abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 18:22 | Nová verze

    Byla vydána verze 0.2.0 v Rustu napsaného frameworku Pingora pro vytváření rychlých, spolehlivých a programovatelných síťových systémů. Společnost Cloudflare jej letos v únoru uvolnila pod licencí Apache 2.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    10.5. 19:11 | Nová verze

    Open source RDP (Remote Desktop Protocol) server xrdp (Wikipedie) byl vydán ve verzi 0.10.0. Z novinek je vypíchnuta podpora GFX (Graphic Pipeline Extension). Nová větev řeší také několik bezpečnostních chyb.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 12
    10.5. 04:11 | Nová verze

    Rocky Linux byl vydán v nové stabilní verzi 9.4. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    9.5. 22:22 | Bezpečnostní upozornění

    Dellu byla odcizena databáze zákazníků (jméno, adresa, seznam zakoupených produktů) [Customer Care, Bleeping Computer].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 22
    9.5. 21:11 | Zajímavý článek

    V lednu byl otevřen editor kódů Zed od autorů editoru Atom a Tree-sitter. Tenkrát běžel pouze na macOS. Byl napevno svázán s Metalem. Situace se ale postupně mění. V aktuálním příspěvku Kdy Zed na Linuxu? na blogu Zedu vývojáři popisují aktuální stav. Blíží se alfa verze.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 48
    9.5. 14:33 | Pozvánky

    O víkendu 11. a 12. května lze navštívit Maker Faire Prague, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    8.5. 21:55 | Nová verze

    Byl vydán Fedora Asahi Remix 40, tj. linuxová distribuce pro Apple Silicon vycházející z Fedora Linuxu 40.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 20
    8.5. 20:22 | IT novinky

    Představena byla služba Raspberry Pi Connect usnadňující vzdálený grafický přístup k vašim Raspberry Pi z webového prohlížeče. Odkudkoli. Zdarma. Zatím v beta verzi. Detaily v dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    8.5. 12:55 | Nová verze

    Byla vydána verze R14.1.2 desktopového prostředí Trinity Desktop Environment (TDE, fork KDE 3.5). Přehled novinek v poznámkách k vydání, podrobnosti v seznamu změn.

    JZD | Komentářů: 0
    7.5. 18:55 | IT novinky

    Dnešním dnem lze již také v Česku nakupovat na Google Store (telefony a sluchátka Google Pixel).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (66%)
     (7%)
     (13%)
     (15%)
    Celkem 172 hlasů
     Komentářů: 11, poslední 10.5. 18:00
    Rozcestník

    Tučňák míří k branám Skeldalu

    17.8.2009 12:20 | Přečteno: 3335× | Linux | Výběrový blog | poslední úprava: 19.8.2009 19:25

    Před víc než rokem vyšly zdrojové kódy legendární české hry Brány Skeldalu pod licencí GPL a samotná hra by měla být volně ke stažení z webu svých tvůrců, firmy Napoleon Games (link ke stažení hry v době psaní tohoto zápisku nefungoval). Rok se o portování hry na Linux jen mluvilo, teď přichází první hratelná verze.

    Záměrně říkám hratelná a ne funkční. Původní kód obsahuje spoustu hacků závislých na vlastnostech architektury x86 a jeho přepis do přenositelné podoby ještě nezačal. Změny se zatím omezují jen na likvidaci WinAPI v herním kódu a implementaci provizorního SDL backendu. Několik funkcí ještě není implementováno vůbec, takže vás někde v polovině hry může čekat nemilé setkání s makrem assert(0);.

    Co funguje:

    Co budete potřebovat:

    Jak to nainstalovat:

    Hra si po prvním spuštění vytvoří pracovní adresář ~/.skeldal, kde najdete konfigurační soubor a uložené pozice. Pokud narazíte na chybu, ohlašte ji do trackeru projektu na SourceForge a připište, že jde o Linux verzi. Pokud je to možné, připojte i uloženou pozici, ze které se dá chyba zopakovat. Chyby při kompilaci zatím nehlašte, hra ještě nemá konfigurační skript. Patche jsou samozřejmě vítány.

    UPDATE

    Pomocí autotools jsem udělal jednoduchý build systém, configure skript sice zatím neumí ovlivnit výslednou binárku, ale aspoň testuje závislosti. Také jsem opravil pár bugů ve zvukovém subsytému a přepsal část nepřenositelného kódu na přenositelný. Nově by hra měla jít zkompilovat i na x86_64, ale nemám kde to otestovat a s velkou pravděpodobností bude hra segfaultovat.

           

    Hodnocení: 94 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    stativ avatar 17.8.2009 14:24 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tučňák míří k branám Skeldalu
    Dobrá práce! Brány skeldalu jsem nikdy nehrál, ale vždycky jsem je chtěl zkusit díky perfektní recenzi v tehdejším Score. Teď ale mám na pořadu dne zkoušky a Exult (Ultima VII).
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    oroborus avatar 17.8.2009 16:31 oroborus | skóre: 20 | blog: Bulanci
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tučňák míří k branám Skeldalu
    Dungeonovky ma moc nebavili, ale tuto si zahram. Brany Skeldalu je pekny priklad toho, ze dungeony sa nemusia iba odohravat v podzemiach. Dokonca som vyhrabal cislo casopisu ABC (nie Linuxu) kde bola recenzia tejto hry (cislo 49/99 strana 30).
    oroborus avatar 17.8.2009 16:32 oroborus | skóre: 20 | blog: Bulanci
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tučňák míří k branám Skeldalu
    >>(cislo 49/99 strana 30).

    Chyba, je to cislo 14/99 strana 30
    17.8.2009 17:22 Martinus | skóre: 21 | blog: martinus
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tučňák míří k branám Skeldalu
    Hustýýýýýýýý! Skeldal! Tyjo to byly kdysi pařby. Jedna z nejlepších her který sem kdy hrál!
    Free your mind and the ass will follow...
    22.8.2009 02:53 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tučňák míří k branám Skeldalu

    No, Skeldal prodle mě není zas tak vymáklý oproti třeba Eye of the Behloder I/II a Dungeon Masterovi, ale šaptný taky není.

    Hmm, nebo když mi odpustíte že opustím čtverečky, tak Ambermoon a pochopitleně Albion, to jsou vrcholy žánru, i se sociální interakcí, dungeon 2.0 :)

    Marek Bernát avatar 22.8.2009 11:19 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tučňák míří k branám Skeldalu

    Dungeon 2.0 sa u mňa volá RPG a presne tam ten Albion radím :-) Len škoda, že v tej hre je niekoľko bugov a keď má človek smolu a narazí na ne, tak sa to nedá už dohrať.

    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    robotics avatar 17.8.2009 19:04 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tučňák míří k branám Skeldalu

    ALELUUUUJA! Já myslel že ten projekt chcípl! Byl sem i registrovanej na sourceforge net u tohohle projektu, ale nechodily mi žádný nový zprávy o tom co se děje. Taky sem tam psal pár návrhů.

    robotics avatar 17.8.2009 19:11 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tučňák míří k branám Skeldalu

    ~/tovarna/svn/next_ghost$ make
    g++ -I. -g   -c -o cztable.o cztable.cpp
    cc -I. -g   -c -o game/automap.o game/automap.c
    cc -I. -g   -c -o game/builder.o game/builder.c
    cc -I. -g   -c -o game/clk_map.o game/clk_map.c
    cc -I. -g   -c -o game/dialogs.o game/dialogs.c
    cc -I. -g   -c -o game/dump.o game/dump.c
    cc -I. -g   -c -o game/enemy.o game/enemy.c
    cc -I. -g   -c -o game/engine1.o game/engine1.c
    cc -I. -g   -c -o game/engine2.o game/engine2.c
    cc -I. -g   -c -o game/gamesave.o game/gamesave.c
    cc -I. -g   -c -o game/globmap.o game/globmap.c
    cc -I. -g   -c -o game/chargen.o game/chargen.c
    game/chargen.c: In function ‘enter_generator’:
    game/chargen.c:893: warning: passing argument 2 of ‘potvrzeno’ from incompatible pointer type
    cc -I. -g   -c -o game/interfac.o game/interfac.c
    game/interfac.c: In function ‘skeldal_soupak_init’:
    game/interfac.c:1238: warning: cast to pointer from integer of different size
    game/interfac.c: In function ‘skeldal_soupak_draw’:
    game/interfac.c:1254: warning: cast from pointer to integer of different size
    game/interfac.c: In function ‘skeldal_soupak’:
    game/interfac.c:1317: warning: assignment from incompatible pointer type
    game/interfac.c: In function ‘smlouvat’:
    game/interfac.c:1709: warning: passing argument 1 of ‘on_event’ from incompatible pointer type
    cc -I. -g   -c -o game/inv.o game/inv.c
    cc -I. -g   -c -o game/book.o game/book.c
    cc -I. -g   -c -o game/magic.o game/magic.c
    cc -I. -g   -c -o game/macros.o game/macros.c
    cc -I. -g   -c -o game/menu.o game/menu.c
    cc -I. -g   -c -o game/realgame.o game/realgame.c
    cc -I. -g   -c -o game/setup.o game/setup.c
    cc -I. -g   -c -o game/skeldal.o game/skeldal.c
    game/skeldal.c: In function ‘reload_map_handler’:
    game/skeldal.c:1171: error: invalid initializer
    make: *** [game/skeldal.o] Error 1
     

    robotics avatar 17.8.2009 19:12 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tučňák míří k branám Skeldalu

    Debian Lenny 64bit

    17.8.2009 19:27 Martin Doucha | skóre: 23 | blog: Yet another blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tučňák míří k branám Skeldalu

    Tohle je zatím jen testovací verze. 99% starého kódu zůstalo beze změn, takže to funguje jen na x86 (psal jsem to i v článku). Buď budeš potřebovat 32-bit chroot, nebo budeš muset počkat na přepis starého kódu.

    robotics avatar 17.8.2009 19:48 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tučňák míří k branám Skeldalu

    A chystá se to někdo přepsat?

    17.8.2009 19:53 Martin Doucha | skóre: 23 | blog: Yet another blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tučňák míří k branám Skeldalu

    Samozřejmě, že se chystám. Přečti si README. Tohle je pracovní verze, aby se při dalším přepisování dalo snadno zjistit, jestli se něco nerozbilo.

    thingie avatar 17.8.2009 19:20 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tučňák míří k branám Skeldalu
    Přenositelnost těch zdrojáků na jiný než systém co nejpodobnější autorovému se nezdá být moc vysoká, asi, no. Mi to třeba zhyne na tom, že při linkovaní je třeba přidat -lstdc++, anžto cztable.cpp nějaký C++ symbol chce.
    Růžové lži.
    robotics avatar 17.8.2009 19:23 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tučňák míří k branám Skeldalu

    :-( tak co s tím?

    thingie avatar 17.8.2009 19:27 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tučňák míří k branám Skeldalu
    V prvé řadě možná vzít si k srdci radu, že je třeba kompilovat pro i386, nejspíš.
    Růžové lži.
    robotics avatar 17.8.2009 19:48 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tučňák míří k branám Skeldalu

    Jo, pak mě to taky napadlo. Jak jinak že? Kdo má 64bit, ten si z 90procent nic nezkopiluje protože je všechno pro 32bit.

    genius2000.log avatar 18.8.2009 00:50 genius2000.log | skóre: 10 | blog: poznamky_linuxaka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tučňák míří k branám Skeldalu

    Jardík 2?

    djhanz.cz - music is my life.
    vlastikroot avatar 18.8.2009 00:51 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tučňák míří k branám Skeldalu
    Ne, tvrda realita.
    We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted
    oroborus avatar 17.8.2009 19:34 oroborus | skóre: 20 | blog: Bulanci
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tučňák míří k branám Skeldalu
    game/skeldal.c:1171: error: invalid initializer
    na riadku 1171 je: va_list list=msg->data;

    predpokladam, ze v subore skeldal.c na zaciatku chyba #include <stdarg.h>
    ale isto povedat, ze je to sposobene tym neviem, mne to skompilovat ide, ja mam Debian Lenny i386
    17.8.2009 19:50 Martin Doucha | skóre: 23 | blog: Yet another blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tučňák míří k branám Skeldalu

    stdarg.h je includovaný hned několikrát, minimálně jednou z game/globals.h a ještě jednou z libs/system.h. Spíš na 64bit systému nejde inicializovat va_list z void*.

    Mimochodem, i kdyby se to povedlo zkompilovat, tak hra nebude fungovat. Na 64bit systému budou jinak velké datové struktury, takže se z datových souborů načtou nesmysly.

    robotics avatar 17.8.2009 20:08 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tučňák míří k branám Skeldalu

    2) Change the engine from task based to frame based (0% done)   Eh, neumím moc anglicky, taže co si pod tím mám představit?

    17.8.2009 20:22 Martin Doucha | skóre: 23 | blog: Yet another blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tučňák míří k branám Skeldalu

    Že původní kód není postavený nad smyčkou zpráv, kde se napřed čte vstup, pak se počítá stav a nakonec zvučí a kreslí výsledek, ale že je to všechno smíchané do jedné nepřehledné hromady. Tenhle bod ale asi přesunu na později a místo toho začnu řešit build systém a přenositelnost.

    Salamek avatar 17.8.2009 20:42 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tučňák míří k branám Skeldalu
    nechce někdo přeportovat fallout 1-2 ? :-D
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    oroborus avatar 17.8.2009 20:47 oroborus | skóre: 20 | blog: Bulanci
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tučňák míří k branám Skeldalu
    Od Bran Skeldalu je tu jeden podstatny rozdiel: Nie su dostupne zdrojove kody (BTW ano, rozumiem vtipu)
    Salamek avatar 18.8.2009 01:50 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tučňák míří k branám Skeldalu
    co tak zkusit je nějakým způsobem sehnat ? dyt je to death game , od death company , třeba by se nějak dalo uhnat někoho k vydání zdrojáků :-D
    Realita bude asi taková že zdrojáky F1-2 už nespatří světlo světa...
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    Fluttershy, yay! avatar 18.8.2009 06:40 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tučňák míří k branám Skeldalu
    ...dyt je to death game , od death company...

    s/death/dead

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Marek Bernát avatar 18.8.2009 12:00 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tučňák míří k branám Skeldalu

    s@dead@dead/@ :-P

    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    Grunt avatar 17.8.2009 20:54 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tučňák míří k branám Skeldalu
    Takovou cipovinu. Ale Rivu, to by bylo.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Salamek avatar 18.8.2009 01:55 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tučňák míří k branám Skeldalu
    Prej cipovinu... , fallout 1 a hlavně 2 je hra na kterou nenechám házet špínu , je to the best z RPG žánru , ty parodie na RPG co se dnes dělají pro pubertáky se můžou jít zahrabat, holt grafika není všechno , je to jediná hra kteoru si každý rok zahraji minimálně 1 a pokaždé příjdu na něco nového
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    Grunt avatar 18.8.2009 11:43 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tučňák míří k branám Skeldalu
    Heh, v tom případě si zkus vygooglit něco o termínu Pen-&-Paper-Rollenspiel, Das Schwarze Auge.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    18.8.2009 11:50 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tučňák míří k branám Skeldalu
    Mne teda Stíny nad Rivou moc nevzaly. To jsem byl ještě zmlsanej Isharama. Ale pak jsem objevil Exult a Ultimu VII (už je tu někdo zmiňoval)… :-)
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    Salamek avatar 18.8.2009 20:22 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tučňák míří k branám Skeldalu
    nuda
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    17.8.2009 21:05 Dušan Hokův | skóre: 43 | blog: Fedora a další...
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tučňák míří k branám Skeldalu
    Na tom uz se preci pracuje.
    robotics avatar 17.8.2009 21:16 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tučňák míří k branám Skeldalu

    Tohle sleduju už tak pět let :-). A furt čekám.

    Salamek avatar 18.8.2009 01:57 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tučňák míří k branám Skeldalu
    to vypadá hodně dobře...
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    18.8.2009 12:59 slayn | skóre: 5 | blog: Cokoliv
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tučňák míří k branám Skeldalu
    kdepak. to už dávno neni pokus o znovunapsání Fallouta..
    To err is human, to arr is pirate!
    Salamek avatar 18.8.2009 20:23 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tučňák míří k branám Skeldalu
    boužel... ty projekty co se tam teď vyvíjí mě vůbec neberou , jeden vypadá použitelně ale to je nějaká zombie cipovina
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    18.8.2009 15:44 Vin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tučňák míří k branám Skeldalu
    Tohle neznám. Vím ale o tomhle projektu - http://zero-projekt.net/.
    18.8.2009 15:47 Vin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tučňák míří k branám Skeldalu
    Aha. Tak nic, to má člověk z toho, když si pořádně neprohlédne odkaz... :-)
    robotics avatar 18.8.2009 22:35 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tučňák míří k branám Skeldalu

    Až bude převod hotovej, tak  by se to mohlo upravit na Fallout dungeon.

    22.8.2009 18:46 Drew | skóre: 15 | blog: Supi_hnizdo | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tučňák míří k branám Skeldalu
    Super, díky moc, jak to jen půjde zkompilovat na 64bitu, vyzkouším to.
    5.9.2009 13:03 nhy | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tučňák míří k branám Skeldalu

    make[1]: Entering directory `/home/ondrej/Projekty/skeldal/branches/next_ghost'
    make[1]: *** No rule to make target `game/automap.c', needed by `game/automap.o'.  Stop.
    make[1]: Leaving directory `/home/ondrej/Projekty/skeldal/branches/next_ghost'
    make: *** [all] Error 2
     

    5.9.2009 20:18 Martin Doucha | skóre: 23 | blog: Yet another blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tučňák míří k branám Skeldalu

    Pár revizí zpátky jsem všechny zdrojáky předělal na C++ a projekt už obsahuje build systém postavený na autoconfu. Jestli ti po updatu zbyl v pracovním adresáři bordel, udělej čistý checkout a pak configure.

    5.9.2009 21:06 nhy | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tučňák míří k branám Skeldalu

    game/interfac.cpp: In function ‘void skeldal_soupak_draw(int, int, int, int, OBJREC*)’:
    game/interfac.cpp:1278: error: cast from ‘void*’ to ‘int’ loses precision

    5.9.2009 22:21 Martin Doucha | skóre: 23 | blog: Yet another blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tučňák míří k branám Skeldalu

    Budu hádat, x86_64? Buď se můžeš do vývoje zapojit, nebo budeš muset počkat na dokončení základního přepisu. Zatím relativně funguje jen x86 a další platformy nemám kde vyzkoušet.

    6.9.2009 10:01 nhy | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tučňák míří k branám Skeldalu

    Ano, x86_64. Som uz clenom projektu www.freeorion.org/index.php/Main_Page, ale po zaradeni next_ghost do trunk sa mozno pridam aj do projektu skeldal. Inak nie je rozumnejsie pouzivat boost? Boost je standard a je multiplatformovy.

    6.9.2009 11:34 Martin Doucha | skóre: 23 | blog: Yet another blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tučňák míří k branám Skeldalu

    Zařazení do trunk rozhodně v nejbližší době nečekej. Jednak ještě některé herní funkce v next_ghost chybí (například hraní na flétnu) a jednak se před zařazením do trunk musí kód přeportovat zpátky na Windows.

    Boost? Ani náhodou. Skeldalu teď bohatě stačí 30MB RAM. Nehodlám paměťové nároky bezdůvodně zvyšovat. Kromě toho Boost neumí nic, co bych právě nutně potřeboval.

    8.7.2010 16:47 Drew | skóre: 15 | blog: Supi_hnizdo | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tučňák míří k branám Skeldalu
    Jak to s tím vypadá, stále se to hýbe, nebo to ustalo?
    8.7.2010 16:51 Drew | skóre: 15 | blog: Supi_hnizdo | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tučňák míří k branám Skeldalu
    Ha, hýbe se to, super:-).
    10.11.2018 08:24 CIJOML
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Tučňák míří k branám Skeldalu
    Daji se nekde stahnout funkcni prelozeny binarky? Nebo kde hniji aktualni zdrojaky ktery jdou kompilovat? Dostal sem po letech chut to zahrat.

    Diky

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.