to bude o dost nudnější:)
    9.10.2008 14:21 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    protože jí prej dusím láskou
    Jestli tě to hodně štve, tak doporučuji lásku vyměnit za polštář!
    9.10.2008 14:23 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Hlavně při sexu. K nezaplacení! :-D
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    David Watzke avatar 9.10.2008 14:43 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    To jo, především když má 3 mladší ségry a z toho minimálně 1 spí vedle :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    houska avatar 9.10.2008 15:18 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    doporucju je priste vzbudit, hlavne proto aby se pripadnym mlacenim postele o zed neprobudili ...
    9.10.2008 16:27 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Vy ste dobráci ... ;-)
    Quando omni flunkus moritati
    xkucf03 avatar 9.10.2008 16:32 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Se divím, že ještě nikdo nenavrhnul, aby je přizvali.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    9.10.2008 16:50 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    upřímě řečeno, mě to napadlo :-D ale pak sem si všiml toho "mladší ségry". (přepokládám, že ta exka nebyla o moc starší než dw)
    David Watzke avatar 9.10.2008 16:54 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    O půl roku. A sestrám bylo 13, 9 a 7 :-D Hovada ;-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Fluttershy, yay! avatar 9.10.2008 17:13 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Ty sestry byly hovady?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    houska avatar 10.10.2008 09:07 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    lepsi mladsi nez starsi ... ty mladsi z toho casem vyrostou, to ty starsi asi tezko :(

    9.10.2008 17:02 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Myslím, že takle na tom je neska dost mladejch ildí, víc než se zdá. V tomhle stavu ti připadá, že seš výjimka a stojíš stranou ostatních, ale není to tak úplně,... mám to taky tak ňák podobně, plus mínus. Co se "get a life" týče, připadá mi, že ty lidi neska ňák neumí dobře naložit se vztahy... Dost holek/kluků maj svůj vztah jen jako nějakou pózu, a ten smysl se pak úplně vytrácí. Taky mi příde, že neska lidi nemaj co dělat a už neví, co by vymysleli, aby našli nějakej smysl svojí existence. Vidím to na některejch filmech poslední dobou...

    Ja svůj smysl zatím vidím v hledání svýho smyslu, což mě tak ňák drží nad podobnými depokoidními stavy. Ale člověk na to musí opatrně a trpělivě, aby ho to nepohltilo... ;-)

    Btw. nezávisle na tvým zápisku jsem na podobný téma naladil patičku ;-)
    herne the hunter avatar 9.10.2008 17:57 herne the hunter | skóre: 10 | tor lara
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    …a byla nešťastná právě z opačnýho důvodu

    no jak říkal barbánek, holkám se člověk nezavděčí :)
    i am herne the hunter and you are a leaf driven by the wind.
    houska avatar 10.10.2008 09:05 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    "zensky nevedi co chtej, ale zato neprestanou otravovat dokud to nedostanou"
    vencour avatar 9.10.2008 22:27 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět

    Jeden můj oblíbený klasik (R.A.Heinlein) tvrdí, že je dobře nechat každého udělat vlastní chyby, ať se z nich může poučit. Já dodávam, že se snažim varovat před těmi nevratnými chybami. Baví mne, že už dokážu za frázemi vidět obsah.

    Nerad říkám hodnocení nahlas, přesto ... mám dojem, Davide, že děláš a budeš nadále dělat spoustě lidem radost, tím, jaký jsi.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    10.10.2008 02:28 plech
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Hele Watzke, to je proste tim, ze ke kerne*u je lepsi dokumentace nez ke kund*m.
    David Watzke avatar 10.10.2008 07:02 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Hmm, i tak by se to dalo vysvětlit :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    houska avatar 10.10.2008 09:04 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    a na to jsi prisel jak?
    na internetu se valej bambiliony stranek o kund*ch, kdezto stranek o kernelu bude par desitek
    10.10.2008 11:42 Semo | skóre: 45 | blog: Semo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    Ja tam vidim slovo "lepsi" a nie slovo "viac".
    If you hold a Unix shell up to your ear, you can you hear the C.
    10.10.2008 11:43 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    dokumentace != screenshot
    10.3.2009 22:49 Zen-walk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět

    Prodam obsah Internetu na 176394639 DVD Pro zajemce bez porna mam 18 DVD Lite verzi :D

    10.10.2008 22:30 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    jj je to jako reverse engineering, akorát znáš jen asi 1/4 instrukcí... :-D
    10.10.2008 23:37 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nesmyslnej svět
    ...z nichž polovina udělá pokaždé něco jiného...
    Quando omni flunkus moritati

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.