abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:33 | IT novinky

    Společnost Espressif (ESP8266, ESP32, …) získala většinový podíl ve společnosti M5Stack, čímž posiluje ekosystém AIoT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 23:44 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 3.5 svobodného multiplatformního softwaru pro editování a nahrávání zvukových souborů Audacity (Wikipedie). Přehled novinek také na YouTube. Nově lze využívat cloud (audio.com). Ke stažení je oficiální AppImage. Zatím starší verze Audacity lze instalovat také z Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:44 | Zajímavý článek

    50 let operačního systému CP/M, článek na webu Computer History Museum věnovaný operačnímu systému CP/M. Gary Kildall z Digital Research jej vytvořil v roce 1974.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:22 | Pozvánky

    Byl zveřejněn program a spuštěna registrace na letošní konferenci Prague PostgreSQL Developer Day, která se koná 4. a 5. června. Na programu jsou 4 workshopy a 8 přednášek na různá témata o PostgreSQL, od konfigurace a zálohování po využití pro AI a vector search. Stejně jako v předchozích letech se konference koná v prostorách FIT ČVUT v Praze.

    TomasVondra | Komentářů: 0
    včera 03:00 | IT novinky

    Po 48 letech Zilog končí s výrobou 8bitového mikroprocesoru Zilog Z80 (Z84C00 Z80). Mikroprocesor byl uveden na trh v červenci 1976. Poslední objednávky jsou přijímány do 14. června [pdf].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    včera 02:00 | IT novinky

    Ještě letos vyjde Kingdom Come: Deliverance II (YouTube), pokračování počítačové hry Kingdom Come: Deliverance (Wikipedie, ProtonDB Gold).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    21.4. 19:11 | Komunita

    Thunderbird 128, příští major verze naplánovaná na červenec, přijde s nativní podporou Exchange napsanou v Rustu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 25
    21.4. 04:44 | Komunita

    Byly vyhlášeny výsledky letošní volby vedoucího projektu Debian (DPL, Wikipedie). Novým vedoucím je Andreas Tille.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    21.4. 00:11 | Nová verze

    Po osmi měsících vývoje byla vydána nová verze 0.12.0 programovacího jazyka Zig (GitHub, Wikipedie). Přispělo 268 vývojářů. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    20.4. 23:55 | Pozvánky

    Poslední měsíc byl plný zajímavých akcí, o kterých Vám bastlíři z projektu MacGyver mohou povědět, protože se na ně sami vydali. Kde všude byli, ptáte se? Objevili se na Installfestu, Arduino Day, Hackaday Europe a tajném srazu bastlířů z Twitteru. A z každé akce pro vás mají zajímavé poznatky.

    … více »
    bkralik | Komentářů: 1
    KDE Plasma 6
     (71%)
     (10%)
     (2%)
     (18%)
    Celkem 674 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    Někdo mě tu začíná fakt štvát

    17.9.2005 22:39 | Přečteno: 2110× | Linux a další věci co má společného s IT | poslední úprava: 17.9.2005 22:55

    Tak lidi nevim jak vy ale já už to nevydržim a musim to napsat. Vim, že jsou lidi kteří podporujou Microsoft a že jsou lidi kteří podporují Linux. Ale ten člověk co mě už delší dobu na ABC Linuxu šve to už fakt přehání. Pokovaď hádáte kdo ten člověk je myslim, že alespoň půlka se trefí.

    Nebu sem psát jeho jméno ale všichni se můžete kouknout na jeho profil. Vim že je to hodně drsný to sem napsat ale už to fakt musí být.

    Každý koho tenhle ..... štve ať tam přidá komentář co si o něm myslí já nemůžu protože abych to tam napsal, musel bych hledat ve slovníku co ta slova vůbec znamenají. Děkuji Saljack PS.prosimtě už se k ničemu nevijadřuj.

           

    Hodnocení: 0 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Pravák Bob avatar 17.9.2005 22:46 Pravák Bob | skóre: 13 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Proč se rozčilovat?
    Proč se rozčilovat? Stačí ty bláboly nečíst, ne? Btw, tohle je důvod, proč u odkazu na blog z hlavní stránky uvádět i jméno autora. Co na to Leoš?
    knowledge brings fear
    Saljack avatar 17.9.2005 22:49 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proč se rozčilovat?
    Ale to už nejde nečíst fakt potkat ho tak ho snad zabiju
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    17.9.2005 23:17 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proč se rozčilovat?
    Ale no tak. Je to jeho nazor, ze kazdy, kdo pouziva linux, je fanatik a nenavidi Microsoft. Kazdy ma pravo na nazor, i kdyz zcela nesmyslny a kvuli nazoru prece nebudes nekomu vyhrozovat nasilim?

    Spise je to zajimave, co je to za chudacka, pokud tomu skutecne veri. Ale on tomu urcite neveri. On nas chce jenom vsechny nastvat. Je to prachsprosty ubohy provokater. Dela mu to moc dobre, kdyz lidi nastve. Uplne se vyziva v tom, jak lidi stve. Schvalne se nesnazi o objektivitu, vse zjednoduse a pausalizuje. Proste a jednoduse, je to ubozak.

    Dokud mu lide budou komentovat jeho zapisy v blogu a dokud se o nem budou lidi bavit, tak neprestane, spise naopak jeho utoky se budou stupnovat. Proste jej ignorujte, i kdyz vas bude svrbet ruka a budete mu to chtit v diskusi natrit. I kdybyste meli 100x pravdu, neumlcite ho, naopak ho tim povzbudite.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    17.9.2005 23:48 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proč se rozčilovat?
    Některým lidem tady dělá moc dobře dávat mu různé přívlastky... ^_^
    17.9.2005 23:22 Ja
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proč se rozčilovat?
    Myslím, že vzhľadom na jeho nadrozmenrnú veľkosť by si sa mal čoho báť. Navyše ma isto bezjbolovú pálicu :)
    17.9.2005 22:51 hmm | skóre: 13 | blog: BSD bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proč se rozčilovat?
    Taky myslim, ze tendle clovek nestoji za to, aby ses rozciloval...
    BSD is for people who love Unix, Linux is for people who hate Windows...
    17.9.2005 23:04 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proč se rozčilovat?
    No, ja najedu mysi nad titulek a vyskoci mi tam jmeno autora/blogu.

    Asi by bylo hezke, kdyby tyhle informace byly videt i bez najeti mysi, jenze pak by to vyzadovalo prilis hodne prostoru. A ten nemame. Uz tak je uvodni stranka moc velika.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    Pravák Bob avatar 17.9.2005 23:07 Pravák Bob | skóre: 13 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proč se rozčilovat?
    Moje ruka s myší je tak rychlá, že na tohle jsem ještě nepřišel :-)
    knowledge brings fear
    18.9.2005 02:17 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proč se rozčilovat?
    Nemusím čekat až na to, že naskočí popisek, vždyť dole v statusbaru je celý odkaz v celé kráse, .../blog/xplesa/... .
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    17.9.2005 23:08 Hrabosh | skóre: 26 | blog: HBlog | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proč se rozčilovat?

    Když na odkaz ukážeš a chvíli počkáš, tak se Ti jméno blogu a autora ukáže.

    Jinak moc nechápu smysl tohohle zápisu, krom toho, že se sis ulevil.("Nech toho Veškrno...")

    Nic se Tím nevyřeší, akorát bude další zbytečnej flame. Pokud se Ti jeho zápisky nelíbí, tak je nečti (a nekomentuj). Když si ho nikdo nebude všímat, třeba přestane.

    Z.H.

    To jsem psal já ... to není bordel, to je modulární!
    Luboš Doležel (Doli) avatar 17.9.2005 22:53 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše ...
    Už mi tuhla krev v žilách, že ten profil bude můj :-D
    Saljack avatar 17.9.2005 22:54 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    Já myslim že tady nikdo horší už snad být nemlže nebo jo?:-)
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 17.9.2005 22:56 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    Jasný, ale já se někdy dopouštím "blogování v afektu" a některé moje věty jsou nejednoznačné...nebo jsou jednoznačné, ale někteří úplně nepochopí význam a účel celého zápisu :-)
    17.9.2005 22:58 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    Jen počkejte, až existenci ABClinuxu zaznamenají taková esa jako Václav Kabát nebo Lukáš Gallina, to teprve zažijete Saigon… :-)
    Luboš Doležel (Doli) avatar 17.9.2005 23:00 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    A to je kdo? Nebyl by nějaký ukázkový link?
    Pravák Bob avatar 17.9.2005 23:02 Pravák Bob | skóre: 13 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    Gallina je legenda na živě a pár dalších server, ale už mu ten internet doma asi rodiče zatrhli, nebo změnil servery. :-)
    knowledge brings fear
    17.9.2005 23:04 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    Jako neohrožený bojovník svaté války proti Linuxu ovšem proslul především na undergroundu…
    Pravák Bob avatar 17.9.2005 23:05 Pravák Bob | skóre: 13 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    Nojo, já si nemohl vzpomenout. Přecejen je už untrgrund pár let na pravdě boží...
    knowledge brings fear
    18.9.2005 10:18 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    Lukáše Gallinu pravidelně vídám prudit na katolik.cz. To co píše by ale většinou zasloužilo do kamene tesat.
    ^D
    18.9.2005 10:55 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    Tak co kdo dělá zrovna tam, to je mi úplně jedno :-)
    Copak toho není dost?
    17.9.2005 23:05 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    Václav Kabát praktikuje např. na Lupě, poslední dobou sice ne tolik jako dřív, ale i tak ho tam prakticky nemůžete minout. Lukáše Gallinu najdete hlavně v diskusích na undergroundu (starších, nové tam nejsou :-) ).
    17.9.2005 23:10 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    Nestraš! To by nám sem ještě mohl přijít Alešek Slabý a jeho Trotlík...
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    17.9.2005 23:12 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    Na jedno jméno jste zapoměli, to by byla teprve sranda :-) Ale to se obvykle nevyslovuje ;-)
    Copak toho není dost?
    Saljack avatar 17.9.2005 23:14 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    To by mě zajímalo kdo to je. Ty jo kdyby se tyhle ESA dali dohraomady tak by mohli rovnou přejmenovat servr na antyabclinux :-)
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 17.9.2005 23:15 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    Jaké? Hulán?
    17.9.2005 23:18 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    Teď jste mi tak nějak připomněl tu scénu v chrámu Bel Shamharotha z Lehkého fantastična… :-)
    17.9.2005 23:19 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    Tak zrovna tu jsem ještě nečetl :-(
    Copak toho není dost?
    17.9.2005 23:21 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    No, Mrakoplaš tam důrazně upozorňuje ostatní, že za žádnou cenu nesmějí vyslovit to číslo, které je mezi sedmi a devíti. A je asi jasné, co se stane… :-)
    17.9.2005 23:27 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    Asi bych se neměl tvářit, že chci prozradit část děje aby mi došla pointa příspěvku, když ve skutečnosti žádný děj prozradit nechci :-) Holt jsem blbec :-)
    Copak toho není dost?
    17.9.2005 23:28 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    Asi by sis měl doplnit základní vzdělání. (nebo ještě pořád nezařadili tuhle četbu do školní povinné četby?)
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    17.9.2005 23:32 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    Ne, nezařadili. Vynahrazuju si tak, že si Zeměplochy čtu pod lavicí ;-) Holt jsem se ještě ke všem nedostal.
    Copak toho není dost?
    17.9.2005 23:25 outrage | skóre: 20 | blog: Outrage's Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    ...ja sice cetl, ale ponekud se mi nevybavuje... nechcete to trochu ozivit?;)
    Není-li to pravda, je to velmi dobře vymyšleno.
    17.9.2005 23:26 outrage | skóre: 20 | blog: Outrage's Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    aha, ok, už se stalo... díky;)
    Není-li to pravda, je to velmi dobře vymyšleno.
    17.9.2005 23:15 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    Nezapomněli. Jen ho nevyslovujeme… :-)
    18.9.2005 13:29 Ivan Vyoral | skóre: 4 | Děčín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    Dobrý je taky JOE z games.tiscali.cz a asi i od jinud.
    17.9.2005 22:59 martin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    ale může tady být ještě horší a to je Petr Zvěřina :D
    Saljack avatar 17.9.2005 23:01 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    Tak to je síla to mě fakt dostalo fakt good :-) :-)
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    17.9.2005 23:06 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    Docela by me zajimaly regionalni grafy. Vsadim se, ze aspon 200 tisic hlasu pro Emila prislo z Brna ;-)
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    17.9.2005 23:11 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    O čem se to tu bavíte? To jsem prošvihnul nějakou anketu?
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    17.9.2005 23:22 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    Anketu o pořadu Vyhulení. Tam dneska vyhodili jednoho chlapka, ktery se po svych poznamkach na adresu Brnaku asi na Jizni Morave radeji par let neukaze. :-)
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    17.9.2005 23:27 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    Aha, tak to nesleduju, při jedné návštěvě doma jsem viděl asi 5s toho jak na sebe nějací lidé hulákají a sprostě si nadávaj, po únavném dni jsem na to fakt neměl náladu a přepnul jsem to na CT2 (tusím bar krásný ztráty, zrovna tam byl richard muller). Nějak nechápu jak se na to někdo může koukat.
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    17.9.2005 23:34 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    Ja se u toho docela bavim. Co je tam za ruzne postavy a postavicky, jak tu hru prozivaji a tak. Po pravde receno, radeji si ale prectu clanek se shrnutim, nez abych se dival na telku. Sledovat to na zivo je nuda.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    17.9.2005 23:37 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    Živě má smysl sledovat tu poslední (asi) půlhodinku v úterý a v sobotu. Ze zbytku by stačil tak desetiminutový digest a ten je na webu…
    18.9.2005 15:29 Eregon | skóre: 22 | blog: Eregonovy_vymysly | Všudezdejší
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    No, ja to taky nechapal, ale pak, ani nevim jak se to stalo, jsem to jednou videl a zacalo me to bavit a zajimat. Oproti jinym uzasnostem typu <libovolna-superzabavna-vecerni-show-na-nove>, <libovolny-rychlokvaseny-stoavicedilny-serial>, SuperStar nebo cemukoli dalsimu, cemu jsem se vzdycky zdaleka vyhybal, to je o skutecnych lidech a jejich skutecnych reakcich na skutecne udalosti, ne o vypocitavem cileni zabavy podle nejakych z Emeriky (nebo odjinud) dovezenych neprekonatelnych obchodnich metod. Navic je to hodne zajimava psychologicka sonda.

    Zalezi sice hodne na stabu, co se rozhodnou ukazat a co ne, porad ale museji vybirat jen z toho, co se doopravdy deje, nemuzou si "to zajimave" vymyslet podle toho, jak by chteli, aby se to zapletlo a pak zase rozpletlo, takze se u VyVolenych az tolik nebojim ani te degenerace vkusu, na kterou hodne lidi poukazuje - jenom je, jako u cehokoli jineho, potreba se na to divat s odstupem a nedelat si z ucastniku souteze nejake modly, jen proto, ze jsou denne v televizi.

    P.S.: Ale kdyz uz jsme u toho - i kdyz muzu VyVolene, naprosto nechapu, jak se nekdo muze koukat na BB.
    ~ w w w w (oo)   [oo] w w w w ~
    17.9.2005 23:14 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    Mne by spíš zajímalo, jestli si udržím svůj statut stoprocentního asociála. Zatím jsem viděl výsledky jednoho výběrového hlasování a tří duelů a všude to dopadlo přesně obráceně, než byly mé sympatie k těm lidem. Jsem zvědav, jestli si tuto stoprocentní úspěšnost udržím až do konce… :-)
    Saljack avatar 17.9.2005 23:16 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    To si piš že jo a polovina z toho byli horníci. Teda nemám nic proti nim aby si někdo nemyslel
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    17.9.2005 23:20 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    Neřekl bych, že v Brně je tolik horníků. Leoš spíš narážel na některé pragocentrické výroky jmenovaného, které by u některých brněnských patriotů automaticky zvýšily popularitu jeho soupeře, i kdyby to byl Miloš Jakeš… :-)
    17.9.2005 23:24 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    No, nemyslim si, ze ten vyrok byl pragocentricky. Mnohokrat jsem jej slysel i v opacnem smeru, hlavne na fotbale ;-)
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    17.9.2005 23:25 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    Ono je dost dobře možné, že každý mluvíme o jiném výroku.
    17.9.2005 23:30 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    Ja si vzpominam na jeho komentovani navratu Reginy.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    17.9.2005 23:35 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    Tam těch emotivně laděných komentářů bylo tolik, že je docela pravděpodobné, že mi zrovna tento unikl. Aspoň si nevzpomínám na nic, co by bylo směřováno proti Brnu.
    17.9.2005 23:52 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    Prirovnani s hanlivym vyjadrenim pro cast zenskeho tela .. Link ted bohužel nemůžu najít
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    17.9.2005 23:07 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    Fascinující, já se tu půl roku snažím a nic. Pak přijde nějaký Plešinger, napíše desetinu blogů co já a hned se o něm píše nahoře i dole :-)
    Copak toho není dost?
    Saljack avatar 17.9.2005 23:10 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    Můžu o tobě tak napsat blog ale musíš udělat něco jako on třeba kritizovat lidi za to že neuměj nainstalovat widle viz blog o něco níž
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    17.9.2005 23:18 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    To je ta chyba, že píšeš o lidech co kritizují lidi, že neumějí nainstalovat widle.

    Kdybys raději psal příběhy o lidech poctivých a veskrze dobrých, hrdinech open source světa, velkých myslitelích dnešní doby a idolech mas.

    Bude ti k tomu stačit jediný blog a splníš při tom i tento slib :-D

    Samochvála vůbec nesmrdí, ale stejně raději otevřu okno ;-)
    Copak toho není dost?
    Saljack avatar 17.9.2005 23:24 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    No asi si fakt najdu někoho poctivýho a napíšu o něm blog kdo ví třebo to budeš i ty :-)
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    17.9.2005 22:55 outrage | skóre: 20 | blog: Outrage's Blog
    Rozbalit Rozbalit vše ...
    "nevyjadřuj", když už...

    Pokud se nejste schopen virtuálně snést s nějakým člověkem na jednom serveru, doporučuji tento server nenavštěvovat. V životě se budete muset vyrovnat se spoustou blbců, berte tohle jako takové malé praktické cvičeníčko. Ne vždy se totiž lidem lze vyhnout nebo je, jak jste se zmínil, zabít. Zkuste se nad sebou trochu zamyslet a procvičit sebeovládání.
    Není-li to pravda, je to velmi dobře vymyšleno.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 17.9.2005 22:59 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    Na Živě.cz to někdo vyřešil vlastním skriptem, co se nějak "aktivoval" v browseru a pak blokoval zobrazení příspěvků některých autorů v tamním fóru :-)
    17.9.2005 23:12 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    Na tohle je nějaké rozšíření mozilly, prý si v tom mlžeš javascriptem udělat co chceš...
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    17.9.2005 23:53 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    Greasemonkey
    Josef Kufner avatar 17.9.2005 23:06 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    Kdyby měli odejít všichni které štve, tak by tu moc lidí nezbylo... To nebude zrovna optimální přístup.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    17.9.2005 23:13 outrage | skóre: 20 | blog: Outrage's Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    Pokud se nejste schopen virtuálně snést s nějakým člověkem na jednom serveru, doporučuji tento server nenavštěvovat.

    Všimněte si prosím té podmínky na počátku citace... chtěl jsem jen naznačit, že i přesto, že tady pan Plešinger štve drtivou většinu čtenářů, by mohla existovat určitá tolerance. Nebo již v dnešní hektické společnosti nikdo nezná pojem "sebeovládání"?
    Není-li to pravda, je to velmi dobře vymyšleno.
    Saljack avatar 17.9.2005 23:19 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    Dop.... tohle myslim že jde vidržet do určitý míry ale čeho moc toho moc a tenhle to fatk už přehání
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    17.9.2005 23:30 outrage | skóre: 20 | blog: Outrage's Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    Dobrá, díky za odpověď. Bohužel tedy ne... aspoň to již není tak běžné, jak jsem si myslel.

    PS: Předpona "vy" obecný problém, že? Že byste zrovna na tuto látku chyběl? ;o)

    PPS: Berte prosím PS s rezervou, nechci nikterak kritizovat ani buzerovat...
    Není-li to pravda, je to velmi dobře vymyšleno.
    Saljack avatar 17.9.2005 23:35 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    Ne já se za to fakt moc stydim ale když prostě píšu něco na PC tak tam mám fakt dost chyb jinak se moc omlouvám
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    17.9.2005 23:12 deleted | skóre: 3 | blog: pnojmatika
    Rozbalit Rozbalit vše Jin a Jang
    Díky za něj. Třeba se kvůli němu zavedou blacklisty..
    deleted
    17.9.2005 23:25 Milo Kmeť | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše no možno to aj má zmysel
    no možno má tento príspevok zmysel, lebo aj on ukazuje na to, že by bolo dobré dorobiť v nastaveniach nejaké black/white listy, nielen na filtrovanie rôznych "retardov"

    Zároveň si myslím, že s takýmto človekom je najlepšie nekomunikovať, nečítať, a keď aj, radšej predýchať

    Reakcia Leošovi: no nemyslím, že je najpohodlnejšie behať myšou po blogoch a na každom stráviť nejakú tú sekundičku. ale od toho je tu abclinuxu.cz/blog, že ano :)! (a aj tak pozerám RSS, alebo čítam titulku :( )
    17.9.2005 23:39 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: no možno to aj má zmysel
    Titulni stranka je precpana, vice informaci tam proste uz pomalu dat nemuzeme.

    Blacklisty jdou oproti smeru abicka k optimalizaci a vetsimu sdileni dat mezi uzivateli. Ted se seznam novych zapisu stahne jednou za 30 sekund a pouzije pro vsechny uzivatele. Implementovat filtry by sice nemuselo byt narocne, ale znamenalo by prestat cachovat tyto udaje a tudiz by zpusobilo vetsi zatez abicka. Leda tuto funkci napsat jako bonus clenum budouciho klubu.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    18.9.2005 20:01 Jiří (BoodOk) Kadeřávek | skóre: 19 | blog: BoodOk | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: no možno to aj má zmysel
    S O U H L A S I M !!! Sorry, ze rvu, ale fakt to chci.
    Věda má v sobě určitou zpupnost, že čím dokonalejší techniku vyvineme, čím více se dozvíme, tím lepší budou naše životy.
    17.9.2005 23:26 Marián André | skóre: 10 | blog: Qblog
    Rozbalit Rozbalit vše Nemá to zmysel
    Zbytočný post. Myslím, že už každý uhádne, v akom zmysle sa asi bude niesť ďalší post J. Plešingera - v prípade potreby môžeme napovedať :). Tipujem, že to bude znovu niečo o zaslepených "fanatikoch" a ich pubertálnych výkrikoch...

    Ako už bolo spomenuté inde - ber to ako praktické cvičenie do budúcnosti a možno ako praktický dôkaz tvrdenia, že najhoršia zrážka je zrážka s blbcom.
    17.9.2005 23:37 Zdeněk Štěpánek | skóre: 57 | blog: uz_mam_taky_blog | varnsdorf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemá to zmysel
    pravdu dis, tak co takhle tento blog nechat vysumet do ztracena bez sebemensiho zaveru, treba by pak pan prudic uz nemel o cem psat.

    Zdenek
    www.pirati.cz - s piráty do parlamentu i jinam www.gavanet.org - czfree varnsdorf
    17.9.2005 23:46 Sodalite | skóre: 18 | blog: tucnakov | Břeclav
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nemá to zmysel
    To ani není blbec. To je chudák. Jak se říká v jednom krásném českém přísloví - prázdný sud nejvíce duní, tak ho nechte dunět, když už je tak prohnilý, že jakékoliv víno v něj nalité se zkazí.
    Absolutní pravda je nepoznatelná. Všechny ostatní jsou jenom soukromé lži.
    17.9.2005 23:39 Ja
    Rozbalit Rozbalit vše Obnosí sa
    Myslím, že Plešinger sa čochvíľa obnosí a nevšimne si ho nik. Je to momentálne miestna SuperStar. V Poľsku by ho doslova szukali(hľadali) ;)
    17.9.2005 23:47 Sodalite | skóre: 18 | blog: tucnakov | Břeclav
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Obnosí sa
    Líbí se mi holky, Plešingr nemá sebemenší šanci, abych ho szukal.
    Absolutní pravda je nepoznatelná. Všechny ostatní jsou jenom soukromé lži.
    17.9.2005 23:52 Honza
    Rozbalit Rozbalit vše blbecek
    Blbecek tady asi bude nekdo jinej.
    Hodne lidi je tady v puberte a nedokaze zvladnout ani sebe. Mysli si, ze jsou stredem Vesmiru, natoz kdyz pouzivaji Linux (GNU/Linux, mimochodem). Hadej o kom mluvim. Pan Plesinger se vam to snazil rict, ale vy jste tak lini myslet a tak zakoukani do sebe, ze kazda jeho snaha byla marna.
    17.9.2005 23:54 Ja
    Rozbalit Rozbalit vše Re: blbecek
    Plešinger je teda Mesiáš:)
    17.9.2005 23:58 Honza
    Rozbalit Rozbalit vše Re: blbecek
    Ne, jen se vam snazil ukazat jaci jste. Jak vidim, to se nekdy tezce snasi.
    18.9.2005 00:06 Ja
    Rozbalit Rozbalit vše Re: blbecek
    Ne, jen se vam snazil ukazat jaci jste. Jak vidim, to se nekdy tezce snasi.
    Kedže vieš čo sa nám snažil ukázať, znamená, že vieš akí sme. Teda, akí ?
    18.9.2005 00:12 Honza
    Rozbalit Rozbalit vše Re: blbecek
    Staci kdyz se podivat do diskusi a do blogu, ktere maji neco s Microsoftem. Kdyz se nad tim zamyslis, zjistis. U nekterych jedincu je toho dost i na kompletni psychologicky profil, takze myslim, ze to staci.
    18.9.2005 00:24 Ja
    Rozbalit Rozbalit vše Re: blbecek
    Na zamyslenie sú tiež aj blogposty Pleša.
    Pavel Stárek avatar 18.9.2005 13:31 Pavel Stárek | skóre: 44 | blog: Tady bloguju já :-) | Kolín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: blbecek
    Nevím, v mém blogpostu tady neshledávám nějaké "závadné" příspěvky v diskuzi. A zrovna se ten zápis celkem týká Microsoftu a jeho produktu. Ono je to asi někde jinde a o něčem jiném, nevím.
    Kdo chce, hledá způsob; kdo nechce, hledá důvod.
    18.9.2005 00:24 Pmx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: blbecek
    Já se takový ale necítím, takže mě to dost uráží a to opravdu těžce snáším... Několik "puberťáků" tu je, ale nejsou to rozhodně všichni, takže nevidím důvod ke generalizování této kritiky a nadávání na všechny. Stejně je asi více "puberťáků" na Živě než tady na Abc.

    Plešinger kritizuje ty, kteří se v Linuxu nějak našli a až příliš ho obhajují. Přitom on sám dělá to samé.
    17.9.2005 23:58 Marián André | skóre: 10 | blog: Qblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: blbecek
    Ale no tak. Ak už nič iné, aspoň toto by ťa mohlo presvedčiť, že ani pán Plešinger nie je taký nezaslepený a objektívny kritik zaslepenosti, ako sa snaží v diskusiách vystupovať (prečo tak nevystupuje vo svojich postoch, netuším). Za povšimnutie stojí najmä to, ako dokázal vyštartovať na relatívne nevinnú poznámku...
    18.9.2005 00:06 Honza
    Rozbalit Rozbalit vše Re: blbecek
    Takze nevina otazka:
    Přece ten tvůj oblíbený a dokonalý MS Windows zvládne všecno.
    Ty, jakožto správný windowsák mi určitě poradíš...

    Tohle je podle tebe nevinna poznamka. A v te odpovedi jsem nenasel zadnou cast ktera by byla nejak extremne agresivni. To, ze nekto neco neumi, znici si to a jeste na to nadava, kdyz ani netusi o co jde, je podle tebe projev vyrovnaneho, inteligentniho cloveka?
    Luboš Doležel (Doli) avatar 18.9.2005 00:11 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: blbecek
    Jo, takže za přepsanou tabulku oddílů si můžu sám a ani netuším o co jde.
    18.9.2005 00:14 Honza
    Rozbalit Rozbalit vše Re: blbecek
    Ano, protoze kdyz neco delas, bylo by dobre vedet co delas, driv nez na to zacnes nadavat.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 18.9.2005 00:17 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: blbecek
    Neuvěřitelné. Tak mi řekněte, kde se píše něco o likvidaci tabulky oddílů. Nějaký dokument...?

    Až si koupím auto, které bude nakonec za určitých podmínek místo doleva zahybat doprava, tak jsem si měl taky přečíst dokumenty k autu?
    18.9.2005 00:18 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: blbecek
    Vzpamatuj se!

    Ukaž mi, kde se v návodu na instalaci Windows píše něco o tom, že náhodně cokoliv co se jim náhodou nelíbí? Že ty seš xplesa, jen se nechceš podepsat svým jménem?
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    18.9.2005 00:22 Ja
    Rozbalit Rozbalit vše Re: blbecek
    Toto nie je Plešo. Ten je viac arogantný.
    18.9.2005 00:16 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: blbecek
    To, ze nekto neco neumi, znici si to a jeste na to nadava, kdyz ani netusi o co jde, je podle tebe projev vyrovnaneho, inteligentniho cloveka?

    Chceš snad říct, že jsem nevyrovnaný a neinteligentní člověk?

    Požaduji snad hodně, když chci aby instalátor windows nemazal na pozadí cokoliv co se mu nelíbí? To snad nemyslíš vážně! Pokud chce program něco mazat sám od sebe, musí si vyžádat svolení.
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    18.9.2005 00:19 Marián André | skóre: 10 | blog: Qblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: blbecek
    Tak poďme o kúsok ďalej. To už bol typický prejav Jindřicha Plešingera - stačí porovnať s ostatnými jeho postmi. Myslím si, že tento jeho post, následná diskusia a najmä drvivá väčšina ďalších jeho postov mi dávajú dosť dôvodov pochybovať o jeho vyrovnanosti (a občas aj o jeho inteligencii). V skratke v už zmazanej diskusii na ktorú sa odkazuje príspevok Roberta Krátkeho išlo o to, že Jindřich Plešinger by rád DVD s nejakým Linuxom, najlepšie SUSE a najlepšie zadarmo. V reakciách ho dostatočne sfúkli a čuduj sa svete, o chvíľku nato vznikol prvý post z dlhej série "kritických" postov s názvom Modliči.
    18.9.2005 00:20 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: blbecek
    ...se podívej ještě kousek dál.
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    18.9.2005 00:26 Marián André | skóre: 10 | blog: Qblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: blbecek
    Nemyslel som to ako tvoju kritiku, ak si na to narážal. Ak ti to tak vyznelo, tak sa ospravedlňujem. Zámerne uvádzam odkazy o príspevok vyššie, pretože chcem, aby tam bol aj príspevok, na ktorý J. Plešinger reaguje. Bavíme sa o ňom, tak som tento fakt pokladal za dostatočne jasný. Diskusie okolo neho a jeho spôsobe "kritiky" sledujem v rámci svojich časových možností pozornejšie už dlhšiu dobu.
    18.9.2005 00:56 #Tom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: blbecek
    Ne ne, to začalo ještě dřív. Tady je 2. a 4. příspěvek v celkovém pořadí.
    18.9.2005 01:09 Marián André | skóre: 10 | blog: Qblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: blbecek
    ... a pravda. Staršie posty som si neprezrel tak pozorne. Moja chyba.
    18.9.2005 03:37 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: blbecek
    Docela jste to tady rozjeli. Ten Honza nejsem já, protože jsem právě dohrál WarCrafty3(sice na Windousech, ale i tak to docela šlo). Jestli tomu někdo nevěří, tak ať. Byl to supr mazec, sice jsme prohráli, ale i tak to bylo drsný. Šestihodinová bitka a pak jsme dostali do dršky. Ale jak tak koukám, vy se taky nenudíte. Pokud bude nějaká sešlost ABCLinuxu a nebude mi tam hrozit od nějakýho agresora újma na zdraví, docela rád si s vámi pokecám. Klidně o tom co je na Linuxu dobrý. Snad si o něčem popovidáme.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    18.9.2005 04:14 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: blbecek
    Jen tak mě napadlo, doufám že tím nikoho nenaštvu, co když něco pripíšu někomu jinému do blogu a hrůzo hrůzoucí, nepodepíšu se, ale jen nějakou formou připomenu že je to odemě.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    stativ avatar 18.9.2005 10:06 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše YHBT. YL. HAND.
    YHBT. YL. HAND.(You have been trolled. You lost. Have a nice day.) Tohle prave chce.
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    18.9.2005 13:23 123456
    Rozbalit Rozbalit vše Kto za pravdu hori...
    Neviem sice kto je pan Plesinger, ale po precitani vsetkych tychto prispevkov sa musim priznat, ze asi to co robi, robi dobre, ma cast mojich sympatii, podarilo sa mu totiz otvorit pandorinu skrinku. Ak si niekto pozorne precita vsetky tieto prispevky, zisti ze ten pomnicek na jeho webe ma svoje opodstatnenie, i ked v trochu inom zmysle a s trochu posunutym vyznamom. Ak si ho totiz vylozite ako inotaj a nezoberiete doslovne... Tak co, postavime pana Plesingera k muru?

    Linuxu zdar!
    eXces avatar 18.9.2005 21:19 eXces | skóre: 15 | blog: i hate mondays;) | Jihlava
    Rozbalit Rozbalit vše chichi
    Prej nevijadřuj.. Chichi
    Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former. --Albert Einstein

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.