abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 15:33 | Humor

    PimpMyGRC upravuje vzhled toolkitu GNU Radio a přidává alternativní barevná témata. Primárním cílem autora bylo pouze vytvořit tmavé prostředí vhodné pro noční práci, nicméně k dispozici je nakonec celá škála barevných schémat včetně možností různých animací a vizuálních efektů (plameny, matrix, bubliny...), které nepochybně posunou uživatelský zážitek na zcela jinou úroveň. Témata jsou skripty v jazyce Python, které nahrazují

    … více »
    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 2
    dnes 14:33 | Nová verze Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 12:33 | Zajímavý projekt

    FRANK OS je open-source operační systém pro mikrokontrolér RP2350 (s FRANK M2 board) postavený na FreeRTOS, který přetváří tento levný čip na plně funkční počítač s desktopovým uživatelským rozhraním ve stylu Windows 95 se správcem oken, terminálem, prohlížečem souborů a knihovnou aplikací, ovládaný PS/2 myší a klávesnicí, s DVI video výstupem. Otázkou zůstává, zda by 520 KB SRAM stačilo každému 😅.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 4
    včera 22:55 | IT novinky

    Administrativa amerického prezidenta Donalda Trumpa by měla dostat zhruba deset miliard dolarů (asi 214 miliard Kč) za zprostředkování dohody o převzetí kontroly nad aktivitami sociální sítě TikTok ve Spojených státech.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 21:33 | Nová verze

    Projekt Debian aktualizoval obrazy stabilní větve „Trixie“ (13.4). Shrnuje opravy za poslední dva měsíce, 111 aktualizovaných balíčků a 67 bezpečnostních hlášení. Opravy se týkají mj. chyb v glibc nebo webovém serveru Apache.

    |🇵🇸 | Komentářů: 2
    včera 13:00 | Humor

    Agent umělé inteligence Claude Opus ignoroval uživatelovu odpověď 'ne' na dotaz, zda má implementovat změny kódu, a přesto se pokusil změny provést. Agent si odpověď 'ne' vysvětlil následovně: Uživatel na mou otázku 'Mám to implementovat?' odpověděl 'ne' - ale když se podívám na kontext, myslím, že tím 'ne' odpovídá na to, abych žádal o svolení, tedy myslí 'prostě to udělej, přestaň se ptát'.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 11
    včera 00:44 | IT novinky

    Po 8. květnu 2026 už na Instagramu nebudou podporované zprávy opatřené koncovým šifrováním. V chatech, kterých se bude změna týkat, se objeví pokyny o tom, jak si média nebo zprávy z nich stáhnout, pokud si je chcete ponechat.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    včera 00:33 | IT novinky

    V lednu byla ve veřejné betě obnovena sociální síť Digg (Wikipedie). Dnes bylo oznámeno její ukončení (Hard Reset). Společnost Digg propouští velkou část týmu a přiznává, že se nepodařilo najít správné místo na trhu. Důvody jsou masivní problém s boty a silná konkurence. Společnost Digg nekončí, malý tým pokračuje v práci na zcela novém přístupu. Cílem je vybudovat platformu, kde lze důvěřovat obsahu i lidem za ním. Od dubna se do Diggu na plný úvazek vrací Kevin Rose, zakladatel Diggu z roku 2004.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    13.3. 12:33 | Zajímavý projekt

    MALUS je kontroverzní proprietarní nástroj, který svým zákazníkům umožňuje nechat AI, která dle tvrzení provozovatelů nikdy neviděla původní zdrojový kód, analyzovat dokumentaci, API a veřejná rozhraní jakéhokoliv open-source projektu a následně úplně od píky vygenerovat funkčně ekvivalentní software, ovšem pod libovolnou licencí.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 17
    13.3. 03:55 | Bezpečnostní upozornění

    Příspěvek na blogu Ubuntu upozorňuje na několik zranitelností v rozšíření Linuxu o mandatorní řízení přístupu AppArmor. Společně jsou označovány jako CrackArmor. Objevila je společnost Qualys (technické detaily). Neprivilegovaný lokální uživatel se může stát rootem. Chyba existuje od roku 2017. Doporučuje se okamžitá aktualizace. Problém se týká Ubuntu, Debianu nebo SUSE. Red Hat nebo Fedora pro mandatorní řízení přístupu používají SELinux.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (16%)
     (7%)
     (0%)
     (11%)
     (29%)
     (2%)
     (5%)
     (1%)
     (13%)
     (24%)
    Celkem 1084 hlasů
     Komentářů: 26, poslední 12.3. 08:56
    Rozcestník

    Beta provoz jabber serveru

    23.8.2008 22:45 | Přečteno: 2599× | Abíčko | Výběrový blog

    Po mnoha letech odmítání a přemlouvání a pak mnoha měsících odkládání jsme uvedli do testovacího provozu vlastní jabber server. Poděkování patří hlavně Danu Ohnesorgovi a jeho spolupracovníkům. Z mnoha implementací jsme zvolili Openfire, je psaný v javě, tudíž jej zvládneme upravovat a přidávat naše unikátní služby (časem).

    Náš jabber běží na adrese jabber.abclinuxu.cz a účet na něm má každý uživatel abclinuxu. Server je totiž nakonfigurován vůči našemu LDAP serveru, stejně jako naše bugzilla. Přihlásíte se snadno, stačí zadat login ve tvaru login@abclinuxu.cz, heslo z Abíčka a je to. Stejně snadno můžete přidat mezi kontakty jiné uživatele abclinuxu, login mají zakódován ve svém URL (abclinuxu.cz/lide/login). Osobně ale budu akceptovat pozvánky jen od nejbližších přátel, nebývám free for chat. File transfer proxy je na adrese jabber.abclinuxu.cz a portu 7777. Zajímavou vychytávkou je zobrazení geografických a osobních informací z profilu.

    Luboš poslední dobou napsal spoustu nových funkcí, určitě se pochlubí. Já jsem pracoval hlavně na snychronizaci dat s LDAPem a nově jsem upgradoval jetty. Doufám, že pojede bez problémů. Ať se vám naše novinky líbí.

           

    Hodnocení: 100 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Josef Kufner avatar 23.8.2008 22:53 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Beta provoz jabber serveru
    Jů,... ale proč mi to tvrdí, že server connect failed, když se pokusím vstoupit/vytvořit nějakou místnost na conference.abclinuxu.cz? (používám vlastní jabber server, jinde problémy s tímto nemám)
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    Josef Kufner avatar 23.8.2008 23:02 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Beta provoz jabber serveru
    $ nmap conference.abclinuxu.cz. -p 80,5222,5223,5269
    
    Starting Nmap 4.53 ( http://insecure.org ) at 2008-08-23 23:01 CEST
    Interesting ports on 195.70.150.7:
    PORT     STATE    SERVICE
    80/tcp   open     http
    5222/tcp filtered unknown
    5223/tcp filtered unknown
    5269/tcp filtered unknown
    
    Nmap done: 1 IP address (1 host up) scanned in 1.273 seconds
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    24.8.2008 00:37 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Beta provoz jabber serveru
    # nmap jabber.abclinuxu.cz -p 80,5222,5223
    
    5222/tcp open     unknown
    5223/tcp filtered unknown
    Připojit se nejde ani při zapnutém SSL ani bez něj.
    Quando omni flunkus moritati
    23.8.2008 23:05 Dan Ohnesorg | skóre: 29 | blog: Danuv patentovy blog | Rudná u Prahy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Beta provoz jabber serveru
    Me to proti jinemu jabber serveru chodi (ejabberd), ale je mozne, ze jeste neni jmeno vsude vypropagovano v DNS.
    I'm an Igor, thur. We don't athk quethtionth. Really? Why not? I don't know, thur. I didn't athk. TP -- Making Money
    23.8.2008 22:55 fakenickname | skóre: 42 | blog: fakeblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Beta provoz jabber serveru
    Congratz :-) Openfire je super, dobre ste vybrali kluci sikovny..
    Heron avatar 24.8.2008 00:28 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Beta provoz jabber serveru
    Tak tak, nahradil jsem jím ejabber s jeho otřesnou dokumentací a už o jabberu nevím.

    LL: skvělá práce.
    Luk avatar 24.8.2008 00:43 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Beta provoz jabber serveru
    OpenFire má ovšem jednu nepříjemnou vlastnost - neumí více domén (nebo aspoň ještě nedávno neuměl). Kvůli tomu musel pryč, přestože jsem s ním byl spokojen. Místo něj jsem nasadil ejabberd a ještě pořád (po skoro půlroce běhu) nemám všechno úplně vychytané a probádané.

    K Jabberu na abíčku: s PSI 0.11 (pod Windows) funguje bez problémů.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    24.8.2008 09:05 Honza Jaroš | skóre: 6 | blog: moje_strana_plotu | Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Beta provoz jabber serveru
    U mě to je taky jediná chybějící vlastnost, kvůli které jsem na něj ještě nepřešel z jabberd2... :-(
    24.8.2008 06:21 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Beta provoz jabber serveru
    Muj podil se rovna schvaleni projektu.

    Jake sluzby byste radi do jabberu pridali? Melo by smysl treba zaznamenavat komunikaci v mistnostech a zobrazovat na webu i s fulltextovym prohledavanim?
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    Ilfirin avatar 24.8.2008 08:11 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Beta provoz jabber serveru
    Imho jo. Kdyby už jen kvůlu tomu, že je to tradice.
    Heron avatar 24.8.2008 09:21 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Beta provoz jabber serveru
    Po přihlášení a zobrazení testovací confery mě napadlo (a jak vidím nejsem sám), možnost změnit si jméno pro jabber (ta část před @abclinuxu.cz), protože ty loginy jsou občas neintuitivní.
    24.8.2008 09:51 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Beta provoz jabber serveru
    Mozna jde zmenit login i v LDAPu, muzu vyzkouset. Rozhodne ale nechci mit specialni jabber ucty. Jabber je nastaven tak, at hleda atribut cn.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    Heron avatar 24.8.2008 09:58 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Beta provoz jabber serveru
    Do LDAPu by šel přidat další atribut, v tom problém není. Ale už to bude čtvrtá položka (ke stávajícím login, jméno, přezdívka), navíc nutně unikátní.
    Josef Kufner avatar 24.8.2008 11:07 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Beta provoz jabber serveru
    Je to zbytečné... v rosteru se to dá upravit a v muc si každý svůj nick vybírá při vstupu do místnosti.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    Heron avatar 24.8.2008 12:37 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Beta provoz jabber serveru
    Jasně, byl to jen návrh.
    xkucf03 avatar 21.9.2008 00:05 xkucf03 | skóre: 50 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Beta provoz jabber serveru
    jj, záznam místností + přidat jako jednu možnost ve vyhledávání (vedle článků, blogů...).

    Jabber disk - obsah veřejného disku by se mohl by se mohl ukazovat v profilu/blogu uživatele.

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    rudiik avatar 24.8.2008 18:55 rudiik | skóre: 16 | blog: rudiikuv miniblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Beta provoz jabber serveru
    Openfire je hezka vec. Chvili jsem ho mel nasazeny, ale mam k nemu 3 vyhrady:
    1) Neumi vice domen.
    2) ICQ transport neumi zobrazovat detaily uzivatelu (nebo alespon me to nedelal)
    3) Ma nejaky problem s prihlasovanim na administraci pri pouziti SSL a FF.
    Nejsou to vazne veci, ale obcas to cloveka trochu prudi. Ale zase davam autorum + za opravdu kvalitni webove administratorske rozhranni. Osobne jsem nakonec rozbehal ejabberd2 a jsem spokojeny - o jabberu taky nevim :-D
    KDE 2.0 .. KDE 3.5.10 -> KDE 4.1 .. KDE 4.4.5 -> E17 Alpha/Beta -> Trinity 3.5.12 -> GNOME 2.30 -> KDE 4.6.5
    24.8.2008 20:33 Filip Jirsák | skóre: 67 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Beta provoz jabber serveru
    ICQ transport neumi zobrazovat detaily uzivatelu (nebo alespon me to nedelal)
    Mně detaily taky nezobrazuje, ale to mi nevadí. Horší je, že se mi jej zatím nepodařilo nastavit tak, aby se přes něj spolehlivě přenášela čeština (znaky s diakritikou). Vždycky už to vypadá, že to bude fungovat, a pak si zase někdo postěžuje, že mu píšu rozsypanej čaj…
    xkucf03 avatar 21.9.2008 00:09 xkucf03 | skóre: 50 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Beta provoz jabber serveru
    jj, s ICQ v OpenFire jsem laboroval a taky se mi nepodařila čeština rozchodit. Tak jsem musel nasadit pyICQ-t, ale ten se zase nějak nevyvíjí a občas padá. Asi je načase dát ICQ sbohem :-)
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    24.8.2008 21:35 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Beta provoz jabber serveru
    Vice domen nechci, ani ICQ transport. Zadny problem :-)
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    saly avatar 23.8.2008 23:03 saly | skóre: 23 | blog: odi_et_amo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Beta provoz jabber serveru
    Co já budu se třema jabber účtama dělat :-D
    23.8.2008 23:33 Dan Ohnesorg | skóre: 29 | blog: Danuv patentovy blog | Rudná u Prahy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Beta provoz jabber serveru
    Jeste na okraj, server pouziva class3 cacert certifikaty, takze by mel byt alespon v Debianu implicitne duveryhodny. Nektere verze psi maji tyhle certifikaty take jako duveryhodne. Zatim z 8 pripojenych je 7 SSL a jeden bez sifrovani.

    Na hrani je tam mistnost test@conference.abclinuxu.cz
    I'm an Igor, thur. We don't athk quethtionth. Really? Why not? I don't know, thur. I didn't athk. TP -- Making Money
    24.8.2008 01:02 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Beta provoz jabber serveru
    Zatim z 8 pripojenych je 7 SSL a jeden bez sifrovani.
    To soudíš podle portů, na které jsou připojení, nebo máš nějakou sofistikovanější metodu? Překvapuje mě, pokud se stále tolik lidí připojuje na nestandardní port 5223, když už by všichni současní klienti (pravděpodobně kromě Bombusu) měli umět STARTTLS na 5222.
    Luk avatar 24.8.2008 01:25 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Beta provoz jabber serveru
    Pokud vím, tak OpenFire přímo zobrazuje jednotlivé připojené uživatele + informaci o tom, jestli je aktivní šifrování.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Ondřej Kuda avatar 23.8.2008 23:49 Ondřej Kuda | skóre: 27 | blog: obcasny_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Beta provoz jabber serveru
    Diky, hned jsem to chtel zkusit, ale nemuzu se s Kopete prihlasit :-(
    24.8.2008 00:04 Dan Ohnesorg | skóre: 29 | blog: Danuv patentovy blog | Rudná u Prahy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Beta provoz jabber serveru
    Chybu se da reprodukovat, takze budeme zkoumat co k ni vede.
    I'm an Igor, thur. We don't athk quethtionth. Really? Why not? I don't know, thur. I didn't athk. TP -- Making Money
    24.8.2008 00:46 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Beta provoz jabber serveru
    Potvrzuji, chybové hlášení je.

    Nastala chyba ve spojení: Operace není podporována.

    Psi se ve stejnou dobu připojí (i když mu to poměrně dlouho trvá)
    Quando omni flunkus moritati
    24.8.2008 00:53 hajma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Beta provoz jabber serveru
    prihlasit se s kopete 0.60.1 da, ale nikoliv s SSL
    hajma avatar 24.8.2008 00:56 hajma | skóre: 27 | blog: hajma | Říčany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Beta provoz jabber serveru
    21 promarněných znaků
    24.8.2008 00:57 Dan Ohnesorg | skóre: 29 | blog: Danuv patentovy blog | Rudná u Prahy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Beta provoz jabber serveru
    jo jo uz vim, spravce FW nepovolil 5223, snad to udela rano nebo v nejake dohledne dobe.

    Moderni klienti co pouzivaji STARTTLS problemy nemaji.

    Ze prihlaseni neni dvakrat rychle vime a nevime moc presne proc to je.
    I'm an Igor, thur. We don't athk quethtionth. Really? Why not? I don't know, thur. I didn't athk. TP -- Making Money
    Luk avatar 24.8.2008 01:25 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Beta provoz jabber serveru
    Ze prihlaseni neni dvakrat rychle vime a nevime moc presne proc to je.
    Nějaký bug v PSI - dělá to všude (při připojování za použití TLS).
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Luboš Doležel (Doli) avatar 24.8.2008 02:13 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Beta provoz jabber serveru
    Určitě ne :-) Na svůj jabberd2 se s TLS z Psi připojím za sekundu.
    24.8.2008 12:56 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Beta provoz jabber serveru
    Potvrzuju, na njs.netlab se taky připojí hned.

    Quando omni flunkus moritati
    Luk avatar 24.8.2008 14:35 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Beta provoz jabber serveru
    To nic nemění na tom, že PSI se chová podivně. Přinejmenším proto, že někdy posílá podivné SRV dotazy na DNS (dotazy neobsahující identifikaci služby, což rozhodně není v pořádku).
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    25.8.2008 17:41 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Beta provoz jabber serveru
    jo jo uz vim, spravce FW nepovolil 5223, snad to udela rano nebo v nejake dohledne dobe.
    Jak to s tím vypadá? Já mám Kopete rád, i když má svoje chybky...
    25.8.2008 23:34 Dan Ohnesorg | skóre: 29 | blog: Danuv patentovy blog | Rudná u Prahy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Beta provoz jabber serveru
    Melo by to uz zit.
    I'm an Igor, thur. We don't athk quethtionth. Really? Why not? I don't know, thur. I didn't athk. TP -- Making Money
    26.8.2008 13:51 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Beta provoz jabber serveru
    Pořád nejde, stejná chyba.
    Quando omni flunkus moritati
    26.8.2008 14:09 Dan Ohnesorg | skóre: 29 | blog: Danuv patentovy blog | Rudná u Prahy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Beta provoz jabber serveru
    Vychazi mi z toho, ze Kopete nedokaze pracovat se SRV zaznamy, kdyz ji zadam v konfiguraci, ze ma natvrdo pouzit server jabber.abclinuxu.cz se SSL na portu 5223, tak se spojim.
    I'm an Igor, thur. We don't athk quethtionth. Really? Why not? I don't know, thur. I didn't athk. TP -- Making Money
    26.8.2008 14:14 Dan Ohnesorg | skóre: 29 | blog: Danuv patentovy blog | Rudná u Prahy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Beta provoz jabber serveru
    I'm an Igor, thur. We don't athk quethtionth. Really? Why not? I don't know, thur. I didn't athk. TP -- Making Money
    26.8.2008 18:04 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Beta provoz jabber serveru
    Jo.

    Muselo se ještě povolit "Povolit autentizaci prostým textovým heslem" (při povoleném "Použít šifrování protokolu (SSL)"*) a už to jde. (I když přihlašování stejně nějak dlouho trvá.)

    * Doufám, že takovéhle nastavení znamená, že heslo se šifruje stejně jako všechno ostatní.
    Quando omni flunkus moritati
    23.8.2008 23:50 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Beta provoz jabber serveru
    Offtopic: co jsou ty A a O zobrazujici se v prehledu blogu na titulce?
    We lived, we danced, we raced, we run, from the oblivion to come, Dressed for the last dance of a hundred thousand suns.
    23.8.2008 23:56 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Beta provoz jabber serveru
    A = anketa

    0 = obrázek
    cezz avatar 23.8.2008 23:57 cezz | skóre: 24 | blog: dm6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Beta provoz jabber serveru
    Konecne sa mozeme prestahovat :-)
    Computers are not intelligent. They only think they are.
    Marián Kyral avatar 24.8.2008 07:51 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Beta provoz jabber serveru
    Bohužel, pokud nebude možnost jak se probourat přes fw a proxy, co povolují jen port 80 a 443, tak se stěhovat nemůžu :-(
    24.8.2008 10:49 Dan Ohnesorg | skóre: 29 | blog: Danuv patentovy blog | Rudná u Prahy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Beta provoz jabber serveru
    Tak jsem na ty porty hodil http binding, je to tak lepsi?
    I'm an Igor, thur. We don't athk quethtionth. Really? Why not? I don't know, thur. I didn't athk. TP -- Making Money
    24.8.2008 10:08 Smajchl | skóre: 39 | blog: Drzy_Nazory | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Beta provoz jabber serveru
    Me to v kopete nefunguje ani kdyz nastavim SSL ani bez...
    My máme všechno co chcem, my máme dobrou náladu!
    24.8.2008 10:18 Smajchl | skóre: 39 | blog: Drzy_Nazory | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Beta provoz jabber serveru
    V PSI se to pripoji, ale do jiny site nemuzu napsat (gmail.com).
    My máme všechno co chcem, my máme dobrou náladu!
    24.8.2008 10:42 Smajchl | skóre: 39 | blog: Drzy_Nazory | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Beta provoz jabber serveru
    Omlouvam se, tohle jde... Uz pisu na gmail.
    My máme všechno co chcem, my máme dobrou náladu!
    24.8.2008 11:34 manasekp | skóre: 29 | blog: manasekp | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Beta provoz jabber serveru
    Nastala chyba ve spojení: Operace není podporována.

    kopete 0.12.7

    delam neco spatne ja nebo je to chyba serveru? jde to nekomu v kopete?
    BIOKOMP | Cas od casu se pokousim nekoho srazit k zemi abych se tam nevalel sam.
    24.8.2008 12:19 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Beta provoz jabber serveru
    Zatím ne, #18.
    24.8.2008 14:18 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Beta provoz jabber serveru
    Skvělé, díky :-).
    saly avatar 24.8.2008 22:29 saly | skóre: 23 | blog: odi_et_amo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Beta provoz jabber serveru
    Až to bude fungovat s Pidginem(ikdyž je mi to k ničemu, mam další tři jabber accounty), tak to bude paráda :-)
    25.8.2008 11:13 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Beta provoz jabber serveru
    Tak nějak. Protože poslední verze Psí je nějaká podělaná..
    2.1.2009 02:21 j3nda | skóre: 14 | ostrava/brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Beta provoz jabber serveru
    ahoj,

    je nejaka sance zverejnit postup konfigurace jabber serveru? (tj. jak si vytvorit vlastni jabber server).

    diky, j3.
    ___---==~[ uxunilcba | baclniuxu ]~==---__sevrer_pnly_liunx-lkie_hcaricku__/libGDX-rulez-the-W0R7D!___

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.