abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:22 | Nová verze

    Byla vydána verze 8.2 open source virtualizační platformy Proxmox VE (Proxmox Virtual Environment, Wikipedie) založené na Debianu. Přehled novinek v poznámkách k vydání a v informačním videu. Zdůrazněn je průvodce migrací hostů z VMware ESXi do Proxmoxu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:11 | Nová verze

    R (Wikipedie), programovací jazyk a prostředí určené pro statistickou analýzu dat a jejich grafické zobrazení, bylo vydáno ve verzi 4.4.0. Její kódové jméno je Puppy Cup.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:44 | IT novinky

    IBM kupuje společnost HashiCorp (Terraform, Packer, Vault, Boundary, Consul, Nomad, Waypoint, Vagrant, …) za 6,4 miliardy dolarů, tj. 35 dolarů za akcii.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 15:55 | Nová verze

    Byl vydán TrueNAS SCALE 24.04 “Dragonfish”. Přehled novinek této open source storage platformy postavené na Debianu v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:44 | IT novinky

    Oznámeny byly nové Raspberry Pi Compute Module 4S. Vedle původní 1 GB varianty jsou nově k dispozici také varianty s 2 GB, 4 GB a 8 GB paměti. Compute Modules 4S mají na rozdíl od Compute Module 4 tvar a velikost Compute Module 3+ a předchozích. Lze tak provést snadný upgrade.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:44 | Nová verze

    Po roce vývoje od vydání verze 1.24.0 byla vydána nová stabilní verze 1.26.0 webového serveru a reverzní proxy nginx (Wikipedie). Nová verze přináší řadu novinek. Podrobný přehled v souboru CHANGES-1.26.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.2 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Přehled změn v příslušném seznamu. Tor Browser byl povýšen na verzi 13.0.14.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 30.0.0 frameworku pro vývoj multiplatformních desktopových aplikací pomocí JavaScriptu, HTML a CSS Electron (Wikipedie, GitHub). Chromium bylo aktualizováno na verzi 124.0.6367.49, V8 na verzi 12.4 a Node.js na verzi 20.11.1. Electron byl původně vyvíjen pro editor Atom pod názvem Atom Shell. Dnes je na Electronu postavena celá řada dalších aplikací.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 04:11 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 9.0.0 otevřeného emulátoru procesorů a virtualizačního nástroje QEMU (Wikipedie). Přispělo 220 vývojářů. Provedeno bylo více než 2 700 commitů. Přehled úprav a nových vlastností v seznamu změn.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    23.4. 23:22 | IT novinky

    Evropský parlament dnes přijal směrnici týkající se tzv. práva spotřebitele na opravu. Poslanci ji podpořili 584 hlasy (3 bylo proti a 14 se zdrželo hlasování). Směrnice ujasňuje povinnosti výrobců opravovat zboží a motivovat spotřebitele k tomu, aby si výrobky nechávali opravit a prodloužili tak jejich životnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    KDE Plasma 6
     (72%)
     (9%)
     (2%)
     (17%)
    Celkem 727 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník


    Vložit další komentář
    9.4.2007 20:35 wifinista | skóre: 25 | blog: Nesmyslný Svět | Drozdov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaké IDE používáte?
    žádný, má nikdo jinej názor?
    Umět dobře pracovat s PC vůbec neznamená umět dobře vytvářet makra v Microsoft Office
    9.4.2007 20:35 wifinista | skóre: 25 | blog: Nesmyslný Svět | Drozdov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaké IDE používáte?
    btw, nehlasoval jsem tu jen tak náhodou před pár sekundama v jakym jazyku jsem začínal programovat!?
    Umět dobře pracovat s PC vůbec neznamená umět dobře vytvářet makra v Microsoft Office
    10.4.2007 09:39 rotoped
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaké IDE používáte?
    +1
    9.4.2007 20:41 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaké IDE používáte?
    Žádné prostředí už roky nepoužívám. Na RHIDE z DJGPP rád vzpomínám, škoda, že mi v Linuxu nikdy nefungovalo podle mých představ. Motor mě taky moc nepotěšil. Zbytek je na můj vkus dost překombinovaný.
    Cupy avatar 9.4.2007 20:41 Cupy | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaké IDE používáte?
    Je emacs IDE? - neni. --> zadne
    Václav 9.4.2007 20:42 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaké IDE používáte?
    Vim :)
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    9.4.2007 21:21 botanicus | blog: Botanicusovi povzdechy | Prachatice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaké IDE používáte?
    Presne, neni co dodat :)
    ... mam chut na jablicka ;)
    hwsoft avatar 10.4.2007 09:47 hwsoft | skóre: 19
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaké IDE používáte?
    Otazka je jestli je VIM jine nebo zadne :-)
    10.4.2007 10:02 Ash
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaké IDE používáte?
    Patří mezi "jiné".
    10.4.2007 11:34 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaké IDE používáte?
    tak o tom pochybujem...
    svido avatar 10.4.2007 23:30 svido | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaké IDE používáte?
    VIM, i kdyz ZendStudio take neni spatne. VIM bych urcite neradil mezi IDE.
    egg avatar 10.4.2007 12:40 egg | skóre: 20 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaké IDE používáte?
    vim++

    Ja zaškrtnul žádné, ale v jistém smyslu ho za IDE lze považovat. Je to především textový editor, ale mám v něm integrované vše potřebné.
    10.4.2007 17:15 peter_h | blog: need4speed
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaké IDE používáte?
    Vie vim refaktoring? A tiez ulahcenie pisania dokumentacie, UML, profilovanie, debugovanie atd.?
    10.4.2007 20:11 petris
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaké IDE používáte?
    ano
    Daniel Kvasnička ml. avatar 10.4.2007 21:53 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaké IDE používáte?
    A co pohodli? Delat se nejspis da nejak vsechno ve vsem, ale ja chci na veci prehledne GUI (mj. taky kvuli tomu, abych mohl ze spravce souboru proste pretahnout soubor do stromu projektu nebo pretahnout soubor do editovaneho textu a vlozit tam tak cestu k nemu).

    Navic sila IDE (treba konkretne Eclipse) je ve sprave projektu (zavislosti mezi projekty, virtualni slozky, export na FTP/WebDAV s kontrolou verzi souboru a grafickym znazornenim lokalnich i vzdalenych obrazku, pohodlna prace s CVS)

    Mimochodem, umi Vim debugovat lokalni i vzdalene JavaScripty ve vestavenem Gecko okne? Umi spravovat SQL databazi s prehlednou strukturou tabulek a historii dotazu? Ma perspektivy, workspaces a working sets?
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    12.4.2007 00:09 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaké IDE používáte?
    zalezi na vkusu. nekdo treba potrebuje "debugovat lokalni i vzdalene JavaScripty ve vestavenem Gecko okne", nekdo jako opravdovy muz debuger nepotrebuje ;-] konec ironie... nektere vychytavky velkych vyvojovych prostredi (Eclipse, IDEA) jsou fakt dobre, ale zalezi na tom cemu se venujete -- vyvijet, velky javovy projekt si bez toho nedokazu predstavit... na druhou stranu, pokud se stourate v low-level vecech, dokazou IDE nehorazne komplikovat zivot a pak nastupuje vim a sada unixovych nastroju a to je pak frmol.... ono se da efektivne pracovat i bez nablistenych nastroju... napriklad takovy kernel byl radu let vyvijeny bez SCM! coz si myslim, ze je takovy zaklad....
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    10.4.2007 23:16 peter_h | blog: need4speed
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaké IDE používáte?
    No tak to by som chcel vidiet, hlavne to profilovanie a UML (ja si nepredstavujem pod profilovanim, ze pustim program a dostanem nepreberne mnozstvo dat ktore si musim spracovat este v niecom inom). Vim je dobry, ale nie na vsetko (dobry je hlavne cez vzdialeny textovy pristup).
    11.4.2007 08:10 Roman Schulz | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaké IDE používáte?
    Dřív jsem hodně používal Anjutu, ale v poslední době se mi vim (gvim) začíná líbit tak přecházím na něj
    9.4.2007 20:54 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaké IDE používáte?
    podla mna ano. takze "jine"
    9.4.2007 20:47 ZeXx86 | skóre: 19 | blog: ZeXx86 blog | Orlová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaké IDE používáte?
    Zádné, kód pišu v KWrite :)
    ZeX/OS - http://zexos.org
    AraxoN avatar 9.4.2007 20:49 AraxoN | skóre: 47 | blog: slon_v_porcelane | Košice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaké IDE používáte?
    Chcelo by to check-boxy miesto radio-buttonov... Z vymenovaných používam Anjutu na C/C++ a Eclipse na Javu a PHP.
    9.4.2007 23:39 Jan Včelák | skóre: 28 | blog: Fcelda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaké IDE používáte?
    Smim li se zeptat, jakou presne ,,distribuci" Eclipse na PHP?
    AraxoN avatar 9.4.2007 23:51 AraxoN | skóre: 47 | blog: slon_v_porcelane | Košice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaké IDE používáte?
    PHPeclipse plugin... bohužiaľ neexistuje pre Eclipse 3.2, len pre 3.1
    Daniel Kvasnička ml. avatar 10.4.2007 20:51 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaké IDE používáte?
    PHPeclipse samozrejme v 3.2 funguje naprosto normalne.
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    DjAARA avatar 10.4.2007 21:40 DjAARA | skóre: 32 | Praha|Náklo|Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaké IDE používáte?
    Mě svýho času PHPEclipse posílalo Eclipse 3.2 do kytek. Od té doby jsem s PHP přešel na vim a tak nevim, zda se to zlepšilo nebo ne :-D.
    10.4.2007 22:35 Jan Včelák | skóre: 28 | blog: Fcelda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaké IDE používáte?
    No - to jsem vyzkoušel a moc se mi to nelíbí. Podle mne má PDT daleko lepší code completing.
    Daniel Kvasnička ml. avatar 10.4.2007 22:49 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaké IDE používáte?
    Ha, tak zkousim PDT a koukam, ze opravdu pokrocilo. Naposledy jsem ho zkousel v dobe, kdy na tom jeste PHPeclipse bylo lepe.
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    Kovář David avatar 10.4.2007 08:28 Kovář David | skóre: 2 | Telč
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaké IDE používáte?
    Vřele doporučuji TruStudio - i ta Foundation verze stojí za to.
    Daniel Kvasnička ml. avatar 10.4.2007 20:57 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaké IDE používáte?
    Pouzivat neco, co naposledy vyslo pred nekolika lety a vyvojari se ve foru zmuzou jen na slusnacke nic nerikajici odpovedi? Zprvu jsem TruStudiu daval sanci, ale treba co se tyka Pythonu, PyDev se vyviji velice dynamicky a slibne a dela z Eclipse spickove Python IDE. PHPeclipse taky neni spatne (i kdyz mi obcas Eclipse shazuje).
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    10.4.2007 18:05 panda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaké IDE používáte?
    http://www.eclipse.org/pdt/ officialni plugin pro PHP, vyviji ho primo Zendi
    Daniel Kvasnička ml. avatar 10.4.2007 20:57 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaké IDE používáte?
    Na tuhle vec se tesim. Jak je na tom v porovnani s PHPeclipse?
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    Jiří Němec avatar 10.4.2007 21:20 Jiří Němec | skóre: 22 | blog: BluPix | Horní Smrčné
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaké IDE používáte?
    Docela dobře to funguje, s phpeclipse jsem měl docela problémy, PDT používám asi měsíc si vůbec nestěžuji.
    Spock: "Logic, logic, logic. Logic is the beginning of wisdom, not the end.
    10.4.2007 22:34 Jan Včelák | skóre: 28 | blog: Fcelda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaké IDE používáte?
    Tak už jsem to vyzkoušel a naprosto souhlasím. A můj osobní názor je, že PDT má lepší code completing.
    12.4.2007 17:32 Goffix | skóre: 25 | blog: Powered by ArchLinux | Hradec Králové
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaké IDE používáte?
    PDT mě se*e čím dál tím víc a víc... Zlatý časy cca před rokem. Od loňského června jsem chvilku používal PHPEclipse a cca po měsíci jsem přešel na PDT/PHPIDE. Rozhodně bylo použitelnější, ale taky mělo pár nedostatků (a má do dnes).

    Pokaždý když vyšla nová verze ( né night buildy ;-) ), tak jsem upgradoval, ale cca od prosince co to přejmenovali právě na PDT, tak je to horší a horší. Vše funguje naprosto příšerně a ve všem je čím dál tím víc bugů. Nechápu co s tím dělají, ale asi před měsícem se to už vůbec nedalo používat (chybové "zpět", copy+paste smazalo formátování, apod.).

    Asi před týdnem jsem naštěstí zjistil, že se přímo z toho jejich automatickýho updatu dá stahnout ještě starší verze z listopadu minulého roku... Okamžitě jsem downgradoval a konečně mohu plnohodnotně opět pracovat ;-). Silně doporučuji!!!

    Jinak programuju v PHP každej den v práci a většinu času i doma, takže můžu ty pluginy porovnávat na dvou kompech do detailů.
    kouzer avatar 9.4.2007 20:50 kouzer | skóre: 11 | Mladá Boleslav
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaké IDE používáte?
    VIM
    Linux user #448944.
    9.4.2007 21:00 Martin Doucha | skóre: 23 | blog: Yet another blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaké IDE používáte?
    GVIM :-) Tentokrát se asi bude hlasovat pomocí komentářů a ne pomocí zaškrtávátek.
    David Watzke avatar 9.4.2007 21:25 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaké IDE používáte?
    Kate nebo Vim.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Přemek Vyhnal avatar 9.4.2007 23:11 Přemek Vyhnal | skóre: 24 | blog: Toto není blog! | Dobřichovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaké IDE používáte?
    vim nebo nevim
    NO RAPTORS!
    12.4.2007 14:24 AlYoSHA
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaké IDE používáte?
    ja vim
    9.4.2007 21:30 ...............23 | skóre: 15 | blog: Various Stuff blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaké IDE používáte?
    Jedine KDevelop, dokonca ani vo windows k nemu neexistuje je pre mňa vyhovujúca alternatíva ;-), potom ešte Code::Blocks, ale v ňom kód nepíšem, len ho používam vo windows ako build systém :-D
    9.4.2007 23:31 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaké IDE používáte?
    Nj, kezby. Bohuzel je to stale hrozne nepouzitelny. :( Ja porad pisu i linuxovy software ve Visual Studiu a pak ho ladim pod linuxem, gcc + gdb + valgrind je neporazitelna kombinace, ktera nema zadnou alternativu (nikde). Jenom to IDE porad zadny pouzitelny.
    Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
    10.4.2007 00:19 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaké IDE používáte?
    emacs?
    10.4.2007 12:22 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaké IDE používáte?
    Neznam nikoho, kdo to uspesne pouziva (vsichni skoncili u vimu) a nemam tolik casu abych do toho sel uplne naslepo. Jak moc to zvlada code completion pro C++?
    Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
    10.4.2007 13:59 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaké IDE používáte?
    co tak si to vyskusat? integracia s kompilatormi, debuggermi, version control systemami, bezchybne zvyraznovanie... a ano, aj completion samozrejme zvlada. od nikoho ineho nezistis ci ti to moze vyhovovat. emacs sa da len milovat alebo (iracionalne) nenavidiet :)
    10.4.2007 14:49 bk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaké IDE používáte?
    Já jsem Emacs používal několik roků, pak jsem přešel na Eclipse a zpátky bych se rozhodně nevracel. Je to čáastečně i tím, že jsem nepřišel na to, ja se v Emacsu zapíná code completion.
    11.4.2007 09:51 ph0enix | skóre: 18 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaké IDE používáte?
    integracia s kompilatormi, debuggermi, version control systemami, bezchybne zvyraznovanie...

    U zminky o zvyraznovani bych vypustil slovo "bezchybne", nebot alespon ja jsem mel zvlaste u slozitejsich kodu v PERLu se zvyraznovanim dost vyrazne problemy.

    emacs sa da len milovat alebo (iracionalne) nenavidiet :)

    S tou iracionalitou by se taktez dalo polemizovat. Pokud vam emacs nedovoli udelat to k cemu byste ocekaval, ze bude slouzit - editaci textoveho souboru - tak vam samozrejme zbyva jen ta druha moznost. Emacs lze dle meho nazoru uspesne pouzivat pouze lokalne a na male soubory. Na vi/vim jsem presel v okamziku kdy jsem potreboval na vzdalene masine editovat vetsi soubor (>100 MB). Navic na vsech systemech najdete nejaky ten klon editoru vi...

    10.4.2007 14:34 happy barney | skóre: 34 | blog: dont_worry_be_happy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaké IDE používáte?
    rozdiel medzi emacsom a vi je v tom, že emacs vie emulovať vi. ;-)
    Ad code completion ... osobne mám radšej "dynamic abbreviation"
    ad úspešné používanie ... featuresky typu "ediff (skvelá vec)", "desktop", "viper (emulácia vi)", editácia jednoho súboru vo viacerých oknách na viacerých miestach, pár 100 otvorených súborov naraz a pritom sa v tom jeden nestratí, atď, atď
    kouzer avatar 10.4.2007 14:53 kouzer | skóre: 11 | Mladá Boleslav
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaké IDE používáte?
    Nevíte o nějakém šikovném tutoriálu, kde by toto vše bylo ukázáno? Nějakým přehledným způsobem... Díky ;-)
    Linux user #448944.
    10.4.2007 15:37 happy barney | skóre: 34 | blog: dont_worry_be_happy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaké IDE používáte?
    hmm, tutoriál na advanced veci? :-)
    google, "emacs advanced user"

    bohužiaľ, neviem vám iné doporučiť, niečo, čo by ma uspokojilo, som doteraz nenašiel.

    môj prechod z vi na emacs bolo pár rokov hľadania podobného návodu, rezignácia, objavenie viper (emulácia vi v emacse), insštalácia emacs, viper level 3, a skúšať, čo ten moloch ponúka a dokáže.

    kouzer avatar 10.4.2007 15:47 kouzer | skóre: 11 | Mladá Boleslav
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaké IDE používáte?
    A co takhle napsat nějaký článeček respektive serial? To už bych chtěl asi moc, že? :-[
    Linux user #448944.
    10.4.2007 16:19 happy barney | skóre: 34 | blog: dont_worry_be_happy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaké IDE používáte?
    hmm, keď spíšem svoje "znalosti" o emacse, A8-mička bude hlboko postačovať. a otvorene poviem, netuším, čo by mal taký článok/seriál obsahovať.
    Nikola Ciprich avatar 10.4.2007 17:21 Nikola Ciprich | skóre: 23 | blog: NiX_blog | Palkovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaké IDE používáte?
    ja jsem na tom +- stejne, ale rikam si ze bysme mozna mohli zkusit zalozit nejake emacs wiki, a tam by se proste dopisovaly tipy, kratke navody, FAQ atd a casem by z toho mohlo vzniknout to, do ceho se samotnemu nikomu nechce ;-)
    Did you ever touch the starlight ? Dream for a thousand years? Have you ever seen the beauty Of a newborn century?
    kouzer avatar 10.4.2007 19:23 kouzer | skóre: 11 | Mladá Boleslav
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaké IDE používáte?
    Za to bych se přimlouval...
    Linux user #448944.
    11.4.2007 10:02 happy barney | skóre: 34 | blog: dont_worry_be_happy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaké IDE používáte?
    kouzer avatar 11.4.2007 14:44 kouzer | skóre: 11 | Mladá Boleslav
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaké IDE používáte?
    A něco v češtině a s obrázky? :-D
    Linux user #448944.
    11.4.2007 09:57 ph0enix | skóre: 18 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaké IDE používáte?

    Emacs umi emulovat vi? Tak to bych rad vedel, kde a jak v zapnu alespon nasledujici moznosti

    • editace vetsich souboru (100 MB +)
    • rychla reakce editoru pri praci na vzdalenem serveru pres pomale sitove pripojeni
    kozzi avatar 9.4.2007 21:46 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaké IDE používáte?
    No pro c/c++ jsem používal: vim(gvim), gedit, kwrite, to co má v sobě krusader, qdevelop, anjutu, cobra..
    Ted si hraju se scriptovacíma jazykama ruby a pythonem v: eric4, eclipse, vim a asi pred trema minutam jsem se rozhodl pro kdevelop
                
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    9.4.2007 21:53 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaké IDE používáte?
    joe
    12.4.2007 11:47 FerD
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaké IDE používáte?
    Ja tiez. Moj najoblubenejsi editor uz takmer 10 rokov. Okrem toho obcas nano, emacs, prip. Bluefish... podla nalady ;-)
    9.4.2007 22:02 miro | skóre: 19 | blog: miro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaké IDE používáte?
    Kym sa clovek uci, vyskusa vselico. V praci ajtak nakoniec pride k eclipsu :)
    msk avatar 10.4.2007 10:17 msk | skóre: 27 | blog: msk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaké IDE používáte?
    Ak sa mu ho podari spustit :)
    Daniel Kvasnička ml. avatar 10.4.2007 21:05 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaké IDE používáte?
    Aneb vsechny cesty vedou do Rima ;-)
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    David Ježek avatar 9.4.2007 22:04 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaké IDE používáte?
    ve win notepad++, v linu gedit. ale ja nic nesoftim, jen nejaky to html
    Chloop avatar 9.4.2007 22:34 Chloop | skóre: 14 | blog: Chlupi_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaké IDE používáte?
    Na javu NetBeans, na python Wingide, což je nejgeniálnější IDE co jsem na python našel, a na ostatní (g)vim. ;-)
    All we need: "Peace, Love & Linux"
    10.4.2007 09:20 Lukas | skóre: 12 | blog: Mind 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaké IDE používáte?
    na jake platforme pouzivas wingide? Linux ? Windows? Nejak jsem z jejich stranek nepochopil licence. Mas to koupene nebo je i nejake free werze ???
    Chloop avatar 11.4.2007 13:33 Chloop | skóre: 14 | blog: Chlupi_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaké IDE používáte?
    Používám to na Linuxu. Zatím využívám trial verzi, ale tenhle týden kupuji MacBook a chci si tohle IDE koupit. Ta trial se vlastně dá používat dokola. Jakmile ti program řekne, že už nepoběží, tak akorát zazálohuješ soubor ~/.wingide/preferences a smažeš ~/.wingide a máš zase 30 dní... Ale není to legální a neni to fér k těm lidem co tomu věnovali spoustu práce a udělali tak dobrý kus softwaru ... K těm licencím: Bud si koupis Pro nebo Persona verzi. Té personal verzi chyběly nějaké věci co jsem chtěl (watch na proměné při debugovaní atd.). No a pak si koupíš licenci na určitý počet Operačních systemů. A nebo jim můžeš napsat, že jsi student, oni tě nechají podepsat papír, že to nebudeš používat komerčně a oni ti dají slevu. A nebo řekneš, že jsi opensource vývojář. Oni ti dají 6ti měsíční verzi zdarma a když jim potom ukážeš nějaký funkční výtvor pod svobodnou licencí tak ti dají trvalou licenci zdarma. Když ho samozřejmě nebudeš používat komerčně. Výhodou vidím to, že k Pro verzi dostaneš i zdrojové kódy. Každopádně jsem s tím IDE moc spokojen.
    All we need: "Peace, Love & Linux"
    freshmouse avatar 9.4.2007 22:52 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaké IDE používáte?
    Gedit. Zvýrazněná syntaxe, postranní panel s prohlížečem souborů, kompletovač závorek, nastavení odsazení, v případě potřeby (zatím jsem potřeboval asi 3x) vestavěný terminál... Co mi schází? Snad jen kompletovač názvů funkcí, proměnných atd. Toto je moje IDE. ;-)
    9.4.2007 23:08 ...............23 | skóre: 15 | blog: Various Stuff blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaké IDE používáte?
    a debugger?
    freshmouse avatar 10.4.2007 12:34 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaké IDE používáte?
    Chceš říct, že dělám chyby?! :-O
    11.4.2007 18:00 Adnusem | skóre: 14 | blog: Hmmmm | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaké IDE používáte?
    ROFL :o)
    12.4.2007 11:48 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaké IDE používáte?
    Zdravé sebevědomí...
    12.4.2007 13:14 happy barney | skóre: 34 | blog: dont_worry_be_happy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaké IDE používáte?
    nemusí ... záleží na type problému a metodike práce.
    9.4.2007 23:19 jakub.lucky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaké IDE používáte?
    jEdit (je to sice velká(čti Javovská) mrcha, ale šikovná) a na něco drobného (g)Vim nebo gedit
    Ondroid avatar 9.4.2007 23:24 Ondroid | skóre: 32 | blog: Hombre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaké IDE používáte?
    Dříve Kwrite teď Kate někdy taky mcedit a naprostá spokojenost :)
    9.4.2007 23:35 petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaké IDE používáte?
    Turbo Pascal v DOSBOXu :-D
    vencour avatar 9.4.2007 23:45 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaké IDE používáte?

    Turbo? Nebo bp? 7.0?

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    10.4.2007 00:09 petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaké IDE používáte?
    7.0 ....Turbo Pascal v DOSBOXu staci...
    Max avatar 10.4.2007 18:13 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaké IDE používáte?
    A zkoušel jsi free pascala? Myslím, že má pro linux i to pěkný modrý IDE :)
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    11.4.2007 23:23 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaké IDE používáte?
    To IDE je sice pekne modre, ale je aj pekne na <>u. Aspon bolo, ked som naposledy skusal a ostal pri Borlande (ktory mam len tak btw. original).
    12.4.2007 00:00 petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaké IDE používáte?
    Zkousel, ale jsem prilis zavisly na primem ovladani PC :-D. A pokud jsem na Linuxu, tak cecko: MC nebo Kate.
    Jiří Němec avatar 9.4.2007 23:40 Jiří Němec | skóre: 22 | blog: BluPix | Horní Smrčné
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaké IDE používáte?
    Na PHP Eclipse s rozšířeními PDT a Subclipse, na C/C++ KDevelop, na ostatní věci většinou Kate.
    Spock: "Logic, logic, logic. Logic is the beginning of wisdom, not the end.
    cezz avatar 10.4.2007 00:06 cezz | skóre: 24 | blog: dm6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaké IDE používáte?
    Nechapem, preco tam nie su checkboxy..
    Computers are not intelligent. They only think they are.
    m1c4a1 avatar 10.4.2007 02:22 m1c4a1 | skóre: 2 | Kobylnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaké IDE používáte?
    Tak zkusil jsem Eclipse a teď dělám projekt v Netbeans. Ale to spíš proto, že to tak používá zbytek týmu, tak abych zapadl a vyzkoušel si to. Jinak vim.
    Nikola Ciprich avatar 10.4.2007 07:25 Nikola Ciprich | skóre: 23 | blog: NiX_blog | Palkovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaké IDE používáte?
    eclipse - na javu, na C/C++ i na python. zvlaste me tesi ze podpora pythonu se rychle vyviji a zlepsuje :)
    Did you ever touch the starlight ? Dream for a thousand years? Have you ever seen the beauty Of a newborn century?
    10.4.2007 09:21 Lukas | skóre: 12 | blog: Mind 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaké IDE používáte?
    jake rozsireni eclipse pouzivas pro Python? Pydev nebo jine?
    Nikola Ciprich avatar 10.4.2007 17:26 Nikola Ciprich | skóre: 23 | blog: NiX_blog | Palkovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaké IDE používáte?
    pydev, posledni verzi. mam sice fedoru, ale eclipse pouzivam klasicke se SUN JDKckem a vse ostatni instaluju pres integrovany updater a nemuzu si stezovat. pocitam ze sice asi existuji lepsi IDE specializovana na python, ale libi se mi myslenka dobreho zvladnuti jednoho IDE na vice jazyku a taky se ty eclipsi rozsireni celkem rychle zlepsuji (a ja jsem optimista :-))
    Did you ever touch the starlight ? Dream for a thousand years? Have you ever seen the beauty Of a newborn century?
    Daniel Kvasnička ml. avatar 10.4.2007 21:01 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaké IDE používáte?
    PyDev. Jine neexistuje ( = jine pouzitelne aktivne vyvijene).
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    10.4.2007 07:34 Pavel Křivánek | skóre: 29 | blog: Kvičet nezávaznou konverzaci
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaké IDE používáte?
    Squeak ;-)
    I'm sure it crashed in the most type-safe way possible.
    finc avatar 10.4.2007 08:42 finc | skóre: 8 | blog: Finc | Kolín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaké IDE používáte?
    Na PHP Eclipse. Na Javu Netbeans (mozna pro jeho lepsi podporu novych veci).
    Kdo Vam dal pravo ty lidi urazet? A kdo ti dal pravo cumet z okna, ty kr.vo!
    10.4.2007 09:24 danfis | skóre: 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaké IDE používáte?
    Prece Vim
    xsubway avatar 10.4.2007 09:56 xsubway | skóre: 13 | blog: litera_scripta_manet
    Rozbalit Rozbalit vše Emacs + (JDEE, ...)
    Emacs + (JDEE, ...)
    regnarg avatar 10.4.2007 10:10 regnarg | skóre: 20 | blog: rm -rf /this/blog
    Rozbalit Rozbalit vše IDE ? Ne, děkuji...
    Vzhledem k tomu, že už jsem vyzkoušel mnoho a mnoho IDE pro python, a žádné z nich mi nevyhovovalo (Wing IDE má sice mnoho schopností, ale platit za něj nebudu), zůstávám u Žádné. A navíc, principy, na kterých je postaveno ovládání většiny současných IDE se velmi rozchází s mými představami. Vypracoval jsem si návrh na vlastní, ale nevím jestli někdy budu mít čas jej implementovat... Takže zatím používám trochu upravený mcedit....
    S láskou se nerodíme, ale s láskou se stáváme lidmi. --Simone De Beauvoirová
    10.4.2007 13:30 Lukas | skóre: 12 | blog: Mind 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IDE ? Ne, děkuji...
    co takhle zkusit Eric, zatim pouzivam Eric4 na win i lin a neni to spatne. Je to lepsi nez spe i nez eclipse s Pydev. Jine extesion pro eclipse a python jsem nezkousel...
    regnarg avatar 10.4.2007 14:45 regnarg | skóre: 20 | blog: rm -rf /this/blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IDE ? Ne, děkuji...
    Eric jsem kdysi zkoušel a navíc se snažím udržet si plně no-qt systém...
    S láskou se nerodíme, ale s láskou se stáváme lidmi. --Simone De Beauvoirová
    11.4.2007 09:33 Lukas | skóre: 12 | blog: Mind 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IDE ? Ne, děkuji...
    jestlize jsi no-qt, tak mas pravdu eric pro tebe neni
    regnarg avatar 11.4.2007 17:26 regnarg | skóre: 20 | blog: rm -rf /this/blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IDE ? Ne, děkuji...
    Těch IDE pro python je hodně a jsou si potobné a je jedno jestli je to eric nebo spe nebo cokoliv jiného. Vždycky je to editor, shell, class tree a pár dalších blbostí, které stejně nevyužiji. Já bych ocenil například skriptovatelnost, kvalitní správu projektů a velký stupeň přizpůsobitelnosti. A taky code folding by se hodil...
    S láskou se nerodíme, ale s láskou se stáváme lidmi. --Simone De Beauvoirová
    Daniel Kvasnička ml. avatar 11.4.2007 20:08 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IDE ? Ne, děkuji...
    Těch IDE pro python je hodně a jsou si potobné a je jedno jestli je to eric nebo spe nebo cokoliv jiného. Vždycky je to editor, shell, class tree a pár dalších blbostí, které stejně nevyužiji. Já bych ocenil například skriptovatelnost, kvalitní správu projektů a velký stupeň přizpůsobitelnosti. A taky code folding by se hodil...
    Pripadne mi, zes v zivote nezkousel PyDev v Eclipse. Eclipse je podle me nejlepsi multi-language IDE pokud jde o spravu projektu, to je jedna z jeho nejvetsich deviz. Code folding ma snad kazdy IDE.
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    regnarg avatar 12.4.2007 19:21 regnarg | skóre: 20 | blog: rm -rf /this/blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IDE ? Ne, děkuji...
    To jsem nezkoušel, eclipse mi přijde moc "těžkopádné" a běží docela pomalu. A ohledně toho code foldingu, alespoň co jsem viděl, tak to zas tak běžná vlastnost není...
    S láskou se nerodíme, ale s láskou se stáváme lidmi. --Simone De Beauvoirová
    Daniel Kvasnička ml. avatar 10.4.2007 21:08 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: IDE ? Ne, děkuji...
    i nez eclipse s Pydev
    V cem?
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    10.4.2007 11:30 Bubli | skóre: 10 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaké IDE používáte?
    Zadne, kvuli tem 20 lidem na celem svete, co vyviji YaST se zadne IDE nevyplati delat ;-)
    Pavel Čejka avatar 10.4.2007 12:44 Pavel Čejka | skóre: 28 | blog: tosinezaslouzijmeno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaké IDE používáte?

    Většinou Kate, občas mcedit, takže jiné.

    vlk avatar 10.4.2007 12:51 vlk | skóre: 23 | blog: u_vlka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaké IDE používáte?
    +1 (kate je najlepsi)
    a pre kompilovanie si pisem vlastne Makefile skripty
    You don't exist, Go away !
    10.4.2007 13:37 jas | skóre: 13 | blog: blag
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaké IDE používáte?
    Anjuta(v1, v2 je podľa mňa horšia). Skvelé zvýraznenie syntaxe(+ pomoc pre zábudlivých). Pozná z časti aj SDL. Príjemné GUI. Debugger nepoužívam(väčšinou používam printf("Hello\n");, keď je problém). Čo viac môže človek chcieť?
    10.4.2007 13:43 Eregon | skóre: 22 | blog: Eregonovy_vymysly | Všudezdejší
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaké IDE používáte?
    Na PHP mam Quantu + Firefox, na C a skriptovani bud vim nebo kate a v pripade C k tomu patri jeste gcc, make a ddd.
    ~ w w w w (oo)   [oo] w w w w ~
    10.4.2007 14:35 svaca | skóre: 38
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaké IDE používáte?
    Aha, tak tentokrat jsem se necapal, musel jsem se podivat do diskuze o cem vlastne ta anketa je, myslel jsem, ze IDE je pouze rozhrani HDD ....

    To jsou veci ...
    Never give up ! Stay ATARI !
    10.4.2007 14:34 Lukas | skóre: 12 | blog: Mind 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaké IDE používáte?

    Programuji (snazim se o to) v C/C++, Python, Perl, SQL

    Solaris 9,10 > Sun Studio 11, Solaris compiler. Solaris 2.3, 2.5.1, 2.6 > nedit, gcc, gdb. Linux > Kdevelop (C/C++ s Qt, Python s Qt), Eclipse. Pro python Eric4 ve win i lin. Na Win eclipse (C/C++, Python). Kate pro SQL, Perl

    10.4.2007 15:18 wosambo | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaké IDE používáte?
    Používám IDE Vim + Midnight Commander + Firefox + Firebug + obcas xdebug a kcachegrind a jeste sem chtel ctags, ale doplnovani ve vimu (gtk-verze) funguje pomalejc, nez moje vzpominaci algoritmy.
    10.4.2007 16:19 Georg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaké IDE používáte?
    A co takhle treba IDEA na javu ... sice je za penize, ale jako vyvojovy nastroj temer nejlepsi ...
    10.4.2007 18:22 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaké IDE používáte?
    Téměř? Ukažte mi lepší :-)

    A nějaké ty skriptíky prasím ve vimku.
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    Vojtěch Trefný avatar 10.4.2007 17:04 Vojtěch Trefný | skóre: 24 | blog: Blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaké IDE používáte?
    Vim, ale to asi není IDE
    kouby avatar 10.4.2007 19:41 kouby | skóre: 27 | blog: init | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaké IDE používáte?
    No pouzivam NetBeans jak pro Javu tak pro C++. Kdyz pisi v jinych jazycich jako Python nebo Ruby, tak vetsinou to jsou male programky/skripty, takze ide nepotrebuji. Kdyz jsem vsak nejake ide hledal, tak me zadne nijak moc neoslovilo. Jelikoz bud nemeli funkci doplnovani kodu nebo to fungovalo jenom obcas, dale pak dobry debugger, podporu refactoringu apod.. To jsou takove zasadni veci, ktere by ide melo podporovat + urcite jeste nejake dalsi veci...
    That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
    10.4.2007 20:20 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaké IDE používáte?
    Na cvičeních z C/C++ bych měl používat Visual Studio, ale jelikož se tak nějak už od prvního okamžiku nemůžeme navzájem snést, tak si velice dobře vystačím s putty připojeným do linuxového labu + vim + gcc :-)

    Ale IDE přece jenom používám - domácí úkoly do Programování I dělám v Turbo Pascalím IDE. Začal jsem v něm taky psát zápočťák, ale nakonec to skončilo tak, že jsem ho dělal v gVimu :-) Bohatě si s ním vystačím, už je to celkem dlouho, co ho používám, takže se mi s ním pracuje naprosto pohodlně... jen při práci na těch domácích úkolech se mi při debugování to borlandí IDE hodí, no. Konkrétně tenhle víkend, když jsem bloudil v binárních stromech (nebo spíše lesech? :-D) bych se bez něho asi neobešel. :-)
    11.4.2007 18:18 ondracch | skóre: 19 | blog: Mozková kreč
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaké IDE používáte?
    AVR Studio4. Běží pod wine.
    Proč myslíš, že nemůžeš žít jinak? Pořád Tvořím...
    vlk avatar 11.4.2007 20:04 vlk | skóre: 23 | blog: u_vlka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaké IDE používáte?
    da sa ti zneho - beziaceho pod wine pripojit napr aj na modul dragon, alebo ine oficialne usb programatory?
    You don't exist, Go away !
    11.4.2007 21:17 Pačes | skóre: 3 | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaké IDE používáte?
    Používám Kate nebo prosté nano v konzoli. Jednou za čas otevřu Anjutu nebo Eric 3, ale to málokdy. :-)
    freshmouse avatar 11.4.2007 21:19 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaké IDE používáte?
    Tomu se říká rozvernost. :-D
    11.4.2007 21:44 eh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaké IDE používáte?
    vi(1)
    11.4.2007 21:51 TomK
    Rozbalit Rozbalit vše jVi
    Kdyz je tu tolik Vimaru, tak si neodpustim neupozornit na projekt jVi, v ramci ktereho vznikl i modul do NetBeans. Ten umoznuje v NetBeans pouzivat snad vsechny prikazy vi a hodne z vimu. Funguje to skvele. Je to proste splneny sen ;-) Vice informaci a hlavne download je na strankach projektu.
    12.4.2007 14:46 Richard Kotal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaké IDE používáte?
    Vetsinou zadne. Zkousel jsem jich mnoho: SN, Eclipse, ... Vsechno je hrozne moc premoudreli, snahou ulehcit praci to spis zdrzuje. Popr. je to napsane v jave a tim padem v mych ocich nepouzitelne, jelikoz nehodal cekat 15 minut na ulozeni souboru, pripadne mit neco co nekomunikuje s okolim a podobne dalsi vychytavky, ktere maji desktop java aplikace.
    12.4.2007 15:17 Guesteek (čti guestík ;)
    Rozbalit Rozbalit vše Pomoc s výběrem?
    Vyzkoušel jsem už pár IDE i neIDE, ale nic nebylo konkrétně pro mě. Některé jsem (kdysi ještě v SuSE) ani korektně nezprovoznil (např. Anjuta). Psal jsem v Kate (narozdíl od KWrite má sessions =), v geditu (když jsem zkoušel gnome), Eclipse (ještě když jsem uměl něco v Javě), v jeditu, v PSPadu pod wine, v KDevelopu, v Emacsu, ale nic mi nevyhovovalo. Naštěstí je to moje chyba a proto, když jsem přečetl tuhle diskuzi, jsem se rozhodl (i když se to sem možná moc nehodí), že se zeptám, jelikož věřím větě: "Za zeptání nic nedáš." a zkusím se sebou něco provést =). A tak se ptám: "Mohl by mi někdo poradit?"

    Moje názory (nikoho tímto nechci urazit ani se nějak dotknout):
    • V KDevelop mi nevyhovuje jeho složitost a ty automake, autoconf, libtool a co já vím co ještě,
    • V Kate nemám debugger (pokud nepočítám tu Konsoli a v ní puštěné gdb) a správu projektu,
    • S Emacsem (bohužel) neumím natolik, abych si tam vše integroval
    • Vi (Vim, GVim) mi nevyhovuje (asi můj problém)
    • Eclipse je trošku pomalejší, velké a potřebuje integrovat moduly pro podporu dalších jazyků
    Jediné co hledám je editor, který bude pěkně zvýrazňovat syntaxi, mít code completion, jednoduchou (ani nemusí moc umět) správu projektů, když nebudu přesně vědět jaké má funkce parametry, tak mi napoví a popř. otevře manuálovou stránku, budu tam mít konzoli aby se mi to nemíchalo s pořádkem v yakuake, Makefile si napíšu sám, stačí když podle něj bude IDE umět přeložit a nechci v něm psát nic jiného než C/C++, Python, nějakej te skriptík v bashi a semtam ozkoušet nějaké nové jakyzy. PHP (jelikož v něm už moc nedělám) si napíšu v čemkoliv a kdyžtak to stejně napíšu v pythonu.

    Za jakoukoliv radu předem díky ;)

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.