abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 13:22 | IT novinky

    Společnost OpenAI představila Operator, tj. agenta, který k provádění úkolů (najdi a rezervuj ubytování, kup ingredience potřebné pro uvaření tohoto jídla, …) používá vlastní webový prohlížeč. K tomu využívá Computer-Using Agenta (CUA). Operator je zatím dostupný pouze pro uživatele ChatGPT Pro ve Spojených státech.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    dnes 12:44 | IT novinky

    SoftBank, OpenAI, Oracle a MGX představili projekt Stargate, do kterého v příštích čtyřech letech investují 500 miliard dolarů. Cílem projektu je vybudovat ve Spojených státech novou infrastrukturu pro umělou inteligenci (AI).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 18:22 | Nová verze

    Bun (Wikipedie), tj. běhové prostředí (runtime) a toolkit pro JavaScript a TypeScript, alternativa k Node.js a Deno, byl vydán ve verzi 1.2. Představení novinek také na YouTube. Bun je naprogramován v programovacím jazyce Zig.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    včera 14:33 | Nová verze

    V programovacím jazyce Go naprogramovaná webová aplikace pro spolupráci na zdrojových kódech pomocí gitu Forgejo byla vydána ve verzi 10.0 (Mastodon). Forgejo je fork Gitei.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 14:00 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 7.1 webového prohlížeče Vivaldi (Wikipedie). Postavena je na Chromiu 132. Přehled novinek i s náhledy v příspěvku na blogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 05:22 | Komunita

    Vývojáři Debianu oznámili, že v březnu bude zahájeno zmrazování Debianu 13 s kódovým názvem Trixie. Současně bylo oznámeno, že kódový název Debianu 15 bude Duke. Debian 14 bude Forky.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    22.1. 19:44 | Komunita

    Free Software Foundation (FSF, Nadace pro svobodný software) oslaví v říjnu 40 let od svého založení. Při této příležitosti proběhla soutěž o logo k této události. Dnes bylo vyhlášeno vítězné logo. Navrženo bylo v GIMPu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    22.1. 19:11 | IT novinky

    Google zpřístupnil Gemini Live, svůj nástroj pro hlasovou komunikaci s umělou inteligencí, v českém a slovenském jazyce pro Android a brzy i iOS. Gemini Live umožňuje vést s AI přirozené rozhovory.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    22.1. 16:11 | Zajímavý software

    Port počítačové hry Pitfall! z roku 1982 napsané pro Atari 2600 si lze zahrát ve webovém prohlížeči. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    22.1. 03:55 | Nová verze

    Multiplatformní multimediální knihovna SDL (Simple DirectMedia Layer) byla oficiálně vydána v nové major verzi 3 (3.2.0). Změny jsou popsány v README pro migraci aplikací z SDL 2 na SDL 3.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 16
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    Smazáno

    7.3.2007 19:03 | Linux a další věci co má společného s IT | poslední úprava: 16.3.2009 21:16

    Smazáno.        

    Hodnocení: 36 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    stativ avatar 7.3.2007 19:07 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    Musim se zeptat jedny kamaradky, ty pry dostali na zakladce jednoho ucitele do blazince, doslova.
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    7.3.2007 19:11 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    Třída od kamaráda dostala jednu učitelku do blázince. Na gymplu. :-)
    7.3.2007 19:21 tired joe | skóre: 17 | blog: rootlet | Trenčín/Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    U nás bola situácia opačná. Nechýbalo málo a celý ročník by skončil v blázninci kvôli jednej matikárke :)
    Človek sa riadi zdravým rozumom, až keď už nezostáva žiadne iné riešenie.
    Luk avatar 7.3.2007 20:32 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    8.3.2007 08:43 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    hehe asi si nejdriv proctu celou diskuzi a pak neco napisu:-)
    V podstatě nic nevím
    8.3.2007 08:42 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    Povidam, ja chci do Vrsovic:-)
    V podstatě nic nevím
    7.3.2007 19:10 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    Jo, jo. Někdo další, kdo tady začíná řešit své školní problémy. :-) Hihi. S nátlakem to nění težké, jen člověk nesmí mít strach, že ho třeba vyrazí, nebo tak. :-) Musíš to brát tím stylem, že škol je dost. ;-) A pokud si na prestižní škole tak tě na těch ostatních s radostí vezmou, toho s radostí využívám a tak jsem asi největší buřič v historii školy na kterou chodím. :-)
    Saljack avatar 7.3.2007 19:21 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    Já se nebojim původně jsme na ní chtěli zavolat i cizince :-) ale ten psychickej nátlak nám poradil jeden týpek v posilce je to prý lepší než fyzický. Bratr měl učitelku a jednou jsem u nich byl rozdělenej a cituju co řekl jeden žák: " Du se vychc..t ty pí.o" Za rok se zhroutila :-) ale to bylo něco jinýho neměla žádnou autoritu. Mě by spíš zajímala nějaká metoda za kterou tě vyhodit nemůžou ale tu učitelku dostaneš do blázince nebo bude úplně mimo. Napadli mě anonymy ale to mi připadá až moc tvrdý a z toho by mohlo být i vyhrožování.
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    7.3.2007 19:26 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    Ten kdo se skrývá za rouškou anonymity, aby někomu mohl nadávat, nebo vyhrožovat je slaboch a srab. Ten kdo plánuje fyzicky napadnout učitele je idiot. Nejlepší metoda je jít na to pěkně z druhé strany, vědět o látce víc než učitel a neustále ho upozorňovat na jeho chyby. A "nejlepší" učitelé jsou inženýři, ty přímo nesnáším. Učí jak idioti, čest vyjímkám. (Například Ing. Gašpar Lupták Csc. je v pohodě, ale zbytek těch Ing. co mě učí, to je děs.)
    Saljack avatar 7.3.2007 19:31 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    Fyzicky to byla jenom jako sranda to bych si nikdy nedovolil( i když moje postava by svědčila o opaku :-)). Anonymita je z bezpečnostních důvodů nebudu sem psát kdo to je. Jo a s těma Ing tak má jadernou fyziku
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    8.3.2007 22:52 blogsm | skóre: 8 | blog: mozektevidi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    Hlavně ne do hlavy!! :-D
    S linuxem teprve začínám! (už půl roku) mozektevidi.net
    8.3.2007 17:00 Pavel 'TIGER' Růžička
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    Titul od blbosti nechrani.
    7.3.2007 23:31 Haaja | skóre: 25 | blog: haaja | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    JO uzlabina.... absolvoval jsem tam 3 roky, pak z jistejch duvodu odesel... Ale nekteri ucitele staly za to... (Sindelka a Fukatko sli i kdyz meli vysoke naroky, ale dost ucitelu byli dost mimo latku a nebo zaujati (trochu jsem zapolil s matikarkou)).

    Jinak jsem byl vysazeny na Soukupa i kdyz je hodny, ale zmatkar (mimojine byvaly muj tridni).
    Jo zlate casy.
    Saljack avatar 8.3.2007 00:38 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    JJ Milena dá zabrat jednou za 4 jinak potom za 3 což je u ní celkem dobrej výsledek. Kdybys nevěděl o kom píšu tak ti napovim že učí fyziku a Machková to neni je to EX
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    8.3.2007 00:59 Haaja | skóre: 25 | blog: haaja | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    Uz si moc nepamatuji ucitele, navic jestli se nezmenili od te doby (preci jen to jsou temer 4 roky). Ono kdyz jsem tam nastoupil tak jsem si pripadal buhvi kde jsem, pulka ucitelu alkoholici ( ty za ty tri roky trochu procistili) a blazni (ti tam vytrvavali dale, nevim jak ted). ;)
    Saljack avatar 8.3.2007 01:04 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    Ta tam určitě byla učí elektriku jedniná
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    houska avatar 8.3.2007 08:13 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    Jo ty chodis do jedne nejmenovane skoly v malesicich?! Muzes mi pls napsat o jakeho ucitele se jedna? Pan "profesor" Tichy uz tam nepracuje co jsem slysel, Fukatko tam taky neni... Kdo by to mohl byt?
    Saljack avatar 8.3.2007 08:19 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    Exnerová a je to venku ať mi klidně políbí
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    8.3.2007 11:30 Haaja | skóre: 25 | blog: haaja | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    Tak tu jsem ja nezazil. Teda ve skole uz asi byla, ale me minula... Tak nevim.
    houska avatar 8.3.2007 18:41 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    tu pamatuju, ale nastesti jsem ji nemel, jen jsem o ni slysel ....
    7.3.2007 19:20 tom112233 | skóre: 21 | blog: tpikalek | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    Stěžovat si do vyšších míst, nejlepší řešení. Pokud vím, aspoň na našem gymplu, máme právo dostat opravený test do měsíce. Pokud by to někdo porušil, šel bych si hned stěžovat. Nejdřív za třídní a pak případně za ředitelem. I ostatní problémy, které zmiňujete bych řešil u ředitele, on jediný s tím může něco udělat.
    Saljack avatar 7.3.2007 19:28 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    Jenže mi si stěžujem a naše třídní za ní v pololetí byla, že se jí nelíbí náš průměr 4, že to neodpovídá ostatním předmětů. A odpověděla jí co jí je do toho. Tak fakt nevim. Bratr stříkal pepřákem(jednou stříknul v šatně protože blbec myslel že je to nějakej sprej), podle učitelů celá škola byla plná pepřáku. Dostal dvojku z chování kvůli tomu že dostal ředitleskou(maji to ve školnim řádu). Máma na ně zavolala inspekci a bratr dostává kotel ještě větší nejhorší je že je v 9 a zkuste se hlásit na školu s 2 z chování, a to nemá špatný známky( na třech školách na který chtěl je podmínka 1 z chování). Nechápu to podle mě je to blbost já měl takový průsery že by mě museli vyhostit z republiky s porovnáním s pepřákem.
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    7.3.2007 19:47 tom112233 | skóre: 21 | blog: tpikalek | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    Oprava - ne měsíc, ale dva týdny - teď jsem si četl školní řád :-)

    Pokud s tím nic třídní nedělá, zkusit ředitele, zástupce ředitele, možná i školního psychologa (pokud máte). Pokud dostanete špatnou známku v pololetí nebo na konci roku, můžete se proti tomu určitě odvolat. Pak budete přezkoušen u komise, kde bude mj. i ředitel a když uspějete, bude všem snad ještě více jasné, že profesor hodnotí nepřiměřeně.
    7.3.2007 19:52 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    Na téma odvolání jsem blogoval. Ale tohle má jednu závažnou chybu. Co když ten učitel učí jako blbec (nebo jako Ing. ? :-) ) a nikdo tak látku nechápe a to je důvodem k tomu, že je špatný prospěch? Pak vám nepomůže nic, ředitel ho nevymění, protože většinou nemá za koho a maximálně domluví učiteli ať dává lepší známky, ale "kvalita" výuky bude pořád mizerná.
    Saljack avatar 7.3.2007 19:53 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    O to že mám špatnou známku se mi moc nejedná spíš mě štve že je to elektrika a ta učitelka to prostě neumí vysvětlit takže jsem na tom stejně jako před tim takže vim že když strčim do zásuvky hřebík tak dostanu ránu. Máme učitelku na matiku, která je sice tvrdá nutí nás se učit ale alespoň tomu rozumíme. Odvolávat se nebudu protože se opravdu nehodlám učit celou učebnici a když budou chtít tak mě stejně dostanou.
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    7.3.2007 19:57 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    Na elektro potřebujete učitele? Pche, to je jednoduché :D Kdyby si náhodou potřeboval s něčím pomoct, stačí říct. Jabber si najdeš snadno. :-) Třeba na mém osobním webu.
    Saljack avatar 7.3.2007 19:58 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    Dík myslim že toho asi využiju :-)
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    7.3.2007 20:00 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    Klidně. :-)
    Václav 7.3.2007 20:29 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    Taky jsme měli (díky bohu jenom chvíli) hovado na elektroniku :) Klidně dej vědět, snad si z ní ještě něco pamatuju.. :-D

    Darmonlor@njs.netlab.cz
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Luboš Doležel (Doli) avatar 7.3.2007 19:23 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    U nás je ve školním řádu napsáno, že učitel musí opravit písemnou práci do 14 dnů.
    Saljack avatar 7.3.2007 19:34 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    U nás taky s tímhle jí chceme napadnout ale pochybuju že to k něčemu povede. Hlavní důvod je že laboratorní práce se mají dělat dvě za pololetí mi zatím odevzdali jednu. Druhou jsme dělali před dvěma měsíci takže už si taky nic nepomatuju :-)
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    mess avatar 7.3.2007 19:28 mess | skóre: 43 | blog: bordel | Háj ve Slezsku - Smolkov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    No, my jsme jednou na jednu učitelku udělali nátlak takový (samozřejmě psychický), že se rozbrečela a utekla do kabinetu. Stačilo dělat bordel v hodině a totálně ji ignorovat.
    Cez párne mesiace zošíváš vaginy, cez neparne montuješ hajzle.
    7.3.2007 20:24 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    A co vám udělala tak hrozného?
    mess avatar 7.3.2007 21:24 mess | skóre: 43 | blog: bordel | Háj ve Slezsku - Smolkov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    No nelíbily se nám její přehnané nároky (učení se pasáží z učebnice napaměť), její zmatený výklad, nesmyslné definice všeho možného (př.: Osobnost je soubor fyzického a psychického, vrozeného a získaného, typicky pro daného jedince se projevujícího ... [fakt nám to nadiktovala nedokončené]), které si vymýšlela sama a v neposlední řadě také to, že pokud jsi nebyl holka v sukni(!), tak jsi neměl šanci dostat z ústního zkoušení za 1. Taky se jí vymstilo to, že si v naší třídě neuměla zjednat pořádek. Samozřejmě to byl dlouhodobý proces, který tímhletím vyvrcholil. Btw. tato učitelka učí na Wichterlově gymnáziu v Ostravě-Porubě občanskou výchovu a ZSV. Respekt nemá žádný, v žádné třídě. A děcka ze sekundy jí říkají "matko" :-D
    Cez párne mesiace zošíváš vaginy, cez neparne montuješ hajzle.
    7.3.2007 21:27 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    Hmm matematik z Wichterleho gymnázia :-) Doufám že příjdeš na LMO. Informace o LMO.
    mess avatar 7.3.2007 21:33 mess | skóre: 43 | blog: bordel | Háj ve Slezsku - Smolkov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    No, bohužel nemůžu. Mám taneční :-). Jsem se přihlásil do pokračovacího kurzu.
    Cez párne mesiace zošíváš vaginy, cez neparne montuješ hajzle.
    7.3.2007 21:36 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    Ty si ze mě děláš vyloženě PRDEL!!! V kolik začínají a v kolik končí? Nešlo by jedny vynechat, svět se nezboří. Linuxáci musí držet při sobě!! :-)
    7.3.2007 21:40 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    Ty si ze mě děláš vyloženě PRDEL!!! V kolik začínají a v kolik končí? Nešlo by jedny vynechat, svět se nezboří. Linuxáci musí držet při sobě!! :-) Jestli máš jabber tak si mě přidej do rosteru, můj jabber.
    7.3.2007 21:56 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    Kolik je té učitelce zhruba let, smím li vědět?
    ...pokud jsi nebyl holka v sukni(!), tak jsi neměl šanci dostat z ústního zkoušení za 1
    Na to jsi přišel jak? To vám sama řekla?
    Taky se jí vymstilo to, že si v naší třídě neuměla zjednat pořádek.
    No jo, v tom to asi bude. Možná vás měl spíš učit chlap, kterému by nedělalo problém dát pár facek. I když to se asi dneska nesmí... Tak aspoň zařvat tak, že by si slabší nadělali do kalhot :-)

    No, třeba části třídy dojde, že dělali něco špatně, až po maturitě z ničeho nic zjistí, že ji proletěli :-) Vím o pár lidech, které stihnul podobný osud za to, že se neuměli chovat slušně...

    Můj názor na věc, netřeba se kvůli němu urážet. Jsem z rodiny učitele, sám jsem tři roky učil v domě dětí a mládeže (i když jsem neučil puberťáky a s žáky jsme byli kamarádi, takže problémy nebyly), čili mám na věc možná jiný názor.

    Učitelů/profesorů-hajzlů je určitě dost, ale to není podle mě důvod, chovat se neurvale jako, s prominutím, hovado. Píšu proto, že mi tohle tvoje
    No, my jsme jednou na jednu učitelku udělali nátlak takový (samozřejmě psychický), že se rozbrečela a utekla do kabinetu. Stačilo dělat bordel v hodině a totálně ji ignorovat.
    připomnělo trapné puberťácké chvástání se trápením učitelek, jakých jsem zažil už mnoho. Často, když byly poblíž dámy, na které to mělo snad dokonce udělat dojem.
    8.3.2007 11:57 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    Osobnost je soubor fyzického a psychického, vrozeného a získaného, typicky pro daného jedince se projevujícího ... [fakt nám to nadiktovala nedokončené]
    Ale to není nedokončené. Možná je to kráva a možná je tohle kravina (nerozumím tomu, ale zdá se mi to naopak docela výstižné), ale z jazykového hlediska je to vyjádření zcela v pořádku, vzdor degenerované češtině dnešní mládeže. Jestli tomu vážně nerozumíte, strčte si penis do lisu za slovo soubor slovo všeho.
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 7.3.2007 19:33 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    Přehazování hodin jak se mu to hodí
    To si u nás na škole učitelé obvykle nedovolují, protože na takové hodiny skoro nikdo nepřijde. Všichni mají totiž zrovna náhodou mnoho věcí na práci.
    chyby jsou hrozný blbosti je to jenom estetické
    Pokusit se dohodnout s ředitelem. Pokud je to opravdu neúnosné, hodí se, aby se *celá* třída dohodla a na jeho hodiny přestala chodit. S tím už ředitel bude muset něco dělat.
    Saljack avatar 7.3.2007 19:37 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    Už jsme byli za zástupkyní. Mám takový pocit že ředitel je jenom nastrčená loutka. Taky že jí už v pátek nikdo na tu první hodinu nepříjde :-). Myslim že tak půlka maximálně 25 lidí z 30 udělalo ale silně pochybuju počítal bych tak s 15 lidí a to se dá řešit ještě kázeňsky. U nás ve třídě jsou totiž někteří hrozní no narovinu šprti
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    Dent avatar 7.3.2007 19:39 Dent | skóre: 21 | blog: Standovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    Souhlas, ale nesmí se najít jedinci, kteří budou potento strachy a na ty hodiny přijdou... prostě všichni jako jeden muž :)
    Saljack avatar 7.3.2007 19:43 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    škoda tohle je úplně nereálné ale stašilo by 25 lidí z 30 jenže oni ti lidi couvnou a z toho mám strach
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    Dent avatar 7.3.2007 19:59 Dent | skóre: 21 | blog: Standovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    No jo, když někdo udělá krok dozadu, tak ho někdo musí postrčit zpátky dopředu :)
    Saljack avatar 7.3.2007 20:01 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    Na to bych už ale využil fyzického násilí a soudím že by měl velké problémy :-)
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    Dent avatar 7.3.2007 20:14 Dent | skóre: 21 | blog: Standovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    Ale ne, prostě do těch řitních alpinistů ve čtvrtek nalejte trochu alkoholu (hádám, že nepijou - jako každej toho typu:)) a ono se jim v pátek chtít do školy nebude :)
    Saljack avatar 7.3.2007 21:15 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    Silně pochybuju že by se někdo z nich napil jsou ještě pod zákonem a některý věří že alkohol je něco co je zabije a stačilo by jim otřít rty hadříkem namočenym v rumu a už by se váleli po zemi :-)
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    Dent avatar 7.3.2007 22:27 Dent | skóre: 21 | blog: Standovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    No mě někdo otřít rty hadříkem namočeným v rumu, tak se taky válím pozemi, prskám a nadávám :-D FUJ :) Toho špatného názoru na alkohol je tedy doporučuju zbavit a to kombinací rum + ananasovej džus. Po třetím loku otupí chuťové pohárky a druhej den je z toho nepředstavitelně blbě... :) :)
    Saljack avatar 7.3.2007 23:29 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    Dík vidím, že zítra přinesu do školy pití pro všechny :-)
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    8.3.2007 00:12 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    Pochopitelně že je z toho blbě, to tě ten rum trestá za to, že ho mícháš s džusem.
    Quando omni flunkus moritati
    David Ježek avatar 7.3.2007 19:44 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    soude dle tveho pisemneho projevu patrne nebude 100% "viny" na jeho strane, ale to neni podstatne. podstatny je tvuj postoj ke studiu a schopnost se vyrovnat s nefer podminkami, coz se ti bude hodit ve zbytku zivota (pokud ses teda nenarodil se zlatou lzici v prdeli). ja jsem na stredni zazil tak trochu obdobny problem s ucitelem, ktery od prvni chvile vedel, ze na mne (a par dalsich) intelektualne nema a tak se rozhodl po me povozit. ja zvolil otevrenou konfrontaci jejimz dusledkem byla ctyrka na maturitnim vysvedceni pote, co jsem u dane casti maturity uspel bez jakychkoliv pochyb ci pripominek a to vcetne jeho jasne receneho souhlasu ze "to bylo bezchybne". samozrejme mi ta znamka mrzi, ale zas mi ji kompenzuje fakt, ze ten clovek VI, ze zatimco on je ubozak s krizi stredniho veku a nulovymi vyhlidkami, ja to dotahnu dal nez on i jen tou vrozenou inteligenci a jeho ctyrka na tom nic nezmeni.
    7.3.2007 20:26 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    Já teda nevím, ale není u maturity z podobných důvodů přítomen někdo nezávislý odjinud? Aby bylo zkoušení férové.
    David Ježek avatar 7.3.2007 21:17 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    ano, tak zni teorie ;-)
    7.3.2007 21:18 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    Chtěl jsem to tam původně dodat :-D Už chápu...
    David Ježek avatar 7.3.2007 22:25 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    mimochodem, ted jsem si vybavil jeste jedno DALEKO vetsi prikori, ktere jsem na stredni zazil. mozna dam nekdy zapis do blogu a klidne tu kurvu budu jmenovat, protoze zde popisovany chudacek ji nesaha ani po kolena.
    7.3.2007 20:01 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    Za prve... je to strasne napsane... neda se to cist. To nevypada jako projev zaka prestizni skoly.

    K tomu ostatnimu... Mel jsem na prumce ucitele... byl to po dva roky dokonce muj tridni. O laborkach jsme meli vypracovavat zaznema z mereni a tak... Delali jsme ve dvojicich. Odevzdali jsme prace, dostal jsem za pet. Pry jsem opisoval. Na dotaz, jak na to prisel, odpovedel, ze pry mam praci skoro nachlup stejnou jako XY. Kdyz jsem se optal, jak ji mam mit jinou, kdyz jsem s nim byl ve dvojici a s nim jsem delal mereni me uzemnil vetou "Vy tupci, kdyz mate stejny zadani a stejny vzorecky, tak nemuzete mit stejny vysledky!". A bylo... Byl to dement a je nejspis dodnes (podle webovych stranek skoly ano). Pozdeji mi dokonce doporucil prerusit studium na dobu, kdy on bude na skole. A to jsem nikdy nebyl zadny kverulant nebo rebel...
    7.3.2007 20:15 medulin | skóre: 31 | blog: medulin | ČR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    Podívej se na tento TV pořad tam se podobné problémy řeší snad v každém dílu a jsou tam i rady co stím dělat a na koho se obrátit. Případně tam polož dotaz, nebo si prohlídni předchozí díly v TV archívu.
    Saljack avatar 7.3.2007 20:22 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    Dík ani nevim že čt něco takového vysílá
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    7.3.2007 20:29 PepaSFI
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    kdysi na vojně jsme dusili jednoho lampasáka.Aktivní blbec čerstvě po škole,do všeho vnášel chaos.Tak jsme mu nejdřív začali přidělávat práci a když nevěděl kde mu hlava stojí tak přišly na řadu vyplašenky.Pro neznalé vysvětlím.Vyplašenka je kartička s lehce hanlivým (pozor nepřehnat to) ale spíše humorným obsahem týkajícím se cílové osoby která se ve větším množství šíří prostorem a objevuje se na nejméně pravděpodobných místech.Chudák je nacházel dokonce ve vlastní čepici a v knize rozkazů na štábu.Celý barák včetně štábu z toho měl prdel,on šílel,lítal jak netopejr na půdě ale pak se to najednou zlomilo a byl v pohodě.Jo a tiskli jsme to na cyklostylu,to už dneska málokdo zná.
    Saljack avatar 7.3.2007 20:41 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    To by nebyl špatnej nápad ale nevim kdyby to ruplo tak by byl průser to by muselo vylepovat víc lidí víc tříd jenže pak je možnost že to někdo napráská. U nás na základce někdo nakreslil učitele a celkem se to řešilo
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    JiK avatar 7.3.2007 21:14 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    Nevim, zda jsem sam, kdo ma pocit, ze to pan autor blogu napsal po uplne frontalni lobotomii? Nebo myslite, ze se takhle uz narodil? Nevim, ja bych se, neumet napsat souvislou vetu a mit projev jako obzvlastne opozdeny zak 4. tridy ZS, spise stydel a snazil se v hanbe zalezt pod stul a prosit rodice, at mi daj penize na doucovani...ne planovat jak sikanovat a zlomit ucitele, ktery za to udajne 'muze'.

    Prijde mi, ze by pan autor zaslouzil od rodicu par na kokos a priskrtit kyslik, neni-li uz pozde. Jak v tomto pripade rika klasicka kniha - Radce milujiciho rodice: "Skoda kazde facky, ktera padne vedle!" Pokud se to autorovi nelibi, mozna by se mohl jit venovat pracovnimu procesu a nebude vystavet tomu (pro nej bezpochyby prisernemu) vzdelavani zadarmo (pardon, za penize nas ostatnich).

    Jinak, z trochu jineho soudku, vsimli jste si-vy starsi, jak se dnes strasne rozmohly ruzne 'disfunkcni poruchy' u dnesnich deti? Vselijake disgrafie, dislexie a jine dis-neco? Prijde mi, ze si dnes uz spousta rodicu nechce (neumi?) priznat ze maji dite, ktere je zkratka blbe, neschopne a jeste navic drze jak opice, takze hledaji tyto 'berlicky', misto aby si to ferove priznali a dite netrapili, ale dali ho na remeslo, nebo vyucit na kucharku ci prodavacku. Nebo si rodice opravdu mysli, ze kdyz bude mit 100% populace maturitu a treba i VS, posune se gausovka zazrakem doprava?
    7.3.2007 21:21 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    Asi máš na myslí dyslexii, že? :-D ;-)
    JiK avatar 7.3.2007 21:54 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    na myslí
    ...??

    Hmm. Trefa.

    7.3.2007 22:11 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    :-D Notebook mám na stole, sedím tak opřený na židli, až skoro ležím, proto si nevidím přes ruce na klávesnici, na které je "i" hned pod "í", a kvůli unaveným očím a slabým brýlím ani pořádně nevidím na obrazovku. :-)

    Co ty? Kdyby se to anglicky psalo s měkkým i, tak bych to vzal, ale ono ne ;-)

    (Mimochodem to s tou dyslexií byl fór, doufám, že ses neurazil, Jirko :-))
    JiK avatar 7.3.2007 23:01 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    proc bych se mel urazet? vzdyt jsi s tim Y mel pravdu :-) a ja, stary lenoch, jsem to jen nasel na googlu, kam se bohuzel dostanou i spatne verze :-) A dokonce to fakt nejde ani ukecat, ze by se to psalo anglicky s i, jak jsi spravne zjistil. Neurazil jsem se, ty snad taky ne.

    Co soudis o tom, ze dnes kazdy u svych ratolesti ocekava zazraky a nemozne? Nepripadne ti, ze ten ucitel z blogu nema zadny zajem systematicky sikanovat neboheho zaka, ze je pan autor nejspis dost problemovy a z 99.998% si za cely problem muze svym chovanim sam? Mne ty jeho vety prijdou jako typicke stiznosti rozmazleneho spratka, ktery doma dostaval malo za usi, a ted je mu 'straslive ublizovano'.... je na SS, je tam dobrovolne a nikdo ho tam nedrzi, muze prejit jinam nebo jit do prace, misto toho aby tady vymyslel lumparny a skuhral jak baba.
    Saljack avatar 7.3.2007 23:36 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    Nevim, proč mě tady urážíš a je mi to jedno ale jedinej kdo by tady potřeboval dostat přes hubu jseš ty aby si se probral protože tady píšeš celkem blbosti, jestli soudíš někoho podle toho jak něco napíše do blogu tak nevim, to je to samí jako kdybys soudil jenom podle fotek v profilu. A myslim že rozmazlenej fracek nejsem, pochybuju že za život zažiješ tolik co já do teď. Nechci se s tebou hádat ale jsi první horký kandidát na block list
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    JiK avatar 7.3.2007 23:53 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    Zablokuj mne. Enjoy! Mimochodem, pokud si opravdu myslis, ze ti moznost zablokovat moje odpovedi nejak vyrazne pomuze s tvymy problemy s prospechem i chovanim, ceka te v zivote jeste spousta prekvapeni.

    To, ze si nevychovany, drzy a problemovy zak, priznavas opakovane i ty sam. Staci si precist tve vyplody. Rekl bych, ze te rodice moc nezvladli, typl bych to na nejake problemy v rodine, mozna nasili, mozna, ze jsi v puberte vyrustal hlavne sam s matkou. Vic prece rikaji tve vyroky:
    ... Bratr stříkal pepřákem(jednou stříknul v šatně protože blbec myslel že je to nějakej sprej), podle učitelů celá škola byla plná pepřáku. Dostal dvojku z chování kvůli tomu že dostal ředitleskou(maji to ve školnim řádu). Máma na ně zavolala inspekci a bratr dostává kotel ještě větší nejhorší je že je v 9 a zkuste se hlásit na školu s 2 z chování, a to nemá špatný známky( na třech školách na který chtěl je podmínka 1 z chování). Nechápu to podle mě je to blbost já měl takový průsery že by mě museli vyhostit z republiky s porovnáním s pepřákem.
    Bracha dela bordel, mama, misto aby ho zkrotila 'tresta' skolu, ty se chlubis tim, ze delas opakovane jeste vetsi bordel, je fakt nutne pokracovat? Zamysli se nad sebou, clovece, me muze byt jedno, co s tebou bude, jenze se milovymi kroky chystas posrat si zivot.
    Saljack avatar 8.3.2007 00:19 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    Nevim kdo jsi ale typoval bych tě na psychologa. Jinak provokovat mě se ti daří, ale je mi to jedno protože si o tobě myslim svý to je jedno. Nevim jak ty ale já jsem úplně normální. Nejsem šprt nejsem grázl ani nic jinýho. A teď ti povim co si myslim o tobě. Myslim si že si člověk který nikdy nedělal žádnej sport viz vzor při tělocviku se hraje fotbal a ty stojíš u brány a vykecáváš se s dalším člověkem o tom jak si si naprogramoval tohle a tohle( jestli si myslíš že si vymejšlim a nikdo takovej neni tak se pleteš tohle dělá 5 lidí ode mě ze třídy). Jednou jsi si přečet o JXP a napadlo tě bude sranda provokovat, bohužel opakovaný vtip neni vtipem. Nazdar
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    8.3.2007 00:33 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    Nevim kdo jsi ale typoval bych tě na psychologa. ... A teď ti povim co si myslim o tobě. Myslim si že si člověk který nikdy nedělal žádnej sport...
    Než začneš věštit z křišťálové koule, mrkni se na Jirkovu stránku, třeba tě vyvede z některých omylů :-)
    Saljack avatar 8.3.2007 00:46 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    Tak se omlouvám ale myslim si že je ostuda se tady hádat s 17letym podle něho nevychovanym spratkem. Jestli je pravda ten výzkum(nečet jsem to ale jenom nakouknul) tak se být jim na místě propadnu. Ale nechápu jak někdo může dělat takový věci a vystupovat jako naprostej tupec a myslim si, že to co tady před svěčí o tom že mám pravdu že ty co dělali ve výzkumáku(ps ta profesorka tam taky dělala) nejsou normální. Když si někdo projde jeho webový stránky a pak si přečte ty dnešní kecy tak silně pochybuje že je to jeden a ten samý člověk
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 8.3.2007 00:21 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    Nechci tvrdit, že nemáš pravdu, ale nedělal bych ukvapené závěry :-)

    Spíš bych si myslel, že jeho bratra neměli spolužáci moc v lásce, když prasklo, kdo ten pepřák použil :-D
    mozna, ze jsi v puberte vyrustal hlavne sam s matkou
    To bych neviděl jako problém. Já jsem tátu nepoznal nikdy (není po čem toužit) a nepředstavuju žádný nevychovaný „problém“ (šíření vlastního zákeřného kódu po školní síti ponechme stranou :-)). Fyzicky mě taky nikdy nikdo netrestal – připadá mi to idiotské a ponižující; inteligentnímu člověku stačí věc důrazně vysvětlit, on to pochopí a IMO pak nehrozí, že se z něj v reakci na výprasky stane ještě větší rebel.

    Ale to jen tak mimochodem, pro srovnání...
    Saljack avatar 8.3.2007 00:28 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    Jinak dodám že s matkou jsem nevyrůstal :-) Fyzicky jsem trestanej byl částečně jestli se počítaj pohlavky a tak. Dík že si se mě zastal
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    8.3.2007 00:28 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    Já a uražen? Kdepak :-) Můžu si za to sám - inu, kdo s čím zachází, ... :-D To já jen, že se mi často stává, že si do někoho mírně zaryju a on se pak urazí, tak jsem radši už explicitně (Ježíši, já to slovo fakt použil! Docent Jirovský mě asi nadosmrti ovlivnil. :-D) dodal, že to tak nebylo myšleno ;-)
    Co soudis o tom, ze dnes kazdy u svych ratolesti ocekava zazraky a nemozne?
    V některých případech, kdy to dítě má opravdu dys-nějaké problémy je to smutné, ale takové případy se snad příliš často nedějí. Ale zase si nemyslím, že když člověk blbě píše, tak je hned retardovaný :-). Co se týče ještě těch zázraků: ode mě rodiče zázraky neočekávají (už :-D :-D ;-)).
    Nepripadne ti, ze ten ucitel z blogu nema zadny zajem systematicky sikanovat neboheho zaka, ze je pan autor nejspis dost problemovy a z 99.998% si za cely problem muze svym chovanim sam?
    Těžko říct. Ten učitel klidně může být hajzl, vůbec bych se tomu nedivil. Ale taky samozřejmě nemusí. Když si vzpomenu na svá léta v povinné školní docházky, tak jsem taky často považoval toho a toho učitele/profesora za strašný hovado, i když ty potíže byly způsobeny blbostí/ignoranstvím/pubertální arogancí celé třídy.

    Vymýšlet nějaké psychologické nátlaky nebo jak to bylo nazváno je podle mě ptákovina. Takových blbců ještě potká... osobně bych na toho učitele s*al, radši se učil, abych měl možnost mu ukázat, že na to mám a že debil je tu on.
    JiK avatar 7.3.2007 21:55 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    na myslí
    ...??

    Hmm. Trefa.

    Saljack avatar 7.3.2007 21:27 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    Tak když tady "buzer...š":1)Vim že neumim psát a vůbec si z toho nic nedělám, kdyby si si přečetl pár mích blogů zjistil bys že s tim mám problémy, už to tady vysvětlovat nebudu ale asi napíšu blog kde se o něčem takovim rozepíšu. 2)Nevim jestli jsi někdy dostal od rodičů na držku, ale vypadá to, že ne. Já jsem dostal a někdy dost. Další nevidim na tom nic špatnýho akorát mě to zocelilo. Další věc co je že jsem hrál lední hokej tam jsem jich taky pár dostal. 3)Když tu chceš buze...t tak alespoň se nauč psát háčky a čárky. Možná že neovládám pravopis a neumim psát delší slohy ale alespoň píšu s háčkama a čárkama narozdíl od tebe
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    7.3.2007 21:30 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    Možná se v Pensylvánie píše blbě s háčkama a čárkama :-) Alespoň myslím že je JIK v Pensylvánii. A pokud ano tak mi nějak uniká jak může psát "za penize nas ostatnich".
    JiK avatar 7.3.2007 21:34 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    Marku, Cesky stat na tebe bohuzel dosahne, i kdyz mas docasne praci v Pennsylvanii. Realita je takova, ze vlada USA a vlada CR maji Tax Treaty, tedy dohodu zabranujici dvojimu zdaneni, takze mohu (maximalne 2 fiskalni roky) neplatit federalni dan ze mzdy, pokud dolozim, ze jsem ji zaplatil v CR.
    7.3.2007 21:52 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    Aha, to jsem netušil, díky za vysvětlení. :-)
    Saljack avatar 7.3.2007 21:43 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    Ta Pensylvánie mi nějak uniká, nechápu to. Ale koukám že on i ty blogy píše bez hacku a carke :-) tak nevim kdo tady má co říkat o něčem. Typoval bych dvě možnosti: 1)Neumí přepnout klávesnici nebo 2)Naučil se psát všema deseti ale nenaučil se používat horní řadu :-)
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    Saljack avatar 7.3.2007 21:46 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    Už chápu
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    8.3.2007 02:27 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    Jsou dvě možnosti: buď nemá možnost do konfigurace komplu, z kterého píše, nijak sahat nebo je prostě línej ovládat těch 11 kláves navíc. ;-)
    JiK avatar 7.3.2007 21:30 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    Nekde na netu jsem nasel krasny priklad.
    Datum: 25.3.2003 8:29:53 Autor: Ludmila , dvě dospívající děti

    Mám 15-ti letého syna, který chodí na gymnázium. Do teď si zatím na nic nestěžoval, ale už před pěti lety jsem spozorovala, že píše mnohá písmena "stejně" - jako je l k b, nebo s a z a jeho písmo není úhledné - chtěla jsem se zeptat, zda to má něco společného s disgrafií - dostával špatné známky z diktátů kvůli tomu, že učitelka nepoznala písmenko - já ho poznala, protože jsem na jeho pravopis, dá-li se o pravopisu mluvit - zvyklá, a tak, zda bychom s tím měli zajít? (jeho sestra je disgrafik a dislektik)
    Je ta matka normalni? Ona ty pismenka poznala, ale hloupa ucitelka, co to dela cely zivot ne?

    Nebudou ty spatne znamky z diktatu zkratko proto, ze pan syn pise proste blbe a to je podle mne ponekud ostudne, zejmena v 15 letech a na gymnaziu (tedy na elitnim typu stredni skoly) Notabene, je-li blba i sestra, ktera se (podle matky) neumi soustredit, ucit a spravne cist a psat, nebylo by rozumnejsi si u sebe udelat IQ testy, pripadne se kriticky zamyslet, kam to dotahla ona samotna, tedy mama a kam skutecny otec ditete? Udelat test i tomu decku, a podle toho dal neco resit?
    7.3.2007 21:34 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    IQ testů si klidně udělám kolik je libo a z jejich výsledků opravdu strach mít nebudu a můj psaný projev není nijak úchvatný. IQ test nic nevypovídá o tom na co ty narážíš.
    JiK avatar 7.3.2007 21:41 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    Vzdavam to, mas pravdu Marku, vsechny deti jsou genialni, jen je ta vloha u nekterych z nich opravdu hluboko skryta, ze?
    7.3.2007 21:48 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    Proč to překrucuješ? Neříkám že jsou všichni geniální, dokonce neříkám že znám někoho geniálního. Jen říkám, že o přirozené inteligenci (mezi niž počítám i psaný projev) nevypovídá IQ test, alespoň ne v takové koncepci v jaké je dnes běžně prezentován. V současné době je to pár logických cvičení v nichž spíše člověk uplatní znalosti matematiky, než to jak umí gramatiku, nebo jestli píše krásně, nebo jako prase.
    8.3.2007 02:55 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    Proč to překrucuje? Protože bez nepřítele neumí diskutovat - minimálně tady na abíčku. A pokud nějaký nepřítel chybí, tak ho vytvoří sám. :-D
    8.3.2007 08:47 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    O kauze Faun vím, jen jsem to nechtěl vytahovat :-)
    8.3.2007 00:48 Ritchie | skóre: 27 | blog: Ritchie's | Berlin
    Rozbalit Rozbalit vše OT Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    Za prvé, argumentace ad personam se rozhodně neřadí k čestným technikám diskuze. Za druhé, možná to již není moderní, ale OT příspěvky se nejlépe vůbec nepsaly, nebo se alespoň jako OT označovaly.
    8.3.2007 02:50 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    Nevim, zda jsem sam, kdo ma pocit, ze to pan autor blogu napsal po uplne frontalni lobotomii? Nebo myslite, ze se takhle uz narodil? Nevim, ja bych se, neumet napsat souvislou vetu a mit projev jako obzvlastne opozdeny zak 4. tridy ZS, spise stydel a snazil se v hanbe zalezt pod stul a prosit rodice, at mi daj penize na doucovani...ne planovat jak sikanovat a zlomit ucitele, ktery za to udajne 'muze'.
    Úroveň psaného projevu dost závisí na tom, kolik toho autor sám přečetl. Bylo-li toho málo, nelze se divit, že má projev jako obzvlastne opozdeny zak 4. tridy ZS.
    Prijde mi, ze by pan autor zaslouzil od rodicu par na kokos a priskrtit kyslik, neni-li uz pozde. Jak v tomto pripade rika klasicka kniha - Radce milujiciho rodice: "Skoda kazde facky, ktera padne vedle!" Pokud se to autorovi nelibi, mozna by se mohl jit venovat pracovnimu procesu a nebude vystavet tomu (pro nej bezpochyby prisernemu) vzdelavani zadarmo (pardon, za penize nas ostatnich).
    Na facky je v 17 letech (nebo kolik mu to je) opravdu pozdě. :-D
    Jinak, z trochu jineho soudku, vsimli jste si-vy starsi, jak se dnes strasne rozmohly ruzne 'disfunkcni poruchy' u dnesnich deti? Vselijake disgrafie, dislexie a jine dis-neco?
    Ty dysfunkce všeho druhu tady byly vždycky, jenom se zametaly pod koberec (respektive do zvláštních škol). Dnes to ty lidi neomezuje a dospělého dyslexika (dysgrafika) podle psaného projevu vůbec nemusíte poznat - ti lidi se pouze víc nadřou při čtení (psaní) než zbytek.
    Prijde mi, ze si dnes uz spousta rodicu nechce (neumi?) priznat ze maji dite, ktere je zkratka blbe, neschopne a jeste navic drze jak opice, takze hledaji tyto 'berlicky', misto aby si to ferove priznali a dite netrapili, ale dali ho na remeslo, nebo vyucit na kucharku ci prodavacku.
    Tak to asi nepochopíte, jak může být dnes má sestra jedna z nejlepších žákyň na odborné (polygrafické) škole, když byla při zápisu do 1. tříd na hranici nepřijetí do "normální" ZŠ a s dyslexií se potýká doposud. :-P
    Nebo si rodice opravdu mysli, ze kdyz bude mit 100% populace maturitu a treba i VS, posune se gausovka zazrakem doprava?
    Myslím, že tohle je rodičům srdečně jedno. ;-)
    Balu avatar 7.3.2007 22:19 Balu | skóre: 25 | blog: Ja a Linux | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    Hmmm, aj keď sa to nečíta ľahko, prečítal som si to celé a niektoré časti aj viackrát. Možno má dotyčný učiteľ naozaj nejaký problém osobnosti alebo ako sa to nazýva (skúste mu dumpnúť kernel a pustiť na neho gdb, možno zistíte kde je chyba :-) ), ale podľa toho čo s vami robí, by som nevylučoval možnosť, že vás chce pripraviť na reálnu prácu programátora v Bratislave (a predpokladám, že ani inde to nie je iné), kde s tzv. product managermi si užijete všetci tak, že na tohto človeka budete s láskou spomínať.
    ad 1: Vedúci projektu nie je schopný vyjadriť sa ku problému kým ti nepridelí ďalších päť častí projektu a nezabudneš o čom vlastne hovorí.
    ad 2: Voľný čas programátora slúži na radostné a plne dobrovoľné sedenie v práci samozrejme bez nároku na mzdu, bez ohľadu na noc, víkend alebo sviatok
    ad 3: Vedúci projektu nevie o čom to je, ale keby nerýpal, tak by stratil autoritu. To, že to dlho trvá, predsa znamená že máš byť rád, že si na takého bezvýznamného jedinca vôbec našiel čas, a to že chyby sú iba estetické, si myslíš iba ty, pretože to, či v zdrojáku v C odsadzuješ dvoma medzerami alebo jedným tabelátorom je kritický rozdiel
    ad 4: Ty máš predsa vedieť všetko, on len rozhoduje
    ad 5: Čo? Vy chcete dovolenku? Vám sa nepáči 16hodinový pracovný čas?
    ad 6: Nemenujem firmu ani ľudí, ale naozaj som sa presne s týmto v reálnom živote stretol, skúšal ešte na mňa z pozície autority tlačiť že ja predsa nemôžem odísť len tak, a ten pohľad na jeho bezmocnosť stál za to, keď som mu v kľude s úsmevom povedal, že predsa v skúšobnej dobe môžem odísť kedykoľvek a ani dôvod nemusím uvádzať.
    Počítač bez Windows je ako kakao bez kečupu.
    8.3.2007 01:01 Ritchie | skóre: 27 | blog: Ritchie's | Berlin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    Osobně se angažuji pouze v problematice vysokoškolské legislativy. Každopádně v případě středních škol bych si nastudoval příslušnou legislativu a zaměřil bych se na pravomoci zřizovatele (v případě SŠ kraj) a České školní inspekce. Člověk často nemusí všechny zákonné postupy využít, mnohdy stačí ukázat, že je použít umí.
    8.3.2007 01:06 Dan Ohnesorg | skóre: 29 | blog: Danuv patentovy blog | Rudná u Prahy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    Toz to je teda husty.

    Tak koukam, ze zakladni dotazy nikdo nezodpovedel, ale neverim, ze to nemate v ucebnici.

    Ochranny odpor je ochranny, tudiz chrani ampermetr. A chrani ho pred cim? Pred blbymi zaky, kteri dokazi zapojit ampermetr primo na zdroj a DYVYT se tomu, ze ten titerny dratek co je navinut vevnitr shorel a to jim povazte prochazelo jen 10A.

    Co se tyce posledni tretiny stupnice, tak na to se snad na vsech skolach kona laboratorni mereni, ve kterem kreslite graf chyby mereni v zavislosti na vychylce. Samozrejme to nikdo nemeri a opisuje se to od vyssich rocniku, ale ten kdo dava opisovat vzdycky durazne upozorni: "Hele budou se te ptat, tak si pamatuj, ze z grafu je videt, ze jak vychylka roste, chyba mereni klesa." V nevyhode jsou ti, kteri to neopisi, protoze zjisti ze meridla pravidelne zapojovana bez ochrannych odporu (viz 1) meri vselijak a chyba mereni skace sem tam a zadny vyrazny pokles chyby se vypozorovat neda.

    Chudak ucitel, vubec ho neznam a uz ted ho lituju. To se fakt da dostat na prumyslovku se 4 z cestiny?
    I'm an Igor, thur. We don't athk quethtionth. Really? Why not? I don't know, thur. I didn't athk. TP -- Making Money
    Saljack avatar 8.3.2007 01:14 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    To chápu že když neni zapojen ochraný odpor tak se proud blíží nekonečnu. My jsme nikdy žádnej graf chyby měření nekreslili.
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    8.3.2007 01:28 Ritchie | skóre: 27 | blog: Ritchie's | Berlin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    Nekonečno vypadá trochu jinak. ;-)

    Absolutní chyba měření bude při daném rozsahu kdekoliv na stupnici stejná, např. 0,05 A. Co se mění, je relativní chyba měření. V uvedeném příkladu při rozsahu 0–10 A bude pro hodnotu 1 A rovna 0,05, pro hodnotu 10 A bude rovna jen 0,005, tedy desetkrát méně. Grafem chyby měření je hyperbolická funkce f(x) = [absolutní chyba] / x. Pokud změníme rozsah na 0–1 A, lze očekávat, že absolutní chyba měření bude 0,005 A.

    Chci upozornit, že předchozí odstavec představuje jen SŠ pohled, nic víc.
    8.3.2007 10:07 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    Tyhle elektro hovadiny jsem vždycky nenáviděl a stále nenávidím. Všechno si idealizují, ale ideální nic není. Vůbec není třeba zapojit odpor před měřící přístroj, jen člověk nesmí být idiot a musí si uvědomit vztah I=\frac{U}{R} a podle toho zvolit napětí, které bude na výstupu zdroje, respektine na prvku kde měří.
    8.3.2007 17:36 ondracch | skóre: 19 | blog: Mozková kreč
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    Tyhle elektro hovadiny jsem vždycky nenáviděl a stále nenávidím. Všechno si idealizují, ale ideální nic není.
    A proto dělám s číslicovou technikou. Hodnota je mě celkem ukradená, jen když se to nespálí a neleze to přes rozhodovací úroven, když nemá.
    Proč myslíš, že nemůžeš žít jinak? Pořád Tvořím...
    9.3.2007 08:15 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    Ony ty metastabilní stavy a ustalování po dynamickém ději nejsou také nic moc ;-)
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    8.3.2007 01:15 .li | skóre: 6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    Při čtení tohohle blogu jsem se vrátil tak o 8 let zpět, je opravdu zajímavý, že předměty jako měření nebo automatizace učí až na výjimky stejný jedinci :) Zážitky z toho mám smýšený, na jedný straně stohy elaborátů, ale zase spousta veselejch příhod z měření, díky tomuhle tragikomickýmu předmětu jsem se vlastně seznámil se svou osudovou láskou.

    Myslím, že psychickej nátlak ve smyslu mu nadávat nebo ho ignorovat je kontraproduktivní (i když si člověk zase vyleje zlost žejo), jednak takovýho učitele ( obvykle důchodovýho věku ) hned tak něco nerozhodí a hlavně on věří tomu, že dělá všechno dobře. Každej máme podvědomě jinej pohled na svojí práci a na práci ostatních, u někoho to jde do extrému. Jediný slabý místo může bejt jeho ješitnost. Pokud opravuje pozdě písemky, tak určitě jít osobně přímo za ředitelem.
    cooler avatar 8.3.2007 02:11 cooler | skóre: 19 | Medzilaborce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    Poradim ti jednu vec. ked sa budes menes chvalit, tak ti skor bude niekdo verit.
    V tvojom pripade je to napr. o tom, ze sa stale snazit zdoraznit aky si ty silak, pretoze chodis do fitness a ako komukolvek mozes nalozit.
    Ludia ktori takto citia potrebu davat svoje prednosti najavo niesu v skutocnosti obdivovani okolim a takto si to vynahradzuju.
    Skus byt trosku viac sudny, skromny, prestat obvinovat ostatnych za vlastne neuspechy, zacni pracovat na sebe a vela toho v zivote mozes dokazat, lebo hlupy asi niesi.
    Saljack avatar 8.3.2007 02:58 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    To si mě špatně pochopil já chtěl jenom říct že mě uráželi ty kecy že jsem málo mlácenej. A štve mě když to říká člověk který se nikdy na základce nepopral a byl zlatej. Řekněme si to narovinu každej je trochu grázl ale a kdo říká, že ne je jím dodnes(to jsem někde slyšel :-)). Já vůbec netvrdil, že jsem silák nebo tak něco, ale kdybych to měl vzít s vrstevníkama tak asi jo ale znám spoustu lidí kteří by mě smázli(hrál jsem hokej takže vim co říkám). Teď když nad tim přemejšlim tak asi jo máš pravdu snažil jsem se to zdůraznit :-) ale nechtěl jsem
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    8.3.2007 08:54 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    Dámy a pánové, každý z vás někdy v životě onanoval a kdo z vás to popírá, onanuje dodnes. Řekl: Sigmund Freud
    Tomáš Medek avatar 8.3.2007 09:14 Tomáš Medek | skóre: 13 | blog: Tom Inside | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?

    Proč musí být před ampérmetrem ochranný odpor?

    Záleží na druhu měření a na vlastnostech apmérmetru (vnitřní odpor, maximální zatížení)

    Proč u ručičkových přístrojů využíváme poslední třetinu stupnice?

    Bývají tam přesnější.

    Ale je pravda že jsem už měření nějakej ten pátek neměl....

    Člověk, který není ochoten pro něco zemřít, není hoden toho, aby žil. — Martin Luther King Jr.
    Tomáš Medek avatar 8.3.2007 09:19 Tomáš Medek | skóre: 13 | blog: Tom Inside | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    Člověk, který není ochoten pro něco zemřít, není hoden toho, aby žil. — Martin Luther King Jr.
    8.3.2007 09:58 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    Před reálným ampérmetrem nemusí být ochranný odpor, před ideálním ano.
    8.3.2007 10:13 Petr_N | skóre: 3 | Všetaty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    Snad opacne, ne ?
    8.3.2007 10:19 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    Ideální ampérmetr má nulový odpor --> <--> I=U/R a R=0 tak dostaneme velké hovno, ale pokud to vezmeme jako limitu pro R-->0 tak dostaneme lim(N/R) kde N je reálné, kladné číslo menší než nekonečno a limita je pak rovna nekonečnu a protože nekonečný proud procházející proudovou cívkou bude vytvářet nekonečné teplo v této cívce tak se cívka roztaví. :-) A tohle je přesně ten druh úvahy, kterou nemám rád :-)
    8.3.2007 10:27 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    Ideální cívka v ideálním ampérmetru se neroztaví ani pokud jí bude procházet nekonečný proud, protože nemá žádný vnitřní odpor a tudíž se nemá kde tvořit to nekonečné teplo ;-) Ale podobný druh úvah si mohou dovolit jenom teologové, nebo filozofové, elektrikáři holt omnipotentní součástky nemají :-)
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    8.3.2007 10:33 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    :-p Chjo, jdu brečet do kouta. :-)
    8.3.2007 21:41 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    Ideální cívkou nebude protékat nekonečný proud, pokud nepočkáš nekonečně dlouho. ;-)
    Quando omni flunkus moritati
    9.3.2007 00:05 Dan Ohnesorg | skóre: 29 | blog: Danuv patentovy blog | Rudná u Prahy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    To jeste neni zdaleka to nejhorsi, nejhorsi je, ze se ohne rucicka meraku, protoze kdyz ji potece nekonecny proud, bude chtit mit nekonecnou vychylku a to hned, jenze se musi otacet nekonecne rychle a zadna jeji cast se nemuze pri tom otaceni pohybovat rychleji nez svetlo. Protoze ruzne body te rucicky maji ruznou vzdalenost od stredu otaceni a pritom se pohybuji konstantni obvodovou rychlosti (rychlosti svetla), tak se nam rucicka ohne do nejakeho parabolickeho tvaru.

    Merak s ohnutou rucickou je merak zniceny, cimz jsme dokazali, ze ten ochranny odpor je nezbytne nutny, protoze bez nej by doslo ke zniceni meraku i kdyby se jednalo o merak idealni, kde by se na civce nemenil zadny ztratovy vykon na teplo.

    Rypalove jiste namitnou, ze narust proudu v idealni civce nebude tak prudky, ale je jasne, ze takova rucicka je vlastne paka a ze nekonecno na kratsi strane paky musi daleko mene nekonecne nez nekonecno na delsi strane paky a tak dochazi k multiplikativnimu efektu, ktery vyrovna mene nekonecne rychly narust proudu v idealni civce a tim je vedecky dokazano, ze takovy argument je nesmyslny.
    I'm an Igor, thur. We don't athk quethtionth. Really? Why not? I don't know, thur. I didn't athk. TP -- Making Money
    Josef Kufner avatar 9.3.2007 00:08 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    U ampérmetru je skoro i žádoucí, aby ta cívka měla nulovou indukčnost, takže moc dlouho čekat nebude. Těžko však taková cívka bude hejbat ručičkou. Pokud bude ideální i ta ručička, tak by se mohla hejbat sama od sebe jen při pohledu na tu cívku :-D
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    9.3.2007 01:03 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    ...takže moc dlouho čekat nebude.
    Moc dlouho asi ne, ale furt to bude nekonečně dlouho ;-)
    Quando omni flunkus moritati
    8.3.2007 10:23 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    Nebo ještě jinak, ty reálné ho mají jaksi zabudovaný :-)
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    8.3.2007 10:32 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    Proto jsem to taky napsal :-)
    masožravá palma avatar 8.3.2007 11:40 masožravá palma | skóre: 6 | blog: Agnes | Matka měst
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?

    Celá třída musí držet pohromadě, aby se něco takového podařilo. Když se někdo zlomí můžou z toho mít problémy všichni. Dobrá věc je tzv. elektrárna, to všichni ve třídě začnou dělat "mmmmmm" se zavřenou pusou a učitel jak chodí po třídě tak ti těsně okolo něj mlčí. Nejde zjistit odkud to jde a leze to strašně na nervy.

    Mám městečko, podpořte průmysl a dopravu. Snižujte kriminalitu.
    8.3.2007 11:46 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    Jednoduchý lék, písemka. A když nebudou chtít tu písemku psát tak jim jich dám v jednu hodinu alespoň 5. To je 5 známek 5. S tím už se dá lecos dělat. :-) Šprti to pak neunesou, protože by jim rodiče naplácali a je to. :-)
    8.3.2007 11:47 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    Když to tak čtu tak bych byl skvělý učitel. :-))
    8.3.2007 14:23 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    Tak, tak. Navíc si myslím, že učitel, který si takovouhle vzpouru nechá líbit, je trouba. Ale to je asi dáno tím, že (jak jsem už psal výše) je můj táta učitel, který si vždycky uměl a umí udělat ve třídě respekt a pořádek. Zároveň je ale mezi žáky velmi oblíbený (různá puberťácká hovada samozřejmě nepočítám). Upřímně řečeno si ani nedovedu představit to, co popsala Anežka.

    Nechápu, co máte furt s těma vzpourama děcka...
    8.3.2007 16:09 Pavel 'lingeek' Szalbot | skóre: 54 | Třinec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    Neučil (neučí) na 6. ZŠ?
    Math, as Barbie says, is hard.
    8.3.2007 16:57 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    Ano, ještě pořád učí. Tebe učil? Vlastně asi jo, že... chodil jsi s Mixérem do třídy? :-) Jestli jo, tak u vás musel někdy minimálně suplovat...
    8.3.2007 21:59 Pavel 'lingeek' Szalbot | skóre: 54 | Třinec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    Neučil a chodil. Jednou možná suploval, už si to moc nepamatuju.
    Math, as Barbie says, is hard.
    Josef Kufner avatar 9.3.2007 00:10 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    Naštěstí musí učitel před další písemkou vrátit tu předchozí opravenou. (Teda alespoň u nás na základce i na střední to tak bylo.)
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    9.3.2007 01:12 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    U nás to tak není :-) Respektive pokud je tak to stejně nikdo neřeší :)
    8.3.2007 11:42 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    Nedělejte si starosti. Učitelé se zblázní sami. Krom těch, kteří rezignují na požadavky a prostě studentům rozdají dobré známky.

    Žiji obklopen pedagogy všech stupňů, tak to vidím z druhé strany (snad mi bude odpuštěno, třeba podmínečně) Jsou tři hodiny = Iz tre time, Máme dům = I am has haus. Gymnázium, druhý ročník, viděl jsem to. Stěžuje si žák a rodiče, že jej šidí když nemá alespoň trojku z angličtiny, na škole před tím jí prý měl a navíc se pilně učí. Navíc mu vyhrožují propadnutím, což žák neblaze psychicky nese a hodlá podat... snad žalobu, či co? Říkal jsem (kamarád učí). "dej mu jedničku, je to fuk, přece se nezblázníš."

    Tak jsem si vzpomněl. :-)
    8.3.2007 14:02 frm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    "ale nad Kulhankem by jste mohl pane kolego zamhourit oci, ne" ... "nad Kulhankem ano, ale nad jeho drepy nikdy ..."
    8.3.2007 14:46 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    "Kukačka je žák drzý!" "To ano, ale na druhé straně je to syn pana starosty." "Ǒ, tak to není drzost, to je nadání!"

    Hehe! Bych chtěl vidět, jak by vám bylo, možná třeba bude, až budete mít informatiku, či kýho šlaka a žáci Vám budou odpovídat mlčením hodným zajatého partizána. "Tak alespoň k čemu je v pc grafická karta?" Budete škemrat, aby Vám dal možnost ho nevyhodit. "Na tu se maluje tahle grafika."

    "Zased si na mne!" Bude volat rozhořčený žák a rodiče si budou stěžovat řediteli, případně vymýšlet pomstu za všechny ústrky. "Von chtěl vědět, co je nějaká paměť dam, bam nebo co!" (To druhé odposlechnuto, studenti nějaké střední školy o nelidském a přenáročném učiteli IT).

    Což neznamená, že někteří učitelé jsou otřes... Přeci: Kdo neumí -- učí, kdo neumí učit -- ten to řídí. To jen tak. :-)

    Ostatně, zkoušeli jste někdy naučit někoho na počítači, kdo o to nemá zájem a navíc ani vlohy? Ve třídě jich může být 0-20 ale i víc.
    8.3.2007 13:56 frm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    osvedcena metoda je, ze nejaka vyspelejsi skolacka prohlasi, ze i na ni dovoloval - to funguje i na nejvyssich mistech - jak zname z historie ...
    8.3.2007 14:44 orc Necromancer male chaotic
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    - budte na nej mili jak to jen jde
    - udelejte co mu na ocich uvidite
    - obcas ho pochvalte kdyz se mu neco povede
    - kdyz bude mit narozeniny tak mu slozte pisen a dejte mu kytku
      a bombonieru
    - porat se hlaste a zcela vazne se ptejte na latku
    - chovejte se velice tise, nezlobte a ucte se
    - konkretne ty by ses mohl treba naucit delat mezery pred zavorkou
      // to jen aby jsi nevypadal jako nouma ;-)
    
    (takovy teror nevydrzi nikdo, ...)
    
    unknown_ avatar 8.3.2007 16:16 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    Několik profesoru sme strasne nastvali, kdyz prisli do tridy, tak cela trida zacala tleskat a vstavala u toho. Nekdy taky neni spatny vybrat nejakou jeho oblibenou frazi a tu (v prihodnych chvilich (myslim jako kdyz se to hodi treba k latce)) zopakovat. Treba "To je zásadní" - treba kdyz neco bude zásadní, tak to ríct jeho tónem - u nás to spoustu profesorů stve. Nebo taky pred kazdym dotazem rict: "Dotaz:"
    Přemek Vyhnal avatar 8.3.2007 16:19 Přemek Vyhnal | skóre: 24 | blog: Toto není blog! | Dobřichovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    Hmm uzlabina.. proc sem si to myslel hned jak sem zacal cist..
    NO RAPTORS!
    Saljack avatar 8.3.2007 18:27 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    Protože jsou tam učitelé exoti. Jedna učitelka nám říká, že když jsme líní psát si poznámky, tak ať alespoň spíme a nemlvíme. Při písemkách opisujeme z taháku a ona dělá, že to nevidí. Pak je tam jeden učitel, který bu..ruje jenom kvůli tomu že ve frontě na obědy nestojíme v řadě (toho se prý bojej jenom prváci pak se bojí on jich :-)). Pak je tam učitelka, která nedokáže jít po chodbě rovně, ale chodí z leva doprava jako ožralá. Učitel na výpočetku, který když vám ukazuje na projektoru nějakej program z flashky, tak tam má porno:-). Ale jsou tam i dobří profesoři všichni tělocvikáři (máme učitele kterému je přes padesát a ukazuje nám skok plavmo a gymnastiku:-), celkem frajer).
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    Saljack avatar 8.3.2007 18:50 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psychický nátlak na učitele jak na to?
    Tak jsem se teď zeptal jestli půjdou na první hodinu, kterou máme navíc a jdou všichni kromě mě a jedný holky. Takže žádnej psychický nátlak nebude protože by to nikdo neuděl. Takže mám holt smůlu
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.