Hru Warhammer: Vermintide 2 (ProtonDB) lze na Steamu získat zdarma napořád, když aktivaci provedete do pondělí 24. listopadu.
Virtualizační software Xen (Wikipedie) byl vydán v nové verzi 4.21. Podrobnosti v poznámkách k vydání a přehledu nových vlastností.
Evropská komise schválila český plán na poskytnutí státní pomoci v objemu 450 milionů eur (téměř 11 miliard Kč) na rozšíření výroby amerického producenta polovodičů onsemi v Rožnově pod Radhoštěm. Komise o tom informovala v dnešní tiskové zprávě. Společnost onsemi by podle ní do nového závodu v Rožnově pod Radhoštěm měla investovat 1,64 miliardy eur (téměř 40 miliard Kč).
Microsoft v příspěvku na svém blogu věnovaném open source oznámil, že textové adventury Zork I, Zork II a Zork III (Wikipedie) jsou oficiálně open source pod licencí MIT.
První prosincový týden proběhne SUSE Hack Week 25. Zaměstnanci SUSE mohou věnovat svůj pracovní čas libovolným open source projektům, například přidání AI agenta do Bugzilly, implementaci SSH v programovacím jazyce Zig nebo portaci klasických her na Linux. Připojit se může kdokoli.
Google oznámil, že Quick Share na Androidu funguje s AirDropem na iOS. Zatím na telefonech Pixel 10. Uživatelé tak mohou snadno přenášet soubory z telefonů s Androidem na iPhony a obráceně.
Byla vydána nová verze 8.5 (8.5.0) skriptovacího jazyka PHP používaného zejména k vývoji dynamických webových stránek. Přináší řadu novinek a vylepšení (URI Extension, Pipe Operator, Clone With, …). Vydána byla také příručka pro přechod z předchozích verzí.
Evropská komise zahájila tři vyšetřování týkající se cloudových platforem Amazon Web Services (AWS) a Microsoft Azure. Evropská exekutiva, která plní také funkci unijního antimonopolního orgánu, chce mimo jiné určit, zda jsou americké společnosti Microsoft a Amazon v cloudových službách takzvanými gatekeepery, tedy hráči, kteří významně ovlivňují provoz internetu a musí dle nařízení o digitálních trzích (DMA) na společném trhu
… více »Společnost Meta Platforms vyhrála ostře sledovaný spor o akvizici sítě pro sdílení fotografií Instagram a komunikační aplikace WhatsApp. Podle amerického soudu firma jejich převzetím neporušila antimonopolní zákon, protože si tak nemonopolizovala trh sociálních sítí. Žalobu na Metu podala před pěti lety americká Federální obchodní komise (FTC). FTC argumentovala, že Meta, tehdy známá jako Facebook, koupila tyto dvě společnosti v letech 2012 a 2014 proto, aby s nimi nemusela soutěžit.
Home Assistant včera představil svůj nejnovější oficiální hardware: Home Assistant Connect ZBT-2 pro připojení zařízení na sítích Zigbee nebo Thread.
Úplnou náhodou jsem zavítal na http://kompost.wz.cz/ kde je docela slušná sbírka starých dosáckých her. Netvdím že to sem zrovna patří, ale docela slušně jsem si zavzpomínal na staré časy (i slza ukápla) Na dny a noci strávené nad Monkey Island, na můj první DA převodník díky kterému měli Goblins naprosto omračující zvuk, na sérii Moral Kombat u které jsme na základní škole strávili mládí (hlavně tím nošením na disketách). Těch her které jsem s úžasem kdysi dávno pařil je docela dost, a když si to uvědomím tak dnešní produkce nesahá těm starým ani po kotníky. Co byli vaše hry v těch letech? Nezasloužila by si Dune 2 pomník?
Tiskni
Sdílej:
Jinak opravdovou klasikou meho mladi byla Dyna, kterou jsme jednoho casu parili se spoluzaky kazdou prestavku... V oktave jsem donesl do skoly svou 286ku a zavzpominali jsme si turnajem na stare dobvre casy
Jeste ted to obcas hraju...
), ale vzpomínám si na TDH, velice dobře na Commander Keena a na Fast Food.
. Dokonce i MS na tom distribuoval instalačky Office (nebo co to bylo, tak dobře mi pamět neslouží).
Ale hru uz sem nehral tak 4 roky
Povedlo se Vám někdy přistát? IMHO to snad bylo nemožný
. To jsi v nem ani nesplnil vsechny mise
? Nahodou to jde uplne jednoduse a samo, kdyz to srovnas treba s flankerem nebo lockonem kde se pristavat neda (hlavne proto, ze nejak neumi vycentrovat joystick...) tak to jde i s klavesnici. Akorat na joysticku je blbe, ze s nim moc lames protoze se nejak nevyvazuje. A take mas ten pocit, ze Retal na cernobilem monitoru vypada lepe nez na barevnem? Co me osobne fascinuje je to, jak lide od Oceanu dokazali do tak malinkate hricky vecpat jak model a nejake vlastnosti kolem, tak teren, detaily... a najit kompromis a zjedoduseni tak, aby hra vypadala, ale byla jednoducha a mala.
Já tu hru hrál tak někdy v sedmi letech
Zkoušel jsem vždycky všechno, leteť pomalu (podvozek a klapy samožřejmě vytažený), zdánlivě optimální úhel dosednutí kousek za hranu začátku runwaye a vždycky jsem pak už viděl jen hrobeček s vlajkou, či co to bylo
Když se mi jednou povedlo udělat tu misy ,ze vzduchu' (jak se nestartovalo na letišti ale hra začla už ve vzduchu (s nekonečno zbraněmi)) a všude kolem spousty nepřátelskejch letadel, tak než bych se radši pokoušel o přistání, radši jsem se katapulotoval
Přistávat jsem hlavně zkoušel na ostrově, jelikož nad mořem byl volnej průlet, i tak se mi to nepovedlo
). Kdyz jsem ted nedavno Commodora oprasil a zkusil to znova, prosel jsem to se zapnutym autofire osmkrat dokola, zivoty mi pribyvaly rychleji, nez ubyvaly
.
Jinak jsem taky zboznoval hry Druid (jenom jsem se tam zaboha nemohl dostat pres ty prvni dvere v podzemi, nevite nekdo, jak na ne?), River Raid, Ace II (a rozhodl jsem se, ze se stanu stihacim pilotem stuj co stuj), Blue Max, Green Beret, Cobra, Batman (meli jsme Commodore primo v Batman sade - velka krabice s Batmanovym znakem, v ni Commodore, kazetak a joystick).
Kdyz jsme pak domu poridili PC, byl mym ohromnym hitem Warcraft 2, Wolfenstein 3D, Doom 1+2, Hot Rod (nekdy se te hre rika taky Street - 60. leta v USA, kupujete auta, ucastnite se nocnich zavodu a cilem je porazit Kinga s Corvettou z roku 1963, ve ktere vzdycky sedely nejake pekne uzovky...), Lotus racing (to jsem chodil hrat potajnu i v noci, kdyz byla mama na nocni smene, bohuzel jsem musel mit vypnuty zvuk, abych nevzbudil tatu, protoze jenom zeslabit to neslo
). Bavil me taky Quake II a Hexen II, Worms (ti me bavej dodnes, ale uz tomu chybi to kouzlo...). A pak me prestalo bavit hrani.
Nechapu, jak nekdo muze o dnesnich vyplodech prohlasit, ze jsou to dokonale hry... Bavit to muze, ale dokonale to neni.
.
. Z hruzou se mi ulevilo (krasna konstrukce
), kdyz jsem zjistil, ze mi OpenTTD pada ve chvili, kdy z depa necham vyjet monorail vlak
Aspon muzu zase pracovat
A pak to ještě přestavovat na maglev, jsi blázen
Jinak si pamatuji, že jsme v 5. tř. základky hrávávali na PMDčkách hru s názvem Manic Minner.