Byla vydána nová verze 1.12.0 dynamického programovacího jazyka Julia (Wikipedie) určeného zejména pro vědecké výpočty. Přehled novinek v příspěvku na blogu a v poznámkách k vydání. Aktualizována byla také dokumentace.
V Redisu byla nalezena a v upstreamu již opravena kritická zranitelnost CVE-2025-49844 s CVSS 10.0 (RCE, vzdálené spouštění kódu).
Ministr a vicepremiér pro digitalizaci Marian Jurečka dnes oznámil, že přijme rezignaci ředitele Digitální a informační agentury Martina Mesršmída, a to k 23. říjnu 2025. Mesršmíd nabídl svou funkci během minulého víkendu, kdy se DIA potýkala s problémy eDokladů, které některým občanům znepříjemnily využití možnosti prokázat se digitální občankou u volebních komisí při volbách do Poslanecké sněmovny.
Společnost Meta představila OpenZL. Jedná se o open source framework pro kompresi dat s ohledem na jejich formát. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu.
Google postupně zpřístupňuje českým uživatelům Režim AI (AI Mode), tj. nový režim vyhledávání založený na umělé inteligenci. Režim AI nabízí pokročilé uvažování, multimodalitu a možnost prozkoumat jakékoliv téma do hloubky pomocí dodatečných dotazů a užitečných odkazů na weby.
Programovací jazyk Python byl vydán v nové major verzi 3.14.0. Podrobný přehled novinek v aktualizované dokumentaci.
Bylo oznámeno, že Qualcomm kupuje Arduino. Současně byla představena nová deska Arduino UNO Q se dvěma čipy: MPU Qualcomm Dragonwing QRB2210, na kterém může běžet Linux, a MCU STM32U585 a vývojové prostředí Arduino App Lab.
Multiplatformní open source voxelový herní engine Luanti byl vydán ve verzi 5.14.0. Podrobný přehled novinek v changelogu. Původně se jedná o Minecraftem inspirovaný Minetest v říjnu loňského roku přejmenovaný na Luanti.
Byla vydána nová stabilní verze 6.10 (YouTube) multiplatformního frameworku a GUI toolkitu Qt. Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání.
<div style="clear: right"></div>Blogům se to nějak nelíbí :-/
To by mohlo být tím, že ten pravý sloupec v blozích je plovoucí (float: right;
), takže lavička prvního příspěvku nejspíš čeká na to, až pravý sloupec skončí.
min-height
pro hlavičku. Jenže to nefunguje v IE, tak to bude nutné ještě vymyslet lépe.
.ds_hlavicka, .ds_hlavicka_novy { /* font-size, margin atd.. jako predtim */ min-height: 50px; height: 50px; } div[class] .ds_hlavicka, .ds_hlavicka_novy { height: auto; }Nebo pomocí podtržítka:
.ds_hlavicka, .ds_hlavicka_novy { /* font-size, margin atd.. jako predtim */ min-height: 50px; height: auto; _height: 50px; }
height
nastavována vůbec. Avatary pak možná budou při malém písmu trochu přesahovat, ale vyhneme se ostatním problémům. Druhá možnost je nechat to na height:auto
.
p
, li
, td
, tr
, … Ale slušností je používat uzavírací tag i u nich.
min-height
). Nevadilo by to?
v náhledu se avatar nezobrazuje schválně?Schválně. Stejně jako v uzamčených diskuzích a u sbalených vláken.
Jen pri sbaleni prispevku od nekoho kdo ma zapnuty avatar to neni uplne dobre.To je tím
min-height
...
Iterator readers = ImageIO.getImageReadersByFormatName("gif"); ImageReader reader = (ImageReader) readers.next(); // ImageInputStream iis = ImageIO.createImageInputStream(new File("soubor.gif")); ImageInputStream iis = ImageIO.createImageInputStream(new FileInputStream("soubor.gif")); reader.setInput(iis, false); if (reader.getNumImages(true) == 1) { // statický } else { // animace }
convert img.gif img.png
Super, tak už mám avatar taky, sice je to pořád ten samý z dřevních dob Blenderu 2.37 ale co
A to že mám avatar jestě neznamená, že je nezačnu blokovat. I když… možná ne…
a) kočka b) kočka c) kočka d) myš (???!)
vymaloval hezky v GIMPuTo jste mne tedy zklamal. Já myslel, že máte vektorovou předlohu, ze které si to vytisknete třeba na plakát. Ta představa vektorového originálu mne na tom avataru zaujala nejvíc
Tiskni
Sdílej: