abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:33 | IT novinky

    Společnost Espressif (ESP8266, ESP32, …) získala většinový podíl ve společnosti M5Stack, čímž posiluje ekosystém AIoT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 23:44 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 3.5 svobodného multiplatformního softwaru pro editování a nahrávání zvukových souborů Audacity (Wikipedie). Přehled novinek také na YouTube. Nově lze využívat cloud (audio.com). Ke stažení je oficiální AppImage. Zatím starší verze Audacity lze instalovat také z Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:44 | Zajímavý článek

    50 let operačního systému CP/M, článek na webu Computer History Museum věnovaný operačnímu systému CP/M. Gary Kildall z Digital Research jej vytvořil v roce 1974.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:22 | Pozvánky

    Byl zveřejněn program a spuštěna registrace na letošní konferenci Prague PostgreSQL Developer Day, která se koná 4. a 5. června. Na programu jsou 4 workshopy a 8 přednášek na různá témata o PostgreSQL, od konfigurace a zálohování po využití pro AI a vector search. Stejně jako v předchozích letech se konference koná v prostorách FIT ČVUT v Praze.

    TomasVondra | Komentářů: 0
    včera 03:00 | IT novinky

    Po 48 letech Zilog končí s výrobou 8bitového mikroprocesoru Zilog Z80 (Z84C00 Z80). Mikroprocesor byl uveden na trh v červenci 1976. Poslední objednávky jsou přijímány do 14. června [pdf].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    včera 02:00 | IT novinky

    Ještě letos vyjde Kingdom Come: Deliverance II (YouTube), pokračování počítačové hry Kingdom Come: Deliverance (Wikipedie, ProtonDB Gold).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    21.4. 19:11 | Komunita

    Thunderbird 128, příští major verze naplánovaná na červenec, přijde s nativní podporou Exchange napsanou v Rustu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 21
    21.4. 04:44 | Komunita

    Byly vyhlášeny výsledky letošní volby vedoucího projektu Debian (DPL, Wikipedie). Novým vedoucím je Andreas Tille.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    21.4. 00:11 | Nová verze

    Po osmi měsících vývoje byla vydána nová verze 0.12.0 programovacího jazyka Zig (GitHub, Wikipedie). Přispělo 268 vývojářů. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    20.4. 23:55 | Pozvánky

    Poslední měsíc byl plný zajímavých akcí, o kterých Vám bastlíři z projektu MacGyver mohou povědět, protože se na ně sami vydali. Kde všude byli, ptáte se? Objevili se na Installfestu, Arduino Day, Hackaday Europe a tajném srazu bastlířů z Twitteru. A z každé akce pro vás mají zajímavé poznatky.

    … více »
    bkralik | Komentářů: 1
    KDE Plasma 6
     (71%)
     (10%)
     (2%)
     (17%)
    Celkem 670 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    Přestávám kouřit

    9.2.2006 13:35 | Přečteno: 2912× | o zivote | poslední úprava: 9.2.2006 13:35

    Včera jsem byl svědkem něčeho, čeho bych se nechtěl u vlastní osoby dožít. Abych tomu zabránil rozhodl jsem se přestat kouřit.

    Nejdříve naznačim svůj vztah ke kouření:
    -Nedám "krábu" denně a vydržim osmihodinovou pracovní směnu bez cigarety. Stačí, že vim že si pak zapálit můžu.
    -Podporuju omezení kouření na vřejnosti, protože jsem si vědom toho, že dnes kuřáci omezují ty druhé nikoli naopak.
    -Uvítal bych veřejnou diskuzi o sankcích na lékařském pojištění pro kuřáky.
    -Parkrát už jsem zkoušel přestat, ale nebyla ta spravná motivace.

    A co mě tedy k takovému rozhodnutí vedlo? Kupodivu to nebyl dnes tak moderní a tak bezzubý protikuřácký zákon. Ani obavy ze zdravotních rizik, ale něco naprosto jiného. Dostal jsem strach ze závislosti. Ze ztráty důstojnosti.

    Že je kouření návykové to víme všichni už dlouho, ale kam taková závislost na "pitomém cigáru" může vést mi vpodstatě nedocházelo.Až včera.

    Přišel za mnou soused z vedlejšího pokoje(koleje v liberci) se kterým denně postávám na chodbě a pokuřuju. Chtěl cígo. Nic neobvyklého. Kuřáci jsou vesměs solidární skupina a vědí, že když teď dají, tak příště, až nebudou mít, zase dostanou. Cigaro jsem měl poslední(to se nedavá :) ale zbyl mi tabák. Papírky už ale ne. Sousedova závislost vybudila i trochu vynalézavosti a tak se odebral na toaletu kde ukořistil roli toaletního papíru. U mě na stole začal nůžkama upravovat papír primárně určený k něčemu jinému do podoby cigaretového papirku. Dílo se daří. I balička spolupracuje a vytoužená cigareta je na světě. Docela jsme se s osazenstvem pokoje nasmáli, když si soused svůj výrobek na chodbě zapálil. Já se smál chvíli, než mi docvaklo co se vlastně děje.

    Nechci být otrokem jakékoli závisloti. To je asi první závažná motivace k tomu abych s tím přestal. Přestávám kouřit. Držte mi palec.

           

    Hodnocení: 88 %

            špatnédobré        

    Anketa

    Anketa pro kuřáky. Zkoušeli jste přestat? Kolikrát?
     (15 %)
     (20 %)
     (27 %)
     (20 %)
     (16 %)
    Celkem 142 hlasů

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    9.2.2006 13:41 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přestávám kouřit
    Hej, a co "nekuraci"? V tvoji ankete tezce diskriminovani! Ledaze bys bral, ze kazdy nekurak jednou prestal :P

    Jinak jsem zazil horsi reakce "zavislosti" - to kdyz ma ten druhy abstak a celej se klepe, v zime chodi ve tri rano na balkon (doma se nekouri), klidne se kvuli tomu oblika...

    Myslim, ze nikotin by mel patrit do stejne kategorie drog jako "marjanka". Osobne nevidim rozdil, snad ten, ze s nasledky zavislosti na nikotinu jsem se potkal nescetnekrat vic.
    9.2.2006 13:45 trancelius | skóre: 22
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přestávám kouřit
    ta anketa je nadepsaná "pro kuřáky"
    9.2.2006 13:49 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přestávám kouřit
    No prave. Takze proto taky hlasovali zatim jen 2 lide. Byt tam jedna polozka "nekourim", asi by to ukazalo, ze koureni neni mezi "inteligenci" az tak popularni, jak to zdalky vypada, tj. ze "normalni je nekourit" ;)
    9.2.2006 17:30 Jiří (BoodOk) Kadeřávek | skóre: 19 | blog: BoodOk | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přestávám kouřit
    ... tez byvale, jinak je to nepresne. Jinak lide, co nikdy nemeli cigaretu jsou mi podezreli. Kazdy prece musel v mladi blbnout, ne?
    Věda má v sobě určitou zpupnost, že čím dokonalejší techniku vyvineme, čím více se dozvíme, tím lepší budou naše životy.
    masožravá palma avatar 9.2.2006 20:22 masožravá palma | skóre: 6 | blog: Agnes | Matka měst
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přestávám kouřit
    Mě je z cigaret a doutníků zle už když je kouří někdo vedle mě. Strkat si to do pusy sama a dýchat to dobrovolně?? Brrr fuj
    Mám městečko, podpořte průmysl a dopravu. Snižujte kriminalitu.
    9.2.2006 20:31 ?
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přestávám kouřit
    jenze to je neco uplne jineho, jestli cuchas kour od cloveka vedle nebo jestli sama kouris. jak uz tu nekdo psal, kdo si to nezkusi, nepochopi...
    11.3.2006 21:37 Martin Baleja | skóre: 13 | blog: Segmentation_Fault
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přestávám kouřit
    Nejlepší je nezkusit a nepochopit.
    Why are hemorrhoids called "hemorrhoids" instead of "assteroids"?
    10.2.2006 00:16 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přestávám kouřit
    Nezkoušel jsem kouřit a cigaretu (doutník, fajfku, cokoliv) jsem nikdy do pus nestčil a ani po tom netoužím. Blbnutí != kouření.
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    Cubic avatar 9.2.2006 13:48 Cubic | skóre: 24 | blog: obcasne_vyplody | Essex
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přestávám kouřit
    tady jde o ty "postižené", ti co nekouří můžou byt radi že tomu tak je :)
    Mikos avatar 9.2.2006 16:11 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přestávám kouřit
    Ano, marjánka by stejně tak jako tabák měla být legální ;-)
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    9.2.2006 17:31 Jiří (BoodOk) Kadeřávek | skóre: 19 | blog: BoodOk | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přestávám kouřit
    Souhlasim, leze do penez si jet dustojne zahulit az do Amstru :-)
    Věda má v sobě určitou zpupnost, že čím dokonalejší techniku vyvineme, čím více se dozvíme, tím lepší budou naše životy.
    Isah avatar 9.2.2006 18:32 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přestávám kouřit

    Proč až do Amstru ? U nás hulej důstojně a zcela bez obav děti v parku kousek od základní školy. V jiné skupince ta hulej středoškoláci a cikáni jsou mezi keři. Další hulišské stanoviště je před půjčovnou DVD.

    Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
    9.2.2006 19:03 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přestávám kouřit
    Přesně, obdobná situace je i v Ostravě.
    9.2.2006 20:32 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přestávám kouřit
    Kratší a užitečnější bude spíše seznam míst, kde taková situace není. Nemohu do něj ničím přispět :-)
    Copak toho není dost?
    9.2.2006 20:50 Jiří (BoodOk) Kadeřávek | skóre: 19 | blog: BoodOk | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přestávám kouřit
    Jenze nikde jinde si v centru mesta nepripadnes jako svuj mezi svymi. Nejde o to hulit nedustojne potaji, ale s nonsalanci v cofee-shopu s vyhledem na bulvar plny vysmatych skopcaku :-) Samozrejme tam zacatecnik dostane instrukce co si pocit, kdyz to prezene, v cofee-shopu nedostane alkohol a muze si vybrat zeli dle sveho gusta. Proste to je jina kultura koureni nez u nas.
    Věda má v sobě určitou zpupnost, že čím dokonalejší techniku vyvineme, čím více se dozvíme, tím lepší budou naše životy.
    9.2.2006 20:54 hydrandt | skóre: 35 | blog: Kanál | Herzogenburg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přestávám kouřit
    Nemám to vůbec ověřené, ale někde jsem zaslechl, že má být někdy od teď vstup cizincům do coffee shopů zakázaný..ale asi by si tím pod sebou podřezali větev, takže pravděpodobně kec :-)
    I am Jack's wasted life.
    9.2.2006 21:32 Jiří (BoodOk) Kadeřávek | skóre: 19 | blog: BoodOk | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přestávám kouřit
    Takže američani, číňani a muslimové mají utrum. Škoda, zrovna ti by to potřebovali nejvíc :-)
    Věda má v sobě určitou zpupnost, že čím dokonalejší techniku vyvineme, čím více se dozvíme, tím lepší budou naše životy.
    9.2.2006 22:33 Jiří (BoodOk) Kadeřávek | skóre: 19 | blog: BoodOk | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přestávám kouřit
    Leosi, kde je muj trojity post? Tady ubyvaji prispevky, to je skandalni :-)
    Věda má v sobě určitou zpupnost, že čím dokonalejší techniku vyvineme, čím více se dozvíme, tím lepší budou naše životy.
    9.2.2006 23:29 hydrandt | skóre: 35 | blog: Kanál | Herzogenburg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přestávám kouřit
    Nevim, jak ty, ale ja se jako nizozemec rozhocne necitim :-)
    I am Jack's wasted life.
    9.2.2006 23:51 Jiří (BoodOk) Kadeřávek | skóre: 19 | blog: BoodOk | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přestávám kouřit
    Zkus si to predstavit. Neni to pekny pocit :-)
    Temi cizinci prece nemohli myslet nas, obcany Unie :-)
    Věda má v sobě určitou zpupnost, že čím dokonalejší techniku vyvineme, čím více se dozvíme, tím lepší budou naše životy.
    9.2.2006 13:47 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přestávám kouřit
    Držím oba.
    9.2.2006 13:52 Milan Jurik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přestávám kouřit
    Hlavne si najdi neco, cim vyplnis chvili, kdy po te cigarete zatouzis. Preji zdar.
    9.2.2006 13:57 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přestávám kouřit
    Hlavne si najdi neco, cim vyplnis chvili, kdy po te cigarete zatouzis.
    Nabizi se treba tuzka (s nejakym chutnym naterem), nebo okusovani nehtu (umyt!). Nekteri psychoanalytici tusim soudi, ze k zavislosti na nikotinu se pridava jeste ta z detstvi po cumlani palecku...
    9.2.2006 13:54 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přestávám kouřit
    Nějak se tam nevejdu. Přestal jsem kouřit jednou na sedm a podruhé na patnáct let a teď kouřím. Fajfku.
    JiK avatar 9.2.2006 16:54 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přestávám kouřit
    Zajimalo by mne kolik dymkaru je na abclinuxu. Ted uz vim, ze nejmin dva.
    JiK avatar 9.2.2006 16:56 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přestávám kouřit
    oprava, tri, zapomel jsem na svyho kamarada.
    9.2.2006 17:43 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přestávám kouřit
    Fajfkaře znám osobně jen sebe. Ale znám tři Linixové „baliče“, což je také neklasický druh kuřáka. Já k té fajfce přišel tak, že když jsem zjistil že alkohol je neslučitelný s mým zdravím (nikoliv pro vypitost:)), tak jsem si řekl, že nějaká neřest je třeba a tohle tak nesmrdí, jako cigára. :).
    vencour avatar 9.2.2006 17:56 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přestávám kouřit

    Cigarety nee, kdysi jsem si dal půlku (asi v ... 7 letech?) a od té doby nemusím. Zato doutníky mne lákají, tak jak to píše Fulghum "vychutnat ten dar nebes, pořádně se s ním mazlit v puse". Možná, až nás bude doma víc, prostě na nějakou oslavu.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    7.3.2007 16:21 tom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přestávám kouřit
    Prosím tě, nevzpomeneš si, ve které povídce od Fulghuma to bylo? Resp. sháním povídku, která se jmenovala tuším Můj nejlepší doutník. Slyšel jsem ji kdysi na nejaké zaprášené kazetě namluvenou... Nemáš ponětí?
    9.2.2006 17:46 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přestávám kouřit
    Fajfkaře znám osobně jen sebe. Ale znám tři Linixové „baliče“, což je také neklasický druh kuřáka. Já k té fajfce přišel tak, že když jsem zjistil že alkohol je neslučitelný s mým zdravím (nikoliv pro vypitost:)), tak jsem si řekl, že nějaká neřest je třeba a tohle tak nesmrdí, jako cigára. :).
    9.2.2006 17:49 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přestávám kouřit
    Sorry! Ale to jsem jen dvakrát klepl během odesílání.
    David Watzke avatar 9.2.2006 14:05 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přestávám kouřit
    Nikdy jsem nekouřil a nikdy kouřit nebudu. Je to jedna z věcí co nikdy neudělám (hned za zmáčnutím tlačítka "Donate" na Microsoft.com). Jasně, zkusil jsem to, ale ani náhodou mě to nepřesvědčilo dělat to zase...
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Cubic avatar 9.2.2006 14:12 Cubic | skóre: 24 | blog: obcasne_vyplody | Essex
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přestávám kouřit
    doufam ze ti to vydrzi, tohle jsem na prumce rikal taky
    9.2.2006 14:42 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přestávám kouřit
    Já před průmkou, na ní ne ;-)
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    10.2.2006 00:28 n3tman | blog: Pulp_Fiction
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přestávám kouřit
    A já jsem zase na průmce a nekouřím jako většina spolužáků :-D jo, jasně, jako snad každý jsem to zkoušel, ale co mě to přinese kromě lehčí peněženky a těžších plic? I když přiznám se, že občas experimentuju s něčím, co asi začíná na m (i když se tomu říká stejně hulení :-D). No když to na nějaké akci přátelé vnucují, tak proč stát opodál? Člověk musí vyzkoušet všechno! ;-)
    Berme život s nadhledem! ;-)
    9.2.2006 16:18 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přestávám kouřit
    He-he-he :-)
    Copak toho není dost?
    David Watzke avatar 10.2.2006 06:46 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přestávám kouřit
    Hrůza.. nikdo mi nevěří... Ne, fakt. Cigarety nemají smysl. Je to IMHO podobný, jako třeba típnout svíčku a stát nad ní s otevřenými ústy.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Cubic avatar 10.2.2006 11:37 Cubic | skóre: 24 | blog: obcasne_vyplody | Essex
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přestávám kouřit
    pokud se na to divas takhle tak to ani nezkousej nakonec bys mohl zmenit nazor, lidi nekourej proto ze by to bylo jako zhasnuta svicka, lidem kolem sebe rikam nekurte!! nestojí to za to
    9.2.2006 16:21 Pavel 'lingeek' Szalbot | skóre: 54 | Třinec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přestávám kouřit
    Nejsi ty náhodou ten zapřísáhlý abstinent, co se nedávno opil?:-)
    Math, as Barbie says, is hard.
    David Watzke avatar 10.2.2006 06:42 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přestávám kouřit
    Pozor, já nebyl opilej :-) chodil jsem, a to rovně! Jen jsme si dali loka nějakýho hnusu. Teda, já loka, Míla dopadl hůř, táhli jsme ho domů. Málem usnul :-D Že mě bolela hlava to je pravda, ale to o Silvestra není zase tak divný.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    10.2.2006 07:05 hydrandt | skóre: 35 | blog: Kanál | Herzogenburg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přestávám kouřit
    Nebraň se tomu, bude sranda, uvidíš :-)
    I am Jack's wasted life.
    David Watzke avatar 10.2.2006 23:23 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přestávám kouřit
    Jo, pro ty kolem a pro tu zem, co mě bude mlátit po hlavě.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    9.2.2006 18:08 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přestávám kouřit

    Dovolil bych si doporučit zachovat obezřetnost a nespoléhat na přesvědčení že já...

    Já byl například přesvědčený nejen o tom, že se nikdy nerozvedu, ale i o tom, že nikdy nebudu vlastnit něco takového jako počítač. A pokud by se „to“ už dostalo k nám domů, tak nikdy, ale nikdy, nebudu cárat po internetu! To teda nikdy! To já ne! :-)

    11.3.2006 21:41 Martin Baleja | skóre: 13 | blog: Segmentation_Fault
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přestávám kouřit
    Never say never;-)
    Why are hemorrhoids called "hemorrhoids" instead of "assteroids"?
    9.2.2006 14:15 Jozo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přestávám kouřit
    Nejaky slavny clovek (nepametam si jeho meno) raz povedal: "Prestat fajcit je lahke, mne sa to podarilo uz aspon 1000x".

    PS: Cigarety nefajcim :)
    9.2.2006 19:16 00000 0000 | skóre: 16 | blog: asdf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přestávám kouřit
    mark twain. aspon som to niekde cital.
    9.2.2006 14:16 #Tom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přestávám kouřit
    Přináší kouření tabáku nějaké příjemné pocity? Zatím jsem o žádných neslyšel, takže jsem se to neobtěžoval sám vyzkoušet. Jen jednou nebo dvakrát jsem si potáhl do pusy a pak mi asi tak deset minut nic nechutnalo. :-)
    9.2.2006 14:21 ?
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přestávám kouřit
    Přináší kouření tabáku nějaké příjemné pocity?:-)
    budeš se divit, ale občas jo. nehledě na to, že kuřákum pak stačí méně spát. všechno má své výhody a nevýhody.
    9.2.2006 14:24 #Tom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přestávám kouřit
    Méně spát? To by byl nářez, občas bych nespal skoro vůbec... :-)
    9.2.2006 20:18 ?
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přestávám kouřit
    :) taky to pro me je jeden z duvodu proc uz nikdy nezacinat kourit :) ovsem tvrdim, ze kurak kurakem zustane navdy, i kdyz prave nekouri...
    9.2.2006 14:22 pic | skóre: 30 | blog: Perdido_Street_Station
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přestávám kouřit
    kdo nekouřil nepochopí

    když člověk chce tak přestane - problém je v tom chtít
    Cubic avatar 9.2.2006 14:26 Cubic | skóre: 24 | blog: obcasne_vyplody | Essex
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přestávám kouřit
    to je nadlouhý rozbor ale zkrátka
    1) určitě sociální akt, viz. třeba skupinky kuřáků před, úřadama, hospodama apod., rekl bych ze spousta lidi kouri prave kvůli tomuto
    2)tabák může opravdu chutnat, ale většinou ne ten z továrně vyráběných cigaret, s kávou to opravdu může být příjemné...to je to co bude chybět mě
    9.2.2006 14:30 pic | skóre: 30 | blog: Perdido_Street_Station
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přestávám kouřit
    zhruba po týdnu jsem ráno přestal mít v puse pocit že jsem celou noc vylizoval popelník a kafe mi začalo chutnat víc, takže z toho strach mít nemusíš a ten Tvůj bod č. 1 taky není tak silný jak se zdá.
    9.2.2006 17:35 Jiří (BoodOk) Kadeřávek | skóre: 19 | blog: BoodOk | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přestávám kouřit
    To je pravda. Tusim, ze v Irsku se kuraci ponejprv vztekali, ze nemuzou v pubu zadymit, ale kdyz zjistili, ze skupinky tvorici se pred hospodou jsou idealni seznamovaci platformou, tak uz by asi nebyli pro koureni v hospodach povolit. Pravda, pri minus 25C to muze byt o zdravi :-)
    Věda má v sobě určitou zpupnost, že čím dokonalejší techniku vyvineme, čím více se dozvíme, tím lepší budou naše životy.
    11.3.2006 21:44 Martin Baleja | skóre: 13 | blog: Segmentation_Fault
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přestávám kouřit
    Kafe a cigára:-D Smrtící kombinace, nejlepší projímadlo.
    Why are hemorrhoids called "hemorrhoids" instead of "assteroids"?
    9.2.2006 14:55 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přestávám kouřit
    Ano mohou, i po dvou letech, co nekouřím, mám občas chuť si zapálit (hlavně ráno, kafe jsem nepil ani tehdy). Takže minimálně mě cigarety opravdu chutnaly ;-).
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    9.2.2006 14:29 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přestávám kouřit
    Za nekuřáky držím palce, aby se to povedlo… :-)
    9.2.2006 14:52 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přestávám kouřit
    Přestal jsem před více jak dvěma roky po nesčetných pokusech ;-), držím palce, vím jak je to těžké, je to běh na dlouhou trať.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    9.2.2006 15:31 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Co zvolit?
    Kouřil jsem, poté jsem přestal na nějakých 7 měsíců a poté jsem začal a od té doby jsem se o to ani nepokoušel, vyhovuje mi to, vyplňuju tím volné chvíle, dostávám do krve adrenalin (kouřením ve škole na záchodech, nechybí mi to tam, jen mi jde prostě o ten strach, že mně někdo chytí). Navíc jsem vypozoroval, že když si před písemkou zakouřím tak dopadné většinou lépe, než když si nezakouřím, což je asi způsobeno, tím, že mi cigareta pomáhá uklidnit se.
    David Watzke avatar 10.2.2006 06:50 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co zvolit?
    Až budeš mít rakovinu, tak si povíme, kdo je víc klidnej ;-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    David Watzke avatar 10.2.2006 06:51 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co zvolit?
    *klidnější
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    11.3.2006 21:46 Martin Baleja | skóre: 13 | blog: Segmentation_Fault
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co zvolit?
    Pokud tě dřív nepřejede autobus nebo nedostaneš nějakou nemoc. Ani jedno ti nepřeju, jen chci ukázat, že to není tak jednoznačný...
    Why are hemorrhoids called "hemorrhoids" instead of "assteroids"?
    9.2.2006 15:57 ZS-Man | skóre: 31 | blog: B26
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přestávám kouřit
    Kourit jsem zacal asi pred 6-li lety. Ne klasicke cigerety ani travku(tu jsem hulil uz davno pred tim :-) ) Ale zacal jsem si balit tabak. Rucne, zadne balicky neuznavam. A v tom mam asi ten problem. Rekl bych, ze jsem si vypestoval slusnau zavislost na rucnim baleni. Za celou tu dobu jsem nemel jedinou krabickovou cigaretu. A to ani kdyz treba odjedu na tyden na akcicku a posledni cigo si ubalim hned na zacatku. Kdyz nesezenu tabak, tak proste nekourim. Jsem schopnej si treba 2 mesice tabak nekoupit, kourit treba jenom doma ale ne v praci ani v hospode. Tak jsem si rikal, ze ja nemam problem a prestat muzu kdykoliv. A tak jsem prestal. Nekolikrat :-) . Proste rucne balena cigareta z dobreho tabaku je pro mne neodolatelna.....
    9.2.2006 16:02 xxxxxxxx | skóre: 16 | blog: mrtvy blog | v nebi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přestávám kouřit

    tedka nekourim osmej den, uz se tesim, az si v utery zapalim

    pak zas budu mit na ctrnact dni pokoj

    skoda, ze taj neni ten peknej smajlik s cigarem, jaky maj na zive

    Mikos avatar 9.2.2006 16:19 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přestávám kouřit
    Není nad to zapálit si u pivka ;-) Já kouřim prakticky jen když jsem v hospodě nebo někdy když někam jdu, vykouřim cca tak 2 krabičky cigaret za měsíc. Víc kouřit nechci, to si hlídám :-) Ale omezit to také nechci, protože mi to vskutku chutná a je příjemné, občas si takhle zapálit.

    A zdraví? Každý na něco umřít musíme ;-) A navíc člověk se podle statistik za kuřáka počítá až cca od 5 cigaret denně jestli se nepletu (nebo tak nějak, možná jsou to jen 3 cigarety denně). Menší množství nemá statisticky měřitelný vliv na lidské zdraví (alespoň jsem četl nějaké takové studie... a i kdyby to nebyla pravda, zas tolik mi na tom nesejde ;-)).
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    9.2.2006 19:29 Milo Kmeť | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přestávám kouřit
    Tak to si môžeme podať ruky. Síce chodím na pivo len 2 x za mesiac, ale vyfajčím tých 20 na jedno posedenie. Fajčil som pomerne dosť. Ale už mi to nechýba ani v robote, ani doma, dokonca ani na zastávke keď dlho neprichádza autobus, ani ... ani ... Jediné, kde mi to chýba sú krčmy a kaviarne a keď som tam, tak si to neodopriem (iba ak je so mnou frajerka, tak nemôžem :) )

    Môj bývalý profesor hovoril: Keď raz zomriem, aspoň budem vedieť, načo.
    Isah avatar 9.2.2006 21:52 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přestávám kouřit

    Já kouřím asi 15 let. Nijak mi to nevadí, přijde-li návštěva, která nekouří nekouřím, respektuju je. Stejně tak kdekoliv jinde. Naštěstí můžu kouřit v práci. Pomůže mi to vyrovnat se a rozdýchat nějaké těžké situace. Třeba 2 umřelé lidi do hodiny. To je hustý zážitek a bez cíga bych asi zkolabovala. Jsem závislá a zatím je to má volba. I když nikomu to nedoporučuju. Jste-li mladí a přemýšlíte o tom, nedělejte to. Zase tak moc dobré to není. A travka. Pár let jsem jezdila jako kurýr na kole. V těchto partičkách se hulí dost a silné modely říznuté hašišem. Viděla jsem několik lidí, kteří hulili pár let a nebyli schopni dát dohromady souvislou větu :-(

    Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
    9.2.2006 22:09 Jiří (BoodOk) Kadeřávek | skóre: 19 | blog: BoodOk | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přestávám kouřit
    Ta posledni veta je pravdiva. Potvrzuje krasne ceske rceni: "Vseho moc skodi.".
    Věda má v sobě určitou zpupnost, že čím dokonalejší techniku vyvineme, čím více se dozvíme, tím lepší budou naše životy.
    Mikos avatar 10.2.2006 00:40 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přestávám kouřit
    "Všeho moc škodí"

    Nicméně podívejte se na alkoholiky. Kdyby ten dotyčný byl tak silný alkoholik, je na tom mnooohem hůře. Marihuana (i hašiš, prostě obecně THC) je rozhodně slabší droga než alkohol.

    Navíc jsem četl odbornou vědeckou studii, kde se testoval dlouhodobý účinek alkoholu, konopí a extáze na mozkové buňky člověka. Nejvíc je ničila extáze, po ní byl alkohol a u konopí se zjistilo že je neničí vubec, onen "tupý" stav je jen dočasný, způsobený rozhozeným metabolismem v mozku, po delším vysazení se člověk vrátí do normálu (to u extáze a alkoholu ne, ty mozkové buňky přímo zabíjí).
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    Isah avatar 10.2.2006 05:53 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přestávám kouřit

    No nejsem si tak jistá, že poškození mozkových nuněk je dočasné. My se ve škole učili, že mozkové buňky se neregenerují. Později jsem v odborných časopisech četla pár studií, že se možná regenerují, ale jisté to není. Kouření tabáku, kofein i tein do jisté míry mozek stimulují k vyšším výkonům, na to jsou seriozní studie, ale THC k nim nepatří a alkohol rovněž. U toho THC by mne ta dočasnost celkem zajímala. Vím o pár lidech, kteří to chtěli zkusit a rozjela se u nich do té doby latentní psychická porucha. Já ty dlouholeté vyhulence vídám i po té co s hulením přestali a nějaká zlepšení kognitivních funkcí nepozoruji. Fakt je, že THC v malém množství pozastavuje progresi onemocnění Alzheimerovou chorobou. Ale na to seriozní výzkum nebyl z prostých důvodů.

    Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
    10.2.2006 07:11 Lord
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přestávám kouřit
    Ano ale "huliči" sa stávajú ľahostajnými nielen k okoliu ale aj k sebe. Videl som to na kamarátoch. Ako s tým začali tak sa stávali čím ďalej tým ľahostajnejší ....
    10.2.2006 09:03 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přestávám kouřit
    S tím alkoholem souhlas. Ale THC a mozek...JXD. :-)
    9.2.2006 16:46 Jáchym Čepický | skóre: 29 | blog: U_Jachyma
    Rozbalit Rozbalit vše Zacinam kourit ;-)
    Dýmku. Do 14 dni si jdu koupit nějakou bent-rhodesianku s filtrem. Doposud nekuřák. Proč? Abych se zastavil. Alespoň jednou dvakrát za týden (frekvence, na jaké hodlám začít a udržet se na ní co nejdéle).

    Začínám být solidární s kuřáky alespoň teoreticky a v tom smyslu, že se skutečně přestává být KDE zapálit. Pravda - cigaretu do sebe člověk natáhne během pěti minut na zastávce a i když to není ono, svůj účel so splní. Jenomže na dýmku potřebujete okolo hodiny času za bezvětrného počasí. Pokuřovat v těchto dnech na lavičce v parku je o zápal plic :-) Na fakultě a koleji je kouření oficiálně zakázáno ... s takovou tu dýmku ani nezakouřím :-) Co s tím? ... Ještě, že jsem v kanceláři sám a časem se uvidí.

    Škoda, že Slacka jsem už opustil, to bychom byli teď ještě větší kamarádi ;)
    9.2.2006 18:16 pepiino | skóre: 1 | Děčín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přestávám kouřit
    Držím palce! A moc. Přestal jsem kouřit nedávno. Bylo to asi po sedmi či osmi neúspěšných pokusech a cc 3 letech s krabkou za den (a dalších letech před tím kdy jsem kouřil méně). A rozhodně nedělej stejnou chybu jako já, protože závislý jsem byl slušně (i když samozřejmě to asi bylo prd oproti člověku který kouří 40 a víc cigaret za den 20 let, ale stačilo mi to...).
    http://zapisnik.pepiino.cz
    9.2.2006 19:03 márty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přestávám kouřit
    držím palce moc a moc!
    9.2.2006 20:03 prOm3TheuS | skóre: 18 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přestávám kouřit
    já jsem s tím praštil 1.12 minulého roku. Prostě jsem ten den vstal jako nekuřák a od té doby odolávám. Nejhorší byl první tejden. Teď už mi to ani nějak nepříjde. Nejvíc mi to vadí u pivka, ale vůle je silnější ;-)
    11.3.2006 21:53 Martin Baleja | skóre: 13 | blog: Segmentation_Fault
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přestávám kouřit
    Nejhorší byl první tejden. Naprosto souhlasím. Kdybych týden vydržel, jsem absolutně za vodou. Ono už po třech dnech šance skončit prudce stoupá.
    Why are hemorrhoids called "hemorrhoids" instead of "assteroids"?
    9.2.2006 20:23 hydrandt | skóre: 35 | blog: Kanál | Herzogenburg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přestávám kouřit
    No ja cigarety fakt nemusim, i kdyz je pravda ze semtam na nejake akccicce se jim neubranim, zvláště pod vlivem THC :-) Ale věc, které velmi holduji, je vodní dýmka. Ta chuť je jednoduše skvělá, a ten kouř...když se k tomu přidá posezení s přáteli v dobré čajovně, lépe strávené odpoledne si nedovedu představit. Ale nedělá mi problém si dýmku připravit doma a vykouřit ji sám u kompu. Zkrátka cigarety u mě nemají šanci, po vodárně se jmenuje i moje PC :-)
    I am Jack's wasted life.
    9.2.2006 20:59 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přestávám kouřit
    Když jsem viděl poprvé někoho kouřit v čajovně, myslel jsem, že mám vidiny. A ta čajovna tím u mne hodně ztratila…
    9.2.2006 21:07 hydrandt | skóre: 35 | blog: Kanál | Herzogenburg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přestávám kouřit
    Myslíte cigarety, nebo vodní dýmku? S cigaretou by tě (aspoň u nás, nevím jak jinde, ale předpokládám, že taky) okamžitě vyhodili. Ale vodní dýmka do čajovny prostě patří. Je sice pravda, že to tam přitahuje i lidi, kteří by tam normálně nezašli a nemají zrovna nejohleduplnější chování (kazidýmci), ale stačí si postěžovat u obsluhy a je (většinou) po problému. Dýmka zkrátka dotváří tu pohodovou a uklidňující atmosféru, i teď slyším to klidné tiché bublání...
    I am Jack's wasted life.
    9.2.2006 23:45 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přestávám kouřit
    Bohužel cigaretu. Dokonce mám nejasný pocit, že to byl personál.
    9.2.2006 21:08 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přestávám kouřit
    Já si takovou čajovnu vůbec nedokážu představit (jako že absolutně netuším, co by se pod magickým názvem čajovna mohlo skrývat) :-) Čím je to tak zlé?
    Copak toho není dost?
    9.2.2006 21:15 hydrandt | skóre: 35 | blog: Kanál | Herzogenburg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přestávám kouřit
    Nejsem si jistý, že tě úplně chápu :-)
    Magické slovo čajovna (zjednodušeně): Označuje místo, kde si můžeš vybrat z hafa čajů a dát si vodní dýmku. Pokud chceš podrobnější popis, dodám :-)
    I am Jack's wasted life.
    9.2.2006 21:20 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přestávám kouřit
    Hm, zkus to třeba rozdílem od běžné hospody.

    Já taky chápu, že to bude mít asi co dělat s čajem. Jenže když máte starostlivou babičku, vybaví se vám při slově čaj (h)různé věci z (h)různých věcí které do vás lijí když jevíte známky nějaké choroby… no a já právě teď zvracení vyvolat nepotřebuju :-)
    Copak toho není dost?
    9.2.2006 21:39 Jiří (BoodOk) Kadeřávek | skóre: 19 | blog: BoodOk | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přestávám kouřit
    pivo = caj
    stul = stolecek
    stolecek = podlaha
    cigareta = vodni dymka
    cisnik = obsluhujici jogin
    :-)
    Věda má v sobě určitou zpupnost, že čím dokonalejší techniku vyvineme, čím více se dozvíme, tím lepší budou naše životy.
    9.2.2006 22:46 hydrandt | skóre: 35 | blog: Kanál | Herzogenburg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přestávám kouřit

    Pěkně napsané, jen u mě číšník = čajman(ka). A u té podlahy bych zdůraznil, že tam většinou bývají polštáře :-)

    S hospodou bych nesrovnával, maximálně v tom, že si jdeš pokecat za přáteli. Klidná atmosféra, šero, bublání dýmek, klidná hudba...i když, občas, když je nálada a jsme s obsluhou sami, dochází i na Gaiu Mesiahu, hráli i Korni a Slipknoti. Tomu se pak říká metalová čajovna :-)

    Pokud si stále nedokážeš nic představit, tuším, že disponuji i nějakými foty, sice asi nebudou moc povedené, ale budou :-)
    I am Jack's wasted life.
    9.2.2006 22:53 Jiří (BoodOk) Kadeřávek | skóre: 19 | blog: BoodOk | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přestávám kouřit
    Kde je v Opave nejaka cajovna? Zkusim priste pri navsteve rodiny zabodovat u manzelky ;-)
    Věda má v sobě určitou zpupnost, že čím dokonalejší techniku vyvineme, čím více se dozvíme, tím lepší budou naše životy.
    9.2.2006 23:08 hydrandt | skóre: 35 | blog: Kanál | Herzogenburg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přestávám kouřit
    Já chodím většinou do Kiry, ta je nahoře na Ostrožné. Párkrát jsem byl v Pohodě, ale moc se mi to tam nezamlouvalo, teď je z toho tuším už hospoda. Poslední opavská čajovna, o které vím, je Konvička, ale tam to vypadá jak u babičky v pokoji...
    I am Jack's wasted life.
    9.2.2006 22:57 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přestávám kouřit
    Metalová čajovna :-) Pro objasnění rčení slabý jako čajíček to byl příklad naprosto ideální :-) Gaia Mesiah nebo jak si říkají je stejně jenom takový divnější punk, ne?
    Copak toho není dost?
    9.2.2006 23:06 hydrandt | skóre: 35 | blog: Kanál | Herzogenburg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přestávám kouřit

    No já je moc neznám, poslouchá je kámoš. Ale co jsem slyšel, má to blíž k metalu. A mají dost divnou výslovnost angličtiny, aspoň občas, a míchají to s nějakou španělštinou či co to je. Občas se vyskytne tzv. "blicí zvuk", o kterém bych nevěřil, že ho mohla vydat ženská :-). Ale celkem se mi líbila písnička, ve které se zpívalo "Líglááájz marihuana :-)

    I am Jack's wasted life.
    9.2.2006 23:12 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přestávám kouřit
    Viděl jsem jejich klip a přišlo mi to tak, no :-) Co se tyče blití, má to i vznešenější název :-) Pro něvěřící doporučuji heslo Angela Gossow ;-)
    Copak toho není dost?
    9.2.2006 23:31 hydrandt | skóre: 35 | blog: Kanál | Herzogenburg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přestávám kouřit
    To bych nevěřil, že se to dá tak pěkně popsat :-)
    I am Jack's wasted life.
    9.2.2006 23:55 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přestávám kouřit
    Nadto lígljáázájz marihuana je motiv, který bych fakt čekal spíše u punku než metalu :-)
    Copak toho není dost?
    10.2.2006 07:18 hydrandt | skóre: 35 | blog: Kanál | Herzogenburg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přestávám kouřit
    Tak to bude asi punkmetal, no :-)
    I am Jack's wasted life.
    9.2.2006 23:51 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přestávám kouřit
    Pro mne jsou zásadní především dva rozdíly: v čajovně bývá podstatně klidněji a není tam zahuleno. Navíc si člověk připadá tak nějak vznešeněji… :-)
    9.2.2006 23:54 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přestávám kouřit
    A co tam mají k pití? Krom čaje ;-)
    Copak toho není dost?
    9.2.2006 23:59 Jiří (BoodOk) Kadeřávek | skóre: 19 | blog: BoodOk | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přestávám kouřit
    Tady v Brne v zadnim traktu jeste sake. Je fajn.
    Věda má v sobě určitou zpupnost, že čím dokonalejší techniku vyvineme, čím více se dozvíme, tím lepší budou naše životy.
    Mikos avatar 10.2.2006 00:35 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přestávám kouřit
    Můžeš si dát místo čaje třeba maté nebo roibos :-) Nebo salep, to je taková hodně sladká hustá lepivá slizovitá bílá tekutina (rozemletý kořen jednoho druhu vstavače), trochu připomínající řídkou krupicovou kaši (nebo také něco jiného, ale nejsem přeci perverzní, aby mě něco takového napadlo ;-)). Pro ženy prý salep působí jako mírné afrodiziakum :-)
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    10.2.2006 07:01 hydrandt | skóre: 35 | blog: Kanál | Herzogenburg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přestávám kouřit
    Jo, mate je fajn. Salep taky, ale to neni k piti, potom má člověk ještě větší žízeň :-)
    I am Jack's wasted life.
    10.2.2006 07:03 hydrandt | skóre: 35 | blog: Kanál | Herzogenburg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přestávám kouřit
    No pokud tam lezeš jenom kvůli dýmce, můžeš si dát i džus :-) U nás mají v zimních měsích i grog, ale odmítají ho podat s vodní dýmkou :-)
    I am Jack's wasted life.
    9.2.2006 21:21 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přestávám kouřit
    Hm, zkus to třeba rozdílem od běžné hospody.

    Já taky chápu, že to bude mít asi co dělat s čajem. Jenže když máte starostlivou babičku, vybaví se vám při slově čaj (h)různé věci z (h)různých věcí které do vás lijí když jevíte známky nějaké choroby… no a já právě teď zvracení vyvolat nepotřebuju :-)
    Copak toho není dost?
    9.2.2006 23:48 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přestávám kouřit
    Zlé je to tím, že čaj obvykle natáhne jakýkoli pach z okolí. Jednou v Itálii jsem zažil, že ke snídani dávali kafe nebo čaj a nerozlišovali, které konvice (termosky se skleněným vnitřkem) jsou na co. Sice to byl klasický "průmyslový", čaj, ale i tak byl skoro nepitelný.
    10.2.2006 10:03 yennefer
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přestávám kouřit
    Kouřila jsem 16 let. Byla to hrozná závislost, ke konci jsem kouřila už 30 denně. Připadala jsem si příšerně. Pak jsem si řekla, že nemůžu dopustit aby moje láska, nejvoňavější chlap co znám, žila vedle takové nikotinové trosky. (Podotýkám že to nikdy po mně nechtěl, abych přestala). Típla jsem to jedno krásný dubnový dopoledne a od té doby jsem si nezapálila. Už to budou dva roky. Pomáhaly a pomáhají mi žvýkačky Nicorette, teď už mám asi závislost na nich, ale nesmrdím :-) Hodně štěstí, dneska už kouří jen socky, není to in.
    11.3.2006 22:00 Martin Baleja | skóre: 13 | blog: Segmentation_Fault
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přestávám kouřit
    Kdybych kladl důraz na "...není to in", tak nikdy nepřestanu a ještě zdvojnásobím spotřebu. Věci nebo činnosti, které jsou v současné době "in" mi připomínají pachuť cibulového čaje v ústech;-)
    Why are hemorrhoids called "hemorrhoids" instead of "assteroids"?

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.