abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 22:00 | IT novinky

    Společnost OpenAI představila svůj nejnovější AI model GPT-4o (o jako omni, tj. vše). Nově také "vidí" a "slyší". Videoukázky na 𝕏 nebo YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:44 | Zajímavý článek

    Ondřej Filip publikoval reportáž z ceremonie podpisu kořenové zóny DNS. Zhlédnout lze také jeho nedávnou přednášku Jak se podepisuje kořenová zóna Internetu v rámci cyklu Fyzikální čtvrtky FEL ČVUT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 14:22 | IT novinky

    Společnost BenQ uvádí na trh novou řadu monitorů RD určenou pro programátory. První z nich je RD240Q.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 16
    včera 13:00 | IT novinky

    Byl aktualizován seznam 500 nejvýkonnějších superpočítačů na světě TOP500. Nejvýkonnějším superpočítačem nadále zůstává Frontier od HPE (Cray) s výkonem 1,206 exaFLOPS. Druhá Aurora má oproti loňsku přibližně dvojnásobný počet jader a dvojnásobný výkon: 1,012 exaFLOPS. Novým počítačem v první desítce je na 6. místě Alps. Novým českým počítačem v TOP500 je na 112. místě C24 ve Škoda Auto v Mladé Boleslavi. Ostravská Karolina, GPU

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 10:11 | Nová verze

    GHC (Glasgow Haskell Compiler, Wikipedie), tj. překladač funkcionálního programovacího jazyka Haskell (Wikipedie), byl vydán ve verzi 9.10.1. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 09:22 | Nová verze

    Po 9 týdnech vývoje od vydání Linuxu 6.8 oznámil Linus Torvalds vydání Linuxu 6.9. Přehled novinek a vylepšení na LWN.net: první a druhá polovina začleňovacího okna. Později také na Linux Kernel Newbies.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    11.5. 18:22 | Nová verze

    Byla vydána verze 0.2.0 v Rustu napsaného frameworku Pingora pro vytváření rychlých, spolehlivých a programovatelných síťových systémů. Společnost Cloudflare jej letos v únoru uvolnila pod licencí Apache 2.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    10.5. 19:11 | Nová verze

    Open source RDP (Remote Desktop Protocol) server xrdp (Wikipedie) byl vydán ve verzi 0.10.0. Z novinek je vypíchnuta podpora GFX (Graphic Pipeline Extension). Nová větev řeší také několik bezpečnostních chyb.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 16
    10.5. 04:11 | Nová verze

    Rocky Linux byl vydán v nové stabilní verzi 9.4. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    9.5. 22:22 | Bezpečnostní upozornění

    Dellu byla odcizena databáze zákazníků (jméno, adresa, seznam zakoupených produktů) [Customer Care, Bleeping Computer].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 22
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (72%)
     (6%)
     (10%)
     (12%)
    Celkem 226 hlasů
     Komentářů: 15, poslední včera 21:33
    Rozcestník

    Hans Reiser se omluvil svetu

    31.8.2008 18:00 | Přečteno: 2230× | database | poslední úprava: 31.8.2008 20:52

    pred vyhlasenim rozsudku vyuzil Hans Reiser prilezitosti posledniho slova a omluvil se spolecnosti za svuj cin. Chce pracovat ve vezeni jako programator, aby umoznil svym detem tricu slusny zivot. Jeho rec je mozno zhlednout na text odkazu (to mi poradil p. Dolezal)

    Tato smutna udalost ma dva spekty, ktere bych nyni rad pojednal. Tou prvni je skutecnost, jak daleko jsme se dostali v nasi spolecnosti - myslim tim, jak je dnes spolecnost vsude na svete 'klausovska' - nekdo , kdo si zakratko vyslechne rozsudek znejici dozivoti s moznosti po 15 letech pozadat o podminecne propusteni ve svem poslednim slove nema vpodstate nic jineho co rici, nez ze bude pracovat, aby se nekdo jiny mel lepe. Pan Reiser nebude cinit pokani, nebude se modlit za dusi zemrele zeny, ne on bude ve vezeni programovat, aby jeho deti mohly jednou jitz treba v Americe na stredni skolu. Je to skutecne otresne, ale i v teto hranicni situaci nenapadne tak inetligentniho cloveka jak Reiser je nic jineho, nez ze bude pracovat. Klausove tohoto sveta dosahli skutecne neuveritelne - lide delaji rovnitko mezi praci a dobrem.

    Druhy aspekt mi napadl dnes odpoledne, kdyz spoluzaci syna u nas grilovali. Ulohou pritomnych devcat bylo udelat salat, chlapsi se starali o gril. Dostal jsem take jednu porci. Ten salat byl skutecne hrozny. Mladym divkam asi jeste nikdo neprozradil, ze salat je treba vyprat, ze ten pisek se nevypari. Ale divky to nepovazuji za dulezite, vsechny jdou studovat a budou emancipovane. A mnohe opusti partnera pri prvnich nesnazich, Tak jak to udelal manzelka Hanse Reisera. Ja jen doufam, ze chlapci se nebudou tak chovat , jako Hans.

    Rad bych timto apeloval na moderni mlade damy. nenechte se zblbnout feministkami. Jestli chcete prozit rovnoceny , dlouhotrvajici vztah s muzem, naucte se varit. A proboha vyperte ten salat, aby ten pisek neskripal mezi zubama.

           

    Hodnocení: 63 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    31.8.2008 18:07 ---- | skóre: 23 | blog: -
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    Tak tak... Feminismus je svinstvo a feministky jsou svině :-D
    Luboš Doležel (Doli) avatar 31.8.2008 18:20 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    Pan Reiser nebude cinit pokani, nebude se modlit za dusi zemrele zeny, ne on bude ve vezeni programovat, aby jeho deti mohly jednou jitz treba v Americe na stredni skolu.
    A tím, že bude něco mumlat kvůli člověku ležícímu v hrobě, někomu pomůže? Takhle aspoň zaopatří potomky, kteří přišli o oba rodiče, a my ostatní z toho budeme mít lepší souborový systém.
    31.8.2008 18:23 ---- | skóre: 23 | blog: -
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    Čistý pragmatismus, ale proč ne? :-)
    31.8.2008 20:35 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    Spis utilitarismus - kajici se clovek ve vezeni je vlastne pro spolecnost pritezi (nic nedela a jeste ho musime zivit), kdeto ten, co ve vezeni pracuje, je alespon nejakym zpusobem prospesny.

    BTW: Veta "kdyz spoluzaci syna u nas grilovali" mne pri cteni ponekud zneklidinila - kdyz jsem ji cetl napoprve, vylezlo mi z toho ze a) spoluzaci grilovali syna a b) ze je prohazeny slovosled (neco ve stylu Yody ze Starwars). Az potom mi doslo, ze to znamenza, ze "synovy spoluzaci u nas grilovali" - nejspis jsem v souvislosti s morbididnim tematem podvedomne podobne veci ocekaval ...
    31.8.2008 20:46 Dejv | skóre: 37 | blog: Jak ten blog nazvat ... ? | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    ... ze to znamenza, ze "synovy spoluzaci u nas grilovali" ...
    No tak to si myslim, ze jsi to pochopil docela blbe. Ja (a predpokladam, ze i naprosta vetsina ostatnich) to pochopil tak, ze "synovi spoluzaci u nas grilovali".

    Dejv
    Pevně věřím, že zkušenější uživatelé mě s mými nápady usměrní a pošlou tam, kam tyto nápady patří...
    Petr Tomášek avatar 1.9.2008 09:45 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    "synovi spoluzaci u nas grilovali".
    Hezké, ovšem v tom případě v této větě chybí ještě předmět. (Ve smyslu: koho spolužáci synovi [=pro syna] grilovali) :-D
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    1.9.2008 13:14 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    Nerad bych se přel, ale uvedením tzv. předmětu by došlo zcela ke zvrácení významu této oznamovací věty. Ovšem v tomto případě pravděpodobně mělo jít o zcela záměrné zkomolení smyslu. Pak ovšem otázka zní nikoliv: Koho? ale Co?. V původním znění to mohly být ovšem leda tak: Synovy [fusekle] spolužáci u nás..

    Rozhodně méně než synovy by mne do očí bacilo znění: "Synovo spolužáci u nás.." byť jde spíše o nářeční formu této věty.
    1.9.2008 23:28 Dejv | skóre: 37 | blog: Jak ten blog nazvat ... ? | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    Synovy [fusekle] spolužáci u nás grilovali
    Vidis, tahle moznost me nenapadla, to je pravda. Synovy fusekle by mely tvrde "y". Ja vychazel z puvodniho sdeleni, ze "spoluzaci syna grilovali", ktere jsem pochopil jako "čí spolužáci" (kurňa, i tu klávesnici jsem si na to přepnul) :-) Pokud se ovsem jednalo opravdu o synovy fusekle, pak byl opet pouzit pozmeneny slovosled ... Ach jo, Autore puvodniho zneni, jak to vlastne bylo mysleno!? A ci spoluzaci vlastne ty synovy fusekle grilovali? ;-) Rozsud nas :-D
    "Synovo spolužáci
    Tam by taky mohlo jit o preklep ("i" a "o" jsou vedle sebe) :-)

    Dejv
    Pevně věřím, že zkušenější uživatelé mě s mými nápady usměrní a pošlou tam, kam tyto nápady patří...
    1.9.2008 23:54 dad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    premyslim nad tim a musim priznat, ze je to skutecne nesikovne formulovano.

    Jeste ze jsem nenapsal : 'spoluzaci meho syna u nas grilovali' , ale to my muzi pro jistotu nepiseme, protoze si nemuzeme byt nikdy jisti.

    Spravne (a ja to presto tak nebudu v budoucnu psat) by bylo:

    ... slunecni nedelni odpoledne. U nas doma se schazeji spoluzaci a spoluzacky meho syna, na programu bude grilovani spekacku a hovezich platku ...
    vencour avatar 2.9.2008 00:02 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu

    Stejně tak mohli ... komu? ... synovi ... grilovat fusekle :-)

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    David Watzke avatar 31.8.2008 20:50 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    BTW: Veta "kdyz spoluzaci syna u nas grilovali" mne pri cteni ponekud zneklidinila - kdyz jsem ji cetl napoprve, vylezlo mi z toho ze a) spoluzaci grilovali syna
    Stejný tady... :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    31.8.2008 21:38 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    Jo, holt nejste zvyklí na časy kdy se takto běžně mluvilo (především v médiích). Na nás starší jen dýchla nostalgie.

    Dokonce o tom Ladislav Smoljak (tedy mylím že to byl on, možná to byl Svěrák) napsal takový kritický článek. Škoda že ho nemohu najít online.

    V 90. letech ze začaly množit jiné konstrukce, profláklý je především anglicismus "něco je o něčem"
    1.9.2008 00:03 Sodalite | skóre: 18 | blog: tucnakov | Břeclav
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    Větu, ve které bylo použito, že "něco je o něčem", použil už Oldřich Nový v jednom ze svých filmů. Takže s těmi 90. léty opatrně.
    Absolutní pravda je nepoznatelná. Všechny ostatní jsou jenom soukromé lži.
    1.9.2008 08:08 misch
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    Myslíš "Až půjdu přes most Karla do divadla Národa na stěnu Čerta, uznám, že jste zvítězili. Ale bude to vítězství Pyrrhy, dříve Pyrrhovo vítězství." z Nejisté sezóny? :-)

    1.9.2008 20:45 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    Jo jo, to je ono.
    1.9.2008 11:18 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    V 90. letech ze začaly množit jiné konstrukce, profláklý je především anglicismus "něco je o něčem"
    Protože jedině správné jsou germanismy "jde o něco (es geht um) nebo "jedná se o něco (es handelt sich um)" - což v češtině dává zrovna takový smysl jako "je to o něčem" :-D Že jsme si na jedno už zvykli a druhé pociťujeme ještě jako cizorodé nebo dokonce "strašlivé", to vyřeší čas.
    1.9.2008 20:54 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    Samozřejmě, stejně jako "vítězství Pyrrhy" se nejedná o vetřelý prvek. Spíše ze začal příliš často používat při nepříliš vydařených překladech z angličtiny, kde se jedná o konstrukci mnohem častější.

    Osobně mi to tolik strašné nepřijde, jsou mnohem horší věci: nadužívání zájmen, především pak "to" ("it") a také používání přivlastňovacích zájmen místo zvratných.

    Osobně si myslím, že konstrukce "něco je o něčem" se stala tolik mediálně pronásledovanou právě kvůli kombinaci: "to není o XXX, to je o YYYY"
    31.8.2008 19:00 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    To že bude pracovat je určitě dobře. Ale ať se tím proboha nesnaží omluvit to, co udělal. To z něj dělá ještě horšího hajzla.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 31.8.2008 19:05 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    Tak to souhlasím.
    Viliam Púčik avatar 31.8.2008 19:46 Viliam Púčik | skóre: 22 | blog: minimal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    Detto.
    1.9.2008 08:11 misch
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    Bať.

    Z článku mám pocit, že kdyby HR seděl na kavalci, pojídal skývu chleba, a modlil se 15 let za odpuštění, bude z něj za tu dobu dočista slušný člověk (varianta "návrat ztraceného syna"). Zatímco když bude pracovat, tak je to hnusný Klausista <tm>, který nemyslí na nic jiného než na prachy, a dobře mu tak, hajzlovi, ať tam shnije. :-)
    Viliam Púčik avatar 31.8.2008 19:05 Viliam Púčik | skóre: 22 | blog: minimal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    S tym, ze pocas odpykavania si trestu bude vykonavat prospesnu cinnost (a.k.a programovat, aby zabezpecil svoje deti) je sice chvalihodne, ved proti tomu nikto nenamieta, ale ...
    A tím, že bude něco mumlat kvůli člověku ležícímu v hrobě, někomu pomůže?
    Samozrejme, a to sebe. IMHO ak vrah nelutuje svoj cin, tak jeho pobyt v napravno-vychovnom ustave (a.k.a base) je zbytocny.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 31.8.2008 19:06 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    Nevím, proč by litování činu mělo implikovat modlení :-)
    Dalibor Smolík avatar 31.8.2008 19:17 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    Někdo se modlí, jiný ne. To je úplně jedno. Ale žádný civilizovaný člověk by neměl brát vraždu jako nějakou životní lapálii. Je to těžký zločin a svědomí normálního člověka by to mělo velmi zatížit, pokud se něčeho takového dopustil.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    31.8.2008 19:22 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    Ale žádný civilizovaný člověk by neměl brát vraždu jako nějakou životní lapálii.

    To má být chápáno tak, že by se z toho, že někoho člověk zabil neměl složit?

    belisarivs avatar 31.8.2008 20:17 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    IMHo to ma byt chapano tak, ze by nad vrazdou clovek nemel uvazovat ve stylu: "Sakra, nacapali me, jsem v maleru. Co ted?", ale spis ve stylu: "To, co jsem udelal je spatne a uz to nesmim nikdy zopakovat."
    IRC is just multiplayer notepad.
    vencour avatar 31.8.2008 21:46 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu

    Na tohle téma se mi líbila 25. hodina, stejně tak i ve Faustovi např. je víra v nápravu, snahu o přiklonění se k bílé straně, to, že hříšník může pořád ještě něco dobrého vykonat.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    Dalibor Smolík avatar 31.8.2008 20:22 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    Naopak. Pod pojmem "lapálie" myslím například to, že někdo dostal pokutu za špatné parkování ...
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    31.8.2008 19:24 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    Aha a kdyz ten cin lituje tak je ten pobyt v base mene zbytecny? Mas dost divnou logiku.
    Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
    Viliam Púčik avatar 31.8.2008 19:43 Viliam Púčik | skóre: 22 | blog: minimal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    Aha a kdyz ten cin lituje tak je ten pobyt v base mene zbytecny?
    Nepovedal by som menej zbytocny, ak lutuje, tak jeho pobyt mal vyznam. Ak niekto spachal zlocin a nepripusta si ho (rozumej, nevidi na svojom cine nic zle), tak aj neskor na slobode bude zmyslat (a mozno aj konat) tak, ako v minulosti.
    31.8.2008 20:15 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    Uzasna logika :-D

    Kdyz nekdo lituje svuj cin, tak ho zavreme aby se uz nikdy nedostal do spolecnosti a toho kdo ten cin nelituje, pustime ven, protoze zavirat ho je zbytecne.
    Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
    31.8.2008 22:36 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    Na podobné téma jsem kdysi četl pěknou sci-fi povídku. V podstatě tam šlo o to, že délka trestu není dána "závažností" přečinu, ale dobou, za kterou se "trestanec" stihne "napravit". Z jistého úhlu pohledu to má svou logiku.

    Pak jsem četl ještě jednu, kde byl výkon trestu vykonán ve "zpomaleném čase", takže "trestanec" si prožil svoje desítky let v žaláři, a když z něj vylezl, uplynulo sotva pár minut od vynesení rozsudku. Taky zajímavé :-)
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    31.8.2008 22:38 _radek | skóre: 19
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    Číst evidentně umíte, co takhle zkusit ještě porozumět a nevnucovat někomu, že má podivnou logiku na základě něčeho, co ve skutečnosti nenapsal.
    AraxoN avatar 31.8.2008 20:18 AraxoN | skóre: 47 | blog: slon_v_porcelane | Košice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    IMHO ak vrah nelutuje svoj cin, tak jeho pobyt v napravno-vychovnom ustave (a.k.a base) je zbytocny.
    Hej... vlastne by ho mohli rovno pustiť, keďže tam je zbytočne...
    Viliam Púčik avatar 1.9.2008 11:23 Viliam Púčik | skóre: 22 | blog: minimal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    jeho pobyt v napravno-vychovnom ustave (a.k.a base) je zbytocny.
    Uznavam, ze to mohlo vyzniet inak, nez bol moj zamer. Inak povedane, tak ako aj vy aj ja som toho nazoru, ze vrah si rozhodne MUSI odpykat svoj trest. A pre obvzlast nebezpecne & nenapravitelne pripady => dozivotie (zbytocne by boli vo vazeny 5/10/15 rokov, ked neskor na slobode by urcite konali tak ako v minulosti).
    31.8.2008 20:50 Dejv | skóre: 37 | blog: Jak ten blog nazvat ... ? | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    ... je sice chvalihodne ...
    Ja sice nejsem slovak, ale troufam si tvrdit, ze nemas pravdu. Kdyz uz, tak to je chvalyhodne

    Dejv
    Pevně věřím, že zkušenější uživatelé mě s mými nápady usměrní a pošlou tam, kam tyto nápady patří...
    Viliam Púčik avatar 1.9.2008 11:00 Viliam Púčik | skóre: 22 | blog: minimal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    Mate pravdu, dakujem za opravu.
    carnero avatar 1.9.2008 07:57 carnero | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    A je americká věznice nápravné zařízení nebo separační? Sice na vratech mají napsané to první, ale že to tak funguje (a někdo se snaží aby fungovalo) silně pochybuji. Stejně u nás.
    1.9.2008 10:53 martin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    ja tedy nevim ale po precteni vsech komentaru jste vynechali hlavni a dulezitou vec.
    vezeni je kurva od toho aby snad clovek pykal za to to provedl ne ?
    chce Hans pracovat a zabezpecit svoje deti ? tak at mu tam daji lopatu a muze makat!
    ja doma nemam taky porad klid a mam snad zabit starou abych si v lagru mohl programovat v klidu?
    jeste pocitac k dispozici a internet nebo mobil ja myslel ze to je jen vysada ceskych muklu :)
    Heron avatar 1.9.2008 11:25 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    Pracovat se dá jen lopatou? Není rozumnější, aby člověk co umí víc než jen držet lopatu dělal to víc?
    Dalibor Smolík avatar 1.9.2008 11:30 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    Nevím, jestli něco umím víc, ale včera jsem dělal lopatou (a krumáčem) celý den. Prokopával jsem zanesený potok na chalupě :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    1.9.2008 19:51 martin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    ta lopata byla myslena "obrazne".
    programovani neni pro Reisera trest.
    1.9.2008 20:16 Vskutečnosti Saýc | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    Trest je odneti svobody. Nebo myslis ze to nestaci?
    2.9.2008 00:14 F
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    Nakonec jak se rika, programator ze je v base pozna jen podle toho, ze ma vic sexu.
    Petr Tomášek avatar 4.9.2008 14:36 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    Ovsem s kterym pohlavim! :-o
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    31.8.2008 18:20 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    Nu, jedna věc zůstává: jedovatí dědci, snažící se všemi silami otrávit všechno a všechny kolem sebe, jsou doloženi již z antiky.
    1.9.2008 09:28 Robo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    +1 :)
    Dalibor Smolík avatar 1.9.2008 10:03 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    jedovatí dědci, snažící se všemi silami otrávit všechno a všechny kolem sebe
    Pozor, "dad" znamená otec, nikoliv dědek :-D
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    2.9.2008 09:25 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    V soudobé češtině není dědek termín genealogický, ale psychologický.
    brk avatar 31.8.2008 18:59 brk | skóre: 29 | blog: broukoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Salát
    Ten salát mi připomněl, jak jsme kdysi s klukama ze třídy taky něco grilovali, akorát že my tam neměli děvčata na salát, tak jsme alespoň vyškubali ze záhonu pár poctivých hlávek cibule, decentně to oloupali, rozkrájeli na čtvrtky a přikusovali k tomu masu. :o) To byl taky gastronomický zážitek. :o)
    USE="-qt -kde"
    31.8.2008 19:06 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    Slečny jsou prostě ještě mladé a nevědí, co je to emancipace. Přitom je to tak prosté:

    Jsem dynamická emancipovaná slečna, mám napjatý časový rozvrh, vlastní příjem, jasnou vizi a tah na branku. Buď mě vaření baví, a pak umím salát, nebo mě nebaví, a pak salát někde koupím. Jaképak s tím medle sraní, jak by řekl klasik. :-)

    (Ufff... musí to být fuška, být feministka.)
    ^D
    31.8.2008 19:14 pilot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    Svobodná slečna a napjatý časový rozvrh ? To je tím zaměstnáním ?
    31.8.2008 20:02 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    svobodba slecna, to je stejne kvalitni termin jako lidova demokracie.
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    31.8.2008 19:16 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    aj ja som sa tu chcel k tomu vyjadrit, ale nechcel som len kydat na dnesne (mlade ci stare) "feministky" (a uz vobec nie pri takom provokativnom blogu), viac myslienok k teme je nad ramec komentara (a vobec, celu uvahu by som si musel ujasnit najprv, pritom je to uplne zbytocne... netreba riesit)
    belisarivs avatar 31.8.2008 20:19 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    O feminismu jsem cetl jednu dobrou hlasku od celkem rozumne slecny.

    "Neni pravda, ze vsechny feministky jsou kravy. To si jenom kdejaka krava mysli, ze je feministka."

    To myslim vystihuje vse.
    IRC is just multiplayer notepad.
    31.8.2008 21:29 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    Takže tebe to dělání těch medovníků doufám baví, byla by totiž škoda, kdyby si ho už nikdy neudělala. :D
    pavlix avatar 8.9.2008 00:15 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    Nepotrápíme zase někdy tu vaší troubu? :D

    Tentokrát by to mohl Martin stihnout dřív ;).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Dalibor Smolík avatar 31.8.2008 19:11 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    Hezký, trefný článek. Pan Reiser nelituje svého činu, jen chce pracovat .. prostě trochu ujetý člověk.

    Proboha, i za tohoto člověka může Klaus? :-D
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Grunt avatar 31.8.2008 19:16 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    prostě trochu ujetý člověk.
    Proč? Určitě ji nezamordoval bezdůvodně jen tak z hecu.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Dalibor Smolík avatar 31.8.2008 20:25 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    To asi ne, ale ani běžný vrah hned po činu neodmontuje sedadlo spolujezdce ve svém autě jako zbytečné ... ;-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Grunt avatar 31.8.2008 20:49 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    Tak asi není běžný vrah. Né každý musí být běžný vrah. I z Interview na mě příliš běžně nepůsobil.

    BTW: Proč by neměl odmontovat sedadlo spolujezdce? Pokud na něm byly nějaké důkazy? Já bych to udělal přesně tak. A to, že si nevymyslel lepší výmluvu než "zbytečné" svědčí jen o tom, že je v oboru vražd prostě není žádný profík. K dobru se mu dá přičíst, že si vzal zkratku RTFM k srdci.

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    31.8.2008 21:31 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    Kvůli tomu, že pan Reiser není debil a umí si přečíst příručku pro kriminalisty je o něco horší, než nějaký blbec, který se nechá chytit ještě s DNA oběti na noži? :-)
    31.8.2008 21:37 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    Je debil, pokud u sebe tu příručku nechá najít. Protože v tom případě čeká, že kriminalisté jsou taky debilové a když u podezřelého číslo jedna najdou příručku pro kriminalisty, nechají to s tím, že jde o večerní četbu...
    31.8.2008 21:56 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    Jenže to není prokazatelné. A v zemi, kde by jim tohle stačilo byť jen i k vydání předběžného opatření je něco shnilého. Například já si za poslední rok opravdu asi 3 knihy o forenzní vědě vypůjčil a zatím jsem nikoho nezavraždil (alespoň pokud si pamatuju) a ani cizí počítač jsem bez dovolení nehacknul... (když vynechám jednu příhodu ze základky, kterou bych ale nenazýval hacknutím :-) )
    31.8.2008 22:24 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    http://s3.amazonaws.com/0SAJ7JN5VFAWT249NNR2.anigifdel/3810e4ee0bcec8d8bd5a4b0b1c107eda

    ?
    31.8.2008 22:26 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    No, řekněme, že to bylo něco podobného :-)
    31.8.2008 19:18 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    Ten link jste vložil ale podobně jako děvčata vyprala salát. Kdybyste ho upravil inteligentně, nám v Konqueroru v menším rozlišení by to nebouralo stránku s blogy. Děkuji.
    31.8.2008 19:56 neaktivni | skóre: 24 | blog: neaktivni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    ))))))) +1
    31.8.2008 20:17 dad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    tak ja to zkusim

    http://www.youtube.com/watch?v=iRn221y-e8g&eurl=http://blog.wired.com/27bstroke6/2008/08/hans-reiser-s-1.html

    nevypada to, ze by to slo, a pritom jsem to udelal intuitivne presne podle toho navodu jak tam stoji:

    vlozil jsem ten link, zvyraznil a kliknul na to 'mensi a vetsi'. Oznamilo to

    Atribut HREF značky A nesmí být prázdný!

    neco mi napovedelo, ze mam neco libovolneho napsat mezi ty uvozovky a pak ta chyba uz neprisla - je to takhle OK?
    Luboš Doležel (Doli) avatar 31.8.2008 20:33 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    Kdyby se tam mělo psát něco libovolného, tak to není povinné ;-)
    <a href="url">text odkazu</a>
    Heron avatar 31.8.2008 19:25 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    To je neuvěřitelné kam se dá zakomponovat objekt zájmu.
    31.8.2008 19:30 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    Nemluvili o práci jako všespasitelném prostředku pro všechny neduhy lidstva trochu jiní lidé? Matně si vzpomínám na jednu píseň... nejmenovala se náhodou přímo "Píseň práce"? Jsem si jistý, že by se pod to Klaus podepsal...
    31.8.2008 19:36 YYY | skóre: 29 | blog: martinek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    Myslim, ze pokud bude ve vezeni pracovat, je to to nejlepsi, co muze pro spolecnost a potazmo pro svoje potomky udelat. Proc by mel cinit pokani? Spolecnost ho potrestala odnetim svobody. Proc by se mel k nekomu modlit? Rekl bych, ze programovani je lepsi pokani nez modleni :-) Modleni je velice alibisticke.
    31.8.2008 20:12 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    Pred vyhlasenim rozsudku vyuzil Hans Reiser prilezitosti posledniho slova a omluvil se spolecnosti za svuj cin.

    Proč tu někteří mluví o tom že toho nelituje. Omluva společnosti je snad prokázání lítosti nad tím co udělal. Proč by se jinak omlouval společnosti které ublížil nejmíň nebo vlastně vůbec (dnešní společnost je zkaženější než on).

    Chce pracovat ve vezeni jako programator, aby umoznil svym detem tricu slusny zivot.

    Ani na tom nevidím nic zlého. Když už to posral sobě tak děti by měly mít alespoň šanci na slušný start.

    Proč jí vlastně zabil? Řekl u soudu nějaký důvod?
    Michal Fecko avatar 31.8.2008 20:54 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    Z Hansa bude o par rokov troska. Sám si svoj čin a následky ešte asi ani poriadne neuvedomuje (donedávna veril že sa Nina vráti a prosil ju (vtedy keď tvrdil že odišla do Ruska) o to aj keď vedel že ju zabil a hral blbého) - keď sa teší na prácu. Áno práca pri takom stave pomáha - na istú dobu. Som zvedavý či ho po 15. rokoch prepustia alebo dostane jednoducho REJECTED. Tipujem to druhé - to ako jedná (jednal) a vyzerá (nie vzhľad, ale tie pohyby výraz tváre, strnulosť až neurotické prejavy) to nieje GEEKovstvo - to je skôr psychopatickosť.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 31.8.2008 22:41 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    Teda, vy v něm vidíte věcí! Nejdřív si myslel, že mu to projde (komu by se chtělo do lochu), tak hrál divadýlko. Teď, když do toho lochu jde, tak myslí na děti (o které se předtím tahal se ženou) a na to, co bude těch 13 následujících let dělat. Nevidím v tom nic psychopatického.
    Grunt avatar 31.8.2008 22:49 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    Souhlas, ale někdo prostě potřebuje divadýlko.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Michal Fecko avatar 31.8.2008 22:59 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    Souhlas, ale někdo prostě potřebuje divadýlko.
    Niekto zase potrebuje veci zjednodušovať, bagatelizovať či dokonca prikrášľovať - pravda občas boli...
    Grunt avatar 31.8.2008 23:11 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    I kdyby byl další převtělení Johanky z Arku…myslím, že všem krom Reisera to může být jedno. Tato medializace a vůbec samotný hon na Hanse se mi vůbec nelíbí.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Michal Fecko avatar 31.8.2008 22:57 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    Nevidím v tom nic psychopatického.
    Ani v jeho správaní sa? Tak je chyba medzi príjimačom a stoličkou...
    Heron avatar 1.9.2008 07:43 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    Toto musí rozhodnout kvalifikovaný psycholog (nebo tým) při vyšetření, to se nedá určit z několika umě sestříhaných záběrů.
    31.8.2008 22:06 Tomáš | skóre: 31 | blog: Tomik
    Rozbalit Rozbalit vše Překlepy
    Oprav si překlepy, místy to nedává smysl (ani po trojité analýze, co to mohlo znamenat). Je to na hodně místech, nemá cenu to vypisovat.
    1.9.2008 06:46 M. Lox | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Překlepy
    Já také nevidím žádnou spojitost mezi tou částí o Hansovi (se kterou stejně nesouhlasím), Klausem (se kterým také nesouhlasím) a tím, že několik zřejmě velmi mladých dívek neumí udělat salát, a tak jsou označeny za feministky, což, jak z textu vyplývá, má být urážka. Narozdíl od tebe si však nemyslím, že je to způsobeno překlepy.
    make menuconfig, not war!
    1.9.2008 08:26 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    Nechtěla by některá mladá dívka napsat blog o tom, jak si dnes dopoledne přečetla jistý zápisek v blogu, a zjistila, že dnešní mladí muži si po sobě neumějí zkontrolovat svou práci? Napíšou příspěvek do blogu, kde mají spoustu překlepů, nevědí, jak se píšou čárky, že se na začátku věty píše velké písmeno, jak se píše spousta slov (anglická abeceda pro češtinu nestačí), neumí si dát náhled svého příspěvku a podívat se, jak vypadá v něm vložený odkaz…
    1.9.2008 09:06 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    To by bylo spíš o dnešních stařících, ne? :-)
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    1.9.2008 09:58 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    Tím hůř. Ty mladé slečny se třeba ještě nějak dozvědí, že chroupat salát s pískem není nejlepší…
    1.9.2008 08:28 frantisek | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    hmmm. bohužel i já mám zkušenost, že holka 15-17? let není schopná zamést a vytřít podlahu. (jen pro doplnění - já osobně to zvládnu)
    Petr Tomášek avatar 1.9.2008 09:51 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    A jsi holka 15-17? ;-P
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    Petr Tomášek avatar 1.9.2008 09:51 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    Abreit macht frei!!!!
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    1.9.2008 10:31 miro | skóre: 19 | blog: miro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    Doma kludne moze varit aj chlap. Nevidim dovod aby to bola zenska praca. Beztak najlepsi kuchari su muzi ;-)
    vencour avatar 1.9.2008 13:08 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu

    My chlapi vaříme pro radost, zbytek světa z nutnosti :-)

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    Jardík avatar 1.9.2008 10:36 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    Omluva, neomluva, svou ženu zavraždilo to prase zku*vený a život ji už nic nevrátí i kdyby naprogramoval reiser8.9
    Věřím v jednoho Boha.
    1.9.2008 10:46 dad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    nekolik poznamek;

    je tu hodne prispevku ohledne preklepu, neprecist si po sobe clanek apod. Rekl bych , az dost. Od pana Jirsaka to chapu, ten dela na gymnaziu, u nej je to nemoc z povolani. Ale ti ostatni? Skutecne neni k tematu co rici?

    ta druha vec je s tim odkazem. To mi trochu nadzvedlo, neb jsem ocekaval, ze lide z oboru jsou jiz dale. A ja se take nechci neustale stavet do pozice nejakeho kritika, ale tohle uz je moc.

    Na svete existuji portaly, kde se nejaky takovy link napise a presto to tu stranku nerozhazi. At si je laskavy ctenar najde. Jako uzivatel ocekavam max. komfort a v software musi byt takove veci osetreny. Jestlize to panove z abclinuxu neumi, tak to je mi lito, ale uzivatel kvuli nejakemu zapisku nemuze!! cist referncni prirucky.

    Samozrejme nejvice sokujici byla pro me vypoved Anicky, ten obrovsky individualismus, ktery zasahl celou spolecnost me skutecne desi. Jinak, salat, tak jak ho dela 12 lety holka z Francie nebo jizniho Nemecka se samozrejme neda nikde koupit. Onehdy jsem koupil hrusky. Byly z Maroka - tvarove by to odpovidalo, ale hrusky to nebyly. Ale Anicka by to priteli dala a kdyz by byl slusne vychovanej, tak by zkrivil usta a spolkl to. A kdyz by to melo byt casteji, byl by vnitrne nespokojen a zacaly by hadky. Na to by individualisticka Anicka rekla, ze muze jit o dum dal a navic ze deti uz neuvidi. A pritel by sel a zacal hledat krumpac a lopatu.
    1.9.2008 11:02 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    Velkej Tuxi, vy jste navedenej nebo co? :-) Já se snažila, seč to jen šlo, aby bylo jasné, že si dělám srandu, a on se stejně najde někdo, kdo to nepochopí? Svatá prostoto :-)

    Ale Anicka by to priteli dala a kdyz by byl slusne vychovanej, tak by zkrivil usta a spolkl to.

    Málo znáte mého milého. Dokonce bych řekla, že MJ je obecně pověstný pravým opakem podobného chování a můžu potvrdit, že doma to není jinak :-)

    Marku, Marku, máš pravdu. Že já nekašlu na abíčko a radši nepeču ten medovník :-)
    ^D
    pavlix avatar 8.9.2008 00:26 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    Pozvi prosím, já od tebe medovník ještě neměl :). Taky jsem ti vlastně slíbil nějakou odplatu za tu ochutnávku sýrů ;).

    Na ty zoufalecký poznámky toho co mu odpovídáš radši nereaguju ;).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Dalibor Smolík avatar 1.9.2008 11:07 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    Omlouvám se za rýpnutí výše za negativismus :-), ale vážně: Na tvrzení, že dívka je schopna bez problémů kdykoliv říci, že partner může jít klidně o dům dál kvůli relativní maličkosti, je naprostá pravda. Měl jsem něco takového nedávno přímo v rodině. Dnešní dívky jsou velmi samostatné, sebevědomé, leckdy si již kolem 25. roku věku dokážou vydělat slušné peníze. Některá umí vařit lépe, jiná hůře, ale celkově je to dost bída. Mají úplně jiné priorty. Partnerku dneska člověk má, zítra už ne, ani se nenaděje. Zmizí v dálavách z ničeho nic. Je to asi výsledek emancipace, možná je to tak dobře, spíš asi ne. Vztahy mezi lidmi velmi ochladly. Snaha si udržet rodinu (samozřejmě nikoliv za každou cenu) je dneska mizivá. Někdy si říkám, že jsem rád, že již nejsem mladý. V době mého mládí sice nebyly takové možnosti, člověk mohl vycestovat maximálně na Máchovo jezero, ale lidé si vztahy udržovali. Přes i tehdejší vysoké procento rozvodovosti. Rozchody nebyly tak samozřejmé a na denním pořádku.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    1.9.2008 11:12 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    A pročpak tam pořád cpete ten velký kvantifikátor? :-)
    ^D
    Dalibor Smolík avatar 1.9.2008 11:27 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    Určitě nechci zevšeobecňovat :-). Jsou i výjimky. Spíš pozoruji trend, mohu porovnat dvě generace. Řekl bych, že mladí muži se příliš nezměnili, ale u děvčat je posun v myšlení dost markantní. A netýká se jen Prahy, ale lze to již vidět i na venkově. Faktem je, že jsou mladé ženy méně závislé na mužích a v případě osamění s dětmi se uživí a nedochází k finanční krizi.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    1.9.2008 11:38 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    Na druhou stranu, hádám tak nejméně čtvrtina mladých slečen vyrůstala v rozvedených rodinách... z nich tak 95 procent "viselo na krku" mamince samoživitelce (jelikož za aloše vyměřené soudem tatínkovi se dala koupit stěží tramvajenka)... z nich tak polovina opravdu věděla, co znamená šetřit... a kolik z nich si nedalo dohromady dvě a dvě a nedošlo jim, že pokud chtějí děti (tady nám, pravda, možná i deset procent vypadne, ať nešidím), měly by se snažit, aby nemusely dřít jako maminka a mít na ně víc času než deset minut večer na podepsání úkolů?

    Myslím, že to nebude tak zlé :-)
    ^D
    Dalibor Smolík avatar 1.9.2008 12:07 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    Ale v tom nejsme vůbec v rozporu, tvrdím totéž. Rozhodně po finanční stránce je příjemné, pokud ta matka je schopna děti zabezpečit. Toto si mladé ženy uvědomují, proto se dnes rodí děti maminkám ve věku kolem 30 let, dříve to bylo běžné často pod 20. Když se nám narodila dcera, ženě bylo 24 let a připadala si v porodnici dost přestárle :-). Takže tohle určitě pozitivní je. Na druhé straně hodně dětí vyrůstá v neúplných rodinách (bylo to i dříve, ale ne v takové míře), fakt je, že fungující rodinu nenahradí ani miliony, vliv obou rodičů na dítě je hodně znát. A to se s dobou nemění.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    1.9.2008 11:11 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    Jinak, salat, tak jak ho dela 12 lety holka z Francie nebo jizniho Nemecka se samozrejme neda nikde koupit.

    Mimochodem, vy na něco takového umíte v Čechách (natož v Praze) koupit suroviny? Já se už roky snažím doma vyrábět svůj oblíbený řecký choriatiki, ale je to marné: Papriky z Maďarska poněkud dřevnaté, cibule moc ostrá, kvalitní olivový olej skoro nesehnatelný, čerstvé oregano z hor nedostupné, španělské konzervované olivy jsou dobré tak pro kočku (pravda, tady mám šanci - na druhém konci Prahy řecké mají)... a nedej Tučňák moc zkoumat ten papírový salát ze španělského skleníku.

    Když jedu do Řecka, dělám ho stejně jako u nás, ale jen tam, ze zeleniny koupené na trhu, chutná jako ten opravdový. Předpokládám, že posunem o pár stovek kilometru na západ se moc nezmění...
    ^D
    2.9.2008 00:04 dad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    tak jsem se ptal a musim vam dat za pravdu, v Praze se to sehnat neda. Tedy ne vsechno. Je vsak treba opustit ty sladke nalevy pro zeleny salat, bramborovy salat musi byt bez majonezy, nastrouhana ´cervena repa musi byt nekolid dni v laku (pak se to da dokonce jist) , rajcata nejsou problem, dokonce i ty holandske vodny bomby.

    Problem je skutecne ten olivovy olej, ale ten si je mozno nechat privezt, potom syr - blatacke zlato i mlada gouda tam skutecne neparti. Nejhorsi je ovsem, ze zeny v Cechach jeste nepochopily, ze je treba nakrajet napr. mrkev na prouzky a ne na kolecka!
    Dalibor Smolík avatar 2.9.2008 01:06 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    Jeden Ital mi vysvětloval, jak záleží na typu rajčat pro zhotovení kvalitní pizzy. Každý typ je vhodný na jiný druh pizzy a je to skutečná věda. V Praze je člověk rád, že sežene rajčata nějaká, natož přesný typ :-)
    Stejně tak bylo třeba velký problém v Thajsku uvařit pravné české knedlo vepřo zélo, i když suroviny byly tam v podstatě k dispozici, s výjimkou kvasnic na knedlíky ..
    Nedá se nic dělat, každá oblast má svoje.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    2.9.2008 13:44 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    Ktery syr je ten spravny? Ja pro svuj salat ovci fetu z Recka sehnat umim, jen je to cesta pres celou Prahu a cena jak za svickovou :-)

    A vubec myslim, ze v Praze umim sehnat docela hodne druhu syra, byt francouzske krajove speciality samozrejme nehrozi :-)
    ^D
    1.9.2008 11:25 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    je tu hodne prispevku ohledne preklepu, neprecist si po sobe clanek apod. Rekl bych , az dost. Od pana Jirsaka to chapu, ten dela na gymnaziu, u nej je to nemoc z povolani. Ale ti ostatni? Skutecne neni k tematu co rici?
    Jenom upřesním, že na gymnáziu nepracuju. A k „tématu“ nemám co říct, protože v zápisku těžko nějaké téma hledám. Aby mohl text nést nějaké téma, musí být srozumitelný – a ke srozumitelnosti patří i forma (a je stejně důležitá, jako obsah).
    Na svete existuji portaly, kde se nejaky takovy link napise a presto to tu stranku nerozhazi. At si je laskavy ctenar najde. Jako uzivatel ocekavam max. komfort a v software musi byt takove veci osetreny. Jestlize to panove z abclinuxu neumi, tak to je mi lito, ale uzivatel kvuli nejakemu zapisku nemuze!! cist referncni prirucky.
    Pánové z AbcLinuxu to umí, ale zatím nenašli editor, který by byl dostatečně komfortní pro všechny (nějaké editory byly k testování i v blogu). Takže je zde zatím editor, který umožňuje zapsat přesně to, co komentující zapsat chce – protože žádný jiný editor vám nedá tolik možností.

    To, co konkrétně požadujete vy, není komfort, ale podpora lajdáctví – nechcete psát větu, jejíž část by někam odkazovala, tak prostě vložíte odkaz rovnou do textu, čtenář už si s tím poradí. Uvidí odkaz, tak pochopí, že na něj má kliknout – k čemu nějaký text, metoda volných asociací taky funguje. Akorát tam pak není to téma…
    Samozrejme nejvice sokujici byla pro me vypoved Anicky, ten obrovsky individualismus, ktery zasahl celou spolecnost me skutecne desi.
    Ten individualizmus mne taky děsí. To takhle někdo napíše zápisek, metodou volných asociací tam naskládá něco, co se podobá slovům, a domnívá se, že píše o nějakém tématu. Že ten shluk písmen dává nějaký smysl možná tak jemu? To je mu jedno. Pokud text není srozumitelný ostatním, je to jejich chyba – v žádném případě to nemůže být tím, že výsledek jeho snažení je příliš vzdálený dorozumívacímu jazyku. No a když se mu nelíbí editor, je to také samozřejmě chyba někoho jiného. chci psát v tzv. komfortním editoru, což znamená editor, který se bude chovat, jak chci. Tak se všichni posaďte na zadek a takový editor mi zařiďte, přece se nebudu něco nového učit. Ano, ten obrovský individualizmus, kdy spousta lidí myslí jen na sebe, je opravdu děsivý.
    1.9.2008 11:54 M. Lox | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    +1
    make menuconfig, not war!
    1.9.2008 11:20 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    A vite, ze mi predstava mukl, ktery nebusi hlavou do zdi a nekaje se, ale neco dela, by zmensil nasledky neni odporna? No, neni.

    Vase zaujeti tim starym panem ne vejminku v Hrdcansky shledavam naopak puvabnym!

    Ten salat. Coz nevite, ze skutecne mistrovske vareni je odjakziva domenou muzu! A navic, co chcete v dobe, kdy "muzi" resi, jakou si koupit vonavku, sprchovej gel, co na sebe za slusive obleceni a jestli maji hebkou kuzi? Zensky jsou mr. Dad, chlap je zvire na vyhynuti! A kdyz nejsou chlapi, jak maji byt zensky zensky? Ty delaji co muzou, ale proti zzenstilym muzum nemaji sanci!

    Chlap rve zuby polosyrove maso, sede na mrtvole zabiteho nepritele. Pokud bude jist salat, tak ho bude polykat tak rychle, ze nejakej pisek... Bah!
    1.9.2008 11:31 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    Coz nevite, ze skutecne mistrovske vareni je odjakziva domenou muzu!

    Ono není divu. My ženské většinou vaříme stylem "špetka toho a trochu tamtoho," čímž se obvykle lze dopracovat k mistrovskému ovládnutí domácí kuchyně nejdřív po pár letech praxe, poradit si s nezvyklými surovinami je ale obtížné. A stejně to nevyjde pokaždé stejně, dá to dost práce, a vůbec... stabilní menu připravitelné v rozumné době se z toho obvykle udělat nedá.

    Programátorky to mají trochu snazší, protože jim "předpis" nebo "technologický postup" říká víc než "no zhruba takhle, a teď to vezmu od oka" a jsou schopné k tomu přistupovat trochu systematičtěji, ale obvykle se to pak nenaučí doma od maminky. Musím se přiznat, že s tím ženským údělem při vaření občas bojuju dodnes.
    ^D
    1.9.2008 12:08 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    Předpokládám Aničko, že Vy jste moji nadsázku a humor pochopila. Právě ženská intuice dodává jídlu to nezaměnitelné "od maminky", originalitu a šarm, ženám vlastní a přenáší tento šarm z těchto na talíř, aniž by jej ženě ubývalo! :)

    P.S.Kvarky i škvarky musí mít šarm!
    1.9.2008 12:14 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    Samozřejmě :-) Navíc vím, že modulo lehká nadsázka máte naprostou pravdu. Vaření, když se dělá pořádně, je záležitost poněkud technická - a to spoustě holek bůhvíproč většinou smrdí.
    ^D
    Dalibor Smolík avatar 1.9.2008 11:39 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    Chlap rve zuby polosyrove maso, sede na mrtvole zabiteho nepritele. Pokud bude jist salat, tak ho bude polykat tak rychle, ze nejakej pisek... Bah!
    No jo. Ještě před 20 - 30 lety jsem slyšel vážně míněné názory, že chlap má smrdět jako stepní kozel. Navoněný panák je zženštilá záležitost. A podívejme se, jak dnes se daří kosmetickému průmyslu, který vyrábí produkty pro muže. Vizáž "Tarzana" je dneska out.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    1.9.2008 12:10 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    A kdo říká že chci, nebo že je třeba být in? Fujtjxl! Můžou mi říct lecjakou nadávku a nehnu brvou, ale ž mi někdo do očí řekne že jsem "in", v tomhle smyslu, tak bude tóčo! :)))
    1.9.2008 12:12 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    Mně přijde, že to souvisí s těmi emancipovanými holkami. A sama tomu vlastně moc nerozumím. Ale kdyby se mi chlap začal vonět, asi bych to dost těžce nesla. Úplně stačí, když je umytý, ne?

    Nijak se nestydím za to, že když jsem doma pár dnů sama a stýská se mi, s radostí někde vyhrabu tajně uzmuté a pečlivě schované propocené tričko a čichnu si k němu. Lidská vůně může být krásná stejně jako hlas nebo vzhled - proč ji ničit sterilními kosmetickými smrady?

    Všechno, co je moderní, nemusí být dobré...
    ^D
    1.9.2008 12:41 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    Tak to jste můj člověk. Jasně že "osobité vůně" ponožek či prádla nošeného bez přestávky na týdenním pochodu je už poněkud moc.

    Já se vám také k něčemu přiznám. Já takhle inhaloval triko své dívky, nepoužívající sprej. Byla v tom ona. Což by mi nějaké Fa asi nenahradilo, to bych mohl vzpomínat leda na frontu v drogérii. :) Prej individualizmus. A proč mají tedy všichni vypadat, oblíkat se, chovat a dokonce být cítit stejně?
    Dalibor Smolík avatar 1.9.2008 13:03 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    Všechno, co je moderní, nemusí být dobré...
    Přesně! Další věc: obrovský průmysl, vyrábějící papírové pleny. Neříkám, je to dobré na cesty, někdy na noc .. Ale dříve byly pleny hadrové a děti již kolem 2. roku uměly jít na nočník. Protože jim vadila mokrá plena. Dneska není výjimka, kdy děti mají ty papírové pleny až do 4. roku věku. Proč by se snažily? Mokrou plenu maminka vymění a je to. Stará se vyhodí do popelnice. Žádné vyváření, žádná práce. A pak se maminky diví, kolik peněz je děti stojí. Není to ale žádný div. Kolik stojí balíček takových plen a jak dlouho vydrží? Výrobci si mnou ruce a kšefty se hýbou. A děti se počůrávají dál :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    1.9.2008 13:09 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    Přesně! Další věc: obrovský průmysl, vyrábějící papírové pleny. Neříkám, je to dobré na cesty, někdy na noc .. Ale dříve byly pleny hadrové a děti již kolem 2. roku uměly jít na nočník. Protože jim vadila mokrá plena. Dneska není výjimka, kdy děti mají ty papírové pleny až do 4. roku věku. Proč by se snažily? Mokrou plenu maminka vymění a je to. Stará se vyhodí do popelnice. Žádné vyváření, žádná práce. A pak se maminky diví, kolik peněz je děti stojí. Není to ale žádný div. Kolik stojí balíček takových plen a jak dlouho vydrží? Výrobci si mnou ruce a kšefty se hýbou. A děti se počůrávají dál :-)
    Jasně, ve své omezenosti to svedeme na výrobce těch plen, a rodiče, kteří to prostě neumí své děti naučit necháme stranou, že? :-) Myslím, že 8. září má moje sestřenice 2 roky a AFAIK to zvládá obstojně... pokud je mi známo, tak "s tím" mívá problém jen, když spí, když je vzhůru tak si sama "řekne", že chce jít na záchod.

    Tohle není o technologiích, ale o rodičích, kteří neumějí své děti vychovávat a učit.
    Dalibor Smolík avatar 1.9.2008 13:23 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    Tohle není o technologiích, ale o rodičích, kteří neumějí své děti vychovávat a učit.
    Ono to souvisí jedno s druhým. Mokrou plenu dítě cítí a rychle se naučíe si říci, aby již příště mokrá nebyla. U té papírové dítě nepozná, jestli se počůralo nebo ne a chybí mu motivace. Samozřejmě pečlivá maminka (např. v případě tvé sestřenice) to dítě naučí také brzy i u papírových plen. Ale mluvme o celé společnosti, nikoliv o jednotlivcích.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    1.9.2008 13:37 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    On to zase takový zázrak s tím suchem není, skoro bych řekl, že hlavní výhoda těch nových plínek je v tom, že drží. A to, jestli se dítě naučí na nočník a kdy, to závisí na mnoha dalších faktorech. Pokud jde o motivaci, zase je snad lepší pozitivní (tedy když se podaří, odměnit, ať už materiálně nebo pochvalou).
    1.9.2008 13:42 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    (tedy když se podaří, odměnit, ať už materiálně nebo pochvalou).
    Jo... v tomhle většina příbuzenstva sabotuje snahu mé tety.. :-) Teta se snaží dítě vychovávat tím stylem, že sladkosti a podobné blbosti dostává za odměnu, ale jaký to má smysl, když ji ostatní příbuzní cpou sladkostmi za jejími zády a to i v situacích, kdy to dítě zlobí, že...
    1.9.2008 13:44 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    Doufám, že jednou budu mít morální sílu sladkosti od příbuzných prostě zabavovat. Na mlsání bohatě stačí oříšky, med a sušené ovoce...
    ^D
    1.9.2008 13:51 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    Držím všechny palce co mám, ať se to povede! Momentálně tedy čtyři. ;-)
    vencour avatar 1.9.2008 15:00 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu

    Aničko, ale Ty jsi jen jedna na světě :-( asi ;-)

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    Fluttershy, yay! avatar 1.9.2008 16:58 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    Klony útočí.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    1.9.2008 13:46 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    Nojo, nojo... S "jednotnou pedagogickou frontou bývá problém" ;-). A pak taková prostá, účinná a vkusná behaviorální metoda je bez účinku.
    1.9.2008 13:24 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    Ono záleží co s tím kdo dělá. Tyhle pleny jsou na druhé straně obrovská úleva. A někdy to je s nějakým dítětem těžší (já vím, moje deformace, já znám hlavně ty těžší případy). Pak je to dost důležité. Já nevím jak se změnila schopnost dětí chodit na nočník, ale možná je to stále to samé. Ono by bylo potřeba, aby na to dítě někdo z rodičů měl čas, nebo měl alespoň možnost svěřit dítě někam, kde se o to kvalitně postarají, což znamená že tam bude dost personálu, což znamená dost peněz...

    Také pravděpodobně přibývá lehčích i těžších vývojových vad. I když částečně je to jen lepší diagnostikou a někdy i "módním trendem" hledání nemocí (ale určitě nejen tím!)

    Navíc není snadné ty klasické pleny sehnat a cena je dost mastná.
    Dalibor Smolík avatar 1.9.2008 13:31 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    Jasně. Já jsem měl na mysli zdravou populaci, u postižných je každá pomoc a ulehčení práce vítané...látkové pleny jsou dnes velmi drahé, něco stojí provoz. Ale po 2 letech to prý (já jsem to nepočítal, mám info od známých s dětmi) vyjde na polovinu.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    1.9.2008 13:39 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    To jo, to máš pravdu. Navíc je to úžasnej štóf, taková sepraná plínka! Šátek, kapesník... na to všechno to jde použít. :-). Ještě je mám schovaný! :-)
    1.9.2008 13:48 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    kapesník
    !!! Při opravdové rýmě není nad pořádnou plenku :-)
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    1.9.2008 13:50 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    Bych zapomněl! No, jistě! Neodřený nos, kvalita, ekologické!
    1.9.2008 13:43 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    Popravdě, moderní látkové plenkové systémy jsou jak pohodlnější, tak zdravější, než papíráky. A to nemluvím o ekologii... pokud v dnešní době někdo používá papírové pleny, asi má i jiné problémy než divný přístup k výchově :-)
    ^D
    1.9.2008 13:49 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    Jak kdy. I když mé srdce také jednoznačně hlasuje pro klasiku z látky. A já jsem na plínky, na rozdíl od Linuxu, vaření a náplň života při výkonu trestu docela expert. ;-)
    1.9.2008 21:15 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    Všechno, co je moderní, nemusí být dobré...
    Přesně! Další věc: obrovský průmysl, vyrábějící papírové pleny.
    Tak to pozor, to přidám pohled z trochu jiné strany: moje matka je zdravotní sestra, pracovala v jeslích a v domově důchodců. Jednorázove pleny rozhodně považuje za jednu z největších vymožeností v oboru za poslední půl století.

    Dovedete si představit ty použité pleny z důchoďáku? To množství a tu atmosféru při manipulaci?
    Dalibor Smolík avatar 1.9.2008 21:58 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    Již jsem to psal dříve - jako vynález jsou papírové pleny přínosem a v určitých případech je jakékoliv ulehčení práce dobré. Zmínil jsem postižené - ale určitě také jesle a domovy důchodců, nemocnice... Nejde o to odmítat z principu papírové pleny, ale jejich použití by mělo být skutečně účelové (výběrové) a ne plošné.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    2.9.2008 13:43 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    V ustavu, kde mas spoustu lidi a malo casu, se urcite papirove pleny velice hodi. S jednim ditetem ale muze byt spousta veci jinak...
    ^D
    1.9.2008 21:11 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    Jestli chcete prozit rovnoceny , dlouhotrvajici vztah s muzem, naucte se varit.

    Se … nebo ho. Nejlépe oba.

    Michal Fecko avatar 2.9.2008 08:35 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu
    Jestli chcete prozit rovnoceny , dlouhotrvajici vztah s muzem, naucte se varit.

    Se … nebo ho. Nejlépe oba.

    "Jestli chcete prozit rovnoceny , dlouhotrvajici vztah s muzem, neucte ho varit."
    2.9.2008 09:07 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hans Reiser se omluvil svetu

    :-)

    OK, tak jinak: jestli má rozum, ve vlastním zájmu se naučí (aspoň trochu) vařit sám.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.