abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 19:33 | Bezpečnostní upozornění

    Training Solo (Paper, GitHub) je nejnovější bezpečnostní problém procesorů Intel s eIBRS a některých procesorů ARM. Intel vydal opravnou verzi 20250512 mikrokódů pro své procesory.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 11:44 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 25.05.11 svobodného multiplatformního video editoru Shotcut (Wikipedie) postaveného nad multimediálním frameworkem MLT. Nejnovější Shotcut je již vedle zdrojových kódů k dispozici také ve formátech AppImage, Flatpak a Snap.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 11:11 | Nová verze

    Svobodný elektronický platební systém GNU Taler (Wikipedie, cgit) byl vydán ve verzi 1.0. GNU Taler chrání soukromí plátců a zároveň zajišťuje, aby byl příjem viditelný pro úřady. S vydáním verze 1.0 byl systém spuštěn ve Švýcarsku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    včera 00:55 | Pozvánky

    Spolek OpenAlt zve příznivce otevřených řešení a přístupu na 209. brněnský sraz, který proběhne tento pátek 16. května od 18:00 ve studentském klubu U Kachničky na Fakultě informačních technologií Vysokého učení technického na adrese Božetěchova 2/1. Jelikož se Brno stalo jedním z hlavních míst, kde se vyvíjí open source knihovna OpenSSL, tentokrát se OpenAlt komunita potká s komunitou OpenSSL. V rámci srazu Anton Arapov z OpenSSL

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 00:22 | Komunita

    GNOME Foundation má nového výkonného ředitele. Po deseti měsících skončil dočasný výkonný ředitel Richard Littauer. Vedení nadace převzal Steven Deobald.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    10.5. 15:00 | Zajímavý článek

    Byl publikován přehled vývoje renderovacího jádra webového prohlížeče Servo (Wikipedie) za uplynulé dva měsíce. Servo zvládne už i Gmail. Zakázány jsou příspěvky generované pomocí AI.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 23
    9.5. 17:22 | Nová verze

    Raspberry Pi Connect, tj. oficiální služba Raspberry Pi pro vzdálený přístup k jednodeskovým počítačům Raspberry Pi z webového prohlížeče, byla vydána v nové verzi 2.5. Nejedná se už o beta verzi.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    9.5. 15:22 | Komunita

    Google zveřejnil seznam 1272 projektů (vývojářů) od 185 organizací přijatých do letošního, již jednadvacátého, Google Summer of Code. Plánovaným vylepšením v grafických a multimediálních aplikacích se věnuje článek na Libre Arts.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    8.5. 19:22 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) dubnová aktualizace aneb nová verze 1.100 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a videi v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.100 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    8.5. 18:00 | Nová verze

    Open source platforma Home Assistant (Demo, GitHub, Wikipedie) pro monitorování a řízení inteligentní domácnosti byla vydána v nové verzi 2025.5.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (57%)
     (1%)
     (8%)
     (22%)
     (4%)
     (2%)
     (3%)
     (1%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 594 hlasů
     Komentářů: 26, poslední 8.5. 09:58
    Rozcestník

    Můj oblíbený A/V přehrávač je založen na:

    MPlayer
    57% (930)
    Xine
    12% (205)
    GStreamer
    3% (48)
    VLC
    24% (402)
    jiném
    4% (60)

    Celkem 1645 hlasů
    Vytvořeno: 18.1.2009 11:28

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    saly avatar 18.1.2009 11:39 saly | skóre: 23 | blog: odi_et_amo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj oblíbený A/V přehrávač je založen na:

    SMplayer - the best frontend for mplayer!

    David Watzke avatar 18.1.2009 12:15 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj oblíbený A/V přehrávač je založen na:
    Jo jo, ten je pekelnej. Teď ho používám ještě v kombinaci s mým skriptem "hdmplayer", kterej jsem napsal pro tátu (vyskočí KDE filedialog, vybereš soubor a on ho pustí v opatchovanym MPlayeru s podporou VDPAU).
    #!/bin/bash
    if [[ -z "$1" ]]; then
            file="$(kdialog --getopenfilename ~)"
            [[ -z "$file" ]] && exit 1
    else
            file="$1"
    fi
    
    ~dave/compile/mplayer-vdpau-*/mplayer-vdpau/mplayer -vo vdpau -vc ffh264vdpau \
            "$file" -af volnorm -softvol -softvol-max 110 || kdialog --error "MPlayer asi spadnul :-("
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    kotyz avatar 18.1.2009 13:50 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj oblíbený A/V přehrávač je založen na:
    Presne tak. Pouzivame ho doma i na windowsech. Proste vsude.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    andree avatar 18.1.2009 17:01 andree | skóre: 39 | blog: andreeeeelog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj oblíbený A/V přehrávač je založen na:

    tiez tak - odkedy som zistil, ze binarka smplayer existuje aj pre windows, usetrilo mi to uz hoodne nervov s kodekmi a hladanim vhodneho (=free,kvalitneho & no-spyware) prehravaca (pre win) pre znamych..

    18.1.2009 17:17 Jan Grmela | skóre: 45 | blog: Kilo šťávy z lachtana | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj oblíbený A/V přehrávač je založen na:
    SMPlayer jsem z nepochopitelných důvodů objevil asi až před týdnem a taky ho už instaluju na všechny wokenní počítače, co potkám :-) Je to velmi dobrý fronted, uvažuju, že ho začnu používat místo čistého MPlayeru i na Linuxu.
    microcz avatar 18.1.2009 19:41 microcz | skóre: 18 | blog: Michalův zápisník | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj oblíbený A/V přehrávač je založen na:

    to je vec nazoru, ja nejradeji gnome mplayer :o) ..i kdyz ta multiplatformnost ma neco do sebe :)

     

    19.1.2009 09:41 Krakonoš | skóre: 17 | Nová Ves v Horách
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj oblíbený A/V přehrávač je založen na:
    Perfektní frontend, už nějakou dobu ho chci používat, ale zatím jsem si nedokázal navyknout že musím vzít krysu a naklikat to a stále píšu mplayer [-sub ...] .... do řádku :-)
    19.1.2009 13:04 finn | skóre: 43 | blog: finnlandia | 49° 44´/13° 22´
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj oblíbený A/V přehrávač je založen na:
    -sub psát nemusíš, mplayer si umí titulky najít sám (v adresáři).
    Užívej dne – možná je tvůj poslední.
    21.1.2009 20:44 AHAHA | skóre: 7 | blog: ZZZ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj oblíbený A/V přehrávač je založen na:

    Pouze kdyz maji stejny nazev souboru jako samotny film.

    21.1.2009 21:21 phax7 | skóre: 34 | blog: PhaX_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj oblíbený A/V přehrávač je založen na:
    -sub-fuzziness <mode>
                  Adjust matching fuzziness when searching for subtitles:
                     0    exact match
                     1    Load all subs containing movie name.
                     2    Load all subs in the current directory.
    
    
    21.1.2009 21:37 AHAHA | skóre: 7 | blog: ZZZ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj oblíbený A/V přehrávač je založen na:

    Defaultni hodnota je ale 0, takze bud napisete -sub neco nebo -sub-fuzziness neco a pak doufat, ze ten nazev aspon trochu sedi (musi sedet male velke pismena? obcas je v nazvech titulku tecky misto mezer ...).

    Drom avatar 22.1.2009 01:46 Drom | skóre: 24 | Kdyne
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj oblíbený A/V přehrávač je založen na:
    Po pravde, on je takovej problem ty nazvy sjednotit?

    F2;Ctrl-C;Esc;Sipka;F2;Ctrl-V;Enter :D
    22.1.2009 07:42 AHAHA | skóre: 7 | blog: ZZZ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj oblíbený A/V přehrávač je založen na:

    Problem to neni, ale z casoveho hlediska se to jednoduse nevyplati.

    Drom avatar 22.1.2009 20:53 Drom | skóre: 24 | Kdyne
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj oblíbený A/V přehrávač je založen na:
    Me se poradek v suborech vyplaci celkem dost :)
    23.1.2009 08:02 AHAHA | skóre: 7 | blog: ZZZ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj oblíbený A/V přehrávač je založen na:

    Stahnu film, pustim si ho, vymazu. Mne se to nevyplati.

    Drom avatar 24.1.2009 01:33 Drom | skóre: 24 | Kdyne
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj oblíbený A/V přehrávač je založen na:
    Ano, v takovem pripade se to nevyplati.
    David Watzke avatar 22.1.2009 21:21 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj oblíbený A/V přehrávač je založen na:
    SMPlayer umí načíst všechny titulky v adresáři a pak mezi nima lze vybírat.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    onion avatar 22.1.2009 11:49 onion | skóre: 8 | blog: onion | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj oblíbený A/V přehrávač je založen na:

    A nebo si to napíšete do konfiguráku a pak jen přepínate dostupné titulky klávesou J. 

    19.1.2009 21:57 Ash | skóre: 53
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj oblíbený A/V přehrávač je založen na:
    Já místo mplayer píši prostě do řádku smplayer, žádná myš...
    19.1.2009 13:05 Roman Schulz | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj oblíbený A/V přehrávač je založen na:
    Souhlasim s tebou, me smplayer taky vyhovuje nejvic. Skoda ze neni v ankete:-)
    kozzi avatar 19.1.2009 14:48 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj oblíbený A/V přehrávač je založen na:
    No tak ono je to jen nadstavba nad mplayer, takze imho tam je ;-). Ale je pravda že smplayer je tak povedený že bych se zachvíli nedivil, kdyby se vyčlenil a byl by brán jako nezávislí přehrávač.
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    David Watzke avatar 19.1.2009 15:22 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj oblíbený A/V přehrávač je založen na:
    V anketě nejde o to, co používáš za přehrávač, ale jakej ten přehrávač používá engine.

    Btw. trochu mě překvapuje, že MPlayer až takhle rozdrtil Xine a že dokonce i VLC je tady oblíbenější jak to Xine.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Grunt avatar 19.1.2009 15:28 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj oblíbený A/V přehrávač je založen na:
    V anketě nejde o to, co používáš za přehrávač, ale jakej ten přehrávač používá engine.

    V tom případě není o čem hlasovat, protože všichni čtyři používají téměř jeden a ten samý.

     

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    21.1.2009 21:32 Vin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj oblíbený A/V přehrávač je založen na:

    Nojo, ale jak je to teď s dvd menu? Minule, jak jsem ho zkoušel, to u některých dvdček menu ignorovalo :(

    Pavel Půlpán avatar 18.1.2009 11:56 Pavel Půlpán | skóre: 22 | Trutnov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj oblíbený A/V přehrávač je založen na:
    Kaffeine (Xine-backend)
    An infinite number of monkeys typing into GNU Emacs would never make a good program.
    18.1.2009 12:48 Murry | skóre: 16 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj oblíbený A/V přehrávač je založen na:
    Přesně tak, akorád v KDE4 je nějaký pobouchaný, ale přesto ho používám nejčastěj. (Jinak řečeno, ona ještě není (??) verze pro KDE4,takže mám vlastně tu 3.x)
    Pavel Půlpán avatar 18.1.2009 12:56 Pavel Půlpán | skóre: 22 | Trutnov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj oblíbený A/V přehrávač je založen na:
    Verze pro KDE4 opravdu bohužel ještě nění.
    An infinite number of monkeys typing into GNU Emacs would never make a good program.
    kozzi avatar 18.1.2009 19:27 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj oblíbený A/V přehrávač je založen na:
    Je, já ji mám. Ale zatím není tak dobrá jak verze pro KDE3
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    20.1.2009 21:49 michal | skóre: 24 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj oblíbený A/V přehrávač je založen na:

    Verze kaffeine pro KDE4 je, ale podle mě se u ní zaseknul vývoj, protože aspon půlroku už vypadá stejně, nepřibyla jediná funkce a možnosti nastavení jsou nulové. Použitelný je na KDE4 i kplayer, ale já používám SMPlayer

    otasomil avatar 18.1.2009 12:00 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj oblíbený A/V přehrávač je založen na:

    Zrovna dnes jsem si s Mplayerem hral a studoval manualove stranky programu. Nabizi neuveritelne mnoho moznosti nastaveni, konfigurace.......

    Jinak pro audio pouzivam temer vyhradne Xfmedia pripadne XMMS.

    Pro video onen vyse uvedeny Mplayer a pripadne gxine.

    VLC je velmi dobry prehravac ktery jiz v instalacnim baliku ma knihovny pro prehravani multimedii coz z nej cini nezavisly prehravac jak pro  *nix  tak win.

    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
    m1c4a1 avatar 18.1.2009 13:17 m1c4a1 | skóre: 2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj oblíbený A/V přehrávač je založen na:

    Právě... žádný (součásný) frontend nedokáže všechny ty parametry mplayeru nahradit. Teď jsem třeba používal -af volume=20.1:0 (pro zvýšení hlasitosti filmu nad jeho "maximum").

    Na druhou stranu pro běžné přehrávání videa a pro lidi, co nemají rádi konzoli, je to určitě dobrá volba.

    18.1.2009 13:46 Jan Včelák | skóre: 28 | blog: Fcelda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj oblíbený A/V přehrávač je založen na:
    Tak v SMPlayeru je možné další parametry mplayeru dopsat ručně...
    kozzi avatar 18.1.2009 19:29 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj oblíbený A/V přehrávač je založen na:
    To treba tusim smplayer umi. Je to moznost si to tam naklikat ;-)
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    Selmi avatar 18.1.2009 13:03 Selmi | skóre: 17 | Košice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj oblíbený A/V přehrávač je založen na:

    99% videi pozeram mplayerom, klasickym riadkovym, nepouzivam ziadne frontendy.... akurat ked som pod windows pouzivam vlc pretoze z nejakeho divneho dovodu mi tam mplayer s -vo directx zatuhne a s -vo opengl nezobrazuje titulky :-( ale to sa abclinuxu netyka :)

    Amarok avatar 19.1.2009 12:44 Amarok | skóre: 33 | blog: blogoblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj oblíbený A/V přehrávač je založen na:
    Po procitani tady tech nazoru jsem si uz rikal, ze jsem asi jediny, kdo nepouziva zadny frontend :) Nastesti textovi uzivatele jeste existuji...
    GNUniverse - May the source be with you...
    19.1.2009 12:57 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj oblíbený A/V přehrávač je založen na:
    -vo caca ? :-D
    19.1.2009 13:06 finn | skóre: 43 | blog: finnlandia | 49° 44´/13° 22´
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj oblíbený A/V přehrávač je založen na:
    -vo aa. Mám jem monochromatický terminál ;-)
    Užívej dne – možná je tvůj poslední.
    mkoubik avatar 19.1.2009 15:19 mkoubik | skóre: 5 | blog: lorem_ipsum | Praha 8 - Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj oblíbený A/V přehrávač je založen na:
    A jak to šlape? Není to v HD moc pomalý ;-)
    19.1.2009 18:17 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj oblíbený A/V přehrávač je založen na:
    Caca zdržuje, to je fakt. AA by zdržovat nemuselo
    frEon avatar 22.1.2009 19:40 frEon | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj oblíbený A/V přehrávač je založen na:
    nejsi jediny, taky se pridavam do klubu. Klikace jsem vyzkousel, posoudil a ke konzoli se zase vratil.
    Talking about music is like dancing to architecture.
    18.1.2009 13:23 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj oblíbený A/V přehrávač je založen na:

    GStreamer (Totem, Rhythmbox), Xine (Totem). Mplayer (bez GUI) jen výjimečně (pro soubory *.3gp -- nebýt jich, tak ho nepotřebuju).

    18.1.2009 14:03 maniakum | skóre: 20 | blog: medved
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj oblíbený A/V přehrávač je založen na:

    používám VLC jak ve win tak v unixu. Skvěle pouští všechny formáty, které potřebuji a výborně přehrává DVD filmy. Takže 100% spokojenost.

    Toto APT má schopnosti svaté krávy.
    21.1.2009 11:04 miJ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj oblíbený A/V přehrávač je založen na:

     to jsi asi jeste nenarazil na rmvb a skvelou hlasku "VLC nepodporuje tento audio/video formát "RV40". Bohužel není žádná šance, že byste to opravil." :)

    jinak ja pouzivam VLC plugin, protoze jako jediny umi aspon trochu wmv stream a mplayer bez nadstaveb na normalni prehravani....
     

    18.1.2009 14:08 janosh | skóre: 8 | blog: janosh_blog | Třebíč
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj oblíbený A/V přehrávač je založen na:
    je mi to uplne jedno
    Linux is like teepee, no windows, no gates, apache inside!
    Karry avatar 18.1.2009 14:40 Karry | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj oblíbený A/V přehrávač je založen na:
    Přesně tak. Nechápu proč není možnost zaškrtnout víc voleb. Na takové to jednoduché přehrávání používám Kaffeine (Xine), který používám také nejčastěji. Kaffeine má intuitivně ovládatelný playlist, který se hodí na přehrávání sbírky klipů. Na televizi (přes rdp) používám VLC, když chci přehrávat video s upravenými parametry, šáhnu po mplayeru (amd64), wmv9 mi pak zas jde přehrát pouze v mplayeru 32bit. A abych nezapoměl, zvuk v 3gp souborech mi chodí pouze RealPlayeru, který také používám na real media video (*.rm)...

    Pokud jde o audio (otázka zněla A/V...) tak tam mám jasno. Jen a pouze Amarok!
    unzip; strip; touch; grep; finger; mount; fsck; more; yes; umount; sleep
    Max avatar 18.1.2009 14:27 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj oblíbený A/V přehrávač je založen na:
    Na klasické video jedoznačně mplayer, na televizi samozřejmě kaffeine a na streamy vlc, popř. mplayer. Na dvd kaffeine.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    elenril avatar 18.1.2009 14:30 elenril | skóre: 21 | blog: Raziel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj oblíbený A/V přehrávač je založen na:
    Po objevení MPlayeru jsem pochopil, že GUI pro přehrávač videa je naprostá zbytečnost - maximální konfigurabilita + bash completion = ultimate pwnage :-) Navíc je to jediný přehrávač, který na Linuxu obstojně zvládá ASS titulky, což je pro anime naprostá nezbytnost. (u VLC byly nějaké pokusy, ale pokud vím, stále to není ono)

    Jen je škoda, že vývojářská komunita je dost rozhádaná, a tak vývoj je v poslední době dost pomalý (i když pořád rychlejší, než u spoustu jiných "aktivních" projektů)
    21.1.2009 20:53 AHAHA | skóre: 7 | blog: ZZZ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj oblíbený A/V přehrávač je založen na:

    Kdyz jsem si nedavno poustel jakesi japonske porno, tak me bylo bash completion na nic ... nejaky debilni znak na zacatku souboru a jsi nahrany :)

    Jinak v SMPlayer ocenuju klavesy G a Y (nejsem si jisty), ktere preskoci o jeden titulek dopredu/dozadu - co jsem pozoroval, tak tohle MPlayer neumi (nebo to ma jinak ...).

    21.1.2009 21:09 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj oblíbený A/V přehrávač je založen na:
    Mplayer umí synchronizovat titulky pomocí kláves "z" a "x" (vytváří časové zpoždění).
    21.1.2009 21:16 AHAHA | skóre: 7 | blog: ZZZ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj oblíbený A/V přehrávač je založen na:

    To ano, ale neumi preskocit na pristi/minuly titulek, takze je to mnohem tezsi ... a divat se na dvouhodinovy film takto je des (s G a Y se to jeste da ...)

    David Watzke avatar 21.1.2009 21:20 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj oblíbený A/V přehrávač je založen na:
    Obojí je masochismus. Lepší je naučit se ten jazyk nebo prostě vzít (třeba) Gaupol a podle první a poslední titulky to srovnat.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    21.1.2009 21:39 AHAHA | skóre: 7 | blog: ZZZ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj oblíbený A/V přehrávač je založen na:

    Obojí je masochismus.

    U SMPlayeru je ale rozhodne mensi ...

    Lepší je naučit se ten jazyk nebo prostě vzít

    :D

    Drom avatar 22.1.2009 01:49 Drom | skóre: 24 | Kdyne
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj oblíbený A/V přehrávač je založen na:
    Jo, naucit, to je urcite nejlepsi... z jistyho hlediska :(
    22.1.2009 15:23 billgates | skóre: 27
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj oblíbený A/V přehrávač je založen na:
    Presne tak. To je dovod, preco som zacal seriozne studovat Japoncinu. Niet nad sledovanie v originalnom zneni.
    21.1.2009 23:19 Ash | skóre: 53
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj oblíbený A/V přehrávač je založen na:
    Někteří příznivci konzole se v takovém případě při přehrávání japonských vzdělávacích pořadů sníží k použití MC :)
    18.1.2009 14:57 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj oblíbený A/V přehrávač je založen na:
    Osobně kompilovaný mplayer pro obecné použití a jako hardcore přehrávač pak ffplay :-D.
    18.1.2009 15:55 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj oblíbený A/V přehrávač je založen na:
    Docela se mi poslední dobou líbí XMBC
    Je to teda komplexní media center spíš než přehrávač, ale po naštelování vhodnýho nastavení docela pěkně použitelné...

    A hlavně má skvělé eye-candy gui, které zaujmě všechny okolopočumující :-D
    Karry avatar 18.1.2009 18:37 Karry | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj oblíbený A/V přehrávač je založen na:
    Wow, tak jsem jej na zkoušku nahodil. Už je mi jasné co bych nainstaloval do domácího multimediálního centra, kdybych ho stavěl. Ale moc dobře si nedokážu představit jak by se tohle dalo ovládat dálkovým ovladačem. Je to až moc klikací :( I když po nastavení by se to asi dalo dát do přijatelného stavu...
    unzip; strip; touch; grep; finger; mount; fsck; more; yes; umount; sleep
    18.1.2009 19:37 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj oblíbený A/V přehrávač je založen na:
    Právě že pro různý dálkový ovladače to je v podstatě dělaný. Ovladač na XBox a různý další...
    Zkus to ovládat klávesnicí a uvidíš, jak si to vystačí... Popravdě řečeno, ta myš mě trochu irituje ... :-)
    20.1.2009 23:38 qpal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj oblíbený A/V přehrávač je založen na:

    XBMC je vyborne MMC. Ma pekne prostredi, a dobre napojeni na sitove zdroje. Udajne je tam i podpora youtube,ale to jsem nezjistil jak.

    XBMC se da dobre pouzit, pokud mate dalkove ovladani a chcete se koukat na cely film a nic u toho nedelat. Pokud chcete prepinat, je napr. SMPlayer vhodnejsi.

    pavlix avatar 18.1.2009 16:31 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj oblíbený A/V přehrávač je založen na:
    Já bych si počkal na podporu dvd menu v mplayeru... a ještě zkusím ten frontend... jinak Kaffeine, ale nedařilo se mi nastavit pro XINE font pro titulky, takže na textový titulky hnus. Ale na DVD zase lepší, no :).

    Pak mi dlouho trvalo donutit mplayer, aby kašlal na index a zvládal pustit soubor ještě než je celý na disku... a ještě se v něm v celém libovolně pohyboval... bohužel jsem ten parametr zase zapomněl (poznámka: -idx to samozřejmě není, ten oindexuje jen už staženou část, takže nepomůže).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    herne the hunter avatar 18.1.2009 21:21 herne the hunter | skóre: 10 | tor lara
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj oblíbený A/V přehrávač je založen na:
    Já bych si počkal na podporu dvd menu v mplayeru...

    uniklo mi něco? můj mplayer to umí. ale je to tuším nějaká svn verze. místo dvd:// pak stačí použít dvdnav:// společně s volbou mouse-movements
    i am herne the hunter and you are a leaf driven by the wind.
    pavlix avatar 20.1.2009 14:12 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj oblíbený A/V přehrávač je založen na:
    ale je to tuším nějaká svn verze
    Jo, uniklo ti, že nejsem vývojář mplayeru, ale uživatel.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Jakub Lucký avatar 20.1.2009 22:45 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj oblíbený A/V přehrávač je založen na:
    SVN verze různách aplikací jsou běžné ve velkém počtu distribucí...

    Můj mplayer z debian-multimedia.org Version: 1:1.0.rc2svn20080706-0.1
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    21.1.2009 20:55 AHAHA | skóre: 7 | blog: ZZZ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj oblíbený A/V přehrávač je založen na:

    SVN buildy u mplayer jsou nutnosti, rc2 je totiz dost stara a napriklad novy SMplayer s nim uz moc nespolupracuje (doslova hlasi, ze mam zastaraly MPlayer).

    stativ avatar 19.1.2009 11:42 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj oblíbený A/V přehrávač je založen na:
    dvdmenu v mplayeru už je +- rok. Akorát není tak pěkně implementované jako v xine (zvýraznění vybrané položky je vždy bílý obdélník). K indexu – myslíš -noidx?
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    stativ avatar 19.1.2009 11:57 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj oblíbený A/V přehrávač je založen na:
    Nebo -forceidx?
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    19.1.2009 13:02 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj oblíbený A/V přehrávač je založen na:
    Co jsem používal forceidx, tak na .avi fungoval tak, že naindexoval jen tu staženou část, ale možná závisí na verzi mplayeru. A nebo taky -loadidx z externího souboru :-).
    pavlix avatar 20.1.2009 14:14 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj oblíbený A/V přehrávač je založen na:
    Force idx už jsem víceméně psal, že nefunguje.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    pavlix avatar 20.1.2009 14:13 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj oblíbený A/V přehrávač je založen na:
    Jo vidíš, já se v tom hrabu jak blbec a nenašel jsem to na manuálový stránce..... podle mě je -noidx přesně to co potřebuju. Akorát nechápu proč to nefunguje bez toho přepínače rovnou :) nabízím pivo tomu, kdo mi řekne rozumný důvod.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    21.1.2009 13:04 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj oblíbený A/V přehrávač je založen na:
    Akorát nechápu proč to nefunguje bez toho přepínače rovnou :)
    Imho mplayer předpokládá, že je avi v pořádku, tak využívá indexu. Jinak pokud chceš mít vždy noidx, tak stačí vložit volbu do konfiguráku.
    18.1.2009 17:11 Jan Grmela | skóre: 45 | blog: Kilo šťávy z lachtana | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj oblíbený A/V přehrávač je založen na:
    Používám MPlayer, bohužel na videa s větším než malým rozlišením je jeho výkon na mém systému nedostatečný. V podsatě všechno o rozlišení vyšším než 720p musím přehrávat ve VLC jinak se mi to trhá. Na vině je skoro určitě tragický stav intelího ovladače v X (momentálně mám 2.5.0).

    Na některé věci (např. WALL-E 1080p ~11 Mb/s H264/DTS) však nestačí na mém T7300/X3100 ani to VLC a musím si film pouštět na jiném počítači (Athlon X2 5050e, Radeon 3200), kde běží plynule cokoli, co jsem zatím vyzkoušel.
    18.1.2009 20:14 Dusan | skóre: 23 | blog: Moje_trable_s_internetom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj oblíbený A/V přehrávač je založen na:
    Skús xbmc používa opačované ffmpeg s optimalizovaným prehrávaním videa a to hlavne pre viac jadrové procesory (ešte to nie je v upsreamu). Len daj pozor a nepúšťaj predtým iné video lebo sa použije ffmpeg systémový ktorý je natiahnutý do pamäte. Na mojej mobilnej ati x300 je video do zelena. Desktope s nvídia grafikou je to ok. (video 1080p+ blueray rip)
    18.1.2009 20:16 Dusan | skóre: 23 | blog: Moje_trable_s_internetom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj oblíbený A/V přehrávač je založen na:
    A zabudol som kaffeine/xine(vre všetko video aj DVD) a pre video s titulkami .ass smplayer.
    Sešívaný avatar 18.1.2009 20:57 Sešívaný | skóre: 23 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj oblíbený A/V přehrávač je založen na:
    Hmm... já přehraju v MPlayeru zcela plynule Elephant's Dream (1920p) na devět let starém počítači s prastarou nVidií. Co se týče výkonu, nemám MPlayer konkurenci. Jinak používám Totem, který je v GNOME výchozí. Na DVD je nejlepší starý Kaffeine a televizní multicast zase sleduju ve VLC.
    18.1.2009 21:00 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj oblíbený A/V přehrávač je založen na:
    No vono dost záleží na kodeku. Že by to byl h264 se mi nechce věřit. To spíš tak xvid nebo ještě něco míň náročnýho...
    Sešívaný avatar 18.1.2009 21:28 Sešívaný | skóre: 23 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj oblíbený A/V přehrávač je založen na:
    Jo, to je možné, s h264 při rozlišení 1920p mají problémy i současné počítače, natož devět let starý krám. Windows Media Player to ale nepřehrál plynule ani na novém počítači.
    Grunt avatar 18.1.2009 22:51 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj oblíbený A/V přehrávač je založen na:
    No vono dost záleží na kodeku. Že by to byl h264 se mi nechce věřit. To spíš tak xvid nebo ještě něco míň náročnýho...

    Přesně tak.ED jsou v nějakém DivXu nebo XviDu a s tím není nejmenší problém. Ale s H.264 to dnes už také není nijak strašné. Např. když si přepnu procesor natvrdo na 1,6Ghz na jednom jádře, tak s -framedrop to jde jakš takš i sledovat. Bez -framedrop to nabírá po cestě všelijaké zpoždění(největší A-V je 4sekundy) ale do konce to dobíhá zpožděné přibližně 0.384 sekundy. S volbou -vfm ffmpeg -lavdopts lowres=1:fast:skiploopfilter=all je sledování zcela bez problémů(procesor vytížen tak na 70%) a když to s touto volbou snížím na 800Mhz a zapnu -framedrop, tak to sice sledovat nejde, ale rozhodně to není žádná slideshow(zpoždění bez fd je na 126.1 sekund něco málo pod 20%).

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 18.1.2009 23:23 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj oblíbený A/V přehrávač je založen na:
    procesor vytížen tak na 70%

    58.3 sekund uživatelského času na 126.1 sekund filmu ať jsem konkrétní. Proletěl jsem to s volbou -benchmark abych nemusel zbytečně čekat…snad to nemělo nějaký významný vliv.

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 18.1.2009 23:41 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj oblíbený A/V přehrávač je založen na:

    Huh. 1m54s na trailer o 126.1s na jedno jádro a 800Mhz s -vfm ffmpeg -lavdopts lowres=1:fast:skiploopfilter=all. Škoda že mplayer nedovoluje trochu masivněji kešovat.

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    19.1.2009 11:27 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj oblíbený A/V přehrávač je založen na:
    MPlayer masivne cachovat umi, dokonce spousti cachovadlo v samostatnem vlaknu, viz paramaetry −cache a −audiofile−cache.
    Grunt avatar 19.1.2009 11:58 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj oblíbený A/V přehrávač je založen na:

    Jenže to je cache pro nezpracovaná data, ne?

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    19.1.2009 13:03 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj oblíbený A/V přehrávač je založen na:
    Co zvýšit systémovou cache?
    18.1.2009 22:48 Jan Grmela | skóre: 45 | blog: Kilo šťávy z lachtana | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj oblíbený A/V přehrávač je založen na:
    Ten se mi tu v MPlayeru seká (ironie, že?), ve VLC jede plynule (H264, ta nejkvalitnější verze z oficálního webu).
    19.1.2009 09:02 Jan Včelák | skóre: 28 | blog: Fcelda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj oblíbený A/V přehrávač je založen na:
    Co máte za grafickou kartu?
    19.1.2009 10:21 Jan Grmela | skóre: 45 | blog: Kilo šťávy z lachtana | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj oblíbený A/V přehrávač je založen na:
    Intel X3100, ovladač intel 2.5.0.
    22.1.2009 09:58 Stevko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj oblíbený A/V přehrávač je založen na:

    Skúsil som ja Big Buck Bunny v 1080p pozrieť na jednom stroji najprv so starou grafickou kartou (GeForce 2 MX) a potom s novšou (na obale píšu GeForce FX5500) a žiaden rozdiel som nespozoroval. Má na to karta vôbec nejaký vplyv?

     

    stativ avatar 22.1.2009 15:09 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj oblíbený A/V přehrávač je založen na:
    Akorát když máš grafiku od nVidie s podporou VDPAU.
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    vain avatar 18.1.2009 17:19 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj oblíbený A/V přehrávač je založen na:
    U mě je bez konkurence Gnome MPlayer, takže defacto MPlayer, na hudbu zas Audacious.
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    thingie avatar 18.1.2009 19:46 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj oblíbený A/V přehrávač je založen na:

    Hlavně abych v tom uměl zrychlit přehrávání. V mplayeru to umím, jinde bych to asi musel hodně hledat, tak to spíš nepoužívám.

    Růžové lži.
    hajma avatar 18.1.2009 21:03 hajma | skóre: 27 | blog: hajma | Říčany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj oblíbený A/V přehrávač je založen na:

    Nemám oblíbený přehrávač. Každý má něco, díky čemu mi leze krkem.

    21 promarněných znaků
    19.1.2009 13:47 finn | skóre: 43 | blog: finnlandia | 49° 44´/13° 22´
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj oblíbený A/V přehrávač je založen na:
    Je to sice divné, že ti tenhle stav vyhovuje, ale každý jsme nějaký… ;-)
    Užívej dne – možná je tvůj poslední.
    Nicky726 avatar 18.1.2009 22:26 Nicky726 | skóre: 56 | blog: Nicky726
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj oblíbený A/V přehrávač je založen na:
    Poslední dobou se sžívám s VLC, je mi takové sympatické. MPlayer taky používám, ale nějak mi úplně nesedl. No a na hudbu preferuji Amarok, pokud si chci jen pustit něco na rychlo, tak také VLC.
    Enjoy the detours. There you’ll find the things more important than what you want. (Hunter x Hunter)
    18.1.2009 22:38 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj oblíbený A/V přehrávač je založen na:
    VLC na RTSP, DVD a DVB-T (škoda, že nemá nějaké lepší EPG a jednodušší/rychlejší systém nahrávání). SMPlayer na všechno ostatní.
    Conscript89 avatar 18.1.2009 23:55 Conscript89 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj oblíbený A/V přehrávač je založen na:

    Kaffeine (xine) na DVB-T, stream CT24 a DVD. Na vsechno ostatni mplayer nebo Amarok (xine).

    I can only show you the door. You're the one that has to walk through it.
    19.1.2009 11:07 boar | skóre: 25 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj oblíbený A/V přehrávač je založen na:

    tak na prehravani videi + dvd prevazne (s)mplayer. na prehravani hudby nekde xmms, nekde amarok. (amarok v praci, kde mam hudbu na lokale, xmms doma, kde mam hudbu na samba disku) na sledovani TV pouzivam kaffeine. ackoli bych radsi neco prijemnejsiho ... nejak se mi moc ten kaffeine nelibi.

    na woknech prevazne media-player classic. ale ted du kouknout na ten smplayer :-)

    houska avatar 19.1.2009 12:09 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj oblíbený A/V přehrávač je založen na:

    na videa + mp3 smplayer

    na telku (dvb-t) kaffeine

    20.1.2009 12:24 niobi | skóre: 10 | blog: Niobi w3b.1og | Liberec city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj oblíbený A/V přehrávač je založen na:

    KMPlayer na všem co umí jedničky a nuly

    Totalni paranoia Linuxaka: emerge -C windows-base/windowsXP-meta MAC-WAR.eu - aneb i na apple je warez :-P
    gtz avatar 20.1.2009 22:16 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj oblíbený A/V přehrávač je založen na:
    Video / MP3 atd. smplayer / Suse DVB-T kaffeine

    Linux -- smplayer , Windows smplayer ...
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    21.1.2009 02:49 Stevko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj oblíbený A/V přehrávač je založen na:
    Rhythmbox na hudbu. Po dvojkliku na subor (hudba aj video) Totem. Na YouTube zasa Totem. Takze gstreamer? Ale na DVB a DVD VLC, v konzole na hudbu mocp. A ked chcem z terminalu rychlo prehrat subor, tak mplayer.

    Dam VLC. Na Windowse iba VLC.

    Nevie niekto, ako VLC cez prikazovy riadok povedat, co z DVB ma prehravat? (pouzivam "vlc --dvb-frequency=xxx000000 dvb://" a potom program z menu vyberiem).
    21.1.2009 16:03 Ash | skóre: 53
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj oblíbený A/V přehrávač je založen na:
    Klasické dvb://"Nazev stanice jak jej mate v channels.conf" jste zkoušel?
    22.1.2009 02:49 Stevko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj oblíbený A/V přehrávač je založen na:

    Skúšal. A nepomohlo. Ale prišiel som na to. Tak snáď niekomu pomôže.

    Je možné vlc spustiť s parametrom channels.conf a tým sa naplní playlist televíziami (a to väčšinou stačí). A keď sa uloží playlist ako m3u, tak je v ňom možné zistiť, ako spustiť VLC správne.

    m3u vyzerá asi takto:

    #EXTINF:0,NoeTV
    #EXTVLCOPT:dvb-inversion=2
    #EXTVLCOPT:dvb-bandwidth=8
    #EXTVLCOPT:dvb-fec=2
    #EXTVLCOPT:dvb-fec=1
    #EXTVLCOPT:dvb-modulation=64
    #EXTVLCOPT:dvb-transmission=8
    #EXTVLCOPT:dvb-guard=16
    #EXTVLCOPT:dvb-hierarchy=-1
    #EXTVLCOPT:program=1281
    #EXTVLCOPT:dvb-frequency=674000000
    dvb://

    Nie všetky parametre sú nutné, takže na spustenie VLC, aby prehrávalo práve túto TV stačí zadať

    vlc --dvb-frequency=674000000 --program=1281 dvb://

    (a pridať prípadné parametre pre ďalšie spracovanie - napr. nahrávanie/streaming). Ešte som sa dočítal, že je aj --programs, ktorý vezme zoznam programov (čísel) a aj pri jednom programe má výhodu, že berie všetky jeho zvukové a titulkové stopy (--program iba jednu) a ešte jeden, ktorý vezme celý multiplex (tuším --sout-all)

    Gilhad avatar 21.1.2009 14:43 Gilhad | skóre: 20 | blog: gilhadoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj oblíbený A/V přehrávač je založen na:
    Audio - xmms
    Video - mplayer
    21.1.2009 14:59 ph0enix | skóre: 18 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Můj oblíbený A/V přehrávač je založen na:

    Oblibeny je MPlayer, ale pouzivam VLC kvuli podpore DVD menu...

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.