abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 20:00 | Komunita

    V březnu loňského roku přestal být Redis svobodný. Společnost Redis Labs jej přelicencovala z licence BSD na nesvobodné licence Redis Source Available License (RSALv2) a Server Side Public License (SSPLv1). Hned o pár dní později vznikly svobodné forky Redisu s názvy Valkey a Redict. Dnes bylo oznámeno, že Redis je opět svobodný. S nejnovější verzí 8 je k dispozici také pod licencí AGPLv3.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 19:22 | IT novinky

    Oficiální ceny Raspberry Pi Compute Modulů 4 klesly o 5 dolarů (4 GB varianty), respektive o 10 dolarů (8 GB varianty).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.4. 22:33 | Nová verze

    Byla vydána beta verze openSUSE Leap 16. Ve výchozím nastavení s novým instalátorem Agama.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.4. 17:44 | Zajímavý článek

    Devadesátková hra Brány Skeldalu prošla portací a je dostupná na platformě Steam. Vyšel i parádní blog autora o portaci na moderní systémy a platformy včetně Linuxu.

    karkar | Komentářů: 0
    30.4. 12:11 | Humor

    Lidi dělají divné věci. Například spouští Linux v Excelu. Využít je emulátor RISC-V mini-rv32ima sestavený jako knihovna DLL, která je volaná z makra VBA (Visual Basic for Applications).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    30.4. 10:44 | IT novinky

    Revolut nabídne neomezený mobilní tarif za 12,50 eur (312 Kč). Aktuálně startuje ve Velké Británii a Německu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 28
    30.4. 09:55 | IT novinky

    Společnost Amazon miliardáře Jeffa Bezose vypustila na oběžnou dráhu první várku družic svého projektu Kuiper, který má z vesmíru poskytovat vysokorychlostní internetové připojení po celém světě a snažit se konkurovat nyní dominantnímu Starlinku nejbohatšího muže planety Elona Muska.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    30.4. 09:33 | IT novinky

    Poslední aktualizací začal model GPT-4o uživatelům příliš podlézat. OpenAI jej tak vrátila k předchozí verzi.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.4. 08:11 | Nová verze

    Google Chrome 136 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 136.0.7103.59 přináší řadu novinek z hlediska uživatelů i vývojářů. Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 8 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    29.4. 20:55 | Nová verze

    Homebrew (Wikipedie), správce balíčků pro macOS a od verze 2.0.0 také pro Linux, byl vydán ve verzi 4.5.0. Na stránce Homebrew Formulae lze procházet seznamem balíčků. K dispozici jsou také různé statistiky.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (58%)
     (1%)
     (9%)
     (21%)
     (4%)
     (1%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 497 hlasů
     Komentářů: 19, poslední 30.4. 11:32
    Rozcestník

    Who is Big Brother?

    28.8.2005 22:22 | Přečteno: 2059× | Ani zbla | poslední úprava: 28.8.2005 22:23

    Tak, dneska začala na Nově velkolepá show s tajemným jménem. Moc by mě zajímalo, kolik procent cílové skupiny diváků tuší, proč má pořad takové divné jméno.

    Je tu totiž taková malá kulturní bariéra. Troufám si tvrdit, že v anglosaském světě patří znalost antiutopického románu 1984 od George Orwella skoro k základnímu vzdělání. Něco jako u nás díla Karla Čapka. Mezi lidmi, kde se pohybuju (většinou studenti VŠ), je 1984 ještě docela známé. Nicméně nepředpokládám, že kniha popisující diktaturu tak hustou, že i soudruzi v Severní Korei se jí jen blíži, zde byla za minulého režimu legální. Takže bych řekl, že lidé od čtyřiceti nahoru se s ní asi neměli šanci potkat.

    No, možná český národ podceňuji :-)

           

    Hodnocení: -

    zatím nehodnoceno
            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    28.8.2005 22:40 #Tom
    Rozbalit Rozbalit vše Divné jméno
    Já se zase divím, že ten název nepřeložili. A taky se divím celýmu tomu projektu - a ze všeho nejvíc "soutěžícím".
    Luboš Doležel (Doli) avatar 28.8.2005 22:55 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Divné jméno
    Mám ten pocit, že většina soutěžících je tak trochu na palici - asi je tak vybírali schválně.

    Nova se taky postarala o celkem slušný DDoS na svoje servery. Nějakou chvíli se tam nedalo dostat :-)
    28.8.2005 22:46 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše karel capek
    Neverim, ze jeho dila cetlo vice nez par procent Cechu. A to vetsina z nich z donuceni na skole. :-(
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    28.8.2005 23:05 #Tom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: karel capek
    Tak snad aspoň Dášeňku nebo Pejska a kočičku, ne? :-)
    28.8.2005 23:08 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: karel capek
    Zeptej se kolem a schválně kolik lidí si spojí jména bratří Čapků s těmi knížkami.
    28.8.2005 23:22 deleted | skóre: 3 | blog: pnojmatika
    Rozbalit Rozbalit vše Václav Havel
    Nevěřím, že Leoš Literák četl nějaké jeho dílo. Maximálně tak z donucení na škole.
    deleted
    29.8.2005 06:57 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Václav Havel
    Nelze srovnavat Capka a Havla. Capek je klasik, ktery mel dostat nobelovou cenu za literaturu. Par Havlovych her jsem sice videl a napoprve mi prisly zabavne a k zamysleni, pozdeji jsem je uz nemusel. Verim, ze historie si Havla bude pamatovat spise jako politika nez dramatika.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    28.8.2005 23:31 sewi | skóre: 21 | blog: Bunker Hill | Prostějov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: karel capek
    A treba ja cetl bez donuceni.
    And they thought they were free
    Luk avatar 28.8.2005 23:36 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: karel capek
    Mám dojem, že mezi starší generací to bude znát víc lidí, než mezi mladšími lidmi. V roce 1968 (příp. v letech těsně před) se sem totiž podobná literatura dostala, a všichni to tehdy hltali (zdaleka nejen Orwella, ale i toho). Naopak u lidí do 20 let příliš velkou znalost těchto knih nepředpokládám :-(
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Ruža Becelin avatar 29.8.2005 06:57 Ruža Becelin | skóre: 40 | blog: RuzaBecelinBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: karel capek
    Z donuceni ve skole? Jo a kde takova skola je? Pred par lety jsem to sehnal v levnych knihach, o povinne skolni cetbe mi radsi ani nemluv... :-(
    28.8.2005 23:11 Ashtar | skóre: 6 | blog: Len tak... | Jáchymov
    Rozbalit Rozbalit vše odvar
    ...pôvod názvu netuším, ale podľa toho čo som dnes večer videl, tak celý BB bude len odvar oproti VV. Najzvláštnejšie je, že narozdiel od VV, kde sú celkom obyčajní ľudia, v BB je to samý manekýn, také figúrky vystrihnuté z módnych časopisov... Necháme sa prekvapiť, ale v tomto dueli BB moc veľkú šancu nedávam.
    28.8.2005 23:18 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: odvar
    Nevím, na Big brother jsem nekoukal a na Vyvolené jen na střídačku s fotbalem když tam byl Honza Sitař (stejně jsem pořádně nepochopil, jaký to má smysl - tedy pokud správná odpověď není že žádný), ale obávám se, že se bude opakovat situace, která už tu párkrát byla. Prima přijde s něčím, co diváky zaujme, se zpožděním se toho chytne Nova, koupí značku zavedenou ve světě, nasadí bombastickou mediální masáž a přestože to mají technicky hůře zvládnuté, silou své obce věrných diváků Primu převálcují. Překvapilo by mne, kdyby tomu tentokrát bylo jinak.
    28.8.2005 23:37 Ashtar | skóre: 6 | blog: Len tak... | Jáchymov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: odvar
    Uvidíme, ako to bude u nás. Veľká Markíza začína s Brotherom, menšia, ale o to dravejšia JOJka stavila na VyVolených. Bude to krvavý súboj. Po tom čo som videl dnes mi celý Novácky Brother pripadal ako taká nepodarená kópia VV. Všetko akési umelé, snobské a tak... Aj tak si myslím, že väčšina ľudí pôjde nakoniec tam, kde nájde najviac súloží, vyzliekania a sprchovania v priamom prenose.
    28.8.2005 23:43 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: odvar
    Uvědomte si, že čtenáři ABCLinuxu nejsou reprezentativním vzorkem české populace (a nedělám si iluze, že by to na Slovensku bylo o nějak zásadně lepší). Takže není vůbec důležité, co se nám tady jeví jako lépe udělané…
    28.8.2005 23:11 halogan | skóre: 7 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Adresa Velkeho Bratra?
    Ano, moderatorka nas na ni upozornila a byla vystavena i na obrazovce, je nasledujici: www.seznam.cz\bigbrother (nic jsem neupravil)
    vim isn't just for nerds
    28.8.2005 23:16 #Tom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Adresa Velkeho Bratra?
    Nejlepší je otázka: Co je big brother? a) velký bratr, b) velký otec :-)
    28.8.2005 23:22 petryk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Adresa Velkeho Bratra?
    big - velky
    brother - brat
    neni to snad jasne?
    28.8.2005 23:40 #Tom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Adresa Velkeho Bratra?
    Kdyby jen to - o pár pixelů vedle je to napsaný.
    28.8.2005 23:35 rgb | skóre: 2 | blog: rgblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Adresa Velkeho Bratra?
    Jo, toho lomitka jsem si taky vsim :-) Je videt, jak jsou lidi zdeformovani mrkvosoftem, ze jsou tohle schopny napsat do url a jeste to vysilat v televizi :-)
    28.8.2005 23:33 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Ale jo
    Za bolševika 84 nebyl tak neznámý. Kolovalo to v opisech a půjčovalo se. Někdy v osmdesátých to "vyšlo" s Doslovem Bohdana Šimečka. Poprvé jsem to měl půjčené na jednu noc na nějakém mejdanu. Takže ostatní mejdanili a já četl. :-)
    Farma zvířat od téhož autora dokonce stihla i česky vyjít, nežli komouši nastoupili.
    Další vazba na dílo byla přes bigbeat. Janis Joplin měla z toho název pro kapelu... Ano Big Brother. Pink Floyd zase zhudebnili Farmu zvířat. 84 zhudebnili ještě snad dva, nebo tři rockeři, ale nejsem si jistý kdo.
    Kreslený celovečerní film Farma zvířat s kouzelně (na malý moment) proměněným vrchním prasetem na Leonida Brežněva (I. tajemník SSSR) se zase dal vidět u hranic na německé televizi.
    Pochopitelně vlastnění, nebo dokonce šíření takových knih bylo docela o malér, to je asi jasné.

    Jako doplnění sci-fi k pozvednutí nálady bych si dovolil dopručit ještě Aldous Huxley -- Brave New World, u nás podivně přeložené jako Konec civilizace. To vyšlo i normálně -- někomu se podařilo vysvětlit soudruhům, že je to kritika kapitalismu. :-) Ono svým způsobem vlastně jo...

    Ono se celkem dost četlo, internet nebyl, cestovat se nesmělo a furt chlastat taky nešlo... tak se četlo, no... :-)
    Dalibor Smolík avatar 29.8.2005 13:12 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ale jo
    Když byl rok 1984, byl jsem na jednom školení, kde byla i politika. Ten přednášející vzpomněl na tuto knížku a řekl, že naštěstí se proroctví Orwella nenaplnilo. Vduchu jsem si pomyslel, že tak úplně pravdu nemá. .. Takže i za bolševika knížka známá byla.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    29.8.2005 14:02 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ale jo
    Já bych řekl, že to bylo hodně známé, ale já se pohyboval v trošku specifickém prostředí, tak těžko říct.
    Jak jsem napsal "sci-fi k pozvednutí nálady" to byla pochopitelně ironie -- obé je na těžkou depresi.
    Jinak, jak píše autor, že takhle to není ani v Korei, tak to je trochu optimismus. On Orwell před tím četl vyprávění lidí, co přežili ruské kriminály a metody Ministerstva Lásky pak geniálně pochopil a doplnil o vysvětlení proč.
    Že existuje Brain Washing se už vědělo. Nevědělo se (obecně), že je to až tak promyšlený, nevědělo se, že třeba v Číně to dovedli takřka k dokonalosti a nevědělo se, že to používají i západní státy i když ne v tak masovém měřítku.
    28.8.2005 23:42 zenek | skóre: 8 | blog: Hello_world
    Rozbalit Rozbalit vše Já to četl :)
    Já jsem to zrovna předevčírem dočetl. A nebyl jsem k tomu přinucen ve škole ani jsem to nečetl kvůli Nově.

    Ale musím souhlasit s tím, že generace, která studovala před 1989 to nejspíš většinou nezná. Moje mamka to přečetla taky nedávno, protože jsem to měl doma a z článku o nováckem BB se dozvěděla, odkud se ten název bere.
    Stop Skype Plague. , moje Jabber ID: zenek.k@jabbim.cz. Nejlepší XMPP server. DRM.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 28.8.2005 23:47 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Šmírování za money
    Nejdrsnější je na tom to, že šmírovat je můžete 24h denně - jenže za prachy. Ceník za šmírování.
    29.8.2005 01:38 #Tom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šmírování za money
    Tak to už je v podstatě prostituce. :-D
    Mikos avatar 29.8.2005 02:30 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šmírování za money
    Prostituce? Proč? ;-) Já bych to přirovnal spíš třeba k pornu :-) A na tom neshledávam nic špatného (porno-herečky nepovažuju za prostitutky ;-))
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    Mikos avatar 29.8.2005 02:32 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šmírování za money
    Spíš co mě na tom odpuzuje je, že tento pořad a jemu podobné jsou prostě nechutné komerčárny :-) Podobně jako byla třeba Superstar...
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    29.8.2005 07:53 trocha pravdy | skóre: 3 | blog: nic
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šmírování za money
    Heh, a co vlastne dnes neni komerce?
    elviin avatar 29.8.2005 07:35 elviin | skóre: 29 | blog: elviin | Plzeň-Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šmírování za money
    No ja uz jsem premejslel jak se tohle da nazvat - socialni pornografii. Vidis kazdemu do hlouby jeho duse:)
    29.8.2005 08:07 trocha pravdy | skóre: 3 | blog: nic
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šmírování za money
    Spis mi to pripada, ze je to zabava pro tupe masy. Misto toho, aby lide sami zili, divaji se na to, jak zit.
    Mikos avatar 29.8.2005 14:58 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šmírování za money
    Ano, komercni zabava pro masy to opravdu je. Nicmene i kdyz na to nekoukam, tak se bavim nad tim jak nejakci "pohorseni obcane" podavaji stiznost na Radu pro rozhlasové a televizní vysílání, že prý lidé ve vyvoleném mluví sprostě a chovají se necudně :-) Když sem tohle četl, popadl mě záchvat smíchu ;-) Takovýmhle "moralistům" bych se nejraději vysmál do ksichtu :-)
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    29.8.2005 10:09 #Tom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šmírování za money
    Stejně jako prostitutky se ukazují veřejně - z toho to označení pochází.
    Mikos avatar 29.8.2005 14:56 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šmírování za money
    Taková striptérka nebo porno-herečka se také ukazuje veřejně a je to snad prostitutka? Podle mě rozhodně ne.
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    29.8.2005 15:20 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šmírování za money
    Jako prostituce se oznacovalo a snad jeste oznacuje provozovani sexu ( a uspokojovani sexualnich potreb obecne) za penize ci vyhody.
    Takze placena pornoherecka asi prostitutka je, pokud to dela zadarmo, tak ne.
    Ja proti nim nic nemam, ale prostituce to asi je.
    Koneckoncu je to remeslo s tradici a patri mu jiste i budoucnost. :-)
    Mikos avatar 29.8.2005 15:40 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šmírování za money
    Mezi prostitutkou a pornohereckou je z meho pohledu podstatny rozdil - prostitutka provozuje sex se zakazniky (kteri ji primo plati za to aby je uspokojila), kdezto pornoherecka provozuje sex jen s pornoherci/pornohereckami (takze pro ni to proste muze byt jen hrani jako pro kazdeho jineho herce - prace a zabava pri ktere si uzije dohromady ;-)) Mozna to takhle jako zadny velky rozdil nevypada, ale aspon ja to tak vnimam. Zkratka treba s takovou pornohereckou si myslim ze bych dokazal zit (kdybych se do ni zamiloval), kdezto s prostitutkou urcite ne.
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    29.8.2005 16:52 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šmírování za money
    No, ono to nevyresime a neni snad ani proc to zase az tak desne resit. :-)
    Ta hranice je jiste rozmazana. Jo...
    Vezmu si nekoho bohatyho, kdo mi je vicemene protivnej. Je to prostituce?
    Mam partnerku (nebo ona partnera) a hura na ni, abych ji presvedcil, ze je treba investovat do nakupu noveho PC a ne vyletu do DC. Nebo ona na mne, aby mi presvedcila. za je treba upgradovat satnik a ne SW. :-) Je to prostituce?
    Nekdo to muze citit i tak, ze kdyz se to netaha na oci (kamery), tak je to lepsi.
    V mem oblibenem romene Spolceni hlupcu, rika otec o dcerach, ze kdyby alespon chodili za prachy, ale oni davaj zadarmo... Taky pohled. :-)
    Ja debilbednu doma nemam, takze jsem reality show usetren. Ono mi docela realna realita staci.
    29.8.2005 15:32 Michal Karas | skóre: 45 | blog: /dev/random
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šmírování za money
    A cim teda podle tebe jsou? Umelkynemi?
    Mikos avatar 29.8.2005 15:43 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šmírování za money
    To zalezi na definici slova "umeni" ;-) Umelkynemi v pravem slova smyslu nejsou (i kdyz nejaky hezky striptyz by se mozna za umeni dal povazovat, zalezi na uhlu pohledu ;-)), ale stejne tak nejsou ani prostitutkami.
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    29.8.2005 15:55 Michal Karas | skóre: 45 | blog: /dev/random
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šmírování za money
    S tim striptyzem bych i mozna souhlasil. ;-)

    Mel jsem na mysli vice ty porno-herecky. Muj nazor na ne je podobny jako nazor pana Puse. Vnimam je proste jako "lepsi" prostitutky.
    Marián Kyral avatar 29.8.2005 08:54 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šmírování za money
    A čekal snad někdo něco jiného?
    29.8.2005 08:27 Petr Dvořáček
    Rozbalit Rozbalit vše Who is the Big Brother ?
    Do you know, who is the Big Brother ?

    .... The Big Brother is stupid reality show !
    29.8.2005 11:16 doubleZ | skóre: 24 | blog: smazano
    Rozbalit Rozbalit vše Safra
    Jak to tak čtu, tak zjišťuji že je to největší sr***a spolu s n@vou atd. štěstí, že už roky na tv nekoukám, začínám o tom slýchat všude kolem sebe, ale zdejší názory mne jako obvykle potěšily, protože se necítím zas jak exot, který jako jediný ty debility nežere!
    29.8.2005 11:44 Ashtar | skóre: 6 | blog: Len tak... | Jáchymov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Safra
    Ono to vôbec nie je treba žrať. Tiež mám na to taký názor, že je to stupídna masovka. Ale keď človek príde večer uťahaný z práce a rozhodne nemá chuť nad niečím rozmýšľať, alebo nedajbože sledovať nejaký náročný film, tak mu takáto masovka príde vhod. A niekedy je fakt zaujímavé sledovať, čo sú ľudia schopní spraviť pre peniaze. Vyvolení už nám stihli predviesť, ako krásne sa vedia posekať...
    29.8.2005 12:33 trocha pravdy | skóre: 3 | blog: nic
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Safra
    Celej den cumim do PC v praci. Kdyz uz je krize a mam bolave oci, pak je nejlepsi jit se projit do zelene, zajezdit na kole ci jina forma aktivniho odpocinku. A kdyz uz chci zabit cas, tak nez-li cumet na nejakej blikaci TV s 50Hz a se stupidni show, to uz si spustim Net a LCD monitor, nasadim sluchatka s prijemnou hudbou a zahraju si nejakou nenarocnou hru (treba kostky) na Kurniku :-) - DOPORUČUJI.
    29.8.2005 14:17 doubleZ | skóre: 24 | blog: smazano
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Safra
    Nějak tak, denně civím do monitoru (CRT!!!) cca 12 hodin, někdy je to už fakt moc...:-) ale TV je pod úroveň, navíc na oči také nedělá dobře.
    Mikos avatar 29.8.2005 14:54 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Safra
    Nemůžete ale to co vyhovuje vám cpát každému ;-) Každý sme jiný... Nicméně na tyhle stupidní reality show se také nedívám, jen jsem párkrát koukl na VyVoleného abych viděl o co jde a stačilo mi to. Ovšem to neznamená, že někomu jinému se to nemůže líbit. Trochu tolerance by to chtělo...
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    29.8.2005 15:21 doubleZ | skóre: 24 | blog: smazano
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Safra
    /NIC VE ZLEM - REJP/ Tolerance? O tom mluví Tvá patička viď :-) //NIC VE ZLEM - REJP/
    Mikos avatar 29.8.2005 15:32 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Safra
    Jsou věci ke kterým ani já tolerantní být nedokážu ;-) Např. George W. Bush, náboženský fanatismus, ekoterorismus a Micro$oft :-)
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    29.8.2005 16:27 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Safra
    zbytecne vystrkujes do popredi nektere veci, a jine tim nechavas v pozadi. Ja proste nemam rad fanatismus a ignoranstvi.

    proc jako naucene spojeni hned cpes fanatismus a nabozenstvi? Fanatismus sportovni ti nevadi? Fanatismus Politicky ti taky nevadi?
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    Mikos avatar 29.8.2005 16:54 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Safra
    Jestli sis nevšiml, tak tam bylo kouzelné slovíčko "např." :-) Tudíž jsem vyjmenoval jen to co mě právě napadlo ;-) sportovní a politický fanatismus mi samozřejmě taktéž vadí, náboženský sem uvedl proto že mi tak nějak vadí nejvíc. Já sám jsem třeba ateista, ale nikomu neberu jeho víru. Co ovšem nesnáším jsou církve, které se snaží lidem vnucovat svůj pohled na svět. Náboženský fanatismus nepovažuju za o nic lepší než ten politický, náboženský fanatismus však může být i nebezpečnější než jen fanatismus politický. Proč myslíte že třeba komunisti tak brojili proti církvím? Protože církve pro ně jako pro totalitní režim byly mocenskou konkurencí.
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    29.8.2005 17:31 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Safra
    Nejhorší jsou fanatičtí tolerantní lidé, kteří jsou hrozně netolerantní k nám, kdož na toleranci kašleme. To je mi zase nepořádek :-)
    Copak toho není dost?
    29.8.2005 21:36 doubleZ | skóre: 24 | blog: smazano
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Safra
    ech, to měl být původně vtip, ale ono se to rozjede do diskuse o fanatismu :-(
    29.8.2005 16:37 deleted | skóre: 3 | blog: pnojmatika
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Safra
    Jo jo. Skutečně jsou věci, ke kterým nelze být toleratní. Patří mezi ně např. i Podhola.
    deleted
    29.8.2005 21:39 doubleZ | skóre: 24 | blog: smazano
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Safra
    Od Tebe ani žádnou toleranci nevyžaduji :-), nevím proč by mě měla tolerovat guma u auta, když já nemusím ani tolerovat jí :-) LOL (navíc auto nemám)
    29.8.2005 23:16 deleted | skóre: 3 | blog: pnojmatika
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Safra
    hele, moc si nevyskakuj, já nejsem guma od jentak nějakýho auta (přesněji od nějakýho auta, který nemáš), já jsem guma od formule!! :-)
    deleted
    30.8.2005 01:13 zenek | skóre: 8 | blog: Hello_world
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Safra
    (nemistna poznamka) Takové ty, co vybuchujou a nejelo se kvůli nim v USA? :-D (/nemistna poznamka)
    Stop Skype Plague. , moje Jabber ID: zenek.k@jabbim.cz. Nejlepší XMPP server. DRM.
    30.8.2005 08:56 doubleZ | skóre: 24 | blog: smazano
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Safra
    Tak to máš blbý, super jméno, dobrá značka (ikdyž nevím že Mišelín :) dělá gumy do formulí:-), ale ta rychlost, to se musí blbě snášet ... ;-)
    29.8.2005 16:15 trocha pravdy | skóre: 3 | blog: nic
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Safra
    Ja to preci nikomu necpu, psal jsem ciste o sobe a na zaver jsem napsal, ze pouze DOPORUCUJU. Je na tom neco spatneho? Pro me za me se se stavte treba na hlavu...
    29.8.2005 19:28 Martin
    Rozbalit Rozbalit vše 1984
    knihu od Orwella jsem cetl, ale vic se mi libil film :o) Doporucuji vsem zarytym priznivcum KOMUNISMU tohle dilo shlednout ;) BB na n@ve sledovat nebudu, prijde mi to ze jsou tam takovi nezajimavi lide, skoro az nadlide:-) Naopak VV se mi libi, jsou tam opravdu takovi ti obycejni lide, Emil, Hanz, Petr.... Regina... :D proste da se na to divat a erotiku bych tam ani nijak videt nemusel, proc taky, na netu ji mam dost a dost:-))
    29.8.2005 23:01 zenek | skóre: 8 | blog: Hello_world
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1984
    Nevím, jestli jsem viděl ten samý film, tak nemít přečtenou knížku ho asi nepochopím...
    Stop Skype Plague. , moje Jabber ID: zenek.k@jabbim.cz. Nejlepší XMPP server. DRM.
    29.8.2005 23:47 unchallenger | skóre: 69 | blog: unchallenger
    Rozbalit Rozbalit vše 1984
    1984 jsem četl až několik let po revoluci, ale vzhledem k tomu, kolik mi bylo v roce 1989, bych z toho před ní asi moc neměl, tudíž situaci za socialismu nemohu posoudit. Ale jinak to z mého okolí četlo hodně lidí, přinejmenším neignoranti, kteří vůbec čtou knihy, ten zbytek alespoň ví, že to existuje...

    P.S.: Televizi nemám, a N@ova teprv ne.
    vencour avatar 30.8.2005 03:37 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše nejen Orwell
    psal takhle sociologicke knizky - doporucuji i Phillipa K. Dicka, od nej treba Neteleportovaneho muze. Napsal dal i Blade Runera, Vladce loutek atd. - fakt dobre cteni.
    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    Mikos avatar 30.8.2005 04:10 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nejen Orwell
    Musím vás opravit, Vladci loutek jsou od Roberta A. Heinleina :-) Všem od něj doporučuju především Cizince v cizí zemi, Měsíc je drsná milenka a Dveře do léta.
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    30.8.2005 08:22 Zett | skóre: 14 | blog: Dell_PowerEdge_1800
    Rozbalit Rozbalit vše VyVolení a BigBrother
    Většina z vás tady píše že tyto dva pořady jsou "komerce" a jsou jen pro tupé čumily. Můj názor je trochu jiný. Jedná se o docela zajímavý sociálně psychologický pohled na vývoj ponorkové nemoci u skupiny vzájemně se neznajících a v průběhu času se poznávajících lidí. Dle mého skromného pohledu a z toho mála co jsem viděl mi připadá pořad na Primě jaksi přijatelnější.
    30.8.2005 10:03 Petr Šobáň | skóre: 80 | blog: soban | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Velký bratr 1,2,3,4.......
    To je zase hovadina a ještě k tomu na všech komerčních kanálech. Kdy bude dávat velkého bratra CT1 a CT2 ?

    Fakt na Železného nadávaly cože nám tam pouští za pohádky různé amerycké střílečky a pod.... (RAMBO) kde nemusí se nabíjet pistol a hlavní hrdina postřílí celou armádu a vyvázne s malým škrábancem co si zašije sám.

    Ale dnešní bratr to překonává ráno, odpoledne večer na nově i primě děkuji nechci stačilo mě 5 minut.

    Místo aby daly nějakej rozumnej film.

    A s filmama to stejně pořád slunce seno jahody a pořád dokola vždiť za doby novy to už dávalo snad 10 krát, kruci kdo to potřebuje vidět 3x deně ať si to nahraje na video a může si to pouštět dokolečka.

    Další věc taky do všeho nacpou volání nebo SMS na telefon 906..... proč když chcou o něcem hlasovat je to za jiné ceny než jako za normální SMS prostě já mám určovat vítěze a ještě zaplať a kdyby třeba se mohlo hlasovat z jednoho čísla jednou, jenže kolik toho stíhneš nadatlovat .....

    Fakt dnes se není v TV na co se dívat.
    Pavel Stárek avatar 30.8.2005 14:52 Pavel Stárek | skóre: 44 | blog: Tady bloguju já :-) | Kolín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velký bratr 1,2,3,4.......
    Další věc taky do všeho nacpou volání nebo SMS na telefon 906..... proč když chcou o něcem hlasovat je to za jiné ceny než jako za normální SMS prostě já mám určovat vítěze a ještě zaplať a kdyby třeba se mohlo hlasovat z jednoho čísla jednou, jenže kolik toho stíhneš nadatlovat .....
    No někde (od někoho) musejí nazbírat těch 10 (nebo 11) milionů Kč na hlavní výhru :-)
    Fakt dnes se není v TV na co se dívat.
    Souhlas, vyjímku tvoří občas ČT2 s filmovým klubem a dokumentárními pořady.
    Kdo chce, hledá způsob; kdo nechce, hledá důvod.
    30.8.2005 20:32 unchallenger | skóre: 69 | blog: unchallenger
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velký bratr 1,2,3,4.......
    Fakt dnes se není v TV na co se dívat.

    Není lepší televizi nemít než na ni nadávat?
    31.8.2005 17:48 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Velký bratr 1,2,3,4.......
    Není. Jsou tam i pořady, které za shlédnutí stojí. Jde jen o to, že televize (stejně jako třeba počítač) musí sloužit mně, ne já jí.
    2.9.2005 00:11 Stepan Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Stop takovymto reality show v CR, aneb petice, nebo aspon email
    Navrhuji se pridat, to co predvadi obe media je odporne... Prima jiz na zaklade stiznosti zacala nektere slovni projevy "vypipavat". ----- Original Message ----- From: Štěpán Hora To: info@rrtv.cz Sent: Thursday, September 01, 2005 11:55 PM Subject: Stiznost na porady Big Brother a Vyvoleni

    Dobry den, rad bych se pripojil ke stiznostem na televizni show Big Brother a Vyvoleni. A to predevsim z duvodu opakovaneho porusovani zakona č. 231/2001 Sb. § 32 v bode (1) pismene a), g), h) a v bode (3) pismene b). Pripojte prosim muj email k ostatnim stiznostem. Dekuji, s pozdravem Stepan Hora
    14.9.2005 20:35 gusman
    Rozbalit Rozbalit vše Demokracie funguje....
    Tiskova zprava prevzata z http://www.rrtv.cz Rada pro rozhlasové a televizní vysílání na svém 16. zasedání ve dnech 6. - 8. září 2005 : zahájila s provozovatelem CET 21 spol. s r.o. správní řízení pro možné porušení § 32 odst. 1 písm. g) zákona č. 231/2001 Sb. – vysílání pořadů ohrožujících fyzický, psychický nebo mravní vývoj dětí a mladistvých v době od 6:00 do 22:00 hodiny v rámci série pořadů Big Brother v době 28.8. až 1.9. 2005 (zejména prezentace nemorálního a protizákonného jednání jako vzoru nápodoby a nadměrné konzumace alkoholu jako přijatelného životního stylu) – a vyzvala provozovatele k vyjádření. zahájila s provozovatelem FTV Prima, spol. s r.o. správní řízení pro možné porušení § 32 odst. 1 písm. g) zákona č. 231/2001 Sb. – vysílání pořadů ohrožujících fyzický, psychický nebo mravní vývoj dětí a mladistvých v době od 6:00 do 22:00 hodiny v rámci seriálu VyVolení za období 19. až 25. srpna 2005 (zejména přemíra verbálního a symbolického násilí, časté konverzace o sexualitě se zjevnými rysy vulgarity a někdy i obscénnosti) – a vyzvala provozovatele k vyjádření Vice na http://www.rrtv.cz/tiskove_zpravy/tz20050908.html Dekuji vsem kdo podporili tuto vec, toto je pouze zacatek, ale myslim, ze pokuta na sebe nenecha dlouho cekat, tudiz snad se dockame i "vystrihani" nekolika ohavnosti.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.