abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 01:33 | IT novinky

    Americká vláda se po převzetí zhruba desetiprocentního podílu ve výrobci čipů Intel chystá na další investice do vybraných firem. Na sociální síti Truth Social to napsal prezident Donald Trump. Jeho ekonomický poradce Kevin Hassett v rozhovoru v televizi CNBC řekl, že nemusí jít pouze o firmy z technologického sektoru, ale i z jiných odvětví.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:55 | Komunita

    V Amsterdamu probíhá Open Source Summit Europe. Organizace Linux Foundation představuje novinky. Pod svá křídla převzala open source dokumentovou databázi DocumentDB.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 02:22 | Komunita

    Přesně před 34 lety, 25. srpna 1991, oznámil Linus Benedict Torvalds v diskusní skupině comp.os.minix, že vyvíjí (svobodný) operační systém (jako koníček, nebude tak velký a profesionální jako GNU) pro klony 386 (486), že začal v dubnu a během několika měsíců by mohl mít něco použitelného.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 18
    včera 01:55 | Nová verze

    86Box, tj. emulátor retro počítačů založených na x86, byl vydán ve verzi 5.0. S integrovaným správcem VM. Na GitHubu jsou vedle zdrojových kódů ke stažení také připravené balíčky ve formátu AppImage.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    23.8. 17:44 | IT novinky

    Vláda Spojených států získala desetiprocentní podíl v americkém výrobci čipů Intel. Oznámili to podle agentur americký prezident Donald Trump a ministr obchodu Howard Lutnick. Společnost Intel uvedla, že výměnou za desetiprocentní podíl obdrží státní dotace v hodnotě 8,9 miliardy dolarů (zhruba 186 miliard Kč). Částka podle Intelu zahrnuje dříve přislíbené subvence 5,7 miliardy dolarů z programu CHIPS na podporu výroby čipů v USA,

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 22
    23.8. 17:33 | Nová verze

    Organizace Apache Software Foundation (ASF) vydala verzi 27 integrovaného vývojového prostředí a vývojové platformy napsané v Javě NetBeans (Wikipedie). Přehled novinek na GitHubu. Instalovat lze také ze Snapcraftu a Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    23.8. 04:22 | Nová verze

    Knihovna FFmpeg byla vydána ve verzi 8.0 „Huffman“. Přibyla mj. podpora hardwarově akcelerovaného kódování s využitím API Vulcan, viz seznam změn.

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 0
    22.8. 17:44 | IT novinky

    Národní úřad pro kybernetickou a informační bezpečnost (NÚKIB) vydal Zprávu o stavu kybernetické bezpečnosti ČR za rok 2024 (pdf). V loňském roce NÚKIB evidoval dosud nejvíce kybernetických bezpečnostních incidentů s celkovým počtem 268. Oproti roku 2023 se však jedná pouze o drobný nárůst a závažnost dopadů evidovaných incidentů klesá již třetím rokem v řadě. V minulém roce NÚKIB evidoval pouze jeden velmi významný incident a významných incidentů bylo zaznamenáno 18, což oproti roku 2023 představuje pokles o více než polovinu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    22.8. 13:55 | Komunita

    Byl publikován aktuální přehled vývoje renderovacího jádra webového prohlížeče Servo (Wikipedie). Servo mimo jiné nově zvládne animované obrázky APNG a WebP.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    22.8. 13:11 | IT novinky

    Na chytré telefony a počítačové tablety v Rusku bude od začátku příštího měsíce povinné předinstalovávat státem podporovanou komunikační aplikaci MAX, která konkuruje aplikaci WhatsApp americké společnosti Meta Platforms. Oznámila to dnes ruská vláda. Ta by podle kritiků mohla aplikaci MAX používat ke sledování uživatelů. Ruská státní média obvinění ze špehování pomocí aplikace MAX popírají. Tvrdí, že MAX má méně oprávnění k přístupu k údajům o uživatelích než konkurenční aplikace WhatsApp a Telegram.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 56
    Pro otevření více webových stránek ve webovém prohlížečí používám
     (78%)
     (7%)
     (4%)
     (5%)
     (5%)
     (1%)
    Celkem 76 hlasů
     Komentářů: 7, poslední včera 22:32
    Rozcestník

    Využíváte tištěnou počítačovou literaturu?

    často
    28% (349)
    občas
    59% (725)
    vůbec
    12% (153)

    Celkem 1227 hlasů
    Vytvořeno: 16.5.2006 08:55

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    16.5.2006 09:02 Jix0 | skóre: 24 | blog: Not only for humans
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Využíváte tištěnou počítačovou literaturu?
    1. post :D
    If you will not cooperate, you are to be executed! | Starting as a DJ
    andree avatar 16.5.2006 09:03 andree | skóre: 39 | blog: andreeeeelog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Využíváte tištěnou počítačovou literaturu?
    respect
    16.5.2006 09:06 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Využíváte tištěnou počítačovou literaturu?
    Ale jo. Občas si ta PDF vytisknu na papír.
    ^D
    16.5.2006 09:31 helb | skóre: 9 | blog: helb | Kralovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Využíváte tištěnou počítačovou literaturu?
    Asi tak.. Ale moc často ne...
    Ovládání hlasem? cat /dev/dsp > /dev/hda1
    regine avatar 18.5.2006 06:35 regine | skóre: 22 | blog: regine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Využíváte tištěnou počítačovou literaturu?
    - elektronická převažuje pro snadnost vyhledávání problémů
    - tištěné jen z části pro posezení v křesle s dobrým pitím a hudbou (ne, děvčata ne, ta otravují)
    Cigareta krátí život o 1 minutu, láhev koňaku o 5 minut a pracovní den krátí život o 8 hodin.
    16.5.2006 09:30 Jix0 | skóre: 24 | blog: Not only for humans
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Využíváte tištěnou počítačovou literaturu?
    Taky bych tisknul kdyby na moji Lexmark x2250 byly linuxove drivery :(
    If you will not cooperate, you are to be executed! | Starting as a DJ
    16.5.2006 16:59 Ricardo | skóre: 27 | blog: Ricardo | Horní Suchá
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Využíváte tištěnou počítačovou literaturu?
    Prvni vybirej system, pak hardware : ) ... ja to sice dělal naopak, ale naštěstí mám HP.
    My mind may be raving, my words may be void, but I am not afraid of being moderated below threshold!
    regine avatar 18.5.2006 06:37 regine | skóre: 22 | blog: regine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Využíváte tištěnou počítačovou literaturu?
    svatá pravda, není nad HP, ověřeno i na několika 100kách tiskáren v práci (fuuuuuj inkoustovky tím nemyslím, jedině laser)
    Cigareta krátí život o 1 minutu, láhev koňaku o 5 minut a pracovní den krátí život o 8 hodin.
    18.5.2006 21:45 helb | skóre: 9 | blog: helb | Kralovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Využíváte tištěnou počítačovou literaturu?
    Tak tak... na mě se tu usmívá LaserJet 1010
    Ovládání hlasem? cat /dev/dsp > /dev/hda1
    19.5.2006 08:09 melkors | skóre: 13 | blog: kdo_chce_kam
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Využíváte tištěnou počítačovou literaturu?
    Taky bych rad, ale domu se vyslovene hodi multifunkcni zarizeni (tisk+scanner+kopirka) a to delaj jen v inkoustu :-(
    A kdo ma kupovat naplne :-(
    19.5.2006 11:44 Ladislav Jancik | skóre: 16 | Červený Kostelec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Využíváte tištěnou počítačovou literaturu?
    A treba HP LaserJet 3052 - Monochromatická laserová tiskárna/skener/kopírka formátu A4, tiskový jazyk HP PCL 5e, PCL 6, emulace PostScript level 3. Rozhraní : USB, Ethernet. Je to novinka, cena je cca kolem 9500,- Kc bez DPH.
    Bolest je jen jiné území a strach, strach je neřest.
    Dalibor Smolík avatar 16.5.2006 09:42 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Využíváte tištěnou počítačovou literaturu?
    Když jsem se rozhodl si udělat vlastní firemní databázovou aplikaci a vůbec nic jsem nevěděl o programování, koupil jsem si knihy, zalezl v létě na týden na chalupu a studoval. Po tímto způsobem získaných základech znalostí jsem teprve pak používal další on-line nápovědu a hledal informace na netu. Asi staromódní způsob, ale to je dáno mým věkem :-) Svůj účel to splnilo.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Josef Kufner avatar 16.5.2006 23:50 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Využíváte tištěnou počítačovou literaturu?
    Je to rozumnny zpusob. V knihach byvaji slusne vysvetleny zaklady a jsou tam souvislosti s okolim. V online dokumentaci se tohle hleda daleko hur. Takze na zacatku kniha a pak kouzlit online je dobra volba :)
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    17.5.2006 22:07 Sandik | skóre: 13 | blog: obcasny_obcasny_blog | Praha (když zrovna nejsem někde jinde ;o)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Využíváte tištěnou počítačovou literaturu?
    Kdykoli jsem se něco učil, tak takhle. Pokud jsem zvolil jakýkoli jiný postup, šlo to dalko hůř...
    ...
    16.5.2006 09:57 Davule | skóre: 11 | blog: BANANOVI_TUCNACI
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Využíváte tištěnou počítačovou literaturu?
    Mám vytištěné všechny manuály (české a pár důležitých v EN) pro Gentoo. Do těch se dívám hodně často. Tištěné knihy o linuxu otevírám v nouzi pro inspiraci. Jedna kniha je pro mně ale hodně důležitá a to je slovník počítačovách výrazů. V té listuju skoro každý den :-) . Návody na Gentoo + slovník mám na stole, tištěná kniha je součástí WC - ale to neznamená, že na ni s**u :-)Má to jednu velkou nevýhodu, když z té místnosti odcházím, mám z toho i prázdnou hlavu :-(
    Dokumentace je pro blbce!! Já jsem BLBEC!!
    Heron avatar 16.5.2006 11:17 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Využíváte tištěnou počítačovou literaturu?
    Koupil jsem si vynikající knížky o Javě (java efektivně, refaktoring a vývoj her v jazyku java). V knihovně pochopitelně nesmí chybět učebnice jazyka C. Pak tu mám i C# - programujeme profesioálně, ale to už nějak nečtu ;-).
    David Watzke avatar 16.5.2006 16:52 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Využíváte tištěnou počítačovou literaturu?
    V knihovně pochopitelně nesmí chybět učebnice jazyka C.
    Mám taky, ale v knihovně zrovna ne. Za svůj život jsem toho moc nepřečetl (teda přečetl, ale knihy moc ne ;-)).
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    16.5.2006 12:57 K.A.T.K.A.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Využíváte tištěnou počítačovou literaturu?
    V nouzi!
    16.5.2006 16:05 wifinista | skóre: 25 | blog: Nesmyslný Svět | Drozdov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Využíváte tištěnou počítačovou literaturu?
    ...poznáš přítele ;-)
    Umět dobře pracovat s PC vůbec neznamená umět dobře vytvářet makra v Microsoft Office
    16.5.2006 13:01 ParadoX | skóre: 20 | blog: Paradox
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Využíváte tištěnou počítačovou literaturu?
    No, dávám občas i když... Budu maturovat a tam mi knížky nepovolej a příkazy z hlavy nevim takže ta tištěná podoba se teď přepisuje do sešitu :-) Jinak knížky doma používám. Čím dál méně ale vždy se hodí je mít po ruce
    Don´t worry, be happy.
    16.5.2006 13:49 Kozuch | skóre: 2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Využíváte tištěnou počítačovou literaturu?
    Tisteny knizky maximalne tak na dovolenou... ;)
    16.5.2006 14:46 cemnotar | skóre: 2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Využíváte tištěnou počítačovou literaturu?
    Občas to chce nějakou příručku.
    The UNIX Guru's View of Sex: # unzip; strip; touch; finger; mount; fsck; more; yes; umount; sleep
    16.5.2006 15:11 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Využíváte tištěnou počítačovou literaturu?
    Mám jí plnou knihovnu a kromě toho i sem tam nějakou překládám... :-D Jsem hrozný bibliofil. :-)
    16.5.2006 15:20 wifinista | skóre: 25 | blog: Nesmyslný Svět | Drozdov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Využíváte tištěnou počítačovou literaturu?
    Mno tak při pohledu na mojí poličku (knihovničku) se hned pozná že dost často, poslední dobou nejvíc Apache Příručka správce www serveru a 333 tipů a triků pro Linux
    Umět dobře pracovat s PC vůbec neznamená umět dobře vytvářet makra v Microsoft Office
    17.5.2006 22:18 Sandik | skóre: 13 | blog: obcasny_obcasny_blog | Praha (když zrovna nejsem někde jinde ;o)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Využíváte tištěnou počítačovou literaturu?
    To já mám v knihovničce (zleva doprava a zhora dolů) asi tak pět metrů knih o výtvarném umění a historii, asi metr poesie, cca dva metry prózy, asi třicet cm filosofie, sedmdesát centimetrů teologie a jiné křesťanské literatury a nakonec úplně v pravo dole dalších asi třicet cm počítačové literatury ;o)
    ...
    18.5.2006 15:36 wifinista | skóre: 25 | blog: Nesmyslný Svět | Drozdov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Využíváte tištěnou počítačovou literaturu?
    To já tu mam...
    ...nějakých 50cm počítačové literatury pak 6cm češtiny (Pravidla českého pravopisu a další takový blbosti) a asi 15cm vesmíru :-D
    Umět dobře pracovat s PC vůbec neznamená umět dobře vytvářet makra v Microsoft Office
    19.5.2006 00:05 Sandik | skóre: 13 | blog: obcasny_obcasny_blog | Praha (když zrovna nejsem někde jinde ;o)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Využíváte tištěnou počítačovou literaturu?
    A pak, že je vesmír nekonečný ;o)
    ...
    19.5.2006 15:43 wifinista | skóre: 25 | blog: Nesmyslný Svět | Drozdov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Využíváte tištěnou počítačovou literaturu?
    Je menší než špendlíková hlavička, ale větší než nekonečno ;-)
    Umět dobře pracovat s PC vůbec neznamená umět dobře vytvářet makra v Microsoft Office
    19.5.2006 17:13 Sandik | skóre: 13 | blog: obcasny_obcasny_blog | Praha (když zrovna nejsem někde jinde ;o)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Využíváte tištěnou počítačovou literaturu?
    Tohle tvrzení mi kapánek zavání scholastikou ;o)
    ...
    19.5.2006 18:26 nardew | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Využíváte tištěnou počítačovou literaturu?
    scholastika je asi jedno z mojich najnenavidenejsich slov :) asi to bude vdaka profesorke co nas ucila filozofiu :)
    the best way of Memtest is emerge qt kde-meta
    22.5.2006 01:37 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Využíváte tištěnou počítačovou literaturu?
    Anebo superstrunama. :-)
    16.5.2006 15:36 Piki_ | skóre: 10 | blog: Pikiho_blog | Horno Porno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Využíváte tištěnou počítačovou literaturu?
    Obcas si nejake manualy vytisknu (ted naposledy manual k Nagiosu)
    a necham si je cca 500m od baraku svazat do krouzkove vazby a mam
    pekne cteni do metra ;-)
    (lepsi nez koukat na ty ranni xichty v metru)
    Az pokacite posledni strom a zabijete posledni zvire, tak zjistite, ze penez se nenajite.
    16.5.2006 16:00 midar | skóre: 21 | blog: starý blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Využíváte tištěnou počítačovou literaturu?
    juchuu, dalsi moje anketa, uz druha :-D ;-) :-P
    16.5.2006 18:20 právě nejsem k dispozici | skóre: 2 | blog: Na odpočinku
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Využíváte tištěnou počítačovou literaturu?
    Ano, je uživatelsky přívětivější než obrazovka...
    16.5.2006 18:30 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Využíváte tištěnou počítačovou literaturu?
    Ano, kdyby ne, kolik by mi zbylo položek v seznamu literatury v diplomové práci ;-)?
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    16.5.2006 19:08 trancelius | skóre: 22
    Rozbalit Rozbalit vše bibliografie
    tak se postupně vyvíjely moje seminární práce... nejdřív 100% papírové knihy, pak tam začaly pronikat řádky začínající na http:// a dneska už tam má wikipedia prakticky monopol :))
    16.5.2006 20:41 Josef Dvořák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Využíváte tištěnou počítačovou literaturu?

    Tištěnou literaturu poslední dobou používám velice často,protože se snažím minimalizovat čas,kdy pracuji s počítačem.Jedním z důvodů pro toto moje počínání je jistě to,že ve 20 letech je dioptrická hodnota v mojich brýlích -4,0dpt na každé oko(čti vidím uplny h***o).A opravdu se mi to daří - několik posledních měsíců už trávim u počítače jen několik příjemných okamžiků(samozřejmě s LINUXem && několik příjemných okamžiků == 5 až 6h).

    Mezi nejvýraznější kousky v mé knihovně patří:Mistrovství v C++, LINUX kompletní příručka administrátora a Programujeme v Microsoft Visual C++ (znalosti získané čtením této knihy jsem využil v době, kdy jsem se věnoval pod Woknama zpětnému inženýrství - samozřejmě pouze v mezích mojich vlastních aplikací).

    Případné pravopisné a jiné chyby prosím omluvte - na pracáku člověk strašně zvlčí.

    Fasten your seatbelt and put out your cigarette - it´s SHOWTIME
    17.5.2006 00:02 MarSik | skóre: 16 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Využíváte tištěnou počítačovou literaturu?
    Jojo ja mam cca -3dpt a hodnotil bych to tak, ze obcas rozpoznam i tvar barevnyho fleku ;)

    Ale jinak k tematu: V knihovnicce se mi za tech par let naakumulovaly ty klasicke knihy jako LaTeX pro zacatecniky od Rybicky, Ucebnice jazyka C od Herouta, Perl pro zelenace od Satrapy...

    No a pak par uletu jako knizka o cvs, emacsu a html, neco o bezpecnosti. Jinak patrim k tem co obcas obetuji nase lesy i na casto pouzivanou manstranku, protoze hlava derava..fakt si vsechny ty keystroky k ion z hlavy nepamatuju.

    No a pak skripta do skoly, z papiru se lip uci a vzhledem ke skole je to vlastne taky vsechno pocitacova literatura ;)
    Nothing is foolproof...fools are very clever.
    18.5.2006 08:40 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Využíváte tištěnou počítačovou literaturu?
    L: -3,5D P: -3D - a nejsou to smajliky :-D, takze jsem stejne postizeny a protoze cucim do te strasne bedny (ted momeeeln spis notebook, ale i tak) tak 12-18 hodin denne, tak pak uprednostnuji tistenou literaturu, protoze i da odpocinout od obrazovky a vetisnou je vic po ruce. Ale kdybych mel dva monitory, tak to je jina :-)

    Moje sbirka: Linux - prakticky pruvodce od Marka Sobella, LDP, Thinking in Unix od Lassera, Samba z O'Reilly, awk & sed, Java od Herouta, C od Herouta, pak nejake ty narazovky PHP programujeme profesionalne, HTML, DHTML, Delphi a Object Pascal, Triky v Delphi a zlaty hreb knihovny: Kernighan & Ritchie: C (bezel jsem si to koupit hned jak se objevila na pultech, timto dekuji zpravickarum na abclinuxu.cz :-))
    19.5.2006 08:20 melkors | skóre: 13 | blog: kdo_chce_kam
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Využíváte tištěnou počítačovou literaturu?
    Pche, postizeny ... Co mam rikat ja s L: -4.5D P: -6.75D :-D

    Jinak sbirka: cca 15m SF&F, 6m nonSF, 50cm odporna literatura

    16.5.2006 21:53 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Využíváte tištěnou počítačovou literaturu?
    Musel jsem se učit používat i netištěnou. Docela se to povedlo. :) Pro knihomola a perfekcionalistu je to fest záhul. :)
    17.5.2006 21:20 digi | Terezín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Využíváte tištěnou počítačovou literaturu?
    Pokud potřebuji nějakou literaturu, tak si ji stáhnu z internetu a vytisku si pouze část, kterou potřebuji. Kompletní litereturu zálohuju na DVD, rozdělenou do adresářů podle typu a zaměření. Takhle rychle a snadno najdu vše.
    18.5.2006 20:57 asym | skóre: 5 | blog: Psychopat
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Využíváte tištěnou počítačovou literaturu?
    Tisknout, tisknout, tisknout. Z cteni na obrazovce me boli hlava.
    Kdo nemá rád linux, ten si ho nezaslouží.
    19.5.2006 09:27 mmrnda | skóre: 18 | blog: Pokusy | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Využíváte tištěnou počítačovou literaturu?
    Upřednostňuji knihy, protože nemám dva monitory. Také mi přijde zdlouhavé a celkem i nepřehledné přepínat se mezi oknem s textem knihy a věcmi které vyvádím pomocí té knihy. ;)

    Jediné co mi schází u knížek je vyhledávání..občas by se hodilo. ;)

    PS: Už aby byli cenově dostupné ty fólie na elektronické knihy. ;)
    Učený člověk na zem nespadl.
    19.5.2006 21:59 Vlasta
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Využíváte tištěnou počítačovou literaturu?
    Cokoliv dokonce sbírám a mám tu kolem 500 kousků počítačové literatury. Nechcete někdo příručku o Commodore 64 ? Nebo manuál k M602?
    20.5.2006 08:57 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Využíváte tištěnou počítačovou literaturu?
    Jaká příručka ke Commodoru to je? :-)
    Václav 20.5.2006 15:05 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Využíváte tištěnou počítačovou literaturu?
    A nechcete někdo knížku o MS-Office ? Je tam krásně popsaný jak se používá myš, zapíná počítač, píše na klávesnici... Prostě pořádnej handbook :D. Akorát pár stránek chybí. Došel mi toaleťák.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    21.5.2006 12:46 morpher
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Využíváte tištěnou počítačovou literaturu?
    Ten toaletak sa dal pouzit omnoho lepsim sposobom.... :-)
    Rozhodujeme len o tom, co spravime s casom, ktory nam bol dany...
    19.5.2006 23:54 Frank J. Tomes | skóre: 29 | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Využíváte tištěnou počítačovou literaturu?
    Pár knížek doma mám.
    [frank]$ uname -prs FreeBSD 4.11-RELEASE-p25 i386
    20.5.2006 09:53 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Využíváte tištěnou počítačovou literaturu?

    Kniha o Linuxu mě naučila skvěle základy, dostal jsem přehled o tom systému a pak už to šlo vše jednodušeji (bylo mi vysvětleno že příkazový řádek není zmražen na úrovni command.com (cmd) ve windows - což mě mrzelo a ostatní možnosti (třeba že na linuxu jsou hry))).

    Kniha o GIMPU to samé, předtím jsem gimp považoval za nějaký zmatený grafický editor, po přečtení té knížky se stal gimp mým dobrým kamarádem.

    Takže knížky mi daly nějaký všeobecný přehled o možnostech a ty díry se už vyplnily vlastím bádáním / hledáním. Proto uvažuju, že bych možná neměl být líný a koupit si už konečně nějakou dobrou knihu o C, ať třeba v těch ukazatelích a spol tak strašně nelítám. Krom toho mám osobně knížký rád (čtu si) - pokud máte nějaký tip, můžete napsat :) (nějaké holé základy snad už znám).

    Baník pyčo!
    21.5.2006 23:39 helb | skóre: 9 | blog: helb | Kralovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Využíváte tištěnou počítačovou literaturu?
    Neni uz tu ta anketa nejak moc dlouho?
    Ovládání hlasem? cat /dev/dsp > /dev/hda1
    David Watzke avatar 22.5.2006 05:57 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Využíváte tištěnou počítačovou literaturu?
    Od úterý 16., takže jo, dost dlouho ;-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    22.5.2006 11:18 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Využíváte tištěnou počítačovou literaturu?
    OK, OK, sorry.
    David Watzke avatar 22.5.2006 05:59 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Využíváte tištěnou počítačovou literaturu?
    Hmm, moc ne, raději to čtu na LCD, protože ke čtení knihy potřebuju denní světlo a já toho přes den moc nenačtu ;-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.