abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 22:22 | Komunita

    Na čem pracují vývojáři webového prohlížeče Ladybird (GitHub)? Byl publikován přehled vývoje za duben (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 19:11 | IT novinky

    Provozovatel čínské sociální sítě TikTok dostal v Evropské unii pokutu 530 milionů eur (13,2 miliardy Kč) za nedostatky při ochraně osobních údajů. Ve svém oznámení to dnes uvedla irská Komise pro ochranu údajů (DPC), která jedná jménem EU. Zároveň TikToku nařídila, že pokud správu dat neuvede do šesti měsíců do souladu s požadavky, musí přestat posílat data o unijních uživatelích do Číny. TikTok uvedl, že se proti rozhodnutí odvolá.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 11:22 | Zajímavý projekt

    Společnost JetBrains uvolnila Mellum, tj. svůj velký jazykový model (LLM) pro vývojáře, jako open source. Mellum podporuje programovací jazyky Java, Kotlin, Python, Go, PHP, C, C++, C#, JavaScript, TypeScript, CSS, HTML, Rust a Ruby.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 09:11 | Bezpečnostní upozornění

    Vývojáři Kali Linuxu upozorňují na nový klíč pro podepisování balíčků. K původnímu klíči ztratili přístup.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    1.5. 20:00 | Komunita

    V březnu loňského roku přestal být Redis svobodný. Společnost Redis Labs jej přelicencovala z licence BSD na nesvobodné licence Redis Source Available License (RSALv2) a Server Side Public License (SSPLv1). Hned o pár dní později vznikly svobodné forky Redisu s názvy Valkey a Redict. Dnes bylo oznámeno, že Redis je opět svobodný. S nejnovější verzí 8 je k dispozici také pod licencí AGPLv3.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    1.5. 19:22 | IT novinky

    Oficiální ceny Raspberry Pi Compute Modulů 4 klesly o 5 dolarů (4 GB varianty), respektive o 10 dolarů (8 GB varianty).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.4. 22:33 | Nová verze

    Byla vydána beta verze openSUSE Leap 16. Ve výchozím nastavení s novým instalátorem Agama.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.4. 17:44 | Zajímavý článek

    Devadesátková hra Brány Skeldalu prošla portací a je dostupná na platformě Steam. Vyšel i parádní blog autora o portaci na moderní systémy a platformy včetně Linuxu.

    karkar | Komentářů: 0
    30.4. 12:11 | Humor

    Lidi dělají divné věci. Například spouští Linux v Excelu. Využít je emulátor RISC-V mini-rv32ima sestavený jako knihovna DLL, která je volaná z makra VBA (Visual Basic for Applications).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    30.4. 10:44 | IT novinky

    Revolut nabídne neomezený mobilní tarif za 12,50 eur (312 Kč). Aktuálně startuje ve Velké Británii a Německu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 36
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (58%)
     (1%)
     (9%)
     (21%)
     (4%)
     (1%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 504 hlasů
     Komentářů: 19, poslední 30.4. 11:32
    Rozcestník

    Vložit další komentář
    Luboš Doležel (Doli) avatar 17.6.2007 19:14 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    Docela se divím majiteli domény, že v WHOISu svou identitu nekryje.
    17.6.2007 19:19 . | skóre: 8 | blog: ,
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    nebo musela domena nejak smazala
    andree avatar 17.6.2007 19:22 andree | skóre: 39 | blog: andreeeeelog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    pri vysetrovani by sa to aj tak muselo zverejnit, nie? inak... bol som tu s tym skor ;-) :-D
    Luboš Doležel (Doli) avatar 17.6.2007 19:39 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    To by po nich musel jít Interpol... DomainsByProxy na nějakou českou policii AFAIK kašle.
    honzous avatar 18.6.2007 15:07 honzous | skóre: 17 | blog: /var/log/honzous.log
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    Ja myslim, ze majitel domeny svou identitu kryje nepravdivymi udaji. Proto se velice bavim nad prohlasenim CT, ze uz odhalili majitele domeny :-D
    Nevykej mi, ja ti taky nebudu vykat...↵ Mar 13 11:53:32 nevykat last message repeated 2324661 times
    freshmouse avatar 17.6.2007 19:46 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    Celou "uměleckou" organizaci, resp. její členy, je nejlépe co nejpřísněji potrestat. Lidem to možná přijde vtipné -- haha, hekři si udělali srandu --, ale takovýto teroristický útok mohl způsobit daleko větší škody, než poplašené diváky.

    Podobné "vtípky" by si lidé neměli dovolovat. A pokud ano, měli by za ně nést následky (tento případ bych viděl na několik let nepodmíněně pro každého zúčastněného).

    A nejvíc mě pobavil ten idiot Jandák, který na to řekl, že srandu si dělají lidé po celém světě a není důvod, proč by tady neměli. Bylo by proto hezké si z něj vystřelit a na lékařské prohlídce mu plně v duchu srandy diagnostikovat nějakou nevyléčitelnou nemoc. Sranda musí být!
    Luboš Doležel (Doli) avatar 17.6.2007 19:50 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    Je mi to líto, ale já se velmi dobře pobavil a zasmál :-D
    freshmouse avatar 17.6.2007 19:55 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    Dobře, ty ses velmi dobře pobavil. Ale co ostatní? Jak na ostatní zapůsobí, když vidí jaderný výbuch? Co mohou v takové chvíli provést?

    Co kdyby třeba v roce, dejme tomu, 1936 rozhlas hlásil napadení Německem? Taky by to bylo vtipné? Anebo v Africe. Tam by mohli hlásit, že přivezli jídlo. Somálci by se jistě od srdce zasmáli, kdyby zjistili, že to byl žert.

    Mám legraci rád, ale co je moc, to je moc.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 17.6.2007 19:58 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    Pro mě za mě si mohou vyplašení lidé dělat, co chtějí. Ale nápis www.ztohoven.com na obrazovce a takový zvláštní výbuch (proč to tu kameru třeba nepoškodilo?) by mě asi moc nevyplašil.

    A i kdyby to bouchlo, co tak můžu dělat - tady žádný kryt není a neuteču před tím.
    freshmouse avatar 17.6.2007 20:02 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    Aha, takže když je někde poblíž jaderný výbuch, tak ty začneš racionálně uvažovat, jak mohla ta kamera přežít (nehledě na to, že byla dost daleko, takže skutečně mohla), a začneš po obrazovce hledat URL...

    K druhému odstavci: proč vůbec máme policii, když se stejně páchá trestná činnost?
    kyknos avatar 17.6.2007 20:04 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    Racionálně uvažovat by člověk měl pokud možno pořád, ovšem především, nastane-li v okolí jaderný výbuch. Bez uvažování se totiž přežít nedá.

    Policie je především nástroj státu k buzerování slušných lidí a partner mafie, alespoň takovou zkušenost mám já.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    freshmouse avatar 17.6.2007 20:09 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    Člověk ne vždy uvažuje racionálně, ať se ti to líbí, nebo ne. V krajních mezích (říká se tomu tak?) člověk dělá věci jinak, než "normálně".

    Jestli se ti policie nelíbí, je mi tě líto. Neříkám, že funguje, jak by měla, ale pořád je to lepší, než bez ní.

    Mimochodem, koukám, že jsi navázal na mou patičku: tvoje "Křesťanství není krásná myšlenka, kterou se nepovedlo realizovat, ale zrůdná myšlenka, kterou se realizovat povedlo." vs. moje "Komunismus není krásná myšlenka, kterou se nepovedlo realizovat, ale zrůdná myšlenka, kterou se realizovat povedlo." :-)
    kyknos avatar 17.6.2007 20:11 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    Jj, pěkná patička.

    Co se policie týče, zdá se, že nemáš mnoho zkušeností.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    freshmouse avatar 17.6.2007 20:13 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    Nemám žádné zkušenosti s policií (osobní). Jen nechápu, jak by mohla společnost fungovat bez policie nebo obdobné instituce.
    kyknos avatar 17.6.2007 20:19 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    To já si představit umím, zvlášť kdyby měla instituci jinou, byť třeba stejně pojmenovanou, ale jinak fungující.

    Já mám osobních zkušeností habaděj:

    1) Po brutálním přepadení, když jsem se probral z bezvědomí jsem byl zatčen (naštěstí mě fízlům sebrali doktoři). Několik dní jsem byl s kamarádem vedený jako útočník, přestože jsme byli neozbrojení, v papučích, kamarádovi bylo asi 14, a útočníci byli ozbrojeni, měli psa atd. Prostě stačilo, když policajtům řekli, že jsme je přepadli my.

    2) Evidentní vražda blízké osoby uzavřená jako sebevražda.

    3) Jednou jsem volal policii do Stromovky k akutnímu násilnému činu. Nepřijeli, protože chtěli znát jméno ulice. Nekecám.

    atd.

    Bylo by lépe bez TÉTO policie.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    freshmouse avatar 17.6.2007 20:23 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    Já nechci hájit evidentní chyby policie, které tu přednášíš. Musíš ale uznat, že policie vykonala pro společnost i spoustu dobrých činů.
    kyknos avatar 17.6.2007 20:24 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    V mém okolí jsem si žádného nevšiml.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    freshmouse avatar 17.6.2007 20:27 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    No, ono to je možná i tím, že se vždycky víc vypichují ty špatné věci, než ty dobré. A když nic jiného, tak např. samotná přítomnost policisty nebo strážníka zajisté snížila kriminalitu.
    kyknos avatar 17.6.2007 20:28 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    Mluvím o osobní zkušenosti, ne o informacích z médií.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    freshmouse avatar 17.6.2007 20:32 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    A já mluvím o prokázaných faktech.
    kyknos avatar 17.6.2007 20:39 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    Jsem na ně zvědavej...
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    freshmouse avatar 17.6.2007 20:41 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    A jsem v pytli. Teď abych to někde vyhledával.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 17.6.2007 20:04 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    Omlouvám se, ale já nejsem člověk, který panikaří.

    Už vidím, jak někdo hází někam do hor nějakou pidiatomovku ;-)
    freshmouse avatar 17.6.2007 20:11 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    Jo, jasně. Ve světě se dějí věci. Já zas nechápu, jak může někdo říkat, že tyhle aféry každého jenom otravují a že by ty internety zakázala. Nechápu to, ale stalo se to.
    17.6.2007 20:37 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    nehledě na to, že byla dost daleko, takže skutečně mohla
    Co ty si měl z fyziky? :)
    freshmouse avatar 17.6.2007 20:38 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    Mlč, Marku. :-P
    17.6.2007 20:39 . | skóre: 8 | blog: ,
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    OMG :-D
    freshmouse avatar 17.6.2007 20:04 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    A ještě k druhému odstavci. Vy na škole neprobíráte bezpečnost v krizových situacích? To je škoda, protože se tam probírá i ohrožení jaderným výbuchem -- i když nemáš po ruce kryt, jsou postupy, jak se bránit. Je to toiž lepší, než nic.
    17.6.2007 20:05 . | skóre: 8 | blog: ,
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    znam tohle jsem ucili ve skole
    freshmouse avatar 17.6.2007 20:25 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    Já se dokonce domnívám, že je to povinné (někde se i podepisuje seznámení s těmito pravidly bezpečnosti).
    xxx avatar 17.6.2007 20:28 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    To je jasne Duck and cover. :-)
    Please rise for the Futurama theme song.
    18.6.2007 09:38 jm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    :-D :-) :-D
    Luboš Doležel (Doli) avatar 17.6.2007 20:12 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    Ne, to neprobíráme.
    17.6.2007 20:00 . | skóre: 8 | blog: ,
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    vím to je pravda
    17.6.2007 20:33 Linux.pathfinder | blog: pathfinder
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    Nevim. Videl jsem to. A Prislo mi to jako pekna kravovina. Podivej se jak vypada jaderny hrib a pak si to srovnej s tamtim v televizi.... Spis by me napadlo, ze se jedna o vybuch v nejakem skladu (podobny jako byl na slovensku). Mimo to, jeho rozmery byly vzhledem k perspektive krajiny prilis male....

    Potrestat? Za co. V prve rade by meli potrestat Janecka (reditel CT), za to ze na vedoucich funkcich udrzuje Gestapaky-milicionare-mlaticky....
    xxx avatar 17.6.2007 20:37 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    JJ, taky jsem si říkal, proč všichni říkají, že to je atomovej hřib. Vždyť podobného efektu lze dosáhnout i konvenčními výbušninami. Kdybych to viděl živě, tak bych si taky říkal, že tam bouchnul nějakej sklad.
    Please rise for the Futurama theme song.
    17.6.2007 21:18 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    V prve rade by meli potrestat Janecka (reditel CT), za to ze na vedoucich funkcich udrzuje Gestapaky-milicionare-mlaticky....
    AFAIK on sám byl také člen milicí, tudíž ze zákona nesmí být ředitelem ČT.
    Quando omni flunkus moritati
    17.6.2007 21:34 Linux.pathfinder | blog: pathfinder
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    fascinuje me, ze tohle nikoho nezajima. To totiz na rozdil od dnesniho "vybuchu v TV" neni vtip. To je tragedie!
    17.6.2007 22:36 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    Mě to sere, ale co s tím nadělám...
    17.6.2007 20:44 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    tobe ten vybuch pripadal realny? Asi jsem zhyckany specialnimi efekty, ale me vubec.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    freshmouse avatar 17.6.2007 20:46 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    Když ti lékař ukáže plíce, budou ti připadat jako ty, co znáš z kreseb v učebnici?
    18.6.2007 07:19 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    Masmediim moc neverim a beru jejich zpravy s rezervou.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    xxx avatar 17.6.2007 20:46 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    No pripadalo mi to jako realnej vybuch, nikoliv realnej atomovy vybuch.
    Please rise for the Futurama theme song.
    17.6.2007 21:21 _____ | skóre: 5 | blog: Poznámky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    Tady je to dobře vidět. Ne, na tohle by mě nenachytali.
    17.6.2007 21:23 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    Ale co ostatní? Jak na ostatní zapůsobí, když vidí jaderný výbuch? Co mohou v takové chvíli provést?
    Já bych si řekl, že někdo zase zkouší zopakovat válku světů podobně jako jsem si to říkal i první půlhodinu po tom, co jsem jedno zářijové úterý před 6 lety přišel domů a viděl v televizi stoupat hustý dým z jednoho věžáku...
    kozzi avatar 17.6.2007 22:50 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    No, vidíš to moc černě. Ano je pravda že to bylo kapánek moc, ale trestat je vězením, je úplná zhovadilost. Jinak já to ráno viděl, a první věc co jsem udělal bylo, že jsem přemýšlel zda jsem se včera neožral a nemám hlucinace. Došel jsem k závěru, že jsem včera nikde nebyl a tudíž to halucinace asi nebudou. Tak jsem si řek, že je asi nějakej den typu april a šel se vklidu najíst. Jinak výbuch atomovky by v životě nevypadal takto.
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    freshmouse avatar 17.6.2007 23:08 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    A co když to jednou nebude apríl? Půjdeš se taky v klidu najíst?
    kozzi avatar 17.6.2007 23:11 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    Asi jo, to víš já mám rád jídlo, a pokud bych si měl vybrat, tak raděj umřu s naplněným žaludkem. A potom si zajdu do sklepa, který byl stavěn jako protiatomový kryt, ještě že ti rusáci na ničem nešetřili.
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    17.6.2007 23:23 p
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    Kdyby ve zprávách nebylo, že to má připomínat jaderný výbuch, tak si maximálně (ale spíš ani to ne) řeknu, že tam něco pořádně bouchlo. A ztohoven by mě asi v odhadu taky pomohlo.

    P.S. Zažil jsem branou výchovu.
    18.6.2007 08:43 Tom.š Ze.le.in | skóre: 21 | blog: tz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    Co kdyby třeba v roce, dejme tomu, 1936 rozhlas hlásil napadení Německem? Taky by to bylo vtipné??,,
    No, někdy v té době (koncem třicátých let) měla docela úspěch Wellesova rozhlasová adaptace Války světů...
    H0ax avatar 17.6.2007 19:55 H0ax | skóre: 36 | blog: Odnikud_nikam
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    Naprosto souhlasím. Vybavil se mi kus textu ze Zátahu na hackery aka Dokument 911. Tehdy telefandové přesměrovali tuším číslo na starostu někam na erotickou linku. Bylo to vtipné? Možná v tu chvíli pro ně. Co by se stalo, kdyby místo starosty přesměrovali někam jinam záchranku či hasiče? Zavřít a nechat lepit pytlíky!
    uid=0(root) gid=0(root) skupiny=0(root)
    kyknos avatar 17.6.2007 19:57 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    To choose order over disorder, or disorder over order, is to accept a trip composed of both the creative and the destructive. But to choose the creative over the destructive is an all-creative trip composed of both order and disorder. To accomplish this, one need only accept creative disorder along with, and equal to, creative order, and also willing to reject destructive order as an undesirable equal to destructive disorder. The Curse of Greyface included the division of life into order/disorder as the essential positive/negative polarity, instead of building a game foundation with creative/destructive as the essential positive/negative. He has thereby caused man to endure the destructive aspects of order and has prevented man from effectively participating in the creative uses of disorder. Civilization reflects this unfortunate division.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    17.6.2007 19:59 thingie
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    Naopak, podobné věci by měly bejt v televizi nejlíp každou hodinu.
    17.6.2007 20:02 _____ | skóre: 5 | blog: Poznámky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    freshmousi to je vtip?

    Já se u toho skvěle bavil, tenhle hack je oproti lamerům měnícím stránky naprostý majstrštyk a připomínalo mi to nejvíc toho týpka z filmu Hackers jak se mu nelíbil pořad v televizi, tak si ji hacknul a pustil Krajní meze. :-)

    I když teda uznávám, že lidem nemajícím rádi černý humor to vtipné přijít nemuselo.
    kyknos avatar 17.6.2007 20:05 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    +23
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    freshmouse avatar 17.6.2007 20:10 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    Pozor, já mám rád černý humor. Dokonce velmi. Tohle s humorem nebo dokonce uměním ale nemá žádnou styčnou plochu.
    17.6.2007 20:29 _____ | skóre: 5 | blog: Poznámky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    Je to poněkud drsnějšího ražení, to uznávám. Možná posuzuju jinak, protože jsem se o tom dozvěděl až teď - bydlet někde v okolí a ovlivnit mě to do té míry, že bych v tu chvíli řešil co dřív, tak asi čumím. Když se nad tím ale zamyslíš, tak se _vůbec nic nestalo_ - vtípek jako každý jiný. Má to jednoznačně pozitivní efekt v tom, že to prověřilo, jakým způsobem by někdo (třeba zodpovědné osoby) v podobné situaci v reálu zareagovali, případně v tom, že si přinejmenším budou dávat víc pozor v tom, co se objeví v televizi. Výsledný efekt se mi zdá spíš pozitivní, pokud se někomu v důsledku toho něco nestalo, o čemž nemám informaci. Zhruba nějak takhle to vidím já. Nevím, jaké divadlo se okolo toho dělo, spíš bych řekl, že ne moc velké - zjistit, že k výbuchu nedošlo snad nemůže trvat tak dlouho, nevím.
    freshmouse avatar 17.6.2007 20:36 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    Nejde o to, jak moc je to drsný humor. To je stejné, jako kdyby někdo zastřelil na ulici pět lidí, ale řekl při tom veselou anekdotu...

    A že se nic nestalo? Nechci působit jako mravokárce, ale co nám říkali rodiče? Neblbněte, teď se třeba nic nestalo, ale příště může. A já s tím souhlasím.
    17.6.2007 20:38 Linux.pathfinder | blog: pathfinder
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    No. pominu-li to, ze podobnost s jadernym vybuchem by me ani ve snu nenapadla, tak se tady bavime o imitaci nejakeho vybuchu v televizi... Jak uz jsem rekl vyse. Ohledne ceske televize jsou mnohem zavaznejsi preciny, ktere by se mely prsine trestat, ale neni na to politicka ani legislativni vule.... Je to hnuj.
    17.6.2007 20:46 _____ | skóre: 5 | blog: Poznámky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    To je stejné, jako kdyby někdo zastřelil na ulici pět lidí, ale řekl při tom veselou anekdotu...
    Ne, to je jakoby někdo řekl že zastřelil 5 lidí a potom řekl, že si dělal jen legraci. Není to sice přesné, ale lepší.
    A že se nic nestalo? Nechci působit jako mravokárce, ale co nám říkali rodiče? Neblbněte, teď se třeba nic nestalo, ale příště může. A já s tím souhlasím.
    Já to hodnotil jako něco, co už se stalo a tedy to nemůžeme vrátit zpět. Takhle si alespoň nebudeme namlouvat, že to co je v televizi musí být vždycky pravda. IMHO smysl těchto věcí je v tom, ukázat na to, kde je problém (když pominu motivaci vystřelit si z někoho nebo honit něco jako hack skill či co), což to ukázalo. Pokud se v důsledku toho nikomu nic nestalo, nebyl bych na ně příliš přísný.
    17.6.2007 20:48 _____ | skóre: 5 | blog: Poznámky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    Tedy - mimojiné. Alespoň si budou lidi informace lépe ověřovat.
    freshmouse avatar 17.6.2007 20:50 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    Takže do zpráv musíme vkládat kachny, aby si to lidé ověřovali?
    17.6.2007 20:51 _____ | skóre: 5 | blog: Poznámky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    Ne.
    17.6.2007 22:08 jm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    ale takovýto teroristický útok mohl způsobit daleko větší škody, než poplašené diváky.
    Ty ses normalni magor s mozkem vyplachnutym Americanama, nech se vysetrit a hospitalizovat. Urychlene.
    freshmouse avatar 17.6.2007 22:52 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    Ano. Taky jsem přívržencem Klause, zfanatizovala mě ODS, mám nacistické názory, jsem rasista, nenávidím přírodu, když jsem byl malý, rozšlápl jsem šneka, jsem feťák, hulvát, plivu na zem, žvýkám příliš nahlas, krkám po jídle, oblékám se strašně nebo ještě hůř, poslouchám punk, okrádám stařenky, jsem drzý na rodiče, propadám ve škole, chodím za školu, nepíšu úkoly a hlavně: používám Winows Vista. Huá, huá, jsem tak zléj...

    Ještě něco, nebo je to všechno, co, ty skupino?
    17.6.2007 23:46 jm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    Huá, huá, jsem tak zléj...
    Ne, ty jses jenom kapitalni vul, to je vsechno.
    freshmouse avatar 17.6.2007 23:47 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    Ó, ó, kdo mi sebral lopatičku?
    pools avatar 18.6.2007 15:05 pools | skóre: 19 | blog: Svědek Damdogův | Opava/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    Zapomněls na xenofobika a fakt že jsi myš.
    Vivre libre ou mourir!
    17.6.2007 22:20 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    Freshmousi, nejsi ty náhodou onen nejchytřejší programátor v republice z roota? Děsně mi ho totiž připomínáš ;-)
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    freshmouse avatar 17.6.2007 22:45 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    Nejsem, nebo o tom nevím. :-D
    18.6.2007 13:10 HS | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    Myslis toho, co proslavil poruchu osobnosti ?
    18.6.2007 15:14 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    Nee, myslím Stena z posledního komixu ;-)
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    18.6.2007 15:16 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    z diskuse k poslednímu komixu, aby bylo jasno ... :-D
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    18.6.2007 16:09 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    Jojo, už jsem ho šoupnul do patičky. ;-)
    17.6.2007 23:16 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    Proste si se posral strachy a ted se obhajujes:-)
    V podstatě nic nevím
    freshmouse avatar 17.6.2007 23:17 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    Teď jste mě odhalili. :-D
    18.6.2007 12:26 klassik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    Jo je to tak. chvili to trvalo ale podle zapachu sme na to prisli:-)
    17.6.2007 19:52 tom112233 | skóre: 21 | blog: tpikalek | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    Trochu mimo téma:

    Funguje vám web ztohoven.com? Když zadám tuto adresu do prohlížeče, adresa je ztohoven.com, ale ukazuje mi to obsah serveru na mém PC (jakoby byla adresa 127.0.0.1)... Stejně tak ping:
    tpikalek@tpikalek-desktop:~$ ping -c 1 ztohoven.com
    PING ztohoven.com (127.0.0.1) 56(84) bytes of data.
    64 bytes from localhost (127.0.0.1): icmp_seq=1 ttl=64 time=0.014 ms
    
    --- ztohoven.com ping statistics ---
    1 packets transmitted, 1 received, 0% packet loss, time 0ms
    rtt min/avg/max/mdev = 0.014/0.014/0.014/0.000 ms
    
    Co jsem zase podělal? :-D
    Luboš Doležel (Doli) avatar 17.6.2007 19:53 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    Nastavili záznam na 127.0.0.1, toť vše.
    $ host ztohoven.com
    ztohoven.com has address 127.0.0.1
    ztohoven.com mail is handled by 5 mail.ztohoven.com.
    
    17.6.2007 19:57 tom112233 | skóre: 21 | blog: tpikalek | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    Aha, to mě nenapadlo...už jsem se lekl, že jsem zase něco blbě nastavil. Díky, teď aspoň můžu s klidem spát :-)
    17.6.2007 22:57 David Fridrich | skóre: 2 | blog: major_zeman | Praha 6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    jestli ty stranky stejne chces videt, zjistil jsem, jakou meli ip adresu pres whois a prihodil do /etc/hosts, echo 87.236.199.87 ztohoven.com">>/etc/hosts //ale skoro nic tam neni, pripada mi to vcelku nevinne, ale nic takovyho bych asi neudelal, spis mi vadi ta cenzura, komu prospeje?
    17.6.2007 19:56 . | skóre: 8 | blog: ,
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    to musi divakum radost aby jste mohli platit ceske statni televiza :-)
    kyknos avatar 17.6.2007 20:01 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    lol
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    17.6.2007 20:11 laurel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    Mam rad taketo haluzne videa.Toto coolove video by sa hodilo ako intro do nejakej gamesy napr.: World in Conflict alebo Fallout2.Meno skupiny je ztohoven.com.Rozmyslam ci je to "100hoven" alebo "z toho ven" :-)
    xxx avatar 17.6.2007 20:21 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem

    Ty jo takovej poprask kvuli jednomu prdu. Kdyby mi nikdo nerek, ze to mel byt atomovy hrib, tak by me to ani nenapadlo. jen bych si myslel, ze tam doopravdy neco odstrelili :-).

    Jinak autori by meli byt patricne potrestani. Jako fajn legrace, ja bych klidne udelal stejnou ptakovinu, kdyby me nejaka podobna napadla. Nicmene autori byli nekde kde nemeli co delat, a sahali na veci, ktere nejsou jejich a nekomu patri. A tvrdit, ze by je vlastne nikdo nemel trestat, protoze jsou to nejaky mladi umelci, progresivni umelci, nebo ja nevim co, tak ztoho se mi dela spatne. Nadruhou stranu, ti co broji za tresty za sireni poplasne zpravy ci jeste tezsi zlociny, tak by se meli taky trochu mirnit, a nenechavat se unest prilisnou medializaci tohoto pripadu.

    Please rise for the Futurama theme song.
    17.6.2007 20:22 Ses | skóre: 16 | blog: Nevím nic, ale zato to vím správně | Ivančice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    Nedělám to moc často, ale souhlasím s freshmouse. Mám rád černej humor, ale tohle mě moc vtipný nepřišlo...

    Chápu, že někomu to přišlo vtipný, ale více chápu lidi, kterým to vtipný nepřišlo...
    Nikdo mi nerozumí. Jsem záhadný.
    Luk avatar 17.6.2007 22:18 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    Docela se divím, že členové "umělecké" skupiny Ztohoven alias 100 hoven ještě nesedí za katrem. Za dobu svého působení už spáchali řadu trestných činů (stačí vzpomenout třeba přelepování plakátů nebo nelegální vernisáž v metru). Zřejmě jim orgány činné v trestním řízení žerou to, že jde o umění.

    Ostatně nejsou sami. Do podobné sorty patří také například Rafani, známí svou defekací ve Veletržním paláci nebo shozením obrazu do přehrady. Nevidím důvod, proč by všichni, kdo se takto chovají, neměli být potrestáni stejně, jako ti, kdo se nezaštiťují uměleckým cílem svého konání.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    freshmouse avatar 17.6.2007 22:55 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    Přesně tak. Hajzlové, ne umělci, jsou to.
    17.6.2007 23:17 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    Nahnat je do Miselinky tahat gumy!

    Promin, nedalo mi to :-D
    19.6.2007 13:58 99hoven
    Rozbalit Rozbalit vše Re: S
    nahnal bych je do mišelinky tahat pneumatiky, hajzly jedny intelektuálský.
    Luk avatar 17.6.2007 23:56 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    Teď jsme si na něco vzpomněl - a sice na šílence, který odpaloval bomby u soch a pomníků (sice také na železničních tratích i jinde, ale to teď není podstatné). Také to mohl považovat za umění, nicméně já to označuji za prachsprostý zločin.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    freshmouse avatar 17.6.2007 23:59 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    Stejně tak třeba graffiti. (Některým) lidem to připadá jako umění, ovšem dokud jim někdo nepočmárá barák nebo auto... (Proti počmárávání vyhrazených prostor nic nemám.)
    kyknos avatar 18.6.2007 00:32 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    Představ si, že to některým připadá jako umění i na jejich vlastním baráku.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    18.6.2007 12:29 klassik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    jenomze grafiti je fakt umeni. Ale jestli pokladas bezduche cmarani po domech jako grafiti tak nevis o cem je rec.
    freshmouse avatar 18.6.2007 12:35 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    Hele, kde bydlíš? Že bych ti na stěně nechal nějaké to umělecké dílo, byl by to jistě kulturní zážitek!
    Dalibor Smolík avatar 18.6.2007 12:36 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    + 1
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    18.6.2007 12:54 Hynek (Pichi) Vychodil | skóre: 43 | blog: Pichi | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    Tak hele, to co dělá třeba timo z Bohunic rozhodně umění je, jenže to bys to musel vidět.
    XML je zbytečný, pomalý, nešikovný balast, znovu vynalézané kolo a ještě ke všemu šišaté, těžké a kýčovitě pomalované.
    freshmouse avatar 18.6.2007 12:58 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    Jasně, umění to je. Ale divil by ses, co všechno je umění. Bílý čtverec a podobné věcičky. Ať už je ale umění cokoli, nechci to na svém majetku.
    kyknos avatar 18.6.2007 13:16 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    No jo, ale svou barbarskou nechuť k umění nemůžeš zobecňovat na všechny :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    freshmouse avatar 18.6.2007 13:01 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    A jinak, jsem Pražan, takže graffiti vídám celkem často. Některá se mi líbí hodně, jiná méně, další vůbec. Ale ani to nejhezčí graffiti nechci na svém (ani veřejném) majetku.
    kyknos avatar 18.6.2007 13:16 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    A myslíš, že je tvé "chci" to podstatné?
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    freshmouse avatar 18.6.2007 13:19 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    A tvé "nechci" bylo podstatné, když tě policisté mlátili?
    kyknos avatar 18.6.2007 13:50 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    policisté?

    plácáš nesmysly. jaké máš ty právo určovatg, jak kdo naloží s veřejným prostranstvím?
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    freshmouse avatar 18.6.2007 13:56 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    S veřejným majetkem (ostatně stejně jako s kterýmkoli jiným) se musí nakládat dle zákonů. Já mám právo vyžadovat, aby tomu tak skutečně bylo.
    kyknos avatar 18.6.2007 15:52 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    Jednak žádný zákon, který by něco takového obecně zakazoval není (mnohde je to naprosto legální), druhak vyžadovat můžeš, a dokonce si u toho můžeš dupnout, ale to je asi tak všechno.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    freshmouse avatar 18.6.2007 15:55 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    On není zákon, který by zakazoval poškozovat cizí majetek? :-D
    kyknos avatar 18.6.2007 16:00 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    Poškozovat? Asi ano. Ale o tom nemluvím.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Luk avatar 18.6.2007 19:07 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem

    Pozor, je na to dokonce speciální "sprejerský" paragraf:

    § 257b
    (1) Kdo poškodí cizí věc tím, že ji postříká, pomaluje či popíše barvou nebo jinou látkou, bude potrestán odnětím svobody až na jeden rok nebo peněžitým trestem.
    (2) Odnětím svobody na šest měsíců až tři léta nebo peněžitým trestem bude pachatel potrestán, způsobí-li činem uvedeným v odstavci 1 značnou škodu nebo spáchá-li takový čin opětovně nebo spáchá-li takový čin jako člen organizované skupiny nebo spáchá-li takový čin na věci, která požívá ochrany podle zvláštních předpisů.
    (3) Odnětím svobody na dvě léta až osm let bude pachatel potrestán, způsobí-li činem uvedeným v odstavci 1 škodu velkého rozsahu.

    Podle mého názoru je tento paragraf nesmyslný, protože kdo např. postříká sklo autobusu, bude potrestán přísněji než ten, kdo ho rozbije (nebo do něj třeba něco vyryje). Přesněji řečeno, pokud škoda nepřekročí 5000 Kč, bude rozbití posuzováno jako přestupek, kdežto postříkání vždy jako trestný čin.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    kyknos avatar 18.6.2007 22:25 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    No ale je tam pořád podmínka škody...
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Luk avatar 18.6.2007 23:00 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    Ale ta škoda může být libovolně malá.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    kyknos avatar 19.6.2007 00:06 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    je nulová škoda škoda? je záporná škoda škoda?
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Luk avatar 19.6.2007 00:52 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem

    Nulová škoda = majiteli věci je to jedno
    Záporná škoda = majiteli věci se to líbí (souhlasí s tím)

    Bavíme se o tom, když někdo něco postříká a majitel věci s tím nesouhlasí. V tom okamžiku vzniká automaticky škoda a není co řešit.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    kyknos avatar 19.6.2007 01:59 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    Původní diskuse byla o tom, když s tím nesouhlasí freshmouse, nikoliv majitel.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Dalibor Smolík avatar 19.6.2007 11:56 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    Stojím za Freshmousem. Veřejné prostranství podléhá rozhodnutí nějakých orgánů, třeba obecního úřadu, atd. Někde mohou být rozumní lidé, jinde troubové. :-) Ale v každém případě není možné, aby do veřejného prostranství zasahoval někdo o své vlastní vůli. Jistě, proč by nebyly plochy (betonové sloupy, stěny) určeny pro grafiti. Pokud se ty plochy proto předem určí. Ale když se za drahé peníze omítne historická památka na Malé Straně a někdo se rozhodne, že ji ještě více "zvelebí" - to je něco jiného. Navíc: jestli se tomu samozvanému "umělci" jeho dílo líbí, znamená to, že se musí líbit i všem ostatním? O umístění uměleckého díla vždy rozhodovaly příslušné orgány. Ale např. sochař nikdy nemohl dát na náměstí svoji sochu, aniž by se s někým radil nebo žádal od svolení... Tak tomu nebylo ani za starého Říma :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    kyknos avatar 19.6.2007 14:56 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    O umístění uměleckého díla vždy rozhodovaly příslušné orgány.
    Tragická "myšlenka", se kterou se nemohu ztotožnit.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Luk avatar 19.6.2007 14:59 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    Tragická myšlenka je, když se někdo cítí být povolanější k rozhodování o osudu veřejného majetku než demokraticky volené orgány.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Dalibor Smolík avatar 19.6.2007 15:50 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    Na vlastní zahrádce si mohu postavit třeba padesát trpaslíků. Každému může být jedno, zda se někomu líbí nebo připadá jako kýč. Ale postavit trpaslíka před autobusovou stanici už není moje soukromá věc. To by měl rozhodnout starosta. A pokud rozhodne tak, že se to lidem líbit nebude, příští volební období zvolen nebude. Asi tak. Něco podobného to bude asi i s těmi graffiti.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    kyknos avatar 19.6.2007 16:50 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    Kdyby to na světě tak chodilo, byl by to ošklivý a nudný svět. Naštěstí to je ale často jinak.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Luk avatar 19.6.2007 17:50 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    Já vím, punk is not dead :-D
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    17.6.2007 20:46 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    Vypadá to spíš jako kdyby někdo odstřeloval skálu. :)
    17.6.2007 22:03 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    Emh, tohle vypadá jako jaderný výbuch asi tak, jako se trabant podobá formuli. ;-) (Promiň, Eriku. :-D)
    David Heidelberg avatar 17.6.2007 23:24 David Heidelberg | skóre: 46 | blog: blog_
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    Hmm, rád bych se na to podíval.. jen kdyby pod amd64 fungoval nějaký flashplayer.... :-D

    0K!AS
    kozzi avatar 17.6.2007 23:26 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    ALe to funguje, jak normalni flashplayer, tak mozna i gnash
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    David Heidelberg avatar 17.6.2007 23:52 David Heidelberg | skóre: 46 | blog: blog_
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    sudo apt-get install flashplugin-nonfree
    E: Balík flashplugin-nonfree nemá kandidáta pro instalaci
    
    18.6.2007 00:10 marbu | skóre: 31 | blog: hromada | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    můžeš zkusit youtube-dl a mplayer
    There is no point in being so cool in a cold world.
    David Heidelberg avatar 18.6.2007 01:26 David Heidelberg | skóre: 46 | blog: blog_
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    děkuju, děkuju, děkuju.. tohle jsem potřeboval.. :-) youtube-dl + vlc(videolan) rulezzz ;-)

    0K!AS
    18.6.2007 01:34 _____ | skóre: 5 | blog: Poznámky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    Jen tak mimochodem na tom mém blogu je i Jak na Flash v 64bit Ubuntu.
    David Heidelberg avatar 18.6.2007 01:44 David Heidelberg | skóre: 46 | blog: blog_
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    není potřeba, reklamy v Flashy mě nechybí ;-) stačí youtube ;-)

    0K!AS
    18.6.2007 15:19 . | skóre: 8 | blog: ,
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    bve flashu dokonce ctete taky i LinuxExpres 6/07 Flash jede ve 64bitu :-)
    18.6.2007 18:09 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    flashblock je skvělá věc. ;-)
    xvasek avatar 18.6.2007 00:36 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    Pod amd64 fungují i 32bit binárky. Třeba zrovna 64bit Firefox mi přijde takový kontraproduktivní.
    David Heidelberg avatar 18.6.2007 01:17 David Heidelberg | skóre: 46 | blog: blog_
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    tak už jsem se na to podíval na 32bit kompu.. No tak to bylo boží. Jen tak dál chlapci, musíme trénovat a diváky na to připravit až budou potřebovat USA otestovat nějakou tu malou atomovku ;-) aby se lidi nepolekali :-D

    0K!AS
    Jiří P. avatar 18.6.2007 12:59 Jiří P. | skóre: 24 | blog: programování
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    tak se dívám na výsledek ankety - zatím je to ano-93%, ne-10%. Ať počítám, jak počítám, součet mi pořád vychází 103%. Že by se i zde objevovaly mrtvé duše? ;)
    In a world without fences and walls, who needs Gates and Windows?
    freshmouse avatar 18.6.2007 13:03 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    Doporučuji se naobědvat. ;-)
    18.6.2007 17:04 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    Holt nekteri lidi hlasovali pro obe moznosti. Autor mel pouzit radio buttony, ne checkboxy.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    Luboš Doležel (Doli) avatar 18.6.2007 17:10 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    Asi by to chtělo v zadávacím formuláři místo "Více možností" napsat "Více možností najednou". Tipuju, že to někteří špatně chápou.
    19.6.2007 07:49 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    posli patch ;-)
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    18.6.2007 13:50 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    Nejvíce mne pobavila tisková zpráva. Hackeří podnikli útok prostřednictvím Internetu a dalších prostředků. Pozměnili záběry z kamery v Krkokoších, diváci tak nabyli dojem že v Jeseníkách vybuchla atomová bomba.

    Bez komentáře. Tu největší srandu si ze sebe dělají novináři sami, a nikdo jim nemusí pomáhat. :(
    Táto, ty de byl? V práci, já debil.
    18.6.2007 15:23 . | skóre: 8 | blog: ,
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    David Heidelberg avatar 18.6.2007 15:55 David Heidelberg | skóre: 46 | blog: blog_
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    WOW, už hlasovali 104% ;-)
    18.6.2007 20:48 fakenickname | skóre: 42 | blog: fakeblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    zapoměls říct
    OK!AS
    18.6.2007 21:13 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    To asi kvuli tomu WOW!

    ;-)
    Dalibor Smolík avatar 18.6.2007 21:57 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    ve světě WOW není 104 % žádný problém :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    David Watzke avatar 19.6.2007 07:12 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    18.6.2007 22:53 PepaSFI
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    česká televize kdysi odvysílala inscenaci která se jmenovala tuším Zahradní slavnost.Normálně hlasatelka kecala ty úvodní kecy a najednou se ozval nějaký hluk,hlasatelka se začala tvářit nervózně a najednou do studia vpadl chlap se zbraní.Pak se různě ohrožovali,vyjednávali,šli si na nervy a to celé živě v přímém přenosu.No hádejte co to bylo? Úplně stejná mystifikace která taky dost lidí pěkně vyděsila.
    19.6.2007 08:17 Martin Baleja | skóre: 13 | blog: Segmentation_Fault
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    To jo, to si pamatuju. Mám dokonce pocit že ten útočník se "jmenoval" Železný (vážně). Nicméně rozdíl je ten, že tenkrát si to televize připravila na lidi (a rejža z toho musel mít děsnou bžundu), kdežto teď si to lidi připravili na televizi (a další lidi) a to přece není fér. Přijde mi to jako vtipálek který je samé hihihi-hahaha dokud si někdo nevystřelí z něj.

    Jinak - nevidím důvod proč za tenhle vtípek někoho trestat, co jsem viděl tak ten "výbuch" nebyl zasazený do obydlené oblasti (tím myslím že u nikoho asi nemohl vzniknout dojem že právě viděl výbuch babiččiny chaloupky), drtivá většina lidí to naživo neviděla (tím myslím v přímém přenosu). Možná by si někteří lidé měli uvědomit že to sdělení "hackerů" mohlo být podstatně závažnější.
    Why are hemorrhoids called "hemorrhoids" instead of "assteroids"?
    19.6.2007 09:38 marbu | skóre: 31 | blog: hromada | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Skupina Ztohoven vyděsila v ČT atomovým výbuchem
    to mi pripomnelo jak v MF DNES byl clanek o tom, ze praska Brnenska prehrada (i s hezkou fotkou) nebo v tv byly kdysi zabery na horici narodni divadlo ... oboje bylo na aprila, ale i tak se AFAIK s tema novinama nekdo chtel soudit ...
    (nechtelo se mi to hledat, ale neco malo je v 2. odstavci zde )
    There is no point in being so cool in a cold world.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.