abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 10:00 | Komunita

    V Brně na FIT VUT probíhá třídenní open source komunitní konference DevConf.CZ 2025. Vstup je zdarma, nutná je ale registrace. Na programu je celá řada zajímavých přednášek, lightning talků, meetupů a workshopů. Přednášky lze sledovat i online na YouTube kanálu konference. Aktuální dění lze sledovat na Matrixu, 𝕏 nebo Mastodonu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 09:44 | IT novinky

    Vyloučení technologií, které by mohly představovat bezpečnostní riziko pro stát, má umožnit zákon o kybernetické bezpečnosti, který včera Senát schválil spolu s novelami navazujících právních předpisů. Norma, kterou nyní dostane k podpisu prezident, počítá rovněž s prověřováním dodavatelů technologií pro stát. Normy mají nabýt účinnosti od třetího měsíce po jejich vyhlášení ve Sbírce zákonů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 01:11 | Nová verze

    Open source platforma Home Assistant (Demo, GitHub, Wikipedie) pro monitorování a řízení inteligentní domácnosti byla vydána v nové verzi 2025.6.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 00:55 | Nová verze

    Po Red Hat Enterprise Linuxu a AlmaLinuxu byl v nové stabilní verzi 10.0 vydán také Rocky Linux. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:55 | Nová verze

    Bylo vydáno Eclipse IDE 2025-06 aneb Eclipse 4.36. Představení novinek tohoto integrovaného vývojového prostředí také na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:33 | IT novinky

    Americká filmová studia Walt Disney a Universal Pictures podala žalobu na provozovatele populárního generátoru obrázků pomocí umělé inteligence (AI) Midjourney. Zdůvodňují to údajným porušováním autorských práv. V žalobě podané u federálního soudu v Los Angeles označují firmu za „bezednou jámu plagiátorství“, neboť podle nich bez povolení bezostyšně kopíruje a šíří postavy z filmů jako Star Wars, Ledové království nebo Já, padouch, aniž by do nich investovala jediný cent.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 18:33 | IT novinky

    Ultra Ethernet Consortium (UEC), jehož cílem je optimalizace a další vývoj Ethernetu s důrazem na rostoucí síťové požadavky AI a HPC, vydalo specifikaci Ultra Ethernet 1.0 (pdf, YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:00 | IT novinky

    Francouzský prezident Emmanuel Macron chce zakázat přístup na sociální sítě pro děti do 15 let. Francie podle něj tento krok udělá sama do několika měsíců, i pokud se na něm neshodnou další státy Evropské unie. Reaguje tak na úterní vraždu vychovatelky, kterou ve východofrancouzském městě Nogent pobodal 14letý mladík. Jednotlivé sociální sítě podle něj mají možnost věk ověřit a vymáhat zákaz pomocí systémů na rozpoznávání tváří.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 8
    včera 05:11 | IT novinky

    Byl aktualizován seznam 500 nejvýkonnějších superpočítačů na světě TOP500. Nejvýkonnějším superpočítačem zůstává El Capitan od HPE (Cray) s výkonem 1,742 exaFLOPS. Druhý Frontier má výkon 1,353 exaFLOPS. Třetí Aurora má výkon 1,012 exaFLOPS. Nejvýkonnější český počítač C24 klesl na 165 místo. Karolina, GPU partition klesla na 195. místo a Karolina, CPU partition na 421. místo. Další přehledy a statistiky na stránkách projektu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    10.6. 22:33 | Nová verze

    Oficiálně byl vydán Android 16. Detaily na blogu a stránkách věnovaných vývojářům.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    Jaký je váš oblíbený skriptovací jazyk?
     (56%)
     (32%)
     (7%)
     (2%)
     (0%)
     (0%)
     (3%)
    Celkem 252 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 8.6. 21:05
    Rozcestník

    Anketa 2006: Nezaměstnaní linuxáci

    10.5.2006 12:21 | Přečteno: 1488× | Linux | poslední úprava: 10.5.2006 18:14

    Když jsi si tak ráno prohlížel data vzešlá z ankety o nejoblíbenější distribuci 2006, tak mne trošku zarazilo docela vysoké procento nezaměstnaných vysokoškoláků v našich řadách. Vydal jsem se tedy na web Ministerstva práce a sociálních věcí pro aktuální statistiky za první čtvrtletí toho roku a pokusil se čísla alespoň trošku porovnat.

    Porovnání nelze provést úplně přesně, protože v naší anketě bylo použito pouze 5 kategorií vzdělanosti, kdežto MPSV jich používá 14. Pokud pominu, že Abičko např. míchá žáky a absolventy ZŠ do jednoho pytle, což jsem tedy s daty MPSV také udělal, tak tu máme ještě problém se středoškoláky. Např. nižší střední vzdělání jsem nevěděl kam zařadit, ale nakonec jsem je dal mezi učně, i když z toho nekouká ani výuční list. Pak tu jsou VOŠ, které jsem zařadil mezi maturanty. V konečných číslech se to stejně nijak výrazně neprojeví, protože nezaměstnaných s VOŠ máme 2 562 z 514759 a jak je vidět v následující tabulce, linuxáci si jdou i zde „vlastní cestou“

    Abclinuxu.cz Celá ČR
    nezaměstnaných % nezaměstnaných %
    Celkem 96 100 514759 100
    Základní 3 3,13 160155 31,11
    Učeň 12 12,50 230683 44,81
    Maturita 58 60,42 107968 20,97
    Vysoká škola 22 22,92 15547 3,02
    Doktorát 1 1,042 406 0,08

    Co k tomu dodat? Na první pohled jsou čísla „úplně mimo“ a tak dle mého názoru jediné a alespoň trošku rozumné vysvětlení pramení z toho, že skupinu lidí se základním vzděláním nebo vyučené, dále se již nevzdělávající, nějaké počítače příliš nezajímají, natož pak Linux.

    Abych se pokusil čísla přiblížit trošku víc realitě, vzal jsem v dané kategorii v úvahu pouze práceschopné, tedy např. z uživatelů se základním vzděláním jsem vyřadil studenty, kterých je drtivá většina, a důchodce a znovu je porovnal s nezaměstnanými.
    Celkem uživatelů Práceschopných Nezaměstnaných % nezaměstnaných z
    práceschopných
    Celkem 6400 4180 96 2,3
    Základní 569 36 3 8,33
    Učeň 219 199 12 6,03
    Maturita 3261 1922 58 3,02
    Vysoká škola 2214 1886 22 1,17
    Doktorát 137 137 1 0,73

    Jak je vidět, zde již čísla vypadají podstatně lépe a projevuje se zde i obecně známy fakt, že s vyšším vzděláním nezaměstnanost klesá a celkově nezaměstnaní linuxáci jsou hluboko pod republikovým průměrem.

    Při počítání téhle tabulky na mne vypadala ještě jedna zajímavá informace a to ta, že 40,63% středoškoláků používajících Linux dále studuje.

           

    Hodnocení: 61 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    10.5.2006 12:25 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa 2006: Nezaměstnaní linuxáci
    Kdo jiný než nezaměstnaný vysokoškolák má čas, který může zabíjet nějakými pitomými anketami..
    Luboš Doležel (Doli) avatar 10.5.2006 16:13 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa 2006: Nezaměstnaní linuxáci
    Spousta lidí? Co je tohle za výplod, kolik hodin denně podle vás lidé pracují...?
    Heron avatar 10.5.2006 12:56 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa 2006: Nezaměstnaní linuxáci
    Přiznám se, že jako (ne)zaměstnaný* student VŠ jsem ten post moc nepochopil. A dělat závěry ze vzorku 96 lidí...

    *) Stálou práci zatím nemám, ale vydělávám si "tak různě" a dost často, takže kam se mám vlastně počítat?
    10.5.2006 12:58 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa 2006: Nezaměstnaní linuxáci
    Mezi lidi živící se poctivě a nikomu na krku nevisící.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    10.5.2006 13:06 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa 2006: Nezaměstnaní linuxáci
    Je smutné, když kromě studia studenti musejí pracovat a jaksi tiše se počítá s tím, že každý student zároveň pracuje. Z jejich řad se pak většinou rekrutují tzv. "kur..či cen" na trhu práce. Ano je fajn a v pořádku, když může student pracovat v rámci svého oboru a je za to i placen. Jenže se nemohu zbavit pocitu že je tady něco špatně, když studenti "vypomáhají" v hypermarketech a na jiných místech kde by mohli nalézt alespoň sezónní job lidé méně inteligenčně zdatní. Jsem toho názorů, že pracující student nemá mít žádné zvýhodnění, protože je zvýhodněn už tím, že může studovat.
    Heron avatar 10.5.2006 13:29 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa 2006: Nezaměstnaní linuxáci
    Studenti nemusejí pracovat. Nikdo je nenutí. Můžou je přece živit rodiče. Třeba až do smrti.

    Nevím jak ostatní, ale já bych si nedovolil požádat rodiče o peníze na moje koníčky (hlavně PC a elektronika). To je moje soukromá věc a buď si na to sám vydělám nebo to mít nebudu.
    10.5.2006 13:57 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa 2006: Nezaměstnaní linuxáci
    Přihlaš se na školu až ti bude 26 a budeš mít za sebou několik let rachoty. Povíme si něco o tom co je muset a nemuset pracovat. Na školu si můžeš buď vydělat (předem), vzít úvěr (pokud si věříš), a nebo se nechat zasponzorovat rodiči - s tím, že rozdíl je jen v tom, že místo do banky uloží (a investují) prachy do tebe. Vydělávání v průběhu studia vypovídá o neutěšených sociálních poměrech, o tom, že někde je ve způsobu výuky něco špatně a náročnost studia neodpovídá jeho délce, či o tom, že student je génis a na jednu školu ho je škoda. Každopádně ale nastavení nerovných podmínek pro studenty, kdy jsou nejrůznějším způsobem zvýhodněni studenti do 26 let a vytvářejí tak nežádoucí konkurenci na trhu práce je trestuhodné.
    Heron avatar 10.5.2006 14:12 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa 2006: Nezaměstnaní linuxáci
    Co?

    Tak teď jsem mimo totálně :-(.

    Nechci se rozepisovat do podrobností, protože to je soukromé, ale: studuju a na všechny svoje výdaje si vydělávám sám, dokonce platím školný. Doma "jen" bydlím, jídlo si kupuju vlastní. PC jsem dostal poprvé a naposledy v 15 letech, od té chvíle jsem si na každý upgrade vydělal. Ještě něco?

    Vůbec nerozumím, jak můžu vytvářet jakoukoliv konkurenci na trhu práce. V hypermarketu jsem nikdy nepracoval. A práci, kterou dělám já (skládání PC, webky, sítě), by ti lidé méně inteligenčně zdatní stejně nedělali.
    10.5.2006 14:23 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa 2006: Nezaměstnaní linuxáci
    Jasně. Takže chceš-li to polopaticky. Jsi jasným svědectvím patogenní rodinné situace krkavčích rodičů, sobecky užívajících tvrdě zarobené prachy nemyslících na zadní kolečka (nebo možná naopak, místo do investice do synova vzdělání raději investují do důchodového připojištění, neb nedoufají v synův sociální vzestup a soucit v jejich stáří).

    A že nevytváříš konkurenci? Omyl kamaráde. Co ty firmičky (teda spíš živnostníci), které dělají tutéž práci, ovšem na rozdíl od tebe ji musí zdanit, financovat vedení účetnictví a podobné blbosti? Co programátoři, kteří by tím měli uživit svou rodinu, jenže se zdají šmoulům co chějí web moc drazí a ti si to pak raději nechají udělat od nějakého študáka za pětikilčo? To pochopíš, až opravdu začneš makat. Pak ti spadnou brýle a uvědomíš si, jak nepříjemnou konkurencí jsou tisíce takových jako ty, co tě tlačí k tomu abys makal za hubičku.

    Moje reakce jsou taková trochu hořká nadsázka. Neberu ti tvůj pocit že jsi samostatný a nikoho neotravuješ prosbami o peníze. Ale chci jen abys svůj pohled zasadil do trochu realistického rámce a uvědomil si že pracuješ za zvýhodněných podmínek, které se v budoucnu nebudou opakovat.
    Heron avatar 10.5.2006 14:35 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa 2006: Nezaměstnaní linuxáci
    Moje reakce jsou taková trochu hořká nadsázka.

    Ano. To jsou. Myslím, že na této urovni se nemá moc smysl bavit.

    Moji rodiče nejsou krkavčí, právě naopak. Ale mám prostě takovou povahu. Prostě nebudu chtít po mamce 15000 na nový komp, to ať si je raději nechá na dovolenou. Já už si je nějak vydělám. Ale můžu se na ně spolehnout, že když vážně půjde do tuhého, tak mi pomohou. Totéž bych rád slíbíl jim.

    Z tohoto tvého příspěvku mám takový pocit, že by bylo vůbec nejlepší spáchat sebevraždu, abych náhodou někdy někomu nesebral místo, nebo nedej bože firmě jednu zakázku.

    Ano pracuju za zvýhodněných podmínek. Asi se to nebude opakovat. Znám (dobře) spoustu dospělých, od nezaměstnaných, přes zaměstnance a podnikatele po rektora naší VŠ. Vím jak tvrdě si vydělávají (nebo taky ne). Vím jak žijí. Takže vím, co je to realita.

    10.5.2006 17:09 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa 2006: Nezaměstnaní linuxáci
    Jsi neuveritelne naivni clovicek. Po precteni tvych reakci me spadla celist.
    V podstatě nic nevím
    10.5.2006 17:41 hmm | skóre: 13 | blog: BSD bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa 2006: Nezaměstnaní linuxáci
    mne take...
    BSD is for people who love Unix, Linux is for people who hate Windows...
    10.5.2006 19:01 Thaweg | skóre: 16 | blog: Herbatka | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa 2006: Nezaměstnaní linuxáci
    A řešení? Nechat si od rodičů všechno platit? A k "nekalé konkurenci" - systém je nastaven, jak je nastaven. Jsou nějaká pravidla a (snad) systém nabídky a poptávky. Pokud je ten web kvalitní, tak co? Pokud je nekvalitní, tak si to musí zákazník rozhodnout, jestli mu to za tu cenu stojí. Pokud jak říkáte "firmičky" nedokážou konkurovat, mám se snad stydět já jako student? Student třeba může jít s cenou dolů, oni nemusí, mají snad nějaké reference, know how a tak, ne? Popravdě vaší argumentaci příliš nerozumím.
    10.5.2006 19:15 pp_jj | skóre: 8 | blog: kdysi jsem tu psal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa 2006: Nezaměstnaní linuxáci
    no samozrejme - v profi firme dela na webu cely team lidi a kazdy tam dela jenom to co umi - svoji praci (grafik,koder,programator,analytik,proj. manazer,...). Vysledek pak taky podle toho vypada. Nechapu, jak si nekdo muze myslet, ze takove firme muze konkurovat student ... a neni to samozrejme jenom webarina - v jinych oblastech je to imho to same.
    Best viewed in Mozilla Explorer.
    10.5.2006 19:46 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa 2006: Nezaměstnaní linuxáci
    Bohužel se najdou případy, kdy docela dobře může, protože celý ten tým profesionálů je taková banda neumětelů, že by zasloužili naplácat přes ruce a zahnat k nějaké práci, kde by nenapáchali tolik škody. Stačí se trochu rozhlédnout po českých i zahraničních webech, příkladů tam najdete přehršle…
    10.5.2006 19:52 pp_jj | skóre: 8 | blog: kdysi jsem tu psal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa 2006: Nezaměstnaní linuxáci
    Ano, za predpokladu, ze jsou to lemplove. Ale to muze byt zrovna tak ten student.
    Best viewed in Mozilla Explorer.
    10.5.2006 20:14 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa 2006: Nezaměstnaní linuxáci

    Přesně tak. Prostě jsem chtěl upozornit, že se to nedá zevšeobecňovat. Nelze automaticky předpokládat, že web, na kterém pracovalo deset profesionálů* bude lepší než web, který vytvořil jeden student. A samozřejmě ani naopak, ale to samozřejmě dojde každému. Mimochodem, co že to dělal Linux Torvalds v době, kdy stvořil první verzi Linuxu? :-)


    S oblibou říkám, že termín profesionál vyjadřuje pouze skutečnost, že dotyčný tu práci dělá pro svou obživu, o kvalitě odvedené práce neříká zhola nic.

    10.5.2006 20:28 pp_jj | skóre: 8 | blog: kdysi jsem tu psal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa 2006: Nezaměstnaní linuxáci
    S oblibou říkám, že termín profesionál vyjadřuje pouze skutečnost, že dotyčný tu práci dělá pro svou obživu, o kvalitě odvedené práce neříká zhola nic.

    Pro mě je profesionál naopak člověk, který tu práci dobře umí, baví ho a klidně to může být i student a nemusí se tím živit.

    btw - ten chlap se jmenuje Linus Torvalds ;-)
    Best viewed in Mozilla Explorer.
    10.5.2006 20:34 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa 2006: Nezaměstnaní linuxáci
    To je tak, když prsty pracují samy nezávisle na hlavě. Bohužel občas napíšu některé slovo, které píšu hodně často, místo jiného slova, které má tu smůlu, že začíná stejně… :-)
    10.5.2006 21:03 Jiří (BoodOk) Kadeřávek | skóre: 19 | blog: BoodOk | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa 2006: Nezaměstnaní linuxáci
    Vidim dobre smajlik :-)
    Věda má v sobě určitou zpupnost, že čím dokonalejší techniku vyvineme, čím více se dozvíme, tím lepší budou naše životy.
    10.5.2006 16:02 Lukáš Rýdlo | skóre: 18 | blog: Silný kafe | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa 2006: Nezaměstnaní linuxáci
    Neřekl bych, že práce během studia je chybou systému. Dnešní úroveň civilizace prostě požaduje dlouhou dobu studia, aby člověk dosáhl požadované kvalifikace. Chybu ale vidím právě v tom, že studenti končící bakalářské studium např. informatiky dělají pokladní a další podřadné práce nesouvisející s jejich oborem. Osobně bych považoval za rozumné, aby studenti dostali příležitost zapracovat se v oboru (více než je současný stav). Škola je prachsprostá teorie a tak jako tak po obdržení titulu budu muset získávat praktické zkušenosti ve firmě. Tak proč ne už během studia? Co brání firmám zaměstnat studenta? To že nemám "Bc" nebo "Mgr" před jménem přece ještě neznamená, že nejsem schopen fungovat např. jako pomocná síla systémákovi, který má své práce nad hlavu a já bych za něj mohl provádět jednodušší/rutinní úkoly? Na diskusní fórech se občas dají najít dotazy bakalářů/magistrů, kterým odpovídájí studenti druhého ročníku...

    A myslím si, že dnes není nepochopitelné, že i student má (v jednadvaceti...) určité potřeby, které je třeba finančně pokrýt a ne všichni rodiče si mohou dovolit dávat svému plnoletému synovi tisícovku na týden a ještě ho krmit, šatit a platit inkaso a skripta.
    θηριον ειμι
    10.5.2006 16:17 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa 2006: Nezaměstnaní linuxáci
    Práce studentů určitě není chybou systému. Souhlasím i se zbytkem. S čím ovšem souhlasit nemohu je zvýhodňování studentů v pracovních věcech. Studenti už dnes fungují podobně jako Ukrajinci. V zásadě opravdu kazí ceny a mnoha studentům nevadí, že udělají 14 denní práci za 1000 Kč. I kdyby jí dělali za několikanásobek, normální člověk si prostě pracovat takhle pod cenu nemůže dovolit.
    10.5.2006 16:56 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa 2006: Nezaměstnaní linuxáci
    14denní práci za 1000 korun? To by byla tak trochu zlodějna, ne?
    10.5.2006 19:49 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa 2006: Nezaměstnaní linuxáci
    Ano, je to zlodějna. Bohužel se najde dost studentů, kteří se takto klidně okrádat nechají, protože si z té tisícovky nemusejí platit byt, elektřinu, stravu ani další nezbytnosti, takže ta tisícovka jsou pro ně peníze navíc ke kapesnému, které na ulici nenajdou…
    10.5.2006 18:33 Red Dog | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa 2006: Nezaměstnaní linuxáci
    Co na tom je špatného když student VŠ při studiu pracuje? Co až budou muset platit školné? To budou makat jako čerti, pokud budou chtít vystudovat a nebudou mít rodiče milionáře. Jinak by právě díky placení školného mohli studovat pouze děti bohatších rodičů. To by znamenalo, že peníze budou mít opět výhodu nad talentem. Studovat má ten člověk, který na to má hlavu. Peníze by v tom neměly mít rozhodující vliv.
    10.5.2006 21:45 Ctirad Feřtr | skóre: 43 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa 2006: Nezaměstnaní linuxáci
    Opačný pohled na věc: Těch pár stovek měsíčně na školné nikoho nezabije a studenti budou mít motivaci skutečně studovat a ne si rozkládat skoro každý ročník do dvou, protože kam spěchat, když za ně do 26let platí zdravotní/sociální stát, můžou levně bydlet na kolejích, za pár šupů se najíst v menzách, mít obrvoské slevy (nejen) na jízdném a v hospodě je tak útulno. A kromě toho, kdo má opravdu talent, tak bez problémů dosáhne na stipendium.

    Skutečná pravda je ale někde uprostřed.
    Dalibor Smolík avatar 11.5.2006 00:48 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa 2006: Nezaměstnaní linuxáci
    Co je na tom smutného? Studenti pracovali vždy a pracovat budou. Tak tomu bylo před 30 lety, kdy jsem studoval já, je tomu teď tady, i v Americe. Je to velká pomoc rodičům, kteří studenta živí do jeho cca 25 -26 let.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    brk avatar 10.5.2006 13:13 brk | skóre: 29 | blog: broukoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa 2006: Nezaměstnaní linuxáci

    Něco jako statistika mne ve škole minulo, ale uznávám, že 96 zdejších nezaměstnaných asi nebude mít ideální vypovídající hodnotu. Ostatně asi jako velká část dat, kterou by si chtěl někdo se sesbíraného vzorku vyčlenit a dál se jimi zabývat.

    Prostě mne to zaujalo a tak jsem se na to podíval a když usem se na to díval, tak jsem to i zveřejnil, kdyby to někoho zajímalo také. Nikomu nic nenutím a pivo kvůli tomu taky snad nezdraží.

    USE="-qt -kde"
    David Watzke avatar 10.5.2006 15:14 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa 2006: Nezaměstnaní linuxáci
    Proč se v anketách vždycky cítím jako čtyřprocentní? (Nic ve zlém. :-D)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Cubic avatar 10.5.2006 15:54 Cubic | skóre: 24 | blog: obcasne_vyplody | Essex
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa 2006: Nezaměstnaní linuxáci
    ale no tak, alespon jednou jsi byl dnes 12.74 procentni :)
    David Watzke avatar 10.5.2006 16:50 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa 2006: Nezaměstnaní linuxáci
    :-) Co bych taky chtěl, že jo :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Heron avatar 10.5.2006 19:38 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa 2006: Nezaměstnaní linuxáci
    Njn. Ty si nezaměstnaný linuxák a máš jenom základní školu. Styď se :-D
    11.5.2006 11:54 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa 2006: Nezaměstnaní linuxáci
    David má základní školu? Já myslel, že jí ještě nedokončil :-)

    Sakra, když jsem byl na základní škole, tak jsem se počítačů bál. Být na tom tenkrát jako David, tak kde bych dneska mohl být?
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    Heron avatar 11.5.2006 12:32 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa 2006: Nezaměstnaní linuxáci
    Na úřadu práce?

    :-D

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.