abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 22:33 | Nová verze

    Byla vydána beta verze openSUSE Leap 16. Ve výchozím nastavení s novým instalátorem Agama.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 17:44 | Zajímavý článek

    Devadesátková hra Brány Skeldalu prošla portací a je dostupná na platformě Steam. Vyšel i parádní blog autora o portaci na moderní systémy a platformy včetně Linuxu.

    karkar | Komentářů: 0
    včera 12:11 | Humor

    Lidi dělají divné věci. Například spouští Linux v Excelu. Využít je emulátor RISC-V mini-rv32ima sestavený jako knihovna DLL, která je volaná z makra VBA (Visual Basic for Applications).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 10:44 | IT novinky

    Revolut nabídne neomezený mobilní tarif za 12,50 eur (312 Kč). Aktuálně startuje ve Velké Británii a Německu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 22
    včera 09:55 | IT novinky

    Společnost Amazon miliardáře Jeffa Bezose vypustila na oběžnou dráhu první várku družic svého projektu Kuiper, který má z vesmíru poskytovat vysokorychlostní internetové připojení po celém světě a snažit se konkurovat nyní dominantnímu Starlinku nejbohatšího muže planety Elona Muska.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 09:33 | IT novinky

    Poslední aktualizací začal model GPT-4o uživatelům příliš podlézat. OpenAI jej tak vrátila k předchozí verzi.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 08:11 | Nová verze

    Google Chrome 136 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 136.0.7103.59 přináší řadu novinek z hlediska uživatelů i vývojářů. Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 8 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    29.4. 20:55 | Nová verze

    Homebrew (Wikipedie), správce balíčků pro macOS a od verze 2.0.0 také pro Linux, byl vydán ve verzi 4.5.0. Na stránce Homebrew Formulae lze procházet seznamem balíčků. K dispozici jsou také různé statistiky.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    29.4. 16:22 | Nová verze

    Byl vydán Mozilla Firefox 138.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání a poznámkách k vydání pro vývojáře. Řešeny jsou rovněž bezpečnostní chyby. Nový Firefox 138 je již k dispozici také na Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    29.4. 15:55 | Pozvánky

    Šestnáctý ročník ne-konference jOpenSpace se koná 3. – 5. října 2025 v Hotelu Antoň v Telči. Pro účast je potřeba vyplnit registrační formulář. Ne-konference neznamená, že se organizátorům nechce připravovat program, ale naopak dává prostor všem pozvaným, aby si program sami složili z toho nejzajímavějšího, čím se v poslední době zabývají nebo co je oslovilo. Obsah, který vytvářejí všichni účastníci, se skládá z desetiminutových

    … více »
    Zdenek H. | Komentářů: 2
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (58%)
     (1%)
     (9%)
     (22%)
     (4%)
     (1%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 493 hlasů
     Komentářů: 19, poslední včera 11:32
    Rozcestník

    Málo linuxaček? Ani ne

    31.5.2008 22:28 | Přečteno: 2955× | Různé

    Sem tam si tady na AbcL přečtu nějaký povzdechnutí nad tím, že je málo linuxaček. Různý události v mym nepočítačovym životě a profil Davida Kolibáče mě inspirovaly k napsání tohodle blogpostu...

    Nejsem zrovna člověk, kterej by se sebral a šel na "lov", dokonce se musím přiznat, že se jako správnej nerd nejčastěji seznámím s nějakou holkou přes seznamku :-D Co se dá dělat. No, to je ale fuk, to čem jsem chtěl psát je skutečnost, že já linuxačky nějak nevyhledávám, protože by se mi jednou mohlo stát, že by mě holka mohla začít poučovat o tom, co u kompu dělám špatně a to by zrovna moc neprospělo mýmu egu...

    Jenže faktem je, že poslední 3 holky, se kterýma jsem se seznámil, jsou víceméně linuxačky :-D Vždycky když o sobě holce píšu, tak věci okolo kompu moc nerozebírám, protože mám takovej pocit, že to nedělá zrovna dobrotu, ale nakonec se nemůžu aspoň slůvkem nezmínit o Linuxu a jaký je vždycky překvapení, když ví o čem mluvím :-D

    Nevím, asi platí nehledáš, najdeš.

           

    Hodnocení: 79 %

            špatnédobré        

    Anketa

    Je tvoje/vaše partnerka linuxačka?
     (17 %)
     (29 %)
     (47 %)
     (7 %)
    Celkem 305 hlasů

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    progdan avatar 31.5.2008 22:41 progdan | skóre: 34 | blog: Archař | Teplice/Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Málo linuxaček? Ani ne

    Vubec by mi nevadilo mit partnetku linuxacku...vzhledem k tomu, ze mam trochu problemy s konzervaci na jine tema nez jsou pocitace, by mi to asi vyhovovalo...a ze by to case umela lip nez ja? Aspon motivace k soutezivosti :)

    Problem je ze to je tak nedostatkove zbozi ze pravdepodobnost, ze bych nejakou zrovna JA ulovil se nekonecne blizi nule, o opaku radsi nemluvim :)

    Collecting data is only the first step toward wisdom, but sharing data is the first step toward the community.
    David Watzke avatar 31.5.2008 22:42 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Málo linuxaček? Ani ne
    pravdepodobnost, ze bych nejakou zrovna JA ulovil se nekonecne blizi nule, o opaku radsi nemluvim :)
    Říkal jsem si to stejný :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    =^..^= AmigaPower® avatar 31.5.2008 22:50 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Málo linuxaček? Ani ne
    konzervaci
    :-D když máš problémy s konzervací, tak doporučuju zavařování :-D
    31.5.2008 22:57 laco
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Málo linuxaček? Ani ne
    A pořídit si smaltovaný elektrický zavařovací hrnec nové generace.
    =^..^= AmigaPower® avatar 31.5.2008 22:59 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Málo linuxaček? Ani ne
    ...a to se vyplatí! :-D
    31.5.2008 23:57 Laoc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Málo linuxaček? Ani ne
    Jedině ale od Horsta.
    „Proč musíme všichni do nekonečna trpět, copak nesmíme znát pravdu?“ „Jakou pravdu?
    progdan avatar 1.6.2008 18:21 progdan | skóre: 34 | blog: Archař | Teplice/Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Málo linuxaček? Ani ne
    Jo vidis :) Konzervace jsem zacali rikat nemecke konverzaci na zakladce a od te doby to nejak pouzivam aniz bych si to uvedomoval.
    No kazdopadne s konzervaci mam problemy taky...no vseobecne mam problemy s varenim - dokazu zkazit i instantni nudle (sem je nechal v hrnci skoro hodinu misto sedmi minut - holt na IRC se zacal resit Linux...)
    Collecting data is only the first step toward wisdom, but sharing data is the first step toward the community.
    31.5.2008 23:10 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Málo linuxaček? Ani ne
    ja mam problemy (nezavisle od pohlavia) so "small talkom" :) ale to nebude v normalnej populacii tiez nic nezname, vsetci musia poznat "trapne ticho" a rozhovory o pocasi ;) a odkedy mame tuto vladu ani nijak nesledujem spravy, nesledujem televiziu a uz vobec nie superstar, nechodim na popularne servery pre mladych, nepocuvam mainstreamovu hudbu, ... takze som uplny exot :)

    co sa tyka sutazivosti, tak ja nemam zabrany byt horsi ;)
    =^..^= AmigaPower® avatar 31.5.2008 23:21 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Málo linuxaček? Ani ne
    "trapne ticho" zle během pár minut změnit v bouřlivou diskusi :-D :-D :-D
    31.5.2008 23:25 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Málo linuxaček? Ani ne
    ja ani nefajcim, dokonca ani kavu nepijem, fuj :)
    =^..^= AmigaPower® avatar 31.5.2008 23:28 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Málo linuxaček? Ani ne
    ...vždyť to byl taky jen joke :-D
    =^..^= AmigaPower® avatar 31.5.2008 23:31 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Málo linuxaček? Ani ne
    Poslední dobou tak koukám, že "na kočky" je nejlepší kočka ;-)
    31.5.2008 23:33 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Málo linuxaček? Ani ne
    ja radsej psov :)
    kotyz avatar 1.6.2008 00:23 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Málo linuxaček? Ani ne
    Nesnizuje to bezpecnost silnicniho provozu ... ?
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    =^..^= AmigaPower® avatar 1.6.2008 00:39 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Málo linuxaček? Ani ne
    Do 173km/h ne, to mám vyzkoušený... ;-)
    Martin Stiborský avatar 1.6.2008 01:20 Martin Stiborský | skóre: 26 | blog: Stibiho bláboly | Opava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Málo linuxaček? Ani ne
    Linuxačka se dá i vychovat, pokud má aspoň trochu IT zájem, není problém, ověřeno .. už to funguje 3 roky ...
    Kvík ..
    =^..^= AmigaPower® avatar 1.6.2008 01:53 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Málo linuxaček? Ani ne
    potvrzuji ;-)
    1.6.2008 08:52 pht | skóre: 48 | blog: pht
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Málo linuxaček? Ani ne
    +1
    In Ada the typical infinite loop would normally be terminated by detonation.
    Nebezpecna_sit avatar 1.6.2008 10:58 Nebezpecna_sit | skóre: 34 | blog: dangerousness | Valašské Meziříčí/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Málo linuxaček? Ani ne
    A Linuxačka si dokonce může vychovat svého linuxáka, ověřeno :)
    Linux is sexy :o)
    1.6.2008 11:11 springer | skóre: 10 | blog: engineering
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Málo linuxaček? Ani ne
    co jsme slysel, tak to je v tom kraji take jedina moznost ... Valasky jsou pry hrozne lakome ....
    kralovna Alzbeta a Stallmanuv holic diskutuji free software
    1.6.2008 20:31 | blog: Ficek | zařízeno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Málo linuxaček? Ani ne
    jo jo, u nás taky tak nějak :o)
    Heron avatar 31.5.2008 22:55 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Málo linuxaček? Ani ne
    Mít ještě požadavky na OS, tak to můžu zabalit rovnou :-D
    David Watzke avatar 31.5.2008 22:56 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Málo linuxaček? Ani ne
    ROFL :-D Ty aby ses neozval, co?
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Heron avatar 31.5.2008 22:57 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Málo linuxaček? Ani ne
    31.5.2008 23:05 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Málo linuxaček? Ani ne
    Koho že to můžeš rovnou sbalit?

    Jé, sorry, slabý brejle...
    Quando omni flunkus moritati
    31.5.2008 23:28 hm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Málo linuxaček? Ani ne
    :-D
    1.6.2008 21:41 1john2 | skóre: 35 | blog: jo12hn | zlín, brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Málo linuxaček? Ani ne
    LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL:-D

    +100000

    ps.: aby ses jednou nedozvedel ze nema ovladac pro tvuj HW;-)
    Isah avatar 31.5.2008 22:59 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Málo linuxaček? Ani ne

    By mně zajímalo, jak bys definoval výraz "linuxačka". Holka, která hodiny sedí u kompu a kompiluje jádro nebo jen Linux používá a neřeší, že ho používá ? Nebo jiná definice ?

    Si nejsem jistá, jestli je to v životě tak strašně důležitý. Myslím, že holky zajímají víc jiné věci než soupeření o nejvychytanější distribuci :-)

    Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
    David Watzke avatar 31.5.2008 23:02 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Málo linuxaček? Ani ne
    Né, prostě linux aspoň používá, to je linuxačka. Jedna z těch holek z Mandrivy nebyla moc nadšená :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Isah avatar 31.5.2008 23:07 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Málo linuxaček? Ani ne

    Aha, tak díky za vysvětlení. Jo, chápu, že z Mandrivy někdo nemusí být odvázanej, přeju ať potkáš Gentoistku :-)

    Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
    Věroš avatar 31.5.2008 23:37 Věroš | skóre: 24 | blog: Co není v hlavě | 49.29 s.š., 16.54. v.d.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Málo linuxaček? Ani ne
    Tak to tedy protestuji. Moje manželka žádná linuxačka není, díval jsem se dvakrát. ;-)

    Na ten nový disk v notebooku jsem jí nainstaloval Ubuntu prostě proto, že jsme byli líní hledat originální instalačky Windows.

    PS: nemohl byste někdo napsat do té firmy z Redmondi, že instalační média se obvykle vystavují na webu, kdo je má furt hledat... Takhle se ten jejich software nerozšíří...
    Školím Ansible
    1.6.2008 11:26 Dejv | skóre: 37 | blog: Jak ten blog nazvat ... ? | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Málo linuxaček? Ani ne
    Takhle se ten jejich software nerozšíří...
    ROFL Diky, zas budu zit o neco dele :-D

    Dejf
    Pevně věřím, že zkušenější uživatelé mě s mými nápady usměrní a pošlou tam, kam tyto nápady patří...
    1.6.2008 01:30 Creckx | skóre: 23 | blog: cxblog | Lanškroun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Málo linuxaček? Ani ne
    Holku co neudělá do hodiny kernel na dnešním HW bych nechtěl...
    Můj blog Pokud máte taky blog, můžeme vyměnit odkazy :)
    1.6.2008 09:01 Vin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Málo linuxaček? Ani ne
    Holku co neudělá do hodiny
    Ehm...

    :-D
    1.6.2008 15:15 Creckx | skóre: 23 | blog: cxblog | Lanškroun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Málo linuxaček? Ani ne
    Eh ?
    Můj blog Pokud máte taky blog, můžeme vyměnit odkazy :)
    31.5.2008 23:06 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Málo linuxaček? Ani ne
    dokonce se musím přiznat, že se jako správnej nerd nejčastěji seznámím s nějakou holkou přes seznamku
    - You do the whole lonely hearts thing?
    
    - I'm 32 year old IT man, who works in the basement. 
    Yes, I do the whole lonely hearts thing.
    Quando omni flunkus moritati
    David Watzke avatar 31.5.2008 23:11 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Málo linuxaček? Ani ne
    Přesně tak, taky jsem si při tom vzpomněl na The IT Crowd :-/
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    1.6.2008 00:36 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Málo linuxaček? Ani ne
    freshmouse avatar 31.5.2008 23:15 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Málo linuxaček? Ani ne
    Kdybych ženský kádroval ještě podle příslušnosti k softwaru, to bych asi byl sám. Hoplá... :-(
    freshmouse avatar 31.5.2008 23:19 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Málo linuxaček? Ani ne
    Nechce mě některá utěšit? :-)
    31.5.2008 23:20 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Málo linuxaček? Ani ne
    there, there ;P
    Rezza avatar 31.5.2008 23:52 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Málo linuxaček? Ani ne
    Pridavam se k vetsine, holku jsem nikdy nemel, nemam a nikdy nebudu mit :) Nejsou open ani free!
    1.6.2008 00:09 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Málo linuxaček? Ani ne
    +1
    Ale obcas me to stve
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    1.6.2008 00:11 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Málo linuxaček? Ani ne
    P.S.: Vzkaz pro mensinu Linuxaku: ne, na kluky vazne nejsem
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    Rezza avatar 1.6.2008 09:58 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Málo linuxaček? Ani ne
    A toz to jako to bych se neomezoval, ale kdyz si nedokazu najit z vetsiny zenskych, tak z najdi neco z te mensiny (25% se uvadi?), ze ano...
    Rezza avatar 1.6.2008 09:49 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Málo linuxaček? Ani ne
    Jop, nekdy to stve, ale zase bys potrebovals nejmin dve - asi tak, ze kdyz si manzelka mysli, ze jsi u milenky a milenka u manzelky, tak muzes v klidu programovat a programovani neni zrovna nejak dobre honorovana cinnost, tak by to clovek ani nezaplatil :)
    1.6.2008 11:05 changeit | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Málo linuxaček? Ani ne
    programovanie je podla mna vyborne honorovana cinnost.. mne napr. prisla ponuka do Danska programovat j2ee aplikacie za 2 az 4 tisic eur. Lenze nemozem ist kedze chcem dokoncit skolu, jedine ze by som externe studoval tam...
    Rezza avatar 1.6.2008 12:14 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Málo linuxaček? Ani ne
    za a v dansku, za b j2ee a IS... jako jo, chystam se casem vypadnout ven, ale to spis az na stare kolena neco vydelat, ted si trosku chci tady uzit :) a trebas jednou i u nas vysokoskolak dostane vic nez delnas u linky...
    1.6.2008 12:22 changeit | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Málo linuxaček? Ani ne
    ako samozrejme keby som tam siel tak urcite nie na dlshie ako 1-3 roky, tiez som este mlady na 5*8 tyzdenne a viac. Ale zase ked uz mas viac penazi tak si mozes viac uzit, A na porovnanie vo wolkswagene v ba dostane zvarac (tym nie si nie som celkom isty, ale tak 80%) zarobi 20 v hrubom aj ked je pravda ze to bol mladych chalan a len tam zacinal, Ja som zarobil tak 20 cisteho ako programator a cestvo vyhodeny z fiit.
    =^..^= AmigaPower® avatar 1.6.2008 11:08 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Málo linuxaček? Ani ne
    holku jsem nikdy nemel, nemam a nikdy nebudu mit
    Co nového na vaší farnosti otče? Už jste vypudili z vašich počítačů MS® ďábla? :-D
    Rezza avatar 1.6.2008 12:15 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Málo linuxaček? Ani ne
    Drzim si ho jen ve svatem VirtualBoxu, jeste neco s demonem alkoholem musim udelat... A nevim co budu delat ve svete, az opustim nas klaster na Bozetechove, jeste (uz jenom?) statnice...
    =^..^= AmigaPower® avatar 1.6.2008 13:29 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Málo linuxaček? Ani ne
    :-D :-D :-D
    Drzim si ho jen ve svatem VirtualBoxu
    ...v tu chvíli, jak jsem si to přečet, mi prolikla hlavou představa VB jako tý věci do který v Ghost Busters vcucávali duchy... +1:-D :-D :-D
    emorjino avatar 1.6.2008 01:20 emorjino | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Málo linuxaček? Ani ne
    +1 holky v mém okolí používají linux docela dost. několika z nich jsem ho sám instaloval. Je to i tím, že mají počítač víceméně jen na hudbu, filmy, web, mejly, icq a nějaký ten textový editor a nepotřebují moderní hry ani specializované programy.. Nejčastěji zabírá argument, že nepotřebují antivir, protože na linux viry nejsou...
    Mám rád Kubuntu, KDE (AmaroK obzvlášť), Firefox, Jabber, Wikipedii, Last.fm, Frozen Bubble.
    1.6.2008 01:30 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Málo linuxaček? Ani ne
    Nejčastěji zabírá argument, že nepotřebují antivir, protože na linux viry nejsou...
    To je ale dost nebezpečně podaný argument.
    1.6.2008 07:25 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Málo linuxaček? Ani ne

    Různý události v mym nepočítačovym životě a profil Davida Kolibáče mě inspirovaly k napsání tohodle blogpostu...

    Zvlášť ta druhá část mě pobavila :-D

    David Watzke avatar 1.6.2008 12:05 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Málo linuxaček? Ani ne
    To je docela pochopitelný :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    1.6.2008 10:33 dizz | skóre: 21 | blog: Dizzyho_Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Málo linuxaček? Ani ne
    No s mojí přítulkou je to složité o počítače se moc nezajímá, ale s tím že chce nanistalovat Linux na svůj domácí počítač přišla sama. Momentálně ho používa asi třičtvrtě roku přes nejaké začáteční komplikace myslím že si zvykla a nijak nenadává :)

    Tak hlasovat ano nebo ne?
    Chuck Norris dohral GNU/Linux... a dvakrat!
    otula avatar 1.6.2008 11:21 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Málo linuxaček? Ani ne
    Dal jsem v anketě NE, ačkoliv Linux používá. Jenže ho nepoužívá proto, že by chtěla, ale proto, že zde prostě Linux je. A bylo by jí úplně šumák, kdyby zde byl OS/2, BeOS, BSD, Windows… Jí stačí mít ikonku pro přehrávač hudby, pro "Seznam", pro poštu a textový editor. A asociované videosoubory s přehrávačem :-D
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    1.6.2008 11:37 Jix0 | skóre: 24 | blog: Not only for humans
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Málo linuxaček? Ani ne
    K ankete: Mam poruchu osobnosti a proto pritelkyni nemam :-D
    If you will not cooperate, you are to be executed! | Starting as a DJ
    progdan avatar 1.6.2008 18:15 progdan | skóre: 34 | blog: Archař | Teplice/Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Málo linuxaček? Ani ne
    +1 :)
    Collecting data is only the first step toward wisdom, but sharing data is the first step toward the community.
    otula avatar 1.6.2008 19:24 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Málo linuxaček? Ani ne
    No jo, ale anketa byla o partnerkách. Přítelkyně by to hlasování docela zkomplikovaly :-D
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    David Watzke avatar 1.6.2008 19:46 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Málo linuxaček? Ani ne
    Počkat, partnerka je mj. i přítelkyně.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    otula avatar 1.6.2008 19:58 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Málo linuxaček? Ani ne
    Samozřejmě jsou i případy, kdy tvé tvrzení platí ;-)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    1.6.2008 11:50 ghostmonk | skóre: 10 | blog: freemind
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Málo linuxaček? Ani ne
    Vzdychat nepomáhá, důlžité je to řešit když je příležitost, jinak vám může vzniknout poněkud nepříjemná křeč v hlavě.
    1.6.2008 12:58 qiRzT | skóre: 14 | blog: U_Marvina
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Málo linuxaček? Ani ne
    Já bych slečnu, která se příliš zajímá o počítače, nechtěl z jednoho důvodu - zmizel by výrazný element, který mě vytrhává z virtuálního světa. Takže jsem rád, že počítače jdou skoro úplně mimo ni. Má to sice tu nevýhodu, že tím přicházím velmi rozsáhlé téma ke konverzaci, ale na světě je mnoho jiných zajímavých věcí. A krom toho, kdo by se chtěl s přítelkyní bavit o tom, jakou verzi jádra má v počítači?

    Ad poruchy osobnosti a spol:

    1) Asi je to každému jasné, ale postoj typu "o mě žádná nemůže stát" nikam nevede. Jen je to občas potřeba připomenout. Mě naposledy s vyhrožováním fyzickým násilím. Ale stálo to za to:-)

    2) Slečna říká, že my počítačový nadšenci jsme ufňukaný, že v každým oboru se najdou lidi, kteří tomu propadli až moc a působí na své okolí všelijak.
    Důležité je vědět jak problém vyřešit, zbytek zvládne i cvičená opice...
    1.6.2008 13:44 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Málo linuxaček? Ani ne
    ad 2) to su ludia s porusenou osobnostou a osobne mi na fnukanie neostava moc casu ;) na druhu stranu ja nechapem ludi, ktori akoby nemali o nic zaujem (som sa dozvedel, ze dnesne decka len tak chodia po shopping centrach, nepochopim)
    1.6.2008 17:07 qiRzT | skóre: 14 | blog: U_Marvina
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Málo linuxaček? Ani ne
    Já tam pojem porucha osobnosti použil spíš jako takové profláknuté slovní spojení, nerad bych se zabýval jeho přesným významem, asi tam měly být úvozovky. To co ona říká se týká spíš lidí, kterým se v angličtině říká nerd, či geek (jak byste to řekli česky?). Tvrdí, že takoví jsou všude, jen lidi od počítačů to přespříliš zdůrazňují.

    Co mají lidi na obcházení shopping center, taky nechápu...
    Důležité je vědět jak problém vyřešit, zbytek zvládne i cvičená opice...
    1.6.2008 17:28 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Málo linuxaček? Ani ne
    ja viem, porucha osobnosti sa neda v tychto kruhoch brat vazne (na druhu stranu v istych kriteriach tejto diagnozy by sa mnoho ludi mohlo najst). ale ako hovorim, nemyslim si, ze by to niekto zdoraznoval, to len BLEK. s tym zacal a vsetci to pouzivaju v duchu ha-ha only serious
    Josef Kufner avatar 1.6.2008 18:05 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Málo linuxaček? Ani ne
    Podivín?
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    1.6.2008 19:58 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Málo linuxaček? Ani ne
    to si myslia vsetci extroverti o introvertoch?
    2.6.2008 14:08 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Málo linuxaček? Ani ne
    Já bych slečnu, která se příliš zajímá o počítače, nechtěl ...
    Muj kolega rika, ze mu pocitacovy analfabetismus jeho pritelkine zcela vyhovuje, protoze pred ni nemusi v pocitaci schovava veci, jejichz existenci by musel nespis sahodlouze vysvetlovat. A pry neni neni horsiho, nez holka, co je schopna sedet cely den u chatu a provozovat elektronickou verzi drbarny :-) (ja osobne si myslim, ze jeste horsi je telefoni verze drbny, obzvlast pokud jste to vy, kdo plati ucty).
    Rezza avatar 1.6.2008 15:38 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Málo linuxaček? Ani ne
    RIMMER: Listere, kdybys žil v celibátu jako já, neměl bys tyhle problémy. LISTER: Ale běž, ty ses dal k těm páprdům ze Společnosti pro celibát jedině proto, že si neumíš sám nabalit ženskou. RIMMER: Ne, to se mýlíš. Souhlasím s jejich filozofií, že láska je nemoc, která brzdí tvou kariéru a nutí tě rozhazovat peníze. (...) LISTER: Rimmere, ty nevíš co je láska. RIMMER: Jistě, že vím, co je láska. Mechanismus, jenž vynalezli bankéři, aby nás donutili přečerpat účet. Světlo! LISTER: Rimmere, láska jee ..., láska je to, čím se lišíme od zvířat. RIMMER: Né, Listere, od zvířat se lišíme tím, že nepoužíváme jazyk k čištění genitálií.
    xxxs avatar 1.6.2008 18:13 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Málo linuxaček? Ani ne
    brutalne vela ludi hlasovalo za "nemam partnerku". a vraj linuxaci nie su divni.
    progdan avatar 1.6.2008 18:17 progdan | skóre: 34 | blog: Archař | Teplice/Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Málo linuxaček? Ani ne
    Divny sou holky ze nas nechapou :)
    Collecting data is only the first step toward wisdom, but sharing data is the first step toward the community.
    progdan avatar 1.6.2008 18:18 progdan | skóre: 34 | blog: Archař | Teplice/Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Málo linuxaček? Ani ne
    Jo a jeste zbylych 89% uzivatelu ostatnich OS
    Za to cislo me nekamenujte, nechce se mi ted hledat kolik ma linux podil...)
    Collecting data is only the first step toward wisdom, but sharing data is the first step toward the community.
    1.6.2008 20:02 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Málo linuxaček? Ani ne
    kto to tvrdi? :D
    xxxs avatar 1.6.2008 20:24 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Málo linuxaček? Ani ne
    kto to netvrdi?
    1.6.2008 20:55 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Málo linuxaček? Ani ne
    no, vazne som nepocul nikoho vyjadrenia ci uz za alebo proti, takze ti ja neviem povedat, ale tipol by som, ze je viac tych ktori to netvrdia -- a to nielen vzhladom na to, ze sa k tomu vobec nevyjadrili :)

    ale k teme, kazdy clovek je svojim sposobom divny (ergo je to normalne? ;))
    xxxs avatar 1.6.2008 22:12 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Málo linuxaček? Ani ne
    jasne, je to normalne. a tiez som to este nepocul nikoho povedat, ale ak sa nahodou nadskrtne, ze pouzivam linux, hned vidiet reakcie - co? ufo? kde? mimozemstania?
    1.6.2008 23:18 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Málo linuxaček? Ani ne
    47% mi nepřijde zas tak moc, uvážíme-li že se zde pohybuje mnoho lidí ve věku kolem 20.
    1.6.2008 23:26 Tom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Málo linuxaček? Ani ne
    Prijde na to, jestli chapes partnerku jako pritelkyni. Ja ano a v tom pripade povazuji to cislo za naprosto tragicke, zvlaste kdyz vetsine lidi je kolem 20.
    David Watzke avatar 2.6.2008 00:11 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Málo linuxaček? Ani ne
    +1
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Dalibor Smolík avatar 2.6.2008 00:42 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Málo linuxaček? Ani ne
    zvlaste kdyz vetsine lidi je kolem 20
    No a v pozdějším věku se zdá důležitější, jestli umí uvařit dobrou svíčkovou než jaké distribuci linuxu dává přednost :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    freshmouse avatar 2.6.2008 18:58 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Málo linuxaček? Ani ne
    To, zda umí vařit svíčkovou, je zcela irelevantní. Podstatné je, jestli ti ji skutečně uvaří (případně za co)... :-)
    Xeelee avatar 2.6.2008 19:59 Xeelee | skóre: 9 | blog: Xeeleeho diagnóza | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Málo linuxaček? Ani ne
    :-D
    Jak by řekl esperantista: „Bonvolu alsendi la pordiston. Laŭŝajne estas rano en mia bideo!“
    Dalibor Smolík avatar 2.6.2008 22:18 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Málo linuxaček? Ani ne
    (případně za co)...
    To jsou mi ale otázky ... za celou výplatu, ne?
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Rezza avatar 2.6.2008 12:25 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Málo linuxaček? Ani ne
    A co je na tom tragickeho? Me je 25, nikdy jsem zadnou pritelkyni, partnerku a spol. nemel a ziju... Zase mam jine konicky... Proste se mi nelibi, ze se na nas (a podle ankety je nas dost) lidi divaji jako na vrahy, stat se snazi zneprijemnit zivot tim, ze zvyhodnuje lidi co ziji ve dvojici (a naopak z nepochopitelneho duvodu tresta ty, co ziji ve vice) atd...
    otula avatar 2.6.2008 12:56 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Málo linuxaček? Ani ne
    stat se snazi zneprijemnit zivot tim, ze zvyhodnuje lidi co ziji ve dvojici
    Ale houby. Žiju s partnerkou a kromě toho, že to silně pociťuji na inkasu, tak ona ještě přišla o příspěvky na děti, protože já mám mírně nadprůměrnou výplatu. Ovšem společné zdanění jsme uplatnit nemohli, protože nejsme manželé. Stát tě nikdy nezvýhodní, jen si uplatňuje to, co se mu hodí. :-(
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    =^..^= AmigaPower® avatar 2.6.2008 13:10 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Málo linuxaček? Ani ne
    +1,25 jsem na tom úplně stejně, jen bez těch dětí. Jinak tady v katolickim Polsku ještě slýchávám jak se o nás báby bavěj na chodbě jak žijem ve strašnym hříchu... :-D
    otula avatar 2.6.2008 13:15 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Málo linuxaček? Ani ne
    Tady s tím naštěstí nikdo problém nemá. Naproti nám dokonce žije jedna velmi příjemná (bez ironie) paní - důchodkyně - a žije také s partnerem.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    Rezza avatar 2.6.2008 14:18 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Málo linuxaček? Ani ne
    Toz ja nevim, tech par podpisu a nejake razitko uredni neni problem na to manzelstvi... Rozvod je pak taky jen nejaky ten podpis...
    otula avatar 2.6.2008 14:34 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Málo linuxaček? Ani ne
    A proč? Společné zdanění, pokud se nepletu, je od příštího (nebo už tohoto?) roku zrušeno. Takže opravdu těch výhod pro partnery moc není (jsou vůbec nějaké?).
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    2.6.2008 15:16 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Málo linuxaček? Ani ne
    No ono společné zdanění taky nemá s novým daňovým systémem AFAIK žádný smysl. :D
    Rezza avatar 2.6.2008 15:35 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Málo linuxaček? Ani ne
    No ja nevim, me to prijde jako pekne. Ja se pokazde na svatbe romanticky rozbrecim :)
    otula avatar 2.6.2008 15:56 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Málo linuxaček? Ani ne
    Tak si najdi ženskou a ožeň se ;-) Mně šlo jen o to, že tím člověk žádné výhody nezíská.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    Rezza avatar 2.6.2008 15:59 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Málo linuxaček? Ani ne
    No rozhodne prinese - dvojnasobny plat, ktery sice seberou deti, ale to je fajn, muzou si dat paellu... :) PS.: omlouvam se, mam dnes nejaky kopr a rypavou :D
    otula avatar 2.6.2008 17:06 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Málo linuxaček? Ani ne
    Dvojnásobný plat?
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    2.6.2008 20:18 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Málo linuxaček? Ani ne
    Co třeba ta výhoda, že sám sobě i svému okolí dá najevo, že to bere opravdu vážně, a bude mít více morálních zábran (i když dneska…) z toho vycouvat s tím, že to přeci nikdy nemyslel tak vážně a tak vlastně vycouvání není žádný problém.
    otula avatar 2.6.2008 21:14 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Málo linuxaček? Ani ne
    To je určitě výhoda pro někoho, kdo má problém setrvat ve vztahu. Jenže to už jsme někde jinde. Reaguješ totiž na větu, vytrženou z kontextu. Souvisí totiž s tímto tvrzením:
    stat se snazi zneprijemnit zivot tim, ze zvyhodnuje lidi co ziji ve dvojici
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    freshmouse avatar 2.6.2008 21:52 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Málo linuxaček? Ani ne
    V Simpsnových řekli něco ve smyslu: "vyjádřit lásku tím nejkrásnějším možným způsobem -- právně závaznou smlouvou"... Myslím, že to je dost přesné.

    Kdo s partnerkou skutečně chce být, ten s ní bude i bez svatby. Kdo potřebuje svatbu proto, aby s ní byl, ten by možná tu pravou ženu měl ještě chvíli hledat...
    =^..^= AmigaPower® avatar 2.6.2008 22:20 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Málo linuxaček? Ani ne
    +1,75
    Dalibor Smolík avatar 3.6.2008 00:34 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Málo linuxaček? Ani ne
    Opravdu? Zalovil jsem mezi klasiky a našel jsem naopak tohle:
    Love and marriage, love and marriage
    Go together like a horse and carriage
    This I tell you brother
    You cant have one without the other
    
    Love and marriage, love and marriage
    Its an institute you cant disparage
    Ask the local gentry
    And they will say its elementary
    :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    29.6.2008 00:33 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Málo linuxaček? Ani ne
    Kdo s partnerkou skutečně chce být, ten s ní bude i bez svatby. Kdo potřebuje svatbu proto, aby s ní byl, ten by možná tu pravou ženu měl ještě chvíli hledat...
    Tak takhle se na to divat me nenapadlo a musim rict ze mas myslenku.
    Jinak myslim, ze svatba je v podstate tradice, ktera se ustalila v dobe, kdy vetsina lidi byla vericich. Rek bych ze svatba ma smysl prave jen pro verici - smysl je v tom, ze svuj vztah potvrdi/uzavrou pred bohem - nejsem si jistej co to znamena, nejsem zadnej teolog. Kazdopadne pro verici lidi to zrejme smysl ma, nicmene pro ostatni smysl moc nevidim...
    29.6.2008 07:30 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Málo linuxaček? Ani ne
    pri tejto debate si spominam na vysvetlenie z jedneho romantickeho filmu:
    But mainly, when you love someone as much as I love you, getting married is the only thing left to do.
    xxxs avatar 2.6.2008 22:56 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Málo linuxaček? Ani ne
    a co dedicstvo? druh/druzka v prvej linii nededi, zatial co manzel/manzelka ano. minimalne kvoli detom sa takato poistka zide.
    =^..^= AmigaPower® avatar 2.6.2008 23:09 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Málo linuxaček? Ani ne
    Souhlas, naštěstí tohle jde pojistit u notáře. ;-) Nicméně podle mně je svatba krásná věc! ...jen zatím s mladou nijak nepociťujem tu potřebu ;-)
    2.6.2008 13:24 qiRzT | skóre: 14 | blog: U_Marvina
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Málo linuxaček? Ani ne
    Opravdu ti to nechybí? Je zhruba stej ně a byl jsem na tom byl donedávna podobně a celkem mě to štvalo. Možná to bylo zčásti tlakem okolí, i když si to vůbec neuvědomuju.
    Důležité je vědět jak problém vyřešit, zbytek zvládne i cvičená opice...
    Rezza avatar 2.6.2008 14:17 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Málo linuxaček? Ani ne
    Tak jako jo, nekdy je to na kokota, ale tak co se da delat, ze ano...
    David Watzke avatar 2.6.2008 14:42 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Málo linuxaček? Ani ne
    Dá se dělat třeba to, co dělám já... Určitě nestačí stěžovat si na ábíčku.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Rezza avatar 2.6.2008 15:35 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Málo linuxaček? Ani ne
    Ja si nestezuji! Zenske leti po hajzlech a ja at delam, co delam, tak proste nedokazu byt hajzl :(
    David Watzke avatar 2.6.2008 17:08 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Málo linuxaček? Ani ne
    To jsou kecy, ne všechny ženský letěj po hajzlech. Bohužel je pravda, že hodně, zřejmě většina z nich jo, zvlášť teda ty v mym věku... Tak je prostě třeba hledat a ne se s tim smiřovat.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Heron avatar 2.6.2008 20:17 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Málo linuxaček? Ani ne
    Z toho si nic nedělej, já taky neměl nikdy žádnou partnerku. :-D
    22.4.2009 20:48 triak
    Rozbalit Rozbalit vše Tak já hledám takhle

    Následujícím algoritmem

    album.jabbim.cz/triak@jabber.cz/hledam.png

    A protoze jsem narazil, musel jsem na to vydat patch :(

    http://album.jabbim.cz/triak@jabber.cz/patch.png

    takze se asi hned tak nezdari :)

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.